חם מהתנור: כריס פול שבר את היד**סקוט פוטר מהלייקרס/רועי ויינברג

כריס פול שבר את ידו

במהלך הפסד לוס אנג'לס קליפרס לפורטלנד טרייל בלייזרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף, גארד הקליפרס, כריס פול, שבר עצם ביד ימין. לא ידוע מתי הוא יחזור (בד"כ אורך החזרה מהפציעה הוא 6-8 שבועות) נכון לעת כתיבת שורות אלה. פול העונה הוביל את הקליפרס למקום הרביעי במערב עם 19.5 נק', 10 אסיסטים ו-2.1 חטיפות למשחק במהלך העונה.

*

עדכון אחרון: 22:34

עדכון רשמי: לאחר שנפצע במהלך ניצחון קבוצתו, גולדן סטייט ווריורס, מול יוסטון רוקטס, סטף קרי הולך להחמיץ שבועיים של כדורסל לפחות, אחריהן הקבוצה תבדוק מחדש את כשירות מלך הסלים של הליגה. תוצאות הבדיקה, שהיו שליליות, הראו שיש לקרי נקע ברמה 1 ברצועה פנימית (MCL) בברך.

בממוצע לוקח כ-15 ימים לחזור מפציעה שכזו וקרי אמור לחזור לשורות גולדן סטייט במהלך הפלייאוף. הוא יחמיץ את שאר הסיבוב הראשון ואת רוב (יתכן שגם כל, תלוי מתי יתחיל ויסתיים) הסיבוב השני. המשחק המוקדם ביותר שקרי יכול לחזור אליו, בהנחה שגם גולדן סטייט וגם הקליפרס עולות לסיבוב השני ב-5 משחקים, הוא המשחק החמישי של הסיבוב השני (אם יתקיים). גולדן סטייט ניצחה 3 מ-5 משחקים בלי קרי עד עכשיו העונה, כולל הפלייאוף, (60% הצלחה) לעומת 73 מ-81 איתו (90.1% הצלחה)

*

אחרי שנתיים בתפקיד, הלייקרס פיטרו את מאמנם, ביירון סקוט. סקוט אימן את הקבוצה מ-2014 וב-2 העונות שאימן הלייקרס ניצחו, ביחד, 38 משחקים (22.7% הצלחה). הלייקרס הודו לסקוט, המאמן עם אחוז ההצלחה הנמוך בתולדות הלייקרס, על נחישותו ועבודתו הקשה במסגרת הודעת הפיטורים. בין המועמדים למשרה נמצאים עוזר מאמן גולדן סטייט (והמאמן הזמני של הקבוצה בתחילת העונה) לוק וולטון ועוזר מאמן סן אנטוניו אטורה מסינה, יחד עם מאמן הניקס לשעבר דריק פישר ומאמן מכללת קונטיקט קווין אולי. לפי מקור בלייקרס, ברשימת המועמדים ישנם מאמני עבר, עוזרי מאמן ומאמני מכללות והלייקרס צפויה לראיין אישים רבים.

*

קווין מקהייל, מאמן יוסטון ומינסוטה לשעבר, הוא השם החם במירוץ לתפקיד המאמן הראשי בסקרמנטו. מקהייל ניצח 232 מ-417 משחקיו כמאמן ראשי (55.6% הצלחה) והוביל את יוסטון לגמר המערב ב-2014/15. לצדו המועמדים למשרה הם בראיין שואו, סם מיצ'ל, ויני דל נגרו, נייט מקמילן, מייק וודסון ואישים נוספים.

*

ניו אורלינס פליקינס שוקלת את המשך עתיד מנג'ר ונשיא הקבוצה מאז 2010, דל דמפס. כשנציג הקבוצה נשאל במסיבת עיתונאים אם דמפס מתכונן לדראפט הקרוב, הוא ענה בפשטות כי הוא לא יודע אם דמפס עושה זאת, בניגוד למצופה. דמפס הולך להפגש עם הנהלת ניו אורלינס היום, כשרוב הסיכויים הם שימשיך בתפקידו. קיים סיכוי שג'ו דומארס, מנג'ר דטרויט לשעבר, יחליף את דמפס כנשיא.

*

ג'ארד דאדלי, פורוורד וושינגטון, רוצה לחזור לקבוצה לקראת 2016/17. דאדלי, שקלע 7.9 נק' ב-42% מהשלוש העונה (26 דקות), רוצה חוזה תלת שנתי עם המכשפים לפי הפרסום.

*

גארד סקרמנטו, סת' קרי, הולך לנצל את אופציית היציאה בחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי. קרי קלע העונה 6.8 נק' (45% מהשלוש) לצד 1.5 אס' וחצי חטיפה במשחק, כשבאפריל הוא עם 16.4 נק' (48.9% מהשלוש) ו-5.3 אסיסטים במשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. איזה ארגון מחורבן זה סקרמטו, מראיינים את מיצ'ל… הבנאדם לא הצליח להוציא משהו עם הילדים הטובים של מינסוטה אז איך לעזאזל הוא ישתלט על הפיגור שכלי שבקינגס…

    1. הם לא יקחו את מיצל.
      אני רואה אותם לוקחים אחד מבין דל נגרו[ שקבל לאחרונה הרבה הייפ משחקנים ששחקו אצלו בקליפרס כולל מקרון באטלר], הורנסק , מקהייל ומקמיליאן.

  2. סת' קארי יכול להיות שעושה טעות במימוש אופציית היציאה שלו. בספק אם הוא הרשים מספיק כדי לקבל חוזה מובטח בקבוצה אחרת.
    כנראה שהיה צריך לקחת את ההצעה מניו אורלינס (כמדומני) מאשר להיכנס לבלאגן בסקרמנטו.

    1. הרשים מאד לאחרונה.
      הוא לא לוקח סיכון.
      תקרת המס עולה וגם המשכורות.
      הוא עדיין ריסטריקטד בקינגס ככה שהקינגס יכולים להשוות וכנראה שעד סביבות ה3-4 מיליון הם ישוו.
      כנראה שישחררו את רונדו וקרי יהיה המחליף של קוליסון.
      במצב הזה הקינגס צפויים לבחור את הגארד הכי טוב שישאר עד הבחירה שלהם.

          1. קוליסון הוא מחליף סימפטי ותו לא. אולי מגיעים איתו לפלייאוף אבל בטח לא עד הסוף (כדי שזה יקרא צריך שקאזינס ישחק כמו שאקיל ורודים גיי כמו פיפן)

      1. קרי לא רסטריקטד.
        אין דבר כזה אופציית שחקן שבוא לא מממש ואז נהיה שחקן חופשי מוגבל.

        קרי יכול ללכת לאן שירצה ובאיזה סכום שירצה והקינגס לא יכולים להשאיר אותו אלא אם כן הוא ירצה להישאר.

        וההחלטה לצאת מהאופצייה היא ברורה וחכמה.
        הסטטיסטיקה החשובה והחסרה במה שנכתב בפוסט היא התפוקה שלו יחסית לדקות המשחק, והוא הראה שכשהוא מקבל דקות – הוא מספק את הסחורה.

        במקרה הכי הכי גרוע אני מניח שהוא ירוויח פי 3 כסף בעונה הבאה.

          1. שחקן מצוין .
            לא הצליח להוכיח מספיק בגלל הבלגן בקינגס השנה .
            אבל בין להיות מצוין לבין להצליח ענין של הרבה מזל בליגה הזו .

    1. על הנייר כן אבל כרגע רשימת המועמדים מאוד ראשונית. נכון לעכשיו הוא לא אחד מה-4-5 פייבוריטים לדעתי

  3. ביירון סקוט מסמל את כל מה שרע בתחום האימון ב- NBA.
    יכול להיות שכל המטרה של הבוסים שלו היתה להוציא בחירת דראפט טובה ככל הניתן?

  4. איך לומר בעדינות? מגיע לו.
    עכשיו נקווה בשביל מומי (האם כותבים מומי עם שורוק או חולם?) שמג'יק חיים של מומי יאמן. נראה לי מצוין לאימון עם חכמת המשחק והניסיון שלו.

      1. http://www.basketball-reference.com/teams/LAL/1994.html
        ינון, כמה מהשמות אתה מכיר פה (חוץ ממג'יק, וורתי, ואן אקסל וגרין שלא היו בשיאם)
        וחוץ מזה, התכוונתי שלדעתי החוכמה, הניסיון, המנהיגות וההתנהגות על המגרש (תרגום עילג לביטוי אנגלי) יכולים לנצח כל קואץ' בליגה.
        מובן יבור?

        1. אתה כנראה באמת צעיר. ולאדה דיבאץ', אלדן קאמפבל, ןדאג קריסטי הם שמות אלמוניים? מעבר לכך שהיו שם עוד כמה שעשו קריירה לא רעה.
          בכל מקרה אימון לא ממש היה בראש של מג'יק כי הוא התפטר מיוזמתו בסוף העונה.
          שנה מאוחר יותר אותה קבוצה בתוספת אדי ג'ונס הרוקי וסדריק סבאלוס ה"אימתני" ניצחו 15 משחקים יותר וסיימו מקום חמישי במערב.

        2. לא תמיד מה שנראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז – הוא באמת ברווז.

          על פניו למג'יק יש הרבה תכונות שדרושות למאמן. אבל:
          א. זה לא אומר שיש לו את כל התכונות
          ב. זה לא אומר שיש לו את התכונות החשובות באמת
          ג. גם אם כן – זה לא אומר שהוא יצליח.

          לדעתי, פשוט אין לו סבלנות וחשק לאינטנסיביות של אימון עונה ב-NBA, והוא מעדיף להסתכל מלמעלה על הדברים.
          העובדה היא שהניסיון היחיד שלו עד עתה כשל, בטח לא מוסיפה לו נקודות.

          מובן ילד?

          1. את מג׳יק מעניינים היום דברים אחרים ובראשם הדודג׳רס בהם הוא שותף. חוץ מזה שהבן אדם הוא אימפריה כלכלית ששוה כמה מאות מיליוני דולרים. לאמן 82 משחקים בשנה בגיל 57 זה ממש לא כוס התה שלו…

  5. בשורות טובות…אני מוצא את עצמי מרפרש ומחפש עדכון …
    ומתפלל לרפואה מהירה של סטפן בן סוניה ..(מותר להתפלל לרפואת גוי, שכן לגויים בזמנינו אין דין של עובדי עבודה זרה. בתנ"ך מובא שאלישע הנביא התפלל על נעמן שר צבא מלך ארם, וכן מובא שהקריבו קרבנות בבית המקדש עבור גויים. )

      1. לא מייחס לעצמי שום כוחות . אני לא רב ולא בבא . סתם יהודי פשוט כמו כל אחד שמתפלל על דברים שמעניינים אותו . וכן מה לעשות זה מעניין אותי .כמו המון אנשים כאן שדואגים לשלומו.

  6. כמות הדקות הגבוהה ביותר שסטף שיחק במשחק הייתה באפריל. כשמתחשבים בזה ובעובדה שהוא שיחק חודש שלם עם כאבים בקרסול יכול להיות שהקרסול שלו טיפה נשחק מזה. אם זה לא היה קורה אולי האורך של הפציעה יהיה ארוך יותר.

    1. מה פזיולוג אתה עושה צחוק רועי ?
      זו שאלה לאורטופד וגם אלו ברוב המקרים לא ידעו לענות .
      הימור שלי בין 21 יום לחודש וחצי קצת נפצעתי וקצת מכיר .

  7. אני מחזיק אצבעות לפורטלנד שתנצח היום והסדרה תתארך בעוד קצת.

    הפציעות הן חלק מהמשחק ואם לגולדן סטייט לא היה מזל ככ גדול לא להפצע כל העונה, הם לא היו שוברים את השיא ולא בטוח שמשיגים ביתיות במערב.

    אוהדי קליבלנד מחזיקים אצבעות שקרי יחזור כי מול הווריורס הם עוד מסוגלים לקחת משחק. מול הספארס זה שחזור של 2009 עבור לברון.

  8. פורטלנד ניצחה ופול גמר את העונה. מה שאומר שיש שסיכוי טוב שפורטלנד תנצח את הסדרה, וכנראה ב7 משחקים. אולי אפילו ב6. זה מאוד טוב לג"ס לדעתי כי יתן להם קצת יותר זמן וגם הם מסוגלים לעבור אותם בלי קרי וכך לאפשר לו להגיע לסדרה מול הספרס ( או OKC). בכל מקרה שני חצאי הגמר במערב הולכים להיות סדרות מטורפות.

  9. טוב, כשעידו דיבר על התוכנית הגדולה לא חשבתי שהוא עד כדי כך קיצוני. לנטרל את הכוכב של כל אחת מהיריבות בדרך לגביע זה חומר למתקדמים.

    במקום קוואי הייתי מתחיל לפחד…

  10. אין ספק שהמרדף של הקליפרס אחרי הביתיות במערב גבתה מהם מחיר בדמות פציעתו של פול. לו רק היו נותנים לו לנוח יותר במהלך העונה ולא רודפים אחרי הביתיות אז עכשיו פול היה בריא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט