שלום לכולם קומראדים וג'ו גו' יקרים (ויקרה)!
רביעי הגדול – כפי שולדי נוהג לקרוא לו – שוב איתנו ושוב הלכנו על הקונספט המפוצל. הטקסט הצבוע בשחור הוא שלי – יונתן – והכחול הינו של אופיר.
לפני הכול באמת ארצה להחמיא לאופיר על פריוויו פשוט מקסים! ישבתי וקראתי בשקיקה! ממליץ לכולם.
עכשיו בואו נתחיל לדבר ביזנס.
נראה שזה יום הרביעי השני והאחרון שיציג בפנינו את הסיבוב הראשון המנומנם משהו. בימי רביעי הבאים אתם תראו כבר דברים יותר רציניים אז אל נא תדאגו.
בכל מקרה, היום יש לנו שלישיית משחקים שאף אחד מהם הוא לא קוטל קנים ללא ספק, כשבכל השלושה מדובר על משחקים כמעט על חיים והמוות (נכון, שניים מהשלושה לא יסתיימו במודחת, אך נראה שהמנצחת הלילה תיקח את הסדרה בכל המשחקים).
המנה הראשונה תהיה הסדרה הבלתי צפוייה בין ההיט לג'ורדנ'ס, אחרי זה המנה השנייה (איני יודע אם לקרוא לה עיקרית, עם כי ללא ספק בפריוויו זו המנה העיקרית – שוב – אל תפספסו!) תראה לנו משחק בין הבלייזרס המפתיעים כנגד הקליפרס השבורים והמרוסקים. לבסוף נקנח בווריורס נטולי סטפן כמובן, שינסו לסגור סיפור בבית מול יוסטון, ה(איך לומר זאת בעדינות?)בינוניים.
נתחיל?
נראה לי שההקדמה מספקת.
3:00 מיאמי היט – שארלוט הורנטס
(2-2 בסדרה)
כל קבוצה לקחה את משחקי הבית שלה – בקושי או בקלות – מה שכמובן משרת את ההיט שמחזיקה ביתרון הביתיות על חודו של משחק – אפשר לומר שאפילו לא זה – ואם זה ימשך כך אזי שהם יפגשו עם הקבוצה שתפסיד פחות חזק בסדרת בעיטות הדלי בין הראפטורס לפייסרס.
מה אנחנו יכולים ללמוד על משחק הערב? איך נוכל להמליץ לאנשי הטוטו להמר כמו שצריך?
זה בעייתי.
מחד גיסא – כפי שכבר צוין – הביתיות נותנת את הטון בסדרה, כשההיט לא סתם ניצחו את משחקי הבית אלה ממש שרפו בחום של מיאמי את הצרעות המסכנות עם 22 הפרש מועך בממוצע למשחק. וההיט הערב בבית…
מאידך גיסא, בעלת המומנטום היא ההורנטס שניצחה את שני המשחקים האחרונים (בביתה כמובן) – אמנם באפשר פחות, אך עדיין ניצחה.
כאן נכנסת דילמה של כל מהמר בפריוויו – כשהמוצלחים בניהם כמומי – יודעים למצוא תשובה; על מה ללכת: המומנטום או הפייבוריטיות. כי הרי הבנו שהפייברוטית היא מיאמי – גם היא איכותית יותר, גם מותאמת יותר לפלייאוף (הוותק הרב) וגם המשחק מתקיים בפלורידה כשההורנטס היא אחת מקבוצות הפלייאוף החלשות בחוץ, בטח ביחס בית:חוץ.
אך המומנטום, רבותיי, המומנטום. כל כך משמעותי. עם כמה ניצחונות רצופים הניקס מסוגלים לגבור גם… טוב, על קבוצת NBA. פילדלפיה יכולים לנצח קבוצת פלייאוף עם חיבור של כמה משחקים טובים. ומחזיקת המומנטום שלנו היא ההורנטס.
המפתח למשחק הזה יהיה ללא ספק האחוזים של ההיט מהפארקט ומהדאון טאון – בשני המשחקים הראשונים הם היו נהדרים גם מפה וגם מפה, כשבשני המשחקים האחרים ההיט ניגרו את עצמם עם מסור, פטיש, מסמרים, עצים וגם הרבה מאוד לבנים.
מספרים?
58% מהשדה, 53% מקיבינימט (דאון טאון) ונוסיף גם את ה-79% מהעונשין בשני ה-W.
בשניים האחרונים? 37% מהפארקט, 35% מ"אזור קארי" ו-65% מהעונשין.
עכשיו נסתכל על ההורנטס? רק בשביל העניין האם זה ככה גם בצד השני.
שני המשחקים הראשונים:
43% מהשדה, 21% מהשלוש, 79% מהעונשין.
בניצחונות שלהם:
39% מהשדה, 26% מהשלוש, 88% מהעונשין.
מה למדנו היום ילדים?
הסדרה הזו – כל משחק ומשחק – תלוי כמעט באופן אבסולוטי באחוזים של ההיט. אם מיאמי שמים את הכדור בסל, אז הם גם יוצאים עם ידם על העליונה במשחק. אם הם לא – רועי הולך לישון עצוב.
ההורנטס?
הם נותנים בניגור איך שלא יהיה כך שאולי כדאי להם לוותר על תרגילים מסובכים וכניסות אגרסיביות לסל ולהשקיע בשמירה חזקה.
עוד דבר אחד ואני משאיר אתכם להתענג על המשחק שאופיר פריוויה (מהשורש פריוויו).
לואל דנג:
70% מהשדה (12 זריקות בממוצע למשחק), 54% מהשלוש (5.5 זריקות), 23.5 נק' – ניצחונות.
38% מהשדה (13 זריקות בממוצע), 50% מהשלוש (7 שלשות בממוצע למשחק), 17 נק' – הפסדים.
נראה לי שזה די מסביר את עצמו. איני צריך להוסיף עוד מלל. נכון?
אז אחרי כמה עמודים טובים של הגדת פסח כשאתם כבר עם ריר על הקיינדלך והגפילטע (ואז מחליטים לעצור באמצע :"נמשיך אחר כך" ובסוף משאירים את בני ישראל במצריים) – הגיע הזמן להמר. מיאמי ב-5. לואל דנג נותן הופעה.
5:00 לוס אנג'לס קליפרס -פורטלנד טרייל בלייזרס
(כרגע הסדרה בשיוויון 2-2)
הסדרה נמשכת למשחק 5 וחוזרת לסטייפלס סנטר בדאון טאון לוס אנג'לס, קליפורניה (זה היה בשביל הדרמה).
ועכשיו באמת: הסדרה הזו מגיעה לחלקים המעניינים באמת, הסדרה בין הקבוצה הכי בנאלית לבין הקבוצה הכי מרעננת.
פה יוחלט באופן כמעט סופי לאן הרוח נושבת או במילים אחרות לאן המומנטום הולך פה כפי שיונתן אמר לפני שבוע (דרך אגב זה היה פריויו מצוין), האם הקליפרס הולכים לעוד סידרת סיבוב שני בה (סביר להניח) מעמדם כלוזרית נצחית רק יתקבע (לצערו של חברי אוהד הקליפרס הדר לוי) או אפילו לגמר מערב (מה שככל הנראה לא יקרה בין אם קארי ישחק ובין אם לאו (גיא???)).
או אולי זו תהיה הבלייזרס, קבוצה שאיבדה 5 שחקני מפתח מהסגל ועדיין סיימה באותו מקום במערב (אם כי ניצחו 7 משחקים פחות מהעונה שעברה) ותהיה הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמאבדת 80% מהחמישייה ועדיין מגיעה לסיבוב השני באחד מהקונפרנסים היותר תחרותיים של השנים האחרונות (הג'אז עם מאזן כמעט חצוי לא עשו את הפלייאוף)
תקציר הפרקים הקודמים:
גיים 1: 115-95 ל.א מנצחים בקלות יתרה, עם 48 מכות בצבע, 10 מכות מדאון טאון וניצחו ביד רמה ובזרוע נטויה 48-40 בקרב הכ"ח. לא מעט בגלל כריס פול (שעל פציעתו ופציעת בלייק אדבר בהמשך) עם 28+11 ו2 גניבות, בלייק גריפין שצבר דאבל דאבל של 19 חיצים פלוס 12 קרשים והבונבון(תרתי משמע) לא פחות מ26.3% מהפוזשנים שלו הסתיימו באסיסט, שלישי במשחק, ג'ורדן עם מספרים זהים לאלו של גריפין (פחות חץ אחד), ועוד דבר שסייע מאוד לקליפרס היה הפרש אחוזי הקליעה: 54% לעומת 40% של הקבוצה מאורגון, כנ"ל לגבי אחוזי הקליעה האפקטיביים (46% נגד 58% מעוגל לאחוזים שלמים). ל.א.ק 0-1
גיים 2: 102-81 הקבוצה הטובה בעיר המלאכים (כרגע כמובן) שומרת על הביתיות עם משחק שאמנם לא היה דומיננטי והתבסס בעיקר על יום חלש של פורטלנד (31-91 מהשדה כקבוצה ו12-39 של הבלייזר בראדרס(לילארד&משולם))כריס פול המשיך עם המצב החייתי שלו עם 25 חיצים+ 5 שיתופים (המהדורה הטכנולוגית של אסיסטים) ודיאנדרה ג'ורדן סיים יום קלאסי עם 18 קרשים+ 5 מצות (בונבונים). דרך אגב זה קרייר היי בשביל אחד המוסרים הגרועים ביותר שהליגה ראתה. ל.א.ק 2-0
גיים 3: 88-96 הסדרה עברה לאורגון ופורטלנד ניצחו את המשחק הראשון בבית, לא מעט בגלל הבלייזר בראדרס (59 נק' ביחד). לא מעט מכך זה בגלל ההגנה (הקליפרס נעצרו על 41% מהשדה ואחוזי שלשות של גבינות שלא נמצאות במקרר של מומי, ולכל מי שמסתקרן 16.7) ובמיוחד ההגנה על בלייק גריפין שסיים עם 12+7 ב5-16 מהפארקט. אמנם סי.פי.ת'רי סיים עם 27\9\3\3 אבל 9 המשלוחים שלו היוו בדיוק 3\2 מכלל מסירות העזרה שלהם, ולרפי הבנה בחשבון, הקליפרס סיימו עם 15 אסיסטים על 10 איבודים. מייסון פלאמלי הסנטר סיים עם 21 (!!!!!!) קרשים ב33 דקות, דבר שלא היה מבייש את רודמן או הסנטר היריב שלו בסדרה. ל.א.ק 2-1
גיים 4: המשחק הזה יכול להסתכם בשני משפטים
פול וגריפין גמרו את הפלייאוף.
הקליפרס הסריחו (הצחינו!) את הרוז גארדן (או מודה סנטר).
מייסון פלאמלי נתן שוב משחק של 10 אסיסטים (הכי הרבה לסנטר של הסוללים בפוסט סיזון, כולל וולטון וסאבוניס) מאוד מפתיע כזה פוינט-סנטר בהתחשב בזה שפלאמלי הוא שחקן שנכנס תחת הקטגוריה "ארסנל התקפי מוגבל שמסתכם בדר"כ בתפיסת כדורים ליד הטבעת אבל עם נוכחות על הקרשים ובהגנה, לרוב עם קשיחות\ אתלטיות" נשמע לכם מוכר? תנו לי 5 שמות של שחקנים שעשו\עושים מהסקיל סט הזה קריירה(לא כולל שאק).
הדיימו נתן יום בינוני מינוס של 11 אבנים מ15 ניסיונות (סימפל מאת') אבל יום גדול של אל פארוק אמינו, מייסון פלאמלי ומוריס חסר הארק (הארקלס) עשו את ההבדל. הפורוורד הניגרי ירה 30 חיצים במדויק (ועוד 22 לא מדויקים) עם 10 כדורים חוזרים ו3 גגות. הביג-מן ממכללת דיוק נתן דאבל דאבל מאוד לא שגרתי של 14 כ"ח וכאמור 10 אסיסטים. יוצא אורלנדו מג'יק סיים עם 12 נקודות ו2 חטיפות וסי ג'יי מקולום נתן 19 נקודות גדולות עם מדד פלוס מינוס של+20.
כמו שרועי כתב (וכתב נהדר) הקליפרס מאוד יתקשו לשחק בלי פול וארחיב על כך בהמשך.
קודם כל, בואו נראה את חמישיות הטרייל בלייזרס והקליפרס לפני הפציעות (אבא מוזמן לערער על כך)
כריס פול>דמיאן לילארד
ג'ונתן קליי רדיק>סמך, גימל עם גרש משולם
לוק אמבה אה מוטה=אל פארוק אמינו (אפריקה)
בלייק גריפין>מו הארקלס
דיאנדרה ג'ורדן>מייסון פלאמלי.
כמובן שכל זה על הנייר בלבד ובהחלט יכול להיות ש(לצורך העניין) כריס פול ייתן סדרה מאוד מגומגמת ולעומת זאת מו הארקלס\פלאמלי יכולים פתאום לתת משחק גדול מאוד.
אלו החמישיות אחרי הפציעות
פאבלו פריג'יוני\ג'מאל קרופורד\ אוסטין ריברס<דמיאן לילארד
40% ג'יי ג'יי רדיק< סי ג'יי משולם
70% לוק אמבה אה מוטה\65% ווסלי ג'ונסון<אל פארוק אמינו
90% פול פירס\ ג'ף איירס (במקרים קיצוניים)=מו הארקלס
55% דיאנדרה ג'ורדן>מייסון פלאמלי (ופה אני ממש מפרגן לאיש הגדול מטקסס איי& אם)
לרפי ההבנה שלא הבינו- אחוז הנכות מתאר עד כמה השחקן תלוי בפול (ותכל'ס גם בגריפין) ליצירת מצבים התקפיים. אמנם הייתי סלחן יחסית עם מלך הריבאונדים של 2014 מכיוון שרוב תרומתו באה על הקרשים ובהגנה (כנ"ל לגבי הסמול פורוורד מקמרון), זה לא רק זה. לפול יש את היכולת שניחנו בה בעיקר מיטב הפליימייקרים של המשחק- ערך אסיסטים. כלומר למסור לאיש הנכון בזמן הנכון, ובעיקר בזמן התנועה האולטימטיבי (לג'ון סטוקטון, שלמרבה הצער נולד לו בן שחום עור קירח מסטוץ עם בליינית מסולט לייק סיטי, הייתה את היכולת הזו) מרשימת "אחוזי הנכות" די ברור שרדיק הוא הניפגע הראשי.
לשם המחשה: לאחר חיפוש קצר בדף הסטטיסטיקות של אנביאי.קום גיליתי שרדיק קלע 363 סלים מאסיסטים בעונה הרגילה, 222 מתוכם הגיעו מכריס פלופ (קרדיט לאשך) וסה"כ 277 הגיעו מצמד הלוב סיטי הטוב בליגה חוץ מזה, הוא מאוד מתקשה ליצור לעצמו זריקה (לצערי לא הצלחתי למצוא נתונים אז מי שמתמצא בסטט' מתקדמות אשמח אם יעזור לי) ובכלל תלוי מאוד בפול (תרשמו בתגובות אם לדעתכם הייתי רחמן עם ג'יי ג'יי או לא).
הנפגע השני הוא דיאנדרה ג'ורדן.
הסנטר האתלטי מאז ומתמיד היה מושמץ בגלל קליעת העונשין המזעזעת שלו (לא לחינם גיא רשם אותו כאחוז הפגיעה הנמוך ביותר בפריוויואים) הוא בין השחקנים עם הארסנל ההתקפי הכי מצומצם בליגה (אבל נחמד מאוד שהוא מסוגל לתפוס כדור באוויר ולסיים ואחלה קוארדינציה בפולו דאנקים) והאי יכולת שלו לעשות משהו עם הכדור ביד במידה והוא עומד ממרחק של יותר ממטר מהסל לא חותכת לא את ים סוף (הגרסה הכשרה לפסח של 'לחתוך את החרדל') לא את החרדל, לא רוטב אלף האיים, לא קטשופ "מיטב" (הכי מעפן בשוק) ולא את המיונז שמגישים בכלא צבאי.
אבל עוד לא נגענו בפציעה של בלייק גריפין! הפ"פ הג'ינג'י נתן העונה 21.4 נקודות עם 8.4 ריב' ו4.9 אסיסטים אבל עם כמות הניסיונות השנייה מהסוף בקריירה מהקו (5.5). ואיך אפשר לשכוח את הפציעה באמצע העונה…
לא חשדתי, אני לא חשדן מטבעי.
רואה שהוא מרביץ לאיש צוות ושובר את היד (איזה פארש!)
לא חשדתי אני אינני חשדניסט.
אבל גם גריפין וגם פול נפצעים באותו המשחק בפלייאוף ומושבתים לשאר הסדרה…

https://www.youtube.com/watch?v=Ey6YcPoOwFo
אם להמשיל (יאיר גיא ויונתן עושים מזה קריירה, למה שלא אצטרף?) את הג'קטים ממדינת הבונים (פורטלנד) הייתי ממשיל אותם למשהו כשר לפסח… עוגיות יין(אישית אני מת עליהן).
למה?
עוגיות יין זה הדבר הזה שהוא לא הדבר הכי טעים לאכול בפסח, אבל איכשהו בפסח תמיד נטרף כאילו אין טומורו.
אלו הפורטלנד טרייל בלייזרס 2015-2016.
עם סגנון משחק לא יפה במיוחד (מקום תשיעי מהסוף באסיסטים, מקום 16 באחוזי שדה, ובכלל בינוניים מאד בכל הסטטיסטיקות ה"ספרסיות") עדיין הטרייל בלייזרס הצליחו להגיע לפלייאוף במערב בעוד כולם ציפו לדשדוש בתהומות הנשייה ניו אורלינס פליקנס סטייל. שאפו. בינתיים מטרתם היא בעיקר לצבור ניסיון וביטחון (כריס קיימן השחקן הכי מבוגר בקבוצה (בן 33) ורק ב3 מתוך 13 מעונותיו הגיע לפלייאוף כולל השנה.
בינתיים הם משיגים את מטרתם עם שוויון מול קבוצה שניצחה מעל 65% ממשחקיה!
אחרי 1,200 מילה על משחק אחד- פורטלנד ב10 ולילארד עם 30.
5:30 גולדן סטייט ווריורס – יוסטון רוקטס

(3-1 לגולדן סטייט בסדרה)
כבר היה לי פוסט במחסנית במקרה שקארי קרע את ה-MCL שהיה מחזיר אותנו ארבע שנים אחורה ל-MVP אחר שסיים את העונה בפלייאוף, אך הכפוי טובה הזה החליט שלא מתאים לו והוא רוצה רק למתוח. חבל – אם הוא היה קורע אז היה לו המון זמן מיותר לקרוא והוא היה יכול לקרוא את הפוסט, כי הרי הוא יודע עברית – עידו גור לימד אותו בפלייאוף שעבר.
עכשיו הווה נרצין מעט.
כמה מילים נשפכו על פציעתו של ה-MVP לשהווה, כשדאגות אמתיות צצו לגבי האליפות של גולדן סטייט. ארצה להציג זווית אחרת ועל הדרך לעסוק בשאלה פילוסופית על המשחק.
הבולס של שנת 93-94, ללא מייקל ג'ורדן, הצליחו להגיע קרוב מאוד לגמר המזרח, כשהם סיימו את העונה הרגילה במאזן 27-55 – לא רע בכלל.
מהצד השני, כשלברון גיימס עזב את קליבלנד הם התרדרו מהמקום הראשון במזרח לאחרון!
האם זה אומר שלברון ג'יימס היה שחקן משמעותי יותר? האם זה אומר שלברון ג'יימס היה שחקן טוב יותר ממייקל ג'ורדן? האם זה גורע/מוסיף לאחד השחקנים בגלל מה שהקבוצות שלהן עשו בלעדיהם?
אנו נורא אוהבים להגיד:"אם היינו מוציאים את שחקן x מקבוצה y הרי ש…."
לכל השאלות הללו אין לי תשובה. באמת, מצד אחד זה כן נראה שזה מראה על משהו, אך מהצד השני אקבל גם את מי שאומר שבכל פעם זו סיטואציה שונה.
אז ראינו במשחק האחרון שהווריורס שיחקו הרבה הרבה יותר טוב ללא סטף קארי. הוא ממש היה להם לרועץ. האם זה מוריד מערכו? האם זה יוריד מערכו אם, נניח, גולדן סטייט תעבור את יוסטון ותיגש ותטאטא את פורטלנד/הקליפרס?
שאלות שאלות.
על יוסטון אין על מה להרחיב את הדיבור.
אחת מהקבוצות שהיה ברור שהן יעזבו את הפלייאוף עם כמות ניצחונות מזערית – אם בכלל – ושזה יקרה מהר מאוד. גם ככה הם הרוויחו את המקום בפלייאוף בקושי רב.
ועם כל זאת…
האם הם מסוגלים לנצח הערב ולפתוח לחלוטין את הסדרה?
את השאלה הזו אני לא אשאיר לכם פתוחה ואני מניח שרובכם כבר עניתם עליה לעצמכם או לחברכם לעבודה ולספסל הלימודים. אין לרוקטס סיכוי להפוך את הסדרה הזו. כולם יודעים את זה ושאף אחד (מנחם! אני שם עליף עין!) לא יעז לחשוב אחרת. אם התבלין ההודי ובלעדיו זו סדרה קלה לגולדן סטייט.
הם יסגרו סיפור כבר הלילה. עם ניצחון ב-15 נק', גרין עם TD.
נ.ב עוד דבר אחד שרציתי להתייחס אליו. 2-1, יוסטון ניצחו את המשחק האחרון. "קואץ' אני מוכן לשחק. אני מרגיש טוב, כמעט ללא כאב, אני רוצה לעזור לקבוצה שלי".
מי מכם, מי, אחרי שהוא בוודאי שומע דבר כזה וכשיש לו כל כך הרבה אחריות על הכתפיים, לא ירצה לשתף את כוכבו הגדול ביותר. נורא קל – קראתי כמה מכם שאומרים את זה – להגיד בדיעבד שלא היה צריך לשתף את קארי, והאמת שלחלקכם מגיע גם קרדיט על שאמרו זאת לפני המשחק. אך מה היה קורה אם קארי היה יושב על הספסל ויוסטון היו מנצחים. אגב, אין קשר בין שתי הפציעות – הוא היה יכול להיפצע כך גם במשחק הראשון של העונה. עומס? זה כבר יכול להיות קשור, אך שוב – זה היה יכול לקרות גם במשחק הראשון של העונה.
האריה והשועל הסתובבו משועממים למוות ביער, פתאום הציע השועל לאריה: "בוא נלך לבית של הארנב – אם יש לו כובע נצרח עליו 'למה אתה עם כובע'? ונרביץ לו, אם אין לו כובע – נרביץ לו כי אין לו כובע".
הארנב המסכן שפתח את הדלת היה ללא כובע והאריה והשועל צרחו עליו כמתוכנן: "למה אין לך כובע" ופוצצו אותו במכות.
כעבור יום האריה החליט שהוא שוב רוצה להתעלל בארנב, השועל שאל את האריה:
"איזה רעיון יש לך"? אז האריה אמר:"נבקש סיגריה, אם הוא מביא עם פילטר צורחים עליו 'מה אתה חושב אותנו, ילדים? מה אתה מביא עם פילטר'? ונדפוק בו מכות. אם הוא מביא בלי פילטר צורחים עליו 'מה אתה רוצה להרוג אותנו, מה אתה מביא בלי פילטר'"?
השועל הסכים בהנאה ובשמחה רבה, לאחר ששאל האריה את הארנב "יש לך סיגריה? שאל הארנב : "עם פילטר או בלי"? השועל מסתכל על האריה ולא יודע מה לעשות – הארנב דפק להם את הכיף.
האריה חושב מהר וצועק לארנב: "מה ?! שוב אתה בלי כובע?!"
אני לא צריך להוסיף עוד.

יופי, כיף לקרוא, תודה.
מיאמי וגולדן סטייט ביג טיים, כרגיל בסדרה עם שרלוט יהיה מייגע, וכרגיל עם יוסטון, יהיה משעשע.
הקליפרס לא יילכו בלי פייט אחרון בבית והזכות למות כשהמגפיים על הרגליים. הימור הגיוני זה פורטלנד אבל לא יודע, ממש לא יודע.
היית עוד נחמד עם האחוזים של שאריות הקליפרס.
בלי פול (ובטח בלי גריפין) הם קבוצת לוטרי לכל דבר.
http://i.imgur.com/6qMLzov.png
ואני לא ממש רואה סיכוי שפירס או איירס ייפתחו ב4. הם שיחקו בסדרה הזאת במשותף בערך 26 דקות – 25 של פירס (ממוצע 8 למשחק) ועוד חצי דקה של איירס. מילא פירס, אבל איירס אין סיכוי. יותר סביר שג'ף גרין ייפתח ב-4.
והכי גרוע לקליפרס, זה הצד ההגנתי. אין באמת שומר לדיימו. אני רואה אותו קובר מעל 40 בשני המשחקים שנותרו.
יפה מאוד חברים!
אהבתי את ההשוואה של פורטלנד לעוגיות יין. פורטלנד היא אכן בבחינת זה מה יש…
לגבי גולדן וההשוואה לקליבלנד בלי לברון, יותר מתאים בעיניי להשוות למיזמי בלי לברון. אותה קבוצה כמעט רק בלי לברון והם לא עלו לפליאוף בשנה שעברה. זה ההבדל בין שחקן שהיכולת שלו ממוקסמת מהמשחק הקבוצתי כמו קארי לעומת קבוצה שהיכולת שלה ממוקסמת כתוצאה מהמשחק של שחקן כמו מיאמי או קליבלנד.
השוואתי את קליבלנד הראשונה – זו שלברון נטש כמובן. הם סיימו במקום האחרון בליגה אחרי שהיו ראשונים
אתה יכול גם להשוות לקליבלנד שאחרי לברון.
ברקורד של לברון יש סחיבה של קבוצת נגרים לגמר, יש רק עוד אחד (שאני זוכר) שהצליח לעשות את זה והוא אלן אייברסון.
היו שניסו וכשלו – דוראנט וראס למשל, כל אחד בתורו שלו.
אני לא רואה את קארי מוביל קבוצה נטולת כישרון לגמר (ולא משנה באיזה קונפרנס). וזה הבדל עצום בין לברון לקארי.
תודה.
שידורים:
קליפרס-פורטלנד – ערוץ הספורט (55/555).
ג"ס-יוסטון – ערוץ לייב (58).
אתלטיקו מדריד-באיירן מינכן – ערוץ הספורט (55/555).
לפי מה שרשום בערוץ 55, הלא הוא הערוץ לעניים, לאחר קליפרס-פורטלנד יש שידור חוזר של ג"ס-יוסטון.
כמובן, בלי נדר… מדובר בערוץ הספורט… ועוד של העניים
לילה ענק של משחקים. פשוט ללקק את האצבעות, כל משחק יותר מסקרן מהקודם-אם מיאמי תחזור לעצמה ותנצח את המשחק הזה (ואת ה-6 אי"ה), אם גולדן סטייט יסיימו את העבודה או שהסדרה תפתח פתאום ואולי תגרר למשחק שביעי ואיזה קליפרס נראה על הפרקט.
אחלה פריוויו של שניכם, כמו תמיד
יפה מאוד! כל הכבוד על ההשקעה!
אני הולך על היום על מיאמי, הקליפרס, ויוסטון.
3-
סגנון מעט ילדותי פה ושם, אבל 'סתם ילד' יגדל ויהפוך בקרוב לנער.
אם מתעלמים מהסגנון (כגון "הקשיבו ילדים" וכו') הפריוויו עצמו בסדר גמור.
סתם ילד, הקשב לי: נסה לכתוב כמבוגר, בלי השטויות של "הקשיבו ילדים" ו-"קומראדים". אז זה תשאיר לנו המבוגרים לעשות!
המילה קומארדים כיום בדרך כלל משוייכת עם קומוניזם. יש משהו שאתם רוצים לספר לנו, החברים יונתן ואופיר? (למשל מה תעשו ב-1.5)
הכל בהומור כמובן
אני אוהד הפועל מובהק…. מה שלא אומר הרבה אבל אתה יודע…
למה ככה יא מנחם? אחלה סקירה של צעירי האתר. כתיבה קולחת ומהנה.
לא ראיתי היכן כתובות ההערות הילדותיות שציינת. אשמח אם תכוון אותי ויתוקן בכתבות הבאות
את קומארדים יונתן כתב. רק בכחול מה שכתבתי.
קטונתי מלהתווכח עם המומחים והכותבים באתר המצוין הזה, ואני מניח שבכל חיי ראיתי פחות משחקי NBA ממה שעכברי הכדורסל פה רואים בחודש ממוצע.
בכל מקרה, אני לוקח את הסיכון ומעריך שללוחמים יהיה קשה יותר ממה שמתואר בפריוויו ותיתכן אפילו סנסציה. לדעתי, הידיעה שקרי בודאות לא משחק משמעותית ביותר, ובפלייאוף קיימת חשיבות עצומה לקאנון הכי גדול במגרש. במקרה הזה, הקאנון הוא הארדן, והוא יוכיח זאת מההתחלה.
אתה מבין גדול הרבה יותר מאשר אתה חושב. הרוקטס מנצחים הערב על בטוח
יפה דרשת. אוהדי הרוקטס התאחדו!
אהבתי את הצניעות. גולדן סטייט תנצח ב20
יונתן! האדום מעצבן. אם כבר, אז כחול. אבל הכי טוב? שחור.
דווקא אהבתי את האדום, ממש מדגיש את הטקסט. פריוויו מצוין ליום גורלי למדי.
תודה ליונתן ולסתם אחד.
מיאמי ופורטלנד תנצחנה, יוסטון תגרור את ג"ס להארכה (סתם ניחוש פרוע מאוד)
סתם ילד הביא לנו פריוויו בסיבוב
יונתן שגב האם וי פי של יום רביעי העצבני
לילה תענוג
ארוך מיותר ומשעמם כמו המעורבים.
ערב טוב גם לך מר טרול. זה השם שבחרת להערב?
צודק פגעו בול פריוויו אדיר …
מיאמי לקחו בקלות את שארלוט …
גם אתה ילד בן 13 אגב ?
כמו אלו שכתבו את הפריוויו ?
המערכון של אסי וגורי פשוט קלאסיקה
פריוויו נהדר כל הכבוד
מסכים איתך על מה שכתבת על דנג, הוא לגמרי האקס פאקטור של מיאמי בסדרה הזאת.
בניצחונות הוא קולע ב60%+ ובהפסדים אחוזים נמוכים בהרבה יותר כשהשיא הגיע במשחק הקודם כשקלע ב28%..
אפשר הבקשה לראות את הבראקט של מנחם?
חשש למישהו מושג אם בג״ס יוסטון ייקלעו יותר מ-20 שלשות היום? בא לי לשים על זה עשירייה, וכמובן שאפצה את הממליץ שייתן עצה נבונה!
יש למישהו מושג אם בג״ס יוסטון ייקלעו יותר מ-20 שלשות היום? בא לי לשים על זה עשירייה, וכמובן שאפצה את הממליץ שייתן עצה נבונה!
אתה שואל אם למישהו יש מושג, כאילו זה משהו שקרה בעבר ואתה מוודא מה קרה שם
מוזר.
לילה נפלא חג שמח. יש קישור למיאמי אולי?
כל הלינקים שבעולם
https://www.reddit.com/r/nbastreams/comments/4gr4hy/game_thread_miami_heat_vs_charlotte_hornets_0800/
אבל למה אתם מתעקשים לא להכנס לREDDIT כל פעם?
לא צריך כל פעם בכח לחפש משהו אחר
http://www.hoops.co.il/?p=66341
יש למישהו שידור HD למיאמי – שארלוט?
תודה רבה חברים. בהצלחה למיאמי
מצאתי לינק HD משום מה האתר לא נותן לי להעתיק אותו, הוא כאילו פוסל את ההודעה
אז תוסיפוnfl-watch
ואחרי זה תעתיקו את
.com/live/channel-2-live-stream-free/
מקווה שיעבוד
האיכות נפלאה
חסרים אותיות
nfl-watc .com/live/channel-2-live-stream-free
זה לא נכנס
איזה אותיות חסרות?
nfl-watch
מיאמי כבר נראים רע
לא יכול לחכות לרגע שמישהו יוציא איזה טוויטר מזה שמנחם יעלה לאתר בקונטקסט מעוות
http://ellentube.com/videos/0-atqmmwng/
דראג'יץ' לא מסוגל לשמור על לין. זאת הבעייה ס' 1 של מיאמי
זה ושמורנינג וטימי הארדוויי כבר לא בקבוצה
והנה עוד פציעה לפלייאוף המקולל השנה
הרבע השני זה הרבע של הנגרים.רבע ראשון היה סקור גבוה
D WADE
ted cruz is so creepy
מיאמי על הפנים כמעט מכל הבחינות. הם מסוגלים לנצח, אבל הם קבוצה שחסר לה יותר מדי מכדי לאיים על קליבלנד.
אפילו את תעבור את שרלוט (פגרת עתה בחצי ב-2), היא תיעצר בסיבוב השני.
למה גרין לא מקבל דקות?
גרין מאד איכזב כששיחק.
ריצ'רדסון שומר את היתרון של מיאמי בשלשות. הוא קלע שלשות מצויין. 55% במשחקים האחרונים מדאונטאון.
דרוג'יץ' טוב מאד בהתקפה, אבל גם וולקר וגם לין עוברים אותו בקלות.
המשחק של מיאמי היה יותר טוב ושוטף כאשר השימוש בווטסיד היה רב, הוא
ממש פחות מורגש משני המשחקים הראשונים.
אני מקווה שיהיה שימוש לגרין הוא שחקן שיכול לתרום
לכן הוא לא משחק עתה, 4 דקות לסיום
איזה חסימה של ווייד. לפנתאון!!!
איזה קהל בקליפרס.לא יפה בכלל זה שני הכוכבים פצועים לא אומר שהם יפסידו.
ההגנה של ההורנטס בהתקפה האחרונה של ההיט הייתה מדהימה.
הקלידו את התגובה כאן…
https://www.youtube.com/channel/UCW5j8F6j_OpDfTKH3IxzdNw/live
שארלוט זה כמו אחות קטנה. חסימה של ווקר.
טוב מיאמי זה כמו טובלרון. נראה מבטיח אבל נדבק לשיניים.
אסור לתת לקליפרס שום תקווה. לפרק לפרק לפרק
התוצאה עתה 22-23 בקליפרס.
אני מ=ב=ט=י=ח נצחון של קליפרס, בלי פול וגריפין!
מנחם אני מ===ב===ט===י===ח הפסד של הקליפרס!
שתי שלשות ו-0-6 בג"ס!
וואו גולדן סטייט. איזו פתיחה!
אני מ==ב==ט==י=ח שאחד ממכם צודק
מה ג'ייסון טרי אמר אתמול ? שהסדרה תחזור ליוסטון ?
רבע ראשון מטורף ביוסטון , יוסטון קולעת 20 ברבע הראשון 18 של הארדן וכרגיל יוסטון לא שומרים מקבלים 37 נק ועם איך שהבלייזרס והקליפרס נראות היום שלילארד עם 0 נק כנראה שגולדן סטייט תטייל גם בשלב הבא
לגמרי, המון מזל להם
בטח . כשהכוכב הגדול שלך ושל הליגה נפצע פעמיים בתחילת הפלייאוף – בשניה בהחלקה על כתם זיעה – זה המון מזל .
התכוונתי מאז. ובהחלט לקבל את הרוקטס בסיבוב ראשון, ואת קליפרס בלי פול ובלי גריפין או את פורטלנד בחצי גמר זה מזל, על מה אתה מדבר. בחצי השני ס"א מתמודדים מול אוקלהומה, בסגל מלא. בתור אוהד אפשר גם לנסות להיות אובייקטיבי לפעמים
לא הייתי מזלזל בפורטלנד – הם יכולים לעשות הרבה צרוצ לג"ס נטולת סטף.
אני מוכן לשחק מלא מול הקליפרס – בלי פצועים .
לגבי ס"א – אתה לא מתבייש ? לקבל את ממפיס הפצועה לחלוטין , עם פארמר בחמישיה הפותחת , זה הרבה יותר קל מהרוקטס . כדאי באמת שתהיה אובייקטיבי .
הרבה צרות
אתה צודק על הסדרה מול ממפיס, מקבל את זה. אבל לשחק מול הרוקטס גם בסגל מלא, לא בטוח שזה יותר קשה 🙂 ובגל מקרה החצי גמר שלהם הולך להיות קשה בהרבה, זה לא בר השוואה.
אני לא מזלזל בפורטלנד, והיא יכולה לעשות צרות לגס בלי קרי בהחלט, רק לדעתי האישית זה לא בר השוואה לקליפרס בהרכב מלא, שנה הבאה אולי כן, אבל לא עכשיו.
אני בהחלט מסכים איתך, וגם אני הייתי מעדיף סדרה של הקליפרס מול גס בלי פציעות מאף צד. אבל יצא לגס בסוף סידור קל יחסית כל הדרך לגמר המערב.
אין לגס כוח תחת הסל.לא יצליחו מול יוסטון נכון מנחם
הוא התבלבל . יש לו יותר מדי שעות דונאלד דאק .
duffy duck
למנחם – לא לטרי . לא נראה לי ששחורים אוהבים את דונאלד . וגם לא לבנים שאינם תומכי KKK
רוקטס צריכים טיים אווט… … …
…
…
…
…
…
מכדורסל
דונלנד טראמפ ילמד אותם איך מנצחים!
4 מ-27 מהשדה, 0 מ-11 מהשלוש, לכל יוסטוני ששמו לא 'הארדן'.
קטלנו את מקהייל בעונה שעברה, ובתחילת העונה הנוכחית,
אבל אצלו, לפחות היה רמז לקבוצה.
יוסטון גועל נפש, המון כישרון ואפס כימיה קבוצתית ומאמץ. אולי שחקן אחד או 2 מתאמץ וזהו
מראה כמה החוכמולוגים הציניקנים הארסיים פה מבינים
איפה לעזאזל לומדים לשמור כמו הארדן?
כל יוסטון מביכים לחלוטין! הגנה ששואפת לאפס
אתה לוקח קונוס כתום כזה, מניח אותו על המגרש, ואז מחקה אותו.
שאלה – מנחם לא אמר רק לפני שבוע שמיאמי תיקח תאליפות?
יש לי נוסחה להתעשרות מהירה – לקחת את מה שאומר מנחם ולהמר הפוך אצל הבוקי'ז .
מנחם אומר הרבה דברים..
מיאמי הובילו 2-0 לא? ידעתי שיהיה צמוד וכולם מחקו את שארלוט לאחר ה2-0
למען ההגינות ההורנטס לא שיחקו כדורסל בשני משחקים הראשונים, למזלם מיאמי מאז איזנו את זה כשהם נזכרו שגם הם יודעים לעשות את זה.
הייט אשברי – כבר הטלת ביצה הבוקר?
הנה קליפרס מאבדת את זה…לצערי
קליפרס לא קלעו 5:30 דקות מאז תחילת המחצית
יילך עד לדקה האחרונה המשחק הזה
CJ תפס קריזה
פלמלי זה כמו השמש במערכת השמש הכל סובב סביבו
בחיים קליפרס לא יחזיקו מעמד עד הדקה האחרונה
זה ששרדו עד עכשיו זה נס ולחימה מטורפת ומזל
למה ככה. הנה הם משווים
שששששששש
מי שלא הביו, "אבא" זה סתם אחד
הווריירס יושבים במחצית לצפות בקליפרס פורטלנד ומרוצים ממה שהם רואים
דיימו השחיל את הראשונה שלו מתחילת המשחק…
שניה
שלישית
אני רואה את שני המשחקים אבל עבדתי (ועובד) על המעורב
עוזר מאמן: -"דיימו אני צריך שתתרכז"
דיימו – "קואץ' אני רק רוצה להכנס ולבעוט קצת בתחת של LA "
סווישששששששששששששש +13
פלמלי בפנים , עכשיו זה השמש והכוכבים כמו חלום יוסף
קליפרס חייבים ללכת לרדיק
צודק, שיילכו אליו והוא יגיד להם שעוד שניה הם מקבלים בראש
אם הם לא חוטפים 3-4 כדורים הוא הצאנס היחיד שלהם למחוק את הפיגור עם שלשות
קליי קרי ???????????
קליי נזכר שהוא אח הספלאש של סטף . האחרונה היתה מדאונטאון ממש.
דיאנדרה שנקרב לך את הסל?
ופול פירס על הספסל….
וזה חברים היה המשחק האחרון ב LA לעונת 2015/16
מצטער בשביל פול
הוא עוד יחזור. פול ישחק עד גיל 40
זאת ה=ב=ט=ח=ה ?
אבל ההזדמנויות הולכות ונגמרות לו
כנראה שג"ס היא קבוצה לא רעה אחרי הכל. נראה אותה נגד הספארס ואח"כ נגד הקאבס. יהיה מעניין.
עם סטף על המגרש ובהנחה שיסיר את החלודה בסוף הסדרה מול
הבלייזרס ? מעניין יהיה – אבל לא בטוח שאתה תיהנה מזה .
בפרט לא בסדרת הגמר.
אל תהיה בטוח מדי שאוקסי יעופו
אני קצת מאוכזב.. ציפיתי שהמשחק בג"ס ייגמר בסקור של 150+ נקודות
הזקנים האלה יתעייפו
איך ביקרסטאף מדבר, שפתיים יישקו
השלב השני לאימפריית הרשע השלישית קורה מול עינינו.
כרמלו אנטוני כבר הודיע שהוא ירצה לשחק עם החברים לברון, וויד וכריס פול,
עכשיו כריס פול ויותר חשוב, דוויין ווייד אחרי הפסד סדרה מביך לשארלוט ישמחו לקפוץ על העגלה.
רק נשאר שלברון לא יביא אליפות לאוהיו כדי שהוא יעשה לברון ויעבור לאן שהכישרון שלו יקח אותו.
זה יהיה יותר מצחיק ממה שהיה בקליבלנד עד עכשיו.
לברון תיכנן את המהלך הזה מזמן כדי לחסל את קליבלנד וגילברט.
הם תקועים עם חוזים מטורפים ולא שווים כלום בלעדיו.
כל הקבוצה נבנתה כמו מגדל קלפים על החמדנות של גילברט כדי לקבל אישור לקזינו.
מייק כתב זאת מזמן.
בינתיים 15 אנשים השיגו את מלוא הנקודות בבראקט, אני לא שם – כמובן. מעניין אם מישהו מהם הימר נגד הקליפרס.
אני ולא הימרתי בבראקט בכלל.
אתה יכול לשאול את עידו בחים לט הייתי מהמר על קבוצה חד מימדית ולוזרית.
פורטלנד בנויים יותר נכון.
לין שחקן שקול וקבוצתי מוסיף המון לקבוצה.
גס כל קבוצה יכלה לקחת את ברבוסה וליבינגסטון שניהם במחירי ריצפה איך זה שאף קבוצה לא חשבה בכיוון?
איך זה שמיאמי ויתאה על צלמארס היו מפסידים לשרלוט איתו?
איך זה שלקליבלנד יש פתאום שני רכזים?
זה לא היה קורה בלי בלאט.
נראה לטעות במשחק אחד מתוך שלוש קורה
לטעות בשנים בעיה.
לטעות בשלושה משחקים מתוך שלושה זה לא שלול הבנה?
למיאמי קליפרס ויוסטון אין תשובות לקבוצות שרצות מהר ונכון
שלוש קבוצות נבנו לא נכון ללא רכזים מחליפים מהירים או ויתרו עליהם ככה לא בונים קבוצה המציאות לא משקרת.
וההפסדים לא מקריים.
מי בנה את הקבוצות
ריילי דינוזאור שהיה צריך לפרוש כבר לפני עשור.
קליפרס ביל באלמר מנהל הכי. גרוע במיקרוסופט וריברס.
מי אמור לתמוך בפול פול פירס אוסטין ריברס?
יוסטון הארדן הורס את הקבוצה ומשחקים בלי רכז מי הגאון שעלה על הרעיון… יפה אתם יודעים.
ובגס כמה רכזים יש?
קרי נפצע יש תחליף קליי ליבינגסטון ועל הספסל מחכה השחקן הכי מהיר ברבוסה.