למה פיל ג'קסון הוא הבעייה הגדולה ביותר של הניקס?

אני לא צריך להיות גולש לדעת שאני כותב יותר מדי. על פיל ג'קסון הנופש באיידהו במקום לעבוד עבור הניקס במשכורת של רבע מיליון דולארים לשבוע (אלעד רבין הגיב שאני כותב הכל מתוך קנאה…) כבר כתבתי. היום הופיע בוורטיקל מאמר באותו נושא, והחלטתי להכניסו כפי שהוא.

How Phil Jackson is hurting the Knicks

Chris Mannix of The Vertical,Yahoo Sports 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. אני לא מחבב אותו במיוחד אבל אני לא מבין את התלונות אליו שהוא נופש, מה הוא בכלא ? הוא הבוס והוא רוצה לצאת לחופש של שבוע, שיהנה. זה גם בטח חלק חשוב ביכולות הזן שלו.

    1. אם יש זמן עבור GM לעבוד – זה הזמן.

      בכל מקרה, התלונות על הנופש הן *עוד* תלונות על ההתנהלות הכללית שלו מהרגע שהגיע לניקס. מי שעוקב אחרי תקופת הכהונה שלו שם מבין שבמקרה הטוב הוא חי על העבר והרזומה שלו כמאמן, ובמקרה הרע יותר הוא עושה כסף קל שהוא שם ז*ן ע-נ-ק על כל הפרנצ׳ייז. כן, אפשר לקרוא לזה גם ״חופשה עבור יכולות הזן שלו״.

      1. איזה קשקוש. ג'קסון עושה עבודה מעולה. הוא לקח קבוצה מפורקת, עמוסה במקרי ראש ובמשכורות, פירק אותה לגמרי ותוך שנה הם כבר בצמיחה. זרק את מי שצריך, החתמות נהדרות וזולות ובחירת דראפט לא פחות ממבריקה.
        אפשר לחשוב שג"מ צריכים לשבת כל היום ולראות וידאו. את מי ששווה להביא רובנו מכירים, ולהרהר בזהות המאמן הבא אפשר גם תוך כדי חופשה.

        הביקורת היחידה שלי עליו – איך מליונר שיכול לטוס במטוס פרטי לכל מקום בעולם בוחר לנפוש בפאקינג אידהו.

          1. ים הגליל המהולל קטן מאגם טאהו – ומגיע בקושי לשני שלישים מגודלו, ובכל הנוגע ליופי, ההשוואה בין ים זה לאגם טאהו כמוה כניסיון לדמות קו אורך גאוגרפי לקשת בענן. מימיה העכורים של שלולית בינונית זו אינם מספקים אפילו רמז קלוש לצלילותם הזוהרת של מי טאהו; גבעות נמוכות, קירחות וצהבהבות אלו של סלעים וחול, הנטולות כל ממד של עומק, אינן מזכירות את הפסגות הנישאות החובקות את אגם טאהו סביב סביב כחומה

          2. זה עוד תיאור עדין יחסית. בשאר הספר הוא שוחט את ארץ הקודש ותושביה ומעלהתהיות בנוגע לגדולתם האמיתית של גיבורי התנ"ך

  2. האמת שבדיוק קראתי את ספרו של ג'קסון 11 אליפויות.
    ובהשראת הספר פתאום אני מעריך אותו.
    ואז נזכרתי שהוא אחראי לניקס ואני כבר פחות מעריך אותו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט