1.סטפן קרי לא ישחק גם במשחק השלישי
יוסטון קבוצה כל כך גרועה שסטיב קאר אמר הבוקר לספורטסנטר ש-"הוא כנראה לא ישחק. אם היה 1-1 כנראה היינו משחקים איתו. אבל עם 0-2 אנחנו לא רוצים לקחת כל צ'אנס".
(הווריורס ניצחו, אבל…)
מי שנתן מבט בקרי באימון הקליעות שלו ראה שהוא מנתר אבל בערבון מוגבל ומרגיש לא נוח בניתור או בנחיתה. אני בטוח שלו שאלו אותו אם הוא יכול לשחק הוא היה עונה 'כן', אבל הוא לא יכול לשחק כפי שהוא נראה לי אמש לפני המשחק.
קאר אמר לספורטסנטר הבוקר:
“I’d like to think if it were 1-1 and he was still not able to play, we wouldn’t play him,” Kerr said. “We’d never want to put winning ahead of a player’s career and his health. We’ve seen teams do that and paid for it. Players have paid for it in the past. So we want to make sure Steph is right and his [ankle] is fine and healthy.”
אחרי המשחק זה מה שקאר אמר:
Kerr on Curry (TNT) pic.twitter.com/FDBKtlRHBL
— Hoop Ball (@HoopBallTweets) April 19, 2016
2. הארדן היה לא רע בהתקפה; אסון בהגנה
James Harden respectable on offense in Game 2 loss; defense not so much https://t.co/wDRoSeqlMM pic.twitter.com/4SAJKLOCte
— Hoop Ball (@HoopBallTweets) April 19, 2016
3. הבעייה עם קווין דוראנט
(כזה קטן הוא היה אמש) כשבעבר ללארי בירד היה יום קליעה איום, הוא השתלט על המשחק בריבאונדים, אסיסטים, וניהול כל משחק הסלטיקס מהעמדה החדשה שהוא יצר – פוינט פאוור. * כשבעבר למייקל ג'ורדן לא ניכנסו הסלים הוא השתלט על המשחק בדומיננטיות שלו תחת הסל, בהגנה, בפריצות לסל, בצעקות על חברי קבוצתו, ובאווירה שהוא השליט של "אנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה!", וכל הארבעה האחרים על הפארקט פחדו פחד מוות מה יבוא עליהם אחרי המשחק אם לא ינצחו. * *כשלקווין דוראנט הכדור לא ניכנס מה הוא עושה? ממשיך לשחק אותו דבר, וממשיך להחטיא. כמובן שמהספסל כולם צועקים לו (כולל מאמנו!) "KEEP SHOOTING!", וזה בדיוק מה שהוא ממשיך לעשות. אין לו את שאר הכלים – אני מתחיל להאמין שהם יותר מנטליים מאשר יכולות כדורסלניות – לשנות את משחקו ולנסות לנצח בצורה אחרת. לכן הוא היה האשם מס' 1 בהפסד אמש. קווין דוראנט – יותר מאשר הת'אנדר – הפסידו אמש לדאלאס. כל הקבוצה אשמה בזה שהיא תלוייה בו בצורה מוגזמת כשהאמונה המנטלית היא "חייבים לתת לקווין את הכדור". היחידי שגיליתי שלא נופל לבעייה המנטלית הזו הוא סרג' איבקה שמנסה לעשות דברים בעצמו. כל השאר הולכים כפי שדוראנט הולך. *
*
ויחד עם ראסל ווסטברוק ינצחו את המשחק השלישי.
4. הפרצוף של ראסל מספר את כל הסיפור
5. ניצחנו עם הבאזר!!! (אוי, לא, הפסדנו!)
6. הספסל ניצח לטורונטו את המשחק
כמובן שרוב הקרדיט ל-56 נצחונותיה של טורונטו שייכים לקייל לאורי ודמאר דרוזן, אבל אמש מי שהביא להם את הנצחון על אינדיאנה היה הספסל. ג'וזף, פטרסון, ו'האיש שלי' ביומבו היו חשובים כל העונה, אבל אף פעם לא כמו אמש.
הם הביאו נקודות, אחזקת כדור, ריבאונדים, לחץ הגנתי, ושמירה על הפרימטר. קומבינציה של ג'וזף-פטרסון-ביומבו עם לאורי או עם דהרוזן, היתה 16.4 נק' + ב-100 פוזשיונס נגד כל יריב שהיא שיחקה נגדוץ גם הרוקי נורמן פאול וטרנס רוס תרמו הרבה.
אז יש לי שאלה: למה לא לעלות עם JV, לאורי (או דהרוזן) "ושלישיית הספסל"???
7. מאין יבוא עזרי?
אני יודע שזה מאיפה שהוא בתנ"ך.
וזה בדיוק מה שפול ג'ורג' שואל.
גם אמש הוא הופיע, ובישל 28 נק' ב-15 זריקות בלבד על דמאר או קרול או כל מי ששמר עליו.
הצרה של אינדיאנה היא שהוא מופיע לבדוץ מונטה אליס היה איתו בחצי הראשון ואז נעלם לאן שהוא באגם ארי הלא רחוק. הוא זועק לעזרה מרודני סטאקי, ג'ורג' היל, סולומון היל, טיי לאוסון – מישהו, PLEASE, SOMEBODY! – ואיש לא מגיע.
הוא לא יכול לבדו ואמש הוא היה כמעט לבדו.
מישהו בפייסרס חייב להבין שזה פלייאוף, וצריכים השתתפות הרבה יותר גדולה מאשר בעונה הרגילה.
הראו את התמונה של לארי ביציע. לפי המבט הרגשתי שהוא מרגיש בחילה. לא ככה הם שיחקו בסלטיקס לפני 30 שנה.
8. אני עומד להקיא
(הוא היה שחקן אהבל ועתה הוא מנהל אהבל, אבל צוחק על כולנו עם הליכה לבנק לאסוף 12 מיליון לעונה)
הדיילי ניוז של ניו יורק כותב הבוקר שפיל ג'קסון החליט שמה שהניקס צריכה הוא קורס ב-TRIANGLE OFFENSE. ז-ה… מ-ה … ש-ח-ס-ר… ל-ה-ם… ה-ע-ו-נ-ה…
זה היה שורש הבעייה.
מה, הוא ישתכר 12 מיליון סתם ככה?
אז הוא החליט על "קורס של התקפת המשולש" שהוא ומאמן הקבוצה קורט רמביס ירביצו בשחקנים משך 3 ימי קורס ב-TRAINING FACILITY שלהם.
נו? מה יש לכם לומר על הדביליות המעליבה של כל מה שקשור למילה "ניקס"?
9. גולדן סטייט הודיעה שהוא מרשה ללוק וולטון לדבר עם קבוצות על משרת מאמן ראשי
(מה קרה בתקופה בין שהיה שחקן ללא מושג, לתקופה שהיה 'מאמן זמני' של הווריורס? השכינה לפתע הופיעה אצלו)
את דעתי כבר הבעתי. ללוק וולטון לא היה מושג כשחקן, ואין לו מושג כמאמן. אם מישהו יציע לו משרת מאמן ראשי, הבלוף יתגלה מהר מאד.
אולי אני טועה, אבל זאת דעתי ממה שראיתי וממה ששמעתי כשהוא היה המאמן הראשי הזמני של הווריורס.
10. ידיעה נוספת בניו יורק פוסט
(DAVID! WHERE ARE YOU?)
"הניקס מעוניינת בדייויד בלאט", ותזמין אותו לריאיון.
מציע לדייויד למהר וללמוד את 'שיטת המשולשים' ההזוייה.
למר מנחם היקר
19 אפר 2016 19:17:59המשולשים למי שלא קלט זה הזיוף השיווקי מס 1 בהסטוריה, כל קבותה משתמשת במשולשים וזה רק הבסיס, כשיש ךך את מייקל וסקוטי או את קובי ושאק אתה יכול לתת לעציץ לאמן ויהיה לו את אותה כמות טבעות.
מומי שאוהב חציל בטחינה
19 אפר 2016 19:29:03מומי חזק במשולשים
אולי יקבל טלפון מצוות העידוד של הניקס ?
מומי שאוהב חציל בטחינה
19 אפר 2016 19:29:55קווין דוראנט ווסטברוק זה וואלה ביזון
2 שחקנים טופ 5 באותה קבוצה , לא היה מאז קארים ומג׳יק ולא יוצא ולא יצא מזה כלום
למר מנחם היקר
19 אפר 2016 22:19:07לא הייתי אומר לא היה מאז מגיק וקארים, סקוטי וגורדן, שאק וקובי.
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2016 19:44:40אני טוחן לכם בראש כבר זמן רב שדוראנט את ווסטברוק הם שני אהבלים שראויים זה לזה ומנציחים את כשלונותיהם בזה שהם נשארים יחד.
החטא – טמטום
העונש – לא מסוגלים להיפרד
בתחילה זה היה נראה שווסטברוק האהבל מסנדל את דוראנט הבייבי הלאומי. אח"כ נחשפה האמת – הם היינו הך (גיא?!?!?!?!)
jojo
19 אפר 2016 20:44:20+100
אוקלוהומה היא אוברייטד בטירוף באתר הזה (יחד עם מר גבה היקר לליבכם) וללא כל הצדקה. אמנם ראיתי מעט משחקים שלהם העונה אבל אין שם שום דבר מלהיב. ולא, לא אכפת לי מסטטיסטיקות שבוודאי יצוצו. הם לא מתקרבים לג"ס ולס"א ודוראנט חייב לעוף משם.
רועי ויינברג
19 אפר 2016 21:15:04אני מסכים איתך שאוקלהומה אוברייטד ושדיוויס אוברייטד (סליחה מראש ממולי), אבל יש לי תחושה ממה שכתבת, בעיקר מזה ש"דוראנט חייב לעוף משם", שהוא לא אשם.
דוראנט אשם במצב של הת'אנדר במשך השנים לא פחות מווסטברוק. כשווסטברוק עולה על המגרש הוא נותן כל מה שיש לו, אצל דוראנט זה לא נראה ככה. הוא אחד השוטרים הכי גדולים בהיסטוריה, שחקן התקפה מחונן, אבל לא זכור לי משחק או התעלות כלשהי שלו במאני טיים. הוא נראה כאילו הוא תמיד משחק ב-80-85% מהיכולת שלו.
אין ל-KD את האש בעיניים שיש לקובי או ג'ורדן במאני טיים. גאד דאמיט, גם לברון נותן יותר ממנו כשהכסף על השולחן ואני בטוח שגם אתם בללל תסכימו איתי. דוראנט לא עושה את זה. בגלל זה במקום לסיים כמו אחד מהגדולים הוא יזכר בתור גרסה משודרגת של גרנט היל. זה לא משנה אם זה קורה באוקלהומה, במיאמי, בלייקרס או בכל אחד מה-27 מועדונים האחרים.
jojo
19 אפר 2016 21:26:24תגובה מעניינת ואתה כנראה צודק. יש בו משהו כבוי מעט. מה היה איתו לפני הפציעה? שיחק אחרת?
גם לגבי ווסטברוק יש לי השגות 🙂 אתלט נדיר אבל ראש בקיר וזה לא הז'אנר החביב עליי..
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2016 09:12:51גם דוראנט ראש בקיר וזה נובע מכך לשניהם IQ נמוך ושהם חושבים שהם "מעל המשחק".
המשחק של שניהם (כ"א לחוד ושניהם יחד) הוא "אנחנו נגד העולם" וזה משום שהם חשים שהם נעלים על השאר וצריכים להוכיח את זה.
אין להם שום תפיסה של מה זה כדורסל אמיתי ומה זה המשחק הזה בכלל.
למר מנחם היקר
19 אפר 2016 21:49:04לברון נותן יותר מקובי במאני טיים בכל זמן נתון (התצוגות קלאץ של לברון פרט לגמר 2011 הן היסטוריות), 45 נקודות מול בוסטון ההופעה בשנה שעברה ההופעה נגד דטרויט ב2007…
לגבי אנתוני דיוויס יש ירידה ביכולתו והוא לא מתפתח לעוגן ההגנתי קציפיתח ממנו להיות אבל אוברייטד ממש לא. שנה שעברה הוא היה אחד מהשלושה שחקנים הטובים בליגה (per מקום ראשון) הוא חגג רק לפני חודש 23, העונה הוא ללא ספק איכזב ולכן בחרתי בו לאכזבת העונה חשבתי וציפתי שהוא יקח את הקבוצה לפלייאוף אבל הפוטנציאל בשמים.
לגבי דוראנט ערב נדיר מצחיק אותי איך אנשים מגיעים למסקנות לפי משחק אחד הוא לפי תקופה של 3-4 משחקים, אוקלוהמה ממש לא אוברייטד ואני מוכן להמר שהם מגיעים מינימום לגמר המערב.
Ljos
19 אפר 2016 22:50:09למדתי קראטה לפני שנים, והיו לסנסיי תמיד בעיות קלות איתי. הוא תמיד הסתכל עליי וראה מעין אדישות. שהיציבה שלי לא נראתה מספיק נחושה ולכן לא יציבה ורכה. אבל כל פעם שהוא ניסה לבדוק אותי, הוא לא הצליח למצוא אף טעות או פגם (כלומר, כזו שמעבר לרמה שבה הייתי. לא שופטים צהובה בסטנדרט של שחורה).
מה שאני מנסה להגיד בדרכי המסורבלת, זה האם דוראנט נראה לך כבוי בגלל הפרצוף והצורה של התנועות, או בגלל האיכות שלהן?
אשך טמיר המקורי
20 אפר 2016 09:19:15דוראנט הוא שוטר. נקודה. לא פחות ולא יותר.
סוג של קווין מרטין, רק טוב הרבה יותר (גם פיזית).
שוטר ≠ מנהיג
אני
19 אפר 2016 19:50:09לשם שינוי אני מסכים עם מנחם ב100% על הת׳אנדר. התוצאה אתמול לא משנה באמת, כי את דאלאס הם יעברו כך או כך, אבל שפת הגוף של דוראנט מאכזבת מאוד. פרצוף כעס זה מצויין (כמו הממבה, ווסטברוק..) אבל רוב המשחק או היה אדיש, כהרגלו, והמשיך לזרוק ג׳אמפים כאילו כלום.
עם גישה כזו, הם בחיים לא יעברו את הספרס
גיא
19 אפר 2016 20:11:12'היינו הך' – במקור מופיע בתלמוד הבבלי, ומשמעותו – אותו הדבר.
המילה 'היינו' היא למעשה צרוף של 2 מילים: האי + ניהו.
'האי' בתרגום מארמית = 'זה', 'ניהו' בתרגום מארמית = 'הוא',
'הך' בתרגום מארמית = זה.
לכן – 'היינו הך' = זה הוא זה, אותו הדבר.
דרך אגב, את המילה 'היינו' מהביטוי 'היינו הך' יש לבטא בפתח תחת האות ה' (הַיינו),
היינו עם צירה (הֵיינו) היא מילה אחרת (היי + ניהו) שתרגומה – 'איזהו?'
לדוגמה:
"דוראנט וראסל, הֵיינו (איזהו) המקל בגלגלי הת'אנדר?"
"דוראנט וראסל? הַיינו הך!"
אשך טמיר המקורי
19 אפר 2016 20:29:01תותח! 🙂
עגל
19 אפר 2016 22:36:42יפה.
עכשיו תבאר את מאין יבוא עזרי (אשא עיני אל ההרים וכל זה)
מנחם לס
19 אפר 2016 20:35:26אף אחד לא ידבר עם לוק כי כולם יודעים – מה שאמרתי עליו בתקופה שהוא עף עם הקבוצה לנצחונות נהדרים וכולם כאן גיחכו עלי ואמרו שהוא 'מאמן גדול' – שאין לבנאדם מושג.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19 אפר 2016 21:02:18http://www.hoops.co.il/?p=58365
חתוליו
19 אפר 2016 21:09:26תודה לך בן שחור. זה מתחיל לעייף…
מנחם לס
19 אפר 2016 21:46:14פעם גם חשבתי שאובמה נשיא טוב, ולכל אלה שזה מתחיל לעייף, אני ממליץ שיעברו עכשיו – מיד – לדהבאזר.
עידו גילרי
19 אפר 2016 21:12:32אתה לא הבנת, זה היה פוסט סאטירי.
מנחם לס
19 אפר 2016 21:46:44עדיף לכתוב פוסט סטירי מאשר לא לכתוב מאומה – כמוך.
עידו גילרי
19 אפר 2016 21:56:27מנחם אתה באמת לא מבין שכל עוד אתה ממשיך להציג דעות נחרצות ולא מנומקות שמתחלפות עם מצבי הרוח אז אי אפשא לקחת שום דבר שאתה אומר ברצינות?
למר מנחם היקר
19 אפר 2016 22:23:28אני לא יודע עד כמה המאמן משפיע בקבוצה כמו גולדן סטייט, אבל שיהיה ללוק הצלחה בלייקרס. המקום האחרון שהייתי ממליץ לבלאט לבחור זה בניקס הלחץ של העיתונים ושל כרמלו בניו יורק פי כמה וכמה יותר גדול מהלחץ שהיה לו בקליבלנד, במקרה שייכשל שם נגמר לו הסיכויים בתור מאמן בNBA.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20 אפר 2016 08:33:50אתה לא יודע כמה מאמן משפיע בקבוצה כמו גולדן ?
תחליף את סטיב קאר במארק ג'קסון, ואז תדע..
מנחם לס
19 אפר 2016 21:44:40זה ניכתב לפני שהחלטתי שהוא אהבל
עידו גילרי
19 אפר 2016 21:51:46ומה בדיוק גרם לך לשנות את דעתך ב 180 מעלות?
מנחם לס
19 אפר 2016 22:10:44כשהתחלתי להתרכז בו, במה שהוא אומר, וכיצד הוא מתנהג. עובדה שאף קבוצה לא פנתה אליו כבר זמן די רב.
עידו גילרי
19 אפר 2016 22:44:07הדברים שנאמרים בתקשורת הם בדרך כלל קלישאות חבוטות. מה כבר הוא אמר שגרם לך לחשוב שהוא אהבל?
מעבר לכך בלי לשבת לדבר עם הבן אדם כדורסל פרופר קשה לשפוט על רמת ההתאמה שלו לתפקיד. גם אם הוא לא יקבל משרה בסבב הנוכחי זה לא פוסל שהוא יקבל אחת בעתיד. וגם עם יקבל לא הופך אותו לגאון כדורסל. לא חסרות דוגמאות של עוזרי מאמנים בקבוצות מצליחות שנכשלו בגדול (מישהו אמר ג'נטרי).
בקיצור מה שמפריע לי היא בעיקר הנחרצות החד צדדית – או שהוא גאון או שהוא אהבל.
אלון
19 אפר 2016 21:53:55גדול!
נדב
20 אפר 2016 10:43:13תודה רבה על חשיפת ערוותו של הדוק. מנחם זה פאטתי, אין לך מושג אתה כמו שבשבת
כהן משה.
19 אפר 2016 21:41:11אני קורא כבר שנתיים באתר אבל שקט .
ועוד לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד …
אהה לכולם אין מושג חוץ ממך …סבבה אי אפשר להתוכח עם תובנה כזו .
אז אולי זה המוטו של האתר כולם מטומטמים חוץ ממני …
הנסיון שלי אמר כל מי שאמר כך הוא הוא המטומטם אבל אולי אני טועה …
מנחם לס
19 אפר 2016 21:47:32אז בוא נראה אם מישהו יציע לו עבודה!
כהן משה.
19 אפר 2016 22:53:28תסביר את הקשר ….
Smiley
19 אפר 2016 22:35:30מנחם יש הוכחה אחת שמחזקת את טענתך לגבי וולטון והיא אלווין ג'נטרי, שיצא מג"ס ישר לעונת בלהות לפליקנס (אם כי הפציעות שם חירבו לו את העונה).
אבל כל עוזר מאמן בליגה שיש לו "באז" חיובי מקבל הזדמנות, אם מדובר בבריאן שו, טיירון לו ועכשיו וולטון (שקיבל צ'אנס בדמות פתיחת העונה החלומית של ג"ס).
דמוניזציה הלכה למעשה
19 אפר 2016 20:55:09טרול נמחק
א.ב
19 אפר 2016 21:01:33הייתי מסכים איתך, אבל רחמים לא ידע.
רנדי אורטון
19 אפר 2016 21:09:44לברון יודע?
נזכרתי בצד
19 אפר 2016 20:56:22טרול נמחק
חתוליו
19 אפר 2016 21:10:15תתבייש לך. גועל נפש.
רועי ויינברג
19 אפר 2016 21:16:211+
כהן משה.
19 אפר 2016 21:36:55לא ברור מה אתה אומר …
יאיר הורניק
19 אפר 2016 21:47:25הקטע על דוראנט כל כך נכון! בכללי שחקן גדול נמדד בימים הרעים שלו ולא בימים שהכל נכנס
צביקה
19 אפר 2016 22:27:20כשדוראנט קיבל MVP, הוא גם היה כזה עלוב כמו שאתם מתארים כאן? וזה לא היה כ"כ מזמן. נכון שיש משהו בביקורת שלכם, אבל הוא אותו דשחקן שיכול לסחוב קבוצה שלמה לבד לפלייאוף ולקבל MVP – זה אומר שהוא ממש לא מוגבל, לא ביכולות ולא בראש שלו.
מנחם לס
19 אפר 2016 22:40:01דברתי על משחק אמש בלבד ומה שחקנים ברמתו כמו לארי בירד או מייקל היו עושים במקומו. דבר אחד שלא היו עושים זה ח[להילחם נגד היום השחור שלהם, ומנסים דברים אחרים!
רועי ויינברג
19 אפר 2016 22:41:351+
יש הבדל גדול בין העונה הסדירה לפלייאוף
מנחם לס
19 אפר 2016 22:44:16ודוראנט הוא בין ה-6-7 שחקנים הטובים ביותר ב-NBA
רועי ויינברג
19 אפר 2016 22:58:51אני חושב שבין ה-7-8: סטף, לאונרד, לברון, ווסטברוק, פול ודריימונד גרין לפניו.
למר מנחם היקר
20 אפר 2016 06:18:28דריימונד גרין טוב מדוראנט??? חחח צחקתי בקול השחקנים היחידים שטובים ממנו הם סטפן קרי לברון גיימס ואולי ראסל ווסטברוק, כל השאר לא מתקרבים.
Smiley
19 אפר 2016 22:38:13ה-keep shooting לדוראנט הוא נכון, אבל תעשה את זה כשאתה מתקיף את הסל ולא זורק מ4-5 מטרים. יש לו כל כך הרבה יכולות התקפיות והוא מעדיף להעיף מרחוק. בימים שלו הולך, כנס לסל, תסחט עבירות ותקלע מהעונשין.
בהחלט נראה כאילו הוא אנמי מדי ובלי אש בעיניים.
כהן משה.
19 אפר 2016 23:00:14תסתכל על המשחק הגדול ההוא שלו זה בדיוק מה שהוא עשה הלך לשלוש ….ךא הלך לסל לסחוט עבירות
אז הם הובילו למיטב זכרוני מול הספרס פלייאוף .
אז מה צריך לחזור ולהזכר עכשיו מה עשה אז , כזה דוראנט הוא כבר לא ישתנה .
עגל
19 אפר 2016 22:41:25אני לא יודע, גם לי לא נראה שלוק וולטון כזה מאמן גדול. הוא הצליח בגדול בחצי העונה הראשון אבל הוא קיבל קבוצה אלופה ומאומנת היטב ובלי פציעות שבאה מחוממת על כל הביקורת שקיבלה.
כהן משה.
19 אפר 2016 22:57:31אוי באמת …
לא צריך להגיד אמן על כל שטות .
הרי אתה כבר אמור לדעת שמנחם כתב כאן פרובוקציה למה ?
שאל את מנחם הוא אוהב לכתוב פרובוקציות כל שני וחמישי אף אחד כולל מנחם עצמו אין לו מושג מה מנחם באמת חושב …
ואפילו לו מנחם היה יודע מה הוא מתכון הוא לא היה אומר זאת כי די מצחיק לראות את התגובות חלק מהכיף באתר .
Berch
20 אפר 2016 08:30:46אהבתי את המעורב, את קרבות הבוץ בתגובות ואת הפרשנות המעולה כתמיד של גיא 🙂
ינון יבור
20 אפר 2016 09:47:04וזה אגם אונטריו, מל, לא אירי (נדמה לי שאגם אירי הוא האגם של קליבלנד)