(התחילו להתרגל לעובדה שדונלד טראמפ יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, והוא יעשה אותנו GREAT AGAIN!)
הבחירות שלי מבוססות על מה אני הייתי עושה כמנכ"ל, ומה שומעים בעולם ה-NBA שלא מפסיק לנפק סיפורים, השערות, וציפיות.
ניו יורק ניקס: דייויד בלאט
הבעייה היחידה היא פיל ג'קסון. היום הופיעה בדיילי ניוז ידיעה שהלייקרס מדברת עם הניקס בקשר לשחרור פיל ג'קסון מחוזהו, ולהביאו חזרה ללייקרס. אם זה קורה לדייויד שלנו ישנה משרה ב'תפוח הגדול'.
הלוואי שהם יביאו אותו – אם אמנם יביאו אותו – כמאמן, כי אז יש להם עוד תריסר שנות בור צואה. אולי הם מדברים איתו על מנכ"ל. זה אפילו יותר טוב: 18 שנות צואה מובטחות.
תהיה שם אידיליה: בעלת הקבוצה ג'יני באס הולכת לישון עם המנכ"ל שלה פיל ג'קסון, בזמן ששאר הליגה מכה בטוסיק של שחקניהם.
אז בואו נחזור לניקס. בלאט הוא בול מתאים. ניו יורק היא הדבר האמריקאי הקרוב ביותר לישראל בכל, ובנוסף ישנם שם עשרות (לך תדע, מאות?) אלפי ישראלים המתגוררים בעיר, בקווינס, ובברוקלין. ועוד איזה עשרת או עשרים אלף בלונג איילנד, ואותו מספר בניו ג'רסי.
ישנן טיסות ישירות מבן גוריון לקנדי, וישראלים עשירים כמומי יקפצו על מטוס למשחק בתפוח הגדול.
בחירה שנייה: מרק ג'קסון (בן העיר, שחקן סנט ג'ונס, שחקן הניקס).
לוס אנג'לס לייקרס: אטורה מסינה (למקרה שפיל ג'קסון מסרב)
פיל ג'קסון יסרב לאמן. אלא אם ישנם לו שחקנים כמייקל ג'ורדן, סקוט פיפין, דניס רודמן, וטוני קוקוץ', או קובי, שאקיל ופאו גאסול, הוא לא מסוגל לאמן והוא לא מסוגל לנצח.
אפשרות לא רעה: פיל ג'קסון ואטורה מסינה עוזרו.
אבל ג'קסון טיפש הוא לא, ולאמן הוא יסרב. לכן מתאים ללייקרס להביא מאמן חיוור אירופאי: זה יהיה פוליטיקלי קורקט לכוכבי הוליווד שיאמינו שהביאו להם חכם מאירופה המדבר במבטא מוזר שיציל את קבוצתם הדפוקה.
מסינה היה עוזר יותר מדי זמן בספארס והוא ירצה להיות האיש הראשי. הבעייה תהיה אם פיל ג'קסון יהיה המנכ"ל ויעכיר את מוחו של מסינה עם "משולשים".
בחירה שנייה: לוק וולטון. הוא שיחק בלייקרס; הוא יודע 'משולשים', ואיתו הם לא יעשו את הפלייאוף כל זמן שאני בחיים, הווה אומר איזה עשרים שנה.
באתר החובבים של הלייקרס כותבים שיש עניין גדול בג'יי לראנג'ה, עוזר מאמנו של בראד סטיבנס. בצורה שהסלטיקס משחקים – שיהיה ללייקרס לבריאות.
מינסוטה טימברוולבס: ג'ף ואן גנדי
הוא יכול להיות גם המאמן, וגם HEAD OF BASKETBALL OPERATIONS – ובכך לשמש תחליף לסנדרס ז"ל.
אתם יודעים – לפחות כמה מכם – שאיני אוהד גדול של ג'ף. כל מה שהוא יודע זה לדבר ולקשקש, וחצי מדבריו הם קשקושים. הוא היה חרא של מאמן בניקס (זאת ראיתי במו עיני בעשרות אימונים) ואז חרא של מאמן ביוסטון. אבל שם בצפון איש לא יראה אותו, והוא יחמם את האוויר הקר בקשקושיו – וכולם יהיו מאושרים. בכל מקרה הקבוצה בקשר אמיץ איתו, והוא רוצה פתאום לחזור לאמן (אחיו הצעיר משתכר פי 5 ממנו וזה מתחיל להרגיז את הבכור). במינסוטה יהיו לו רק צעירים, ואולי איתם הוא יצליח להסתדר כי הוא יוכל לעבוד עליו עם מילותיו הגבוהות והרמות. בניקס לכוכבים מהסוג של יואינג נשבר ממנו בשנתיים האחרונות של הימצאו שם. במינסוטה הם צעירים מדי להבין דברים כאלה ומאמן כמו ג'ף יכול לתחמל אותם שהוא יודע ומבין מה הוא עושה. בניו יורק הוא לא יכול היה: הקהל יודע יותר מדי כדורסל.
בחירה שנייה: תום ת'יבודו, אבל תום גם יסרב, וגם ייתפס על ידי משהו אחר.
וושינגטון ויזרדס: סקוט ברוקס
לדעתי ברוקס יתאים לצוות השחקנים של וושינגטון, והוא יהווה גם פיתיון גדול להביא את חברו הטוב קווין דוראנט. הויזרדס לא הסתדרו עם הגישה המיליטריסטית של רנדי ווטמן, וברוקס הוא הפחות מיליטריסטי בין המאמנים.
בחירה שנייה: וויני דל-נגרו. הוא יכול להיות אחלה מאמן של וושינגטון (ולדעתי טוב יותר מברוקס, אך הם יעדיפו את ברוקס). וויני דל נגרו יכול להיות מאמן טוב יותר מכל המאמנים, אבל הוא נשכח, ולא יקבל צ'אנס. אילו הוא היה בקליפרס הם היו אלופים מזמן.
סקרמנטו קינגס: קווין מקהייל
אני מאמין שהוא היחידי שדמרכוס קאזינס יסכים לשחק תחתיו, ולהישאר בקבוצה.
מקהייל וולאדה דיבאץ' יתאימו כמו יד לכפפה, ומקהייל יצליח לקחת את הסגל הכשרוני של הקבוצה הזאת ולעשות סדר בעניינים.
בחירה שנייה: מרק ג'קסון. הוא מכיר את צפון קליפורניה ורוצה לגור שם.
יוסטון רוקטס: תום ת'יבודו
אם מודיעים מיד עם הפסד יוסטון שהמאמן הבא יהיה ת'יבודו, דווייט האווארד נשאר, ותחת ת'יבודו הוא יחזיר הרבה ממה שאיבד במשחקו. גם ג'יימס הארדן ישתפר עם משחק מסודר יותר שת'יבודו יכריח בקבוצה.
בחירה שנייה: ג'ף הורנסאק, אבל אז ברור שדווייט האווארד הולך לרעות בשדות זרים.
אם כבר עוסקים במאמנים. מנחם אם עדיין יש לך את המספר של קליפורד, אז אתה צריך לשאול אותו אם הוא ראה את הסרט Traffic. אם התשובה חיובית, תגיד לו שהגיע זמן לכתוב את המכתב השני, אם היא שלילית אז קודם תגיד לו לראות ורק אחר כך תגיד לו את זה.
אני מאד אופתע אם ברוקס לא יהיה המאמן הבא של הלייקרס.
המחשבה העיקרית תהיה מערכת היחסים הסופר קרובה שיש לו עם דוראנט, אבל אם חושבים קדימה זו גם נקודת חיבור טובה לווסטברוק ואפילו להארדן שנה לאחר מכן.
גם ליוסטון היה רעיון דומה והם פנו אליו אחרי שפיטרו את מקהייל, אבל הוא דחה אותם כשהאפשרות של לאמן את הלייקרס היתה אחת הסיבות העיקריות לזה.
אני מאד אשמח אם זה יקרה למרות שלדעתי הוא מאמן מאד בינוני, אבל להשיג את הכוכבים הרבה יותר חשוב.
ואם דוראנט ישאר באוקלהומה לעוד עונה, השילוב של ברוקס ליד הצעירים בלייקרס מתאים לי כי החוזק הכמעט יחיד שלו כמאמן זו יכולת התקשור עם השחקנים, מה שמאד יעזור לחינוך של "הילדים".
כמו שאני רואה ושומע את הדברים, הסיבה היחידה שברוקס אולי לא יאמן את הלייקרס, עשויה להיות ג'יני באס שרוצה לחבל בהצלחה של הקבוצה כדי להנחית את פיל ג'קסון בן זוגה במקום ג'ים באס אחיה בעוד שנה, וקיימת אפשרות שהיא תלחץ לתת לביירון סקוט לסיים את העונה האחרונה בחוזה שלו – מה שיהיה אסון מבחינת גיוס שחקנים והאפשרות של הקבוצה להצליח לקראת הדד ליין של ג'ים בסוף העונה הבאה.
אם ג'ים לא ירצה לעזוב הוא לא יעזוב, ולא משנה מה הוא הבטיח בפומבי
אם ג'יני תרצה, היא תפטר אותו ולא משנה מה הוא ירצה או לא ירצה.
אם ג'יני היתה יכולה לפטר אותו אז בוא ותסביר לנו למה בדיוק היא לא עשתה את זה עד עכשיו, בעיקר לאור ההסרחות הבלתי פוסקות שמגיעות מהקבופח הזאת כבר הרבה יותר מידי זמן. אה, שכחתי, מדובר בחבורת גאונים עם תוכנית על שרק דדי וקיי 700 יודעים.
טיפ לחיים – כשאתה רוצה ממישהו משהו, למשל הסבר על משהו שאתה לא מבין בו, כדאי להיות מנומס ולא להתנהג כאילו מישהו חייב לך משהו.
(אפילו אם אתה אוהד בוסטון).
אז בינתיים תגיד תודה על עוד שיעור חינם שקיבלת על הליגה, ותשאיר את ההסברים למבוגרים.
תיבודו מחפש קבוצה שתיתן לו סמכויות כמו של ואן גנדי בדטרויט.
לא רואה סיכוי שמורי יתן לו את זה ביוסטון, ובגלל זה הוא גם לא מועמד ללייקרס.
הקבוצה הכי מתאימה לו מכל הבחינות היא מינסוטה.
ומקהייל בסקרמנטו ???
יפה לראות שאתה משלב הומור בפוסטים.
הוא כבר הוזמן, או וזמן השבוע, לראיון. לך לאתר האוהדים שלהם וקרא בעצמך.
לפי ג'יילן רוז בפוד קאסט שלו עם Jacoby ת'יבודו בדרך למינסוטה.
קבל…
Adrian Wojnarowski ✔ @WojVerticalNBA
Sources: Minnesota is engaged in serious talks with Tom Thibodeau to become President of Basketball Ops and coach, with Scott Layden as GM.
נותנים לו את השליטה שהוא רצה ואת הסגל הצעיר הכי מבטיח בליגה.
בינגו.
ואם הוא הוזמן (והוא לא נמצא ברשימה שפורסמה היום על המועמדים שהוזמנו לראיון) – זה אומר שהוא מתאים ???
כי לקינגס יש חצי מושג מהחיים שלהם ?
לחשוב שמקהייל מתאים שם זה מגוחך כמו לחשוב שויני דל נגרו או סם מיטשל הם מאמני נבא לגיטימיים.
וכן – את שני הגאונים האלה הקינגס כבר הזמינו לראיון…
כל מקור אפשרי בקשר לקינגס אמר לא פעם ולא פעמיים שמקהייל אחד המועמדים. כמו שזה נראה סקרמנטו יזמנו 20 אנשים בערך לראיון, אבל הוא מועמד לשם. והוא לא רעיון רע כל כך לקבוצה שצריכה מאמן של שחקנים
מאמן של שחקנים זה בדיוק ההיפך ממה שסקרמנטו צריכה.
אתה חושב שהחומר שחקנים הנוכחי של הקינגס שווה פלייאוף במערב (בהנחה שרונדו נשאר)? אם כן, הם צריכים מאמן של שחקנים.
אין שום קשר בין מה שכתבת להגדרה של מאמן של שחקנים.
אני אוותר על מסינה😀
אשמח ללוק וולטון או תיבודו. ואולי אולי ג׳ורג׳ קארל שכבר שכחו שהוא מאמן מעולה.
גור אני לוקח כל אחד ללייקרס כתחליף לליצן הנוכחי שעומד שם על הקווים
ומתחזה למאמן כדורסל
זה נכון! כמו שמומי כתב בשירו : לביירון סקוט יש איי קיו של עכבר
דוראנט ווסטברוק ביחד ולחוד לא יגיעו ללייקרס.
אפשר להתערב על זה..
המועדון הזה מפורק לשנים הבאות מבחינה מקצועית, חברתית, מנטלית ועוד ועוד..
מה שכן אולי ברוקס יגיע…
להאמין בזה שהלייקרס מפורקים לשנים זה כמו להאמין שמוגרו כל הסית' בגלקסיה רחוקה לפני הרבה הרבה שנים
אתה תצטרך להסביר לי כי אף פעם לא אהבתי את מלחמת הכוכבים, במיוחד אחרי שראיתי את "חולית של חודורובסקי"
ראית את הסרט? למרות שהוא מעולם לא יצא? אולי ראיתי את הדוקומנטרי עליו?
ברור שהדוקומנטרי. גם קוראים לו ככה :
Jodorowsky's Dune
נראה לך שאם הוא באמת היה יוצא היו קוראים לו :
"חולית של חודורובסקי" ?…
אם הוא היה יוצא, הדרך היחידה הייתה לקרוא לו "חולית של חודורובסקי". כי "חולית" זה לא היה בשום צורה. אבל זה היה לחלוטין חודורובסקי.
יש כל כך הרבה ספרים שעברו מטמורפוזה כשהפכו להיות סרטים מבלי להיקרא: "… של…"
יש, מלא ("אני, רובוט", לך לעזאזל), אבל באף אחד מהם הבמאי לא יצא ואמר: "I didn't read Dune. But, I have a friend who say to me it was fantastic. I don't know why I say Dune. I can say Don Quixote or I can said Hamlet. I don't know any way, anything. I say Dune. ". השאר לפחות מעמידים פנים שהמקור חשוב להם קצת יותר מאשר דף נקי לשפוך עליו את השטויות שלהם ואת הזיות ה-LSD שלהם.
פשוט התקשתי להבין (אני שלול הבנה בנפשי, פשוט אינני יודע אם אפשר לכתוב 'השתללתי להבין'…) כיצד צפייה בסרט דוקומנטרי אחד גורמת לך לא לאהוב סרט אחר לגמרי, או לא לרצות לצפות בו. אבל אולי זה בגלל שלא ראיתי את הדוקומנטרי…
בכל מקרה, תמיד נחמד לקרוא תגובות שלך
יש מצב שאתה מאשקש אותי עכשיו ?…
כי מה אני אגיד לך… האישקוש הבנאלי של דיוויד לינץ ל "חולית" יותר טוב…
תן לי 3 (למקרה שפספסתי איזה 1 או 2..) שמות של סרטים המבוססים על ספרים, מופרכים ככל שיהיו, ששם הבמאי יופיע על הפוסטר כחלק משם הספר.
…HE CAN RAPE FRANK ANYTIME
יש לך בעיה עם יצירות שמבוססות על סמים ? אתה מוזמן להשליך הרבה מתקליטי ויניל שלך לפח..
אז הוא לא קרא את הספר ביג דיל.. הבן אדם הקדים את זמנו, והיווה בעצמו מקור השראה לכל כך הרבה סרטים שזה פשוט מגוחך.
דיוויד היה צריך לכתוב את ספייס אודיטי 1 ל1 של קובריק רק בגלל שהוא שאב ממנו השראה ? לא. כל אחד לוקח את זה למקום שלו. לאמת שלו. לתת מודע שלו. לאלף ואחד דברים שלו.
אומנות כפרה. אין חוקים.
תיקון – אמנות, ולא אומנות.
ראית את כל הסרט ? ראית את התשוקה של הבן אדם ? כמה זמן, מאמץ, פרפקציוניזם… ראית את הקומיקס שהוא הוציא אחרי שהוא נחל אכזבה עם הסרט ? ראית את הכנות שלו, כשהוא מודה שלא יכל היה לראות את הסרט של לינץ', ואחרי שראה הוא שמח כי יצא לו גרוע… הכי אמיתי שיש.. אמן
אתה לוקח מה שאמרתי הרבה יותר מדי בצורה מילולית.
רק אמרתי שמה שהוא היה עושה לא היה באמת עיבוד של חולית, אלא סרט, אולי נהדר ,בטח מופרע ומעניין (אמרתי איפשהו שיש בעיה עם סרטי הזייה? אני חובב גדול של טרי גיליאם), אבל סרט שהוא 3000% חודורובסקי וכנראה כמעט כלום חולית.
ויניל? למה? יש יוטיוב.
קובריק מתאים בהקשר הזה כי אף סופר לא אהב את העיבודים שלו לספרים שלהם. אבל הם מבוססים עליהם עם התאמות ושינויים.
אומנות, יש הרבה חוקים. מלא. התסריטאי של "שלגייה והצייד" הזוועתי מ-2012 עשה את הכסף שלו על הסרט מכך שהוא כתב תסריט שמספיק בלתי אפשרי לשנות אותו ולכתוב סרט שלגייה גדול בלי לטעון לגניבה של קניין רוחני. ברח עם כמה מיליונים. The Verve משלמים ביוקר על משהו כמו תו עודף על הלהיט הגדול שלהם כבר שנים.
או בקיצור – הלוואי והסרט של חודורובסקי היה יוצא (נשמע אדיר, גם אם היה יוצא 10 שעות). הלוואי והסרט של לינץ' לא. אין קשר לרמת הקרבה למקור הספרותי לאיכות. אבל יש קשר בין רמת הקרבה למקור הספרותי לרמת הקרבה למקור הספרותי (הכפילות במקור).
"השאר לפחות מעמידים פנים שהמקור חשוב להם קצת יותר מאשר דף נקי לשפוך עליו את השטויות שלהם ואת הזיות ה-LSD שלהם."
זה העניין. הוא לא מעמיד פנים כמו השאר. הוא לא יקרא את הספר כמו כל השאר ואז יצטט אותו במדויק מהתחלה עד הסוף, כי תכלס בינינו זה הדבר הכי קל לעשות. כי מישהו כבר חשב בשביךך. לא. הוא ימציא את זה מחדש. כי הוא חדשן. כי הוא חולם. כי הוא עף הכי גבוה שהוא יכול והוא אמיתי
לי זה נשמע די מזלזל מילולית, ולא מילולית, "דף נקי לשפוך עליו את השטויות שלו" אין דבר שיותר מאיים על אמן מאשר "דף נקי". בלי שום קצה חוט.
באומנות יש הרבה חוקים. ויש גם את החוק הקטן שאומר : "שים זין על כל החוקים" הדאדאיסטים עשו מזה אחלה קריירה… גם ג'י ג'י אלין…
מצטער על הטון. פשוט נכנסת חזיתית בבמאי הכי אהוב עלי, למרות יבול הסרטים הדי דל שלו לצערי. אבל כמויות ההשראה, העומק הנפשי, הדמעות, התחושה של "הייתי שם או אהיה שם", הטירוף, החיפוש, הכל.. פשוט הכל.
האקס של מונתי פייתון הרס את "פחד ותיעוב.." של דר' גונזו המקורי… הפך אותו לסרט סמים הכי קלישאתי שיכול להיות.
האם אתה קורא לו "פחד ותיעוב… של טרי גיליאם" ?
פאק ! הבן אדם הרים קאסט שכולל את מיק ג'אגר בתקופה שהוא לא היה פאטתי, אורסון וולס, וגולת הכותרת סאלבדור דאלי כשליט הגלקסיה. אולי הבן אדם הכי קול אי פעם…
עם פינק פלויד של שנות ה 70 על הפסקול…
והכל נפל בגלל כסף מזוין. כשהיום סרטי הפעולה הכי מטומטמים כמו "מלחמת הכוכבים "האחרון בשבילם אותו הסכום הוא השכר לכוכב העולה המטומטם החדש. כל פעם שאני נזכר בעובדה הזו בא לי לבכות..
לא נכנסתי או התכוונתי להיכנס בו. לא מעריץ אותו כי אני פחות מתחבר לאוואנגרד, אבל מעריך אותו מאוד בגלל אותם דברים שאתה מדבר עליהם.
אולי "שטויות" לא הייתה המילה המתאימה. צודק שהיא יכולה לתת קונטקסט מזלזל שלא התכוונתי אליו ("הזיות LSD" אלו מילים שלו מתוך הסרט התיעודי). "רעיונות". בוא נעמיד פנים שזו המילה שהשתמשתי בה.
גם השאר לא כותבים כמו תוכי ללא חשיבה. סמוך עליי. יש הרבה עבודה בלשנות פורמט ולעבד ספר לסרט. גם אם עושים את זה בצורה הכי פשוטה ו-Straight forward שאפשר. גם השאר חושבים, חולמים וממציאים ולוקחים את הרעיונות ובונים עליהם בדרך ויזואלית+מילולית.
ב"דף נקי" התכוונתי בדיוק להיפך. הוא ידע מה הוא מתכוון לעשות. וחולית פשוט היה המטרה הרנדומלית שנבחרה. כמו שהוא אומר, באותה מידה זה היה יכול להיות המלט או קישוטה, וכנראה שלא יותר מדי היה משתנה.
אמנות זה לדעת מתי לשחק בתוך החוקים ומתי לשבור אותם. אולי עכשיו כשהעברתי את זה סוף סוף לעשרה אנשים, המורה שלי יהיה מרוצה.
לא קראתי את הספר של כתב הספורט שהחליט לצאת לחופשת סמים באמצע כתבה, אז מעולם לא היה אכפת לי. אפשר לקרוא לו ככה, אם זה מפריע לך. אבל כמו שאמרתי, לא באמת קראתי לו ככה, ואתה לוקח את המשפט הראשון ההוא שלי בצורה יותר מדי מילולית. אם הוא היה יוצא לא הייתי קורא לו "חולית של חודורובסקי". כנראה שהייתי קורא לו "מה לעזאזל זה הדבר הזה ואיך אני רואה את זה שוב?".
ומי קובע מתי משחקים לפי החוקים ? ומתי שוברים אותם ?
המרצה לקולנוע ?
האוונגרד החלוצי שלו מצוטט בכל סרט עתידני שיצא מאז, כולל מלחמת הכוכבים שגנבו ממנו בערימות. אז נראה לי שהוא די יודע מה הוא עושה ולא צריך שיבואו ויגידו לו "עכשיו תשבור את החוק.." הוא יוצר את החוקים החדשים, כי הוא לא הקשיב לחוקים הישנים. רק ככה יש אבולוציה באמנות. כשאתה שם זין על העבר. אתה מכבד אותו.. אבל גם אונס אותו.. בלי לחכות לאישור של האקדמיה.
מה אותו דבר ? דון קיחוטה נלחם בטחנות רוח בחלל ?
זנ נשמע יותר כמו סרט של פארודיה שלמל ברוקס.. אבל מי יודע.. באמנות אין חוקים.. בטח אצל חודו'
אני חושב שאם מישהו יצליח להכניס את שניכם לאותו חדר ולהקליט זו האופציה בעלת הסיכוי הכי גבוה לגרום לי לראשונה בחיי לשבת להקשיב באופן קבוע לפודקאסט.
אני עם עידו. רעיון גדול!
אני לא בטוח בכלל על מה הדיון עכשיו, אבל ננסה:
היוצר קובע לעצמו מה לעשות ואיזה חוקים לשבור (כל עוד זה חוקי, אתה יודע. קניין רוחני והכל).
לא אמרתי שהוא לא צריך לשבור חוקים או מתי הוא צריך. בכמה דרכים אני צריך עוד להגיד את זה?
הפיל הזה נוצר מעכבר קטן במיוחד. יש לו את כל הלגיטימציה לעשות את הסרט בצורה שהוא רוצה (הגיוני ולחתולין חבל שבתעשייה שכזו לא ממש ישמחו לשלם סכומי עתק לחזון השונה שלו. גם אם אז עוד היו יותר משוחררים עם סגנון הבלוקבאסטרים האפשרי מהיום). לא לקחתי לו או לאף אחד אחר אותה. להיפך, אני די בונה עליה לעתיד.
כל מה שניסיתי להגיד זה – הסרט הזה, שלא נעשה לצערי, הוא הסרט שלו. לגמרי. כנראה שלפחות קצת יותר מהאחרים. אם זה בסדר או לא, לא ניסיתי לשפוט בהתחלה. עכשיו אשפוט – לדעתי זה כן. זה מעולה שיהיו גרסאות שונות ורעיונות שונים וצורות שונות להציג את אותו סיפור (ישן או חדש), עם נקודות מבט שונות, אידאולוגיות שונות ובדרכים שונות לחלוטין. הלוואי שיהיו יותר יוצאי דופן. למרות שגם גרסא ישירה של הסיפור יכולה להיות טובה מאוד ואף מצוינת. מספיק טוב?
כבר היו מערבונים בחלל (פיירפליי), שייקספיר בתיכון (10 דברים שאני שונאת אצלך, O), בכלל יצירות קלאסיות בתיכון, עדיף קליפורני (Easy A, קלולס), קורוסאווה בחרקים (באג לייף), שייקספיר בבעלי חיים (מלך האריות), פאוסט בזמנים מודרניים (שתי הגרסאות של Bedazzled), מארק טוויין פוגש את לאבקראפט (איוול דד 3), החלק הזה באלמנט החמישי שהוא מת לחיות בחלל, משפחת רובינזון בחלל (אבודים בחלל), צלילי המוזיקה בניו-יורק (נני). להמשיך?
מצטער. לא מתחבר. לאמנות אין חוקים ואין גבולות. אנחנו מבלבלים אותם עם הגבולות שלנו. אלו הגבולות שלנו שאו שנולדו וחונכנו לתוכם או שיצרנו אותם בעצמנו. אבל מבחינת מה שאפשר לעשות. הכל אפשרי או בו נאמר מה שלפחות המטאפיזיקה באותו רגע מאפשרת לנו. חוץ מזה הכל פתוח.
אני מכיר את השמות. זו לא הייתה הכוונה שלי. על סמך מה אתה מניח שהוא היה עושה אותו סרט גם אם היה קופץ לו שם אחר לראש, או למה אתה מני שהוא כבר ידע מה הוא הולך לעשות כשברור שלא, בוודאי כשבכל זאת הוא ציית למבניי עלילה מסויימים. הבן אדם חי על אינסטינקטים, ותת מודע ,ויצר פראי, וזרם תודעה., לכן זה מאוד יומרני שאתה הלא אוונגרד תדע עוד לפניו מה הייתה הכוונה שלו. כשהוא אומר "יכולתי לומר דון קילוטה או המלט" זה לא בא להגיד שיש לו משנה סדורה, אלא שיש לו את הדחף האומנותי ליצור, לא משנה מה, העיקר "ליצור לעצמך נשמה" כמו שהוא אומר בסרט, השאר יקרה תוך כדי תנועה. הוא קולנוען נסיוני.הוא לא בא עם ראשי פרקים מוכנים.למשהו שהוא אפילו לא מכיר.
מבטיח לך שגם חודורובסקי שומר על חלק מהחוקים. הוא למשל רצה ליצור סרט, והיו בו שחקנים ואפילו נאלץ לכתוב תסריט. זה גם סוג של חוק. אפשר גם את זה לשבור, כמובן. אבל צריך לדעת שהם קיימים ולהכיר מה אתה שובר ולמה. ואת זה חודורובסקי יודע לעשות, לפעמים מעולה.
זו הייתה הפרשנות שלי לדבריו, כמו שיש לך את הפרשנות שלך. הציעו לו להפיק כל דבר (לדבריו: "He said, "I want to produce you anything. What do you want to do?" I say, "Dune!" And he say, "Yes." "), והוא בחר במשהו שהוא לא קרא מעולם ורק שמע שהוא טוב, מחבר. הוא היה יכול להציע יצירה מקורית, או המלט או שייקספיר, אבל זה מה שעלה לו לראש באותו רגע. הרעיונות שלו, ואני בטוח שהיו לו רעיונות (גם כשהוא לא מקבל כסף ואישור ליצור, הבנאדם יוצר. כמו שאמרת – דחף ליצור), הסתדרו סביב ועם הסיפור המקורי. הם הותאמו והתחברו והשתנו. לא אמרתי ראשי פרקים. אמרתי רעיון. גם אוונגארד מתחיל מרעיון (רק לבירור: "אתה-הלא-אוונגרד" לא שווה ל-"פחות מתחבר לאוונגארד כצופה").
אויי נו, אתה מתחכם עכשיו.. אני אמרתי שהוא אלוהים ? גם הוא בן אדם.
(למרות שב "אל טופו" הוא אומר "…I AM GOD"
אבל כשהוא דוחף את הגבולות שלו (במיוחד ב "ההר הקדוש" ) זה לא דומה לשום דבר אחר.
אמרתי שבאמנות הכל פתוח.
גם כאן הוא אומר משהו דומה…
For me, Dune will be the coming of a god. Artistical, cinematographical god.
שמעת על "Blue" מ-1993? סרט שהוא רק מסך כחול וברקע שומעים את הבמאי והשחקנים יוצרים סרט שאנחנו לא נראה לעולם (כי הבמאי גוסס ונפטר ארבעה חודשים לאחר מכן).
מסכים שהוא ייחודי. ושבאמנות הכל פתוח.
עכשיו לפודקאסט?
טוב.. פה אני חושב שהוא די עף על עצמו.. אבל לאמן אמיתי מותר ואף מתבקש..
וואלה.. לא.. נשמע מאוד מעניין. לא הבנתי למה המסך כחול אם הסרט נעשה, זכויות יוצרים//אולפנים ?
אני חובבן.
גם לשחקן גדול, לפעמים (שמעת, מנחם?).
הוא לא הספיק לעשות את הסרט. שחקנים שהם גם חברים שלו, יחד עם הבמאי, מתארים במילים את חיי הבמאי, הסרט שהיה אמור להיות ואת החזון שלו עבורו. זה יוצא יותר כמו תסכית רדיו (לא גמור עם נגיעות של פיץ'), עם האפקט של המסך הכחול עבור הסרט שהיה אמור להיות ולא היה זמן.
תודה על ההמלצה. בהזדמנות ראשונה.
יש לקחת בחשבון שסרט שאף פעם לא יצא לפועל הוא סרט שלא ניתן לשפוט. כתוצאה אתה נותר אם התקווה של כמה טוב הוא יכל להיות ללא הביקורות של הנקודות בו הוא נפל. לא בלתי סביר שאם הסרט היה מגיע לאקרנים הוא היה היום נחשב בינוני או אולי אפילו אכזבה גדולה.
בקשר לעניינים של גנבו ממנו בערימות בסרטים אחרים.
1) אנשים גם ככה מספרים מעט מאוד סוגים של סיפורים ועוטפים אותם ומקשטים אותם בצורה קצת שונה בכל פעם.
2) כל תהליך יצירתי של מישהו אי פעם היה לקחת משהו שמישהו אחר עשה כבר קודם לשים אותו בבלנדר לערבב אותו עם עוד עיסת בלנדר ממשהו שמישהו אחר עשה(או מספר כלשהו של כאלה) ולהדביק את זה בזהירות למשהו חדש.
אז אולי חבל שהסרט לעולם לא יצא לאוויר העולם, אולי טוב שכך, אולי הדוקומנטרי טוב יותר מהסרט שהיה יוצא, אולי הסרטים שגנבו ממנו היו יוצאים פחות טובים ואולי הם היו יוצאים יותר טובים או לא יוצאים בכלל.
תשמע, קשה לי עם הנושא הזה. באמת. זה מוציא ממני הרבה אנרגיות רעילות. לא בגלל עניין של אגו. בדרך כלל כן, אבל לא הפעם. העניין הוא שאני מבין שאנשים לא מבינים ושופטים את האמן הזה על פי כל מיני קריטריונים שהוא לא אמור להישפט בהם בכלל, כי הוא נמצא במקום שאחרים רחוקים ממנו שנות אור. קצת כמו עם קארי להבדיל אלפיי הבדלות, כמו שאתה טוען הרבה פעמים שהסטט' למדוד אותו אינן קיימות.
הצלחה ? כשלון ? אלו לא המילים שאני משתמש בהם בשביל להסביר לעצמי אותו. האמן הזה נכנס לי לנשמה, לחלומות לפחדים, דרך אימג'ים מסתוריים שכאילו הגיעו מכל מיני דה ז'וואים שאני לא בטוח אם התקיימו או לא התקיימו, עומס הויזואליות של הדמיון שלו יוצרת עומס כל כך גבוה על הנפש שלי עד שהיא לא יכולה לעמוד בזה, עד שהיא קורסת והופכת לשלולית של דמעות. הוא אבא רוחני, מורה דרך, סליחה. מורה של אין ספור דרכים. הוא גורם לי להאמין שהכל אפשרי. ש "אני אלוהים" באמת ובתמים. העולמות האלו שהוא בורא ויוצר, יוצרות אצלי תחושה אמיתית לכל דבר ש "הייתי שם, והשארתי שם משהו פתוח ולא פתור, מוכר ולא מוכר"
אני אקח "כשלון" שלו על כל הצלחה מטופשת פלקטית ו של השפילדברגים, הלוקאסים, ואפילו הקובריקים שיש לעולם הזה להציע. וכל זה ב 3 סרטים, כשאחד מהם בכלל דוקו על כשלון מפואר (את ה 2 מתוך החמישה נדמה לי, לא ראיתי, כי אני שומר אותם למועדים מיוחדים, כי זה מאוד יכאב להבין שכבר צפיתי בכל סרטיו.)
כשאני רואה את הסרטים שלו אני לא צריך לדאוג שמא דוחפים לי פרסומות סמויות, או שהוא יאכיל אותי עם כפית כמו נולאן רק כדי שאני אבין את איזה פרט בעלילה.. חודו' טס במהירות האור, וזה דורש ממך לעמוד בקצב, הוא מוציא ממני את המיטב כצופה., מהירות מטורפת ועדיין המסע לא נגמר.. גם אחרי שהוא מסתיים זה עוד מהדהד בך.
הבן אדם בסצנה אחת של 3 קאובואים עם אקדחים ובלון יום הולדת 1 הגחיך את כל זאנר המערבונים לדורותיו כמו ש "בלתי נסלח" של קלינט בחיים לא הצליח.. אבל את הסרט של קלינט ידרגו יותר גבוה.. בסססדר. למי אכפת..
כשאני רואה אותו בדוקו' של חולית מפשפש בכיסיו ומוציא שטר של דולר ומראה ובוכה למצלמה בתמימות של ילד "בגלל זה לא נתנו לי להשלים את הסרט.. למה ? למה לא נתנו לי לעשות את סרט שלי?" כי הוא פשוט לא מבין איזה מגלומן מטורף הוא.. זה גרם לי לבכות יותר מכל סרט שואה כולל "שואה" של קלוד לנצמן (לא ראיתי הכל, בכל זאת איזה 10 שעות.. כמעט יותר ארוך מהשואה עצמה..)
זה עצוב מאוד.. לא רק בגלל הסרט שלא יצא לפועל, אלא כי זה מראה איזה נתיב האנושות בחרה, חומריות על פני רוחניות..
ועם כל המגלומניות הזו, הבן אדם ידע להוציא מאנשים את ההכי הכי הכי טוב שלהם, לא ברודנות, אלא בהערצה מקודשת לכשרון שלהם ובטיפוח אובססיבי שלו ובעידוד מתמיד להוציא מעצמם את ה "אלוהי" שבהם.
ו
בהערכה, וסליחה על ההתחמקות. "רוצו לראות.. סמיילי"
אני חייב להודות שהמדיה של הקולנוע די מתה עבורי כבר איזה 20 שנה, אבל המונונלוג הזה שכנע אותי שאני צריך לתת לסרטים שלו צ'אנס.
אם איזה אחד אתה ממליץ לפתוח?
וואלה.. לא יודע לענות על השאלה הזו..
הכי חשוב לבוא עם ראש פתוח !, ואולי לא לנסות להבין "למה התכוון המשורר" אלא לראות איפה זה פוגש אותך.
המלצה שלי היא לקרוא קצת ראיונות איתו, וקצת אינפו (בלי ספוילרים !..) על סרטיו, ואז להחליט. זה בינך לבינו..
להאמין בזה שמוגרו כל הסית' בגלקסיה רחוקה לפני הרבה הרבה שנים זה כמו להאמין שבמשחק whac-a-mole לא יצצו יותר דברים שאתה צריך לחבוט בהם מתוך חורים.
אחי, אין לי מושג על מה אתה מדבר..
מי "מוגרו" ? איזו גלקסיה ?
ומה זה המשחק הזה… ?
להאמין בזה שבמשחק whac-a-mole לא יצצו יותר דברים שאתה צריך לחבוט בהם מתוך חורים זה כמו להאמין שחמאס לא חופר יותר מנהרות.
בקיצור.. אתה חושב שהלייקרס כן יהיו רלוונטים לשנים הבאות..
למה ?
כי הם אימפריית רשע.
כי יש להם טונה דולרים.
כי הם בLA.
כמה שאני שונא את זה, לא מפריע לשחקנים לאהוב את זה.
הם רשע. לא אימפריה.
יש תקרת שכר.
FUCK הוליווד.
שחקנים טובים מעדיפים טבעות על כסף.
אפשר להתערב על זה.
אתה אומר שדוראנט וווסטברוק באל איי שנה הבאה ?
ויש להם המון מקום מתחת לתקרה
Fuck הוליווד כמה שאנחנו רוצים אבל רוב השחקנים מעדיפים לחוות את הפאקינג שלהם בהוליווד. גם בגלל שזה שם אבל גם בגלל שהם יכולים להרוויח שם יותר כסף בעסקים מחוץ למגרש.
הם מעדיפים גם וגם על זה או האחר.
אין לי שום צורך להתערב על שום דבר, המנגנון תגמול במח שלי לא עובד כאשר אני מנצח בהתערבות.
אני לא אומר שדוראנט או ווסטברוק שנה הבאה בלייקרס, אני אומר שמוקדם יותר ולא מאוחר יותר מישהו כן יגיע. המשיכה גדולה מדי.
ברור שמוקדם יותר.. הכל מוקדם, יחסית לנצח. אפילו יובל..
מתי הם בפלייאוף ? (של המערב, לא של המזרח..)
אולדריג' עושה עכשיו בטקסס פרסומות לשקיות אשפה ביחד עם קיוטי הקמע.. זה מה שהוא חושב על הלייקרס..
אלדריג' בן 30, אין לו זמן לזוז של הלייקרס. לשחקנים צעירים ב3 שנים או יותר אין את הבעיה הזו.
ניחוש שלי הם רואים פליאוף כבר ב2018
ניחוש שלי – לא לפני 2020. אבל ניפגש פה עוד שנתיים נדסקס..
ככה ייצא בסוף 2019 בשביל ששנינו נצא דפוקים
מסינה מאמן ריכוזי ולא אטרקטיבי שלא מתאים ל- DNA של הלייקרס., בטח אם הם רוצים להביא HOF עתידי.
פיל ג'קסון היה תמיד אוברייטד ונוסיף את בעיית הגיל ו"ההצלחה" העצומה שלו בניקס, שיש רק אחד שגרוע ממנו והוא ג'ים באס.
בלאט עובר ראיון בניקס כדי לדחות אותו (כל עוד ג'קסון בתפקיד בלאט לא יהיה מאמן ששם). אין מקום לריכוזיות של ג'קסון ומאמן דעתני וריכוזי כמו בלאט (לפחות כפי שאנחנו מכירים מאירופה). אני מאד מקווה שבלאט נגמל מההרגל הזה להיות שטיח ולתוכעס לייקר כפי שהיה בקאבס. זה הוכיח שלא מגיע לשום מקום.
אגב מעניין מאד אם בלאט היה מוכן להתחלף עם מסינה. מסינה ילך לאמן קבוצה ובלאט ימונה כעוזר מאמן של פופ?
להיות ראש לשועלים בארגון הטוב והיציב בליגה, כשידוע שפופ יפרוש בעוד מס' שנים לא רב.
יש גם סיכוי שבלאט יהיה עוזר מאמן בלוחמים…..
רק לא מרק גקסון זה מה שחסר לנו.
אני חושב שהקינגס היו צריים להפרד מקאזינס עכשיו כשהערך שלו גבוהה מאד[חוזה נמוך ופעמיים אולסטאר] ולא בהכרח להחליף את קארל.
האופציה של טיבודו נראית ליהוא כנראה לא רוצה את המשרה בקינגס שהוצאה לו.
מקהייל הוא גם אופציה טובה מהסיבות שאמרת.
אבל
הייתי שמח עם הורנסק יגיע הוא נראה לי כמו מים שקטים חודרים עמוק.
הייתי רוצה מאמן שישנה את התרבות האירגונית, קרל עה צעדים בכיוון , אבל נכנס לקרבות מיותרים עם יותר מידי שחקנים.
צריך מישהו עם שיעור קומה שיעשה עבודה שקטה.
1+
יכול להיות נחמד
זה מה שחסר לו להצטרף לקבוצה בדרך לטריפיט (אם יזכו השנה)
הרי הקבוצה תהיה דומה המאמן אותו מאמן. את מי בדיוק יאשימו בכישלון? נכון. את היהודי הנודד בלאט
דרך אגב לבלאט מינסוטה זה לגמרא אידיאלי מסכים עם מה שרועי אמר.
הניקס זה לא מקום עם הזדמנות אמיתית עבורו.
בלאט התחיל כמאמן מנצח עאם הקאבס וזה התחלה נהדרת.
הוא צריך להמשיך להיות בקבוצה שתוכל לנצח ולהגיע ממקום קטן.
קבוצות גדולות זה רק לאחר שהוא יוכיח את עצמו באמת ואז יהיה לו פריביליגה גם לא להצליח.
בניקס בלאט יפוטר תוך חצי שנה.
תוך שבועיים
Ish נקם את נקמתנו בגלוח ראש, כשהרבה פעמים משתמש במושגים
שאף אחד לא מכיר ואנשים שמפורסמים רק בגלל ש2 אנשים כתבו
עלהם בויקיפדיה ו3 אנשים שאחד מהם הגלוח השחור קרא זאת.
תלמד להעביר את הדברים בפשטות אחרת זה מעייף לקרוא אותך.
זה לא תמיד כי היו גם נק' חיוביות מועטות.
אני לא יודע מי אתה, אבל עשה טובה ותשמור את עצמך מחוץ לפלירטוטים ביני ובין הצאצא הסמי לגטימי של הבן זוג הלבן של קרל מלון.
1+
(ל-Ish)
הנושא הזה מצחיק ומנחם עשה ממנו מטעמים כפי שהוא אוהב
בחירות מצוינות – חוץ ממסינה לל"א. הוא לא בנוי לשואו ולהתעסקות עם האהבלים שיש שם. וולטון יתאים ועם ברוקס זה יהיה נהדר, שימשיכו לטבוע בבור הצואה כמה שיותר.
אשך אני דורש שתחזור בך כי אחרת אני מפסיק לדקור את לברון😜
כבר אמרתי לך שבכל ההתלהבות דקרת בטעות את סטף קרי
למנחם
טראמפ די נוטה לקפטליזם רך, יש טוענים שיש לו נטיות סוציאליסטיות.
אני פשוט מצטט אנשי כלכלה בכירים בארה"ב.
מאחר והתרשמתי שאתה דוגל בניאו ליברליזם , אז קרוז שהוא ימין אולטרה קיצוני בנושאי כלכלה , אמור להיות משאת נפשך.
אישית אני פשוט לא סובל את קרוז . טיפוס דוחה , לא הייתי קונה ממנו אפילו בייגלע.
ברוקס תפס אחלה טרמפ על דוראנט. השאלה אם יש מנהלים או טפשים או מיואשים שיאכלו את הפתיון.
כמאמן אני לא מחזיק ממנו. התוצאות שלו בתנדרס , יחסית למה שהחזיק ביד עלובות.
מה יש לדוראנט לחפש בוושינגטון.
גון וול – ווסטברוק יותר טוב
ברדלי ביל – אוברייטד , מה כבר הוא יעשה אם דוראנט יקח את רוב הקליעות.
קו קדמי – של התנדרס טוב יותר.
למעשה אני בטוח שהוא לא יגיע לוושינגטון. אלא אם כן יציעו לו להיות מזכיר המדינה.
לאיש
הלייקרס יראו פלייאוף ב 2018.?
כבר השנה הם רואים את הפלייאוף. יש טלוויזיה, יש כרטיסים למכירה.
יש גם תכניות נוסטלגיה, רק שיבקשו.
מסינה (סוג של טורטליני?) בורקאס ? בלאט? ואן גנדי(החבר לשעבר של טוביה אושרי?)?זה חומר למאמן ראשי?
מה קרה נגמרו המאמנים בליגה?
שיחפשו כמו בהרבה סקטורים ,נשים. יש לא מעט נשים הרבה יותר מוכשרות מהרשימה המגוכחת הזו.
עוד חמישה חברה שיבחרו שנה כלשהי שעוד לא בחרנו בין שנה הבאה ו 2024 וסגרנו את זה כך שמישהו יצא צודק
אם מישהו חושב שבלאט יקבל עוד הזדמנות בתור הטייס הראשי איפשהו בליגה הזאת בעתיד הקרוב אז הוא לא מבין מה זה אמריקה ומה זה תרבות אמריקאית.
(הנ"ל נאמר לעניות דעתי הענייה מאוד)
Ljos ו-הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון,
שיחקתם אותה!
אחרי שב-24 השעות האחרונות האתר מזכיר קצת יותר טוקבקים בספורט 5, והרבה פחות את הופס, החזרתם לאתר קצת שפיות.
ואחרי שהתעסקתי עם התפל –
אני חושב שבניסיון לעשות את חולית, חודורובסקי עשה מעשה איקרוס, והתרסק.
אם הוא היה עושה חולית בסגנון אל טופו, היה יכול להיות מגניב.
בניגוד לרוב המוחלט, אני דווקא מסמפט את גרסת לינץ' לחולית – עם כל עודף התאטרליות, התלבושות המוגזמות, האפקטים הבינוניים,
והמשחק המוגזם
(או כמו שאליה אומרת בסוף:
!for he is the kwisatz haderach)
גם המרצה שלי אמרה משהו דומה למה שהמרצה של Ljos אמר,
אבל דעתי היא עדיין שיש כלל אחד בלבד לאמנות – אם היוצר מאמין שהיצירה שלו היא אמנות – אז זו אמנות.
לפי טרי פראצ'ט צריך כד:
'D'you know much about art, Nobby?'
`If necessary, sarge.'
`Oh, come on, Nobby!'
`What? Tawneee says what she does is Art, sarge. And she wears more clothes than a lot of the women on the walls around here, so why be sniffy about it?'
`Yeah, but. ..' Fred Colon hesitated here. He knew in his heart that spinning upside down around a pole wearing a costume you could floss with definitely was not Art, and being painted lying on a bed wearing nothing but a smile and a small bunch of grapes was good solid Art, but putting your finger on why this was the case was a bit tricky. `No urns,' he said at last.
`What urns?' said Nobby.
`Nude women are only Art if there's an urn in it,' said Fred Colon. This sounded a bit weak even to him, so he added, `or a plinth. Both is best, o'course. It's a secret sign, see, that they put in to say that it's Art and okay to look at.'
`What about a potted plant?'
`That's okay if it's in an urn.'
`What about if it's not got an urn or a plinth or a potted plant?' said Nobby.
`Have you one in mind, Nobby?' said Colon suspiciously.
`Yes, The Goddess Anoia Arising from the Cutlery,' said Nobby. `They've got it here. It was painted by a bloke with three i's in his name, which sounds pretty artistic to me.'
`The number of i's is important, Nobby,' said Sergeant Colon gravely, `but in these situations you have to ask yourself: where's the cherub? If there's a little fat pink kid holding a mirror or a fan or similar, then it's still okay. Even if he's grinning. Obviously you can't get urns everywhere.'
אני מעדיף את הגרסא שלו, אבל שלך נכונה.
ענק
גדול. מאסקלין (?) של פארצ'ט אחת הדמויות החביבות עליי מהילדות.
בכל מקרה ג'י ג'י אלין כבר עשה הכל.. אבל אני בשום פנים ואופן לא ממליץ ולא לוקח אחריות..
יפה, יפה מאוד!
אחת מהגאוות הגדולות שלי היא שהצלחתי "להדביק" את בני בן ה-10 בחיידק טרי פראצ'ט.
(וכיום, בעידן הפלייסטיישן והאינטרנט, זו משימה בכלל לא פשוטה!)
לך תשתין במזרקה של מרסל דושאן..
חחחח
(לא נראה לי שדושאן באמת האמין שהאסלה שלו היא אמנות. לדעתי הוא פשוט חיפש, לא אחרי גבולות האמנות, אלא אחרי גבולות הסובלנות)
הייתי עושה זאת, לו ידעתי מי הוא והיכן נמצא פסל המזרקה שלו.
במזרקה של דושאן כבר אי אפשר להשתין, בגלל שהיא אבדה.
ככל הנראה הושלכה לאשפה.
חודרובסקי זה לא האולירגך הרוסי שפוטין זרק לכלא והעביר את כל הרכוש שלו לאברמוביץ 🙂
קראתי את כל התגובות, והבנתי בערך 50% מהן. אנה כורדי, מה לעשות. מבין רק הופס, נשים, וביומכניקה.
זה לא תכלס שלושה צדדים של פעולה אחת?
חחח שו
לא הייתי מזלזל במסינה.
מאמן יותר טוב מחצי מהמאמנים בליגה בקלילות, יש לו ניסיון בניהול משחק ובהעברת שיטה וגם בעבודה תחת לחץ.
ללוס אנג'לס הוא לא מתאים אבל.
ניסיתי לעקוב אחרי הבן השחור ולג'וס והיה קשה, מה לעשות ואני נהנה מג'ייסון סטייתהם (הוא הרבה יותר ריאליסטי מסטיבן סיגל כי הוא אמנם תמיד מנצח, כמו סיגל, אבל בשונה ממנו הוא גם נפצע לפעמים).
אבל תמשיכו, תמשיכו.