חם מהתנור: סקוט ברוקס יאמן את וושינגטון/רועי ויינברג

וושינגטון וויזארדס מינתה הלילה (ו') את סקוט ברוקס לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. ברוקס ירוויח 35 מיליון דולר ב-5 השנים הקרובות.

בעבר ברוקס, שמתמחה בפיתוח שחקנים, אימן את הת'אנדר וזכה בפרס מאמן העונה ב-2010. במשך 7 עונות ברוקס ניצח 338 (62% הצלחה), הגיע פעם אחת לגמר הליגה ופעמיים לגמר המערב.

*
לאחר מינוי ברוקס לוושינגטון וטום ת'יבודאו למינסוטה, המועמד המוביל לתפקיד האימון ביוסטון רוקטס הוא מאמן הקבוצה לשעבר, ג'ף ואן גאנדי.

*

גארד שרלוט הורנטס, ניקולס באטום, נפצע במהלך המשחק השני של הקבוצה מול מיאמי ובספק לשאר הסדרה.

*

יש שמועות על "עניין משותף" של מאמן דנבר לשעבר, בראיין שואו, וסקרמנטו קינגס בכך ששואו יהיה המאמן הראשי של סקרמנטו. שואו הוא אחד מהרשימה הארוכה של אנשים שהתראיינו/יתראיינו למשרה.

*

פאוור פורוורד סקרמנטו קינגס, קווינסי אייסי, צפוי לנצל את אופציית היציאה בחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי בקיץ. אייסי נתן העונה 5.2 נק' עם 3.2 ריב' ב-14.8 דקות עבור הקינגס.

*

צמד הגארדים של מילווקי, או ג'יי מאיו וגריוויס ואסקז, לא צפויים להמשיך עם הקבוצה ב-2016/17 אלא להיות שחקנים חופשיים בקיץ. מאיו העונה עם 7.8 נק' ו-2.4 אס', ו-ואסקז, שפספס את רוב העונה עם פציעה ברגלו, תרם 5.7 נק' ו-4 אס' ב-23 משחקים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

    1. ולשאלה הפרובינציאלית השבועית רועי… יוסטון נשמעת סגורה כנראה האם בלאט בנקודת זינוק לתפוס את אחת מהשתיים האחרות?

      1. כן. הוא מאוד מאוד קרוב למשרה בניו יורק (כבר יומיים כל הכתבים של הניקס מדברים רק עליו), ומבחינת סקרמנטו יש רשימה של 17-20 מועמדים שדיבאץ רוצה לראיין, יש סיכוי גבוה שהוא שם. אם הוא לא יגיע לשם, הוא יוכל למצוא גם משרה כעוזר מאמן בגולדן סטייט (אם וולטון עוזב), באוקלהומה (מונטי וויליאמס עוזב) או באטלנטה, שלושה ארגונים שתפקיד עוזר מאמן בהם הוא גם מקפצה לתפקיד של מאמן ראשי.

        1. חבר'ה די מספיק עם זה. בלאט לא יהיה מאמן ראשי בארה"ב השנה וסביר להניח שלא בשנים הקרובות. מפקד שפניו הולבנו ברבים והסמכות שלו סורסה בפומבי על ידי חייליו, לא ישובץ יותר לתפקיד פיקוד.

          לברון ו-ESPN עשו לבלאט משפט שדה וגם גזרו את דינו.

  1. ברוקס רצה לאמן את הלייקרס, אבל המקורבים שלו טוענים שלוק וולטון יגיע לשם.

    ברוקס היה הבחירה היותר נכונה, אבל וולטון הוא הפשרה ההגיונית בין ג'ים באס שרוצה שינוי/שדרוג בעמדת המאמן, לבין ג'יני שרוצה להכין את הקרקע לפיל ג'קסון.

    קשה לי לראות שום מועמד אחר כרגע, אלא אם כן ג'יני לוחצת עד הסוף וביירון סקוט נשאר (ואז שאלוהים יעזור לנו…).

  2. כמו בליגת העל שלנו בכדורגל, כל המאמנים החלשים שנמצאים בבנק השמות עושים סבב ביניהם על הקבוצות. אין קשר ליכולת מקצועית בליגה הזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט