הלילה הפלייאוף יגיע, בפעם הראשונה מאז 2009, לדטרויט ולמכה של הכדורסל המזרחי בשנים האחרונות-בוסטון. יש משחק נוסף בין ספרס וממפיס.
*
2:00- (8) דטרויט פיסטונס (2-0)-(1) קליבלנד קאבלירס (0-2)
מצב הסדרה: 2-0 לקליבלנד.
כנגד 4 בנים דיברה הסדרה:
חכם-רג'י ג'קסון, רכז דטרויט שמחזיק את ההתקפה של הקבוצה על כתפיו החסונות וכמעט הוביל אותה לניצחון במשחק הראשון. במשחק השני היה לו קשה מאוד להתמודד עם השמירה הקשוחה של מת'יו דוולדובה ואחד הדברים הכי מעניינים במשחק הזה הוא איך ג'קסון יתמודד מול האוסטרלי.
רשע-לברון ג'יימס, יקיר ה-ללל, שנותן סדרה בינונית יחסית לרמתו. אבל אחרי הטראש טוק של סטנלי ג'ונסון, רוקי הפיסטונס שירד עליו בפומבי, אל תופתעו אם כוכב קליבלנד יפיל באחד מהמשחקים הקרובים 40 נקודות על הראש של הרוקי השחצן.
תם-אנדרה דרומונד. בדומה לבן התם, ששואל "מה זאת", דרומונד עדיין לא התרגל לפלייאוף לחלוטין ולא נותן את הדומיננטיות שלו מהעונה הסדירה. בהגנה קשה לו לרדוף אחרי לאב או פריי ובהתקפה הקאבלירס שולחים אותו פעם אחר פעם לעונשין (בפלייאוף הוא עם 27.7% מהקו). יכול להיות שהתמימות הזאת עוד תעלה לקליבלנד בסדרה.
ושאינו יודע לשמור-קווין לאב שנותן פלייאוף טוב עד עכשיו, למרות ההגנה הנוראית שלו, כשהתפקוד שלו כסנטר משבש את כל ההגנה של דטרויט. דרומונד לא נייד מספיק בשביל לרדוף אחריו ברחבי המגרש וההרכב שכולל את לאב בתור סטרץ' 5 עושה עבודה נפלאה מבחינת הקאבלירס ומקל עליהם מאוד מול ההגנה הפיזית של הבוכנות.
תחזית: ההתקפה היעילה של הקאבס עם לאב כסנטר וההגנה עם דוולדובה על ג'קסון יהיו יותר מדי עבור דטרויט, שתרד לפיגור 3-0 ותנסה לנצח את הרביעי כדי לא לעוף בסוויפ. קליבלנד, בהפרש דו ספרתי.
*
3:00-(5) בוסטון סלטיקס (2-0)-(4) אטלנטה הוקס (0-2)
מצב הסדרה: 2-0 לאטלנטה.
בדומה לקערת ליל הסדר, גם פה יש 6 דברים מרכזיים שמסמלים את הסדרה.
מרור-המרור נמצא על השולחן כדי לסמל את הסבל של בני ישראל במצרים, ובמקרה שלנו את הסבל של בוסטון בהתקפה. הסלטיקס לא הצליחו לפגוע בכל המחצית הראשונה של המשחק הראשון ובכל המשחק השני וההגנה של אטלנטה נראית בלתי שבירה מבחינתם. כשקלי אונלינק, הסנטר עם הקליעה מרחוק, בחוץ, קשה להם מאוד לרווח את המשחק בשביל החדירות של תומאס ושות'.
חרוסת-החרוסת אמורה לסמל את הטיט ששימש להדבקת הלבנים במחסנים שבני ישראל בנו במצרים. בסדרה הזאת הדבק, ג'יי קראודר, נמצא בגדול. הוא הצליח לעצור את פול מילסאפ במשחק השני והוא נותן עבודה טובה עם 8.5 ריב', 3.5 אס' ו-2.5 חטיפות במשחק. בדומה לשאר חבריו לקבוצה הוא גם מתקשה ביצירת נקודות, למרות שהוא קולע באחוזים טובים יותר מהם.
כרפס-אחת הסיבות לאכילת הכרפס, לפי רבנים מסויימים, היא שהוא נועד לגרום לחלק מהיושבים סביב השולחן לשאול שאלות בקשר לכך (ולכן הטבלת הכרפס מופיעה ב"מה נשתנה"). גם בסדרה הזאת יש הפתעה והיא הספסל של ההוקס. הספסל של הניצים משחק ברמה שונה לגמרי ממרץ אבל עד עכשיו בסדרה זה הגיע לשיא, כשכל פעם מחליף אחר מתעלה. בין אם זה מייק סקוט שריווח את המגרש והיה פנטסטי בשני המשחקים הראשונים או ת'אבו ספלושה שעולה ונותן הגנה מצויינת, הספסל של בודנהולצר לא מפסיק להפתיע.
זרוע-הזרוע נועדה לסמל את הזרוע הנטויה עמה ה' הוציא עם ישראל ממצרים. יש לא מעט זרועות נטויות בצבע של ההוקס-הקבוצה עם 12 חסימות ו-51 ריבאונדים במשחק, והסיבה לכך היא לא רק החולשה של גבוהי הסלטיקס אלא התעלות הגנתית של מילסאפ והורפורד, שנותנים ביחד 15.5 ריב' ו-7 חס' במשחק.
ביצה-הביצה אמורה לסמל, בין היתר, את חורבן בתי המקדש. בסדרה הזאת, בדומה למרור, הביצה מסמלת את החורבן של גבוהי הסלטיקס. סולינג'ר וג'ונסון מאוד חלשים בסדרה הזאת (9 נק' בממוצע לכל אחד) ולא מספקים אפשרות קליעה לירוקים בזמן שהמשחק נתקע. בניגוד להוקס, לסלטיקס אין גבוה מייצר נקודות שיוכל לעזור לקבוצה בזמן שהמשחק נתקע, ועם קצב איטי זה מוקש של ממש.
תחזית: בוסטון תלחם, תשרוט ותאבק וזה יספיק בשביל ניצחון קטן שיחזיר לסלטיקס את האמונה. בוסטון, במשחק שבו יקלעו פחות מ-190 נקודות.
*
4:30-(7) ממפיס גריזליס (2-0)-(2) סן אנטוניו ספרס (0-2)
מצב הסדרה: 2-0 לסן אנטוניו.
אילו היה נותן את קוואי לנארד ולא מחתים את לה מרקוס אולדריג', דיינו.
אילו היה מחתים את לה מרקוס אולדריג' ולא משאיר את דאנקן לעוד שנה, דיינו.
אילו היה משאיר את דאנקן לעוד שנה ולא נותן 67 ניצחונות, דיינו.
אילו היה נותן 67 ניצחונות ולא את מאזן הבית הטוב בהיסטוריה, דיינו.
אילו היה נותן את מאזן הבית הטוב בהיסטוריה ולא את היריבה החלשה בפלייאוף, דיינו.
אילו היה נותן את היריבה החלשה בפלייאוף ללא ג'ורדן פארמר בחמישייה, דיינו.
ההפרש הממוצע במשחקים שהיו בסן אנטוניו הוא 29 נקודות לטובת הספרס. נכון שלממפיס יהיה יותר קל מחוץ למגרש הביתי הקשה בליגה, אבל קשה לראותם מנצחים. אלא אם לאנס סטיבנסון וזאק רנדולף יקלעו פתאום 70 נקודות ביחד, וזה לא יקרה. לכן אלך עם סן אנטוניו ב-20 הפרש לפחות, בדרך לסוויפ משפיל במיוחד.
פריוויו מצויין , אין לסלטיקס סיכוי בלי בראדלי , הוא קולע נהדר ועושה הגנה מעולה . בלעדייו יהיה מאוד קשה כי כמו שראינו מרקוס סמארט לא מגיע לרמתו .
מעולה!
החכם (רועי), ימשיך להיות ה-MVP של הפלייאוף עם "סדרת התובנות" הבאמת נהדרת.
הרשע (אני), אחלוק על רועי רק בנק' אחת – ללברון סדרה טובה מאוד. 60% קליעה, כאשר מרבית הדקות מעמדת ה-PF, וזאת למרות שמתחת לסל ממתין דרומונד.
התם (האשך הטמיר המקורי), גם הוא יחלוק – על דעתו של מנחם. מה יקרה לארגון האדיר, ה-"ללל", ולעומד בראשו, אם הדוק יפגע בתחזיתו לאליפות???!!!
(הם יתחזקו ויגדלו, כמובן. אז אולי אני מתאים גם לתפקיד התם…)
ושאינו יודע לשאול – זה יכול להיות רק מנחם, האחד והיחיד.
שימשיך לכתוב בדיוק את מה שמתחשק לו לכתוב, איך שמתחשק לו לכתוב.
(תמשיך ככה מנחם!)
חג שמח לכולם!
לא אמרתי שלברון נותן סדרה חלשה. אמרתי שביחס ללברון של השנים הקודמות הוא נותן סדרה חלשה, ואני מודה שפה הייתה יותר תחושה שלי מבדיקה מספרית (אולי בגלל הפיינלס). בכל מקרה, בוא נבדוק מבחינת העונות פוסט-MVP שלו:
בסיבוב הראשון השנה: 24.5 נק' (60% מהשדה), 6 ריב', 7 אס', 2 חט' וחצי חסימה, כרגע 2-0 לקליבלנד מול דטרויט.
בסיבוב הראשון של 2015: 27 נק' (46.7% מהשדה), 9 ריב', 6.5 אס', 2.3 חט' ו-1.5 חס', נגמר 4-0 לקליבלנד מול בוסטון.
בסיבוב הראשון של 2014: 30 נקודות (55.7% מהשדה), 8 ריב', 6 אס', 2.3 חט', 0.3 חס' ,נגמר 4-0 למיאמי מול שרלוט.
אני חושב שאם נלך לעונות MVP נמצא מספרים גדולים יותר.
הנקודה שלי היא שהשנה לברון יותר "זורם" עם המשחק.
הנתון של 3.5 ניסיונות מ-3 למשחק הוא הנמוך ביותר בקריירה שלו, העובדה שהוא משחק ב-PF בפרקי משחק ארוכים מבעבר,
ובעיקר – כמות הזריקות הנמוכה משמעותית שהוא לוקח ברבעים הראשונים של המשחק (ב-2 המשחקים, לאב היה האופציה הראשונה לקליעה ברבע הראשון)
(זה לא מפתיע שדטרויט פתחו פער ב-2 המשחקים במהלך הרבע הראשון, פער שנמחק בדקות שלברון לקח יותר זריקות)
וכשמשווים לעונה שעברה – כמו 2 שחקנים שונים.
הביקורת על כמות הזריקות הקשות שהוא לקח הייתה מוצדקת לחלוטין – וזה לא מפתיע שכאשר משווים אחוז אפקטיבי מהשדה, מגלים שהאחוז השנה (62.9%) הוא הגבוה בקריירה שלו בפלייאוף, בעוד שהנתון של שנה שעברה (44%) היה הנמוך בקריירה.
אנחנו מסכימים על זה שהוא פחות דומיננטי, עכשיו השאלה היא אם זה אומר שהוא יותר חלש או לא. אני מסכים איתך שהמילה דומיננטי הייתה יותר מתאימה מחלש במקרה הזה.
בנוסף ב-2014+2015 הוא פגש את המדורגת 7, השנה את 8-אמור להיות קל יותר על הנייר
1+++
מצויין!
אחלה פריביו, וחג שמח לכולם. נתראה בצד השני של החרוסת.
שידורים:
בוסטון-אטלנטה – ערוץ הספורט (55/555).
דטרויט-קליבלנד – ערוץ לייב (58).
חג שמח.
פריביו נהדר רועי.
בשבילי היית במשך הרבה זמן הבטחה גדולה בפלייאוף הזה אתה מממש אותה. גם השחקן המשתפר וגם האמ וי פי של הפלייאוף מגיעים לך (את שחקן ההגנה נשאיר למנחם אחרי הכול אין על מנחם בהתגוננויות…)
פריוויו מעולה, קליבלנד כמדומני צפויה להתקשות הלילה , קבוצה לא יציבה בעליל אחרי נצחונות גדולים, באים הפסדים , אומנם זה מאניטיים וקליבלנד מובילה 2-0 , אך דטרויט הראתה העונה שיש למה למכור מול קליבלנד, לא הייתי שם שקל על קליבלנד בשום משחק מתחילת העונה ועד לסיומה, קבוצה עם המון אגו ובעיות חולניות בתוך הקבוצה.
פריווין מעולה ומהנה…בייחוד השיר על הספרס
איך אפשר להגיד על שחקן כמו רג'י ג'קסון חכם? שחקן עם אייקיו כדורסל נמוך מאוד שלא מספיק כדי להיות רכז מוביל.
ההגנה של קווין לאב לא כלכך נוראית כמו שנהוג לחשוב או שפשוט לדטרויט אין גבוהים עם מישחק פוסט,דראמונד כרגע הוא אוברייטד רציני של הליגה.
מסר לאשך: ראית איך עושים את זה? התכנון להרדים את האויב בשני משחקים אח"כ לשמור על הבית ואז לבוא למשחק חוץ כשהיריב בלחץ. היום תורכם לממש
וכן, רג'י ג'קסון שחקן טיפש
עם כאלו תוצאות מוצלחות אחרי שהרדמתם אותם במשך שני משחקים, תחשוב לאן הייתם מגיעים אחרי ארבעה!
יופי של פריוויו. רועי כמו ווינר אמיתי מעלה הילוך בפלייאוף. בעיניי גם ברמה המקצועית של טורי הפלייאוף שלך עלית לגבהים חדשים. שאפו.
פשוט מעולה, רועי!
הביצה במשחק של דטרויט מסמלת את האשך האחד שלי, העומד על תילו למרות כל תלאותיו, שומר על בית בית המקדש שלא יחרב (המשחקים הביתיים), וכן את הביצה הסרוחה שלברון יקבל בפרצוף כשיפסיד 4-2 בסדרה.
רג'י ג'קסון לא חכם במיוחד, והוא כרגע הנעלם הגדול בסדרה.
אבל עדיין יש לי אמון מלא בו שיחזור בגדול להוביל אותנו נגד הרשעים
סחתיין על היצירתיות רועי
מישהו רוצה להמר כמה לברון הולך לשים לסטנלי ג'ונסון על הראש הערב? אני אומר, נקודה לכל דקה שהוא שומר עליו, לפחות..
35 נקודות+10 ריבאונדים+מבט זועם/בלוק אדיר עליו
שידור לקליבלנד דרך יוטיוב?
לכל מי שהצליח לא לראות עבירת תוקף של הארדן בסל המנצח אתמול:
http://official.nba.com/wp-content/uploads/sites/4/2016/04/L2M-GSW-HOU-4-21-16.pdf
עדיין לא ראיתי עבירת תוקף
זה בסדר, אתה רשאי להנחת אוהד יוסטון
חסר רק הדוח על המהלך של ג'ורדן ב-98', דוח נתיחת הגופה של יאסר עראפת והדוח על התרסקות העב"מ ברוזוול, ואז אולי נשתכנע.
יש לי בשורה קשה עבורך, אבל נראה לי שאתה כבר מודע לזה.
אתה פוץ
חחח..
לשמוע את זה מטרחן כמוך.. פרייסלס..
טרחן טרחן אבל כל מילה שלי חושפת את מחסר ההבנה שלך ומקפיצה לך את הפיוזים
המשחק בינתיים פיזי כמו שדטרויט רצו שיהיה.
איפה כל האוהדים של דטרויט???
שחור קטן (או 2 או 3…), 2 כדורים נגד צרבת, וקדימה, לעבודה.
זה לא אותו דבר בלי בובות הוודו, הפחד מהפרצופים המעצבנים, והבכי על השיפוט!
גיא שלח קישור למשחק בבקשה
מצטער, אני בליג פאס.
http://sportsleague.me/2016/04/22/cleveland-cavaliers-vs-detroit-pistons-nba-live-22-apr-2016/
מוריס היום מצוין.
חכה למחצית השנייה. אתה אוהד של דטרויט?
אני בכלל אוהד של הסאנס,
אבל הלילה אני בעד קליבלנד.
אני אגב בעד תחרויות. נואש כבר לקצת adversity. איך אומרים את זה בעברית?
*תחרותיות
הנה לינק באיכות סבירה:
http://www.vipleague.tv/basketball/381514/2/play-offs—detroit-pistons-vs-cleveland-cavaliers-live-stream-online.html
תבורך
וידוי אמיץ ידידי
נראה לי שהתכוונת ל- adversary (יריבות), adversity זה 'מצוקה'.
לא. לא. התכוונתי ל adversity. במובן של קושי לאי אלו מהקבוצות. לא יודע באיזה תרגום השתמשת אבל זו בטח לא מצוקה. לפחות לא במובן המקובל של המילה.
לינק עם איכות נורמלית ?
תשמעו, הקטע עם ההחלטה של ואן גנדי לשים את הגבוה של דטרויט לשמור על שאמפרט או על ג'יימס בחמישיית הסמול בול שלהם זה מהלך האימון המעניין של הפלייאוף עד עכשיו לטעמי. זה מוציא את קליבלנד לחלוטין מהמשחק שלהם. נראה אם הוא יתמיד בזה או ימצאו לזה פתרונות.
והלילה, זה לאב שזוכה לדאבל טים בכל פעם שהוא בפוסט.
והנה הוא ירד מזה. החזיר את סטנלי
אחרי כל התשבחות שכתבתי על לברון מוקדם יותר היום (אתמול? קשה לעקוב אחרי הזמן אחרי כל כך הרבה יין…), עד עכשיו – לברון איום ונורא.
סטאנליייי ג'ונסווןןןןןןן!
דאטס מיי בוי סטנלי ג'ונסוןןןן
לא מסכים. פושר במונחים שלו. בטח לא איום ונורא. הוא לא נדרש ליותר ממה שהוא נותן. כמעט לכל שאר שחקני קליבלנד שמשחקים דקות משמעותיות יש משחק מצוין בצד ההתקפי. ההגנה שלהם (ובמיוחד הגנת המעבר) היום היא חלשה.
קיבלנו כמה רגעים מרוכזים תחת הכותרת "למה האוסטרלי שאף אחד חוץ מאוהדי הספרס המושבעים ביותר לא קיבל יותר מכמה דקות משחק אצל פופוביץ'"
מבלבל קצת הנושא, הנשוא והמושא במשפט שלך. לא הבנתי מי אוסטרלי ומי קיבל מה אצל פופוביץ'…
האוסטרלי זה ארון ביינס ששיחק בסן אנטוניו
ברחו לי המילים – האוסטרלי שאף אחד חות מאוהדי הספרס המושבעים *לא מכיר*
אז עגל –
זה שהסדר באופקים היה יבשושי, נגמר ב-21:30, ואתה אחרי שינה מרעננת,
או שהיה קרחנה באופקים, ורק בקושי הספקת להגיע לתחילת הרבע השני?
היה יבשושי כרגיל, אני לא רענן בכלל, זה אפיקים ולא אופקים, ואנחנו בכלל אצל ההורים של אישתי
אפשר סיכום של המחצית בין דטרויט לקליבלנד עד כה?
המשחק פיזי יותר מהמשחקים הקודמים, 2 הקבוצות זורקות פחות מבחוץ ומחפשות להגיע לצבע.
בדטרויט סטנלי ג'ונסון מצוין, בקליבלנד 2 ה-PG נותנים יופי של משחק.
תודה גיא.
סוף סוף בוסטון משחקים כאילו שזה פלייאוף!
וסוף סוף הבנתי למה בלוג לי זה כל כך כיף – אחלה דרך להעביר את פסקי הזמן המתישים האלו!
באותו נושא, יש מצב טוב שמרחיקים את דראמונד מהמשחק הבא עם המרפק שהוא הוריד ללברון off the ball
רועי פרוויו נפלא מאד, אתה כותב נהדר שנים וזה עוד משתפר,
יש עוד שק רווי מחמאות לאמר לך ועוד אגיד,
גיא אשך עגל איש ממשיכים להצחיק ולהיות יצירתיים, ורק הגעתי מהסדר
ורק הספקתי דקה במחצית, מהלינק של עגל, תודה,
איך אתם מסכמים את המחצית? אקרא בתגובות
פעם ראשונה בבלוג החי. ורוב תודות לארוחת הפסח של חמותי ששומרת אותי צמוד לשירותים כבר מעל שעה.
http://www.mapsutim.co.il/tv-israel/5-israel-tv
ערוץ 5 בתקווה שריגר יתמתן
דורון אתה תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!
מאיפה הבאת את הלינק הזה???????
https://www.youtube.com/channel/UCST0KWTHNqU3xE8RxXXiv3g/live
למי שביקש יו טיוב
למה שימי ריגר הפסיק לשדר עם גיל ברק?כל השידורים האחרונים שלו היו עם דניאל זילברשטיין עידו גור רון ברבש ועוד איזה אחד שאני לא זוכר את השם שלו
מהרדיט, בשמחה, מה שעגל נתן גם טוב,
חשבתי על סיכום המחצית וגיא סיכם בערך באותו הזמן
תודה לכם
אין דבר כזה "מגיע" או "לא מגיע" ב-NBA,
אבל לקליבלנד באמת לא מגיע לנצח היום.
אנדרה דארמונד זה דוויט הווארד לעניים
דווייט הווארד לענבל אור אחרי התפוצצות הפרשה שלה.
אין סופרסטאר יותר מוגבל ממנו.
הוא ודיאנדרה ג'ורדן מראים כמה הסנטר של ימינו הוא נגר אפס ללא כדורסל ויסלחו לי כל המנחמים והדינוזאורים שגדלו על סנטרים אבל לסנטרים היום אין מושג בסיסי בכדורסל.
אטלאנטה עם הגנת הברזל שלה ספגה 37 נק ברבע
מגיע זה משהו שמגיע רק בסוף
אמן גיא כולנו דטרויט והאשך היום!!!
אה סליחה שכחתי את עגל שלא הודיעו לו שבלאט עזב, 🙂
אני בעד קליבלנד כי יש להם אוהדים ועיר שאם מגיע למישהו אז זה להם
נראה לך שאני דטרויט???
טיב מערכת היחסים שלי עם ילדי על הפרק!
(הרי אם הקאבס מפסידים פעמיים לדטרויט – אני צריך למכור את הבית, ולעבור למלונה, בשביל לכסות את ההפסד ל-"ללל"…)
תיהיה רגוע בקצב הזה עם דטרויט ינצחו משחק אחד זה יהיה הישג מבחינתם
איפה כל המלעיזים על משחק הבידודים המכוער של קליבלנד, על לברון רכבת המשא ועוד, עייפים מהסדר?
מה קורה נסיך?
אתה רק שם לב שהם משחקים נגד צסק"א מחוזקת, כן?
אחי כשהכל הולך טוב לקאבס אז ההקפה שלהם זורמת וניראת מעולה. כשפתאום הדברים לא הולכים אז חוזרים תוך שנייה למשחק בידודים
קיירי ארווינג ממשיך לעשות את מה שהוא עושה בהצלחה כל הסדרה עד עכשיו: לפרק את ההגנה של הפיסטונס במו ידיו, קבלת החלטות נהדרת בדקות האחרונות של הרבע השלישי
וואו אני פשוט לא מסוגל לשמוע את זילברשטיין מאונן על לברון. די.
לקליבלנד יש פשוט יותר מדי כלים. ההגנה שלהם בכל הסידרה הזו היא בינונית מינוס מינוס. אבל ההתקפה ברמה גבוהה מאוד. יש להם כלים כמעט לכל סיטואציה על המגרש ודטרויט לא מספיק טובים בהגנה. עוצרים את לברון בתדירות, יבואו עם השלשות. עוצרים את השלשות יבואו בלואופוסט. עוצרים את הלואופוסט יקטפו ריבאונד התקפה. אין לדטרויט מספיק כלים. זה הכל.
חחח שחכתי מההתערבות, מה יפה בקליבלנד הערפל? זה שמסתיר?
זה תמיד מצחיק אותי באמת איך נשארת תומך בהם,
זה באמת מעלה לי חיוכים ואני רוצה שזה ישאר כך, ללא ציניות,
אתם מצחיקים.
היחידים שמשחקים טוב בסדרה בדטרויט הם קלדוול פופ ומרקוס מוריס.
רג'י ג'קסון לא מוכיח שהוא סופרסטאר כמו שכמה חושבים.
ואנדרה דראמונד צריך ללכת לעבוד בהובלות או סבלות.
ארון ביינס בכלל לא שייך לענף, נראה כאילו הוציאו אותו ממועדון האוויטה בתל אביב.
לברון במשחק מאוד בינוני אבל דטרויט פשוט לא ברמה לפליאוף.
השידור ביו טיוב שהיה טוב ניהיה מטושטש גם אצלך יואש?
עגל צודק עם האין בידודים של לברון(ממה שראיתי)
אני מעודד בלחש את לברון לזרוק שלשות ואז מצטער שהוא קולע.
אני רואה באתר מפסוטים. רואים מצוין.
ומבחינתי בכל סדרה שיזרוק ל3. הוא יכול לנצח ככה אולי משחק 1 מסדרה.
מרקוס מוריס פשוט שחקן מצוין.
אוהב את הואן גאנדים-יהודים אמיצים
https://www.youtube.com/watch?v=p43HkdcNwrA
https://www.youtube.com/watch?v=KRONorKxXI4
דטרויט בלי ואן גאנדי הופכת מצסק"א מחוזקת להפועל מגדל העמק.
הפרשי הרמות בין ואן גנדי ללו הם עצומים
קווין לאב וקונוס זה היינו הך בהגנה, כל פעם שהאריס מקבל את הכדור מולו ומוריד אותו לכדרור הוא ישר יוצר יתרון בהתקפה לפיסטונס….
היום לברון מחרב את המשחק של הקאבס.
8 מ-22 מהשדה, 1 מ-6 מה-3, 4 איבודים –
ובעיקר, בחירת זריקות נוראה.
בעוד שב-2 המשחקים הראשונים הוא שיחק הרבה בפוסט, היום הוא מסתפק בג'אמפ שוט אחרי ג'אמפ שוט שלא פוגעים בכלום.
זה לא מדויק,חצי נכון. הרבה מהזריות הרעות שלו היו בסוף שעון כמוצא אחרון. עדיין יש לו את הפלוס-מינוס הכיטוב בקבוצה, כרגיל
קיירי פשוט רמה אחת מעל כולם בסדרה הזאת
אפס מאופס דראמונד.
כל העניין של הסנטרים והעונשין זה עצלנות.האוורד דראמונד דיאנדרה ובעבר גם שאק .שיזרקו בקיץ 1000 עונשין כל יום לפחות שיעלו את האחוזים מהקו ל60-70.
שאק היה טוב משניהם וגם פיצה על זה בעוד 300 דברים אחרים.
מסכים לגבי שאק.הטענה שלי שלא נראה לי שהם עובדים כדי לשפר את זה
בבקשה שקליבלנד ינצחו ולא נצטרך לראות יותר תסדרה המחורבנת הזו.
פשוט אבסורד שדראמונד יושב על הספסל במשחק הכי חשוב של הקבוצה שלו בשנים האחרונות בגלל שהוא אפס מאופס ולא מסוגל לקלוע עונשין ב40 אחוז.
האק-א-מישהו הוא הexploit הכי גדול שחושף כמה הסנטרים בליגה הם בלוף וכמה הכדורסל הישן מת כל עוד החוק הזה לא יבוטל ואסור שיבוטל
קולדוול פופ שומר מדהים!
אגב מי ששם לב, כל ההתקפות של קליבלנד פרט לאחת ברבע הזה היו מהלכי סולו של קיירי שכדרר את עצמו למוות. רק בבקשה אל תספרו לנו שיש שם מאמן ושיטה.
לגיא לילדך יש קרמה טובה בטוח, למה בזכות שיש להם אבא מצוין,
תמסור להם בבקשה ואני מוכן גם להוכיח,
עכשיו גם לפסח הזה היחסים יהיו טובים בגלל הגרוש ללירה של דטרויט.
אני אחזור על גיא: ניהול דקות המנוחה של לברון גרוע מאוד (גם במשחק הזה)
אתה הרי יודע שהקשר ביני לבין ה-"ללל" הוא כמו בין ז'בוטינסקי לליכוד של ימינו…
מתוך 6 זריקות ל-3 שלברון לקח, 2 היו טובות, מהן קלע אחת.
היום הוא מכדרר הרבה יותר מדי, והרבה מזריקות "סוף השעון" שלו הן בגלל שהוא זה ששרף את הזמן.
ראיתי את 15 המשחקים האחרונים של קליבלנד,
והלילה זו הייתה הפעם הראשונה מזה זמן רב שיש לו משחק כל כך לא יעיל.
זה נוטה לקרות לו גיא בין מאי ליוני כל שנה יש תופעות טבע שתמיד מתרחשות , כמו עונת הנדידה של הציפורים בערך… תחושה חזקה שככל שהפלייאוף יתקדם נראה עוד ועוד מזה, זה האיש לגדולתו ורעתו
למה? הוא נהדר לשונאי לברון.
איבודי כדור מטומטמים
ריבאונד התקפה חלש
ה"בולדוזר" שלך בצבע בחוץ
איך בדיוק מנצחים משחק ככה. זהו, שלא.
איזה שחקן שכונה הרגי גקסון הזה.הייתי מנסה להביא את קונלי שחופשי בקיץ ועושה עליו טרייד.קולדדול פופ האריס ומוריס להשאיר ואת דארמונד לשלוח לעבוד על העונשין
והנה רג'י ג'קסון העקום נופל.
אוי מי שאמר שקליבלנד יחזרו לבידודים פגע בול. מחצית ראשונה נהדרת התקפית. מחצית שנייה לברון.
רג'י בעקבות גרין אמש
חבל שרג'י ג'קסון לא שם את הכסף איפה שהפה שלו נמצא. היה צריך להישאר רכז מחליף של ווסטברוק, שחקן לא רע לעונה סדירה ולא יותר
עגל לפחות את זה נקבל מהסידרה, שיהיה כשיר ויפסיד בהמשך
כמה הזדמנויות הפיסטונס צריכים בשביל לקחת את המשחק הזה? כי קליבלנד משתדלים לתת להם לא מעט והם (בעיקר ג'קסון) מתעקשים לא לקחת
קיירי הכוכב האמיתי של קליבלנד
איך אומרים N O T
אבל הוא כן הכוכב שהם תלויים בו יותר כיוון שהוא הפחות יציב ביניהם (הוא גם בעל היכולת הגבוהה ביותר לייצר נקודות לבדו)
גיים
והנה הדוגמא החיה: איזה פרייארים עם השלשה של אירווינג עכשיו
לינק יוטיוב לבוסטון – אטלטה ?
דחוף לאשך, איסור חמור עליך לצפות, לברון בתמונות קשות ביותר.
החיוך שנראה כאילו בעצירות אצל אדם נורמלי אחרי השחלה של קיירי
יששששששששששששש!!!
3-0 ענק
היה משחק גדול ומותח וקיירי ניצח את המשחק עם משחק גדול ושלשה מטורפת בדקה האחרונה!!
לך לישון ילד
כך אלעד כריסטופר מהאסטבן
https://www.youtube.com/watch?v=83mHhXpNOGY
תבורך (אבל אין ווליום)
דרך אגב, כמעט לכל קונטנדרית אמתית, יש את משחקי הפלייאוף, בהם היא נראית זוועה, ועדיין מנצחת.
בסופו של יום, 3 – 0
גיא עוד נצחון אחד וצריך לחפש חבר שינהג בחזרה
או שנגיע למפגש ברכבת
שששששששש
אם יש דבר שלמדתי ב-3 העשורים האחרונים שלי כאוהד ספורט –
זה לא לפתוח את הפה לשטן.
(ליוסטון שלך חלק גדול בתהליך הלמידה הכואב…)
דורון האסטבן ברוך השב דאגנו לך. חג פלייאוף שמח לך. אשך, אל תכעס, אבל הלברון הזה לא רע, וקיירי פשוט תותח. שלא לדבר על טריסטן תומפסון, מפלצת. אבל הכי ענק מכולם הוא סטן ון גנדי, איזה הצגה הבנאדם.
גיא בעל הפיצוציה שלך הודיע שהוא יוצא לחופשה כי הרווח האסטורונמי
לו ציפה נמוג ונעלם. 🙂
אסף, רק להזכיר, המאי – יוני של לברון ב-5 השנים האחרונות כוללים 5 פיינלס, 2 אליפויות, 2 פיינלס MVP.
אמרתי לטוב ולרע וכמי שלא מחבב אותו אודה שלצערי לרוב זה יוצא לטובתו.
דטרויט ממשיכים באסטרטגיה של להרדים את האויב ואז להכות בהפתעה
יוסטון החליטו לעצור אחרי השני
לילה/בוקר/וואטאבר טוב לכולם,
היה תענוג.
לילה טוב גיא, תבורך ותצליח תמיד.
דרור אהלן, ברוך הנמצא, ותודה רבה על הקבלת פנים,
דרך אגב הזכרת את דיויד בואי, וידידה שלי שרופאה בדיקור סיני
בחורה ראש ממש טוב ומפותח החליטה שהיא תפגש עם בואי
ממש ימים לפני שמת, היא כנראה הרגישה והחליטה למגנט פגישה
איתו ושהקוסמוס יסדר, אמרתי לה שכנראה הרגישה שהוא עוזב
לעולם אחר.
צודק כריסטו מחפש אחד עם ווליום
http://hdstream.us/live/basketball/Atlanta-Hawks-vs-Boston-Celtics.htm
איפה המטומטם הזה שאמר לי שאני הוזה.שאני לא מבין NBA
כשאני אומר לא שופטים משחק NBA לפי תחילת משחק לא שופטים
בוסטון הייתה ביתרון 23 הפרש עכשיו תיקו.
כל אחד חושב שהוא מבין גדול.
תיקו אחי
אנחנו בכדורגל
איני מוצא יו טיוב עם ווליום, זה בנתיים גם טוב
שים את ה2 לינקים את היו טיוב הטוב ואת השני במקביל תשמע
בהצלחה
נו, איפה כל אלה שאמרו שאחרי הפציעה של אייברי בראדלי זה הולך לסוויפ?
מקווה בשבילם שישנים…
lets go celtics!
לברון שחקן נהדר יעיל לא דפוק בראש וקליבלנד תיקח אליפןת ואללה נחיה ונראה אם תגיע בכלל לגמר
ממפיס כנראה לא תיקח משחק, אבל כמה קשיחות, לב ונשמה יש בשחקנים האלה. איפה הם ואיפה יוסטון (למרות המשחק שלקחו) או אפילו פורטלנד.
מזה כבר כמה עונות שיש להם מתן , הספרס בקושי בהילוך שני, מחלקים דקות כאילו אנחנו עוד בעונה הסדירה, נראה לי שרק לאונרד ואולדריג' יעברו את ה-30 במשחק הזה
אגב 10 שחקנים באזור ה-15 דק' על המגרש בספרס, הכי מעט
"הטירון" דאנקן עם 14 בלבד מבקש שלא יעירו אותו מתרדמת הקיץ עד לסיבוב הבא
אני לא מבין למה דיוויד ווסט לא זורק
אז מה? הספארס הולכת להפסיד לחמישייה השנייה והשלישית של ממפיס?
(הסדר אצלנו באטלנטה רק ניגמר)
מניח שתשלים את החסר מנחם, מצטרף להמלצה למטה של סומסום לצפות באטלנטה-בוסטון ובעיקר החל מהמחצית השנייה שהייתה טובה מאוד.
אולי רבע הכדורסל הכי עוצר נשימה שראיתי השנה, האחרון בבוסטון.
לבעלי ליג פאס: ממליץ לגשת לפלגרנט של שרודר על תומאס, ב-85-86. בהפסקה הקצרה, נותנים שם את ריכוז של כל הכיסוחים במשחק עד אותו רגע, שזה משהו כמו 3 טכניות, 2 פלגרנט, ופיצוצים שלא ייאמנו.
משם מתחיל סטרץ' של 4-5 דקות מדהימות של כדורסל, משני הצדדים, פלייאוף בסקטבול ברמה הכי גבוהה והכי מדממת שיש. המזרח מחזיר את הגאווה.
עשו לעצמכם טובה וגלגלו לשם.
חוץ מזה, דטרויט-קליבלנד סדרה ברמה גבוהה מאוד. אל תאמינו לשונאים. לדטרויט עתיד גדול. קליבלנד מקבלת את כל הביג-3 שלה בכושר משובח, לאורך כל הסדרה, גם הערב, וקיירי ארווינג הוא קלאץ'.
עדיין מאמין שדטרויט תיקח לפחות משחק אחד בסדרה. כי מגיע לה.
באמת מגיע לה.
עכשיו רק שלא ירחיקו את דרומונד מהמשחק הקרוב.
גיא, למה שלא ירחיקו? האם זה לא שווה הרחקה? האם שחקן לא צריך להיענש על פגיעה לא ספורטיבית ומכוונת אוף דה בול? איך תרתיע אחרים מלבצע פעולות כאלה בעתיד?
דווקא במקרה כזה ההשפעה על הסדרה מינורית (הרשה לי להניח שלא יהיה פה קאמבק היסטורי). זה הזמן לנקוט ביד קשה.
http://www.usatoday.com/story/sports/nba/playoffs/2016/04/22/pistons-andre-drummond-elbow-lebron-james-head-game-3/83413824/
(זה בשביל מי שלא יודע על מה מדובר)
עכשיו אחרי צפייה חוזרת, נראה לי שאתה צודק.
בזמן המשחק זה חשבתי שהמרפק היה לא מכוון.
יש לי פינה בלב לדרה, הוא טיפוס מיוחד ונשמה טובה מבפנים. זה גם דופק את המשחק שלו, אין לו אופי של האסלר, בכלל.
לא יודע, לא נראה לי מכוון, למרות שזה מהלך מסוכן בלי ספק.
ובאותה נשימה – אם על זה הוא יורחק, חצי מהשחקנים בבוסטון-אטלנטה לא צריכים לראות פרקט עד סוף העונה. היה שם מרחץ דמים. ומה שטוב, עוד משחק כזה בדרך.
נראה לי שהוא קודם כל פוגע בכתף שלו ומשם זה ניתז לצוואר, כך שיהיה קשה לטעון שהוא כיוון להגיע מעל הכתף.
אני מעריך שהוא לא יורחק.
במבט נוסף הוא גם סובב את הראש באמצע כך שהוא לא בדיוק יכל לראות איפה במדויק הוא הולך לפגוע.
במהלך המשחק חשבתי שזה כלום. רק אחרי התגובה של מתן התבוננתי יותר בקירוב – אין הרבה ספק, רואים שדרומונד מסתכל ישירות לכיוונו של לברון שמתקרב, ואז מניף את מרפקו בשביל לעצור/להאט אותו.
מהלך מסוכן, שגם נראה מכוון.
הוא בהחלט התכוון לפגוע בו ולעצור את התקדמותו לכיוון הסל, אבל קשה להראות שהוא התכוון לפגוע בצוואר, שהוא התכוון לפגוע בו לשם המכה עצמה, ושלא התכוון פשוט לסגור אותו לסל המגע יהיה זרוע לחזה(דבר שהוא חוקי לגמרי) המגע שנוצר לא יצא כל כך חמור בטעות.
לברון לא יתן להם, זה יגמר בסוויפ. שנה שעברה הקאבס הובילו 3 -0 פעמיים וזה נגמר בסוויפ מהדהד.
שחקן ההגנה של העונה עם 5 חסימות, 4 חטיפות ו-6 כ"ח בהגנה.
דטרויט עושה את שלה בסדרה. הבעיה שקליבלנד לא. הם היו אמורים לקרוס אל תוך עצמם אל מול העמידה של דטרויט. אבל ג'יי-אר וקיירי החארות האלה הם גיימרים רציניים. ולברון זה הדוש הגדול ביותר שראיתי בימי חלדי.
לא נורא, יצברו ניסיון, יעבו את הסגל ויחזרו טובים יותר בשנה הבאה.
דראמונד לא יתחיל לקלוע 60%< מהעונשין ולא חשוב כמה הוא יתאמן על זה. כל עוד לא נאבקים בהאקינג (מבלי לפתוח שוב את הדיון על זה), לדטרויט יהיה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לשלבים הגבוהים בשנים הקרובות. איתו ובלעדיו אלה שתי קבוצות שונות בתכלית. אם וכאשר יחליטו לשים לתופעה סוף, ועם עוד שחקן טוב, זו קבוצה שיכולה לאיים על המזרח.
ועוד לא נגעת כאן בכלל בבעיות של להתקדם עם רג'י ג'קסון כמנהיג של הקבוצה
כן, היה נתון נהדר בשידור לגבי ה – projected wins שלהם כפונקציה של אחוז העונשין שלו. אם היה קולע ב 70% היה מוסיף להם עוד חמישה ניצחונות בעונה. זה מקום 3 במזרח העונה. מדהים בעיניי.
כמה מגדולי השחקנים בתולדות המשחק הם/היו "דוש".
למעשה, השחקן שתמונתו מפארת את הקובייה שמעל ה-'אשך טמיר המקורי' (ולא בציניות) עשה קריירה נהדרת מלהיות "דוש".
לא סתם הם כונו – ה-'באד בויס'.
סטנלי ג'ונסון הראה במשחק יכולות "דושיות" לא מועטות (הלך ראש בראש עם לברון על כל פרצוף מצחיק, התלהבות מוגזמת, וטראש טוק) –
ואני צופה לו עתיד גדול (שוב, לא בציניות)
יקירי אתה כנראה לא יודע מה זה דוש! (גיא??)
האשך צודק. אני רואה את דטרויט בקביעות – אי אפשר לדרוש מהם יותר בסדרה הזו. אפשר להיות פיקי (עם טוביאס, וכמובן הטרגדיה של דרה בעונשין) – אבל הם נותנים הכל. וזהו, זה לא מספיק, כי הקאבס פשוט בכושר מעולה, למרבה הצער.
1+
טוב הלילה אם אינדיאנה יכולה להפתיע בקטנה אני אשמח בתור אוהד
למרות ששימי האמיתי אוהד ניקס