הווריורס הפכה לקבוצה מגעילה / מנחם לס

(התחילו להתרגל לעובדה שדונלד טראמפ יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, והוא יעשה אותנו GREAT AGAIN!)

הארוגנטיות המרגיזה של הווריורס

פעם חיבבתי את הווריורס יותר מכל קבוצה מערבית אחרת, כי לא משנה כמה שנים יקראו לה גולדן סטייט ווריורס, היא היתה – ותמיד תישאר – פילדלפיה ווריורס.

בדיוק כמו לוס אנג'לס שלא מסוגלת ליצור אף דבר חדש – רק לגנוב – כפי שעשתה עם הברוקלין דודג'רס ועם המיניאפוליס לייקרס, גם גולדן סטייט היתה חייבת לגנוב את הקבוצה מפילדלפיה.

אז בגלל צ'מברליין ואל אטלס, היתה לי סימפטיה אליה.

אבל לאחרונה יותר מדי יהירות ושחצנות  עלו לראש שחקניה. אני לא היחידי שגיליתי את המטמורפוזה השלילית בקבוצה: בוב וולאך מספורטינג ניוז, זלר מאס בי נשיון, ומאמר באותו כיוון באינסיידר עלו על אותו שינוי שחל בקבוצה.

מבעל הקבוצה העשיר כקורח והיהיר מכולם – יהודי מעצבן בשם ג'ו ג'ייקובס –  ודרך מאמניה ושחקניה, לכולם עלתה לראש גבהות לב, שחצנות, וארוגנטיות ללא אח ורע בליגה, ופתאום הקבוצה הזאת שפעם נראתה כמו חבורת נערים יפים במקהלת הכנסיה, הפכה לסמל ההתרברבות, שויצריות, ושחצנות.

לפני כל משחק סטפן קרי נותן 'הצגה' לקהל בשליטת כדור, וכל מה שחסר לו זה כמה נוצות טווס. כשהוא מסיים הוא מחייך את החיוך הפוני שלו לקהל, ונותן להם ליהנות לכמה דקות מעיניו הכחולות. שאר השחקנים מצטרפים עם חיוכים ותנועות איטיות של עשיית טובה, ואני רואה לנגד עיני שהתכונות שעשו מהם אלופים נעלמות, ובמקומן אני רואה ארוגנטיות שאין דומה לה. לא סתם ארוגנטיות, אלא השפלה והעלבת יריב שיביאו להריסתה.

הבה ונתחיל עם הקליפ המבחיל הזה של שחקן כפוי טובה שעשו לו טובה ובחרו אותו לנבחרת ארה"ב כמחווה לעיר פילדלפיה שבזמנו תרמה יותר מכל עיר אחרת לוועד האולימפי האמריקאי, בזמן שבליגה היו לפחות 30 טובים ממנו, ושמו אנדרה איגודלה.

הקשיבו ליהיר המתנשא הזה שללא סטפן קרי, קייל ת'ומפסון, וריימונד גרין, הוא היה היום בליגה "D":

 

לומר על יוסטון ש"לשחק נגדה זה כמו אימון"? בכל ימי חיי ב-NBA לא שמעתי חרא כזה. ששחקן מקצועני אחד ישפיל שחקן מקצועני אחר? איפה נשמע כדבר הזה. וסטיב קאר בוודאי חייך מה זה חיוך רחב ושופע כשהוא ראה את הקליפ. כל חברי הקבוצה הינהנו בראשם ואמרו "נכון. לא יותר מאימון!"
אני מקווה רק ששחקני יוסטון ראו את הקליפ, והם יידעו בדיוק מה לעשות וכיצד לשחק מחר.
***

פעם חיבבתי את הווריורס יותר מכל קבוצה מערבית אחרת, כי לא משנה כמה שנים יקראו לה גולדן סטייט ווריורס, היא היתה – ותמיד תישאר – פילדלפיה ווריורס.

בדיוק כמו לוס אנג'לס שלא מסוגלת ליצור אף דבר חדש – רק לגנוב – כפי שעשתה עם הברוקלין דודג'רס ועם המיניאפוליס לייקרס, גם גולדן סטייט היתה חייבת לגנוב את הקבוצה מפילדלפיה.

אז בגלל צ'מברליין ואל אטלס, היתה לי סימפטיה אליה.

אבל לאחרונה יותר מדי חרא עלה לבעל הקבוצה, ולראשי שחקניה.

זה התחיל עם בעל הקבוצה . הקשיבו לביליונר השחצן הזה ג'ייקובס ומה שאמר למאמר שהופיע בניו יורק טיימס מגזין:

 

[Warriors franchise owner Joe Lacob] boasted that the Warriors are playing in a far more sophisticated fashion than the rest of the league. "We've crushed them on the basketball court, and we're going to for years because of the way we've built this team," he said. But what really set the franchise apart, he said, was the way it operated as a business. "We're light-years ahead of probably every other team in structure, in planning, in how we're going to go about things."

הוא אומר לנו שהווריורס נמצאת "שנות אור לפני שאר קבוצות הליגה" בארגון ובמבנה.

ואז הוא מוסיף על סטפן קרי (לאותו מאמר בניו יורק טיימס מגזין):

[As] Lacob sees it, Curry's dominance on the court, though essential, is inextricable from everything else he's done with the franchise over the last few years, from knocking down the office walls to the Ellis trade. "It's not just Steph Curry," he told me once. "It's architecting a team, a style of play, the way they all play together. It's all extremely thought through

 לקרוא, ולהקיא!

***

לפני כל משחק סטפן קרי נותן 'הצגה' לקהל בשליטת כדור, וכל מה שחסר לו זה כמה נוצות טווס. התכונות שעשו מהם אלופים נעלמות, ובמקומן אני רואה ארוגנטיות שאין דומה לה. לא סתם ארוגנטיות, אלא השפלה והעלבת יריב. אתם חושבים שסטפן קרי הוא  HUMBLE MAN צנוע ועניו כזה? אתם טועים. הוא גדל על כפית של שמן כשאימו – חתיכה חתיכה, אבל ראינו חתיכות טובות ממנה, ושלא תשכח לרגע שהיא אישה בגיל העמידה – נושאת אותו עם כתר על ראשו כאילו היה מתנת אלוהים לאנושות, ולכן הוא מאמין שהוא מעל כולם, טוב מכולם, ומותר לו הכל.

הוא מעוניין להופיע כבפטיסט ירא אלוהים  ומשרת של ישו, והוא הולך לכנסייה כל יום ראשון כי לימדו אותו שזה הדבר לעשות, וחובה להות SOFT SPOKEN.

הכל הצגה, ועתה גיליתי את הבלוף. הוא לא יותר מ–PHONEY   בפטיסטי מהאזור שלי, מה-BIBLE BELT, המשחק אותה עם ABIDING FAITH.

הוא יודע שהוא טוב – אולי הטוב ביותר – והוא לא מבזבז שנייה על המגרש ומחוצה לו מבלי להזכיר זאת לכולנו. כיצד? עם התנועות המגעילות שלו באצבעות ידו אחרי כל שלשה; עם לעיסת מגן השיניים אפילו שנאמר לו עשרות פעמים להפסיק עם זה, ועם חיוכיו המלאכותיים לטיווי ברגעים הנכונים.

הוא חי ונושם HUBRIS. הוא נע HUBRIS. הוא עונה לראיון בטיווי כשהוא מלא HUBRIS. אצלו הכל HUBRIS.

ממנו ה-HUBRIS עבר עתה לדריימונד גרין המגעיל מכל האנשים. אמרו לו שיש לו SWAGGER והוא אכל ובלע את מה שאמרו לו. הוא לפתע החל להתנהג כאילו הוא פאקן מייקל ג'ורדן. והדבר הלא יאומן ביותר הוא שעכשיו גם עמוד החשמל הזה אנדרו בוגוט מתחיל לקשקש כשהוא מגזים בכוונה עם המבטא האוסטראלי שלו אילו היה שאקיל או'ניל.  היחידי שם שבינתיים לא נידבק במחלת ה-HUBRIS הוא קליי תומפסון.

הקבוצה הזו שפעם חיבבתי הולכת להחליף – למעשה כבר החליפה – את הספארס כדרק של הליגה עבורי (הלייקרס יותר מדי גרועה מכדי לשים אליה לב בכלל; שתגיד תודה שאני מזכיר את שמה כאן בכלל).

אני מתפלל שהיא תפסיד לקליפרס, ואני מרגיש בעצמותי שהיא תפסיד.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
20 באפריל 2016 7:32

איש האתמול אתה מנחם… כמה זמן פילדלפיה היא כבר לא ווריורס ?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20 באפריל 2016 7:38

לווריורס יש זכות לדבר ככה ולחגוג מתי שבא להם ואיך שהם רואים לנכון כי הם מחפים על זה ביכולת במיגרש,יש שחקנים שלא מחפים על החגיגות המוחצנות שלהם כמו ווסטברוק,לברון וכד'.

הספרס האחרונים שיחגגו בחגיגות מוחצנות(קוואי בקושי מחייך) ולכן תואר הדרעק עובר לאוקלהומה.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
20 באפריל 2016 7:57

גם אני לא מחבב בלשון המעטה את החברה מאוקלנד,אבל קרי מזכיר לי מאוד את מגיק ולא ניתן שלא לחבב אותו. לגבי איגודלה זה שטויות לכתוב שהוא היה שחקן ליגה D אם לא היה בווריורס הוא יכל לפתוח בהרבה חמישיות בקבוצות אחרות ולהיות בורג מרכזי הרבה יותר. את גרין אני לא סובל השחצנות היהירות שמרגיזה אותי, רועי אתמול הצחיק אותמ כשאמר שהוא טוב מדוראנט, גרין בקבוצה אחרת לא היה השחקן שהוא אין לו שום יכולת התקפית טובה אם ההגנות יתמקדו בו הוא נעלם בניגוד לדוראנט (המזל שיש לו את קרי ותומפסון).
קרי כבר אמר שהוצאת המגן שיניים לא בשליטתו (בדיוק כמו גורד'ן) הוא יודע שהוא ההופעה הטובה בעולם והוא מתנהג כאחד כזה. אני גם בחרתי בטראמפ כיוון שלא ראיתי טוב ממנו, אבל כל השטויות שהוא מדבר בנוגע לכלכלה (ברגע שסין תיפטר מאג"ח האמריקאי הדולר יצרסק ואיתו כל אמריקה,ולא משנה איזה נשיא), הדבר הראשון והחשוב ביותר שהנשיא צריך לעשות הוא להיפטר מהפדרל ריזרב (אבל הוא לא יעשה את זה כיוון שזה נותן לו להוציא ללא הגבלה בלי שאנחנו נדע, מעוגן בחוק).

Ish
Ish
20 באפריל 2016 8:05

1) הו, עוד פעם עם העריכה המגמתית של ראיונות?

http://www.nba.com/warriors/video

איגוי עונה במחצית המשחק על השאלה: What helped you find your rhythm so quickly from 3? ומנחם מוצא איזה "עיתונאי" בגרוש מצ'וקמק בטוויטר שמוציא את מההקשר וממציא לזה קונטקסט חדש, בלי לבדוק מה הקונטקסט במקור ומה באמת קורה שם.

2) סטפ קרי עם אותה רוטינה לפני משחק כבר 4 שנים אבל עכשיו פתאום זה נהפך למופע ארוגנטיות?

מנהג מגונה של לעיסת מגן השיניים שיש לו כבר עוד יותר שנים והוא עושה זאת באופן לא מודע ולא הצליח להפסיק עם זה אפילו כשאמא שלו אמרה לו להפסיק עם זה כי זה מגעיל, עכשיו לפתע נהפך למחווה שנועדה לעשות לנו נה נה נה ולהזכיר לנו כמה טוב הוא?

מנחם באמת שהגיע זמן לבדוק מה באמת יש בתרופות שאתה לוקח. אני לא צוחק.

ולדי קוגן
20 באפריל 2016 8:16

אין לי בעיה עם השחצנות של קרי, הוא השחקן הטוב בעולם, אבל איגודלה ובוגוט זה כבר סיפור אחר. בלי קרי אתם הייתם ממשיכים לדשדש בקבוצות לוטרי כמו פילי ומילווקי. גרין כבר הגיע לרמה חדשה של שחצנות, מזל שהוא מצליח לחפות על זה במשחק מה שגורם לי להכיל אותו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 באפריל 2016 8:25

איגודאלה היה ה MVP של סדרת הגמר (הגיע לו או לא הגיע לו..)

דוראנטברוק עושים רוח כבר שנים על איזה גמר שאני כבר לא זוכר מתי הם השתתפו בו..

Ish
Ish
20 באפריל 2016 8:27

1) זה שמנחם אומר שמישהו שחצן או משתחצן לא אומר שזה נכון.

2) איגי היה בפליאוף יותר מחצי מהשנים בהן שיחק לפני שהגיע לווריירס.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
20 באפריל 2016 8:22

הכל בעיני המתבונן..

גור גולן
גור גולן
20 באפריל 2016 12:58

+1

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 באפריל 2016 8:28

"לומר על יוסטון ש"לשחק נגדה זה כמו אימון"? בכל ימי חיי ב-NBA לא שמעתי חרא כזה."

אז אני מבין שלא היה טראש טוק באייטיז.. ?

עידן
עידן
20 באפריל 2016 8:32

לא שאני מאוהב בקבוצה מהמפרץ אבל בדיוק כמו כל קבוצה מצטיינת תמיד כמות האוהבים והשונאים עולה אקספוננציאלי

אין מה לעשות כשאור הזרקורים עליך הדברים הטובים והפחות טובים עולים וצצים

הייט אשברי
הייט אשברי
20 באפריל 2016 8:38

אוי מנחם מנחם . אתה כותב דברים כ"כ מופרכים שאתה אפילו לא מרגיז . נלך אחד אחד .
ג"ס גנבה את הקבוצה מפילדלפיה ? מילא אם זה היה קורה לפני שנה או שנתיים . אבל הפרנצ'ייז נמצא במפרץ יותר מ-50 שנה – משנת 1962 ! רוב המגיבים כאן עוד לא נולדו אז . האליפות של 1975 , שגם היא היסטוריה עתיקה , התרחשה במפרץ .
לא ג'ו ג'ייקובס – ג'ו לייקוב ( וגם פיטר גובר ) . אפילו את השם לא למדת . הוא גדל בבית עני מאוד ולא עם כפית זהב בפה – כמו כמה מהיהודים שאתה מעריץ במזרח . הוא בעלים מוכשר ומסור לקבוצה – מה יש כאן שמעצבן אותך ?
לגבי הירידות שלך על איגי ועל סטף , והתחזית שלך על תוצאת הסדרה מול הקליפרס – תמשיך כך . אתה , יחד עם צ'רלס האציל – הקמע שלנו . תקבל עוד הרבה סיבות להתרגז – גם בחודש יוני .

p
p
20 באפריל 2016 10:10

אתה יוצא נגד זה שהוא כתב שזה גניבה, אבל לא אומר שלא הייתה גניבה, רק שאם כן, זה היה מזמן, כשמנחם גם ככה כותב שהוא חיבב אותם עוד מתקופת… שמרמז על משהו נוסטלגי וישן. לא שיש לי מושג אם נגנב או לא, מבחינתי הגניבת מועדון היחידית שאני מכיר זה החטא שנקרא אוקלאומה סיטי תאנדר.
אין לי מושג מי הבעלים, אבל אין ספק שהרים אחלה קבוצה.
קרי ותומפסון לעומת זאת, גדלו עם כפית של זהב בפה. אין להם שום סיבה להתבייש או להתנצל על כך. אבל זה שהם החליטו לתקוע עוד אחת בתחת כדי להיות דומים יותר לדריימונד גרין שגם ככה השחקן הכי דוחה בליגה כבר שנים, זה כבר משהו אחר.
את קרי מאד אהבתי עוד בתקופה של מונטה אליס, אבל בשנה וחצי האחרונות זה פשוט נורא לראות את השחצנות מהמפרץ. מהשחקנים, מקר (שגם מאד אהבתי) ומהאוהדים.
כמוהם, גם אתה, המגיב עם התגובות השחצניות והיותר מגעילות באתר.
אני לעומת מנחם, בטוח במליון אחוז שהשחצנים לוקחים החיים הם לא סיפור אגדות, הרעים והשחצנים זוכים ברוב הפעמים.

Ish
Ish
20 באפריל 2016 10:41
Reply to  p

קרי אותו קרי של לפני ארבע שנים.

תומפסון מתנהג כמו אותו מסטול שהוא כל הזמן שחצי מהזמן כנראה כלל לא מודע למתרחש סביבו.

זו שנה רביעית של גרין בליגה. בשנה הראשונה בכלל לא שמעת עליו ובשניה כנראה שגם לא. אבל הוא כבר שנים השחקן הכי דוחה בליגה?

הדבר שהשתנה בכל הזמן הזה הוא שאתה שם לב אליהם פתאום.

הסיפורים שאנשים ממציאים לעצמם בשביל לעשות רצינליזציה לרגשות שהם מעוניינים להרגיש זה דבר מרתק.

p
p
20 באפריל 2016 10:54
Reply to  Ish

קרי לפני 4 שנים לא זרק שלשה הסתובב והתגרה ביריבה כשהכדור עוד באויר.
לגבי קליי אולי הוספתי אותו שלא בצדק, פשוט אף פעם לא אהבתי אותו.
גרין דולה אותי כבר 3 שנים. זכור במיוחד ההתגרות הדוחה בבלייק גריפין עם הלשון בחוץ. נדמה לי ש"3 שנים" נופל בקטגורייה של "שנים".עדיין מרתק?

Ish
Ish
20 באפריל 2016 11:22
Reply to  p

כן עדיין מרתק.

אתה בוחר לראות בחגיגה של מהלך התגרות. בכל הקבוצות יש את זה ללא יוצא מן הכלל. עם השנים מדי פעם מישהו ממציא איזו תנועה חדשה(או מוציא אחת ישנה מהמרתפים) והיא לפעמים צוברת פופולריות אז עושים אותה יותר.
אתה מוזמן ללכת לצפות בוידאו מהעבר, גם שם קרי חוגג מהלכים מוצלחים.

פתאום קליי הוא סתם אחד שאף פעם לא אהבת, טוב.

ולא שלוש שנים לא מספק בשביל הקביעה ששנים הוא הכי משהו(במיוחד כשהארוע אותו ציינת הוא מתחילת העונה שעברה כך שזה יותר קרוב לשנה וחציי*). זה גם מצחיק שאתה מדבר על כמה גרין דוחה בעודך מזכיר את גריפין שאינו טוב מגרין מבחינה זו בשום צורה(ואפילו גרוע ממנו אם אתה במקרה חבר קרוב שלו).

*והוצאת הלשון אפילו לא הייתה מכוונת לגריפין

עכשיו בתור אוהד קליפרס אתה צריך לא לאהוב אותם, זה חלק מהעסקת חבילה, אבל למה להמציא סיפורים מונפצים בשביל זה?

p
p
20 באפריל 2016 20:00
Reply to  p

טוב שאנחנו לא קטנונים. אז הנה, עוד אקט של הפרובוקטור הדוחה והמטונף, דריימונד "הטינופת" גרין. הפעם מלפני 3 עונות:
https://youtu.be/sbXqh2jC87U?t=100

דוחה – סובייקטיבי. אותי הוא השחקן שהכי דוחה כבר 3 שנים (לקח את התואר מגרנט שנרגע/נעלם לעת זקנה.

3 שנים מתאים ל"כבר שנים". מצטער, פשוט לא מבין איך לא, אבל זה נשמע לי כבר סתם קטנוניות.

שורה תחתונה, בעיני, ג"ס הפכה לקבוצה השחצנית (והבכיינית אגב, וכן אני אומר את זה בתור אוהד קליפרס) בליגה בשנתיים האחרונות.
אתה יכול לא להסכים עם זה, אבל לא "המצאתי" שום סיפור.

Ish
Ish
20 באפריל 2016 20:52
Reply to  p

אתה מוזמן להמשיך לספר לעצמך את זה אבל זה עדיין סיפור שהמצאת לעצמך.

מדובר בשחקן שהורחק פעם אחת בקריירה (בתקרית המכוערת הזו, שאגב מלפני שתי עונות, וכשנתיים וחצי) ועל זה אתה כביכול בונה את כל התיק שלך, שבעצם בנוי על זה שאתה לא אוהב אותו. בקלות ניתן למצוא שחקנים עם רקורד גרוע בהרבה שלא למדו מהשגיאות שלהם בתקריות מלפני שתי עונות וממשיכים בשלהם(אני מנחש שאתה יכול למצוא אחד כזה בקלות בבית, רמז: בילה חצי עונה בלא לשחק).

ואם אתה הולך להגיד ששחקן כלשהו הוא שנים הכי משהו, אז שנתיים וחצי זה פשוט לא פרק זמן מספק בשביל זה. זה אולי נכון טכנית אבל זה לא נכון עבור המשמעות המשתמעת מזה.

בקשר לבכיינות, זה אפילו לא מצחיק. זה כבר ברמה של השלכה.

p
p
20 באפריל 2016 21:48
Reply to  p

גריפין לא עושה עבירות מכוערות ולא מתגרה כמו דריימונד גרין. לא קרוב.
יש שחקנים עם רקורד גרוע יותר. אז? רשמתי שהוא הכי דוחה אותי. לא ידוע לי שיש פרמטרים.
שנתיים וחצי מספיק או לא, הדיון הזה מספיק מפגר כדי להרוג אותו.
הקבוצה הזאת מקבלת את כל השריקות ומתבכיינת על כל שריקה נגדה. בקליפרס דוק ריברס הוא בכיין סידרתי. השחקנים לא קרובים בבכי לאלו של ג"ס.
זה שממשיכים לכתוב דברים, לא עושה את זה נכון. לא המצאתי ואני לא מספר לעצמי שום סיפור.

Ish
Ish
20 באפריל 2016 22:03
Reply to  p

Just keep telling yourself that

גרין לא עושה עבירות מכוערות או מתגרה, זה פשוט הסיפור שאתה מספר לעצמך בשביל למצוא לעצמך הצדקה כדי שתוכל לשנוא אותו במצפון נקי.

זו בדיוק הפואנטה, הוא הכי דוחה עבורך בגלל שאתה מספר לעצמך את הסיפור הזה.

קרי הולך לקו 5 פעמים במשחק תוך כדי שתופסים אותו בערך כל המשחק, זהו.לבוא ולומר הקבוצה הזאת מקבלת את כל השריקות זה פשוט שקר עלוב.

אני חולה על כריס פול אבל הפלופינג שלו, אמנם לא בקנה מידה של האגדות הארגנטינאיות, אבל בטופ 10 בליגה, והבכי הנלווה להם בהחלט קיים. ושתי הקבוצות בכלל לא בליגה של הספרס בתחום זה.

p
p
20 באפריל 2016 22:14
Reply to  p

Not telling myself anything/
אני לא צריך להמציא לעצמי סיבות למה אני לא סובל שחקן, זה לא משפט ואני לא עורך דין.
אני לא סובל אותו, כי ראיתי אותו משחק ואני לא סובל אותו.
לחזור על אותם דברים, לא עושה אותך צודק.
אני רואה מה שאני רואה, קבוצה בכיינית ושחצנית. לא מסכים? סבבה. נסגור על לא להסכים.

Ish
Ish
20 באפריל 2016 22:28
Reply to  p

נו באמת, ברור שאתה אתה לא צריך להמציא לעצמך סיבות לשנוא את גרין, זה, אבל זה לא משנה את העובדה שאתה עדיין עושה זאת. הרי אם גרין היה משחק בקליפרס או אם היית אוהד ווריירס אז לא היית חושב שהוא שחקן דוחה. מה שהופך אותו לכזה בעינייך הוא זה שאף אחד מהתנאים הללו לא מתקיים. יש עוד הרבה שחקנים בליגה שיכולים להיות דוחים לא פחות ואף יותר על פי צורת המשחק שלהם וההתנהגות שלהם, אבל אתה לא בוחר לראות בהם את השחקן הדוחה בליגה. אם לא ברור לך שהסיבה לכך שדווקא גרין זוכה לתואר זה עבורך היא בחירה שאתה אחר כך עושה לה רצינליזציה ע"י זה שאתה מספר לעצמך סיפור, זה בסך הכל כי אתה לא רוצה להיות מודע לזה שזה מה שאתה עושה.

אתה יכול לומר מה שאתה רוצה ולהגיד כמה פעמים שאתה רוצה שזה שאני אומר את זה לא הופך את זה לנכון אבל אתה יכול לומר את המשפט הזה גם על הדברים שלך.

p
p
20 באפריל 2016 22:58
Reply to  p

אני לא רואה איך הדברים שלי הם חזרה על עצמם כפי שאתה כותב כל הזמן סאני ממציא סיפור.
בכל מקרה איבדתי את הנקודה שאתה מנסה להבהיר (שאני מספר לעצמי סיפור? סבבה…)
גרין בעיניי שחקן דוחה, כנראה שאם היה משחק בקליפרס, לא הייתי שונא אותו כ"כ, אבל הוא לא. לצורך העניין אני לא סובל גם את מאט בארנס ג'וש סמית ולאנס סטיבנסון, כששיחקו בקליפרס וגם כשלא.
אתה יכול לשחק פסיכולוג בשקל זה סבבה. אתה פשוט טועה. ומעבר לעובדה שאתה פשוט מתקטנן לשטויות (שנתיים וחצי זה לא שנים), אתה לא שם לב למה שחשוב. זאת דעתי (דעה, כן?).
גרין שחקן שדוחה אותי. במשחקו ובהתנהגותו.
מדברייך נשמע כאילו בחרתי בגרין והתחלתי לחפש בו דברים לשנוא ולא להיפך. עובדה שאני לא שונא אף שחקן ג"ס אחר (שזאת גם לא קבוצה שאני שונא, רק, שוב רואה בה השחצנית והבכיינית מכולן).

לילה טוב ובהצלחה בפלייאוף.

Ish
Ish
21 באפריל 2016 0:07
Reply to  p

לא רואה? אל תראה. אתה גם לא מבין מה אני אומר לך אבל שיהיה.

איזה הצלחה בפליאוף פעם הבאה שנראה פליאוף תהיה בעוד 5 שנים?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 באפריל 2016 11:11
Reply to  p

הקליפרס נגנבו לפני מה.. שנה או שנתיים ?

על סמך מה ? שיחת טלפון פרטית !

Ljos
Ljos
20 באפריל 2016 11:17
Reply to  p

עשיתי חיפוש מהיר על המעבר ולא הצלחתי למצוא הוכחה שמדובר בגניבה. אבל גם לא משהו שמבטל את הביקורת על גניבה.
על פניו אני מצליח למצוא על המעבר רק משפט מכובס בנוסח: "נקנתה על ידי אנשי עסקים מסן-פרנסיסקו והועברה לשם בתום העונה". נשמע כמו גניבה גניבתית מגונבת וגבינתית. אבל המעבר הזה עזר לסינסינטי (https://www.youtube.com/watch?v=62DGe9i9lGQ לא חובה להיכנס. סתם קטע מטומטם מתחילת הקריירה של קיאנו ריבס וסופה של דרו בארימור רגע לפני הגמילה) לעבור למזרח, שם הם באמת נמצאים.
מה שעוד משונה, זה ששנה אחר כך הלאומנים מסיראקוז, אחת היריבות הגדולות של הלוחמים, הגיעה לפילי בגלל שסיראקוז נחשבה שוק קטן מדי ל-NBA המתפתח.
אבל השאלה המעניינת יותר – למה הכעס על המעבר הזה, כאשר יש לנו את ההוקס שעזבו את סנט. לואיס והשאירה את מיזורי ללא קבוצה כדורסל (לפחות עד שהמלכים הגיעו וברחו) לטובת אטלנטה, העיר עם שדה התעופה והקוקה קולה? (והמעבר שם היה על רקע רצון למגרש גדול יותר)

הייט אשברי
הייט אשברי
20 באפריל 2016 8:41

ושכחתי את דונאלד-דאק . הכישלון שלו מול הקלינטונית ישלים שנה חלומית , כאשר אתה תלעס את הכובע פעם נוספת בחודש נובמבר .

הייט אשברי
הייט אשברי
20 באפריל 2016 8:49

מעניין שהיהירות , השחצנות וגסות הרוח של דונאלד-דאק לא מפריעים לך כהוא זה . אתה מייחס יהירות ושחצנות רק לאלה שאתה רוצה בכשלונם . בקיצור , רק הפוזיציה קובעת אצלך .

מתן גילור
20 באפריל 2016 9:19

"אתה מייחס יהירות ושחצנות רק לאלה שאתה רוצה בכשלונם ." אני חושב שזה נכון לרוב המגיבים באתר. אין ספק שהדעה הקדומה מעצבת גם את נקודת ההשקפה על כל מקרה ספציפי.

יניב
יניב
20 באפריל 2016 10:18

זה לא נכון,קח לדוגכמא את לברון השחצן הזה,פשוט מגעילה השחצנות שלו לעומת קארי שזה שירה בתנועה השחצנות שלו 🙂

מוש השור
מוש השור
20 באפריל 2016 14:02
Reply to  יניב

חיכיתי חיכיתי, לא אכזבת 😂👍

אוהד ס"א
אוהד ס"א
20 באפריל 2016 8:50

לא אוהב את קארי וההצגות שלו. יותר מדי שואו אופ גם לטעמי.

על החולצות של הריאלי בחיפה היתה פעם אמרה: "והצנע לכת".
דאנקן בוגר שלהם משנת 1375 ואת קאווי אני זוכר בהסעות.
ככה אני אוהב את הגיבורים שלי: אפורים, חרוצים, עושים את העבודה.

ועדיין כל שאר המילים של מנחם הם מדוייקים בדיוק כמו הכותרת שלו:
"התחילו להתרגל לעובדה שדונלד טראמפ יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, והוא יעשה אותנו GREAT AGAIN!"
השילוב האולטימטיבי של מירי רגב, פלאטו שרון וקים ג'ונג-און .
תיכנסו למקלטים :
כן בטח. lets nuke the basttards

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 באפריל 2016 9:04
Reply to  אוהד ס"א

שכחת את הימים שמאנו אחרי כל דאנק או פלופ היה מעביר את אצבעותיו במחלפות ראשו כאילו היה מינימום שמשון הגיבור ?

פופ במסיבות עיתונאים..

הדאווינים החארקות והפורפרות שהנונשלנט הצרפתי היה דופק סביב האישה של הנסיך לבית בארי..

ראית את הפוזות של בוריס דיאו לאחרונה ?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 באפריל 2016 9:31

אבל קוואי הוא החולשה שלי..

אם כל האהבה שלי לקארי, אני בטוח שאם הייתי טינייג'רית היום אז הייתי מתאהבת ב SUGAR K..

העיניים החולמניות והעצובות עם המבט הנוגה..

הביישנות הסגפנית..

הצמות המהודקות מדגישות את תווי פניו העדינים והיפייפיים..

הצניעות והנאמנות עד אין קץ..

שכר המקס'…

רק לדעת שהוא היה שומר ומגן עלי כאילו הייתי קארי 3 מטר מהפרימטר..

אין… הוא היה כובש אותי בשנייה.. חולה עליו !

שייקה
שייקה
20 באפריל 2016 10:30

היה כובש אותך בשנייה? היה?

that ship has sailed

נתן גולד
נתן גולד
20 באפריל 2016 10:44

+10
גדול!

אוהד ס"א
אוהד ס"א
20 באפריל 2016 23:10

ענק, LOL.
קאווי, ההוכחה החד משמעית שאפילו המורמונים ביוטה יחד תומכי בנט וליצמן חייבים להודות, כי אכן, מוצא האדם מן הקוף.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
20 באפריל 2016 13:27
Reply to  אוהד ס"א

מירי רגב עדיפה פי 1000 על השחקנית והשחקנית גילה אלמגור המכתתת רגליה כבר שנים בפריפריה עם בעלה הארוגנט שחולבים את המדינה 20 שנה ואסור להעביר עליהם טיפת ביקורת כי הם ורק הם מבינים תרבות ועוד ארופאית.
וטראמפ עדיף פי 1000000 על הקלינטונאית המגעילה שעסוקה כל היום באינטריגות עם האוליגרכים של וול סטריט שעושים בכסף שלנו כרצונם ולא מייצרים כלום מלבד בועות סבון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20 באפריל 2016 14:27

לא, כי דונאלד טראמפ לא נזקק לאוליגרכים של וול סטריט כדי שיחלצו אותו מכל פשיטות הרגל שעבר

אוהד ס"א
אוהד ס"א
20 באפריל 2016 23:16

איך אפשר לזהות אתכם מרחוק, אנשי ה"תראו לי עוול (אהבל) אחד ואצדיק זאת באמצעות עוול (אהבל) שני".

לא סובל ת'קליטונית. מושחתת, מזוייפת בינונית וקפוצת תחת (לא קיבלה ז*** ב- 200 השנים האחרונות)/
היא תהיה נשיאה לא טובה, אבל אני די בטוח שלמרות זאת אנחנו נשרוד את הקדנציה שלה, מה שאני לא יכול להיות לגבי טרמפ שעדיין מחפש אותנו על המפה ולא מבין למה עם של 80 מליון יהודים עושה כל כך הרבה רעש.

לגבי גילה אלמגור? (ע"ע קלינטונית)

Berch
Berch
20 באפריל 2016 8:56

אין לי בעיה אתם אבל מריחים קצת יהירות בהתנהלות שלהם לאחרונה.
תהליך טבעי 🙂

רן
רן
20 באפריל 2016 8:58

זה לא משהו חדש, השתן עלה להם לראש כבר ממזמן ומה שהם מציגים עכשיו לא נראה כמו ערכים של ווינרים.

Ddd
Ddd
20 באפריל 2016 9:43

האנשים העצובים והשחצנים אף פעם לא יכבדו שמחת חיים

אף פעם לא מאוחר לפסיכולוג

איצקו
איצקו
20 באפריל 2016 9:50

אני דווקא חושב שבספורט המצרך הכי חשוב זה שחצנות רק ככה זה ידרבן אותך לתת תטוב ביותר כי אם לא תתן זה יהיה פדיחות…
אבל בלי קשר אני שונא את גולדן סטייט אבל אם להיות מציאותיים גם השנה הם יבאסו אותי וינצחו את לברון.

יניב
יניב
20 באפריל 2016 10:19

אני גם לא אהבתי את התגובה של איגודאלה,זה מעבר לשחצנות זה לא לכבד את היריבה שלך

Ish
Ish
20 באפריל 2016 10:32
Reply to  יניב

אתה הבנת מה היתה השאלה שהוא נשא ומה הוא ענה?

Ish
Ish
20 באפריל 2016 10:33
Reply to  Ish

נשאל

יניב
יניב
20 באפריל 2016 10:45
Reply to  Ish

האמת שלא,ראיתי רק את התגובה שהובלטה.אשמח להבהרה

Ish
Ish
20 באפריל 2016 10:48
Reply to  יניב

1) תסתכל בתגובה הרביעית.

2) קח בחשבון שמנחם עושה זאת מדי פעם, ואם אתה רואה אותו מביא סרטון שמישהו אומר משהו כדאי מאוד לראות את הגרסה המלאה ולא לסמוך על מה שמופיע בגרסה החתוכה.

Ish
Ish
20 באפריל 2016 10:52
Reply to  יניב

להגנתו יש לומר שהוא פשוט נופל במלכודת של "עיתונאים" חסרי אתיקה ולא טורח לברר את העניין לעומק.

נדב
נדב
20 באפריל 2016 23:22
Reply to  Ish

כמו יאיר לפיד

אני
אני
20 באפריל 2016 10:38

אני גם שמתי לב לשינוי בהתנהלות של קרי. לדעתי זה התחיל אחרי המשחק המדהים שלו מול אוקלהומה, עם שלשת הניצחון כמעט מהחצי.
מאז התחילו לדבר עליו כשחקן מדהים והיסטורי, שמשנה את הענף, ומדהים יותר מג׳ורדן.
אז מסתבר שגם הוא בנאדם, וקשה מאוד להישאר צנוע מול תשבחות כאלה מכל העולם, כולל היריבים!
זה קצת כמו שאומרים המסנגרים על לברון, (להבדיל בין טמא לטהור) שמגיל תיכון הוא שומע שהוא ה- כוכב הבא, וזה יכול לשגע בנאדם.

דיאנדרה ג'ורדן האשכנזי
דיאנדרה ג'ורדן האשכנזי
20 באפריל 2016 10:39

חברים אתם טיפה מגזימים , אדם מביע את דעתו האישית . אדם שמכיר את הליגה עוד לפני שידעתם לספור עד עשר , תנו קצת כבוד למנחם .

לברוניזם
לברוניזם
20 באפריל 2016 11:33

אז אתה אומר שכל אדם זקן אוטומטית צודק כי הוא זקן?
אחלה

דיאנדרה ג'ורדן האשכנזי
דיאנדרה ג'ורדן האשכנזי
20 באפריל 2016 14:38

איך בידיוק אמרתי את זה ? לא הזכרתי את המילה זקן ולא אמרתי צודק . מנחם אדם בעל ניסיון רב ומכיר את הליגה הרבה שנים. זאת דעתו ואין לאף אחד זכות להטות אותה .

no funny shtuff
no funny shtuff
20 באפריל 2016 10:56

בשורה התחתונה-
הסיבוב הראשון במערב מיותר. הקבוצה עם הלוגו המכוער בהיסטוריה תעיף את דאלאס 4:1 והקבוצה עם הלוגו השני בכיעורו בהיסטוריה תטאטא את הבלייזרס (שתי הסדרות הנוספות ינצחו גם 100:0 אם היו עושים הטוב מ-199) ואז אפשר יהיה לצחצח את החרבות.
רק נזכיר- מבחינת סיכויים לעבור את המערב מהגבוה לנמוך-
רעם
מפרשיות
דורבנות
לוחמים

ותיגמר כבר הבדיחה של הסיבוב הזה

no funny shtuff
no funny shtuff
20 באפריל 2016 11:00

התזכורת לגבי הסיכויים **שמנחם** נתן.

שנה שעברה, בעקבות ההפסד של הספרס, מנחם נכבה לחלוטין. השנה אני מקווה לעצבים וניצוצות. אז מנחם הוא במיטבו!

בכנות למנחם
בכנות למנחם
20 באפריל 2016 10:58

מנחם הבעיה היא בנו, איך אנו חושבים ומביטים בעולם החיצוני,
כל הזמן משנים את דעותנו,
אוהב, שונא ,מעריך ,מתעב, אתה משנה את דעתך כל רגע וברגע
שכותבים לך על זה אתה כועס וכותב למעצבנים.
הבעיה היא בעיניך בלבד, זו האמת. אתה בתקופה לא טובה בנושא זה.

בכנות למנחם
בכנות למנחם
20 באפריל 2016 11:05

אתה בדיוק כמו איך שאתה רואה את קרי.
מנחם אתה קרי וולטון, מחבב ואחכ נמאס לך ומתחיל לשנוא,
אתה כמו ילד נוירוטי עצבני ומפונק בנושא,
אתה חייב ללכת לטיפול.

לברוניזם
לברוניזם
20 באפריל 2016 11:34

כן… כי אביר-חלומותייך לברון לא יהיר והוא ילד טוב ירושלים שמכבד את כולם במיוחד את קליבלנד עם הנטישה שלו.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Decision_(TV_special)

MJ234523
MJ234523
20 באפריל 2016 11:36

מנחם.
להתנהגות הזו קוראים נונשלאנטיות!
– מייקל גם התנהג כך מאז שנהיג CHAMP
– פעם פירגנת לחיות אדם ובזתה לכל יפי הנפש = מוזס מלון.
– טראש טוק הוא לא רק במילים אלא אפי במנטליות.
נ.ב.
אני משווע לחזור ולקרוא פרשנות שלך למשחקים ולא רק תחזיות או שנאת הווינר
פליזז

חתוליו
חתוליו
20 באפריל 2016 11:54

ו…?

חתוליו
חתוליו
20 באפריל 2016 11:58

😪😪😪

סתם ילד
סתם ילד
20 באפריל 2016 12:01

רוחו של ריק בארי עדיין שורה על הקבוצה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20 באפריל 2016 12:50
Reply to  סתם ילד

רציתי לכתוב תגובה על כך שאחד השחקנים החביבים על הדוקטור, לברון, טבל ידו בשחץ לא מעט פעמים (ההחלטה, ההסתלבטות על דירק נוביצקי, הפרצוף הזועם אחרי אחד הדאנקים השנה, ובטח עוד עשרות מקרים).
אבל זה חסר טעם. באמת.
מדובר בילדים (המבוגרים ביניהם בני 30 וקצת), כאלה שמגיל 12 הסביבה שלהם מאלילה אותם. כאלה שכבר מגיל 14 נושאים את התקווה של בית הספר, התיכון והמשפחה כולה לעתיד טוב יותר. כאלה שכל המכללות הנחשבות מחזרות אחריהם, ומאמנים שמרוויחים מיליוני דולרים בשנה טסים אליהם הביתה כדי להתחנף לאמא שלהם. כאלה שחברות הנעלה, אותן אלה שלפני שנה הילדים עמדו בתור כל הלילה לקנות את הנעל החדשה שלהם, מוכנות לשלם מיליוני דולרים, לפעמים לפני שבכלל הגיעו למקצוענים.
איך אפשר כך שלא לחשוב שהשמש זורחת מהתחת שלך? גם אם אתה לא חלק מהקבוצה שלקחה אליפות ושהרגע שברה את שיא הנצחונות ההיסטורי, גם אם אתה לא השחקן שהרגע שבר את שיא השלשות, ואפילו לא נראה מתאמץ לרוב?
קשה לשפוט אותם על פי סטנדרטים אנושיים. לא כי הם לא כאלה, אלא כי הם גדלו בסביבה שמתייחסת אליהם כאל גיבורי על, רק בגלל שהם רצים קצת יותר מהר וקופצים קצת יותר גבוה מאחרים. כשמהילדות מתייחסים אליך כאל אל, רוב הסיכויים שמתישהו תתחיל להאמין בזה

סתם ילד
סתם ילד
20 באפריל 2016 13:21

אני בסך הכל בן 13 שקרא את הכתבה של פרויקט האגדות על ריק בארי שם נכתב שהוא ארוגנטי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20 באפריל 2016 14:30
Reply to  סתם ילד

אין לי שום דבר נגד מה שכתבת, זו הייתה אמורה להיות תגובה כללית לידיעה, לא לתגובה שלך… בכל מקרה, תמשיך לקרוא כתבות ולהגיב, זו דרך טובה להחכים

סתם ילד
סתם ילד
20 באפריל 2016 15:54

פשוט כתבת את זה כתשובה לתגובה שלי

צביקה
צביקה
20 באפריל 2016 19:30

לאסוף כתבת בדיוק מה שרציתי לכתוב

שמייקל
שמייקל
20 באפריל 2016 12:32

מנחם תעשה טובה תן להנות…במקום להיות עסוק בלהתעצבן שב תתרווח ותהנה מההצגה.

Smiley
Smiley
20 באפריל 2016 12:50

Haters gonna hate
אז קמנו למחרת והשמש זרחה, השמיים כחולים ואפילו די חם… ומנחם, מנחם ממשיך בשלו..

גור גולן
גור גולן
20 באפריל 2016 13:01

"הפכה לסמל ההתרברבות, שויצריות, ושחצנות"
זה לא משפט שיכול להיות עם ג״ס.
היא הקבוצה הטובה בעולם! ״השחצנות שלה״ היא שחצנות חיובית של ידיעה שהם הכי טובים והם גם צריכים להתנהג ככה. למה לתת מחמאות ילוסטון אם לא מגיע להם? הוא אמר את זה כי מבחינתם זה סיבוב ראשון וגם יוסטון יודעת שג״ס מתחממת לקראת השלבים הבאים.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
20 באפריל 2016 13:12

המסקנה של מומי מהפוסט
גברים שחורים בצהוב לא עושים את זה לדוקטור
לא גולדן סטייט ובטח שלא הלייקרס
מומי מציע לתת מבט במעודדות של גולדן סטייט ובאמא של סטפן ולהרגע עם כוס קפה עם חלב עיזות טרי מהעטין + עוגת גבינה טרייה עם פירורים ותותים

גור גולן
גור גולן
20 באפריל 2016 13:16

+100😀

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20 באפריל 2016 15:21

קארי לא שחור.

אמיר מאירי
אמיר מאירי
20 באפריל 2016 13:17

עוד פוסט לעצבן אנשים. נתעלם גם מזה

ברבור שחור
ברבור שחור
20 באפריל 2016 13:34

בטוח שאודי הירש כתב את הטור….איכשהו הוא הצליח להתחזות למנחם ולכתוב טור שיגרום לאנשים להיכנס ולהגיב….
סגנון הכתיבה גם הוא מאוד דומה. ביחוד העניין של עיוות המציאות על מנת להוכיח איזו טענה שעלתה באותו רגע במוחו הקודח….סחתיין אודי

המשגיח
המשגיח
20 באפריל 2016 14:28

מה אני אגיד לכם. למייקל ג'ורדן יש חתיכת מזל שהוא לא משחק בעידן התקשורתי של היום.
היו הורגים אותו, ולדעתי זה גם היה משפיע בסופו של דבר על היכולת שלו במגרש.

המשגיח
המשגיח
20 באפריל 2016 14:32
Reply to  המשגיח

בכוונה להורגים אותו, אני מתכוון כמובן לביקורות הרבות שהיה חוטף מכל מקום (בעיקר ברשתות החברתיות).

captain beefheart
captain beefheart
20 באפריל 2016 14:47

טור פצצה. הכנה לטור שייכתב בעשירי ביוני על "הקבוצה הכי גדולה שדרכה אי פעם על מגרש כדורסל" וייפתח במילים "זוכרים איך עבדתי עליכם בעשרים באפריל?"

MJ234523
MJ234523
20 באפריל 2016 15:30

מצחיק לאלה! אבל קצת מעליב…. לא יפה!

captain beefheart
captain beefheart
20 באפריל 2016 18:07
Reply to  MJ234523

חס ושלום מעליב. אני סמוך ובטוח שהדוקטור מבין אותי היטב. באמת סבור שיש כאן אופציה לאיפכא מסתברא (גיא!).

ואם ה-WASP הזקן, בגלל טעות בעזים או משהו – התבלבל וקלט ממני עלבון, אני מבטל הכל (ומתחייב להיעדר ממפגש ללל הקרוב אז אה טוקן אוף מיי אסטים.)

איל
20 באפריל 2016 23:04

WASP? איפה כאן האנגלו-סקסי ואיפה הפרוטסטנטי?

מנחם לס
מנחם לס
20 באפריל 2016 15:16

קראתי את כל התגובות, ולקחתי לתשומת לבי. יוצא החוצה עם כוס קפה לחלוב את העיזות, ובחוץ – על הדשא – אני משתין על כל המעליבים שבין המגיבים.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20 באפריל 2016 15:29
Reply to  מנחם לס

+100
איאפשר לשנוא קבוצה שהכוכב שלה מזכיר את התינוק החמוד מבמבה.
כשהוא מוציא את המגן שיניים החוצה זה בדיוק כמו שג'ורדן בזמנו הוציא לשון או עשה תנועות מגונות.

בכנות למנחם
בכנות למנחם
20 באפריל 2016 15:41

השערה: אף אחד לא בא להעליב אותך כאן, אלא ניתוח פסיכולוגי,
בהמשך ללאסוף, גם מנחם נהיה כך, כמו לברון מאחר ושיבחו אותו
ואם נשען רק על זה, ובימים סגריריים ללא שיבוחים, מנחם ניהיה מתוסכל.
זה הפך לאחראי על המצב רוח שלו,
רב האנשים הנורמלים הולכים לטיפול בעולם,
לך לטיפול בפקודה
!!!ולא תסבול ממצבי רוח כאלו.

בכנות למנחם
בכנות למנחם
20 באפריל 2016 15:49

קפטיין בפה זה מעליב, שאתה רוצה לשפר בן אדם, ופונה בצורה
כזו הוא לא יבין אותך, אלא רק תרגיז אותו יותר, צריך לאמר לו בעדינות
או בישירות או בחריפות מה הבעיה,
ליגלוג יגרום לו לשנאה והתרחקות ממך ומהפיתרון.
אנחנו רוצים מנחם בריא ולא עצבני, אז כדאי לתת פיתרון
הפתרון של מומו הוא זמני מאד, לפחות הוא מציע פתרון,
מנחם לך לכל טיפול שיומלץ ע"יי אישתך או חבריך,
אתה לא מתבייש בכלום, אז תתיעץ איתם, טיפול וחייך יזרחו.

captain beefheart
captain beefheart
20 באפריל 2016 17:09

להעליב את מנחם????

אני ראש וראשון למעריציו ומוקיריו (לא בדיחה, לא ציניות, לא הומור).

מי שמכיר את כתיבתו הרבה שנים (ויעידו רבים כאן) יודע שזה בהחלט יכול להיות טריק שלו.

he's the best nigga in the hood

מתן
מתן
20 באפריל 2016 16:04

לא היה לי כח לקרוא את כל התגובות, אבל אני בטוח שאמרו את זה לפני ואני אגיד את זה בכל זאת- כל כוכב על דומיננטי בליגה בזמני (מהאליפות האחרונה של מייקל (שיש לי עדיין את הספר של הדר על העונה הזאת) דרך שאקיל קובי ולברון) היה שחצן באיזו מידה. טוב אולי חוץ מדאנקן אבל הוא היוצא דופן. הקבוצה לא צנועה? הם שברו את שיא הנצחונות של שיקגו איך אפשר להישאר צנוע. תכלס אני מחכה לאטיטיוד הזה מאמצע עונה שעברה. אפשר לאהוב את זה ואפשר לשנוא את זה, אבל מה שבאמת צריך לראות זה את מה שמתרחש פה. הכדורסל השתנה בגלל גולדן סטייט, והיחידים שיכולים עוד לנצח אותם זה סן אנטוניו. המאזן לא משקר ד"ר, גם אם הבעלים של גולדן סטייט חושב שהניהול שלו הפך את קרי לשוטר הטוב בהיסטוריה

גיא
גיא
20 באפריל 2016 16:35

מנחם בסה"כ. מקדים את זמנו. לקארי ולוורירס יהיו שונאים והייטרים כחול אשר על שפת הים. אני מבייח לכם את זה.
זו תופעה מוכרת בכל העולם, יש שנאה עזה לטובים ולפייברוטים. מכבי תל אביב כדורסל, בשל הצלחה פנומנלית משך שנים, זכתה בשנאה הזאת

מתן
מתן
20 באפריל 2016 16:40
Reply to  גיא

בא לא נשווה את מכבי לווריורס. חוצמזה תראו לי אוהד קבוצה שהוא לא הייטר, ואני אראה לכם שהוא לא באמת אוהד

גיא
גיא
20 באפריל 2016 16:40
Reply to  גיא

באיירן מינכן היא הקבוצה הכי שנואה בגרמניה
ריאל מדריד הכי שנואה בספרד (ובישראל..)
שונאים פייבוריטים בכל העולם.

היוצא דופן היחיד הוא מסי. אותו לא שונאים, וברור למה הוא כל כך ילד טוב

ואגב אחד המגיבים כבר הזכיר את זה. אם ג'ורדן היה משחק בעת הזאת של התקשורת והרשתות החברתיות העוקבות באופן צמוד כל כך, היו לו כל כך הרבה שונאים וביקורות
הוא היה נהפך לשחקן השנוא בהיסטוריה

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
20 באפריל 2016 17:14
Reply to  גיא

מסי ילד טוב, הרשויות בספרד והאזרחים שמהם הוא העלים מילוני דולרים של מסים חולקים עליך.

רון
רון
20 באפריל 2016 18:40

אבל יש לו תדמית וזה מה שמשנה

רנדי אורטון
רנדי אורטון
20 באפריל 2016 19:11
Reply to  רון

נכון גם פעם חשבו שקובי אנס ביגלל התדמית.

אלי לס
אלי לס
20 באפריל 2016 19:27

פרובקציה בשקל. ועדיין עובדת…

שחר
שחר
20 באפריל 2016 22:21

מה לעשות ומנחם לס צודק. אין מה להגיד, ג"ס היא קבוצה מרהיבה, בעלת יכולות קבוצתיות מדהימות ושני שחקנים שכבר היום אפשר להגיד בפה מלא שהם שניים מהקלעים הגדולים בכל הזמנים (קרי ותומפסון).

אבל לא צריך להיות פסיכולוג כדי לראות בהתנהגות ובשפת הגוף של קרי וגרין שהם מלאים בגאווה. תומפסון דרך אגב לא מתנהג ככה ולכן הוא ראוי להערכה.

הלב שלי ימשיך להיות עם הספרס. קבוצה שלא מפסיקה לחדש את עצמה בזכות מאמן שמגייס לשורות הקבוצה שחקנים לא רק לפי הכישורים, אלא גם לפי האופי של השחקן והעקרון הפשוט שהקבוצה מעל הכל ואני רק בורג במערכת (גם אם השחקן הוא בורג חשוב).

john
john
20 באפריל 2016 23:30

אין לי שום רצון לויכוח ובכל מקרה אין פה עניין של עובדות אלא פירוש ערכי של מנחם. וכמובן שזו זכותו וקטונתי.

רק לציין שסטף קארי הוא אדם של ריטואלים. והוא מבצע אותם בקנאות שנים.

לגבי הכפית זהב בפה – האם אתה מדבר על זה שהוא לא גדל בשכונה של אקדחים, סמים וכו' – כי אז זה נכון. דל קארי שווה היום כ-10-15 מיליון דולר. בעיני עושר כזה היה צריך לפסול את ביל למביר וגרנט היל שהיו ילדים עשירים בהרבה.

אבל להגיד שעבר חיים קלים? בבקשה תגיד לי שלא התעלמת מילד כחוש שאף אחד לא נתן לו סיכוי בשום שלב בקריירה מהתיכון דרך הקולג' ובטח ב-NBA והגיע לכאן. בדרך עבר פציעות מסיימות קריירה והתעקש לא לוותר. כל שנה מבטלים את הישגיו. אפילו שנה שעברה כשהיה השחקן הטוב ביותר בקבוצה הכי טובה עדיין לא הפסיקו לחפש למה לא מגיע לאחרים, במיוחד השחקנים שבחרו בהארדן. מה מזוייף בו? שהוא איש מאמין? שהוא מדגמן אבהות וזוגיות? שחקן שחתם על חוזה מגוכח בשיא פציעותיו ומרוויח פחות משחקני ספסל של קבוצות תחתית בליגה. האם הוא מצנזר את עצמו כי הוא יודע שהוא אליל ילדיo ומושא לחיקוי? בוודאי. אבל בעיני זה עדיף משחקנים שאוהבים -to keep it real. ועל זה כריס רוק אמר-keeping it real – keeping it real dumb.

האיש החזיר את הקליעה לשלוש לאופנה, משהו שכל כך שיוות לו מנחם בספרים שלך על שנות ה-90 שבהם ביכית את לכתם של הקלעים ואת מופעי הלבנים המושלחות דאז.

ופה באה הפרשנות שלי. הווריורס הפסיקו להצטנע כי הם אחרי הכל עדיין סינדרלה שמתרגשת בצורה אוטנטית מכל דבר שקורה לה. אין שם נבחר ראשון אמיתי בדראפט וכוכב התיכונים הגדול בקבוצה הוא האריסון בארנס שנבחר שביעי! בוגוט אמנם נבחר ראשון אבל הפציעות שלו הרגו אותו כבר לפני שהגיע לג"ס והוא תורם במעט שיכול ונותן את כולו.

דריימונד נפל לסיבוב שני וכמעט עבר בטרייד שכלל את קליי תומפסון בשביל קווין לאב. הוא יכל להיות שחקן d-league בנסיבות שונות או איש מסע סטייל לאנס סטיבנסון. כל יום שהוא משחק הוא יודע את זה ומשחק כאילו זהו משחקן האחרון. הביטחון שלו בעצמו ובקבוצה מדבק. הוא האנטי תזה של קרי בכמעט כל תחום אבל הוא חבר נאמן ויודע לדחוף את כולם לקצה.

שון לוינגסטון היה כפסע מקטיעת רגל לאחר פציעתו. האם לו לפחות מגיע לחגוג מידי פעם?

אנדריי איגוודאלה הוריד את האגו שלו ועבר משחקן חמישייה חשוב (גם פילי וגם דנבר היו בפלייאוף איתו והרבה בזכותו). הוא ממש, אבל ממש לא אמר שיוסטון קבוצת אימון. הוא ענה על שאלה על היכולת שלו להסתגל לסיטואציה שבה היו ללא סטף. הוא ענה שזה הזכיר לו את משחקי האימון הפנים קבוצתיים שבו הם עולים בהרכבים חדשים שבו הוא דואג הרבה יותר לזריקה שלו וכך הוא לא הרגיש מוזר לקחת הרבה זריקות כי זה לא זר לו. זה שעיתונות האינטרנט האמריקאית ירדה לזנות ומוציעים מההקשר לא הופך את זה לנכון.

עוד פעם, גם אני בחרתי עובדות בפיצטה וגם אני נתתי בהם פרשנות שלי. אז קחו את זה כמו שזה.

גיא
גיא
21 באפריל 2016 0:32
Reply to  john

יפה כתבת

no funny shtuff
no funny shtuff
21 באפריל 2016 7:04
Reply to  john

תגובה מצוינת. מסכים איתך בכל מילה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21 באפריל 2016 0:33

פשש מנחם קם בבוקר, בער לו משהו כנראה, אז הוא הלך לכתוב את החרטה היומית שהצליחה לגרור 44 תגובות על פוסט שאין מאחוריו כלום.

פולני פלוני
פולני פלוני
21 באפריל 2016 17:10

מנחם אתה מביך
50 שנה בליגה ולא רק שלא למדת כלום אתה גם לא זוכר כלום
וזה לא טראש טוק..כל פעם שאני קורא אותך אני מוצא שגיאות אינפנטיליות
בין אם ה לחשוב שלוק וולטון היה סנטר ובין אם זה לא לדעת את השם של גו לייקוב ולקרוא לו בשם הגנרי גו גייקובס
ואז אתה עוד יורד על רגי מילר וסר צארלס שלא יודעים שמות של שחקנים בקולגים שכוחי אל
עשה טובה לכולנו והפסק לכתוב לאלתר

פולני פלוני
פולני פלוני
21 באפריל 2016 17:16

ובל נשכח שהשיא שלך בחידונים הוא אחד או שניים למרות ש50 שנה אתה בליגה
פרופסור עאלק..החתול הטיפש שלי חכם ממך