חם מהתנור: סקוט סקיילס התפטר מאורלנדו/רועי ויינברג

עוזב את אורלנדו לאחר עונה אחת.

מאמן אורלנדו מג'יק, סקוט סקיילס, הודיע היום (ה') על התפטרות מפתיעה. סקיילס אמר כי "אחרי הרבה מחשבה, אני ואני בלבד הגעתי למסקנה שאני לא המאמן הראשי המתאים לקבוצה הזאת. לכן אני מתפטר ממשרת האימון באורלנדו מג'יק. אני מבין שסוג החלטה כזה יכול לגרום ספקולציות רבות, אבל המציאות נמצאת במשפט הראשון. כה פשוט, אבל נכון". לפי דיווחים היו מחלוקות כבדות בינו לבין מנג'ר אורלנדו, רוב הניגן.

סקיילס הוסיף כי "אני מצטער בפני כל מי שנפגע מההחלטה, ואורלנדו הוא ארגון ברמה עולמית אשר מעסיק אנשים ברמה עולמית". המג'יק יחלו בחיפוש מאמן באופן מיידי. סקיילס הוביל העונה את אורלנדו למאזן של 47-35 (והמקום ה-11 במזרח), שיפור לעומת 2014/15, ונבחר למאמן החודש בדצמבר 2015. ב-14 שנה עם שיקגו, מילווקי, פניקס ואורלנדו הוא הגיע 4 פעמים לפלייאוף, והוא מחזיק במאזן של 480-478 (49.9% הצלחה) כמאמן ראשי.

בין המועמדים האפשריים למשרה נמצאים עוזר מאמן הקבוצה (אשר התראיין למשרת המאמן הראשי באורלנדו אשתקד והתראיין למשרות אחרות בליגה העונה), אדריאן גריפין, ומאמן פניקס לשעבר, ג'ף הורנסק, אשר רואיין ע"י הקבוצה ב-2012. ראוי לציין גם את מארק ג'קסון (מאמן גולדן סטייט בעבר) ומייק וודסון (עוזר מאמן הקליפרס כיום, מאמן אטלנטה וניו יורק לשעבר) אשר רואיינו ע"י הקבוצה אשתקד, לפני שאורלנדו בחרה בסקיילס.

*

ווילי הרננגומז, הבחירה ה-35 בדראפט, צפוי להצטרף לשורות הניקס (שקיבלה את הזכויות הבינ"ל עליו מפילדלפיה) בקיץ. הרננגומז, פאוור פורוורד בן 21, נתן העונה לריאל מדריד 5.8 נק' עם 3.6 ריב' ב-12 דקות למשחק. הוא מחזיק בהצעה של 4.5 מיליון דולר ל-4 שנים מהניקבוקרס.

*

דנבר שוקלת להפוך את סנטר הקבוצה, ניקולה ג'וקיץ', לפאוור פורוורד לקראת העונה הבאה. ג'וקיץ', העונה עם 10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים למשחק, צפוי לתפקד כפאוור פורוורד כדי לשחק לצד יוסוף נורקיץ', הסנטר השני של דנבר, בקו הקדמי. השילוב הצפוי ביניהם בעונה הבאה יכול להוביל לטרייד אפשרי על קנת' פאריד, הפאוור פורוורד שנתן העונה 12.8 נק' ו-8.7 ריב' בערב.

*

יוסטון, שמחפשת מאמן, ראיינה את ג'ף הורנסק וקני סמית'. בכך השניים מצטרפים לכריס פינץ', סם קאסל, דיוויד בלאט, מייק ד'אנטוני וסטפן סילאס אשר עברו ראיון בקשר לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. הרוקטס מתכננים ראיונות נוספים.

*

ייתכן שליונל הולינס, מאמן ממפיס מ-2009 עד 2013 (שימש כמאמן ראשי גם ב-2000 ו-2004) הוא אפשרות עבור ממפיס כמאמן ראשי. הולינס, אשר הוביל את ממפיס להישג הטוב בתולדותיה, גמר המערב, הוא אחד מהמועמדים. נכון לעכשיו המועמד הראשי הוא עדיין פרנק ווגל, מאמן אינדיאנה לשעבר.

*

כצפוי, פורטלנד מנהלת מגעים עם מאמן הקבוצה, טרי סטוטס, על הארכת חוזה. הטרייל בלייזרס יכולה להאריך את חוזהו של סטוטס בשנה, אבל הצדדים מעוניינים לחתום על הארכת חוזה ארוכת טווח. סטוטס מאמן את פורטלנד מאז 2012 ומחזיק במאזן של 146-182 (55.4% הצלחה) עם הקבוצה. הוא הוביל את הטרייל בלייזרס פעמיים לסיבוב השני, וסיים במקום השני בהצבעות לתואר מאמן העונה השנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. המשלחת של אורלנדו לדראפט קומביין כללה את הניגן והעוזרים שלו, אדריאן גריפין והסקאוט אנטוני פארקר. זה מראה שגריפין מועמד חזק (בלי קשר לזה ששמח לראות שפארקר עובד בליגה אחרי הפרישה)

  2. אני חושב שסקיילס עזב כי מישהו התקשר אליו בקשר לג'וב אחר. אחרת מי רוצה לעזוב עיר חמודה כמו אורלנדו, שעה נסיעה לחוף המזרחי ושעה נסיעה לחוף המערבי, פלוס החופים המלאכותיים של כמה מהמלונות ודיסני וורלד?
    מסכים עם ניב. סקוט סקיילס יהיה אחלה מאמן לניקס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט