שני משחקים בלבד הערב כשסן אנטוניו תנסה לנקום באוקלהומה על הסיום המטורף של המשחק השני וקליבלנד תנסה לעלות ליתרון 0-3 מול אטלנטה.
*
2:00-אטלנטה הוקס (0-2)-קליבלנד קאבלירס (2-0)
מצב הסדרה: 0-2 לקליבלנד.
ההוקס בבעייה. ההגנה שלהם, שהייתה טובה מאוד כל העונה, פשוט נעלמה. הם נופלים בפח בקלות עם כל כניסה של אחד היוצרים של קליבלנד, אירווינג או לברון, לסל, מה שמשאיר קלעי שלשות פנויים. ככה הם הגיעו לערב הקליעה הטוב בהיסטוריה עם 25 שלשות (שיא פלייאוף ושיא NBA).
אטלנטה חייבת להמנע מזה. לו נראה כאילו הוא צעד וחצי לפני בודנהולצר, מה שמשיג לקליבלנד הרבה נקודות קלות. הרכבים שלאטלנטה יש פתרונות מולם על הנייר, כמו פריי ולאב (סקוט ומילסאפ היו מתמודדים איתם כמו שצריך), הופכים למכות קטלניות עבור הקאבס. עכשיו הסדרה מגיעה לג'ורג'יה ושם יכול להיות שנראה משהו שונה.
ההוקס צריכה להאט את קצב המשחק ולמנוע מאירווינג ולברון לרוץ, מה שישחרר את לאב וסמית' לשלשות נוחות בדומה למשחק השני. כדאי להם לתת דקות לקריס האמפריס, שחקן הפוסט-אפ הטוב ביותר של אטלנטה שיקשה מאוד על לאב ותומפסון מתחת לסל, ויצור נקודות קלות. אולי גם העלאת ספלושה במקום קנת' בייזמור, שפשוט לא הגיע לסדרה, תעזור להם, במיוחד בהגנה.
מבחינת קליבלנד אין חדש. הם צריכים להמשיך את הסדרה הנפלאה שלהם ולהגיב למהלכים של אטלנטה כשיתבצעו. עד אז, אם זה עובד, אין סיבה לתקן את זה. כולם בכושר נהדר וגם שחקני הספסל קיבלו לא מעט דקות בסוף המשחק השני, והם יכולים להיות בטוחים בעצמם.
תחזית: יש לי תחושה של הפתעה גדולה. אטלנטה בעד 5 נקודות, במסגרת משחק עם סקור נמוך במיוחד.
*
4:30-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-1)-סן אנטוניו ספרס (1-1)
מצב הסדרה: 1-1
דובר רבות על הסדרה הזאת ועל 13 השניות האחרונות של המשחק השני, אבל לא נתייחס לזה עכשיו. השאלה הגדולה היא מה כל קבוצה יכולה לעשות בשביל לנצח את המשחק הזה, ויש כמה אפשרויות לכל אחת:
סן אנטוניו: הדבר הכי חשוב מבחינת הספרס הוא להשיג פעילות לכל הקבוצה שאינה אולדרידג', בין מדובר בלנארד, פארקר ושות'. בשביל זה הם צריכים כמה שיותר מבוריס דיאו. דיאו יוכל ליצור שטח, להכריח את אדאמס לצאת מאזור הנוחות שלו ולתת מסירות טובות לקלעי השלשות של הספרס. זה יפתח את ההתקפה, מה שיביא יותר מעורבות מצד שחקנים אחרים למגרש ולא ישאיר את אולדרידג' לבד מול חמש.
מעבר לזה, הספרס צריכה לתת יותר דקות לג'ינובילי. מאנו תרם המון בסדרה עד עכשיו ואם ישחק יותר הספרס יראו טוב יותר, אבל יכול להיות שסן אנטוניו מנסה לשמור על הגארד הזקן להמשך הפלייאוף. במקרה הזה, עדיף שימשיך לתת רבע שעה-20 דקות במשחק. בנוסף הם צריכים יותר מה-14 נקודות של לנארד מהמשחק השני ותרומה יציבה יותר של דני גרין מרחוק-הם לא התקשו בלהשיג לו מבטים פנויים עד עכשיו, אבל הוא צריך לקלוע. והרבה.
אוקלהומה סיטי: הדבר הכי חשוב מבחינת הת'אנדר הוא לעצור את לה-מרקוס אולדרידג'. יכול להיות שהצבת סטיבן אדאמס על אולדרידג' תמנע מהאול-סטאר להפיל עוד פעם 40 נקודות על הראש של הת'אנדר. נכון שיש סיכון בזה שישאירו את איבאקה מול דאנקן, אבל יהיה מאוד מפתיע לראות את טימי קולע 30-35 נקודות היום. אולי 20, במקרה הטוב.
בנוסף, דוראנט צריך לנצל יותר את הגובה שלו. זה בולט כל הסדרה (וכל הקריירה שלו). יש ל-KD יתרון פיזי מסויים בהתקפה אותו הוא צריך לנצל ולקחת את השומר הנמוך שלו, בין אם זה גרין או מילס, יותר נמוך. זה יכריח את ההגנה של הספרס להגיב ויתן לאוקלהומה יתרון מסויים בהקשר הזה. אם הוא יעשה את זה, יהיה קל לאוקלהומה לנצח פה. אם לא הם בבעייה.
תחזית: הספרס ישלבו היום את דיאו, יהנו מתמורה טובה של לנארד, גרין ושות' ויחזירו לעצמם את הביתיות. סן אנטוניו, ב-5 הפרש לפחות.
*
השבוע בשאקטין א פול, קייל לאורי מגלה את הגבולות של השיפוט הביתי:
תודה רועי.
שידורים (לפי הממיר בביתי):
נצים-פרשים – ערוץ לייב (58).
רעמים-דרבנות – ערוץ הספורט (55/555).
לפי אתר ערוץ הספורט זה בדיוק הפוך… ממליץ לעקוב אחר פרסומים 🙂
תודה רועי. האיורים מדהימים, גם של שאר הסדרות. שים לב איך לכל אחת יש "מזכרת" מהקבוצה שהיא ניצחה בסיבוב הראשון.
אגב, למה שאוקלהומה לא ישתמשו יותר בקנטר מול אולרידג', מה אני מפספס פה?
ולאחר שישקע האבק, 3:0 לפרשים, 2:1 לדורבנות.
ראיתי את הדוב שהוא מזכרת של הספרס אבל לא שמתי לב לשום מזכרת אחרת (?)
הנה קישור לגלריה של הסיבוב הראשון: http://imgur.com/gallery/zIfIY/
אפשר בעזרתה לראות את הטוקנים של מפסידות הסיבוב הראשון: הנץ של אטלנטה עף כשהכובע של הסלטיקס קשור אליו, בחרב של הקאבליר יש סוס בבסיס החרב, ושהרעמים יוצאים מגופה זרוקה על החול במדבר.
ובנוסף, פורץ הדרכים מחזיק בהגה של המפרשית והלוחם עף באוויר בעזרת הטילים המורכבים לרגליו.
קנטר שומר נוראי. נוראי. בגלל זה הוא לא אחד הסנטרים הכי טובים בליגה הזאת אלא רק גבוה מחליף
טוב לדעת.
עד עכשיו ידעתי רק שיש לו שפם נוראי.
הספרס חייבים לצמצם את משחק הבידודים לרגעים מסוימים בלבד (דיאו על איבקה, אדרי על איבקה ולאנרד חלקית על כל מי שנמשך ממנו ) רוב המשחק חייב להתבסס על תנועה > חיתוכים > קלעים.
באופן כללי חמישי עם פארקר דאנקן דיאו ומאנו לוקה בחסר בהגנה אבל מפצה בענק בחכמת משחק בהתקפה.
יש לי הרגשה שאוקלהומה מנצחים הערב.
דוראנט לא הראה עדיין משחק גדול הפלייאוף הזה. והגיע הזמן שזה יגיע. התאמות בהגנה על אולדרידג' יבוצעו. וגם ראסל כבר מתגעגע לאיזה טריפל דאבל.
דבר אחד אני לא מבין, למה חיכו כל כך הרבה זמן בין המשחק השני לשלישי.
תודה על הפריוויו, האיורים מרשימים, חבל שאי אפשר להגדיל.
הנה המקור, שם אתה יכול להגדיל למסך מלא http://imgur.com/a/ENass
תודה
רועי, מבול השלשות של הקאבס בחצי הראשון של המשחק הקודם לא הגיע כתוצאה מחדירות של קיירי ולברון אלא בעיקר כתוצאה משמירה גרועה בחסימות הגבוהות שקליבלנד עושה במרבית ההתקפות.
דיברנו על זה באחד הטורים היומיים שלי
כתבתי לך על זה גם אתמול, אבל לא ממש דיברנו על זה. רק 4 מ 27 הנסיונות לשלוש בחצי הראשון היו כתוצאה מחדירה.
או.קיי, צודק, טעות שלי.
דרך אגב, אני (ושאר הקוראים) מאוד נעריך את זה שתוכל לתרום לנו טור על הפלייאוף מתישהו.
גם אני הייתי שמח אבל זה פשוט לא מסתדר. אני לא יודע איך אתם מוצאים זמן לכתוב כל יום. אני בקושי מצליח למצוא את הזמן למשחקים.
אני מנסה לעזור בקטנה לרון עם ספר העובדות אבל מעבר לזה אני לא מוצא זמן. מקווה מאד שבאוף סיזן זה יקרה.
לא מתווכח עם ההימורים של מדורג מספר 2 מ540 בברקטס… זורם במאה אחוז רועי
אני אשמח שהסדרה של סן אנטוניו תגיע ל-7. זו הסדרה היחידה שמרגישה כמו קרב איגרוף במשקל כבד.
אטלנטה היא קבוצה נחמדה ואובראצ'יברית גדולה. אבל מאז דצמבר שנה שעברה היא הרבה יותר פריטנדר מקונטנדר. עדיין מאין שתגנוב אחד אם יצליחו להרדים את קליבלנד
תודה רבה רועי.
המשחק באוקלהומה שווה השכמה. הלוואי שאטלנטה יתאוששו ויעשו מזה סדרה כי בינתיים הקאבס משייטים ללא קושי.
שמתי 5 אלף על אוקלוהומה הרגע, מקבלת פלוס 2 נקודות בבטים , אוקלוהומה של היום שווה לפחות ניצחון ביתי אחד בסדרה הזאת, ונראה לי עד מאד שהיא תנצח הלילה, או מקסימום תפסיד , בפחות מ2 נקודות , בתום דרמה.
לא הפסדת חמישיה אתמול על מיאמי? שקרנוביץ מקליאר
יהיה מאוד מעניין היום. הספרס יבואו בשיאם אחרי הכנה מדהימה של פופ. הם יעשו הכל כדי לנצח את הראשון היום לפני שיתחילו להזכיר להם שהם לא נצחו באוקלהומה העונה ושגם בפלייאוף של 12' ו-14' הם הפסידו את משחקי 3 ו-4 בחוץ. כמו שאמרו גדולים וחכמים, הם ינצחו אלא אם דוראנט יתעלה. לדעתי הוא יתעלה.
רועי, אתה באמת מאמין שדאנקן יקלע דו ספרתי?
הוא די חור בהתקפה עד עכשיו.
האיורים האלה פשוט מעולים!
אני אהיה במשחקים באטלנטה הערב וביום ראשון, ואראה כיצד העסק ניגמר 0-4
אטלנטה יקחו אחד בבית, ייגמר 4-1.
יפה אז ארבעה משחקים זו הבשורה ?
ומה באוקלהומה מה צפוי ?
באמת קשה להתווכח עם מקצוען כמו רועי,
(מקצוען עם קבלות!)
(וזה נכתב ללא טיפת ציניות)
אבל אני הולך הלילה על תוצאות הפוכות.
קאבס ב-10,
ת'אנדר ב-3.
אני עם גיא.
מעצבן שהמשחקים של הת'אנדר משוחקים בשבת. עד מוצאי שבת אני במתח.
ולפרוטוקול הת'אנדר הם הסקנד בסט שלי. אני עוד קשור לשיקאגו בזכות מייקל. מה לעשות ואז התחלתי להתעניין.
אטלנטה תנצח. ואז זו לא תהיה כזו הפתעה. זו סדרה ששווה 6 משחקים.
וגם אוקלהומה. רק כדי לראות פעם אחת העונה מתחילה להזיע. נראה ממה הם עשויים (אנחנו יודעים).
(לראות את הספרז מזיעה, דאט איז)
משלשול וחומרי הדברה?
מישהו הסב את תשומת לבי שיש התייחסות לנושא הביתיות באיורים. זה בהחלט נראה כך.
אם אני פופ אני משחק עם ג'ינובילי כל פעם שווסטברוק על הספסל – אם בטעות ג'ינובילי מקבל אותו אחרי חילוף בהגנה זה שתי נקודות קלות לokc.
דיאו למיטב זכרוני לא שותף בכמה משחקים נגד ממפיס ובכלל לא הרבה לשחק כי חזר מפציעה, אני מאמין שלאט לאט הוא יחזור לדקות יותר משמעותיות, והרעיון לפיו הוא מוציא אחד מהגבוהים של okc הוא מכון לחלוטין ואחד המפתחות של הספארס בסדרה.
אני עדיין חושב שהספארס הפסידו בגלל יכולת טובה של okc וגם משחק חלש של לנארד. אני ממשיך לטעון שמשחק טוה של אולדריג' וגם, עם דגש על גם לנארד יתן לספארס נצחון ללא קשר לתפוקה של hero-ball brothers ברוב המוחלט של הפעמים, ולו מהסיבה שהם משחקים בעיקר בינם לבין עצמם בניגוד לצמד מהספארס.
איבאקה הוא הברומטר של okc וכדי לנצח היא תצטרך משחק טוב שלו, כמו בקודם, בו הוא קלע מחצי מרחק וקלע שלשות פנויות שהחטיא במשחק מספר 1. אפשר לשים לב שהספארס מרמים עליו, כחלק מההערכות ההגנתית וכדי לשמור על rim protector וזה המחיר על כך. איבאקה יצטרך לקחת מה שהוא יקבל בחילופים והפיק אנד רולים כדי שokc תוכל לנצח.
אצל הספארס יש ברומטר אחד והוא דני גרין – כשהוא הופך מdefense only ל defense and 3 אין לokc סיכוי מאחר והשחקן בקו המסירה שלו מקבל הרבה דאבל טימס וגרין יצטרך להעניש בזריקות ל3.
דבר אחרון והכי חשוב – קבוצה שזורקת וקולעת טוב מ3 גורמת ל2 דברים מאוד מהותיים:
1. פיזור וחוסר סדר בהגנה אחרי הזריקה – ניתן לנגיע למצבי קליעה כשהגנת היריב לא מסודרת.
2. יותר ריבאונד התקפה = יותר פוזשנים.
לכן מי שקולעת טוב ל3, גם בהחטאות מרוויחה יותר ריבאונד כי קשה יותר לעשות box out כשהריבאונד נופל רחוק.
הבעיה של הספרס היא שהם קבוצה סופר מתוחכמת, אבל בלי נשמה, חוץ מדאנקן וג׳ינובילי שהם בני 200. לג״ס יש את גרין ואיגי, לקליבלנד יש את לברון, תומפסון ודלוובדובה. מי יש לספרס?
בלי נשמה? הספארס?
צודק, לקליבלנד יש את זה שלקח את הכישרון שלו למיאמי.
לokc יש צמד שחקנים שלאף אחד מהם אין אומץ לומר "אני נשאר לא משנה מה".
מבחינתי לפחות, בתור אוהד בית"ר – אבוקסיס עשה לנו את מה שעשה לברון לקליבלנד ולכן אנחנו לא שוכחים ולא סולחים.
דאנקן, ג'ינובילי, פארקר, לנארד וגרין כולם ישחקו את כל הקריירה שלהם בספארס, יש יותר נשמה מזה?
יואש אני אוהד של הספרס למעלה מ-20 שנה, ראיתי השנה המון משחקים שלהם. כישרון וחוכמת משחק יש בשפע, נשמה – שמבחינתי זה אומר השתטחויות על כדורים אבודים, להביא אנרגיה מתפרצת, להיכנס בעוצמה ובכוח (באופן חוקי כמובן) בקבוצה השניה, לא לאפשר סל לא משנה מה, דברים כאלה – חסרים לי מאוד. באופן הזה, אני מאוד אהבתי את ברוס בואן (סליחה גיא).
ביותר מדי משחקים זה היה נראה כאילו לאף אחד מהשחקנים לא ממש איכפת. ובגלל זה אני ממש חושש מהמשחק היום, ומהסדרה בכלל. כשאתה מתרגל לנונשלנטיות, קשה פתאום ללחוץ פליי על אגרסיביות.
לגבי לויאליות ונאמנות, אחוז השחקנים בספרס ששיחק במועדון כל קריירת ה-NBA שלו (כמו דאנקן פארקר ג׳ינובילי לנארד) או כמעט כולה (גרין, מילס) הוא אולי הגבוה בליגה. שזה מדהים לכשעצמו, בהתחשב בממוצע שנות הקריירה של השחקנים הנ״ל, ומספר האליפויות וההישגים.
בקיצור, מת על הלויאליות למועדון, ומקטר על היעדר אגרסיביות.
יאללה ס״א!!!
לספרד יש סיסטמה, שיטה סגורה ומספיק ששחקנים תופסים יום אז הם מנצחים. גם לגבי, הייתרון שלהם הוא שהשיטהמיותר גמישה וזורמת. וגם, כפי שנאמר, שיטה מודרנית שכנראה יותר מתאימה לכודורסל של היום כיוון ששלשות באחוזיםמטובים טובים זה הנשק/כלי/ הימור שנותן יותר נקודות.
מי שנראה ממש טוב עכשיו זה הקאבס
ספרס
אני צופה שהם שיהיה מצ' אם מרתק בקאבס גס, כשלברון ולאב ישחקו סטראצ' 5
יאללה אטלנטה, תשכנעו את הורפורד להישאר, ותסדרו למנחם חומר לכתיבה.
אוק-ס"א? כל תרחיש אפשרי בסדרה הזו. נתראה בבלוג החי
דבר איתי אם אתה צריך שידור, נסיח. יש לי ליג פאס והמשחקים ב55\58 ויש לי את שניהם..
תודה על הפרוויו…
מי שמחפש שידורים ברמה גבוהה שיעשה בגוגל
Reddit nbastreams
🙂
רוקי (הראשון),
אני לא יכול לבקש ממך להוריד את משקפי ה-שחור/לבן שלך בדיוק כמו שאני מסרב להוריד את המשקפיים הסגלגלות שלי.
בלעדיהם, אנחנו כבר לא אוהדי כדורסל, אלא סתם מוזרים שאין להם משהוא טוב יותר לעשות בשעה 2 לפנות בוקר…
אטלנטה פותחת אחרי שנתיים עם קורבר על הספסל
הגיע הזמן
קווין לאב עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים תוך קצת יותר מחמש דקות :O
מה יהיה עם אטלנטה?
13 נק', 6 רב', אסיסט. ב-5 דקות.
על זה דמיינו בקליבלנד כשהחליטו לשלם לבחור חוזה מקסימום.
לא ממש מפתיע , אין מחלוקת שהוא שחקן של חוזה מקסימום , אבל כדי להציג מספרים של שחקן כזה הוא צריך להיות אופציה ראשונה או שניה ולא ברירת מחדל כמו שקרה יותר מדי פעמים בשנה .
וכמובן עוזר שאטלנטה החליטו שהלילה הסיכון שהם לוקחים הוא השארת לאב פנוי לחלוטין למחוץ לקשת
כמה פעמים אטלנטה צריכים לחטוף בראש מלאב עד שהם יבינו שהוא קולע כשהוא פנוי לחלוטין ?
האק-א-שאק תוך פחות משבע דקות??
בושה שהרכרוכי הזה מתחיל ככה נגדם, תתחילו להרביץ
Can anyone contribute a link??
Todot me'rosh
אטלנטה מזכירים לי את להקת היי פייב, מה זה כל הלבנים האלה לשלוש? כלימה וחרפה
כשהסנטר שלך קולע שלשות there is nothin that can be done with you
משחק שלישי רצוף שקליבלנד עם לפחות 6 שלשות ברבע הראשון
https://streamup.com/zabd1990
אטלנטה שטיחים או מה ?
רק שלשם דפקו לכם 25 שלשות על הראש ועכשיו אתם נותנים 6 ברבע ??? בבית ???
Hawks will Hawks
המזרח כל כך חלש שקליבלנד עושה גמר גם עם מקל בחמישייה
ככה זה, כשהפחד מה-3 כל כך גדול. לברון מסיים את הרבע עם לייאפ קל.
שאמפ מאן שאמפמאן שאמפמאן דיס בוי אפ טו דמטינג !
סמטינג*
טוב לאור העובדה שהמנה העיקרית מתחילה אחרי המשחק הזה, אני אבזבז את זמני בציפיית שווא לניצחון של ההוקס.
הבעיה הגדולה של אטלנטה במשחק היא בכלל לא השלשות של הקאבס,
זה הריבאונד.
20 – 8 לקאבס במאבק על הריבאונד, כולל 7 ריבאונד התקפה.
כשאימן "2 מטרים וחציו וזה רק השיער" שאמפרט עושה עליך דאנק מריבאונד התקפה אתה יודע שאתה עושה משהו לא נכון.
במקרה הזה box out.
מה שרואים במשחקים של קליבלנד נגד אטלנטה, זה כמה המזרח חלש עם כל הכבוד ךהגנה של אטלנטה בעונה הרגילה בפליאוף אין להם מה למכור (אין להם הגנה על השלושות, הגנה נגד חדירות, box out לא הגיוני כמות הריבואנד התקפה של קליבלנד).
איך לעזאזל נותנים לאירווינג לקלוע לייאפ בלי לנסות להקשות.
פשוט קבוצה של אפסים.
בייזמור יכל לבוא לעזור, זה לא היה משנה הרבה כי אז קיירי פשוט היה מניח את זה ללברון לדאנק
שימו לב כמה דקות מקבלים שחקני הספסל של הקאבס
כל הכבוד קואץ טיירון!
אטלנטה בדכאון, ייגמר 25 ללפלופ. עם כל הרצון הטוב לשנוא אותו, כשיש מסביבו שחקנים מתפקדים הוא לא רע
פשש הם גם יודעים לשחק כדורסל מדי פעם מסתבר
גיל ברק פשוט נורא, גלולת שינה
יה בייבי !
יש הרגשה כאילו קליבלנד קולעת גם במשחק הזה בטירוף מהשלוש, וזה נכון, אבל גם אטלנטה. קליבלנד עם 9-16 אטלנטה עם 8-14
עלק לאב שחקן הגנה לא גרוע, מנחם…..
לאב חור בהגנה, לא יכולתי להגיב לשרשור ממקודם אך ווסטברוק ענה שהוא לא מוכן לעזוב את אוקלהומה גם במקרה שדוראנט יעזוב (הסיכוי ענק).
ווסטברוק ירוויח כי כרגע עדיין הוא מרגיש ונחשב כינור שני.
OMG
קים אקס מן..
הפרשן שלצד גיל ברק עוד יהרוג אותי עם השטויות שהוא אומר
nba league pass
חוסך שעות שינה, חוסך כאבי ראש (מפרשנים טיפשים), חוסך עצבים (על משחקים שלא משודרים)
1+
אתה רואה את כל המשחקים בלייב גם ככה..
טוב, זה כבר השיא, עוד לפני שירדה שניה אחת מהמחצית השניה פאול מכוון לשלוח את טריסטן תומפסון לקו.
נאסטי !
לאב קוךע 2 מקבל 3
ואז דופק שלשה
ואז 999 ץוקף
למען ההגינות תציין גם שהתמקם טוב וסחט תוקף ברור שלא נשרק 🙂
כמה פלופים של אטלנטה היום…
לברון היום משחק גרוע.
כל פעם שהוא זורק שלשה אחרי דריבל,
טיירון לו נראה כאילו הוא עומד לפרוץ בבכי עז (ובצדק…)
לברון איבד את הקליעה כבר ב2014
המשחק סגור! קליבלנד ב נקודה.
דלבדובה יהיה הגיבור. רק שטיירון לו יתחיל להעלות אותו ביחד עם אירווינג
אירווינג חם כמו הולי מייקלס!
איזה שוט דאון!!!
יווווווווווואו איזה משחק ישלנו
זאת לא הגנה זה מקלט אטומי.
גועל נפש, זה לא כדורסל ובטח לא של פליטוף.
כל אחד לוקח את הכדור וזורק בלי תכנון ודמיון
אתה הבאנג אובר או משהו?? משחק לפנטאון!
אני לא אוהב כזה כדורסל כי אין שום פיזיות ואין שום אינטנסיביות – זה מרגיש כמו אימון קליעות. תשאל את פריי שקלע כבר 7 שלשות שכולן פנויות מהגנה מפגרת של אטלנטה
אני לא חושב שהייתה שלשה אחת של שתי הקבוצות שלא באה מאסיסט.
זה לא שמישהו עובר את החצי בכדרור ועולה לשלשה.
תגידו מה שתגידו על גריפין כל החתמה שלו בול
צאנינג פריי הור ההבדל היום
סל שדה ראשון של אולנטה מזה 6 דקות
20 שלשות היו עד לפני שבועיים שיא פלייאוף
אטלנטה צריכה לקבל באן מהפליאוף עד שיגדלו ביצים ו/או שחקן שיקח את הקבוצה עליו.
אטלנטה לא באותו קידומת של הקאבס..יש להם כל כך הרבה נשקים
קיוון לאב בפליאוף 10-0
ההוקס איבדו את ההזדמנות האחרונה שלהם למצח משחק בסדרה
מי שלא תגיע לגמר, יהיה מאבק, אין סיכוי לתבוסה של קליבלנד.
איזה אופי יש לקליבלנד
מביך ליראות את ההגנה הכי טובה במיזרח חוטפת בבית כלכך הרבה שלשות וריבאונד התקפי.
קיוון לאב 10-0 בפלייאוף
אף פעם לא הבנתי איך הקהל הביתי רוקד בפסקי זמן כשהקבוצה שלהם בפיגור, עומדים להיכנס לבור של 0-3 בסדרה
קהל אמריקאי זה משהו שעדיין לא הבנתי, מוזר מאוד.
שוב פעם מעל 20 שלשות במעל 50 אחוז!!!
בן טולילה – הגרביטי של לברון ואירווינג שווה 2 שומרים. וככה פריי היום וסמית אתמול תופרים אותם. ואין ממש שום דבר שאטלנטה יכולה לעשות.
בעוד 2 שלבים שהקאבס יפגשו את גריימונד גרין ותומפסון או את גרין וקוואי פתאום ישחקו 5 נגד 5
אגב גיבור המשחק זו ההגנה ההיסטרית של הקאבס מהדקה השלישית של הרבע
איזה פאול מכוער של טיג, כמעט שלח אוהד אטלנטה לבית חולים
עזוב זה לא רק הם.
לאטלנטה אין שום מהלך ואין שום גו טו גיי חוץ מקורבר.
ברבע ה3 הוא לא שיחק הרבה אבל גם לא זרק פעם אחת!
אין להם מניה בטוחה ויש להם שחקנים שנעלמים לפרקים ממושכים.
אבל הכי בולט הוא שג'ף טיג הוא הרכז הפותח הכי חלש בפליאוף וזה מה שהכי תוקע אותם.
לברון לבד לוקח גם את ממפיס (נניח) לגמר המזרח, עם כמות הכישרון שיש לצידו השנה, קליבלנד תהיי תחרותית בגמר, וזה אנדרסטייטמנט.
ממפיס בריאה עוברת סיבוב ראשון במערב…
התכוונתי לממפיס חולה.
אגב גם דנג יכול לשמור על לברון וווינסלו שומר מחליף.
ריצארדסון יכול לשמור את אירווינג.
עוד מוקדם לדבר על הסדרה הזו אבל לצערי ולצער רוב אלו שאוהבים כדורסל ו/או שונאים את לברון, הפליאוף של קליבלנד לא ככ התחיל
כל כך הרבה ביקורת על ההתנהגות של לברון –
אבל אחרי העבירה המכוערת של טיג, הוא לא רץ עליו בזעם, לא רץ לשופט בבכי. הוא הלך לבדוק אם האוהדת שמחץ בסדר.
ברור. הוא מנצח תמשק ועולה ל3-0, מה רע לו בחיים?
אומרים בחדשות הספורט שיש דיווח שדוראנט שוקל מעבר לספארס…
1+
והיה גם את המקרה הזה:
https://www.youtube.com/watch?v=DA2jUO_tUiI
בתגובה לגיא כמובן
אגב בתור אוהד הספארס אני מרגיש שאנחנו מפסידים היום. מקווה שאני טועה.
בוקר טוב דני גרין
נתון מטורף –
בכל אחת מ-24 סדרות הפלייאוף האחרונות בהן שיחק לברון ג'יימס,
קבוצתו ניצחה לפחות משחק חוץ אחד.
אפשר הבקשה משחק טוב של דאנקן????????????
ההגנה של okc בושה והם מסתמכים על יכולת אישית בלבד בהתקפה
הדרבנות והרעמים ממשיכים מאיפה שהפסיקו
דוראנט מרגיש טוב בפתיחה וזה לא טוב עבור הספארס !
כשמילס שומר את דוראנט זה כמו אבא שמלווה את הילד במעבר חציה בדרך לבצפר.
כל זריקה של הספרס פנויה. ואוקלהומה… כבר כואב בעיניים לראות התקפה כלכך מוגבלת עם שני שחקני התקפה היסטוריים.
איזה יתרון זה הסקנד יוניט של הספרס
עד מתי שימי ריגר עד מתי
יתרון כן, רק שגינובילי וווסט קצת שיחקו עם הראש בקיר.
אני לגמרי לא סומך על פארקר יותר. הג'אמפר שלו נחלש הוא בקושי חודר וגם ככה לא אפקטיבי בחדירה כמו פעם.
עם מילס okc מםחדים להביא עזרה והצבע לא נשאר ככ צפוף
ואיזה שלשה של ווסט
וקנטר עם שני מהלכי הגנה לקלטת, וואו
האחרון היה פאול
לספארס אין שום איום מבחוץ ולמרות היתרון אם זה לא ישתפר הם יפסידו.
גרין בלוק ו3!!
דני גרין עם מהלך של 5 נקודות
פארקר מיותר על המגרש.
לא קולע, לא מוסר ולא עושה שום דבר.
לינק בבקשה
תגובה 37
איפה הםאול על אדאמס?
הספארס משאירים נקודוץ על העונשין
קראתי נכון ? לסטיבן אדאמס 17 אחים ואחיות ???
כן…
גם ההורים שלו אחים..
למה כולם לבנים באוקלהומה?
זה נראה שהיום אפשר לעשות לכל השחקנים של ס"א האק. כמה החטאות מן העונשין – שווה לפחות שש שבע נקודות עד עכשיו לדעתי
לא רק האק.
על הביג אולד 3 אפשר לעשות הכל והם לא יקלעו.
אני לא מבין למה מילס לא משחק..
ההתקפה של הספרס לא זורמת…יותר מידי בידודים
ההגנה של הספרס מעולה, אני מאוד אוהב את החילוף האוטומטי בהגנה שמסדר שומר גבוה על ווסטברוק
איך מנחם לא אמר כלום על החלפה המפוארת של הפלאח היום?
מחווה לבוב סאגר
קרייג. בוב סאגר זמר קאנטרי..
פרגון למשהו שקשור לספארס הוא לא משהו שקיים בלקסיקון של מנחם..
מנחם בעבודת שטח הערב
אלדרידג' העלה מהלך מאז הפלייאוף. הוא משחק הכי טוב שהוא שיחק בקריירה
מישהו יודע מה דאנקן עושה על המגרש? מה זו הזריקה המכוערת הזו וההגנה המגעילה על ווסטברוק
מחווה לבוב סאגר
אפילו השופטים כבר לא נותניםפ לו זריקות
מענין ששימי ריגר לא אמר "טימי!" כשווסטברוק קלע עליו שלשה
תיזהר ממאיר אריאל כשאתה מבקר את טימי
אלדרידג' משחק עד עכשיו ברמה שמעט מאוד PF בעבר הצליחו לשחק –
דאנקן 2003, בארקלי 1993.
השופטים מחזירים את אוקלהומה עם 2 שריקות בזויות
דאנקן מאוד חלש. דיאו לא בכושר ולכן לא משחק הרבה
אין דבר בעולם שמשעשע אותי יותר מבכי של אוהדי סן אנטוניו על השיפוט!
עלק אקטיב שוטינג.
בושה וחרפה של שיפוט
תדבר על גופו של עניין ולא של אדם.
הנה דוגמא – פאול ברור של קוואי על קאנטר
לא ראיתי שם פרול על קאנטר..
השחור/לבן על הזגוגיות מסתיר פאולים של קאווי…
יש לי את התחושה שבסיום דרכה של הספרס השנה בפלייאוף (עם או בלי אליפות), דנקן יודיע שהוא פורש.
ומה שחבל זה שדנקן לא יקבל מסיבת פרישה כמו זו שקובי קיבל.
(והוא הרוויח אותה ביושר)
יש סיכוי טוב שאתה צודק
הוא נראה כמו מישהו שזאת העונה האחרונה שלו (אבל גם אמרתי את זה על מאנו שנה שעברה)
איך קייל אנשרסון משחק במשחק כזה חשוב????
הרוטציה של פופ הורסת את הספארס.
זה לא הזמן הנכון
הבן השחור גלוח . לסטיב יש 18 אחים ואחיות לא 17:(
17. נראה לי שבטעות ספרת גם את אנס קאנטר..
אגב אני עדיין דבק בעמדה שהספארס מפסידים היום.
הספרס עם אחוזים גבוהים יותר מהשלוש לעומת העונשין
כדורסל מחפיר של הספארס במחצית השניה.
הן טולילה אתה שוגה
אוקלהומה עם 9 ריבאונדים התקפיים, ס"א רק עם
אוקלהומה עם 35% מהשלוש, ס"א עם 58%
קרי יושב בבית, רואה את המשחק, וחושב לעצמו:
"חחחח, מי שזו לא תהיה, ספרס או ת'אנדר, איך שהן נראות? גם על רגל אחת אני מנצח…"
דיימו אותו כנ"ל
קאנטר ואדאמס שני מכוערים
הרג אותנו איבאקה.
כתבתי מוקדם יותר שאם הוא קוע אנחנו מפסידים
ייצרון ראשון ל KD. גם ג"ס וגם פורטלנד מנצחות את העולה מהמשחק המעפנה הזה
צודק, גם פילדלפיה מנצחת..
פופ שכח שצריך לנצח משחק בחוץ כדי לנצח את הסדרה.
לכן fuck the rotation ולא יכול להיות שאנדרסון משחק
הוא מנהל דקות אבל שוכח שהמטרה הראשית היא לנצח גם אם זה ב40 דקות של לנארד.
הספרס במשחק גרוע. הגנה נהדרת ברבע הראשון וזהו.
יכול להיות שינצחו, אבל הרמה מדאיגה..
ולהכניס את קייל אנדרסון בתחילת רבע רביעי זו בטח לא התשובה.
אוקלוהמה שולטת בקרשים…
מאמן מטומטם. יש לו את הקטנות האלה שאי אפשר להבין. אבל ככה זה אצל גאונים
ווסטברוק מחרב לokc את המשחק למרות השלשה הגדולה ממקודם.
המשחק זרם להם מצוין על דוראנט.
וכל הכבוד לפארקר שהתעורר במחצית השניה
okc עם המהלך ההגנתי המטופש של המשחק. שכחו שצריך לשמור על השחקן עם הכדור בטח כשהוא עם 8 נק ברבע
סליחה – 13 במשחק
לא מבין את התלונות האמת, שתי הקבוצות משחקות הגנה טובה ולמרות זאת ההתקפות מצליחות ליצור, כמה סלים פה ברמה הכי גבוהה שיש, כדורסל מענג מבחינתי
תלונות של אוהדים..
אבל בן טולילה אמר משחק בית שימוש ……..
מעכשיו ועד הסוף- התקפה אחת דוראנט זורק ואז התקפה אחת ווסטברוק זורק וחוזר חלילה.
הורג אותי, המשחק של ווסטברוק.
דוראנט רותח, מגיע לקבל כדור,
וראסל מחליט שלזרוק שלשה קשה זו הבחירה העדיפה.
ץודה ווסטברוק
ווסט!!!!!
תמיד אפשר לסמוך על ראס שיחריב לאוקלהומה את המשחק . מוכשר מאוד – אבל קבלת החלטות דפוקה . ודונובן איחר מאוד בפסק הזמן .
אפילו ללברון היה מבט נבוך, אם הוא היה עושה סל אחרי צעדים כל כך בולטים כמו ווסט לפני רגע…
הווסטברוק הזה מטורף!
96:91 ואין לי מושג מי מנצחת
איזה ריבאונד של לנארד!!!
המומנט עם OKC נלך עליהם
עידו אתה כנראה בדיליי.
19 שניות לסוף הם בפיגור 4.אבל לך תדע…
המשחק של הספרס . 2 פוזשנים עם 18 שניות – גמור .
בנטו – סל מביר > עבירה קולעים 1\2 ועוד סל מהיר להארכה
די! שישימו לזה סוף כבר!!
היה סל אבל ממש לא מהיר…
אינבאונד גדול של דאנקן
4 הפרש 2.7 שניות זה OUT OF REACH
בוקר טוב אדם ריגר
בוקר טוב
סיכום יומי :
2 הסדרות גמורות . מחר הדבר האמיתי
ממש ממש ממש לא
חחחח איך בדיוק הגעת לזה שהסדרה של הספרס תאנדר גמורה ?
עד עכשיו הכל לפי התוכנית מזוית הראיה של לוחם. במשחק הבא 2:2 והסדרה תלך לשישה לפחות . .
משחק וינטאג' של פארקר.
כשלספארס באים ביג 3 כלשהם למשחק, okc לא תתקשה ובטח כשפארקר במשחק על סף הדאבל דאבל 20 10.
בהגנה אין ימים רעים ולכן גרין גם ביום חלש חשוב לקבוצה.
בכל מקרה כשלנארד ואולדריג' במשחק כזה – הספארס לא יפסידו.
זה לא היה אלדרידג', וזה לא היה קאווי.
זה שברבע הרביעי,
לספרס היה "יותר ראסל משכל…"
יום אסל יום ראסל
ואכן, אחרי ששקע האבק-
3:0 לקאבס, 2:1 לספרס.
Ido אם אתה חושב שהסדרה הזו גמורה .אתה טועה בגדול
עידו, הסדרה לא גמורה, ביום ראשון יהיה משחק על כל הקופה.
לסיכום – שום דבר לא יגרום לראס קבלת החלטות נכונה ברגעי הכרעה . הוא תמיד ישחק הירו בול . מי שראה איך לאורך העונה הרגילה אוקלהומה נחנקת בדקות ההכרעה לא מתפלא שזה קורה גם בפלייאוף .
הימור שלי על הסדרה – אוקלהומה תשווה במאמץ אחרון ל-2:2 , וייגמר 4:2 לספרס.
מבאס. ראס לבדו לקח את מספר זריקות (31) כמו כל שאר שחקני החמישייה ביחד!
יש שמועות שפול ג'ורג וקיידי ילכו ללייקרס
רק חבל שלפול ג'ורג' אין אופציית יציאה מהחוזה עד סוף עונת 2017/8,
ועם "היכולת הנהדרת" של הפייסרס למשוך שחקנים חופשיים – אין מצב שהם שולחים אותו בטרייד ללייקרס.
הימור שלי-
17 הפרש לספרס ו-3:1
(ביום ראשון איט איז)
אחר כך אנשים כמו מנחם סוגדים לראסל ווסטברוק. למרות שמנחם תמיד ייצא חוצץ נגד כל נורמה או דעה מקובלת.
לזרוק מעל 30 זריקות – לא חוכמה לסיים עם מעל 25.
להיות על הפארקט מעל 35 דקות – אפשר להשיג לא מעט ריבאונדים
ובתור רכז – המשימה שלך היא לצבור אסיסטים כראייה לכך שאתה בונה את המשחק ומייצר מצבים – עם מעל 35 דקות אפשר להשיג מספרים גבוהים.
בשורה התחתונה – באוקלהומה ימשיכו לנפח סטטיסטיקות ולשחק הירו בול, הספארס ימשיכו הלאה בפליאוף.
1+