חם מהתנור: טום ת'יבודאו בדרך לאמן את מינסוטה/רועי ויינברג

המאמן ה-12 בתולדות הטימברוולבס. ת'יבודאו.

לפי דיווחים בארצות הברית, טום ת'יבודאו, מאמן שיקגו לשעבר, קרוב מאוד לחתום על חוזה של 50 מיליון דולר שיתפרסו על פני 5 שנים כמאמן ונשיא פעילויות הכדורסל של מינסוטה טימברוולבס. ת'יבודאו צפוי לעבוד עם ג'נרל מנג'ר כשכרגע המועמד המוביל הוא סקוט ליידן, מנג'ר הניקס לשעבר שכיום משמש כעוזר המנג'ר בסן אנטוניו ספרס. ת'יבודאו עבד בעבר במינסוטה כעוזר מאמן, בין השנים 1989 ל-1992.

ת'יבודאו נחשב למאמן הגנתי ומינסוטה היא התחנה השנייה בקריירת האימון שלו כמאמן ראשי אחרי שאימן את שיקגו בולס. עם הבולס הוא ניצח 255 משחקים מ-347 (64.7% הצלחה) והגיע 5 פעמים לפלייאוף. הישג שיאו היה בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, 2010/11: ת'יבודאו זכה בתואר מאמן העונה, ניצח 62 משחקים והפסיד בגמר המזרח. לא ידוע מי יהיו עוזריו של ת'יבודאו במינסוטה.

*

עקב חתימת ת'יבודאו במינסוטה, המועמדים המובילים לתפקיד המאמן הראשי של יוסטון רוקטס, כרגע בסיבוב הראשון עם המאמן הזמני ג'יי בי בייקרסטאף, הם סקוט ברוקס, מאמן אוקלהומה לשעבר, וג'ף ואן גנדי, מאמן הניקס (ויוסטון עצמה) בעבר. ייתכן שגם בייקרסטאף מועמד לתפקיד. בכיר ביוסטון אמר בעילום שם כי הקבוצה אופטימית שברוקס יחכה עד לסיום הפלייאוף ולא יחתום עם וושינגטון, קבוצה נוספת שמעוניינת בשירותיו.

*

פורוורד הלייקרס, ברנדון באס, צפוי לא להאריך את חוזהו בקבוצה ולהיות שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ. בשנתו ה-11 בליגה הוא נתן 7.2 נק' עם 4.3 ריב' ב-20 דקות למשחק.

*

לאחר פיטורי ג'ורג' קארל, סקרמנטו מתקדמת בתהליך חיפוש המאמן. הקבוצה קבעה ראיונות עם מאמן העונה לשעבר (2007), סם מיצ'ל שלאחרונה אימן את מינסוטה, ועם מאמן הקליפרס ושיקגו בעבר, ויני דל נגרו. בכך השניים מצטרפים למייק וודסון כראשונים שירואיינו למשרה.

מועמדים בולטים נוספים לתפקיד הם קווין מקהייל, המאמן של הרוקטס בעבר שאשתקד הובילם לגמר המערב, ועוזר מאמן אינדיאנה ונבחרת ארה"ב, נייט מקמילן (בעבר המאמן הראשי של פורטלנד). לא נקבעו ראיונות עם השניים, נכון לעכשיו. קיים סיכוי שהקינגס יבצעו עוד ראיונות רבים-לפי האתר SB Nation למנג'ר סקרמנטו, ולאדה דיבאץ, יש רשימה של 17 מועמדים שהוא רוצה לראיין. לא פחות.

*

גולדן סטייט ווריורס אמרה כי בדיקת ה-MRI שעבר כוכב הקבוצה, סטפן קרי, ברגלו לא הראתה ממצא מדאיג כלשהו. קרי, ה-MVP המכהן ומלך הסלים של הליגה, נפצע בקרסולו במהלך משחק הקבוצה מול יוסטון ופספס את כל המשחק השני בין הקבוצות. הוא ימשיך לקבל טיפול רפואי וכרגע נמצא בספק למשחק השלישי בין הקבוצות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. רק שלא מעמיס עליהם יותר מדי וייגרום לפציעות.
    הפוטנציאל של הקבוצה הזאת הוא אין סופי!
    טאונס הוא פשוט תענוג ואין לו ספק שהוא הולך לשלוט בליגה עוד כמה שנים
    וויגינס לדעתי הולך להיות סופר סטאר בליגה עוד שנתיים שלוש.
    אני יכול לחפור שעות על למה אני חושב שהוא יהיה שחקן מדהים
    וטיבודו זה בדיוק הבנאדם שהוא היה צריך כדי להוציא ממנו גם את הפוטנציאל העצום שיש לו כסטופר הגנתי ומפלצת בהגנה.
    עם לאבין שמתפתח כאופציה שלישית פנטסטית וסקורר נוסף.
    רובין שלדעתי כולם לא מבינים שהוא הרכז האולטימטיבי לקבוצה שכזאת, אין צורך ממנו שיקלע, בשביל זה יש את טאונס וויגינס לאבין ושבאז. הוא מריץ את ההתקפה נהדר ושומר מאוד חכם ואיכותי למרות המגבלה הפיזית.

    יש להם ספסל צעיר שיתפתח להיות ספסל אדיר לדעתי עם שבאז בייליצה ודג'נג/הבחירה מהדראפט הקרוב ושות'

    חסרה להם קליעה מבחוץ רק (הכנה אני מאמין שטיבןדו יתקן) והם לדעתי חייבים לבחור את הנזק או באדי הילד הדראפט בתקווה שאחד ייפול אליהם לבחירה ה5 כי הם יוסיפו להם קליעה וריווח שהם נואשים לו כל כך (הלוואי באדי!!)

    1. הבהרות לתיקוני האוטוקורקט (הנורא והאיום) הבעייתיים:
      מעמיס =יעמיס
      לו=לי (לגבי טאונס)
      הכנה=הגנה
      הנזק=בנדר

        1. חחח האמתי שכן
          למרות שלדעתי הוא יכול להפוך לשחקן משלים מאוד יעיל וחשוב הקבוצה כמו מינסוטה שצריכה מישהו ליד טאונס עם קליעה שיעזור לרווח את ההגנה
          ובנדר גם מוסר טוב וטאונס יוכל לנצל את זה.
          הוא לא הולך להיות כוכב ויש מצב מאוד טוב שהםיזיות תכריע אותו והוא יהיה באסט אבל שווה לקחת את הצ'אנס הזה עליו במיוחד כשכבר יש להם את הבסיס שהם צריכים

          1. במוק דראפט שפורסם פה בנדר היה שלישי או רביעי, ככה שזה יכול לקרות.
            אני מסכים איתך שיש סיכוי שהוא יהיה שחקן משלים נחמד, אבל בחירה חמישית לא מיועדת לשחקנים משלימים.

  2. אני לא אתפלא אם תיבודו ישלח את וויגינס לשיקגו תמורת באטלר.
    אפשר גם להמר שההחתמה הראשונה שלו תהיה לואל דנג.

    1. לא רואה את שיקגו מוותרים על שחקן כמו באטלר בשביל ילדון קנדי בן 20.
      הם עדיין רואים בעצמם (משום מה) קבוצה מובילה במזרח.
      גם לא רואה מה יש לדנג לחפש בקבוצה בבנייה כמו מינסוטה (חוץ מכסף כמובן…)

        1. אני מודה שאני וג'ון פרסון לא בדיוק דרינקינג באדיז, אבל נראה לי די סביר להניח שקבוצה לא תוותר על הנכס הכי חשוב שלה בשביל שחקן שאולי, בעוד כמה שנים יגיע לאותה הרמה.

          אם יש לך מידע כלשהו על זה ששיקגו הולכים לבניה מחדש או משהו כזה אני אשמח גם לשמוע, בינתיים מה ששמעתי זה שהם מעוניינים בדוויט הווארד (לא ברור למה).

    2. איזה אינטרס יש לטימברוולבס לוותר על סקורר מעולה כבר עכשיו שיהיה כוכב אדיר בעתיד (שחקן ל-12 שנה הקרובות) בשביל מישהו עם ברכיים שחוקות שנשארו לו עוד 4-5 שנות שיא?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט