הדרך לטבעת של דיימו (3) – אוכל רחוב

ראשית התנצלות על העיקוב בפרסום הטור. כמובטח ניגבנו עם השאריות של הקליפרס את המדרכה אחרי שביצענו היטב את התוכנית. ללמוד אותם ב0-2 המשחקים הראשונים ולשמור על קצב גבוה. לנגח אותם בבית. לגנוב ניצחון חוץ ולשמור על הבית. התוכנית עבדה כל כך טוב שCP3 והבולי הג'ינג'י נפלו מהרגליים תרתיי משמע.. ולנו כבר יש 4 נצחונות. עוד 12 נצחונות ודיימו מקבל טבעת!!

אבל, בשלב הבא אנחנו מתמודדים עם הקבוצה הטובה בהיסטוריה. משחקים בשורותיה –  קלע השלשות הטוב בכל הזמנים וקלע השלשות השלישי בכל הזמנים סגן שחקן ההגנה של השנה והשחקן הכי טוב שיצא מאז ומעולם ממלבורן. הם בדיוק לקחו אליפות והם בדרך לשניה והMVP גם משחק אצלם גם הוא בדרך לרפיט… בקיצור קליפרס הם ממש לא…

בהתחלה תכננתי לכתוב טור שמחפש טיפת מזל, אבל, מול הקבוצה הטובה בהיסטוריה מזל ייתן לך נצחון אחד לא 4. אח"כ תכננתי לשאול אותכם לדעתכם, ואז נזכרתי באשברי שכתב "זהו גמרנו, קארי נפצע.." ותארתי לעצמי שרוב התגובות יהיו משהו בסגנון: "עדו, תגיד תודה שהגעתם עד לפה.." שחברים זאת בדיוק הגישה שהביאה את דונאלנד טראמפ לרוץ בשביל להראות לאמריקאים איך מנצחים…

את התשובה כמובן לא ידעתי, ובצר לי נסעתי לסופשבוע לחור הגדול. או פרת' במערב אוסטרליה, לחשוב בשקט איך לעזאזל נעשה את זה…

מערב אוסטרליה כל כך גדולה שתוכלו להכניס אליה את גרמניה, יפן אנגליה וצרפת וישאר לכם עודף גם לסקנדינביה.. הטיסה לפרת לוקחת 4 שעות מהבירה הקרובה שזאת מלבורן. את פרת' כמו תל אביב בנו על חולות, ואין משעשע מאשר לראות בתים בני 20 שנה מתחילים להטות על צידם. אבל היה גם טוב. לאחותי היה יומולדת והלכנו למסעדה של … ג'יימי אוליבר. במקומות קטנים ושכוחי-אל, זאת תשאלו את דובי, כל יריקה של סלבריטי זה יום חג. בערד מפסיקים את הלימודים כשסאבלימנל והצל בוחרים לנסוע לים המלח דרך ערד וכולם יוצאים לראות אותם עוברים. ככה גם בפרת. סלבריטי שף פתח שם מסעדה ויש טור של קילומטרים. אני יש לי חוצפה, ונגשתי לראש הטור ואמרתי לדור ביץ' (בעברית: הבנזונה ששומר על הסף) שאני מבקר ממלבורן ואכלתי בג'יימי כבר בבריסביין סידני ומלבורן וכותב יומן על ג'יימי רק בשיט הול שלהם לא אכלתי ותנחשו מה?  אני בפנים.  שולחן ל-9 כולל ילדים, אני עובר דרך הפס של המטבח השקוף (לג'יימי אין מה להסתיר. הוא הכי טוב שיש) אני מבחין שעיקר התעסוקה היא במנות בולנז והמבורגר עוף. אני שואל עובר אורח לתומי: -"למה אנשים באים לג'יימי לאכול ראגו? " הוא עונה לי ש-: "בפרת' הלקוחות טיפה שמרנים אבל אולי הלקוח ייטעה פעם אחת, אבל ילמד ופעם באה יזמין מנות יותר מאתגרות.. ".

http://cms.interaksyon.com/lifestyle/assets/2013/02/Jamie-Oliver.jpg

אנחנו מוציאים הזמנה (אחותי לקחה בולנז, גיסי לקח המבורגר ואני לקחתי רביותי בפירה דלעת עם מלח ים מרווה וגבינת עיזים ובצד רוטב פסטו של רוקט. טעים לאללה). אוכלים . ואז מגיע החשבון. הוא מגיע אליי. $58 דולר בלבד. אני משלם מיד ומיד מאיץ בחברה להתחפף משם. המלצר רודף אחרי ואומר שנפלה טעות (כאילו מה…? ) הוא לא הכניס את המנות העיקריות…
אני חוזר אחריו לשלם את ההפרש כשהבחור שפגשתי בפס מקודם אומר למלצר: -"אם עשית טעות תעמוד מאחוריה אולי תלמד פעם באה… " זה היה המנהל. הוא מסמן לי עם אגודל למעלה שאין דאגות…

ואז אני מבין בדיוק איך אנחנו עושים את זה:

ג"ס הם ג'יימי אוליבר. פורטלנד זה האנשים של פרת' שמזמינים בולונז והמבורגר במקום רביולי דלעת. ויום אחד הם יעשו טעות כמו המלצר ואנחנו ננצח.

שמח ומסופק אני מסיים את הסופ"ש ומגיע חזרה למלבורן, בא להוציא טור ואז אני קולט שטעות שלהם תביא לנו אולי נצחון אבל לא את הסדרה ואין לי ממש שום דבר להציע לקוראיי האלמוניים. ואז.. במקרה היום אני נקלע לארוחת צוהריים לאוכל רחוב מלאזי. מזמין M8 מהתפריט שנראה כמו מנה שהזוכים במסטר שף עשו שבוע שעבר, ונצחו את הגמר (גם הן מלאזיות!) . חברים מנה כזאת טעימה לא אכלתי מימי וזה כולל חומוס!  מסוג המנות שאחריהם אתם מורמים (UP LIFTED) מאושרים ללא סיבה, והכל פתאום נהיה טוב. כן אוכל עילאי הוא בפירוש אומנות ויכול לעשות את זה. ואת היתה המנה M8 במסעדת אוכל הרחוב המלאזי. ובעוד אני במצב הסופר האפי בעקבות המנה הסתדרו לי כל הקלפים.

ג"ס הם ג'יימי אוליבר. אנחנו זה האנשים. הם יעשו טעות כמו המלצר כי אנחנו בעזרת חוכמת רחוב ננצח אותם. זאת אומרת לא דיימו ינצח אותם הוא לא אוכל רחוב. אלן קארב, הנדרסון, אד דיוויס הם הם החומוס והM8 שלנו, הם באו מוכנים לדיימו ומקולום אבל אנחנו ננצח עם מו הרקלס ונילי ונאילי. ככה ננצח אותם!

ברגעים אלו טרי סטוטס מסביר לבחורים את הפרטים הקטנים וביום שישי אנחנו יוצאים לרצף של 4 נצחונות !

 

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. מסכים!!!!!!!!!!!!!!!!
      (אם כי לפעמים קשה לי קצת לעקוב אחרי הילכות מחשבתך בגלל זקנתי, אבל אני סומך עליך שהכל MAKES SENSE)

  1. מיוחד, שונה, מוזר וכיף לקריאה. מלא דמיון.

    ליליארד עשוי מהחומר של אלופים, אבל לא השנה.
    גם מייקל חיכה 7 שנים.
    גם יעקב אבינו חיכה לרחל 7 שנים:
    "וַיַּעֲבֹד יַעֲקֹב בְּרָחֵל, שֶׁבַע שָׁנִים; וַיִּהְיוּ בְעֵינָיו כְּיָמִים אֲחָדִים, בְּאַהֲבָתוֹ אֹתָהּ"

    סבלנות

          1. כל הכבוד אורי. ברשותך אתחיל לשים את הקישורית שלך בתור ספונסר לכל טור שלי עד שימאס לי.

            אני בישראל אוכל רק אוכל רחוב או חומוס וחייב להגיד לך שרחובות היא העיר היהודית שלך! מחירים של 5-7 ש"ח לחומוס כפי יכולתך.

            פלאפל / מאפייה מפתיע לטובה מצאתי בשדרות (יש רק אחת)

            והעיר הכי גרועה לאוכל זה אשקלון במרחק עצום.

            נצרת, וירושליים מצטיינים בפלאפל הכי טעים (פלסטינאי כמו שצריך בלי שום השתכנזות). ושכם (נבלוס) בפלאפל הכי זול (שקל אחד) אבל צריך להיות סמולן פנאט עם בייצים בשביל להגיע לשם

  2. וואלה איזה סיבוב הבאת והכל בשביל לפתח תיאוריה על פיה יש מצב שפורטלנד יעברו את הדאבס. אני הייתי מבסס את הטור על הארי פוטר.

  3. נהדר.
    אני באמת מאחל לכם בהצלחה.

    אתה צריך לשקול לקחת את התכנית צעד אחד קדימה, ולתת מעט אוכל רחוב מאלזי (אבל אורגינל, לט הגרסה האוסטרלית) לשחקני גולןדן סטייט לפני המשחק הקרוב.
    50% שרוב הקבוצה מושבתת ל-48 שעות…
    (חוץ מגרין – הוא מסוגל לאוכל לא רק אוכל מאלזי, הוא בולע מאלזי 1.60 בלי למצמץ)

    1. אני שוקל ברצינות לערוך תחרות אוכל רחוב בין הערים השונות בעולם ע"י ייצוג לגולשים. מהנסיון שלי מלבורן זו בירת אוכל הרחוב האולטמיטיבית.

      בגלל שהמסלה דוסה שלנו לא מבושלת על חרא של פרות בסמטה במומביי. היא מבושלת ע"י שף הודי בכיר שקיבל ויזת מקצוע ממחלקת ההגירה של אוסטרליה וצריך לעמוד בתקנות הבריאות והמזון המחמירות של אוסטרליה. ועדיין להתחרות מול 1000 כמוהו מכל העולם שבאו למלבורן.

  4. טור יפה מאוד , עידו . אהבתי .

    יש לי בן דוד בפרת' . עוד לא הגעתי לשם . אבל אולי יום אחד …

    הזכרת אותי . אז בשביל הרקורד , כתבתי שג"ס תתקשה לעבור הקליפרס בלי סטף . זה היה כמובן לפני שפול וגריפין נפצעו .

    ודיימו הוא בכלל שלנו – ילד רחוב מאוקלנד . המשפחה שלו ישבה הלילה גאה ביציע . אבל אנחנו לא ניתן לילד שלנו להטביע את העיר והמפרץ . שיעבור לשחק במזרח ויטריד קצת את הקבוצות של מנחם.

  5. לא יקרה, אבל הלוואי שכן…

    הייתי חוזר על מה שכתבתי בחלק 2, (שתשנה את הכותרת כי היא די מטרידה,) אבל עד שתכתוב את חלק 4 דיימו כבר יהיה בבית רואה את הדאבס מפסידים לספרס, אז אין ממש טעם 😉

  6. מהפה שלך לאוזן של …
    אני אהיה מבסוט מאד אם הספרס יקבלו את ג"ס קצת עייפים אחרי 6 משחקים עם 2 הארכות אבל לא בונה על זה באמת..

    1. באמת לא כדאי לך לבנות על זה . הסיכויים הפוכים – ג"ס תסיים את הסדרה שלה קודם ותנוח יותר . בינתיים אתם הולכים ל-5 לפחות .

  7. כנראה ששמו לך משהו בM8… 😉

    ממש חיכיתי לטור שלך כי עניין אותי מה תגיד, אבל קצת הלכת רחוק ולמחוזות הפנטזיה…

    אני מת על דיימו ועל אנדרדוגים באופן כללי, אבל אם את המשחק אתמול הם לא הצליחו לנצח אחרי המון טעויות של הדאבס, וככה קווץ' אחד מספיק לאטום אותם לרבע שלם, ישנה בעיה מהותית

    הלוואי ואני טועה!

  8. עידו אני מצטרף למשבחים שמעלי – זה באמת טור מבריק!
    איך הצלחת לקשר את כל הנושאים יחדיו, זה מראה שהסדרה עם ג"ס יושבת לך חזק בראש במשך כל היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט