סיכום יום חמישי הגדול, מהדורת הפלייאוף / דור בלוך

ובכן, שלושת הסדרות שלנו ב-1-2 ואולי בכל זאת לא יהיה לנו סיבוב ראשון מיותר לגמרי. אוקלהומה פירקה את דאלאס ונקמה את המשחק הקודם כשהיא לוקחת בחזרה את השליטה בסידרה. לעומת זאת טורונט ושניצחה ועלתה ל-1-2 ממש לא צריכה להרגיש בטוחה לקראת משחק מספר 4, ויוסטון יוצרת אשליה של עניין מול גולדן סטייט.

אז בואו ניגש לאקשן.

דאלאס מאבריקס 102  – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 131 (2-1):

הסדר שב על כנו בדאלאס ואוקלהומה החזירה לעצמה את יתרון הביתיות אחרי ששלטה במשחק כולו ולא אפשרה לדאלאס להוביל ולא פעם אחת במשחק כולו.

אוקלהומה העלתה את הקצב, רצה כל הלילה ודרסה את דאלאס בהובלתו של קווין דוראנט שאחרי משחק קטסטרופלי במשחק מספר 2, התאושש פתח עם דאנק ענק ושלשה וסיים עם 34, אם כי ראוי לציין שהאחוזים שלו מבחוץ עדיין לא היו טובים עם 3 מ-9. ווסטברוק היה גדול לא רק עם 26 נקודות באחוזים טובים אלא גם עם לא פחות מ-15 אסיסטים. גם שחקני המשנה אנס קנטר עם 21 וייטרס עם 19 אולי במשחקו הטוב ביותר העונה, ואיבאקה עם 16 תרמו להחזרת הביתיות.

נוביצקי דיבר אחרי המשחק ואמר את הדבר הנכון ביותר – במצבה הנוכחי דאלאס לא יכולה לקלוע 131 נקודות ולכן אם היא לא מצליחה להאט את המשחק אין לה מה לחפש בסידרה הזאת, וזאת למרות משחק התקפי מצוין של החמישיה שלה כשמתיוס מוביל עם 22, פלטון מוסיף 18, נוביצקי 16 ובראה עם 15.

כעת הסידרה תלך למשחק מספר 4 בדאלאס, כאשר המאבריקס יקוו להישאר בחיים.

אינדיאנה פייסרס 85 – טורונטו ראפטורס 101 (2-1):

גם טורונטו החזירה לעצמה את הביתיות במשחק מזרחי קלאסי.

וגם כאן לא היה לנו מאבק של ממש כאשר טורונטו כבר הובילה ב-23 בעוד אינדיאנה לא הובילה ביותר מ-3 במשחק כולו. , טורונטו פתחה פער של 20 ברבע השני ולא הסתכלה לאחור.

טורונטו שלטה כאן בריבאונד ובנקודות בצבע, אבל שני המפתחות היו ההגנה של הראפטורס שטרפה את הפייסרס והעובדה שהקבוצה סוף סוף קיבלה את הגארדים שלה לפלייאוף הזה כאשר הדואו קולע 42 נקודות יחד, אומנם עדיין לא באחוזים מדהימים אבל היי לפחחות הם קלעו יותר מקורי ג'וזף. קארול הוסיף 17 במשחק מצויין אבל עיקר התרומה שלו הייתה בכך שפול ג'ורג' הוגבל ל-1 מ-8 מהשלוש.

לג'ורג' היה משחקו החלש ביותר בפלייאוף עד כה, אבל גם משחק שנותן תקווה שכשהוא משחק את המשחק הרגיל שלו לאינדיאנה יש סיכוי אמיתי בסידרה הזאת מול המדורגת שנייה במזרח. ג'ורג' סיים עם 25 וטרנר הוסיף 17 מהספסל אבל זה כל מה שהיה לאינדיאנה הלילה בהתקפה.

יוסטון רוקטס 97 – גולדן סטייט ווריורס 96 (2-1):

גבירותי ורבותיי עצרו את מכבשי הדפוס, היה לנו משחק צמוד.

ללא סטף קארי ההתקפה של גולדן סטייט גמגמה לפרקים, ואפשרה ליוסטון להישאר במשחק עד הרגע האחרון ממש, למעשה השליטה לאורך רוב המשחק הייתה של יוסטון שסיימה רבע ראשון נפלא עם 31 כשהיא מגבילה את יוסטון ל-18 בלבד. הדנימיקה של המשחק הייתה כזאת שבה יוסטון פותחת יתרון דו ספרתי, ואז גולדן סטייט עם הרבה מהלכי האסל חוזרת למשחק והופכת אותו לצמוד וחוזר חלילה.

ללא קארי, וכשהארדן לפחות עושה קולות של שמירה, הרבה יותר קל להצמד לקלעים של גולדן סטייט ואכן יוסטון הצליחה להגביל את הקליעה של הווריורס ל-6 מ-25 בלבד כשקליי תומפסון קורס ל-0 מ-7 מהשלוש כולל שלשה מטווח סטף קארי 20 שניות לסיום ליתרון שלא נכנסה.

הארדן היה הארדן עם 33 אבל האחוזים משלוש הם עדיין לא זה – 4 מ-14, כולם עם יד על הפרצוף, והווארד ומוטיאנוס תרמו דאבל דאבל כל אחד כשיוסטון לא קיבלה כמעט כלום מהספסל שלה, אבל צריך להגיד את האמת העובדה שהמשחק הזה היה צמוד הייתה בעיקר עניין של גולדן סטייט.

בלילה שבו תומפסון היה קטסטרופה וקארי לא שיחק הווריורס הבליטו שחקנים כמו ספייטס שתרם 22 מהספסל, הרוקי איאן קלארק עם שיא קריירה בפלייאוף של 11 נקודות, ושון ליבינגסטון עם 16 ולמרות הכל בשניות האחרונות היא יכלה לנצח.

אחרי אותה החלטה של קליי, יוסטון יצאה להתקפה, התקשתה להכניס כדור ואיבדה אותו לבסוף למתפרצת של גולדן סטייט ו-2 קלות של איאן קלארק. ליוסטון לא היו ריבאונדים, הארדן העביר את החצי, חדר, עשה את הסטפ באק וקלע בקור רוח את קליעת החצי מרחק כדי להעלות את יוסטון ליתרון. גולדן סטייט ניסתה להוציא את הכדור ואיבדה את הכדור בשלומאליות שנייה לסיום, נגמר? כמעט. יוסטון הוציאה את הכדור גרוע ואיגודלה כמעט חטף את הכדור אבל זה ברח ממנו ויוסטון לוקחת את המשחק, ויורדת מאושרת לצלילי שיריו של פרינס שנוגנו ברקע.

ועכשיו לקאר יש החלטה לעשות, האם להחזיר את קארי למשחק 4 או לקחת את הסיכון.

עכשיו, יהיה הרבה יותר מענין.

וזה נכתב לפני המשחק:

חמישי שמח לכולם, בואו נקבל אותו בשיר!

https://www.youtube.com/watch?v=Ob7BE8OniA0

ממעמקי המשחק הגרוע שלו במשחק 2 יעלה ויבוא קווין דוראנט כדי לגאול את עצמו ואת יתרון הביתיות של אוקלהומה מול דאלאס, טורונטו תגיע לאינדיאנה בניסיון לעשות את אותו הדבר ממש, והיוסטון רוקטס ינסו להיראות כמו קבוצת כדורסל בשני צידי המשחק.

או לפחות בצד אחד.

https://www.youtube.com/watch?v=Ss_-D06505Q

אז בואו ניגש לאקשן!

דאלאס מאבריקס  – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-1) 2:00:

שום דבר במשחק הראשון בין השתיים לא הכין את הצופים למה שקרה במשחק מספר 2, וזה חברים אולי הדבר היפה ביותר בפלייאוף, זוכרים את הסידרה של סן אנטוניו ומיאמי שבה כל המשחקים נגמרו ב-20 הפרש ומעלה אבל כל פעם לקבוצה אחרת (עד למשחקים 6-7 יימח שמם וזכרם)? אז ככה זה פלייאוף לפעמים, וזה נפלא כי אתה אף פעם לא יודע למה תקום במשחק הבא וכל מה שנדמה לך שאתה יודע אתה מגלה שבעצם אינו נכון.

אבל דומה שאין שום סיכוי שהקלפים יסתדרו לדאלאס באופן שבו הם הסתדרו במשחק מספר 2, זה פשוט מופרך שהקבוצה שהחמיצה את דיאנדרה ג'ורדן בדקה האחרונה, ואיבדה את צ'נדלר פרסונס לפציעה, תמשיך לתת פייט לקבוצה השלישית בטיבה במערב.

האומנם?

דאלאס הצליחה בעזרת הרכבים גבוהים ושימוש נבון ברוקי שלהם לכפות משחק בקצב איטי שלא מתאים לאוקלהומה וכך להביא למשחק צמוד שנגמר בהפסד של אוקלהומה, לכאורה הם אמורים להיות מסוגלים לעשות זאת ואף בצורה טובה יותר בבית. כמו כן צריך לומר שנוביצקי לא ממש התלהט במשחק הזה, וזה עוד קליע שיש למאבריקס באקדח שלא נורה עדיין.

אלא שבמשחק הזה ווסטברוק ובעיקר דוראנט נכנסו לרצף קר שבלתי סביר שיחזור על עצמו אפילו עם שמירה מצויינת, ומהצד השני דרון ויליאמס ופלטון נכנסו לרצפי קליעה לא סבירים משלהם. ולא רק זה, לדוראנט היו 7 איבודים במשחק הזה.

אז הדברים שאנחנו צריכים להסתכל עליהם במשחק מספר 3 הם בגדול הדברים הבאים – בעיית הריבאונד של דאלאס והיכולת שלה להתמודד איתה, קצב המשחק שנראה והיכולת של הכוכבים של אוקלהומה להתגבר על ליל הבלהות שלהם ולחזור לעצמם דווקא בחוץ.

המשחק הזה הפך לפתע להרבה יותר מעניין מאשר היה צפוי.

הימור: אוקלהומה ב-12.

אינדיאנה פייסרס – טורונטו ראפטורס (1-1) 2:30:

טורונטו פתחה את הפלייאוף בצורה הכי מזעזעת שהיה ניתן להעלות על הדעת ומה שאף גרוע מכך, זה התחבר לשדים שלהם מהשנים הקודמות.

וכעת בתוצאה של 1-1 הסידרה עוברת לאינדיאנה לשני משחקים מכריעים לפרנצ'ייז הזה שהוא טורונטו ראפטורס, אם הוא לא יוכיח שהשנה הוא על באמת, קשה לראות איך הוא שומר את הכישרון שיש לו כרגע.

וכדי לעשות את זה טורונטו חייבת בראש ובראשונה פיתרון לפול ג'ורג' שקלע 30 ו-28 בשני המשחקים הראשונים. אינדיאנה מנסה עליו לסירוגין את פאוול ואת דימאר קארול, שניהם בהצלחה מוגבלת בלבד.

לחלופין טורונטו צריכה לשדרג את ההתקפה שלה ובעיקר מהקו האחורי. בעוד ולנצ'יונאס הוא הנשק שאינדיאנה לא מצליחה לעצור, הדואו של טורונטו בקו האחורי לא מוצא את עצמו מול היגדיים הזריזות של שלל ההילים שיש לאינדיאנה. עד כה בסידרה קורי ג'וסף קולע יותר מלאורי ודרוזן, מי היה מאמין.

כרגע כמו שהדינמיקה של הסידרה נראת היא קמה ונופלת על היכולת של ההתקפה של טורונטו להתמודד עם ההגנה של אינדיאנה כאשר היכולת הגדולה של ג'ורג' והיכולת הבינונית של יתר חבריו להתקפה היא קבועה.

שימו לב כמה תסמונת הפלייאוף חזקה בסידרה הזאת – שתי הקבוצות איבדו יחד 18 נקודות ממשחק ההתקפה הממוצע שלהן.

עד נקודה חשובה נכון לעכשיו והיא גם מתקשרת לסנטר הליטאי היא שטורונטו מענישה את אינדיאנה בלי רחמים ריבאונד 35-48.

צפוי משחק צמוד ומתוח, בקצב מזרחי קלאסי.

הימור: אינדיאנה ב-5

יוסטון רוקטס – גולדן סטייט ווריורס (2-0) 4:30:

יוסטון מקבלת הזדמנות אחרונה להציל מעט את כבודה העצמי, אחרי שהיוותה שטיח עד כה לגולדן סטייט, אפילו בלי סטף קארי, ולאחר עונה סדירה שהייתה עמוסה במבוכות ויכולת מאכזבת לסגל הזה שרק בשנה שעברה עשה גמר מערב.

ראשון למביכים הוא כמובן ג'יימס הארדן. עזבו את האי ןהגנה שלו, בואו נדבר על 4 מ-13 מהשלוש ו-11 איבודים בשני המשחקים הראשונים. בואו נדבר על ייבוש של הווארד (סופט בייבי) שעומד על 13 נקודות למשחק בלבד.

אם מחפשים סיבה לאופטימיות ביוסטון, וממש ממש מתאמצים, אפשר לדבר על ג'וש סמית' וג'ייסון טרי, שניהם על 50% ויותר מהשלוש בשני המשחקים הראשונים, סמית' שיחק רק 26 דקות בשני המשחקים גם יחד ויכול להיות שקידום שלו ברוטציה יכול לסייע.

בצד השני למע טהיכולת החלשה של בארנס בהתקפה (4 מ-22 מהשדה) ותומפסון (12 מ-34) עסקים כרגיל בגולדן סטייט.

רגע.

אם תומפסון ובארנס לא קלעו טוב, וקארי לא שיחק איך הם ניצחו את משחק מספר 3? ובכן כי מדובר בקבוצה עם כלי התקפה מגוונים והגנה נפלאה. תומפסון לא קולע? איגודלה יתרום 4 מ-7 מהשלוש בשני המשחקים. קארי חסר? קבלו 7 מ-10 מהשדה של ליאנדרו ברבוסה.

וההגנה, גולדן סטייט הורידה את יוסטון מ-106 בעונה הסדירה ל-92 בשני המשחקים הראשונים תוך כדי שהם משבשים את המשחק הקבוצתי של הרוקטס ככל שהיה כזה (מ-10 ל-7 אסיסטים).

עכשיו יוסטון חוזרת הבייתה, האם יש להם סיכוי להחזיר את הכבוד?

לא.

הימור: ווריורס ב-15.

לפוסט הזה יש 182 תגובות

  1. תודה על הקדימון.
    יוסטון רק צריכה להחזיק מעמד עד שאפלטון יגמור את השיוט, הוא המזל שלנו. היום מביכים את השחצנים מהמפרץ.

  2. על יוסטון ניסתם הגולל. כל מה שנותר להם להראות זה שיש להם קצת כבוד עצמי לתת לג"ס פייט רציני בבית, עם או בלי קרי!

    1. איזה ווסטברוק? זה שלא עשה פלייאוף כי דוראנט נפצע לחצי עונה? זה שהוא אחד השחקנים הכי לא יעילים בליגה? בגלל משחק רע של דוראנט פעם בעשור? אמן סלע שדוראנט יעזוב את OKC רק בשביל שיראו מה ווסטרוק שווה עם העלק קילר אינסטינקט שמפסיד משחק צמוד אחרי משחק צמוד. אתה מוזמן לחפש את הסטטיסטיקה של ה"סייד קיק" של ווסטברוק ב-5 דקות האחרונות של משחקים אל מול זה של כוכב העל ראס.

      לגבי הטריפל דאבלים העלובים שלו, אוסקר רוברסטסון עשה זאת במשך עונה שלמה. אבל זה לא עושה על אף אגדה מתקופתו, כי הם זוכרים שזה נבע מרדיפת סטטיסטיקה בקבוצה מפסידה.

      חחח…סליחה על האגרסיה…

        1. אני מבין שהלכת למדד EFF. הוא אכן שלישי. זה מדד בעייתי פלוס כי הוא מודד פעולות פר דקת משחק בהשוואה לממוצע בליגה (ששרירותית נבחר ל-15). זהו מדד חובב כוכבים ובול הוגס כי הוא מזכה ניקוד גבוה לאסיסטים ריבאונדים נקודות חסימות וחטיפות. בקיצור זהו מדד צפיפות סטטיסטית לדקת משחק. קיצר, מושפע מרמת השימוש בשחקן

          לגבי יעילות בא נבדוק. ווסטברוק מקום ראשון ב=USAGE
          בא נבדוק את האחוזים ל-2, ל-3 . בכולם הוא נמוך מאוד וממוקם נמוך ב- True Shooting Pct
          הוא גם מקום 2 באיבודים.

          הוא שחקן מצויין בעל פוטנציאל אדיר אבל כמו שהוא בונה הוא גם הורס. דוראנט כבר נתן עונת MVP מדהימה ברמה היסטורית ולקח קבוצה ללא ווסטברוק למאזן מצויין ונכון גם להפסד פלייאוף.

  3. תודה רבה על הפריוויו 🙂

    איזה באסה, נכנסתי לברקט של הופס כדי להיזכר אם הימרתי על מיאמי ב-4 או ב-5, ולא מצאתי את הברקט שלי, כנראה שמשהו התפקשש לי בהכנסה. למזלי הצטרפתי גם לקבוצה אחרת עם הברקט אז הצלחתי לגלות שהימרתי עליהם ב-5.

    רק למען הסדר הטוב אשים פה את ההימור שלי שהתפספס (עד כה רוב ההימור בקצב טוב, פרט לכמות המשחקים אולי).

    מזרח:

    קליבלנד ב-6
    אטלטנטה ב-7
    אינידיאנה ב-6
    מיאמי ב-5

    סיבוב שני:
    קליבלנד ב-6
    מיאמי ב-5

    גמר מזרח:
    מיאמי ב-6

    מערב:

    גולדן ב-4
    קליפרס ב-5
    ספרס ב-4
    אוקייסי ב-5

    סיבוב שני:
    גולדן ב-5
    אוקייסי ב-6

    גמר מערב:
    גולדן ב-5

    אלופה – גולדן ב-5

  4. תודה על פריוויו יום חמישי! היום יום חמישי😀
    אני בברצלונה וממשיך לעקוב במיוחד היום כשיש לילה מסקרן בגלל הפציעה של קרי ומשחק סופר חשוב באינדיאנה!!!!
    מסכים עם ההימורים

  5. אחלה פריוויו..
    בסדרה המדוברת בגמר היו שלושה בלואואאוט ברצף… אבל אלה המשחקים היחידים שנגמרו בדאבל פיגרס. בטח לא כל החמישה מעל 20 הפרש.
    במשחק אחד טוני פארקר ניצח את המשחק עם הסל הכי גבולי בתולדות המשחק בסוף שעון הזריקות (ג'ף הרסט של הכדורסל)… משחק 2 הלך למיאמי בקלות עם מה שלברון עשה שם לספליטר. שלוש הלך לספרס במשחק מטורף מבחוץ ו39 הפרש. הרביעי הלך בקלות למיאמי. אלה המשחקים היחידים שנגמרו בקלות.
    משחק 5 היה המשחק שבו מאנו חזר לגיל 22 ומיאמי היתה בתפקיד סקיפר/טים סיסטם בולוניה. היה צמוד.
    משחקים 6 ו-7 הלכו צמוד כזכור בכאב לכולנו.
    האמת שלא תיכננתי לפרט, אבל נהניתי מהסבל של ההיזכרות בסדרה.

  6. 100+ ליוסטוני על רגע מזוכיסטי טהור. מזדהה איתך.

    שידורנו להערב-
    אינדי-טורונטו 2:30 חמש פלוס לייב
    יוסטון-ג"ס 4:30 חמש הרגיל
    גוף בתנועה עם גלעד ינקלביץ 6:39 חמש הרגיל
    הרגעה:בוקר טוב 7:00 DOG TV

  7. פריוויו מעולה לאחלה יום, אני מסכים איתך בקשר להימורים. שווה להזכיר שטורונטו ניצחה משחק אחד מה-17 האחרונים שלה בחוץ בפלייאוף. אם הם לא משנים את זה, הסיפור נגמר ב-6 משחקים לאינדיאנה.

  8. פלטון לוקח זריקות הזויות וחסרות סיכוי בצעד וחצי בנפילה,
    כאשר נוביצקי פנוי ופשוט לא מקבל כדורים

    לא ברור

  9. יום פרינס! אני מנסה להחליט מהם הטופ 5 של פרינס שלי ואני לא מסוגל. יותר מידי שירים מצויינים ויותר מדי דיסקים שלו שיש אצלי.

    SEXY MF בפנים

  10. כשאני לא משתתף בבלוג החי אני כותב את הטור, או את המעורב. אני מקווה שאתם יודעים שזאת הסיבה, ולא כי אני לא חוזה במשחקי (אני חוזה בהם בסוני 72 אינטש, ויושב שניים וחצי מטרים מהמסך)

  11. כמה שאני מתגעגע לסיבוב ה1 לפני שנתיים:
    ממפיס- אוקסי GAME 7
    סן אנתניו – דאלאס GAME 7
    ברוקלן- טורנרטו GAME 7
    אינדיאנה- אנטלנטה GAME 7
    קליפרס- גולדין סטייט GAME 7
    הרבה הערכות היו במיוחד במשחק של ממפיס נגד אוקסי

  12. התכוונתי שאתה כותב שטויות טוב שלקחת קל את זה, הבנת המשחק שלך
    דהויה ורדודה מאד, ריגר האמיתי גם כבר הוזה שטויות.

  13. בוגוט שחקן מלוכלך מאוד, מה שהוא עשה להווארד יכול להוביל לפריקת כתף. זה מה שאוליניק עשה לקווין לאב.

    אממה יוסטון קבוצה קצת טיפשה, היה כבר 18 הפרש איך פתאום נהפך לשבע ???

  14. דורון האסטבן

    חבל שלא חשבתי על מליון דולר או הארה רוחנית שמתגשמת,
    במקום זה חשבתי עליך יואב אדר אפלטון ויקירי באתר אוהדי יוסטון
    כולל יוסטוני במאזוכיזאם ספרסי קל (כתב על זה)
    וולקאם עגל למחצית אדירה של פוקוס קליעה נהדר יוסטוני

  15. דורון האסטבן

    טוב הווארד גם כסחן לא קטן ובוגוט גם, אני בעד הסן פרנססיקנים
    ללא קארי (רועי הריח יפה את הפציעה שלו שאף אחד לא ידע)
    עכשיו בגללך עגל אהיה גם בעד יוסטון, טוב אשמח בשבילכם אם תנצחו.

  16. אגב אני מאמין שלא כולכם יודעים. שימי ריגר הוא נכדו של הרב שמחה זליג ריגר (הוא קרוי על שמו) אב"ד בריסק ורב חרדי חשוב מלפני השואה

  17. דורון האסטבן

    נקטע לי השידור של היו טיוב אך הספקתי לראות את בוגוט בריקוד
    אוסטרלי של קנגרו מתאגרף, חשבתי ריקוד אך סומך על גיא ועגל
    שבוגוט מסוכן.

  18. דורון האסטבן

    לכולם חשוב וכתשובה לגיא, סבא רבא של כל אחד היה רב חשוב
    רק בגיל 20 נודע לי שיש ספר תורה על אבי סבי בבית כנסת בבני
    ברק, כמה שאנחנו חילונים (חלק מהמגיבים) אבותנו היו חרדים.
    זה לא הוזכר בפני בגלל השואה.

  19. דורון האסטבן

    בוגוט הזמין גם את הארדן לרקוד את ריקוד הכתף
    האוסטרלי בכיף
    אחח אנשי יוסטון הטקסנים
    לא הבינו את הג'נטלמנים

  20. לשיטתו של דריימונד גרין – הוא מעולם לא עשה עבירה.
    מבט התדהמה על פניו אחרי כל עבירה שנשרקת לחובתו – פרייסלס.

  21. אולי סוף סוף אחרי המשחק הזה יוסטון יבינו שצריך להפעיל את הווארד ולא לתת לו לעלות ולרדת על פראייר בלי לגעת בכדור

  22. דורון האסטבן

    ממעקב של דקות על הארדן בהגנה גיליתי אדם נוחר שלומיאל
    שפוקח חצי עין רק לדעת מתי יש התקפה, קטע אחד לשאקטין
    אפול של שאקיל, שממש צחקתי שקלטתי את התחמנות שלו,
    ו2 סלים קלים שנעשו עליו בקלות. 4 מול 5 בהגנה.

  23. דורון האסטבן

    לברבוסה רק על פי פרצופו לא הייתי נותן לשמור על עגלה של סופר ריקה
    או חבילת מצות מלפני שנה, רק על פי הפרצוף החיצוני, וסליחה מאוהדיו
    וברבוסה עצמו, שרק נראה כגנב.

  24. לא חשוב לי אם יוסטון מנצחת או מפסידה, העיקר שתעייף את ג"ס. לכן נצחון יוסיף משחק, זה הכל.
    אבל יוסטון הלובה שהיה לה נצחון בידיים, הולכת להפסיד על בטוח.

  25. לא יודע למה עשיתי את הטעות והצצתי מה קורה בספורט בארץ, כדי להיתקל בסיפור הזה עם טל בן חיים ומכבי תל אביב.

    איחס. מהר חזרה לכאן.

  26. הכי מרתק זה לצפות בשפת הגוף של שחקני יוסטון, בעיקר האווארד.
    היה רגע שהארדן רצה לתת לו 'היי פייב', וממש היה ברור לעין באיזה חוסר רצון האווארד שיתף פעולה.

  27. סומסום דווקא המהלך של טל בן חיים היה הגיוני. מכבי תל אביב סובלת מקבוצות שמתחילות לבזבז זמן מהדקה הראשונה.

    טוב מאוד שהם לא מפסיקים לשחק

  28. דורון האסטבן

    אם ג"ס מפסידים זה לטובת קארי שיחלים מהפציעה
    למשוך את הסידרה כמה שיותר
    מוקדש ליאיר זעפרני חובב הקוספירציות. 🙂

  29. יוסטון כאלה חמורים, לא הרבה זמן לסוף, הם ביתרון, וממהרים להשליך מה-3, עוד פעם ועוד פעם. בלי שום מהלך מסודר.

    קבוצה עם נפילות שכל נוראיות.

  30. דורון האסטבן

    גיא אברר היום בסדר אצל הורי איזה בית כנסת, אז הייתי בטירוף של
    הצבא וכנראה בגלל זה לא ביררתי או סתם תירוץ.
    סוף סוף יש לנו פלייאוף אמיתי.

  31. זה היה משעשע
    אחד מנסה לעשות פאול
    שני מנסה לחסום אותו מלהגיע לשחקן שהוא מנסה לעשות עליו פאול
    שלישי מבקש טיים אווט לפני שהוא יגיע לבצע את העבירה
    רביעי מטיס זריקה משלושת רבע מגרש

  32. דורון האסטבן

    סומסום כמגיב מפתיע חדש ומבריק כאן,
    התוכנית שאנו ממתכננים לך שתנטוש את הכדורגל לגמרי
    ותעבור לפרשן כדורסל 🙂

  33. מדהים שיוסטון כמעט הפסידו את זה. כל כך הרבה כשרון, וכל כך קצת כימיה בין השחקנים.
    הארדן שחקן מדהים, באמת, אבל רק בצד אחד. בהגנה הוא לא עושה כלום, ושאר השחקנים רואים אותו זורק ככה, ומתנהגים בהתאם. הוא חייב מנהיג אחר לקבוצה, שאולי יצליח להשפיע גם עליו

  34. דורון האסטבן

    ברכות לעגל אדר ואוהדי ותומכי יוסטון, איש יפה על שלמד מג'ורדן
    באולי אופנסיב פאול של הארדן, אם הייתי שרוף הייתי מתעקש,
    אך מגיע לכם, אל תשכחו לברך אותי שתומך בזהובים אם תהיה אליפות,
    זה חומר של אלופים, צימצמו לנקודה במשחק גרוע שלהם וטוב של יוסטון,

  35. קליי לא פוגע ממטר, גרין חושך מצרים, קרי בג'קוזי בבית צופה בכלל ב-bodies in motion with Gilad ועדיין יוסטון מנצחים על הקשקש, אחרי מהלכים שטותיים ביציאה מפסק הזמן (ואיבוד אדיוטי).
    בקיצור- 4:1 אנד ברינג און דה קליפרס.

  36. דורון האסטבן

    תודה על הכיף לראות עם אנשים מתוכחמים כמוכם כדורסל
    וגם על ההומור, סוף סוף משחק פלייאוף עם תהפוכות טעויות ומתח.

  37. דורון האסטבן

    האיש מהערבה מצחיק וסיכמת יפה, רק תחליף תמונה 🙂 סאדם מת.
    גם אני יחליף אם ידרשו
    מנחם עלה יפה על קלארק שכמעט ניצח את המשחק כמו קנט קלארק
    שחקן שלא היכרתי

    1. השיפוט היה גרוע לאורך כל המשחק לשני הצדדים אבל בדקה האחרונה היו שתי שריקות שגויות לרעת ג"ס. החוץ שבבירור יצא מהיד של ביסלי והתוקף שלא נשרקה להארדן.

      סה"כ משחק התקפה חלש ומפוזר של גרין קלי ואיגואדלה. ההגנה היתה טובה יותר.

  38. איזה תוקף, נראה לכם שורקים כזה במהלך אחרון? בכלל אוהדי ג"ס שמתלוננים על שיפוט… נראה יותר כמו איגאדולה שהתבלבל ברגליים
    בכל מקרה זה לא משנה כלום, עם קרי לג"ס לא יהיו שום בעיות

    1. אני בערך הדבר הכי הפוך מאוהד גולדן סטייט, כל השנה אני שותה את הדם שלהם רק כדי שיהיה פייט. אבל לי לפחות היה נדמה ככה (אגב, כמו אינסוף טעויות השיפוט שהכריעו לטובת ג"ס משחקים בסוף, עם אטלנטה וממפיס למשל). לא חשוב. הלאה.

    2. אתה מוזמן לצפות בהילוך חוזר של המהלך כמה פעמים שדרוש לך בשביל לראות מה אכן היה שם. יש גם גרסה בהילוך איטי שתעזור לך.

        1. תשמע, הדבר היחיד שמעניין אותי בנקודה זו זה האמת. אני לא אוהד של אף אחת מהקבוצות ולא מעניינת אותי התוצאה הסופית. זה לא כואב לי ולא מזיז לי. אם אתה באמת מסוגל לצפות במהלך הזה ולא לראות שהיה שם תוקף אז אתה צריך או לפרוש או לבדוק הייטב את היכולת שלך להיות אוביקטיבי.

  39. כמה עובדות פשוטות בעקבות המשחק הלילה ביוסטון :
    1. עם סטף ( בריא ) הלוחמים עושים ריפיט . למרות התובנות של מנחם.,
    2. בלעדיו הם יעברו את יוסטון – אבל יעופו הלאה . בלעדיו הם קונטנדרים למקום 7 או 8 במערב – לא יותר.
    3. ג"ס עשתה עבודה בהחלט סבירה בהגנה. אבל ההתקפה – חושך . ובסופו של דבר צריך לשים את הכדור בסל . קליי לא פגע היום , וגם הנקודות של גרין חסרו . בארנס "שווה" סעיף נפרד. דווקא ספייטס וקלארק מהספסל נתנו תפוקות יפות . כך גם ליבינגסטון , למרות שהוא החטיא זריקה קריטית מהפוסט שבד"כ הוא קולע , דקה לסיום .
    4. האריסון בארנס – משוגעת הקבוצה שתציע לו בקיץ חוזה מקסימום . אם כשסטף נמצא אפשר לתת לו הנחה שהוא לא הגו-טו-גיי , הרי שהוא מראה במשחקים כמו השני והשלישי שהוא פשוט בורח מאחריות . הוא לא לוקח על עצמו את המשחק וממעט לזרוק , וכשהוא זורק הרבה המספרים שלו דלים . נכון – שחקן הגנה מצויין , אבל לא הרבה יותר . והוא עוד נחשב ה- SF הבכיר הפנוי בשוק אחרי KD בקיץ הקרוב .
    5. יוסטון היתה ונשארה קבוצת פח . יותר משהיא ניצחה היום – ג"ס הפסידה.

    1. מסכים עם הרוב. עוד שני דברים:
      האפסייד לג"ס היום, זה להרוויח את קלארק וספייטס להמשך הפלייאוף. ספייטס במיוחד – חתיכת שחקן.
      מישהו צריך להסביר – או להפנות אותי למאמר – שיסביר איך הצליחו לאסוף או לפתח בג"ס כזו שושה בלתי נגמרת של שחקנים מעולים. פשוט עומק בלתי נתפס.

      הלואולייט זה קליי תומפסון. שוטר עם נתונים היסטוריים, שפשוט לא עומד בלחץ של פלייאוף. אין לי נתונים אבל אני זוכר אותו חלש מאוד בגמר הקודם. הערב הוא היה נורא, במיוחד עם הנסיון לחקות את קארי בקליעה ממרחק אבסורדי. אתה לא ואין בזה בושה – אף אחד לא.

  40. המשמעות הגדולה של ההפסד ליוסטון הלילה היא לגבי המנוחה של סטף .
    ניצחון הלילה היה משאיר אותו בחוץ גם למשחק הרביעי מחרתיים . ההפסד עלול לגרום חזרה מוקדמת מדי שלו . איש לא יודע מה קורה אצלו באמת בקרסול .

  41. לדעתי ג״ס לא צריכה להתרגש מדי ולא לעלות עדיין את סטף. הם הפסידו עם סל ניצחון בחוץ… סימן שהם טובים יותר ופייבוריטים גם בלעדיו בחוץ… ולכן שייתנו לו את המנוחה!

    1. שי אבן צור

      איגי הוא אחד השחקנים הנקיים בליגה הזאת. מספיק עם ההכפשה הזולה הזאת.
      הוא אמר שהוא רגיל לשחק עם המחליפים נגד החמישיה הפותחת באימונים של הקבוצה ואת זה הוא יישם.

  42. אורח לבינתיים

    לפני המשחק בין יוסטון לגולדן דיברו בעיקר על זה שיוסטון תנסה "להרוויח" את הכבוד שלה. ואת זה לדעתי היא עשתה היום, עם או בלי קרי.
    היה אפשר לראות את הכלים שאפשרו להם להגיע לגמר המערב שנה שעברה באים קצת לידי ביטוי וזה היה נחמד.
    האוורד היה מאוד אגרסיבי לאורך חלקים נרחבים במשחק מבחינת תנועה לצבע גם כשהוא לא היה חלק מהמהלך, וסגירה טובה שלו בהגנה נתנה כמה היילייטס הגנתיים נאים.
    חבל לראות דווקא בגלל זה שיוסטון לא יודעת לשחק עליו פנימה כשהוא חם, ובהרגשה שלי הוא יכל לסיים הערב באחוזים טובים גם אם היה לוקח 15 זריקות ולא 9.

  43. דוקטור. אתה כל הזמן מזכיר ששנה שעברה האליפות של גולדן סטייס היא בגלל הפציעות של קליבלנד.

    האם השנה קליבלנד תיקח אליפות (אין סיכוי, אבל נניח תאורטית) אם קארי לא ישחק או שישחק פצוע, תגיד אותו דבר?
    משום מה לא נראה לי:)

  44. ESPN לגמרי מבולבלים. שלשום הם זרקו את OKC מכל המדרגות. כתביהם המדופלמים כבר שלחו את בילי דונובן ופטרו אותו כהמשך ישיר לסקוטי ברוקס. הם תהו האם ווסטברוק חביב הערוץ לא צריך לקחת את המושכות של הקבוצה ולהזיז את דוראנט. רק לפני ארבעה ימים הם הכתירו את OKC כהקבוצה הכי מסוכנת לספרס ולווריוורס אחרי התבוסה שהנחילו לדאלאס במשחק מספר 1.

    אותו כנ"ל הם זרקו רפש על טורונטו וסיפרו לכולם שפול ג'ורג' סופרסטאר והוא יקח את הפייסרס לסיבוב השני
    ומה שהם עשו ליוסטון ודוייאט הווארד. לפי הפודקאסטים והכתבות ג"ס יכלה להעלות עם חמישייה שלישית עם משקולות על הרגלים ועדיין להחשב פייבוריטים. לא הפריע להם שיוסטון ניצחה השנה גם את OKC וגם את קליבלנד ושביום נתון היא יכולה לעשות צרות לכל קבוצה.

    האם היום סטיבן א (א-אפס) סמית' יעשה שוב גלגלון ויאמר שסטף היה צריך לשחק? או שג"ס זה רק קארי? או שהם ימציאו סיבה מטופשת וידביקו לה את הניצחון (כמו שעשו לדחיפה שנתן ווסטברוק לוילנואבה כאילו זה הסיבה שדוראנט קלע 7 מ-100 ודאלאס קרצפה ניצחון)

    זה פלייאוף. כל יום הוא יום חדש. והיום הקודם נמחק. לא זוכר מי אמר אבל המחלה הכי טובה ששחקן יכול לחטוף בתקופת הפלייאוף זו אמניז'יה (מחלת השיכחה).

כתיבת תגובה