כמה מסקנות מנצחון הווריורס / מנחם לס

לצערי נאלצתי לעזוב את משחק הווריורס נגד הרוקטס בגלל מעורבותי ב-"שלום פסט" של בית הכנסת שלנו, ובהיעדרי כמה טירונים ורפי הבנה הציפו את שטח התגובות בשטויות הגדולות ביותר ששמעתי בחיי על משחק כדורסל.

הם עשו מהווריורס "קבוצת ההתקפה הטובה אי פעם", ופתאום גם "קבוצת ההגנה הטובה אי פעם". אז אני מרגיש חובה לתקן את הרושם שהשאירו תגובותיהם הילדותיות שאין בהן רצינות רבה, אלא סתם התלהבות של צעירים נלהבים שאוהדים קבוצה טובה, והם קופצים מהפופיק כשהיא מנצחת את הדבר העצוב ביותר הקיים היום בכדורסל, הנקרא וסטון רוקטס.

כ-ו-ל-ה מה שהווריורס עשתה היה לנצח ב-26 נקודות את הקבוצה העלובה ביותר בליגה. כן, עלובה אפילו מהלייקרס, ומיד אסביר למה

אני חייב להכניס מעט סדר בדברים כי מחר (היום) אהיה שוב עסוק בשלום פסט – אפילו יותר מאשר בשבת – ואני חייב לתקן את הרושם המוטעה שהשאירו תגובות של אוהדים נילהמים המתלהבים כמו ילדים בני עשר כשהם חוזים בהארלם גלוב טרוטרס.

 

קודם לוח המשחק:

 

HOUSTON ROCKETS
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
C. Brewer F **28:16 1-8 0-3 1-2 -6 1 4 5 6 3 0 2 1 2 3
T. Ariza F 35:53 3-10 2-6 1-1 -23 4 4 8 1 2 4 2 0 0 9
D. Howard C 30:14 5-10 0-0 4-11 -16 1 10 11 1 5 1 5 1 0 14
J. Harden G 32:03 7-19 3-5 0-0 -27 1 2 3 2 4 1 6 0 2 17
P. Beverley G 20:29 1-7 0-3 0-0 -10 1 2 3 3 4 1 0 0 1 2
M. Beasley 05:34 1-2 0-0 0-0 -11 1 0 1 1 2 0 1 0 0 2
J. Smith 08:18 3-4 1-2 0-0 -1 0 0 0 1 1 0 2 0 0 7
C. Capela 17:34 1-4 0-0 1-3 -10 4 8 12 0 2 1 1 1 0 3
J. Terry 23:30 3-6 0-1 1-1 -25 0 1 1 1 2 2 0 1 0 7
A. Goudelock 06:15 1-2 0-1 0-0 -1 0 1 1 0 0 0 2 0 0 2
K. McDaniels 19:54 2-9 0-1 0-0 +4 0 4 4 0 1 0 0 2 2 4
D. Motiejunas 12:00 2-3 0-0 4-6 -4 0 2 2 0 2 0 3 0 0 8
M. Harrell DNP – COACH'S DECISION
Total 240 30-84 6-22 12-24 13 38 51 16 28 10 24 6 7 78
35.7% 27.3% 50.0% TEAM REBS: 9 TOTAL TO: 24
GOLDEN STATE WARRIORS
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
H. Barnes F **31:45 3-12 0-2 1-2 +6 4 3 7 2 0 1 0 0 2 7
D. Green F 33:17 5-12 1-3 1-3 +28 2 8 10 4 5 2 1 4 0 12
A. Bogut C 15:35 1-1 0-0 0-0 +15 1 6 7 2 5 1 0 1 0 2
K. Thompson G 32:31 4-14 2-6 6-6 +22 2 3 5 4 2 1 2 0 1 16
S. Curry G 19:49 8-13 5-7 3-3 +28 1 6 7 2 0 3 4 0 1 24
A. Iguodala 26:38 1-6 0-1 0-2 +23 0 1 1 7 3 0 2 0 0 2
F. Ezeli 10:48 4-5 0-0 0-2 +1 3 3 6 1 2 0 3 1 0 8
S. Livingston 24:43 3-8 0-0 3-4 +1 0 3 3 3 2 1 1 1 0 9
L. Barbosa 15:30 4-5 1-1 0-0 +4 0 1 1 0 0 0 0 0 1 9
M. Speights 15:08 5-11 0-2 2-2 +15 1 4 5 1 2 0 2 0 0 12
A. Varejao 06:38 0-0 0-0 0-0 -9 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0
I. Clark 04:17 1-2 1-1 0-0 -5 0 0 0 0 1 1 0 0 1 3
B. Rush 03:21 0-2 0-2 0-0 +1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Total 240 39-91 10-25 16-24 15 38 53 26 22 10 15 7 6 104
42.9% 40.0% 66.7% TEAM REBS: 13 TOTAL TO: 18

 

אז הנה המסקנות:

  1. הווריורס ניצחה את אחת הקבוצות המוזרות והמשונות ביותר בליגה.

קודם החמישייה:

*קורי ברואר

*טרבור אריזה

*דווייט האוארד

*ג'יימס הארדן

*פטריק בברלי.

מה רע בחמישייה הזאת? זה כבר חלק מהמסקנה השנייה.

2. ליוסטון רוקטס אין פוינט גארד

כיצד אתה יכול לשחק כדורסל ללא פוינט גארד? גם ברואר וגם בברלי הם שוטינג גארדס, אבל שוטינג גארדס שאמש קלעו 1 מ-7 ו-1 מ-8. מאז שהם ניפטרו מטיי לאוסון אין להם פוינט גארד אמיתי. כמובן שכמה מומחים כאן כדקסטר יטענו ש-"זה היה הכל בגלל ההגנה של הווריורס", אז אני אענה להם שכמעט כל 15 הזריקות שלהם היו פתוחות לחלוטין, וההגנה של ווריורס אינה מעל לבינונית. אוקיי, בינונית פלוס. אתם תראו זאת בסיבוב הבא כשהקליפרס תנצח אותם כשלווריורס לא יהיה אף אחד לשמור על כריס פול, בלייק גריפין, או דיאדרה ג'ורדן.

אני כבר שומע את דקסטר בוכה לי (למקרה שסטף קרי יתקשה לשחק בגלל הנקע הקל בכף הרגל שלו- פציעה חוזרת) "זה רק בגלל שסטף לא שיחק".

אז אני אענה לו שכריס בוש לא שיחק כל העונה. הווריורס היא הקבוצה היחידה שלא סבלה ולו פציעה אחת, אז אם יש להם פצוע – שיילך לטיפולים בקופת חולים. פציעות הן חלק מהחיים ב-NBA ואם אתה לא יכול לסבול את החום – צא מהמטבח.

3. ליוסטון אין פאור-פורוורד

טרבור אריזה הוא במקרה הטוב סמול פורוורד. ביוסטון הוא משחק במשבצת "4". הוא רזה מדי והוא קל מדי. אז המאמן מכניס את ג'אש סמית', שהפך לבדיחה לא פחות גדולה מהאוורד. ג'אש זה מפלצת אדם בגובה 2.07 מ' השוקל 104 ק"ג המתעקש לעמוד מחוץ לקשת ולזרוק דאונטאונים במקום ללקט ריבאונדים ולקלוע תחת הסל. באטלנטה הוא היה שחקן לגמרי אחר. הוא הפך מטמורפוזה שהפכה אותו לאפס אחד גדול.

4. ג'יימס הארדן היה השחקן הגרוע על הפארקט בחצי הראשון

…וגם בחצי השני הוא לא היה משהו. אני בטוח שהוא עוד יחזור לעצמו ויקלע את ה-25-30 שלו פה ושם, אבל הוא השחקן הטוב היחידי שיש ליוסטון, והיום הווריורס ניצחה קבוצה עלובה שיש לה רק שחקן לגיטימי אחד.

אילו אינדיאנה היתה הערב נגד הווריורס, הסיפור היה שונה לחלוטין.

אני מציע לכל אלה שיצאו מדעתם היום להירגע, ומהר, כי ימים קשים מאד עומדים לפניהם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. קודם כל אני מגיב מידי פעם באתר ועוקב 3-4 פעמים ביום ופשוט כיף ענק עלו והצליחו כל הכותבים +מגיבים.
    A.f כמובן על שמו של הפספוס הענק אנפרני הרדוואי.
    לענייננו: אני שונא את הווריורס.
    במיוחד שונא את השילוש המגעיל של קרי-גרין-איגופליצה נראים כמו הילדים שתמיד ילשינו עליך למורה חנפנים מאולצים ומגעילים.
    אבל לצערי כזה כדורסל לא היה מאס הלייקרס של מג'יק ומישום מה מנחם אתה רואה כמו כולם את הדומיננטיות וחוסר היכולת לעצור אותם וממשיך בשלך.
    אני אגלה לך סוד-אף קבוצה בליגה לא מסוגלת לקחת יותר מדני משחקים מהווריורס (מישהו כתב בתגובות שאם תוציא את קרי מהסגל הם יינזקו לדעתי שטויות הם פשוט קבוצתיים מידיי ומאומנים מידי).
    הלוואי ותיהיה צודק והקאבס (שלי כרגע מיאמי נראים יותר מאוזנים ועם סיכוי גדול יותר לקחת את המזפח)יקחו אבל יש לי בשורה להביא:
    סקוטי,הווריורס היו קוצצים אותכם לחתיכות.
    אתכם וכל קבוצה אחרת בהיסטוריה.

  2. מסכים אתך בהכל אבל , הם לא הקבוצה הכי עלובה בפלייאוף.
    דאלאס הרגע סדרו 33 נקודות לא ברבע. 33 נקודות על פני מחצית בדרך לדקור של 66 נקדות.

      1. מנחם אני מעוניין להוסיף את החמש סנט שלי לכתבה היפה שלך:
        1. Moving screens, החסימות בתנועה עם התפיסה של הווריורס זה פשוט בדיחה בכל התקפה שלהם יש לפחות שני עבירות תוקף שהשיפוט מתעלם מהן לחלוטין, וכשיש לך את שני הצלפים הטובים בהיסטוריה (לא שחקנים צלפים) אז המשחק נגמר בחצי, עדיין לא מובן לי למה בעלי הקבוצות האחרות לא מתלוננים על העניין הזה, לורריורס בלי זה יהיה הרבה יותר קשה לנצח (למרות שמדובר בקבוצת התקפה היסטרית).
        2. כוח תחת הסל- עם כל הכבוד כאשר הם יפגשו מול אוקלהומה בגמר המערב, יהיה להם בעיה רצינית אם יקחו עליהם ריבואנדים בהתקפה (אני לא מדבר על סופרוומן דוויט הווארד נהיה פשוט בדיחה).
        3. לגבי הניצחון של אינדיאנה אין לך יותר מדי מה להתלהב, כצבתי כבר לפני המשחק שטורנטו היא אחת הקבוצות האוברייטד בליגה, מספיק שאתה עוצר את דרוזן ולאורי אין להם התקפה במיוחד עם מאמן גרוע ומקובע כמו קייסי סוג של אוקלוהמה לעניים של תחילת עונה.
        4.התפיסה בחסימה כמו סעיף א השחקן פשוט עוצר את המגן מלנוע ו שיפוט אילם (הסיבה העיקרית לזה היא השואו שהליגה מנסה למכור,ואין הופעה יותר כיפית לצפייה מהווריורס).
        5. אי היציבות של קלי תומפסון וקרי (לעד משחקים שהם בלתי עצמרים יש משחקים שהם אנושיים ובמקרה של קליי אפילו גרועים).

        1. 1. כי
          א) זה לא נכון, חלק מהחסימות הן עבירות תוקף חלק גדול מהן לא.
          ב) כי כל הקבוצות עושות את זה.
          ג) כי זו אחת השריקות שהכי קשה לשפוט נכון.
          ד) הרבה פעמים מה שאתה חושב שהוא עבירת תוקף הוא לא, והתנועה של השחקן החוסם נובעת מהכניסה של המגן הנחסם בגופו.
          ה) בוסטון לקחה ככה אליפות בצורה בוטה בהרבה.

          2. כל הזמן אומרים את זה ומסתבר שזה לא קורה.

          3. סדרת מזרח עם שתי קבוצות שלא יגיעו לגמר גם בחלומות הורודים ביותר של אוהדיהן? חחחחחחחחפפששששששש… חחחחחפפששששששש

          4. תאוריות קונספירציה הן נחמדות אבל לא שוות כלום עד שאין לך ראיות שתומכות בהן. תפיסה אחת במשחק זה לא בדיוק עונה על התאוריה שלך.

          5. אף אחד לא יציב לחלוטין זה. אם הצלחת לבנות לך אשלייה שמספרת אחרת ושישנם שחקנים שקולעים טוב בכל יום אז זה בעיקר עבודה שלך. אי היציבות שאתה מדבר עליו כאן, ניצח נעל מאה חמישים משחקים בשתי העונות האחרונות. ונראה כך:

          http://www.basketball-reference.com/players/t/thompkl01/gamelog/2016/
          http://www.basketball-reference.com/players/c/curryst01/gamelog/2016/

          רוב עצום של שחקני הליגה חותמים לך עכשיו בלי היסוס עבור אי יציבות כזו.

        2. כי
          א) זה לא נכון, חלק מהחסימות הן עבירות תוקף חלק גדול מהן לא.
          ב) כי כל הקבוצות עושות את זה.
          ג) כי זו אחת השריקות שהכי קשה לשפוט נכון.
          ד) הרבה פעמים מה שאתה חושב שהוא עבירת תוקף הוא לא, והתנועה של השחקן החוסם נובעת מהכניסה של המגן הנחסם בגופו.
          ה) בוסטון לקחה ככה אליפות בצורה בוטה בהרבה.

          Your comment is awaiting moderation.
          ????

          1. 90 אחוז מהחסימות לא חוקיות רק תסתכל על 24 הנקודות וממליץ בחום לראות את החסימות של בוגוט וגרין
            2. זה ממש לא אחת השריקות הקשות החוק היבש אומר שהמגן צריך לעמוד ללא תזוזה.
            3. שום קבוצה לא עושה את זה בכמות בתדירות וביעילות של גולדן סטייט, אתמול עד המחצית השנייה רוקטס קיבלו 5 עבירות על חסימה לא חוקית בעוד הלוחמים 0.
            4. למגן אסור לזוז שקיר בגודל 125 קילו יזוז מטר וחצי עם המגן זו עבירת תוקף וממש לא מהדף.

          2. יש לי עוד שאלה אליך מה ההבדל בין להפר את החוק הזה ללהפר חוק אחר תחשוב שסנטרים שוב היו נשארים כמו שאקיל ובונים אוהל ברחבה, או ששחקן היה פשוט רץ עם הכדור לסל (באמת מה שקורה עם gathering שהתבטלו הצעדים)?

          3. 1) אתה יכול לחשוב את זה, אבל זה לא הופך את זה לנכון

            2) אתה כנראה לא יודע מה החוק אומר. הנה:
            Section III–By Screening
            A player who sets a screen shall not (1) assume a position nearer than a nor-mal step from an opponent, if that opponent is stationary and unaware of the screen-er's position, or (2) make illegal contact with an opponent when he assumes a posi-tion at the side or front of an opponent, or (3) assume a position so near to a moving opponent that illegal contact cannot be avoided by the opponent without changing direction or stopping, or (4) move laterally or toward an opponent being screened, after having assumed a legal position. The screener may move in the same direction and path of the opponent being screened. In (3) above, the speed of the opponent being screened will determine what the screener's stationary position may be. This position will vary and may be one to two normal steps or strides from his opponent.

            3) א) אז הם לא בסדר כי הם עושים זאת טוב יותר וביעילות גבוהה יותר?
            ב) יש לך נתונים כלשהם שתומכים בזה? הNBA החליט לשתף אותנו בHUSTLE STATS לכבוד הפליאוף אז נכון להיום הם לא הובילו בקטגוריה זו http://stats.nba.com/league/team/#!/hustle/?sort=SCREEN_ASSISTS&dir=1
            ג) שוב, בוסטון לקחו על זה אליפות ב2008 בצורה הרבה יותר בוטה

            4) אין לי מושג על מה אתה מדבר ב4 שלך, כנראה כי גם לך אין מושג על מה אתה מדבר.

          4. אין הבדל, הבעיה היחידה היא שאתה חושב שהשופטים מתעלמים מהחוק הזה במכוון בשביל לעזור לווריירס, בעוד שזה פשוט לא נכון.

          5. העבריין העיקרי בווריורס זה בוגוט שבאמת הביא את החסימה הלא חוקית לדרגת אומנות. מצד שני באמת כמו הצעדים זה משהו שהפך לנורמה בגלל שלא שורקים מספיק.כמו שאיש אמר זה לא רק לווריורס זה בכל הליגה. ברוקטס לדוגמא הווארד וקאפלה עושים את זה כל הזמן.
            מצד שני אתה מפריז בצורה בוטה במספרים. מתוך 27 הזריקות של קרי ותומפסון 3 הגיעו לאחר מה שאפשר להגיד היה חסימה לא חוקית (2 די בבירור).
            גם לגבי שריקת העבירות אתה עושה כאן הטייה ברורה. לרוקטס שרקו בחצי הראשון רק שתי עבירות כאלו (שריקות מוצדקות של הארדן והווארד) ונגד הווריורס גם הייתה שריקה אחת על גרין ששיטח את בוורלי. בקיצור ההצלחה של הווריורס גורמת לאנשים לנסות לצייר תמונה חד צדדית של הטיה לטובתם.

  3. המסקנה שלי מהערב שנראית לי חשובה בהרבה, הינה שצריך לקחת להוציא ולשבור את המדגש(highlighter) מכלי העבודה של המעצבים הגרפיים שעובדים עבור קבוצות הNBA.

  4. יוסטון היא קבוצה שפח זה מחמאה בשבילה.
    חבל לי רק על אריזה מהקבוצה הזאת,היה יכול להיות שחקן משלים מעולה לכל מיתמודדת אחרת.
    מי ששם את הארדן,הווארד,ביסלי וסמית' באותה קבוצה הוא טיפש גדול.

  5. קראתי כמה שורות , והבנתי ש:
    ליוסטון אין קבוצה ( בשנה שעברה התירוץ היה שהיא קבוצה פצועה בלי בברלי ודי מו ) .
    לג"ס הגנה בינונית .
    כריס בוש למיאמי זה כמו סטף לג"ס .
    ג"ס התמאמצה אתמול , כי ניצחה רק ב-26 .

    I REST MY CASE

  6. אה – ושכחתי . אינדיאנה היתה כמובן מנצחת את הלוחמים .

    מנחם – אם לא תלמד להישען אחורה וליהנות במקום לסבול , אתה זה שמחכים לו ימים קשים בפלייאןף .

    יש לי עצה בשבילך . תעצום עיניים , תחזור 50 שנה במינהרת הזמן , ותחשוב שהפרנצ'ייז של הווריורס נמצא בפילי .

  7. כל העוקצנות המתגוננת הזו של המגיבים מיותרת.

    ברור שאינדיאנה לא מנצחת את ג״ס וברור שיוסטון לא ה-כ-י גרועה בליגה

    אבל בחייאת, כל בר דעת ראה אתמול שהרוקטס אפילו לא ניסו. ובצדק! הם לא קבוצה לוחמת (לפחות השנה) שתבוא לאורקל להצהרת כוונות.. הם יחכו ויקוו לגנוב משחק בבית.

    הלוחמים קבומה מעולה, היסטורית, אין ספק. אבל אפשר להירגע עם הסופרלטיבים. אנחנו עדיין בסיבוב ראשון, וכמו שמישהו כתב בבלוג החי, זה עדיין משחק בין מקום ראשון בליגה בהפרש, ובין קבוצה במקום שמיני במערב שגירדה את הפלייאוף.

      1. אנשים יודעים לפרגן יפה מאוד, אבל בין פרגון להסחפות יש לא מעט מרחק.

        רוב האנשים בדעה שמדובר בכדורסל איכותי ויפה (למרות שאישית גם לא הסגנון קצת נמאס, אבל זה עניין של טעם).

        הבעיה מתחילה כשאנשים מאבדים פרופורציות

  8. אין ספק בכלל שיוסטון גרועה, ולכן הלוחמים אפילו לא היו צריכים להתאמץ. זה לא אומר שהם לא יעלו את הרמה וינצחו גם כל קבוצה אחרת. פשוט נגד יוסטון לא היה בזה שום צורך.

  9. אגב המשחק הבא יהיה מעניין, במיוחד במידה שקארי לא ישחק. זאת תהיה הזדמנות של יוסטון לעשות משהו. אבו זקן הרי יודע לתת הצגןת גדולות וגם האווארד מסוגל להפתיע במשחק של 20 20 כזה, וזה יכול להיות נסיון מעניין.

  10. 1) זו קבוצה של הארדן. לטוב ולרע. הוא מנהל את המשחק של אנשי החלל. האווירונאוטים בנויים עליו כמוביל כדור. אולי נכון להגיד שאין להם פוינט גארד, אבל בהחלט יש להם רכז.
    2) זו קבוצה של הארדן. לטוב ולרע. בטח שהוא היה השחקן הגרוע על הפרקט. שיחקו בדיוק על החסרונות שלו.הארדן אוהב להתבודד (על המגרש. כשאתה יוצא עם קארדשיאן\סימפסון, אתה לא יכול להתבודד בחיים הציבוריים. בטח לא כשאתה בוגד באחת כזו). הלוחמים שמרו אותו טוב, נתנו לו לחדור ואז חיכו לו מתחת לסל (לאזילי הזה יש עתיד). אז בטח שהוא שיחק גרוע. וכשהוא גרוע, הקבוצה הזו גרועה.
    3) זו קבוצה של מורי. לטוב ולרע. אם יש שחקן שהוא טוב בשלשול משלוש, הוא יצא החוצה לשלשל מהשלוש. ג'וש סמית' הוא כזה. מה רע בעצם בשחקן גבוה שלא משחק בהכרח מתחת לסל? למה הוא חייב להיכנס לתבנית הישנה, רק בגלל הגובה שלו?
    והיי, אני לא שומע תלונות כשדטרויט משחק ככה. איליאסובה רך כמו מרשמלו בקצה שיפוד על האש שלא סובל את החום.

    1. ג'אש סמית היה מצויין באטלנטה והראה איזה איכויות יש לו. 4 ששומר נהדר, לוקח כל שומר לסל ואפילו בעל ראיית משחק איכותית ל-4.
      משום מה, בדטרויט וביוסטון (אני לא מחשיב את הביקור בקליפרס), הוא החליט להעיף שלשות ובקושי לשחק את הדברים שהפכו אותו לאולסטאר (או כמעט אולסטאר) באטלנטה.

      1. לא ממש שמתי לב אליו לפני שנזרק מדטרויט, אבל ביוסטון הנוכחית, אם אתה מסוגל לזרוק מאחורי הקשת ושהכדור יגיע לסל באחוז סביר, זה מה שתעשה.
        חבל שלא מנצלים/מכריחים אותו יותר. אבל יוסטון הנוכחית זה לא מקום שמתאמץ לגרום לשחקנים להגיע לשיא.

  11. יוסטון בטופ של הטופ של הקבוצות המבחילות בליגה כבר כמה שנים טובות.
    אני חוטף כינים רק מלראות את הזקן והמה-שמו נמס והופך לרכיכה כשאני רואה את ביג-סופטי.
    אני רק מקווה שהם לא יפצעו לג"ס שחקן, זאת קבוצה מיותרת בפלייאוף וזה הדבר היחיד שנותר להם לנסות.

  12. האמת שזה די משעשע.שנה שעברה הייתה קבוצה שניצחה 67 ניצחונות בשנה שזה הישג מכובד ביותר לכל הדיעות ועדיין היא לא הייתה פייבורטית לאליפות.התחיל הפליאוף ואז בסדרה הראשונה היה חסר איזשהו שחקן בקבוצה היריבה אז אמרו טוב חסר שחקן,אחר כך בסבדרה השנייה ב 2 משחקים הראשונים גם היה חסר שחקן(מודה שחקן חשוב אבל הוא היה חסר רק 2 משחקים) אחר כך בגמר המערב היה חסר רחמנא לצילן פטריק בברלי האימתני שראינו אתמול מה הוא שווה.ולסיום בגמר מול המלך בעצמו ששיחק לבד היא כמעט הפסידה.ועוד לא דיברנו על כך שהם לא שיחקו מול הקליפרס ומול סן אנטוניו.טוב התחילה העונה ועדיין היא לא הפייבורטית לאליפות לפניה יש כמובן את המלך כי אם לבד הוא כמעט ניצח אז מה יהיה שהם יהיו בהרכב מלא,ואחריהם סן אנטוניו ורק אחר כך אולי הלוחמים יצליחו לעשות ריפיט.ואז התחילה העונה שהם פותחים ב24-0 אבל טוב זה כי כל המשחקים הקלים היו לה ברצף הזה,ואז הם שברו את השיא לעונה הרגילה אבל ברור הם סתם חלשים,שיקגו הגדולה לא היו צריכים אפילו לשחק מולם זה היה נגמר עוד לפני שהתחיל.ועכשיו יוסטון כמובן לא קבוצה ותנו לי לנחש קליפרס בסיבוב הבא זה לא חוכמה גדולה כי בלייק גריפין עדיין חלוד ואם הוא היה משחק כל העונה אז הקליפרס היו מנצחים בלי בעיות,ובגמר זה ממש לא כוחות כי העונה ההיסטורית של סן אנטוניו גבה ממנה כוחות והיא הגיעה סחוטה לגמר וכמובן שמאט בונר פצוע אז בכלל לא כוחות ובגמר קליבלנד הפסידו בגלל שלאב וקיירי שיחקו והם חור בהגנה.
    מדהים מדהים איזה חוסר פרגון בכללי לקבוצה באמת היסטורית.
    גילוי נאות למי שעוד לא מכיר הנ"ל אוהד בכלל את הלייקרס

  13. כבר אמרתי שאני לא אוהב את קארי והשחצנות שלו?
    אבל הכל נכנס לפרופרציות כשאני רואה את בברלי והמשחק המלוכלך שלו.

    להכניס ברכייה לקארי בהיי-פייב זאת רמה חדשה של גועל נפש.
    ואחר כך הניסיון הזול לקבל טכנית מארי על כאפה לפנים
    יש את זה ביותר פאתט?
    זאת באמת היתה תוכנית המשחק של יוסטון?

    לפחות ברוס לי היה שומר מעולה והתחיל לזייף ולשחק מלוכלך רק בגיל מבוגר ולא תמיד.

  14. 1. על פניו החמישייה הזו היא סמול בול. הבעיה שגרין יוצר מיס מצ' גם מול אריזה וגם מול ברואר. אולי יש להעלות עם ג'אש סמית ב-4.
    2. יוסטון לא ממש צריכים PG, אולי לחמישייה השניה. ליד הארדן צריך גארד שומר שיכול לקלוע מבחוץ (הבעיה שבברלי עם קליעה חשודה – צ'אלמרס הוא דוגמא טובה לגארד כזה). הארדן זה היוצר ומוביל הכדור שלהם ולכן צריך גארד שומר עם קליעה ולא מוביל כדור שיסדר משחק. בגלל זה ניסוי לאוסון ליד הארדן לא הצליח.
    3. גם כאן הבעיה היא ברוטציה. ג'אש סמית, מונטיונאס, טרנס ג'ונס וביזלי, כולם יכולים לשחק ב-4, הבעיה שאף אחד לא מחזיק בסט יכולות ששווה להשאיר אותו הרבה זמן על המגרש. בנוסף מונטיונאס וג'ונס הלכו השנה אחורה. ביזלי היה הימור (די מוצלח) אבל הוא לא שומר ופחות בעניינים ועל סמית עוד יכתבו ספרים איך שחקן עבר קבוצה ושכח לשחק כדורסל.
    4. הארדן מצויין אבל עדיין מביך בהגנה שזה יכול אפילו להוציא מהכלים את הצוםה הממוצא שלא מבין איך שחקן כזה מרשה לעצמו להיות בור בהגנה. בנוסף ג"ס התכוננה אליו והובילה אותו רק ימינה, מה שממש הגביל אותו.

    אם יוסטון היו עלובים, כמאמר מנחם ("כן, עלובה אפילו מהלייקרס"), איך זה שהם בכל זאת בפלייאוף. עכשיו תגידו לי חולשת המערב (בעיקר מנחם יקפוץ על "עגלת המזרח"), אבל מדובר בקבוצה שרבים נבאו לה התמודדות בצמרת. אני בהחלט מסכים שיוסטון פשלו בגדול העונה ולא יעברו את הווריורס, אבל ההצהרות פה של מנחם הם פשוט מגוכחות.

  15. לא הבנתי אם a.f אם התכוונת אלי בתגובתך בעניין ההערכה שלך שווריוס היו רומסים את הבולס של ה 72-10. באופן אישי אני מצדד בעמדה של MJ שלחזר ואומר שאין מה להשוות בין תקופות שונות עם חוקים שונים וסגנון משחק שונה.
    מה שכן הייתי משלם הרבה בשביל לראות סדרה בין שתי הקבוצות.

    1. אתה צודק יש שני צדדים למטבע.
      אם ג"ס היו משחקים בשנות ה-90 הווריורס היו עושים צחוק מקו השלוש הקרוב בחצי מטר מהנוכחי. הם היו נהנים מהכיף שבו הגנות לא יכלו להתכווץ (הגנה בלתי חוקית דאז) והיו קוברים את כל הסנטרים האיטיים בחסימות עד שקארי ותומסון היו מבודדים מול לוק לונגלי או כל אבי הבשר האיטיים של אז. הם גם היו מגיעים לקו הרבה יותר (משם היו קולעים באחוזים מטורפים) כי בניגוד למה שחושבים אז שרקו יותר עברות פר 100 אחזקות כדור. בנוסף בניגוד לאגדה על ההגנות "הברזל" של אז, קבוצות קלעו את אותו מספר נקודות באחוזים דומים פר 100 פוזשנים, כך שאין הוכחה לכך שההגנות היו טובות יותר אלא רק ששיחקו פחות פוזשינים.

      מאידך גיסא, שיקגו של 95-6 היתה חוגגת לא פחות היום מכיוון שהיה להם פוינט פאוורדים נהדרים שהיו משחקים היום כמספר 4 (פיפן וגם קוקץ'). חמישיית סמול בול שכוללת את קר הארפר ג'ורדן פיפן וקוקץ' בסנטר הייתה חיה מצויין עם כל אלמנט מודרני (כך נראה לי). דווקא קו השלוש הרחוק היה גורם לג'ורדן להינות מיותר מרחב במשחק הפוסט אפ והחדירה המדהים שלו ולבסוף דיימיינו את מייקל וסקוטי בליגה שיש בהם 3-5 רים פרוטקטורס סבירים פלוס בלחץ. מי בדיוק היה מחכה להם בצבע.

      ובכל מקרה גם אני הייתי משלם הרבה בשביל לראות סדרה כזאת 🙂

  16. ISH – מצויין!!! מוזר לי שחלק מאותם מקטרגים על החסימות הלא חוקיות של ג"ס הם אותם אנשים שממלאים את פיהם מים כשלברון עושה צעדים ללא שריקה כמעט כל משחק ומשתמש קבוע במרפקיו כדי לפלס מקום בכניסה לסל. כריס פול בברור איבד צעד במהירות אבל זה לא מפריע לשופטים להעלים עין מכמות הדחיפות והקטנטת שהוא נותן בהגנה. מי שראה את טורנטו אינדיאנה קיבל תצוגת שיפוט מעולם הבושידו. פשוט לא שרקו חצי מהעבירות ובכך נטרלו את היתרון של טורנטו בסחיטת עבירות. כשיוכיחו לי שיש רמת שיפוט אחידה וקונסיסטנטית ורק גולדן סטייט נהנת מיתרון כלשהוא אולי אתחיל להקשיב לדיון הזה.

    ובל נשכח את זה שכשקארי יוצא מחסימה כמעט כל פעם מחזיקים אותו או נותנים לו קטנה. ג"ס לא מגיעים אפילו קרוב לכמות זריקות העונשין של רוב יריבותיה לפלייאוף ואפילו של יריבת הנוכחית לעונה (29 זריקות למשחק ליוסטון וכ-21 לג"ס)

    אותו אדון הארדן קולע כ-10 נקודות במשחק מפאולים שהרבה מהם באים ממגע שהוא יוזם. באה גולדן סטייט בחוכמה רבה והקפידה בכל כניסה שלו לקחת את הידיים אחורה וגבוה כדי שהשופטים לא יפלו בהצגה, ואכן פתאום כשאין לו את קליעות העונשין שמצילות אותו הוא מוגבל.

    ולאלו שאומרים שיוסטון לא התאמצה, תראו את הרבע הראשון איך כולם התנפלו ושמרו. הם פשוט לא שמו את הכדור בסל ונשברו כשמבול השלושות נפל. וברבע השלישי שוב הם הצליחו להוריד את ההפרש ללא קארי במאמץ עילאי. הם פשוט פחות מאומנים ומחוברים. הפער בסגל לא מאוד גדול על הנייר. בנוסף, כמות הלייאפים, דאנקים וזריקות פנויות שהרוקטס החטיאו נותנים לי לחשוב שיהיו בסדרה 1-2 משחקים צמודים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט