סיקור למשחקי ראשון / MBK

2 משחקים נערכו הלילה , קליבלנד עם טיטוא שני רצוף נראית בדרך הבטוחה לגמר הליגה

OKC נהנתה מהצגה של דוראנט ( עם אמא בשורה הראשונה )  שהשווה שיא קרירה בפלייאוף  ועזר ל OKC להשוות את הסדרה מול הספרס , רותח במערב והסדרה לא מאכזבת

אטלטנה ניצים (0) 99– קליבלנד פרשים (4)100

משחק צמוד היה הלילה באטלנטה מה שלא שינה הרבה להוקס , מאז סדרת גמר המזרח מול קליבלנד בשנה שעברה היא רשמה 11 הפסדים רצופים מול הקאבס

הלילה שוב עמד בסימן שלשות כשההוקס היטבה לקלוע ברבע הראשון זה נראה טוב עבורה , למרות שקליבלנד קלעה את 5 הזריקות הראשנות שלה מדאון טאון להוקס היו 5 שלשות ברבע הראשון ועם פיניש אדיר הם ירדו בסיום הרבע בפלוס 9

אטלנטה גמרה את התחמושת ועם 0 שלשות ברבע ה 2 אפשרה לקאבס לרדת להפסקה בפיגור 2 ( 56-58 )

מי שהיה בזון הערב היה קווין לאב שקלע 8 שלשות  עד הרבע ה 3 ועזר לקליבלנד לעלות ליתרון 77-81 בסוף הרבע ה 3

המשחק הלך צמוד עד לסיום כאשר הקבוצות מחליפות את ההובלה 15 פעם במהלך המשחק אבל איכשהוא אני די בטוח שלרוב הצופים במשחק היה ברור איך זה יגמר

אחרי התצוגה ההתקפית במחצית הראשונה המשחק התאזן וההוקס לא ויתרה

שלשה של פריי 3 דקות לסוף וקליבלנד עלתה ל 91-96 , ההוקס ובעיקר דניס שרודר הגיבה ב 6 נקודות רצופות , סל של שרודר קבע 97-96 דקה וחצי לסוף

לברון עם לייאפ וסל נוסף וקליבלנד הובילה 100-97 39 שניות לסוף , שרודר הוריד ל 100-99 35 טיקים לסוף

לברון פספס שלשה , כדור אחרון אצל ההוקס וההוקס כמו ההוקס לא מגיעה לפלייאוף , לברון לקח כדור ביינים משרודר 2.8 שניות לסוף ונסיון לא מוצלח של מילסאפ היה אחרי הבאזר

לאב עם 27 ( 8 מ 15 ל 3 , 1 מ 10 ל 2 ) ו 13 ריבאונדים , לברון עם 21 ואירווניג עם 21 עדין לא מנוצחים במשחק פלייאוף ( 0-12 )

לברון עם 10 ריבאונדים היה חסר אסיסט מטריפל דאבל

ג'ף טיג נפצע בהוקס מאצבעו של לברון ושרודר הוליך אותם עם 21 מהספסל

77 שלשות היו לקאבס בסדרה ב 51% לעומת 81 סלי 2 ב 42%

הולך טוב לקליבלנד במזרח ועם עם הפציעות של וויטסייד וולצניוס נראה שדרכה לגמר הליגה סלולה מתמיד

טיירון לו עם 8 ניצחנות רצופים , רחוק 2 ניצחנות למשבור את את הפתיחה של פט ריילי מ 82 למאמן רוקי בפלייאוף כמו שהמזרח נראה זה הולך לקרות

(CLEVELAND CAVALIERS (57-25
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
L. James F 37:52 10-23 1-5 0-3 +2 5 5 10 9 2 2 6 1 4 21
K. Love F 37:16 9-25 8-15 1-1 +14 3 10 13 4 1 0 2 0 1 27
T. Thompson C 29:23 2-3 0-0 1-2 +9 4 6 10 0 3 1 1 2 0 5
J. Smith G 35:31 1-4 1-4 0-0 +1 0 2 2 0 2 1 1 2 0 3
K. Irving G 42:20 8-16 1-3 4-5 +7 0 2 2 8 0 0 2 1 1 21
C. Frye 19:38 3-6 2-4 0-0 -17 0 1 1 1 2 0 1 1 0 8
R. Jefferson 04:03 1-3 1-1 0-0 -9 0 0 0 0 1 0 0 0 1 3
M. Dellavedova 15:28 1-2 0-1 0-0 -6 0 0 0 1 0 0 0 0 0 2
I. Shumpert 18:29 3-6 2-4 2-2 +4 2 1 3 0 3 2 1 0 0 10
D. Jones DNP – COACH'S DECISION
J. Jones DNP – COACH'S DECISION
T. Mozgov DNP – COACH'S DECISION
M. Williams DNP – COACH'S DECISION
Total 240 38-88 16-37 8-13 14 27 41 23 14 6 14 7 7 100
43.2% 43.2% 61.5% TEAM REBS: 9 TOTAL TO: 14
(ATLANTA HAWKS (48-34
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
T. Sefolosha F 32:28 7-12 2-3 0-2 -7 3 3 6 3 3 2 2 1 0 16
P. Millsap F 41:29 5-12 1-4 8-10 +3 2 7 9 3 3 0 3 1 1 19
A. Horford C 39:10 7-14 1-5 0-0 -7 0 4 4 4 2 0 2 1 0 15
K. Bazemore G 38:56 5-12 1-7 0-0 -11 0 7 7 2 0 3 0 0 1 11
J. Teague G 22:00 2-5 1-3 0-0 -10 0 2 2 2 2 1 3 0 0 5
K. Humphries 12:16 2-5 2-4 2-2 +3 2 5 7 1 2 0 0 3 0 8
K. Korver 24:36 1-4 0-2 0-0 +16 1 3 4 1 2 1 0 0 2 2
D. Schroder 25:46 10-18 1-3 0-0 +11 1 2 3 6 2 2 2 1 3 21
M. Scott 03:19 1-1 0-0 0-0 -3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
T. Hardaway Jr. DNP – COACH'S DECISION
K. Hinrich DNP – COACH'S DECISION
M. Muscala DNP – COACH'S DECISION
L. Patterson DNP – COACH'S DECISION
Total 240 40-83 9-31 10-14 9 33 42 22 16 9 12 7 7 99
48.2% 29.0% 71.4% TEAM REBS: 10 TOTAL TO: 13

אוקלהומה רעמים (2)111 – סן אנטוניו דורבנות (2) 97

למרות שהמשחק ה 2 של הערב הגיע מהקונפרנס המערבי הוא היה שקול הרבה יותר מהמשחק המוקדם

אל תתנו לתוצאה הסופית להטעות אותכם , המשחק היה צמוד ברובו וסיומת פנטסיטת של דוראנט סגרה את המשחק עבור OKC ואיזנה את הסגרה .

אחרי הבלואאוט במשחק הראשון היה חשש מסויים שהספרס גדולה על OKC בכמה מידות הלילה ולאורך כל הסדרה OKC מוכיחה אחרת

הרבע הראשון היה של הספרס ( 27-17 ) אוקלהומה הגיבה ושלשה של דיון ווטרס העניקה יתרון 45-44 ל OKC

הספרס רצה ל 9-0 וירדה למחצית בפלוס 8

אוקלהומה איזנה ל 69 -69 4 דקות לסוף הרבע , 35 דקות ללא שלשה לא הפריעו לג'ינובלי לשים 2 שלשות בחצי הדקה האחרנות של הרבע והוא הסתיים כמו במשחק המוקדם 77-81 לספרס

הרבע האחרון היה במעמד צד אחד , דוראנט עם 41 ( השווה שיא קריירה בפלייאוף ) , קלע 29 במחצית השניה עם 10 מ 13 מהשדה הוביל ריצה של OKC שסגרה סופית את המשחק עבור הספרס

הרבע נגמר 34-16 , קליעת עונשין של אולדריג' הורידה ל 97-101 , OKC סיימה עם 0-10 ( 8 מתוכן של דוראנט )

לרגל יום האם אמא של קווין וונדה שחזתה במשחק יכולה להנות מההצגה של בנה

דוראנט עם 41 , ווסטברוק באחוזים נמוכים ( 5 מ 18)  ניפק כמה רגעים של קאמיקז בקפיצות על כדורים אבודים סיים עם 14 ו 15 אסיסטים ( יותר מכל הספרס שמסרה 12 בלבד !!! )

דיון ווטרס עם 17 מהספסל ואדמס עם 16 ניפקו משחק מצויין עבור OKC

פארקר לאנרד ואולדריג' עם 22,21,20 בהתאמה אבל דני גרין וטים דאנקן הוסיפו 0 עגול

לאחר שדאנקן כבר קבע שיא שלילי בפלייאוף עם 2 נקודות , אחרי הלילה כבר לא יהיה שלילי מזה

2 מ 12 מדאון טאון לספרס , 12 אסיטסים בלבד

הפתרונות לפופ במשחק מס 5 בלילה שבין שלישי לרביעי ( נפל על ערב יום הזכרון )

(SAN ANTONIO SPURS (67-15)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
K. Leonard F 40:18 7-19 0-4 7-7 -19 2 4 6 2 2 4 4 0 2 21
L. Aldridge F 37:06 8-18 0-0 4-5 -13 2 4 6 0 2 0 2 0 0 20
T. Duncan C 12:06 0-0 0-0 0-0 -5 1 2 3 0 4 0 0 0 0 0
D. Green G 27:42 0-3 0-1 0-0 -18 0 5 5 1 5 2 0 0 0 0
T. Parker G 32:19 10-16 0-1 2-2 -14 0 0 0 3 0 1 4 1 0 22
M. Ginobili 21:30 3-5 1-2 2-2 +5 0 2 2 1 0 1 1 0 0 9
D. West 24:45 4-10 0-1 0-0 +2 2 5 7 2 5 0 1 1 0 8
P. Mills 15:41 2-4 0-2 0-0 0 0 2 2 3 0 0 0 0 0 4
K. Anderson 05:46 1-2 0-0 0-0 +4 0 0 0 0 1 3 0 0 0 2
B. Diaw 21:19 5-8 1-1 0-0 -12 2 1 3 0 2 0 0 0 1 11
K. Martin 00:44 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
B. Marjanovic 00:44 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
A. Miller DNP – COACH'S DECISION
Total 240 40-85 2-12 15-16 9 25 34 12 21 11 12 2 3 97
47.1% 16.7% 93.8% TEAM REBS: 7 TOTAL TO: 14
(OKLAHOMA CITY THUNDER (55-27)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
K. Durant F 43:23 14-25 3-9 10-13 +17 1 4 5 4 1 1 5 0 0 41
S. Ibaka F 28:06 3-6 1-3 0-0 +4 0 1 1 0 1 0 0 1 0 7
S. Adams C 36:05 6-8 0-1 4-6 +21 2 9 11 0 5 0 1 2 1 16
A. Roberson G 20:16 0-2 0-1 0-0 -4 1 3 4 1 1 1 1 0 1 0
R. Westbrook G 37:33 5-18 1-3 3-4 +18 3 4 7 15 2 3 3 0 0 14
D. Waiters 29:20 7-11 2-2 1-2 +6 0 3 3 3 3 1 0 0 0 17
E. Kanter 28:19 3-6 1-2 4-4 +9 3 5 8 0 3 0 0 0 0 11
N. Collison 03:30 0-0 0-0 0-0 -6 0 1 1 0 1 0 0 0 0 0
C. Payne 04:03 0-0 0-0 0-0 -1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0
R. Foye 09:25 2-3 1-2 0-0 +6 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5
N. Mohammed DNP – COACH'S DECISION
A. Morrow DNP – COACH'S DECISION
K. Singler DNP – COACH'S DECISION
Total 240 40-79 9-23 22-29 10 30 40 23 18 6 12 3 2 111
50.6% 39.1% 75.9% TEAM REBS: 11 TOTAL TO: 14

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
107 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
המשגיח
המשגיח
09/05/2016 6:32:40

תודה על הסיקור המהיר!

לקליבלנד יש גם חתיכת מזל. אם אני זוכר נכון, גם נגד דטרויט הם ניצלו מהפסד במשחק מס' 4 לאחר החטאה (של ג'קסון נראה לי).
אם היא תפגוש את טורונטו או מיאמי בלי ווייטסייד או ולצ'יונאס, אני לא רואה סיבה שהיא לא תגיע לגמר עם מאזן מושלם.

בעונה שעברה הספרס היו מעורבים בסדרה הטובה בפלייאוף והפסידו. בוא נראה מה יהיה העונה.
כל משחק שם ממש קשה לניבוי.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
09/05/2016 6:40:43
Reply to  המשגיח

לא אם מומי שם את הניבוי או הז׳יטון או הכסף

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2016 7:11:07
Reply to  המשגיח

זה לא רק מזל (אם בכלל). הם שיחקו הגנה מצוינת במהלכים האחרונים. ג'קסון זרק עם קיירי על הפרצוף ולברון עצר את שרודר עוד לפני הזריקה (הזריקה האחרונה היתה אחרי הבאזר).

אחד העם
אחד העם
09/05/2016 6:40:26

ערב מבאס!

רנדי אורטון
רנדי אורטון
09/05/2016 6:44:04

הספרס זקנים מידיי,
פעם מאנו וטימי היו לוקחים מישחק כזה בקלות והיום שתיהם היו על הספסל במאני טיים.

גיא
גיא
09/05/2016 6:58:31

תודה על הסיקור הסופר זריז
(איך??)

ראסל נתן רבע רביעי שהיה הנגטיב של הרבע הרביעי מהמשחק הקודם –
על כל איבוד מהמשחק הקודם, היום הוא נתן חטיפה מוצלחת,
על כל מסירה עקומה מהמשחק הקודם, היום הוא קלע קליעה בלתי אפשרית.

זה ראסל – לטוב או לרע, אחד השחקנים המלהיבים בליגה.

MBK
MBK
09/05/2016 9:17:06
Reply to  גיא

אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט מגביר
צפיתי ב 2 המשחקים מה שמקל על הסיקור
התחלתי ב 5 וחצי , הפחד מהפקקים והרצון לשים את הבת שלי בגנון בזמן מחייב אותי לעבוד במוד טורבו

IDO
IDO
09/05/2016 10:24:46
Reply to  MBK

גנון? הילדה בת שנתיים וחצי…. שים אותה אצלי בחווה שתאסוף ביציים מהלול

MBK
MBK
09/05/2016 10:40:55
Reply to  IDO

עידו איך עובד לוח השנה האוסטרלי ???
היא בת שנה ו 7
למזלי ולמזלה אין לא את האופי דראק שלי התמזל מזלה כפליים שהיא דומה לאמא ולא לאבא

אמת
אמת
09/05/2016 13:54:00
Reply to  MBK

פראייר. מישהו צריך לאמר לכם את האמת רבותיי – כולכם שכותתבים סיקורים בשעות לא שעות ובלחץ – פראיירים אחד אחד.
או מכורים חסרי שליטה 😦

MBK
MBK
09/05/2016 14:33:22
Reply to  אמת

אני מוכן לעשות זה בחינם גם עוד 20 שנה
כשעושים משהו מאהבה – פרייסלס

Berch
Berch
09/05/2016 6:58:38

תודה על הסיקור המוקדם…. 🙂
אלוף !!

רנדי אורטון
רנדי אורטון
09/05/2016 7:02:27

ראינו היום מה ה"סיסטם" של פופוביץ' שווה.
הסידרה הזאת הולכת ל-7 מישחקים כשהזוכה תקבל את הזכות להפסיד לאלופים האמיתיים.

נתן גולד
נתן גולד
09/05/2016 7:10:18

דוראנט היה נהדר והזכיר לכולנו למה חשבנו שהוא יכול להיות שחקן היסטורי. פופ הכריח את דוראנט להיות אגרסיבי בזה שהוא שם את גרין עליו ודוראנט ענה לו בחזרה בגדול. עוד במשחק הקודם בסוף המשחק דוראנט לקח את גרין לפוסט והכריח את פופ לשים את קוואי עליו המשחק הזה היה התפתחות של משחק 3 בכך שדוראנט היה עוד יותר אגרסיבי בייחוד בחצי השני וברבע האחרון.

הספארס בחצי השני לא היו טובים קוואי ואולדרידג' החטיאו המון מבטים פנויים. היחידים ששיחקו טוב זה פארקר ווסט ודיאו, שהיה צריך לקבל הרבה יותר דקות. אוקלהומה עשו עליהם הגנה נהדרת ולספארס לא היה תשובה להגנה הזאת. כמעט ולא ראיתי בידודים של אולדרידג' בפוסט מה שהיה כל כך יעיל במשחקים הקודמים.

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2016 8:00:41

לשים את דני גרין על דוראנט היתה רק שגיאה אחת מכמה שגיאות של פופ במשחק.

נתן גולד
נתן גולד
09/05/2016 8:31:22
Reply to  מנחם לס

גרין על דוראנט היה הברקה במשחקים הראשונים אבל ברגע שדוראנט נהיה אגרסיבי קוואי חייב לשמור עליו.

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2016 7:11:59

תודה מידן על הסיקור הזריז.

הייט אשברי
הייט אשברי
09/05/2016 8:38:26

בינתיים קלעתי לא רע בתחזיות שלי . במזרח אמרית שאין תחרות לקליבלנד והיא תטייל עד לאליפות המזרח. במערב ארתי שיהיה 2:2 ואח"כ 4 : 2 לס"א . לדורבנות תהיה בעיה בהמשך , אבל לדעתי הם יסגרו עכשיו את הסדרה ב-2 המשחקים הבאים . ולא שאתנגד לראות שבעה – זה יעבוד לטובת הלוחמים .

אם נסתכל קדימה – כל חברי אגודת ללל צריכים להתפלל לשלום הברך של סטף ולחזרה מהירה שלו . רק ג"ס בריאה עם סטף בכושר תשאיר את קליבלנד ולפלופ גם השנה ללא טבעת .

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
09/05/2016 8:49:19

קליבלנד לא תנצח גם את הספרס
הסיכוי היחיד שלהם הוא אם יקרה נס ואוקלהומה תגיע לגמר

הייט אשברי
הייט אשברי
09/05/2016 8:53:30

מומי חיים שלי – קליבלנד יכולה לתת מאבק שקול לס"א ואף לגבור עליה. ס"א מאוד מגוונת , אבל זקנה ולא אתלטית .
ג"ס עם סטף בריא ( וכנ"ל גרין וקליי ) תשאיר לפרשים אבק.

גיא
גיא
09/05/2016 9:04:05

אני דווקא מקווה שיהיה פיינלס לוחמים – פרשים.
יהיה שוט-אאוט חסר תקדים.
ולתחושתי, הקאבס מנצחים סדרה שכזו.
(בתנאי שלברון יהיה ה-facilitator, וימנע מ-"להחזיק כדור 20 שניות, לכדרר פעמיים, ולזרוק שלשה שבמקרה הטוב סודקת את הטבעת…")

עגל
עגל
09/05/2016 9:11:44
Reply to  גיא

אם תהיה סדרה כזאת נראה את ההבדל באייקיו בין בוגוט ל-TT

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
09/05/2016 9:13:58
Reply to  גיא

גיא !
ערקת מה – ללל ???

גיא
גיא
09/05/2016 9:28:29
Reply to  גיא

האתר פורח תחת תגובותיו של יושב ה-"ללל",
האיש עם האשך הבודד.
אז כמו שאמר אדם אחר:
(עם 2 אשכים, אבל רק עין אחת)
"רק חמור לא משנה את דעתו!"
(משה דיין)

כשהחלטתי לתת שם לתנועתו של האשך התמיר,
ה-"ללל" הייתה האנדרדוג.
עכשיו התהפכו היוצרות,
וה-"ללל" הם הרוב.
ואני כאוהד מושבע של האנדרדוג
(כשאני אופטימי אני מכנה את הסאנס "אנדרדוג.
בשאר הזמן – "לוזרים…")
הלילה נתתי שם חדש לתנועתו של עגל, האחד והיחיד –
ע – ג – ל!
(עדי גדולת לברון)

אני בטוח שזה יהפוך את אזור התגובות לרותח במיוחד בזמן הפלייאוף!

(וזה היה הרגע הנרקסיסטי שלי לשבוע הקרוב)
(נההה, סביר יותר – ליום הקרוב…)

יניב
יניב
09/05/2016 9:34:24
Reply to  גיא

מומי בוא נעשה סדר,גיא הוא ממציא השם של המועדון אבל הוא מעולם לא היה חלק מה-ללל הוא הרבה יותר ע-ג-ל

יניב
יניב
09/05/2016 9:38:01

1+ זה גם מה שאני חשבתי אתמול בלילה.מה שכן אחרי שצפיתי במשחק של קליבלנד אתמול אז די נרגעתי(הכל תלוי בסטף כן) במידה וסטף משחק אין לקליבלנד שום סיכוי מול גולדן סטייט.ואני יסביר קליבלנד הפכו להיות "גולדן סטייט" של המזרח.עכשיו בתחרות שלשות אין להם שום סיכוי שבעולם לגבור על המקוריים.עכשיו יבוא גיא ויגיד לי הם השניים בליגה בשלשות,הם שברו את שיא השלשות,יש להם קלעי שלשות מצויינים.הכל נכון אבל כמו שאתה לא יכול לנצח את נדאל בשיאו על חימר כך אי אפשר לנצח את גולדן בתחרות שלשות.ושוב כל זה בהנחה שמליסנדרה תחזיר כבר את קרי לחיים

גיא
גיא
09/05/2016 9:43:03
Reply to  יניב
יניב
יניב
09/05/2016 9:50:47
Reply to  גיא

בסדר שהמחיר יהיה שנה הבאה לא השנה.
עזוב את כך שאני רוצה שלברון יתרסק,זה פשוט מרגיז/מעציב שעונה כל כך היסטורית של קבוצה ושל שחקן לא תסתיים באליפות בגלל פציעה

השרת
השרת
09/05/2016 10:46:31
Reply to  יניב

מליסנדרה תחזיר את סטף לחיים – ענק

Guyd
Guyd
09/05/2016 11:02:00
Reply to  יניב

הטיעון שלך חלש מאד.
אי אפשר לנצח את נדאל על חימר בשיאו אז אי אפשר לנצח את גולדן סטייט במשחק שלה.

אני מאד רוצה שקארי יחזור לפחות לגמר כדי שהבלון הזה יתפוצץ סוף סוף

יניב
יניב
09/05/2016 11:17:55
Reply to  Guyd

באמת טיעון חלש???
אתה רציני יש לך קבוצה היסטורית לפחות בתחום הקליעה וזה גם כל מי ששונא אותה יצטרך להודות בכך. אתה באמת חושב שאיך שקליבלנד משחקת עכשיו והיא משחקת טוב שלא תבין לא נכון יש סיכוי מול קבוצה שהפכה את סוג המשחק הזה לאומנות?
תראה כבר התערבתי עם חבר שגולדן זוכה באליפות(זה היה לפני הפציעה)שהוא לקוח כל קבוצה אחרת.
אני מוכן לעשות התערבות נוספת איתך ב 2סייגים:
האחד שקרי כמובן חוזר.
השני שקליבלנד ממשיכים בסגנון משחק הזה זאת אומרת זריקת שלשות כעיקר ההתקפה שלהם.
ובכדי להיות איתך לארג' אני מוכן להתערב שקליבלנד לא לוקחת יותר ממשחק אחד.
אני יגיד לך יותר מזה עם קליבלנד ממשיכה בסגנון הזה גולדן גם בלי קארי יכולה להסתכל לה בלבן של העין ולנצח אותה.
וכן גולדן בשליטה שלה בסוג משחק הזה בהחלט מזכירה לי את השליטה של נדאל על חימר או יותר נכון תנסה לנצח את דיוקוביץ במשחק מהקו האחרוי.מה שנקרא שיהיה בהצלחה

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2016 11:19:58
Reply to  יניב

סגנון המשחק של שתי הקבוצות שונה לחלוטין. השלשות הן תוצר של השיטה בשני המקרים אבל אי אפשר להגיד שהקאבס משחקים בסגנון של הווריורס.

יניב
יניב
09/05/2016 11:23:22
Reply to  יניב

לא נכנסתי לדקויות,התכוונתי לתוצאה הסופית של זריקת כמה שיותר שלשות.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2016 11:35:01
Reply to  יניב

אבל זריקת שלשות היא לא שיטה, היא חלק משיטה.

יניב
יניב
09/05/2016 11:43:06
Reply to  יניב

זה ממש לא חשוב אני מתכוון לתוצאה הסופית תקרא לזה שיטות שונות תקרא לזה איך שאתה רוצה בשורה תחתונה אם כל קבוצה תזרוק לצורך העניין בין 30-40 שלשות למשחק אז אין לקליבלנד שום סיכוי. ואני עוד לא מדבר על שאר הפרמטרים אני מדבר על כך שלצורך העניין כל התקפה שנייה תסתיים בזריקת שלשה של אחת הקבוצות.אין לקליבלנד סיכוי.

Guyd
Guyd
09/05/2016 15:00:57
Reply to  יניב

דווקא בגלל שקליבלנד יכולה לשחק בעוד כמה שיטות אני חושב שאתה טועה בטיעון הזה.
הם יעשו מה שהם צריכים כדי לנצח, במטרה שלהם זה לא לזרוק כמה שיותר שלשות.
שלא תטעה אני חושב שהלוחמים פייבוריטים אבל לקליבלנד סיכוי לא רע לנצח אותם

יניב
יניב
09/05/2016 15:56:24
Reply to  יניב

סבבה אם קליבלנד ישנו את הסגנון זה סיפור אחר,אני בכוונה הדגשתי את הסגנון העכשווי שמביא להם הצלחות כל כך יפות במזרח,זה לא יעבוד מול גולדן.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 12:31:40
Reply to  Guyd

זכור לי שבלבלת הרבה את המוח בגמר שעבר ובסוף קליבלנד הפסידה.

יניב
יניב
09/05/2016 13:30:18

אני בלבלתי את המוח? בהחלט יכול להיות אבל תזכיר לי בקשר למה?

עגל
עגל
09/05/2016 9:11:19

ותודה למומי על הסיקור הזריז!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
09/05/2016 9:14:31
Reply to  עגל

סיקור מתחת לכל ביקורת שאין למומי כל קשר אליו

עגל
עגל
09/05/2016 9:35:40

אופס, הייתי צריך לשים לב שהמעודדת היחידה היא אמא של דוראנט

שמייקל
שמייקל
09/05/2016 9:40:51

חייבים להיות אובייקטיבים, קליבלנד הכי טובים בפלייאוף עד עכשיו והשחקן הכי טוב בפלייאוף עד עכשיו זה קווין לאב!

יניב
יניב
09/05/2016 9:49:19
Reply to  שמייקל

נכון אבל אם תסתכל על סדרת הגמר הצפויה אז המשחק שהיא משחקת אני מאמין יתרסק לה בפנים.אם זה יהיה גולדן אז כמו שהסברתי בתגובה קודמת אין לה סיכוי במשחק כזה.אם זאת תהיה סן אנטוניו אז היא תתקשה מאוד כי סן אנטוניו לא יתנו להם את החופש שהמזרח נותן להם.פופ בכל הסדרות שהיו לו עד עכשיו מול לברון נותן ללברון לנצח אותו לבד ובטח שהשנה הוא יעשה את זה כי קודם כל יש לו את קוואמי שיכול להאט את לברון והוא יעדיף שקליבלנד תחזור למשחק של ראש בקיר ולאב לא יקבל מבטים כאלה חופשיים.מה שכן אם זאת אוקלהומה אז כן הניצחון יהיה של קליבלנד

שמייקל
שמייקל
09/05/2016 10:00:34
Reply to  יניב

תשמע ימים יגידו אבל אני חושב שבשנה שעברה הקאבס היו בלי לאב וקיירי והפסידו 4:2 לגולדן סטייט והיו גם ספקות לגביי היכולת של לאב בכלל ובפלייאוף בפרט, עד עכשיו זה נראה מצויין, הם משחקים עם 4 שחקנים עם קליעה מצויינת משלוש לפרקים+לברון שנכנס לסל ומוציא כדור והם פוגעים באחוזים גבוהים.

מתן גילור
מתן גילור
09/05/2016 12:27:08
Reply to  שמייקל

אני ממש לא מסכים איתך. כדורסל עדיין משחקים בשני צדי המגרש ולאב אפילו לא סביר בהגנה עד כה. גם התקפית יש לו משחקים גדולים לצד תצוגות נפל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 12:32:18

צדיק אחד בסדום.

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2016 17:16:04
Reply to  שמייקל

נכון! לאב הוא הכוכב של הפלייאוף עד עתה

ינון יבור
ינון יבור
09/05/2016 10:07:31

ולאב עדיין מושלם בפלייאוף – 12 נצחונות, אפס הפסדים, וניצחון ב-3 סדרות

ינון יבור
ינון יבור
09/05/2016 10:07:59

וגם קיירי עוד לא הפסיד סידרה כשהיה כשיר

יניב
יניב
09/05/2016 10:21:31

וגם בוסטון לא הפסידה מעולם סדרת פליאוף שכל החמישיה שלהם שיחקו ביחד.
נו באמת

שמייקל
שמייקל
09/05/2016 10:31:09
Reply to  יניב

+1
ותמיד יש פעם ראשונה

השרת
השרת
09/05/2016 10:48:59

יצאתי עם חומוס עם התחזית שלי שאטלטנה תיתן פייט. מצד שני קליבלנד תננו סדרה לא נורמאלית מהשלוש, קשה לי להאמין שהם יכולים להמשיך ביכולת הקליעה מבחוץ הזאת, ושהכדורים יתחילו לצאת אז הם יעמדו למבחן מנטאלי רציני, כזה שלברון לא תמיד עומד בו..

השרת
השרת
09/05/2016 10:51:15

מוקדם מאוד לדבר על סדרה אפשרית בין גולדן לקליבנלד, אבל בסדרה כזו גרין יאמלל בהגנה את לאב לדעתי

יניב
יניב
09/05/2016 11:20:27
Reply to  השרת

לא רק בהגנה אלא גם בהתקפה.שמע לאב אפילו לא עושה קולות של שומר.ב2 התקפות לפני ששורדד נכנס וקיבל גג מTT הוא ביצע את אותה חדירה פעמיים על לאב ולאב פשוט עזב אותו מתוך תקווה שיחטיא והוא ישתלט על הריבאונד

עגל
עגל
09/05/2016 12:53:25
Reply to  יניב

לאב לא עזב את שרודר אלא פשוט "ליווה" אותו בזמן שהוא חדר לסל.
האמת היא שהוא פשוט היה איטי מידי להוות לשרודר יריב, זה לא שהוא רץ לחכות לריבאונד.

amitlahev
amitlahev
09/05/2016 11:01:41

יופילה טופילה של סיקור.

קליבלנד מפחידים. נראה איך ישחקו נגד קבוצה ברמתם.
למרות הסוויפ המשחק אתמול היה מצוין אם זה מנחם במשהו את ההוקס.

אני מבסוט על דיון וויטרס ששיחק חכם ואחראי וקלע באחוזים מצוינים כולל שלשות והתקפות מעבר שקברו את סן אנטוניו. הוא וקאנטר הם הסיבה שהסדרה חיה ובועטת כי לווסטברוק ודוראנט לבדם אין מה למכור נגד הספרס.

זה עדיין לא מספיק. חייבים לפחות עוד שני שחקנים שיהיו בעניינים: פיין, פוי, רוברסון ,מורו וסינגלר (בעיקר השניים האחרונים) לא מורגשים.

איבקה ישב על הספסל דקות ארוכות בחצי השני. אדאמס וקאנטר שיחקו ביחד וזה עבד לא רע. תשאלו את אולדריג' שהיה פושר יחסית לעומת החגיגות שלו על איבקה.

אוקלהומה הפכו היום את עורם. התחילו גרוע וסיימו חזק.

פארקר חזק בעניינים. ג'ינובילי ודאנקן חלשים מאוד. זו באמת נראית כמו העונה האחרונה שלהם. דיאו היה ענק אבל לא שיחק מספיק לטעמי.

יש לנו סדרה !

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2016 11:39:58
Reply to  amitlahev

איבקה ישב על הספסל כל הרבע האחרון. זה לא בדיוק שאולדריג' חגג עליו. הוא קלע 5 מ-12 מולו ונראה לי שאוקלהומה סיטי יקחו את המספרים האלה כל יום.קאנטר ואדאמס שיחקו ביחד חצי רבע כשאולדריג ישב בחוץ ואז קאנטר עשה את הנקודות שלו. אחרי שאולדקיג חזר הוא חזר הוא לקח רק עוד שתי זריקות עליהם והחטיא (קאנטר גם שלח אותו לקו פעם אחת.).

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2016 17:17:28
Reply to  amitlahev

דיון ווייטרס הוא הפתעת הפלייאוף של הת'אנדר

Ddd
Ddd
09/05/2016 11:42:48

אם ווסטסייד חוזר
מיאמי לא יצטרכו לוותר על הפיק אנד רול בצד של קיירי ואז תראו תחרות
בלעדיו אין להם סיכוי
במערב לשלושת הקבוצות יש מי שישמור על הטבעת
לברון ישאר שוב לבדו נגד העולם
ותאמת הוא היחידי שמסוגל לעשות את זה
גולדן סטייט נגד קליבלנד יהיה הקרב הגדול ביותר אי פעם
The reatern of the king vs dobi gal
לא ממליץ לאף אחד להמר פה

משייקל
משייקל
09/05/2016 13:01:34
Reply to  Ddd

מה הקשר? שישמרו על הטבעת כמה שבא להם…קליבלנד דופקת 20 שלשות למשחק…ככה שחייבים לצאת החוצה לקלעים(שזה לפרקים 4 שחקנים) ואז האמצע פתוח ואפשר להיכנס חופשי ולא משנה כמה אתה שומר טוב על הטבעת אם לברון נכנס לסל מולך אתה צריך להתפלל…

Ddd
Ddd
09/05/2016 13:31:58
Reply to  משייקל

הקשר הוא שלא מחליפים על קיירי וקיירי צריך להכנס מול גרין או בוגוט במקום מול הורפורד או האסלם חכה ותראה
עם לברון הם כבר הבינו מה צריך לעשות
שזה להפיל אותו מהרגליים במשך 3 רבעים
ברביעי כבר לא יהיה לו אוויר

וחוץ מזה לך תפתור בהגנה את זה שקארי צריך דאבלאפ מהחצי

אפלטון
אפלטון
09/05/2016 11:50:32

חזרתי לציוויליזציה למעט זמן ועשיתי סופ"ש מרתון של כל מה שהפסדתי. קודם כל סיקורים אדירים וכתבות פשוט נפלאות באתר.
המסקנה שלי מצפייה במשחקים של קליבלנד היא שהם הקבוצה הטובה בליגה נכון לעכשיו. כל הצילינדרים דופקים בכל הכוח. לאב בכושר הכי טוב שראיתי אותו בקליבלנד, הצוות המסייע שלהם מפוקס וטיירון לו פשוט מככב עם תרגילים ביציאה מפסקי זמן.
קשה לאהוד אותם בגלל האהבה לדייויד בלאט אבל הם משחקים כמעט מושלם. גם הספרס וגם ג"ס נראים שלקחו צעד קטן אחורה ובמדד העצמה שלי, קליבלנד נמצאים כרגע בראש

גיא
גיא
09/05/2016 12:18:51
Reply to  אפלטון

ברוכים השבים!

ככה לדלג מעל השלולית,
זה היה כל מה שקיווית?

אפלטון
אפלטון
09/05/2016 13:36:34
Reply to  גיא

תודה רבה. היה חלומי עד ההגעה לברמודה ושם גילינו כמה תקלות והיינו צריכים לחזור 🙁
אני כבר חזרה בים תיכון על גבי ציפור ממתכת ומתכונן להרפתקאה הבאה- בתפריט הקיץ: מונטנגרו, קורפו, סיציליה, סרדיניה וקורסיקה, פלמה דה מאיורקה, איביזה וחורף בוולנסיה.

גיא
גיא
09/05/2016 13:42:54
Reply to  אפלטון

אני מקווה שבפעם הבאה (ומחזיק לך אצבעות שהפעם הבאה תגיע במהרה) תשלים את המסע עד סופו.

לא נורא, סיציליה – סרדיניה – קורסיקה זה יופי של פיצוי. כמה מהחופים היפים שיש.

עגל
עגל
09/05/2016 12:58:15
Reply to  אפלטון

ברוך השב. דווקא קל מאוד לאהוד את קליבלנד בעיקר השנה נגד שתי האימפריות מהמערב

יניב
יניב
09/05/2016 13:46:06
Reply to  עגל

קל למי שאוהב את לברון.תראה לי מישהו נייטרלי אחד שבעד קליבלנד ולברון?

עגל
עגל
09/05/2016 16:05:34
Reply to  יניב

נהפוך הוא – עוד הרבה יותר קל אם מתעלמים מלברון. השחקנים סבבה והעיר מוכה וחבולה, לא חראם עליהם?
רק לא נעים לי להיות זה שיגיד את זה, הפרצוף של לו ממש כעור. היופי של לאב (ג'וג'ו!) בקושי מפצה על זה.

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2016 17:18:51
Reply to  אפלטון

WELCOME BACK!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 12:41:18

להשוות את אלופת המזרח לאלופת המערב זה כמו להשוות את אלופת ישראל לאלופה מליגה אירופית בכירה.
קליבלנד יכולה לסיים 3 סוויפים וזה עדיין לא אומר עליה יותר מדי.
אני לא בטוח כמה משחקים רואים כל אלו שטוענים שקליבלנד הכי טובה כרגע.
1. מישהו ראה את ההגנה הגרועה של אטלנטה שבמשך 4 משחקים רצופים לא עושה אף חילוף בהגנה ומהלך אחרי מהלך משאירה את לאב לשלשה פנויה מהפינה? כמה פעמים נראה לכם היה לוקח לפופוביץ' או סטיב קר להגיב לדבר כזה?

2. עם כל הכבוד להתקפה ולכושר הקליעה של קליבלנד יש לזה כפתור on/off שנקרא לברון. לא לדטרויט ובטח לא לאטלנטה יש שחקן שמסוגל להתמודד עם לברון בצורה שלא תביא אליו עזרה.
מי שזוכר בגמר בשנה שעברה, לברון סיים עם ממוצע של כמעט 30 נקודות כי סטיב קר החליט שלברון ינצח אותו לבד, לא הביא עליו עזרה, מדי פעם איגי עצר אבל קיבל הרבה פעמים נקודות על הראש, אבל הקו היה ברור – לברון יצטרך לנצח לבד ולא יכניס את שאר השחקנים למשחק.

3. לאב שחקן הגנה מאוד, אבל מאוד גרוע וצובר פאולים במהירות.

4. ההבדל הכי גדול בין גולדו סטייט לקליבלנד הוא שבווריורס כל שחקן במגרש (פרט לבוגוט) יכול לייצר לעצמו מצב זריקה, ל3.
האם זה נכון לגבי לאב? דלאבדובה? פריי? לקליבלנד יש 2 שחקנים שיכולים ליצור (ולקלוע) מצבי זריקה ל3 – אירווינג וסמית.

צריך להיות ממש, אבל ממש הזוי כדי ללכת נגד הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של הליגה הסדירה, ואיזה קטע, שתי הקבוצות עוד לא שם.

גיא
גיא
09/05/2016 13:14:22

המאזן של אטלנטה ב-10 משחקיה האחרונים נגד קבוצות מערביות היה 7 נצחונות
(קליפרס, יוטה, דאלאס, ממפיס, דנבר, לייקרס, סאנס. ההפרש הנמוך ביותר בכל אחד מהניצחונות היה 7 ביוטה. כל השאר בהפרש דו ספרתי, כאשר שום קבוצה לא קולעת מולם 100+ נק')
ו-3 הפסדים
(פעמיים ללוחמים. אחת 92 – 102, השנייה 105 – 109 אחרי הארכה. והפסד לקליפרס 83 – 85 בלוס אנג'לס)

הדיפנסיב רייטינג של ההוקס העונה, היה שני רק לזה של הספרס.

גם כשבודקים את הדיפנסיב רייטינג של ההוקס נגד קבוצות מערביות בלבד, עדיין הם ממוקמים שניים רק לספרס.

הנתונים מראים שהקביעה שלך לגבי ההגנה של אטלנטה רחוקה מלהיות מדויקת.

לגבי הנתון של 'למי יש יותר שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם מצב קליעה מה-3',
הכדורסל שמשחקות 2 הקבוצות (הלוחמים כל השנה, הקאבס בפלייאוף) מראה שזה נתון לא רלוונטי.
כאשר רוב השלשות נזרקות אחרי אסיסט,
כאשר לקבוצה יש תרגילים מסודרים לפנות שחקנים למבט חופשי גם בהתקפת המעבר,
כאשר יש לקבוצות שחקנים שיודעים, מוכנים, ומנסים, למצוא שחקן פנוי לשלשה בכל פעם שהם נתקלים בשמירה כפולה –
למי יש שחקן 'אחד על אחד' טוב יותר, זה כבר לא משנה.

אני כן מסכים שהלוחמים עדיין הפייבוריטים לזכייה באליפות.
ההגנה שלהם בפירוש חזקה יותר,
והם מראים שהם לא תלויים בשום שחקן בודד.

אני לא חושב שהלוחמים צריכים שתמעיט בערכן של יריבותיה. הם מספיק טובים לנצח גם קבוצה מצויינת כמו הקאבס.

Ghost Rider
Ghost Rider
09/05/2016 13:40:26
Reply to  גיא

מדויק

יניב
יניב
09/05/2016 13:58:30
Reply to  גיא

גיא בגדול אני איתך אני גם חושב שקליבלנד נראים טוב (למרות ששוב אני חושב שהם לא יוכלו לשחק ככה בגמר לא נגד גולדן ולא נגד ס"א) אבל עדיין,כל הנתונים הסטטיסטיים היפים שאתה מביא על אטלנטה שווים לת..
שום דבר מזה לא בא לידי ביטוי לא בסדרה ובטח לא במשחק האחרון.סליחה אבל אטלנטה פשוט קבוצה טיפשה.בוא נצא מנקודת הנחה שהם החליטו שלברון לא מנצח אותם ועושים עליו דאבל וטריפל טים.התחלתם את המשחק וראיתם שכל פעם שאתם עושים את זה לאב חופשי ואתם חוטפים שלשה על הראש לא תשנו מהלך????.ועוד שאתם כל הסדרה חוטפים מזה.
נמשיך שכל עיוור ראה שלאב למעשה שומר את הכוח שלו להתקפה והבגנה הוא לא קיים לא תשחק עליו כל הערב ועוד שיש לך את מילסאפ שהתחיל מצויין.הקיצר כל הנתונים מהעונה הסדירה בטלים בשישים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 14:10:39
Reply to  גיא

אטלנטה כבר שנתיים מראה לליגה שהמשפט "מה שקורה בליגה הסדירה לא משליך על הפליאוף" הוא מדויק.
כל הdefensive rating וכל הסטטיסטיקה מתקדמת לא שווים כלום כי הפליאוף יותר אינטנסיבי ומערב לחץ פיזי ונפשי שהוא לא כל כך מדיד.
זו בדיוק הסיבה שיש והיו הרבה שחקנים טובים בליגה שבפליאוף לא השאירו שום חותם, שלא לדבר על אליפות.

הקליעות של קליבלנד הם מאסיסטים אבל שוב, אתה לא לוקח בחשבון מה קרה כדי שיהיו אסיסטים. לאטלנטה יש מאץ' אפ קטסטרופלי עם קליבלנד כי פשוט אין להם שום דבר שיכול להזיז ללברון. ההתקפות של קליבלנד באות ביתרון מספרי עוד לפני פיק אנד רול, כי לברון בפוסט זה 2 בטוחות אם אין עזרה.

אפלטון
אפלטון
09/05/2016 13:47:01

שמע, זה נכון. קליבלנד קיבלו הרבה זריקות פנויות אבל אטלנטה לא קוטלת קנים. היא היתה אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה השנה. קליבלנד פשוט לקחה כל מה שנתנו לה. אטלנטה בחרה לצופף את הצבע אז הם הפציצו מהשלוש. ולא החמיצו. אם היו לוקחים להם את השלוש יש להם את לברון וקיירי שהם מהחודרים הטובים בליגה.
אין מה לעשות, קליבלנד פשוט שיחקה כדורסל מעולה לאורך כל הפלייאוף (ראיתי אמנם רק את שתי הסדרות האחרונות שלהם, ואת שני המשחקים הראשונים מול דטרויט).
אמנם הם לא נאבקים כמו במערב, ועדיין סן אנטוניו וגולדן סטייט נראות מצויינות לפרקים אבל אף אחת מהן לא נראית מוכנה לריקוד הגדול כמו קליבלנד.
לגבי האהדה, אין לי שום דבר נגד לברון, ובטח שלא נגד העיר קליבלנד שמגיע לה נחת אחרי כל השנים של הסבל אבל כן חבל לי על דייויד בלאט ואני חושש שזכייה של קליבלנד תקשה עליו עוד יותר למצוא עבודה בליגה הטובה בעולם, ובאמת שמגיע לו.
למרות הכל, בגמר מול סן אנטוניו, אני פשוט לא מסוגל לאהוד את המקסיקנים. אין מה לעשות. לא שונא אותם אבל כמו שאוהד ליברפול לא יכול לאחל לניצחון של מנצ'סטר יונייטד, אוהד יוסטון לא יכול לעודד את הזומבים של פופוביץ'

מנחם לס
מנחם לס
09/05/2016 17:19:25

ההגנה של אטלנטה היא מהטובות בליגה

עגל
עגל
09/05/2016 12:57:31

רק תיקון לאלה שאומרים שאטלנטה היתה שטיח – אתמול הם שיחקו טוב מאוד ואפילו מצוין. אחרי הרבע הראשון השערורייתי מבחינת הגנה של שתי הקבוצות הם היו חזקים מאוד בריבאונד ולא וויתרו על שום דבר. ניהול המשחק של לברון עם המסירות ללאב היה עילאי וכאן הם לקחו הימור (בחר את הרעל שלך) ובד"כ נפלו, ועדיין המשחק היה צמוד.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 13:01:31
Reply to  עגל

אטלנטה היא קבוצה חדלת אישים ואם שחקן המאני טיים שלה הוא דניס שרודר (שאותו אני מאוד מעריך שצריך ללכת הירו-בול בשניות הסיום – זה אומר הכל.
הם לא ברמה.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2016 13:37:20

לגמרי. אינטלגינצית משחק של שטיח.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 12:59:27

לגבי הספארס נגד OKC:

1. כתבתי איזה 9 פעמים ואני אומר שוב – דאנקן מביך. הוא לא קופץ, לא זורק, לא מועיל כל כך ועושה רושם שפופ נותן לו דקות רק מתוך כבוד.
הדבר היחיד שהוא תורם בו הוא הגנת הצבע, שבמשחקים 1-3 גרמה לדוראנט להירתע מלהכנס לצבע, רק שהלילה דאנקן מיעט לשחק והצבע היה יותר פנוי. איפה בובאן????????????

2. שתי הקבוצות מאוד מוגבלות בהתקפה. אחת חסרה כישרון, השניה חסרה רגליים. אני מאתגר את חובבי הסטטיסטיקה והמספרים למצוא לנו מתי פעם אחרונה קבוצה שקלעה 2 שלשות בלבד נצחה משחק ליגה סדירה או פליאוף.
את המגבלה הזו הספארס סוחבים עוד מהעונה שעברה, ואני יכול לומר בוודאות שללא אולדריג', אין סיכוי שהיו עוברים את הסדרה הזו. גם עכשיו אני לא כל כך בטוח שעוברים.

3. דני גרין – 0 נקודות ו5 עבירות. במאני טיים הוא לא יכל לשמור, לקלוע הוא לא ניסה. אז אם כך, מה הוא עשה על הפרקט?
קצת מאוחר להודות אבל זו כבר מציאות – דני גרין בגיל 28 לא יהפוך לשחקן שאנחנו חושבים שהוא יכול להיות.
אני ציפיתי ממנו להיות טרבור אריזה מוקטן, בסוף יוצא שאפילו ברוס בואן הוא לא.

4. כשהסנטר הפותח שלך והSG הפותח מסיימים משחק עם 0 נקודות אתה לא תנצח משחק. OKC לא נותנת לגרין אפילו לנסות לזרוק, אבל dares duncan to shoot, אבל הוא לא יזרוק מהטווחים שנותנים לו, ולמען האמת נראה שהוא לא בעניין לזרוק בכלל.
פארקר היה נהדר אבל הוא עצמו כבר לא סומך על הmid range שלו, ככה יוצא מצב שOKC צריכה לשמור על 2 וחצי שחקנים ויכולה בקלות להביא עזרה על פארקר, אולדריג' ובעיקר לנארד.

5. הגבוהים של OKC נתנו נוק אאוט לאלו של הספארס.

6. פופ לא מנסה לחדש יותר מדי. דיאו יכול וצריך לשחק גם במעדה 3 ולנצל את המאסה והשומן שלו ולקחת את השומר שלו לפוסט. במקום זה הוא מעדיף לשחק איתו ב4 כשהוא נמוך בראש מאדאמס וב5 ס"מ לפחות איבאקה, ואין לו סיכוי מולם בריבאונד, כי הוא ככ שמן ובקפיצה לא מתנתק מהרצפה.

7. ווסטברוק הבין את תפקידו בכח ועזר לOKC לנצח רק בעצם אי לקיחת הפוקוס מדוראנט. 12 אסיסטים של ווסטברוק הם בהכרח טובים יותר מ31 נקודות ב31 זריקות.

8. הגיע הזמן שפופ ישים את גרין על ווסטברוק ואת לנארד על דוראנט. בהרכב בו יש rim protector כלשהו, כולל אפילו דאנקן, הסכנה בחדירות ובחצי מרחק של ווסטברוק עדיפה מזו של דוראנט.

9. גם המחליפים בOKC נבחרו בדמותם ובצלמם של ווסטברוק ודוראנט – וויטרס וקאנטר הם הגרסא הפחות מוכשרת של ווסטברוק את דוראנט, הם אוהבים את הכדור לא פחות ומסוגלים לקלוע המון ובזמן מאוד קצר.

10. לא בדקתי את הסטטיסטיקה אבל נראה לי שOKC נצחו בריבאונד די בקלות, ודווקא במשחק כזה, מיעוט הזריקות ל3 צועק לשמיים, מאחר והריבאונד על זריקות כאלה נוחת רחוק יותר מהסל ומאפשר ליריבה עוד פוזשן.

11. יש פה מישהו אחד שחושב שדאנקן וג'ינובילי לא פורשים בסוף העונה?

עידו גילרי
עידו גילרי
09/05/2016 13:24:14

לגבי סעיף 2 – זה לא כל כך נדיר. מיאמי לבד עשו את זה 6 פעמים העונה ופעם אחת בלי שלשות בכלל. בפלייאוף ממפיס ניצחו את פורטלנד בעונה שעברה עם שלשה אחת.

ברבור שחור
ברבור שחור
09/05/2016 20:38:47

על זה נאמר
Becerfull what you whish for

אחד העם
אחד העם
09/05/2016 14:09:08

+1 עם באסה קלה על גינובלי

סומסום
סומסום
09/05/2016 13:56:16

יואש (ואחרים), זו בעיני שאלה די-תיאורטית כי הספרז כנראה לא יגיעו לגמר. אבל בהנחה שכן – מהיכן הבטחון שהיא טובה מהקאבס?
המפגשים ביניהם בתקופת לברון? לא.
הישגים בתקופת לברון? הפלייאוף הקודם? בוודאי שלא.
אולי אוקלהומה בתור אינדיקציה? נדמה לי שקליבלנד מסתדרת קצת יותר טוב.
האגדה שקוואי הוא לברון סטופר שאין כמותו? לא נתמכת בעובדות, למעט משחק אחד בעבר, בקבוצה אחרת (מתן הרחיב על כך כבר).

פרט לאהדה נטו – ואני לא מתווכח עם אהדה אף פעם – מאיפה זה מגיע? מהמאזן השנתי של הספרז, בקונפרנס השני?

לטעמי כאמור זה ויכוח תיאורטי, גולדן סטייט עם קארי מעל כולן כולל כולן, בפור. אבל סתם מעניין אותי, מה הבסיס לזה. פרט לשנאת לברון, הקדושה בפני עצמה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 14:17:19
Reply to  סומסום

אני אוהב את השאלות האלה כי הן מראות בדיוק למה קליבלנד היא לא הספארס ולא הווריורס:
1. לנארד יכול לעצור את לברון. בגיל 31 וחצי, היתרונות הפיזיים של לברון מטשטשים לעומת לנארד. מי שראה את לנארד אתמול יבין.
2. אותו לברון הוא היחיד שיכול לשמור על לנארד, ואם הקאבס ישחקו עם לברון כסטופר על לנארד, משחק ההתקפה שלהם עלול לקרוס כי היעילות ההתקפית של לברון תרד משמעותית.
3. אני רוצה לראות את קליבלנד משחקת סמול בול מול הספארס:
א. משחק ההגנה הלא קיים של לאב יכריח את טיירון לו לשחק עם טריסטן כדי לא לקבל 30 מאולדריג' כבר במחצית.
ב. הספארס ישחקו עם עוד גבוה, אני לא אתפלא אם זה יהיה מריאנוביץ', אבל גם עם ווסט זה ירסק את הסמול בול של הקאבס.

אין פה עניין של אהדה – אני אומר קבל עם ועדה שהספארס כרגע לא שווה יותר מ2 משחקים מול הווריורס, ובכושר ירוד היא לא שווה יותר מ1.

ושוב לגבי לנארד, זו לא אגדה. לנארד היה מצוין מול לברון בגמר 2014, רק שמאז לברון הזדקן בשנתיים וצבר עוד 200 משחקי ליגה, בזמן שלנארד הוסיף מאסה, נהיה מפלצת פיזית ושיפר כל אספקט במשחק שלו באופן אקספוננציאלי – האם זה מספיק לך?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 14:27:34

הקאבס עם לברון היא כמו אריה שמשתחרר מכלוב ואז קשה מאוד להשתלט עליו.
אבל כשהאריה בכלוב אתה יכול להשתין עליו ולא לחשוש.

זה יפה להביא סטטיסטיקות וניתוחים אבל המשחק של קליבלנד תלוי לחלוטין בלברון. אני כבר כמה פעמים כתבתי – בסדרות שלברון התקשה בהן הוא קיבל שומר נהדר:
1. 2013 מול אינדיאנה.
2. 2014 מול הספארס
3. 2015 מול הווריורס

עכשיו יביאו פה סטטיסטיקה שהוא סים את הסדרה עם כמעט טריפל דאבל, זה יפה, רק שהשחקנים מסביבו לא הביאו תפוקה מספיקה. זה בדיוק הטרייד אוף שהקבוצות שרוצות לחסל את לברון עושות – לתת לו לנצח לבד.
מה שלא נרשם, זה שבגלל הלחץ שהופעל עליו הוא:
א. היה אוכל את השעון ומגיע לשניות האחרונות
ב. היה מקבל החלטות פחות טובות מלחץ זמן, עייפות ומשחק עומד
ג. מתוסכל מחוסר התרומה של חבריו

כמה ממלכי הסלים בעונה הסדירה ו\או בפליאוף בNBA זכו באליפות, פרט למייקל ג'ורדן:
ווסטברוק, דוראנט, כרמלו, אייברסון, מגריידי – כמה אליפויות יש להם? ווייד, לברון ושאק לא לקחו אליפות בעונת מלכות הסלים שלהם..

Guyd
Guyd
09/05/2016 15:48:58

בגמר של שנה שירה לאב וקיירי לא שיחקו = הרבה יותר קל לצופף על לברון = פחות תרומה מהחברים.
יותר קל להחליט לתת לדלי ומייק מילר לנסות לנצח אותך במקום לברון מאשר לתת ללאב וקיירי לנסות לנצח אותך במקום לברון, הם אשכרה ינצחו אותך.

יניב
יניב
09/05/2016 15:58:49
Reply to  Guyd

הבעיה פה היא קיירי ולא לאב,לאב תלוי בלברון בשביל להיות טוב וברגע שתמנע מלברון את נתיב המסירה ותיתן לו ללכת בקיר לאב יהיה הרבה פחות אפקטיבי.קיירי זה סיפור אחר כי הוא יכול לצור בעצמו ולא תלוי בלברון.העניין שבגלל שזה יהיה בגמר ובגלל שאני מאמין שגם גולדן וגם ס"א יגידו ללברון בוא תנצח אותנו לבד,הוא לא יעמוד בפיתוי

LJ
LJ
09/05/2016 15:59:01

שנה שעברה הוא היה בגמר עם קבוצה שעושה עשרים ניצחונות בלעדיו בטח שהם לא נכנסו למשחק. מייקל לא היה לוקח את הנגרים האלו לסדרה צמודה מול הווריורס של שנה שעברה

גיא
גיא
09/05/2016 14:46:29

ממש לא צריך להרחיק עד 2014 בשביל לבדוק את המאצ' אפ בין לברון וקאווי.

במפגש הראשון בין 2 הקבוצות בסן אנטוניו, הספרס ניצחו 99 – 95.
לברון סיים עם 22 נק' (9 מ-17 מהשדה), 7 רב', 5 אס'.
קאווי סיים עם 20 נק' (6 מ-14 מהשדה), 10 רב', 5 אס', 2 חט' וחסימה.
נקודה משמעותית מהמשחק היא שבעוד שלקאווי היה (+/-) שלילי של 5- (הנמוך בשורות הספרס) ללברון היה (+/-) חיובי של 9+

במפגש השני בין 2 הקבוצות בקליבלנד, הקאבס ניצחו בקלות 117 – 103.
לברון סיים עם 29 נק' (10 מ-17 מהשדה), 5 רב', 7 אס', 2 חט', 2 חס'.
קאווי סיים עם 24 נק' (7 מ-15 מהשדה), 6 רב', 2 אס'.
ןשוב אותה מגמה:
קאווי סיים עם ה- (+/-) שלילי של 14- (הנמוך בשורות הספרס) בעוד שללברון היה נתון (+/-) חיובי של 14+ (השני הכי גבוה בקאבס אחרי 15+ של תומפסון)

נתוני ה-(+/-) לא מפתיעים במתאם בין לברון לקאווי בגלל שה-2 שמרו רוב הזמן אחד על השני.

מי שראה את 2 המשחקים נוכח לגלות שבניגוד לדעה (שמשום מה) הרווחת, קאווי הוא לא "לברון סטופר".

ונקודה מהותית אחרונה –
2 המשחקים שוחקו בינואר. מאז קיירי הוא שחקן אחר,
מאז התקפת הקאבס נמצאת בהילוך אחר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 15:12:50
Reply to  גיא

1. אתה באמת מנסה לבסס את הטענה שלך על סמך 2 מתוך 82 משחקים בעונה הסדירה? בטח כשהמאמן הוא פופוביץ שמבחינתו כל משחק ליגה הוא משחק ליגה, ללא תלות בזהות היריבה.

2. אני לא טוען שלברון יירד למספרי זנות או עבר למדד +\- שלילי, זו לא הטענה ולא הכוונה, אלא שכשהוא מקבל שומר טוב שגורם לכך שההגנת היריב של לברון לא מתפרקת בכל התקפה ובכל פיק אנד רול – הקבוצות של לברון הרבה פחות מפחידות, הרבה פחות מגוונות ולכן הרבה פחות אפקטיביות וזה בא לשלול את הטענות שיש שיטה מסודרת בקליבלנד וכו' וכו' – יש שיטה, קוראים לה לברון ועוד 4.

הספארס היא שיטה כי יש שם אוסף שחקנים מבוגרים ולא אתלטיים שמוציאים הרבה יותר מערכם האמיתי.
הווריורס היא שיטה + כישרון + בשלות ולכן היא מה שהיא.

כל זה מתנקז לדבר אחד פשוט שאני אומר:
יש קשר ישיר ברור בין השומר של לברון (של לברון עצמו, ולא משחק ההגנה של הקבוצה או שומר של שחקן אחר) לבין ההישגים של הקבוצות של לברון.

עגל
עגל
09/05/2016 16:16:45

רק הערה: מה שאתה אומר לא קשור לשיטה. השיטה של קליבלנד היא שלברון הוא סוג של פליימייקר ולכן אם תנטרל אותו הקבוצה בדכאון. בספרס השיטה יותר מבוזרת ואם תנטרל שחקן אחד הקבוצה ממשיכה בגאון (הצלחתי לחרוז).

Guyd
Guyd
09/05/2016 15:39:48
Reply to  גיא

התשובה היא כנראה עוד מאסה? אולי עוד כמה שנים שהוסיף ללברון?
בסוף יואש ימצא דרך לאזן את המשוואה שלו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 15:57:57
Reply to  Guyd

כן עחי, תזכיר לי מי לא זכתה באליפות בשנה שעברה?

נמרוד
נמרוד
09/05/2016 14:18:38

אפשר שהסדרה בין אוקלהומה לספרס לא תיגמר? כדורסל נהדר ומותח (בניגוד לטורנטו-מיאמי שם הוא רק מותח)

מקווה שקרי יהיה במיטבו כדי שגם גמר המערב יהיה מעניין כי גמר המזרח לא ייגמר ביותר מ5 משחקים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 14:29:00
Reply to  נמרוד

כמו שזה נראה כרגע, קרי יוכל לנוח ב2 המשחקים הראשונים באוראקל ארינה ללא קר לזהות המנצחת בסדרה בין OKC לספארס.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
09/05/2016 18:08:57

יואש בסדרה של 2014 לברון קלע על קוואי 28 נקודות ב52 אחוז אי אפשר לעצור את לברון אפשר רק להאט אותו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/05/2016 18:13:19

על זה בדיוק אני מדבר.
אתה יודע מה היה בולט אתמול? שהוא לא התאמץ.
הוא לא התאמץ רוב הסדרה נגד אטלהטה. זה בדיוק מה שקרה גם בשנה שעברה מולם וזה הרבה לפני שמדברים על מספרים. אם הם מטאטאים את אטלנטה ולברון לא מתאמץ זה רווח מקסימלי לקליבלנד.
כשמתאמצים ונלחצים, היעילות והאפקטיביות יורדת.

רק קח בחשבון שב2014 קוואי היה בן 22, הוא "קצת" השתפר מאז.

סומסום
סומסום
09/05/2016 19:54:01

הבנתי, זו טענה יפה. לשחק באגו של לברון. ואז יותר "מאמץ" = פחות הישג. לו ולקבוצה.
הרבה שחקנים (של ממש) אומרים דבר דומה על משחק משובח, שצריך לבוא מריכוז ונינוחות, ולא "לשחק" באופן תיאטרלי ומאומץ.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
09/05/2016 16:30:56

כל השיטה של ה"ספרס" והגאונות של פופוביץ' לא שווים כלום בלי שחקנים כמו טים דאנקן ומאנו ג'ינובילי.

john
john
09/05/2016 19:21:08

אבחנה נכונה. צריך שחקני כדורסל טובים לנצח.

תגובה לא הולמת
תגובה לא הולמת
09/05/2016 18:38:09

תגובה לא הולמת.

john
john
09/05/2016 19:29:50

קליבלנד משחקים בסוג של וואקום בדומה לגולדן סטייט מפני ששתיהן לא נתקלו במשוכה ברמה שלהם. גולדן סטייט ללא קארי יכולה להתפוצץ מול יוסטון ופורטלנד אבל עוד לא נבחנה ללא קארי מול הגנה שמהווה בעיית מצ׳אפ. אני מואד מודאג מקרי. ראיתי שתי אימונים שלו והוא לא נראה מאוד מהיר או זורם למרות שהקליעה שם. יש לי חשש שאת סטף שהכרנו השנה כבר לא נראה. גם אם ישחק יצטרך שבוע שבועיים להסתגל לאינטנסיביות וזה עלול לא להספיק בסיבוב הבא.

גיא
גיא
09/05/2016 19:36:40
Reply to  john

מוזר לכתוב את זה –
אבל יש מצב שבמצב הנוכחי גולדן סטייט יעדיפו לפגוש את הספרס בסיבוב הבא, ולא את הת'אנדר.
ראסל הוא מאצ' אפ סיוט אם קרי מוגבל בתנועה.

גור גולן
גור גולן
09/05/2016 19:49:23

תודה על הסיקור!

ברבור שחור
ברבור שחור
09/05/2016 20:41:49

הספרס דועכים לצערי…..