מה שהזהרתי משך כל החודשים האחרונים – הספארס מבוגרת מדי ומוציאה את כל מה שיש לה בעונה הרגילה, ומתגאה בהפסד אחד בלבד בבית – קרה, והיא הפסידה עתה שניים רצופים, וכנראה עם ההפסדים את הסידרה כולה. למה? כי הגיע הפלייאוף, ועתה הכל נראה בצבעים טבעיים: היא מבוגרת מדי, עייפה מדי, איטית מדי, וצעירי הת'אנדר – ווסטברוק ודוראנט בני ה-27, ווויטרס בן ה-24, אדאמס בן ה-23 וקנטר בן ה-22 קיצצו בהם ברבע הרביעי, אחרי שפיגרו כבר ב-13 נקודות ברבע השלישי.
*****
*איך, איך, איך, איך, איך, איך, איך, איך, איך מאמן NBA המשתכר 7 מיליון דולארים לעונה לא מבין מה הוא צריך לעשות משך 4/5 המשחק לפחות, כמו שמשחקת כל חמישייה, ובמקום זה נותן לאנס קנטר לשחק רק 30 דקות (במקום 35-38 דקות), כשרק פחות מ-20 דקות הן עם סטיבן אדאמס?
*איך, איך, איך, איך, איך, איך, איך, איך, איך אותו מאמן לא מבין שהחמישייה החזקה ביותר שלו – שממש אוכלת את הספארס – היא:
*סטיב אדאמס
*אניס קנטר
*קווין דוראנט
*דיון ווייטרס
*ראסל ווסטברוק
ובמקומם הוא מעלה חמישייה של אדאמס, איבקה, דוראנט, רוברטסון, וווסטברוק שאיך שהוא הסתדרה עם הספארס עד כמה דקות לפני החצי ואז כל המומנטום עבר לספארס. רוברטסון קלע 0 ב-22.5 דקות. איבקה קלע 5 ב-29.5 דקות. לא מגיע להם לעלות בחמישייה, וזה ביזבוז שנותן לספארס לפחות 10-15 נקודות.
אני מאמין שהחמישייה שציינתי עתה – וכתבתי עליה אתמול – היתה מנצחת את הספארס די בקלות. ברבע הרביעי כשקנטר הוכנס לשחק עם אדאמס, הכל השתנה, הת'אנדר צימצמו דפיציט של 8, ולבסוף ניצחה.
אבל לא רק לת'אנדר ישנו מאמן שאני לא מבין. גם לספארס ישנו מאמן עקשן ושמרן. הערב היה ערב א-י-ד-א-ל-י להכניס את בובאן מרג'נוביץ' למשחק כי אדאמס וקנטר ה-ר-ג-ו את הספארס בריבאונדים עם 11 ו-13, וראסל בא משום מקום וניתר מעל כל הגבוהים וקטף 11 בעצמו. לפלח יש את השחקן הגבוה ביותר ב-NBA, ולא רק גבוה – גם חזק, אגרסיבי, ולוחם על הכיפאק.
תסתכלו על מאמרי לפני כמה שבועות, ואני טענתי שוב ושוב שהת'אנדר תגבור על הספארס, זה כנראה יקרה
*****
וכשזה יקרה תסתיים תקופת קסם של הספארס. אני כבר רואה ניצוצות של עייפות בפלח. רואים זאת במשחק, ובמסיבות העתונאים. מסיבת עתונאים איתו בעבר – בהפסד או נצחון – היתה קומדיה כמו "SATURDAY NIGHT LIFE". עתה הא מונוטוני, שקט, עצוב, נראה נואש ממש.
אני מאמין שזה היה קורה אפילו אם הספארס מצליחים להתעורר לחיים חדשים ולגבור על הת'אנדר בשני המשחקים הבאים, ואז היו מפסידים לווריורס. אבל זה יקרה ללא ספק אם המשחק ביום חמישי יהיה האחרון של הספארס העונה. כשזה יקרה טים דנקן יכריז על פרישה, ועמו מאנו ג'ינובלי. אחריהם אני מאמין שגרג פופוביץ' יודיע בעצמו על פרישה. אין לו כוח ועצבים להתחיל הכל מחדש. היתה זו ריצה נפלאה של דיינסטי נפלא, והמסע הגיע לקיצו.
פופ – הפלח שהיה חלק כזה חשוב מהאתר שלנו – יחליט לתלות את המשרוקית, ולהסתפק בנשיאות הקבוצה, ובבעלות חלקית. זה יהיה הסוף של חתיכת הסטוריה מהמפוארות בתולדות ה-NBA!
*****
ואז לגולדן סטייט יהיה הרבה יותר קשה נגד הת'אנדר מאשר נגד הספארס.
למה? כי אם ביל דונובן יבין שיש לו צמד מגדלים המשחק מצויין יחד ויעלה איתם וישחק כאילו' ביג בול' רוב המשחק, הווריורס בצרה. למה? כי הם יהיו חייבים לשים עליהם שני גבוהים, ואין להם שני גבוהים המתקרבים אפילו אליהם ברמתם. זה גם יפגע בסמול בול שלהם, אלא אם כן הם ייקחו צ'אנס וישחקו עם דריימונד גרין כאחד הגבוהים. בנוסף, אם הת'אנדר משחקת 'ביג בול', ווסטברוק, ווייטרס, ודוראנט, יכולים לשחק "SMALL BALL" בתוך ה-"BIG BALL".
לווריורס אין אפשרות לשמור על אדאמס, קנטר, דוראנט, ווייטרס, וראסל ווסטברוק.- זהו מצ'-אפ בלתי אפשרי לווריורס.
נכון להיום אני ממשיך באמונתי שהת'אנדר מפרקים את הספארס, ואז הם ינצחו ב-7 משחקים – בקושי אבל ינצחו – את הווריורס, אבל לא הייתי מתערב על כך.
הקאבס תנצח את כל מי שתעלה מהמערב.
ולפני שאני הולך לישון, קטע מצחיק כיצד שיפוט ביתי עלול לחסל את הביתיים:
במצב 92-91 לת'אנדר, היתה להם הוצאת חוץ עם 9 שניות לסיום. דיון ווייטרס הוציא כדור לראסל ווסטברוק שפרץ מימין לאורך קו החוץ. קאווי לינארד פשוט החזיק בו – גם בזרועו וגם בגופו. אבל הזיברות פחדו לשרוק כאילו "לא ראו" את הפאול ונתנו לווסטברוק להמשיך. אז מה קרה? הוא הגיע עד תחת הסל וקלע סל עם פאול של למרכוס אולדרידג' שהשופטים לא יכלו שלא לשרוק עליו או שהיו מפטרים אותם משיפוט ב-NBA.
אז אילו ציפצפו נגד לינארד, אפילו אם ווסטברוק היה קולע את שני הפאולים, היה 3 הפרש. שלשה היתה משווה, וכל המשחק היה משתנה. ייתכן מאד שהוא היה מחמיץ זריקת פאול אחת מהשתיים כפי שהחמיץ בסוף המשחק השלישי, ואז היה הפרש של 2, עם 6 שניות לסיום.
במקום השריקה שהיתה צריכה להישרק נגד לינארד, ולא נישרקה, השופטים למעשה הענישו את הספארס במקום לעזור להם, כשווסטברוק עשה סל עם פאול, וההפרש גדל ל-4, עם 6 טיקים בשעון..
OKLAHOMA CITY THUNDER ) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
K. Durant | F | 42:40** | 8-21 | 2-5 | 5-6 | +7 | 1 | 5 | 6 | 5 | 1 | 2 | 5 | 1 | 1 | 23 | |
S. Ibaka | F | 29:28 | 2-4 | 1-1 | 0-0 | -3 | 1 | 3 | 4 | 1 | 4 | 0 | 3 | 1 | 0 | 5 | |
S. Adams | C | 35:04 | 5-8 | 0-0 | 2-6 | +11 | 4 | 7 | 11 | 1 | 4 | 1 | 1 | 0 | 2 | 12 | |
A. Roberson | G | 22:29 | 0-2 | 0-2 | 0-0 | -12 | 0 | 6 | 6 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | |
R. Westbrook | G | 38:49 | 12-27 | 3-7 | 8-8 | -4 | 4 | 7 | 11 | 9 | 4 | 2 | 8 | 0 | 2 | 35 | |
D. Waiters | 26:00 | 3-5 | 0-0 | 3-4 | +18 | 0 | 3 | 3 | 2 | 3 | 0 | 1 | 0 | 1 | 9 | ||
E. Kanter | 30:08 | 3-7 | 0-2 | 2-2 | +8 | 5 | 8 | 13 | 0 | 4 | 0 | 2 | 3 | 0 | 8 | ||
R. Foye | 13:02 | 1-3 | 1-3 | 0-0 | +2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | ||
A. Morrow | 01:31 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | -2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
N. Collison | 00:50 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
J. Huestis | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
N. Mohammed | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
C. Payne | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 34-78 | 7-20 | 20-26 | 15 | 39 | 54 | 18 | 22 | 6 | 20 | 6 | 6 | 95 | |||
43.6% | 35.0% | 76.9% | TEAM REBS: 9 | TOTAL TO: 20 |
SAN ANTONIO SPURS ) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
K. Leonard | F | 39:18** | 12-21 | 1-4 | 1-2 | +8 | 1 | 5 | 6 | 4 | 3 | 5 | 1 | 0 | 1 | 26 | |
L. Aldridge | F | 37:22 | 6-21 | 0-0 | 8-9 | +1 | 3 | 6 | 9 | 3 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 20 | |
T. Duncan | C | 28:03 | 1-6 | 0-0 | 3-4 | +4 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 | 1 | 2 | 1 | 5 | |
D. Green | G | 29:02 | 7-10 | 6-9 | 0-0 | +1 | 0 | 3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 20 | |
T. Parker | G | 32:13 | 4-12 | 0-1 | 1-2 | +8 | 1 | 3 | 4 | 5 | 4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 9 | |
P. Mills | 15:47 | 2-4 | 0-1 | 0-0 | -12 | 0 | 4 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 4 | ||
B. Diaw | 15:26 | 1-6 | 0-1 | 0-0 | -4 | 0 | 3 | 3 | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 2 | ||
M. Ginobili | 19:25 | 1-4 | 1-2 | 0-0 | -5 | 2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | ||
K. Anderson | 08:42 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | -12 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
D. West | 14:41 | 1-4 | 0-0 | 0-0 | -9 | 1 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | ||
B. Marjanovic | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
K. Martin | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
A. Miller | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 35-88 | 8-18 | 13-17 | 10 | 26 | 36 | 19 | 19 | 11 | 7 | 6 | 6 | 91 | |||
39.8% | 44.4% | 76.5% | TEAM REBS: 8 | TOTAL TO: 8 |
ראסל ווסטברוק מהיר מדי עבור פאטי מיילס (או כל אחד אחר, כולל לינארד), והערב לא היתה להם תשובה לחדירותיו:
*
אוהד ספרס
11 מאי 2016 07:04:56ס"א אכזבה ענקית
עם כל הכבוד לשכל
כדורסל זה קודם כל אנרגיות ואת זה יש לOKC בכמויות
כמה ירדו פה על השכל של ראסל אבל הוא לוקח 11 ריבאונד
כשטימי לוקח 3…
שכל מול אנרגיות? פעמיים בשלוש דקות האחרונות ס"א הפסיקו לשחק כי חשבו שיש שריקה ל 24 שניות ופעמיים ראשל לא עצר וחשב אלא לקח כדור עד לסל…
ס"א נותרו עם 2 שחקנים יציבים, קוואי הוא ראשית וקודם כל מגן… ולהמרקוס מצויין אך החטיא 2 קלות בסוף המשחק
בניגוד לס"א ששוב ושוב מנסים את אותה נוסחא
נראה שדונובן הפנים את לקח משחק 1 ומאז OKC נראים פייבוריטים לגמרי
אהרון שדה
11 מאי 2016 07:08:26לא רותמים העגלה לפני הסוסים.
אוקלהומה עוד לא ניצחה את הסדרה ( ולדעתי גם לא תנצח אותה ).
לא הייתי ממליץ לסכם את העונה של הספארס עכשיו.
חכו קצת.
ביום שישי כולנו נהיה חכמים יותר .
מנחם לס
11 מאי 2016 07:39:00אהרון, מעניין אותי על סמך מה אתה כותב. את מה שאתה כותב. בוודאי ש-OKC עדיין לא ניצחה, אבל מי שחזה במשחק יגיע לאותה מסקנה שאני הגעתי. סתם לזרוק "לא רותמים את העגלה לפני הסוסים" סתם ככה זאת לא חוכמה. בספורט הכל ייתכן.
אבל המאמר שלי מבוסס על ראייה צמודה מאד של כל המשחק, והמסקנה שהסקתי לפי מה שראיתי.
אהרון שדה
11 מאי 2016 09:04:36מנחם אני מקבל את מה שאמרת.
ובקריאה שנייה של מאמרך ראיתי שאתה מתייחס גם לאפשרות שס.א בכל זאת תעלה.
הצדק עמך.
לא ראיתי גם את המשחק האחרון אך ביום שישי לפנות בוקר אני מקווה לקום ולראות את ס.א מביאה אותנו למשחק שביעי ומכריע.
IDO
11 מאי 2016 08:00:21זה היה משחק בייתי
סתםפאקראחד
11 מאי 2016 07:55:01מטופש למהר להספיד את הספארס. ראסל מילא את הדלי במשחק הזה, אך אוקלוהומה היא מומחית בלבעוט בדלי כשהוא מלא. חכה. הניתוח שלך לגבי הסמול והביג בול פשוט מגוחך. הזיה פרטית שלך.
אמיר
11 מאי 2016 10:04:49כ"כ לא מכובד שזה עצוב…
יכול להיות שמירי רגב התחילה לכתוב בהופס?
מנחם לס
11 מאי 2016 15:00:20הבעייה ששנה לי היא שאני כותב באתר כדורסל לצעירים טירונים שלא מבינים כדורסל ולא מבינים על מה אני מדבר!
מנחם לס
11 מאי 2016 14:59:59הבעייה ששנה לי היא שאני כותב באתר כדורסל לצעירים טירונים שלא מבינים כדורסל ולא מבינים על מה אני מדבר!
Berch
11 מאי 2016 08:00:10גם אם הספרס יקחו את הסדרה ואפילו את האליפות זו סופה של תקופה…..
דאנקן לא ירצה לשחזר את זה בשנה הבאה…..
גור גולן
11 מאי 2016 11:07:01דאנקן גמור לצעירינו
קליי
11 מאי 2016 08:11:13מנחם כל הכבוד על התחזית של אוקלהומה, למרות שהסידרה עוד לא גמורה ויכול להיות שאוקלהומה עוד יבעטו בדלי.
אני חושב שאם אוקלהומה ישחקו נגד גולדן סטייט אם שני גבוהים אז גולדן סטייט יקרעו אותם.
no funny shtuff
11 מאי 2016 08:24:15אני עדיין מנסה להבין את הלוגיקה בקטע הבא-
"אבל הזיברות פחדו לשרוק כאילו "לא ראו" את הפאול ונתנו לווסטברוק להמשיך. אז מה קרה? הוא הגיע עד תחת הסל וקלע סל עם פאול של למרכוס אולדרידג' שהשופטים לא יכלו שלא לשרוק עליו או שהיו מפטרים אותם משיפוט ב-NBA."
כמה קל לזרוק חץ ולצייר מסביב את המטרה.
מנחם לס
11 מאי 2016 15:01:01עוד אהבל
לברוניזם
11 מאי 2016 08:28:081. גם שעון עומד צודק פעמיים ביום: אתה כבר שנים אומר שהספרס זקנים. כל שנה אתה מתריע מחדש. נו נו. מגוחך במקרה הטוב.
2. להגיד שג"ס בסך הכל אתמול ניצחה את פורטלנד: קליבלנד ניצחה בקושי בנקודה את האריות מאטלנטה כאשר הם בריאים לחלוטין- זה הספיק לך להכתיר אותם כאלופים וידה ידה ידה. אבל לא, שגולדן (או סן אנטוניו) מנצחות כל השנה משחק גדול, אתה ישר מוצא סיבות למה זה עם כוכביות ושאר מעשיות. מגוחך במקרה הלא טוב.
3. עוד נקודה על פורטלנד: אמרת שהם קבוצה של מקום 5-6 ורק בפלייאוף הזה בפורמה טובה? על מה אתה מדבר? הם משחקים רק מול קבוצות פצועות וחסרות. קליפרס? מי לא נפצע שם? גולדן? הם במינוס 1-3 שקארי משחק רק חלק ממשחק אחד וגם זה אחרי פציעה.
מנחם לס
11 מאי 2016 15:02:37אני יודע שלצעירים לא נעים להיווכח שזקן בן כמעט 79 עושה להם בית ספר יום אחרי יום. חכה שהקאבס ינצחו את הווריורס. כולכם תברחו מכאן עם זנבכם בין הרגליים!
Dror2
11 מאי 2016 08:28:15סטף חזר. אם הוא לא נפצע (והשאר נשארים בריאים) הם קורעים את כל מי שיהיה מולם במערב ובמזרח
יניב
11 מאי 2016 08:30:00כל כך הרבה שנים מספידים את הספרס והם קמים לתחייה.אני אהיה מוכן להגיד שתם עידן אך ורק שדאנקן ופופוביץ יפרשו,ולא דקה לפני.
מסכים עם מנחם שאוקלהומה זה מצ' אפ הרבה יותר קשה לגולדן,ראינו את זה גם בעונה הרגילה והכי מצחיק שכמה שהם יריב הכי קשה לגולדן הם היריב הכי קל לקליבלנד(מתוך השלושה)
סוס מעץ
11 מאי 2016 08:36:361. חושב שמנחם צודק והסדרה גמורה, גג יהיה גיים 7 והוא ילך לרעמים
2. שני גבוהים מול הלוחמים? יקבלו בראש עוד יותר
3. מת על הצ'יטה, השחקן האהוב עלי בליגה
4. תודה
רועי ויינברג
11 מאי 2016 08:49:41סן אנטוניו ב-7.
IDO
11 מאי 2016 09:04:52אתה הוזה…
רועי ויינברג
11 מאי 2016 09:56:51כשזה בא מהבחור שבטוח שלילארד יקח אליפות…
גור גולן
11 מאי 2016 11:07:31😂
סומסום
11 מאי 2016 08:50:48נדמה לי שמה שראינו הערב, אומר שהשנה לפחות, "הגמר האמיתי" אכן יגיע בסוף. גולדן סטייט על כוכב משלה, היחידה שתיתן להם run for the money היא קליבלנד, 5 משחקים יהיה ריאלי, 6 יהיה יפה מאוד.
אילו רק באוקלהומה, ווסטברוק המדהים היה יותר אחראי ועובד עבור אחרים, ודוראנט הפנומן היה פחות מכובה ומקבל עזרה מהאחרים. אלה בפירוש שני חצאים שמפיקים מעצמם הרבה פחות מדי מהשלם, אני לא צופה אדוק של אוקלהומה אבל לאחרונה התחלתי לעקוב – זה באמת הולך שם הפוך. האש יותר מדי אש, הקרח יותר מדי קרח.
את הספרז אני לא מספיד, חס וחלילה, הם אגדה. אבל אני לא יודע מה אפשר לשפר שם, מהותית. אולי חזרה אחורה במנהרת הזמן, 5 שנים, ורגליים יותר צעירות. סורי, לא חושב שיש במיכל יותר, גם אם יגיעו לגמר המערב, זה יכול להיגמר שם לא יפה.
סומסום
11 מאי 2016 08:57:26ואיזה אתלט הוא ראסל:
https://twitter.com/BleacherReport/status/730227740918558721
מומי שאוהב חציל בטחינה
11 מאי 2016 09:04:09סן אנטוניו תיקח את משחק 6 בשישי
מומי אמר שיש ל OKC מאץ אפ טוב מול הדורבנים
לא להפסיד שנה וחצי בבית ואז להפסיד פעמיים תוך שבוע
לא מיקצועי בכלל ….
מומי מקווה שמאיר אריאל בסדר
IDO
11 מאי 2016 09:07:18מעיל אריאל הוא אוהד מהגיהנום.
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 12:27:42מעיל קצת פאנט, קצת הרבה, אך עדיין הינו עח ונסיח
אוהד ס"א
11 מאי 2016 09:20:22הלוואי שס"א יקחו עוד 2 משחקים. הם מסוגלים, הם קבוצה טובה יותר מ- OKC אבל זה בעיקר בראש שלהם תרתי משמע:
ב- 2 המשחקים האחרונים הם שלטו במשחק ונפלו בrרבע האחרון. ההשפעה המנטלית לקראת משחק 6, שהוא משחק חוץ היא עצומה.
אבל בעיקר הראש שלהם לא מתפקד. אם החוזק הכי גדול בעונה הרגילה של הספרס הוא הספסל שלהם (הכי איכותי בליגה ביי פאר) נותן 11 נקודות במשחק הזה (ובאופן כללי לא מתפקד בסדרה). יש לזה אשם אחד, וזה המנצח של התזמורת. זה שהוא לא משתמש בכל הכלים שיש לו (ויש לו המון כלים שהוא לא משתמש בהם), הוא בעיקר משתמש בהם לא נכון.
בשאלה הנצחית, מי גרם לגדולה של הקבוצה המקצוענית הטובה ביותר בכל 3 הליגות הטובות בעולם ב- 20 השנים האחרונות (ואולי בכלל)::
האם זה המאמן רב התהילה,גאון הכדורסל וגדול המאורות או שדווקא הבחור הצנוע של הג'ינס וחולצות הפלנל שיושב עם הילדים שלו על הרצפה במסדרון, מתחילה להתברר.
אלי לס
11 מאי 2016 09:48:57חשבת על האפשרות של כמה גורמים?
לא הכל שחור ולבן למרות שאלה הצבעים היחידים שאתה מכיר… 😉
אשך טמיר המקורי
11 מאי 2016 10:33:261+
רן הנרגן
11 מאי 2016 11:03:59הראש שלהם זה הראש של אולדרידג. זה אף פעם לא היה החלק החזק אצלו. ראה שנותיו בפורטלנד
זנזור
11 מאי 2016 11:46:53מה?
ספלאש
11 מאי 2016 09:59:36מנחם מתגאה שהוא דייק בתחזית שלו שהספרס יפסידו לאוקלהומה וחזה את הירידה ביכולת לפני חודשים..
זה קצת מצחיק, כי הוא נותן תחזיות כאה כל יום כמעט, ורובם לא מתגשמות, ולא כולות להתגשם (כמו התחזית הקבועה על השקיעה הצפוייה של הווריורס).
אין לי בעיה עם תחזיות כאלה אפילו שהן באות עם ביטחון מוגזם, כי ברור שזה מגיע מזווית של אוהד,וברור שזה לא הכי רציני בעולם (כמו כל )
אבל ברגע שהוא מתחיל להתגאות שהוא צדק בנבואה – זה כבר נראה לי קצת מצחיק, אפילו אבסורד. לי לפחות.
מקווה שלא תיקח את זה קשה מנחם ותאיים עלי בגירוש מהאתר, כי סה"כ אני נהנה פה 🙂
מנחם לס
11 מאי 2016 15:05:10אני יודע שלצעירים לא נעים להיווכח שזקן בן כמעט 79 עושה להם בית ספר יום אחרי יום. חכה שהקאבס ינצחו את הווריורס. כולכם תברחו מכאן עם זנבכם בין הרגליים!
צביקה
11 מאי 2016 10:06:02אני חושב שOKC משתפרת במהלך הפלייאוף ודונובון לומד. הם ממש עוד לא בפיק שלהם. לעומת ס"א כל העונה כבר בפיק שלהם. ודדוקא לא מראים עד עכשיו התעלות בפליאוף. אמנם פרקר נראה פתאום כמו פרקר של פעם, אבל המשחק לא טיקי טקה, ולפרונט הנהדר של אלרידג וקוואי יש לOKC תשובות טובות מאוד. אז לפי זה אני הולך על הכיוון של מנחם.
ומה שיאפשר לג"ס לעבור את OKC אלו רק הצגות של קארי. בלי זה, קשה לי לראות אותם עוברים אותם. בכל מקרה זאת תהיה סדרה מטורפת ןאיכותית.
no funny shtuff
11 מאי 2016 10:33:01אני עדיין לא מצליח להבין-
1. למה דאנקן שיחק כ"כ הרבה. עשו ממנו צחוק מתחת לסלים, ובצד ההתקפי הוא לא מאיים על הסל.
2. הכדור אצלך ביד, 30 שניות לסיום במינוס נקודה. משחק 5. הבלאגן חוגג. קח פסק זמן!! לא לקחת- קיבלת את טוני פארקר זורק ג'אמפר ולא פוגע בכלום.
3. לכל הצופים, המאמנים, השחקנים, המעודדות והעטלפים באולם היה ברור שברגע שהת'אנדר יוציאו את הכדור, הספרס יעשו מיד עבירה מכוונת לשלוח אותם לקו. לכולם זה היה ברור, חוץ מלשלושה אנשים. מה שכן היה ברור להם זה אפס מגע בין אולדרידג' (מחצית שניה חלשה מאוד) לווסטברוק, פאול וסל קל, 4 הפרש, סוף משחק.
4. קוואי. משחק טוב בסך הכל, אב לשוב נעלם בסוף.
בילי
11 מאי 2016 10:34:46לדעתי פופוביץ' עדין שומר את הקלפים בשרוול לג"ס..
זה היה התירוץ של אוהדי ס"א אחרי כל הפסד בעונה הסדירה יכול להיות שזה יתפוס גם עכשיו.
גור גולן
11 מאי 2016 11:08:16הסדרה לא גמורה אבל לדעתי המשחק הזה הכריע את הסדרה.
נתן גולד
11 מאי 2016 11:16:38איפה אתה מעדיף לגור באירופה או בספרד?
sabonis
11 מאי 2016 12:16:35הוא רוצה להיות חד משמעי, אז הוא אומר שעדיין יש אופציות
MJ234523
11 מאי 2016 16:03:41סתרת את עצמך ….
MJ234523
11 מאי 2016 16:04:30גור תסביר לי איך המשפט שלך לא סותר את עצמו…..
גור גולן
11 מאי 2016 17:43:38נראה לי אתם סתם מחפשים בקטנות…
דעתי היא שהמשחק אתמול הכריע את הסדרה, אבל וזה הסתייגות לגיטימית (שלי) עדיין אסור לקבור את הספרס.
רן הנרגן
11 מאי 2016 11:17:40ברבע השלישי הלכתי לישון. ס"א הובילו ב 10 לערך. המשחק של אוקלהומה היה קטסטרופה. וסטברוק לוקח כדור רץ זורק (ומחטיא).
איך ס"א המהוללת הצליחה לשמוט את היתרון נשגב מבינתי. קבוצה שזה קורה לה, פעמיים, לא תצליח לזכות באליפות.
זנזור
11 מאי 2016 11:37:03אחת העונות העצובות ולא רלוונטיות שראיתי אי פעם בליגה מקצוענית כלשהיא בעולם כולו.
סאן אנטוניו, אוקלהומה, גולדן סטייט והקליפרס כל מאלה קבוצות יותר טובות מהקאבס שתיקח אליפות במזרח בהליכה ואם תקבל את אוקלהומה גם אותם הם יקחו בסוויפ.
john
11 מאי 2016 11:37:07היכולת לחזות היא הכי לא מעניינת בכל המאמר. נבואה ניתנה ל… יש כל כך הרבה משתנים
מה שכן מעניין במאמר זה ניתוח המצ' אפים שאני מסכים איתם לחלוטין. אניס קנטר הוא אס הבתקפה ואני אפילו רואה שיפור בשמירה. הוא יהולום שעוד לפני השיא שלו. איבקה כבר מזמן לא השומר והעוגן ההגנתי שהיה פעם והרצון בכוח להפוך את רוברסון לספלושה של פעם (שגם אז היה אוברייטד ולפחות קלע שלושות) על ידי דונובן היא מגוכחת. וויטרס שחקן מצויין כשלא צריך לקבל הרבה החלטות ולכן הוא הרבה פחות יעיל כשהוא משחק עם החמישייה השניה. ליד ווסברוק הוא טוב מאוד.
אם OKC היו ממצים 80-90% אחוז מהפוטנציאל שלהם הם היו דורסים גם את הווריורס. אבל הפער הוא עדיין באינטלגנצית משחק ובקריאות (שזה הדבר שמפריד בן הטובים למצויינים). היכולת לקרוא את הגנת היריב ולתקוף ומצד שני לפתות את ההתקפה לעשות טעויות מנטאליות. הווריורס מחריכים אותך לקבל החלטות מהר ויודעים לנצל טעויות כדי לעשות נקודות ולשבור אותך מוראלית.
הסדרה בן ס"א לא גמורה כפי שהיא לא הייתה גמורה אחרי משחק 1 שהיה בלוו אווט.
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 12:46:58john אתה וכל מי שטוען שOKC קבוצה מדהימה טועים ומטעים:
אין להם שום דבר למכור חוץ מדוראנט וווסטברוק. שום כלום. שחקנים כמו אדאמס ו-וויטרס, עם כל הכבוד לתרומה המפתיעה שלהם עד כה יש בליגה בכמויות, אני יכול להתחיל לספור עכשיו ולסיים אחרי יום העצמאות.
ולפני שאגע בסדרה עצמה, אני ממליץ לרוב האנשים פה לקרוא את התגובות שלהם, בעיקר אחרי משחקים: אתם מנתחים שבועות וחודשים אחורה וקדימה לפי ההופעה האחרונה.
אם כבר תהיו כמו מנחם, שמדבר שטויות במשך כל העונה אבל לפחות דבק בעמדתו, אני קורא פה כל פעם על ההגנה החלשה של קאנטר ואז על איך הוא השתפר וכמה פה וכמה שם. שכחתם כבר שאולדריג' סיים את משחקים 1+2 עם ממוצע של 39.5 נקודות?
לגבי המשחק והסדרה:
1. אחרי 20 שנה פתאום הספארס מכרה את נשמתה והתחילה לשחק הירו בול. גם בימי השיא של הביג 3, בעיקר של דאנקן, לא היה שום הירו בול. עכשיו עם מוציאים לפועל פחות טובים, ברגעי משבר ולחץ פופוביץ' זונח את השיטה והולך להירו בול:
פעמיים במהלך ה2 דקות האחרונות פארקר עלה לג'אמפר מ9 קילומטר, במקום שפופ יקח פסק זמן וישרטט מהלך – כי בליגה אין מישהו טוב ממנו בזה. אבל הוא העדיף להשאר עם 2 טיים אאוטים מלאים
2. זיקנה או עייפות הן ממש לא הסיבה למצב המאוד בעייתי שהספארס נקלעה אליו: בגילו ובהתחשב בתפקידו, דאנקן\מאנו\פארקר הם כבר לא המנהיגים בחמישיה. המנהיג הוא לנארד, והוא נתן אתמול משחק ענק, אבל יכול להיות שחוסר התקשורת והאופי שלו לא מתאימים עדיין כדי להוביל קבוצה ויכול מאוד להיות שזו הסיבה שלמרות חולשתו של דאנקן הוא עדיין זוכה למספר דקות מאוד גבוה, כשמה לעשות, הספארס שילמו הרבה מאוד עליהן עד עכשיו בסדרה.
3. מה שכן מנצח לOKC את הסדרה הוא ריבאונד: בעוד שהם זורקים הרבה יותר ל3 ומשחקים עם 2 שחקנים צעירים שהם 2.11 ומעלה, הספארס משחקת דקות ארוכות עם דאנקן שכבר לא קופץ ו-ווסט שהוא לא אלוף העולם בקפיצה לגובה. בדרך הזו OKC הגיעה ליותר זריקות ולא שילמה ביוקר על זריקות לא לעניין.
4. שלשות – לנארד החליט לא לזרוק מה3, ככה שפרט לגרין, בחמישיות של הספארס אין זריקות ל3, OKC מצופפת עם 2 המגדלים שלה והספארס מתקשה להשיג סלים. כשאולדריג' לא קולע, הצבע נסתם עוד יותר וככה אי אפשר לנצח את הסדרה.
5. שופטים – ברבע הרביעי היו כל כך הרבה שריקות שגויות:
א. עבירה על אדאמס מתחת לסל שלא היהת ולא נבראה, הוא החטיא 2, ואז החליטו לשרוק עבירה של ווסט על קאנטר שעלתה לספארס ב2 נקודות
ב. עבירה בחטיפת כדור על דוראנט, סביבות ה5 דקות לסוף – מישהו ראה שם עבירה?
ג. ווסטברוק שניה וחצי לסוף, את העבירה האמיתית לא שרקו, את האין-עבירה שרקו and one.
לזה כמובן אפשר להוסיף את העבירה על ג'ינובילי בהוצאת החוץ במשחק מספר 2.
רק שמשום מה אני עדיין שומע פה טענות שדווקא הספארס לא צריכים להתלונן על השיפוט. באמת?
מנחם לס
11 מאי 2016 15:09:37למה חסר מושג כמוך מתעקש לכתוב תגובות כאלה ארוכות (ועוד צריכים לסבול אותך בבלוג החי)
MJ234523
11 מאי 2016 16:07:05דווקא הוא מדבר לעניין
הגיון בריא
11 מאי 2016 20:08:58Lol
john
11 מאי 2016 16:37:10תודה על התגובה המנומקת. אגיב בקצרה (או שלא..) כי אפשר לדון בהכל באריכות:
לגבי הת'נדר דיברתי על פוטנציאל. אתה מוזמן להביא לי רשימת רול פליירס מוכשרים כמו אדמס וויטרס איבקה וקנטר מבחינת כישרון. שוב מדובר על פוטנציאל. לגבי השאר הם מיובשים ע"י המאמן או פצועים. זה לא מוריד מהפוטנציאל של הקבוצה
1-3. הספרס לא מכרו את נשמתם. משחק התנועה כפי שהוא היה החל רק בסביבות 2011-2012. לפני זה הספרס היו קבוצת הגנה אגרסיבית שמשכה התקפות לכל אורכם וניצלה את טים דאנקן לנהל את ההתקפה מההיי פוסט. להזכיר לך את הסדרות מול פיניקס שהיו קונטרס מוחלט לס"א. הספרס תמיד שיחקו בדרך היעילה ביותר שיכלו ביחס לחומר השחקנים שלהם. משחק תנועה מטורף דורש אנרגיות שקשה להרבה שחקנים. במיוחד שצריך עוד להשקיע מאמץ הגנתי. אני לא יודע אם ראית הרבה ספרס השנה אבל היו הרבה משחקים שהכדור נע רק כשאולדרידג' וקאווי יצאו מהמשחק. בשאר הזמן היו הרבה בידודים מחושבים (יצירות מיס מאצ'ים לאחר חסימות). לרוע מזלם הם לא קבוצה ב-nba 2k ולכן עייפות ושחיקה ואפילו חוסר רעב אצל רוב שחקניה בולטים בסדרה. OKC נלחמת על עתיד הפרנצ'ייס ודוראנט ווסטברוק על הלגסי שלהם. חוץ מאולדרידג' הספרס מסודרים. שלא תבין אותי לא נכון. הם נותנים מאמץ עילאי רק שזה ההבדל בין לשחק על הליטר האחרון לבין לשחק על אדים. לגבי פופ אני נאלץ להפגין קצת צניעות ולהגיד קטנתי. אני די בז לפרשנים כאלי אוחנה שכדרך קבע
יתרון בריבאנד רק גדל וקשה לספרס להעניש את הת'נדר במשחק מעבר מהיר ומטורף כמו במשחק 1. הפיתרון היחיד הוא שימוש רב יותר בספסל.
4. לנארד לא נולד קלעי 3 והוא גם לא קלע גדול תחת שמירה. הוא זקוק למטר והוא זקוק לביטחון.
5. לגבי השופטים. אכן יש טעויות שיפוט רבות מאוד בסדרה. שתי הקבוצות יצרו סטנדרט פיזי שקשה כעת לשופטים להתמודד איתם. אני חייב לציין שהשיפוט גרוע לשני הצדדים. אולי אתה רואה משהו אחר וזה בסדר
עדיין אני פחות נחרץ לקבוע את עתיד הסדרה כי בעיני הכל עוד פתוח. כמו שהספרס צריכים להילחם על הכושר והאינטנסיביות שלהם הת'נדר צריכים להילחם על אינסטינק מובנה ליפול מנטאלית ולחרב משחקים שהם מובילים בהם.
john
11 מאי 2016 16:43:50נמחק לי המשפט על אלי אוחנה. הכוונה היא שהוא נוטה להסתכל מגבוה על מאמנים מהטופ ולהגיד כמה הם טועים\לא מבינים. כמובן שהרבה פעמים בדיעבד. פופ מוכיח מספיק שנים חיבור מקסימאלי לחומר השחקנים שלו ולנו הצופים אין את כל המידע לשפוט את המהלכים מלכתחילה.
דוגמא מצויינת היא הדיעה שרווחת שהוא טעה בגמר 2013 משחק 6 כשהוציא את דאנקן. אין אחד שהצליח להוכיח שדאנקן אכן היה נמצא במיקום של הכדור החוזר ושאכן היה תופס אותו. בנוסף אף אחד לא יכול להגיד לי שלא היה סיכוי שדווקאט עם דאנקן בהתקפה ההיא שההיט עלו עם 5 קלעים הם לא היו קולעים שלשה אחרי חילוף של דאנקן בהגנה וכלל לא היו צריכים לתפוס את הכדור החוזר ההוא…
etayle
11 מאי 2016 13:57:05כמה נקודות.
א.אוקלהומה מובילה בסדרה 3-2 בלי שראס ודוראנט מתעלים שניהם ביחד (ולא נדבר על איבקה). זה רק מראה כמו פוטנציאל יש להם . (4 דוראנט היה אדיר , היום ראס).
ב.דאנקן גמר את הסוס, למרקוס שהיה אדיר בשני משחקים הראשונים מגלה שהסטיסטיקה מתיישרת (די מזכיר את מה שקרה לו בסדרה מול יוסטון לפני שנתיים , רק שאז היה את דיימו).
ג.לספרס יש בעיה קשה בעמדת הרכז , שנה שעברה כריס , השנה ראס הם חייבים למצוא מחליף לפרקר (אני חושב שקונלי יכול להתאים).
ד. כנראה שהגיע הזמן להיפרד מאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה , השנה הליגה (כנראה) תיפרד מ2 אגדות , תמצאו את ההבדלים .
ה. לא יודע מה איתכם אצלי אוקלהומה כל שנה אלופה כבר 3 שנים ברציפות , מקווה שהם יביאו לי לפחות עוד סדרה אחת לחלום…
שמייקל
11 מאי 2016 15:25:08קונלי לא מתאים. שווה להם להמר ולהביא את תאודושיץ'.
john
11 מאי 2016 16:45:17או את גל מקל…
ת'אנדר
11 מאי 2016 17:41:48או את רז ניסים כהן..
Ghost Rider
11 מאי 2016 14:24:54א. עוד לא גמור. מאמין שהספרס יכולים לעבור עדיין את אוקלהומה (לצערי) אבל קשה לי להאמין שיעברו את גולדן סטייט.
ב. לא מבין למה חושבים פה שגולדן סטייט תנצח את אוקלהומה בקלות, במשחקים בעונה הסדירה שתי הקבוצות היו כמעט שוות ביכולתן. כמובן שהווריורס עדיפים (כמו מול כל קבוצה) אבל הזלזול בקבוצה עם שני שחקנים מדהימים כמו דוראנט ווסטברוק אף פעם לא הגיוני.
ג. גם אם הווריורס יעלו לגמר, הסדרה מול קליבלנד תהיה מאוזנת. נכון – קרי קלע 17 נקודות ברבע, לפני כן הוא היה 0 מ9 מהשלוש, ופורטלנד כמעט ניצחה את המשחק. הוא שחקן מדהים שלא ראיתי כמוהו אבל הוא עדיין אנושי, היו ויהיו לו עוד משחקים רעים.
קליבלנד קבוצה מעולה עם מומנטום מצוין, בשנה שעברה הם ניצחו 2 משחקים בלי 2 אולסטרס, השנה הם בריאים ומשחקים טוב מאי פעם, אנשים מזלזלים בהם כמו שזלזלו באוקלהומה. מעולם לא ראיתי אותם משחקים כל כך טוב כמו בפלייאוף הזה. לא מאמין שגולדן סטייט יביסו אותם. למרות גדולתו של קרי.
אנשים שוכחים שגם לברון הוא מהשחקנים הגדולים ביותר אי פעם (אין כמעט רשימה שבה הוא לא בטופ 10 לפחות), והוא עדיין קרוב לשיאו. בעונה שעברה הוא נתן סדרת גמר מדהימה והפעם תהיה לו גם עזרה.
מנחם לס
11 מאי 2016 15:10:44סוף סוף אחד עם מושג
שמייקל
11 מאי 2016 15:16:35+1
MJ234523
11 מאי 2016 16:12:38צריך לזכור שהקאבס עדיין לא קבלו יריב ראוי
john
11 מאי 2016 16:58:26ההייחסות לקליבלנד נעה בין אופוריה מוגזמת של אוהביה שמתעלמים מכך שלמרות הסוויפ היא שיחקה המון משחקים צמודים עם האימפריות מדיטרויט ואטלנטה לבין שונאיה (אני שונא רק את לברון – ועדיין חושב שהוא שחקן אדיר) שמורידים אותה לכלום (היא לא. היא בהחלט קונטנדרית).
להזכיר לכולם שקצקצה את אטלנטה בסוויפ בגמר מזרח שנה שעברה ללא לאב ועם קיירי ב-80%. הם גם עשו סוויף על בוסטון עם כל השלישייה. זה לא ניבא כלום בגמר. לגבי קליבלנד של השנה אני מציע בכל זאת לצפות שוב ב-30 הפרש שגולדן סטייט נתנה להם בראש בהרכב מלא. תגלו שם שתי דברים בולטים:
1. טיירון לו לא המציא שום תרגיל חדש בקליבלנד.
2. האגדה שהם זרקו את המשחק או דפקו שביתה איטלקית היא אידיוטית מכיוון שהשחקנים שלה שיחקו סופר חזק בהתחלה ובאמת שניסו. גולדן סטייט רמסה אותם בכדורסל נטו.
ברור שזה לא הפער ביניהם כעת כי ג"ס קצת ירדה בכושר וקליבלנד עלתה. אבל כמו שראינו עד עכשו סגל השחקנים חשוב אבל יותר זה המצ' אפ וקליבלנד עוד לא הראו פעם אחת מאז משחק מספר 3 בגמר של שנה שעברה שהם יכולים להתמודד עם הווריורס.
מנחם לס
11 מאי 2016 18:46:20המזרחיות שאתה מכנה בסגי נאור 'אימפריות' היו כמעט 50-50% במשך העונה נגד המערביות העצומות שלכם
שמייקל
11 מאי 2016 15:16:03הספרס מסיימים תקופה?? הם רק מתחילים….אולדריג' ולנארד אלה שחקנים לשנים והם השחקנים המובילים ולא הותיקים…בנוסף מריאנוביץ' הוא פרופספקט מצויין לעתיד. קיצר העתיד ורוד.
רביד אראל
11 מאי 2016 16:05:45הסיבה שדונובן עולה עם איבקה ורוברסון היא שהוא מעדיף שיהיו כמה שפחות דקות שקנטר ישמור על למרקוס. אותו הדבר קורה עם וויטרס בגלל שדונובן מעדיף חמישייה מאוזנת יחסית מבחינת התקפה והגנה ולכן הוא מעלה שני שומרים מעולים ליד דוראנט וווסטברוק.
מנחם לס
11 מאי 2016 18:47:04שטויות
MJ234523
11 מאי 2016 16:18:04אגב מנחם מתי יוצא "על חיצים ובונבונים 2"?
מנחם לס
11 מאי 2016 18:47:18כשאהיה בן 90
חצבני
11 מאי 2016 16:22:022 הימורים:
ספארס ב 7. דוראנט חותם בספארס.
MJ234523
11 מאי 2016 16:40:23http://www.haaretz.co.il/1.1931015
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 16:40:43מנחם, אתה צריך לשנות סטטוס ל"תשוש נפש", הסטטוס הזה משקף יותר את מצבך וגילך, כי סטטוסים שכוללים משהו עם "הבנה", הם כבר יותר מדי עבורך.
מעניין מה יקרה אם כל האתר יעבור לאהוד את קליבלנד, בטח מנחם יתחיל לאהוד את מילווקי או שארלוט.
גוסט ריידר, אתה לא יכול להשוות אגסים לתפוחים, וזה בינתיים מה שקורה עם ההשוואות בין קליבלנד לגולדן סטייט\ספארס\OKC.
במסיבת שלשות, קליבלנד לא מסוגלים לקחת סדרה מהווריורס.
השנה, לאור ההתחזקות של הווריורס אני לא אתבאס יותר מדי אם לא נעבור את OKC כי גם ככה אנחנו נקבל בראש מהווריורס בכושר ובסגנון המשחק הזה. השנה, בלי קשר לתוצאה, היא האחרונה בעידן הזה, והfree agency עם אולדריג' בקיץ היה יריית הפתיחה למירוץ החימוש שהספארס תעשה בשנים הקרובות: להביא
א. היום אירופאיים איכותיים עולה כסף ויש עליהם תחרות עצומה,
ב. שחקני דראפט, לאור המיקום של הספארס בטבלה, יהיה מאוד קשה, ושחקני סיבוב שני כמו דריימונד\דני גרין ודומיהם להשיג זה נס.
אני מאוד מקווה שדאנקן וג'ינובילי מפנימים שמשחק 6 עשוי להיות האחרון בקריירה שלהם, ולא ירצו לסיים סדרה בכשלון חרוץ אלא אם כבר להפסיד לקבוצה טובה מהם, וOKC היא ממש לא כזו.
למרות שהפסדנו משחקי 7 ב2013 ו2015, אם נגיע למשחק 7 זה יהיה בבית ואני בספק אם השופטים יתעללו בנו שוב אם נשחק טוב.
כבר מהגמר ב2013 היתה תחושה של סוף עידן וצורך להתחדש, יכול להיות שכבר נוצרה אדישות בספארס ומאוחר מדי להציל את העונה.
גיא
11 מאי 2016 17:08:01אתה חוזר כל הזמן על השיפוט, אך אפילו אתה לא מצליח לענות למה לא שרקו שקאווי כמעט תלש את חולצתו של ווסטברוק.
אפילו אתה חייב להודות שלאחר שלא שרקו עבירת תוקף לוויטרס הספרס קיבלו את הכדור במצב טוב בהרבה.
נ.ב 70 % הספרס לוקחת את הסדרה, עדיין.
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 17:30:07אתה נכנס עמוק מדי לסיטואציות שהסלימו והחמירו עם הספארס:
1. אם היו שורקים עבירת תוקף על וויטרס, היינו לוקחים פסק זמן ומסדרים מהלך, במקום שמילס וג'ינובילי, שאחד מפאת גובהו ואחד מפאת גילו לא יכולים לקחת את הכדור לסל. אולדריג'\לנארד ואפילו גרין\דאנקן היו עושים זאת בהצלחה גדולה יותר, מוציאים עבירה\קולעים סל\שניהם או משיגים משהו קרוב יותר מזריקת 3 כשהזורק הוא 1.86 ומולו עומד 2.14 שגרם לזריקה להיות בקשת ענקית – לא משהו שמילס רגיל אליו.
אז טוב בהרבה למה? היה שם בלאגן טוטאלי שלא היטיב עם הספארס, אם היו שורקים לעבירה, פופ היה מחליף את ההרכב גם ככה, מה שלא יכל לקרות במשחק פעיל.
2. לנארד ביצע עבירה. בנבא אין חוק יתרון. עבירה = נעצר המשחק.
במקום, ווסטברוק התקדם, נשרקה עליו עבירה (שלמען האמת לא ראיתי שאולדריג' בכלל נגע בו), קלע 2 and one. יתרון 4 וgame over עבור הספארס.
worst case – ווסטברוק הולך לקו ביתרון נקודה, קולע את שתיהן. 1 פוזשן גיים, פופ מעלה חמישית של מילס-גרין-מאנו-לנארד-אולדריג'\דיאו אחרי טיים אאוט, בו הוא משרטט מהלך וinbound מהחצי.
איך זה נשמע לך? לי זה נשמע עדיף.
אני בתור אוהד כדורסל מצפה שישרקו כשיש פאול, ושלא ישרקו כשאין. משהו די בסיסי.
ולא, אני לא אתלונן על השיפוט כשאין סיבה מוצדקת, ובטח שלא אמציא שטויות כמו "לנארד מבצע פאול אחד מתמשך כשה'זיברות' מתעלמות בהפגנתיות" שלא ניתן להוכיח ושבכלל אין שום ראיות לגביהן.
ושוב, הסיבה הראשית בגינה הספארס לא תעלה לגמר המערב, אם אכן כך יקרה, היא מכירת נשמתה לאלוהי הבידודים וההירו בול על פני יישום השיטה שהקבוצה נבנתה עבורה.
אני לא חושב שבגיל 40 ו38 דאנקן וג'ינובילי חוו ירידה ככ דרמטית ביכולת בבת אחת, בטח ג'ינובילי שהוא לא רע בכלל בסדרה, הבעיה נעוצה בשימוש הלא נכון בהם. בטח דאנקן, שמשחק מעל 20 דקות ולא מקבל כדורים בפוסט, לא מסתדר בריבאונד ובעצם כמעט לא מסתדר בכלל, וכל מגרעות הגיל שלו נחשפות בגלל משחק לא חכם.
גיא
11 מאי 2016 17:38:28היכן הזעקה על כך שאוקלהומה קופחו במשחק 2?
הרי לפני התוקף הברור של ווייטרס היה delay of game של הספרס,
שמשמעותו זריקת עונשין וכדור מהצד.
לשמוע את אוהדי הספרס מתלוננים על השיפוט מעלה חיוך מריר ולא מספק על שפתי.
(ולדעתי, אין ספק שהייתה צריכה להישרק עבירה על קאווי הרבה לפני הזריקה. אני לא משוכנע שזה היה משנה במשהו)
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 17:47:32עוד פעם עולה הטענה הזו.
אז תסביר לי בבקשה מתי פעם אחרונה הספארס נהנו משיפוט, בטח מטעויות כאלה.
פיניקס? זה היה לפני עשור.
גיא
11 מאי 2016 17:51:49אני אוהד הסאנס כבר כמעט 3 עשורים.
ומה שהלך עם הספרס, מרגיש כמו אתמול…
מנחם לס
11 מאי 2016 18:49:38אה…"שימוש לא נכון בהם"…
היי, פופ. ישנו אצלי אחד בשם בן טולילה שאתה חייב לקחת ממנו כמה קורסים לכדורסל!
גיא
11 מאי 2016 17:31:0270% משמעותם, שאם נקבע שיש להם 90% לנצח במשחק 7 בבית אז יש להם גם 78% לנצח באוקלהומה.
לא רואה איך אפשר לתת לספרס 78% לנצח באוקלהומה.
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 17:41:1040 אחוז, גג. וזה גם אם האולד ביג 3 יתנו את הטון, ונקלע קצת יותר מ7 שלשות.
לאור איך שהסדרה נראת, אני לא אופטימי, וכנראה שגם השנה המוטיב שילווה אותי ברגעי ההכרעה בפליאוף הוא לראות את לברון מפסיד בגמר.
מה שכן – הדחה פה (שמשמעותה פרישה וודאית של דאנקן+מאנו) + אליפות של לברון הוא לא משהו שאני אוכל לעמוד בו.
גיא
11 מאי 2016 18:02:09לגיא ויואש 70 %. כל מי שראה את המשחק הראשון בסדרה (כמוני) יודע מה העליונות האמיתית של הספרס.
הם פשוט בשביקה באחרים.
סילפן
11 מאי 2016 20:36:01ברור. הם פשוט קצת מזלזלים ונחים לבינתיים. אם הם ירצו – בשנייה הם מכסחים את אוקלהומה!
פתטי.
יואש בן טולילה
11 מאי 2016 21:02:01לא החמצתי שניה מהסדרה, לא רק ממשחק מספר 1.
העליונות לא באה לידי ביטוי.
אני גם עכשיו בטוח שהספארס קבוצה יותר טובה, ובלא מעט. אבל זה פשוט לא בא לידי ביטוי כי יותר מדי שחקנים בסדרה גרועה ומולנו קבוצה עם 2 גבוהים צעירים שבאים לתת עבודה ונותנים בראש לגבוהים שלנו.
גוליאת
11 מאי 2016 19:37:28רועי יודע מה הוא אומר.
סא ב7. והדוקטור נאלץ לכתוב מכתב התנצלות אישי (הפעם המאה…) לכל גולש וגולש
גוליאת
11 מאי 2016 22:37:53מידן בתור מי שמתיימר (רק מתיימר) להצחיק עם מומי , אתה די מפוחד
Smiley
11 מאי 2016 23:15:42מנחם, אתה שוכח שכל מיסמצ' שאתה רושם לטובת OKC עם הגבוהים הוא לרעתם כי אלו ישמרו על גרין, בארנס ואיגואדלה (בסמול בול)
AR
12 מאי 2016 03:06:25hack the adams family pop
All 18 of them if you can, they breed and look like porn stars anyway
עומר
12 מאי 2016 03:09:18גם שארלוט הובילו 3-2 על מיאמי, הגיעו הביתה למשחק שש, והפסידו למיאמי.
שום דבר עוד לא גמור! הספרס יכולה לנצח. אני גם חושב שלאוקייסי יש אחלה מצ'אפ מול ג"ס מה שכן. בעונה הרגילה הם התמודדו מולם יפה, כולל שביקה טוטאלית במשחק שהיה כבר לגמרי שלהם. יהיה צמוד יותר ממה שאנשים חושבים לפי דעתי.