מיאמי ואינדיאנה הולכות למשחק 7-סיקור משחקי שישי/רועי ויינברג

הלילה ב-NBA: אינדיאנה דרסה את טורונטו בדרך למשחק המכריע בסדרה ומיאמי ניצחה את ההורנטס, בשרלוט. בנוסף פורטלנד השלימה את העבודה וגברה על הקליפרס הפצועה.

*

(7) אינדיאנה פייסרס (3-3) 101-(2) טורונטו ראפטורס (3-3) 83

עדיין בחיים. ג'ורג' וטרנר.

מצב הסדרה: 3-3.

מחצית שנייה מהחלומות של אינדיאנה נתנה לה ניצחון בית יקר.

ברבע הראשון טורונטו עלתה ליתרון 9 נקודות אבל הספסל שלה איבד את זה וההובלה ירדה ל-22-20. קורי ג'וזף וג'ונאס ואלניוצ'אס החזיקו את טורונטו בחיים ברבע השני (ההפרש הגיע ל-8 נקודות בנקודה מסויימת) כשהפייסרס פשוט לא מצליחים להתקרב. זה נראה כאילו המשחק-והסדרה-שלהם. כשפול ג'ורג' עם 1 מ-6 מהשדה עד עכשיו, זה נראה ודאי.

אבל אינדיאנה לא הלכה לוותר בלי קרב. ברבע השלישי מונטה אליס (אחרי 5.5 משחקים) התעורר וקלע 9 נקודות, וכשהחמישייה של אינדיאנה תורמת לו בהתקפה ונותנת הגנה מעולה עם 5 חטיפות ו-3 חסימות ברבע הם מצליחים לעצור את הראפטורס על 19 נקודות בזמן שהם קולעים 30. ברבע הרביעי הסיפור נמשך כשהקנדים פשוט נשברו ואינדיאנה בורחת כל הדרך ל-18 הפרש, ולניצחון שיכול לתת להם את הסדרה.

באינדיאנה, ג'ורג' חיפה על מחצית ראשונה רעה עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. טרנר קלע 15 עם 9 ריב' ו-4 חסימות, אליס 14, ג'ורג' היל (5 ריב', 4 אס') ומהנימי קלעו 12 כ"א.

בטורונטו, ג'וזף וקארול קלעו 15 כל אחד, לאורי (4 מ-14 מהשדה) 10 עם 10 אסיסטים ו-ואלניוצ'אס 9.

לעמוד המשחק

*

(6) שרלוט הורנטס (3-3) 90- (3) מיאמי היט (3-3) 97


מצב הסדרה:
3-3.

וויד נאבק בקורטני לי. 23 נקודות של פלאש נתנו למיאמי ניצחון קריטי.

מיאמי הצליחה לנצח, כנגד כל הסיכויים, בשרלוט, ולהוביל את הסדרה למשחק מכריע אצלה בבית.

בהתחלה זה נראה כמו חגיגת הניצחון של שרלוט. הקבוצה הובילה ב-8 נקודות ולעיני 19,636 הצופים בטיים וורנר כייבל ארינה, שיא כל הזמנים, נראה שיהיה בלתי אפשרי עבור מיאמי לצאת עם ניצחון. למרות זאת, ההיט לא ויתרו והצליחו להגיע ליתרון מינימלי שהחליף הרבה מאוד ידיים בזמן קצר. בהמשך, ריצת 21-7 של מיאמי נתנה להיט יתרון של 13 נקודות איתו הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה, כשהרוקיז של מיאמי, ריצ'רדסון ו-ווינסלו, מספקים הרבה אנרגיות ומשתלבים מעולה בחמישייה במהלך הריצה הזאת.

ברבע השלישי ההגנה הטובה של שרלוט עצרה את מיאמי על 16 נקודות ב-27% מהשדה, אבל ההורנטס נבלמה על 20 נקודות שרק קיצצו בהפרש (18 מתוכן של ווקר וג'פרסון). ברבע הרביעי אותו סיפור-ההגנה של שרלוט עושה הגנה טובה מאוד אבל הקבוצה, מלבד ווקר, לא תורמת מספיק בהתקפה בשביל למחוק את היתרון של ההיט. מיאמי מצליחה לשמור על ההובלה כל הדרך לניצחון ולמשחק השביעי ביום ראשון.

במיאמי, וויד קלע 23 נק' עם 6 ריב', דנג 21, דראגיץ' (6 מ-17 מהשדה) 14 עם 7 ריבאונדים, ווייטסייד 12 עם 7 ריב', 4 חס' ו-6 עבירות וג'ונסון הוסיף 11.

בשרלוט, ווקר הפציץ 37 נקודות, ג'פרסון קלע 18 עם 7 ריבאונדים וזלר 12. זה לא הספיק.

לעמוד המשחק

*

(5) פורטלנד טרייל בלייזרס (2-4) 106-(4) לוס אנג'לס קליפרס (4-2) 103

משחק גדול שלו סחף את פורטלנד לסיבוב השני. לילארד.

מצב הסדרה: 2-4 לפורטלנד, שתפגוש את גולדן סטייט בסיבוב הבא.

הרבע הראשון היה צמוד כשרק לילארד מחזיק את הבלייזרס בחיים. ברבע השני הקליפרס מעלה את התותח הכבד ביותר שלה-ג'מאל קרופורד, שצולף 15 נקודות מהספסל ומשאיר את המשחק צמוד ביותר, 48-50, במחצית. ברבע השלישי זהות המובילה משתנה בקצב מסחרר כשבצד אחד לילארד והרקלס מככבים ובצד השני ריברס וג'ורדן.

הקליפרס מצליחה לסיים את הרבע הזה עם יתרון קל, 82-80, ועם הרבה אמונה שתצליח לגרור את הסדרה למשחק 7. הקבוצות קולעות כמה סלים עד שהמשחק מגיע לשיוויון 85, 10 דקות לסיום. פורטלנד קולעת שלשה, הקליפרס מחזירה בסל של 2 נקודות, ולאחר מכן הטרייל בלייזרס בורחים ל-87-93. ג'ף גרין קולע, קראב מחזיר בסל משלו ואחרי קליעות עונשין של קרופורד ושלשה של מקולום התוצאה היא 91-98, 4:51 דקות לסיום.

ג'ורדן ורדיק מורידים את ההפרש ל-3 נקודות אבל שלשה נוספת של השחקן המשתפר של העונה מעלה אותו ל-6. רדיק קולע ולילארד קולע פעמיים מהקו, קצת יותר מדקה וחצי לסוף הרבע הרביעי. מכאן 6 נקודות רצופות של גארדי הקליפרס, רדיק וקרופורד, משוות ל-103-103, 32 טיקים לבאזר. טרי סטוטס לוקח פסק זמן ובחזרה ממנו פלומלי נשלח לקו. הסנטר, 64.2% מהעונשין העונה, קולע פעמיים. 103-105. הקליפרס מושכים זמן עד ש-2 שניות לסיום קרופורד זורק ליי אפ שיכול לשלוח את המשחק להארכה ומחטיא. קליעת עונשין נוספת חותמת את התוצאה, ואת שאיפות האליפות של הקליפרס.

בפורטלנד, לילארד קלע 28 נק', מקולום 20, הרקלס 14, קראב 13, אמינו 10 ופלומלי 9 עם 14 ריב' ו-4 אס'.

בקליפרס, קרופורד קלע 32 נקודות, ריברס 21 עם 6 ריב' ו-8 אס', רדיק וג'ורדן (20 ריב') הוסיפו 15 כל אחד וג'ף גרין 11.

לעמוד המשחק

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. טורנטו לא יכולה בחיים לנצח כאשר שלושת השחקנים המובילים שלה (לאורי-דרוזדן-ולאציונאס) קולעים בקושי 20 נק׳ יחד. בכלל די מדהים שהם הגיעו למשחק שביעי בהתחשב בזה שהצמד גארדים שלהם נתן אולי יחד חצי משחק נורמאלי בסדרה עד כה וכל הכבוד לווגל שהוא כבר כמה שנים מאמן הגנה משובח שעשה את ההתאמות למשחק של הראפטורס. מבחינתי הפתעת הסדרה הזו הוא מיילס טרנר הרוקי של הפייסרס שמראה בגרות מרשימה וניידות הן התקפית והן הגנתית שמאפשרת לו להיות בדיוק במקומות הנכונים במגרש.
    לגבי מיאמי-שארלוט וויד שוב הוכיח שצריך הוא נמצא שם גם היום כשהוא בשלהי הקריירה ובלי ברכיים ולצידו עוד מבוגר אחראי שבולט לכל אורך הסדרה הוא לואל דנג. שארלוט סבלה מיום רע של הצוות המסייע לין-קמינסקי-לי-וויליאמס ובעצם נותרה בסוף בעיקר עם מהלכים סוליסטיים של קמבה ווקר וקצת משחק פנים של ג׳פרסון,משחק ההגנה שלהם כמו בכל הסדרה השאיר אותם בחיים וכמעט סייע להם לגנוב ניצחון
    היום. ברכות לפורטלנד על ההעפלה ולקליפרס על שלא הרימו ידיים למרות הפציעות, קרופורד כמעט לבדו שמר עליהם במשחק, ריברס במשחק הירואי עם עין אחת וג׳ורדן עם אייר בול אחד מהעונשין שייכנס מייד לפינה של שאק

  2. שכחת להגיד שלריוורס היו גם איזה 12 תפרים מעל העין… היה יכול לעשות קוואדרופל….
    ודיאנדרה עיקם את הקרסול….
    לא היה חסר הרבה שדוק ריוורס יעלה לשחק.
    אה…. וצריך לבדוק איך בדיוק מצליח ג'י ג'י רדיק להתגבר על קללת הקליפרס. איש הברזל האמיתי !!!

    1. כל שחקן NBA שיקבל את הדקות וידע שאין מה לעשות יתן ממוצעים נעים, השאלה אם זה עובד לאורך עונה ו/או קריירה.
      במקרה של ריברס הוא נהנה ממאמן שהציל לו את הקריירה, שהיתה בדרך לאולמות המתנ"סים בארץ הקודש, או להתאמן במקלות אכילה סינים.

  3. כמו שביקשתי, ווייד נתן דקות של קלאסיקה, הוא עדיין גדול על כל מי שמשחק בסדרה הזו. הבלו-אאוט של מיאמי יגיע במשחק הבא, שרלוט אחלה קבוצה עיקשת אבל נו-רא מוגבלת, חוץ מקמבה אף אחד לא הצליח להתקרב לסל, וג'רמי לין בשני אופנסיבים טיפשיים חיסל את הצ'אנס האחרון שלהם.

    טורונטו למרבה הצער תסלק את אינדי שתדפוק ראש בקיר על משחק 5. אני אומר למרבה הצער, למרות האוהדים המצוינים של הרפטורס, כי אינדי ופול ג'ורג' יכולים לתת סדרה נהדרת מול מיאמי ווייד. לא יודע, טורונטו פשוט מבאסים בפלייאוף הזה.

    ותזכרו: אטלנטה הולכת להיות יריבה הרבה יותר קשה לקאבס ממה שכולם חושבים. זו קבוצה פנטסטית עם הרבה מאוד כלים, שהיה לה שנה לחשוב מה לעשות עם לברון. בודנהולצר לא פראייר.

    1. סומסום, למרות שאתה אחד מהכותבים האהובים עליי כאן- אני נאלץ לחלוק עליך.
      אינדי הולכים לנצח את טורונטו על 15 הפרש ושארלוט אמנם יפסידו אבל רק לאחר הארכה.

      1. מסכים שאינדי הרבה יותר משכנעת בסדרה. אבל הסתברותית, לא יכול להיות שטורונטו שוב יפשלו בבית, הקבוצה הפסידה שם רק לשתי קבוצות מהמזרח כל השנה (הניקס מוקדם מאוד, ושיקגו, שאגב עשתה עליה סוויפ עונתי). דהרוזן ובמיוחד לאורי חייבים סופסוף לפגוע. זה לא יהיה קל כי אינדי עושה הגנה נהדרת, אבל בדיוק בשביל זה, גיים 7 בבית, עם קהל מעולה, עבדתם 82 משחקים, לא?

  4. עם כל הכבוד לאינדיאנה טורונטו מיאמי שארלוט הרבה יותר מעניין….אינדיאנה טורונטו ילך לטורונטו…מיאמי שארלוט יכול ללכת לכל כיוון.

  5. ווייד עבר את מייקל ג'ורדן במספר החסימות בפליאוף.

    בדיוק עכשיו סיימתי לראות את המשחק, השופטים נתנו לווייטסייד 3 עבירות שלא היו לו.

    ודבר אחרון, כל פעם שאני מדבר על כוכבים ומנהיגים – ווייד הוא הדוגמא הכי טובה לזה שכדי להגיע רחוק בפליאוף ובעיקר כדי לנצח משחקים צמודים אתה צריך סופרסטאר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט