מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.אוייב הצבור מס' 1 בקנדה

אתמול כתבתי לכם על דוויין ווייד שהמשיך לקלוע לסל בשעת השמעת ההמנון הקנדי. אחד הצופים באולם צילם את המאורע ושלח ליוטיב. היום כל קנדה סוערת על "חוסר ההתחשבות וחוסר הרגישות של אמריקאי להמנון הקנדי; בושה וחרפה. דוגמה נוספת ליחס היהיר של האמריקאים כאילו אנחנו הקנדים מין מדינה נחותה".

דוויין טוען שזה לא היה בכלל חוסר רגישות, אלא אובססיה וקומפלסיה לקלוע סל לפני ההמנון, אבל הוא החטיא קצרה אחרי קצרה, ו"לא יכולתי להפסיק עד שקלעתי".

הקנדים לא מקבלים את ההסבר. דוויין ווייד – "הילד הטוב עם פנים של עוזר לפסטור" או "סגן מנהל מקהלת הכנסייה" הפך לאוייב הצבור מסר 1 בקנדה.

*

(הערב הוא היה הראשון להתייצב בשורה ולעמוד דום, חצי דקה לפני שמיעת ההמנון הקנדי!)

2. דוראנט עוזב? מי עוזב? לא כל כך מהר!

 

אחרי נצחונה המציין של הת'אנדר על הספארס עם משחק מצויין של דוראנט הוא נישאל שוב לאן פניו מועדות בסיום העונה.

-"מי אמר שאני הולך לאן שהוא? עוד לא החלטתי דבר, ולא אחליט עד סיום הפלייאוף", הוא אמר ל-BR..

הוא לא היה צריך לומר. אם הת'אנדר ממשיכים לנצח עד אליפות NBA הוא נישאר. אם לא – הוא עוזב. קצר ופשוט.

3. לין: אני רוצה להישאר רק כאן!

ג'רמי לין נשאל אחרי משחק ההפסד לאן פיו מועדות. תשובתו? "לא חלמתי שכה אוהב לגור כאן בדרום ארה"ב. אני אוהב את העיר (שרלוט), את האוויר, האווירה, התושבים, ובעיקר את חברי בקבוצה. אני מקווה להישאר כאן, במקום בו אני נמצא!"

4. ספואלסטרה: "הפיטורין של ווגל מאד מוזרים ומדאיגים"

שאלה: מי הם שני המאמנים בעלי הוותק הארוך ביותר במזרח?

קשה להאמין שאחרי הפיטורין של פרנק ווגל, אריק ספואלסטרה ממיאמי ושוויין קייסי מטורונטו הם המאמנים עם הוותק הארוך ביותר בקבוצותיהם בכל הקונפרנס המזרחי. אריק אמר:.

"I think it's really disturbing, actually. I've only been a head coach for eight years. So what am I, the second-longest-tenured?" Spoelstra asked, with Casey in his sixth season as Toronto coach and only Gregg Popovich, in his 20th season with the San Antonio Spurs, on the bench longer. "That's a sad state of where the coaching profession is right now and stability of organizations."

אריק אמר: "אם מאמן מצויין ברמה של ווגל פוטר זה אומר שכל אחד מאיתנו יכול להיות מפוטר, ואני לא בטוח שהסיבות הן מקצועיות. לא נעים להיות במקצוע שבטחון העבודה שלך לא תלוי בטיב המוצר שאתה מייצר"

אבל הוא המשיך: "במיאמי זה אחרת, ואולי בגלל זה יש לנו 3 אליפויות.."

הנה עוד מדבריו:

"That's why it's fairly easy for me to feel grateful being part of this organization for 21 years, the same group," said Spoelstra, who rose through the organization in previous roles as video coordinator and assistant coach. "When they say it's a family, we are. We've been though everything. We've been though 15-win seasons together, put together teams, rebuilt teams. We know how each other respond in the trenches, when it's tough.

.
"But you have to be able to able to also have opportunities to grow with the team and go through the tough times. You don't get that opportunity when you're making changes all the time. I probably would have been fired two or three times in a different organization."

אריק הגיב על טענתו של לארי בירד ש-"קולו של ווגל בחדר ההלבשה הפך לנדוש ומיושן" הוא שואל:

"Voice is lost on who?" Spoelstra asked after the Heat completed their morning shootaround at Air Canada Centre in advance of Thursday's Game 2 against the Raptors, citing only Dwyane Wade and Udonis Haslem still on the roster from when he took over. "Teams' rosters change every two or three years. So my voice is new to virtually everybody in this locker room. It's the same with Dwyane and U.D., that's it. But that voice also has been different as a video coordinator, as an assistant coach, as a scout, as a head coach.

הוא סיים ב-:
"Look, just look around the league, the teams with great, consistent continuity and see how they've evolved. Let's see how their record is over the years."

5. אדוניס האסלם – האיש שהוא תמיד מוכן לקריאה

אדוניס האסלם הוא ההגדרה למקצוען. משך כל העונה כמעט ולא שיחק כשתפידו העיקרי לשמש מורה ומדריך לחסאן ווייטסייד, הסנטר הצעיר של מיאמי שניפצע. ספואלסטרה ניגש אל האסלם ושאל, אתה מוכן? הוא ענה, "אני תמיד  מוכן!".

הקשיבו לסופר-מקצוען הזה, שהוא אחד מהשחקנים המוערכים ביותר בליגה, ג'נטלמן אמיתי, אבל רוצח שקט שרון ארטסט פעם אמר עליו "אין לי כל בעייה לפגוש כל שחקן בליגה בסימטה חשוכה, מלבד אדוניס האסלם!"

*

 

*

6. THE STARTERS


*

7. הווריורס זקוקים לסטפן קרי ע-כ-ש-י-ו

*

אני כותב חלק זה מהמעורב למחר במחצית המשחק בין מיאמי לטורונטו. לפתע קפצה לי מחשבה לראש שהווריורס הם קבוצה רגילה ובינונית ללא סטפן. הם זקוקים לו עכשיו. מוקדם מאשר מאוחר. מוטב שיחזור לשחק או שהם יהיו בצרה גדולה יותר משהם מתארים לעצמם.

8. קליבלנד הפכה למועמדת מספר 1 לאליפות!

מי אומר זאת?

*דוקטור/פרופסור לס ב-10 לאוקטובר, 2015, בפריוויו לעונה.

*דוקטור/פרופסור לס איזה 30 פעם מאז, ופעם אחרונה הבוקר, ה-9 למאי, 2016

*ספורטינג ניוז – מאי 9, 2016

*יאהו ספורט – מאי 9, 2016

*פוקס ספורטס, מאי 9, 2016

הנה כמה מילים מיאהו ספורט:

When the Warriors ended the best regular season in NBA history with 73 wins, the next two months were set up to be a coronation. But then Stephen Curry sprained his right ankle and later his right knee, creating some genuine suspense for the remainder of this postseason. Until Curry comes back and starts to resemble his old self, teams with hopes of dethroning the defending champs – such as Cleveland – won't have the same trepidation.

Should an NBA Finals rematch be in store, the Cavaliers would certainly prefer to defeat a mostly healthy Warriors team to avoid hearing any comments about them getting lucky or having an easier path.because they are certainly capable and ready to defeat them today with a full healthy squad

ברור שבינתיים אלה הן רק נבואות ודעות, אבל רק תארו לעצמכם מה יילך כאן באתר כשהקאבס תנצח את הווריורס (אני מקווה שהם יעלו לגמר!), ויתברר שצדקתי לכל אורך הדרך!

9. כדור על ה-RIM? בכל שנותי לא ראיתי דבר כזה!

כדור 'נילחץ' בין הטבעת והקרש? ראיתי הרבה. אבל כדור נעמד על הרים בשיווי משקל כזה? נשיפה קלה היתה מכניסה אותו פנימה לעוד סל של דוויין ווייד הנהדר, ששוב ניצח את טורונטו!

*

10. אאאוטששש…לא נעים!

גורן חטף כדור בפניו שניפלט בטעות מרגלו של קרול (נידמה לי שזה היה הוא)

   

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. לגבי ווגל הוא לא פוטר פשוט לא חידשו את החוזה, מעצבן אותי שמאמנים בוכים, הם מרוויחים מליוני דולרים לעונה ואין מה לעשות כשהכסף מדבר המאמן תמיד אשם.

  2. הפחד הכי גדול שלי הוא שאם לברון ושות' ייקחו אליפות לא ניתן יהיה לסתור יותר את תחזיותיך.
    לעולם !!!!

    אוי ואבוי…..

  3. תודה על המעורב!
    הקאבס מועמדת מספר 1 ? בדיחה מצויינת! קרי חזר אתמול עם הופעה מדהימה שמוכיחה שהוא מוכן ומזומן לגמר האזורי ולגמר האם בי אי. בלי קשר אני לא חושב שהקאבס מנצחת את אוקלהומה אפילו ובטח שלא את ספרס או ג״ס.

    דוראנט כמו שאמרת יישאר על פי התוצאה של העונה, בגלל שהם לא יקחו אליפות אז הוא יעזוב.

    בושה מה שוויד עשה לדעתי! חוסר כבוד מוחלט.

  4. למר מנחם לס -כל פעם שהווריורס פגשו את אחת הקונטדריות במשך העונה הבטחת שהם יובסו . כך היה מול הקאבס מול שיקאגו ומול הספרס .

    פעם אחר פעם התנבאת ופעם אחר פעם טעית ב100% .
    אז גם תרנגולת עיוורת מוצאת גרגר מדיי פעם .
    תמיד יתכנו פציעות [קארי ] שגומרות עונה [גריפין ופול ] .

    אתה זקן . הכדורסל משתנה ואתה לא רואה את זה וחבל .

    קליבנד קבוצה מגעילה ודוחה .
    קולקציה של כוכבים עם היררכיה ברורה וחברות מזוייפת .
    לא מגיע להם לזכות בכלום וזאת למרות שיש להם שלושה כוכבים גדולים ועוד כוכב וחצי . [סמית והחצי זה תומפסון האובר רייטד ]

    המשחק שלהם דוחה והגישה שלהם דוחה ומן הצדק היה שיקבלו יריבה במזרח ברמה שתבעט להם בתחת אבל אין כזאת בנמצא מלבד מיאמי הפצועה כך שלמרות הגועל נפש מקומם במגר מובטח וזהו סוג של השג .

    הקאבס צריכים לקוות לקבוצה פצועה או עייפה ואולי להפתיע .

    מה שהיה מגיע להם זה לקבל בסיבוב שני או ראשון קבוצות כמו אוקלהומה הספרס ואפילו פורטלנד כדי שישימו אות במקומם האמיתי ולא כאלופת המזרח שהיא כביכול לפחות הקבוצה השנייה הטובה בעולם .

    וכמובן אתה מוזמן לבדוק ארת התחזיות שלך לאורך העונה בנוגע למשחקייה של גולדן סטייט ולראות שאתה עומד על 0- ? אבל לפחות עשר אם לא יותר שלך רובי שהתקדם עם הזמן והאבולוציה של הכדורסל .

      1. לא קשור, מצפים מכל אדם באשר הוא לתת כבוד בהמנון בלי לספור את הטבעות על היד. אותו אדם בקהל שדיבר בטלפון הוא שקול מבחינתי.אני לא מצדיק שחקן ותיק כמו וייד אבל מציין שהיתה שם אווירה קצת מוזרה ממה שזה נראה ביוטיוב.

  5. הפעם הבאה שבה שחקן שעומד להיות חופשי יגיד שהוא לא רוצה להישאר בקבוצה הנוכחית שלו, או אפילו שהוא לא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת כלשהיא שיש לה את המקום בתקרת השכר להחתים אותו – תהיה הפעם הראשונה.

    the definition of non-story

  6. הסיבה היחידה שיש ללין לעזוב היא כספית נטו ועם התקרה שקופצת כנראה שיש לו סיבה לצאת לשוק החופשי (אני לא ממש יודע מה פרטי החוזה שלו), מצד שני הוא גם יכול לקבל שדרוג משארלוט דרך השוק החופשי.
    לגבי הישארות, לין מצא קצת את מקומו אחרי פארסות כאלו ואחרות מאז טירוף הניקס, ככה שבאמת יש לו סיבה להמשכיות.

  7. שום דבר לא השתנה מהעונה הסדירה, קליבלנד שוחטת את אטלנטה ודטרויט אם בא לה אבל לא תשחט קבוצות על כמו סא והלוחמים. הכל דיבורים וכותרות בשביל הרייטינג. מחכה בקוצר רוח לגמר בין גולדן לקאבס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט