חם מהתנור:אייברי ג'ונסון פוטר מהנטס/מועמדים להחליף את ג'ונסון-פיל ג'קסון ודיוויד בלאט/רועי ויינברג

אייברי ג'ונסון
ג'ונסון. פוטר מהנטס אחרי 176 משחקים.

לאחר שהפסידו 10 מתוך 13 משחקיהם האחרונים, ברוקלין נטס החליטו לפטר את מאמן הקבוצה, אייברי ג'ונסון. מקור דיווח, כי מאמן הנטס הזמני יהיה עוזרו של ג'ונסון, פי ג'יי קרליסימו (מאמן הת'אנדר לשעבר), במשחק הנטס נגד הבובקאטס בשישי בלילה.

הסיבה לפיטורים, כמובן, היא המצב הרע של הנטס-התחילו את העונה במאזן 4-11, אבל מאז ירדו, והם כיום במאזן של 14-14 (ירידה מ-73.3% ניצחונות ל-50.0% ניצחונות). עוד דבר שאולי היה גורם לפיטוריו של ג'ונסון, היא העובדה שהנטס הפסידו 2 משחקים לניקס, והמיני סכסוך שהיה בין ג'ונסון לוויליאמס (דרון אמר שהוא לא מרגיש נוח עם שיטת ההתקפה של ברוקלין).

מיכאיל פרוחורוב, בעלי הנטס, מסר: "בעלי הנטס מודים לג'ונסון על תרומתו למועדון, ומאחלים לו הצלחה בעתיד". זאת הייתה שנתו האחרונה של ג'ונסון בחוזה בברוקלין. הוא אימן ברוקלין 176 משחקים, ורשם 60 ניצחונות ו-116 הפסדים (34% הצלחה). ג'ונסון גם אימן בעבר את דאלאס מאבריקס, והגיע עמם לגמר הליגה. עם הנטס הוא מעולם לא עלה לפלייאוף.

כרגע עוד לא ידוע על מאמנים שמועמדים להחליף את ג'ונסון. באופן טבעי, יתכן וקרליסימו נמצא ברשימת המועמדים, ויהיה מאמן זמני עד סוף העונה-הוא מכיר הקבוצה, כבר יש לו חוזה במועדון, ואימן בעבר בפורטלנד, סיאטל (אוקלהומה סיטי כיום), וגולדן סטייט.

***

עדכון מה-28.12

התפרסמו מספר מועמדים שיכולים להחליף את אייברי ג'ונסון. הנה הרשימה המלאה

פיל ג'קסון:מקורות דיווחו שפיל ג'קסון בן ה-67 נמצא בראש רשימת המועמדים לאימון הנטס. כזכור, ג'קסון היה מועמד לאמן בפעם הרביעית את הלייקרס, אך לא מונה לתפקיד (לפי השמועות, בגלל סכומים מוגזמים, שלפרוחורוב לא תהיה בעיה להוציא). מקורב לג'קסון אמר שלמאמן אין אינטרס לאמן את ברוקלין.

לארי בראון:מאמן ההגנה הותיק הוכרז כמועמד בגלל קשריו הטובים של בראון עם מנג'ר הנטס, בילי קינג. למרות זאת, לא סביר שהוא יעזוב את המכללה בה מאמן לטובת ברוקלין.

ג'ף ואן גנדי:מאמן הניקס לשעבר גם הוזכר כמועמד (בנוסף לאחיו, סטן ואן גנדי).

דיוויד בלאט:

מאמן מכבי תל אביב ונבחרת רוסיה בכדורסל גם הוזכר כמועמד, עקב תמיכתו של פרוחורוב בנבחרת הכדורסל ברוסיה (כמו אברמוביץ' ונבחרת הכדורגל). לפי CBS ספורט, הוא יכול לעזור להגשמת חזונו של פרוחורוב להפוך הנטס למותג בין לאומי. לבלאט יש סעיף יציאה ל-NBA בחוזהו עם מכבי תל אביב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. צפוי. כתבתי את זה כבר לפני הרבה זמן.

    לא שאני חושב שהוא יקבל את ההצעה, אבל רק מסקרנות הייתי רוצה לדעת כמה כסף הרוסי מציע ברגעים אלה לפיל גקסון… 🙂

      1. מנחם 'חוזה' את הליגה. זה ההיתרון שלו. ואם תשים לב בזמן שכולנו יושבים וצופים במשחקים, מנחם הוא היחיד שחוזה במשחק. ואלו הן התוצאות :]

  2. מוריניו מחפש קבוצה! חחח סתם אבל מעניין את מי הם יביאו היום. קבוצה מעט מוגבלת אבל אין ספק שיכולה להגיע ליותר ממה שהגיעה, מעט יותר (לא נותן להם יותר ממקום 5-6 במזרח)

  3. רק בתחילת העונההרוב פה אמרו שברוקלין היא הקבוצה השנייה במזרח אחרי מיאמי והיא יותר חזקה מהניקס, מצחיק פתאום איך כולם משתנים ואומרים שהם רק 5-6 במזרח..

  4. האם זה אומר שהמאמן הבא יביא אליפות לברוקלין????

    מעולם לא הבנתי איך האייברי ג'ונסון הזה מאמן בליגה.

    נראה לי כמו בן אדם עם 0 כריזמה+ קול של ילדה בת 13 שאיזה חרדי מברוקלין אנס אותה.

    אם הוא מחפש ג'וב אני חושב שמדובב סרטים לילדים זה תפקיד שתפור עליו.

    1. אתה חתיכת גזען רק שאף אחד חוץ ממני לא יקפוץ עליך כי זה גיזענות כלפי חרדים אם היית כותב "אחרי שאיזה כושי מברוקלין אנס אותה"
      אז כולם היו קופצים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט