היומן ליום ששי – מנוחה קצרה מהופס: הסצינות הארוטיות של הקולנוע / מנחם לס

 

יש לנו היום ברוך השם יום מנוחה מכדורסל.

מה בקשר לבריחה קצרה של 24 שעות?

אז אללה. מה עושה סצינה קולנועית סקסית וארוטית כל כך?

לדעתי לפחות זה לא הגוף הערום והאקט עצמו. זה הרי יש בסרטי פורנו, ולפחות לזה שכותב את הפוסט הזה – מנחם לס – סרטי פורנו לא עושים דבר.

מה שעושה סצינה סקסית הוא הסיפור שמאחורי.

בסרט "מעתה ועד עולם" – עבורי אחת מסצינות האהבה והאירוטיקה הגדולות מכולן – מה שעושה את הסצינה מרתקת כל כך בנשיקה הסוערת כשגלי הים מכים בדבורה קאר וברט לנקסטר בזמן משחק האהבים הם כמובן יופים וגופם, אך הדבר המסעיר ביותר הוא הסיכון האיום שברט לנקסטר לקח ברומן עם קאר, הוא ENLISTED MAN (איש מרינס ללא קצונה), והיא – אשתו של קצין גבוה. לפי קוד המרינס המעשה נחשב לעבירה חמורה, והחייל נענש ע"י COURT MARTIAL, עונש שבתקופה של סרט היה יכול להסתכם במאסר של כמה שנים (עד כמה שידוע לי חל שינוי ב'חוק הבגידה עם אישה' במרינס ע"י הנשיא ג'ורג' בוש הבן).

הסרט בשחור לבן עם דבורה קאר המהממת ולנקסטר השרירי על חוף בודד באחד האיים הפסיפיים היווה עבורי את שיא הארוטיקה

 

הסרט "THE GRADUATE"

 

 

 

.סצינה אחרת הנחשבת בעיני לשיא אירוטי היתה הסצינה מהסרט THE GRADUATE (הבוגר?) כשדסטין הופמן הצעיר בן ה-17 מתחרפן על המים ואז ניכנס לחדר שם מחכה לו אן בנקרופט בת ה-44, חתיכה אלוהית המתפשטת לאט-לאט לעיניו של הצעיר היוצאות מחוריהן בשעה שהוא מחכה לה במיטה. מה שעושה סצינה זו לכל כך אירוטית היא העובדה שלנגד עינינו – לצלילי השיר הנפלא – על מסך הסינמסקופ מתרחש החלום הרטוב של כל ילד טין-אייג'ר ברחבי העולם – לעשות אהבה עם אישה בוגרת כפליים או פי שלוש מגילו, ועדיין חתיכה אלוהית!

 

 

 

THE GRADUATE

*

אז יאללה. איזה סרטים עשו את הטריק עבורכם?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. מומי פעם ראה סרט שכמה בחורות תמימות ישבו בבית והזמינו פיצה
    פתאום הגיע השליח
    אמרו לו – אין לנו טיפ אבל יש משהו אחר בשבילך !!
    איזה סצנות רצו שם יא דוקטור , אהבה פראית
    האמת , מומי שכח את השם של הסרט

      1. תודה אשך !!
        בראשון הם היו במאנץ להוט דוגס
        הסרט עם הבורקס היה חלש , הביאו בורקס פיטריות והגישו קר , המיקרו על הסט התקלקל והוא הוגש קר , עשה צרבת והרס כמה סצינות

        1. יפה שאתה זוכר פרטי טריוויה כאלה מהקלאסיקה. בסרט השני יש סצינה אחת טובה, כשהן עוצרות מורעבות בסמי בורקס ומתאכזבות לגלות שהמקום סגור ושסמי כבר יצא. במקום זה הן מתנחמות במשולש חם מהטאבון עבודת יד

    1. אני שמעתי פעם על רונאלדו, לא כריסטיאנו המנייאק – רונאלדו האורגינל מאיינדהובן אינטר וברצלונה, שפעם אחת הרגיש יבש כמו הנגב, אז הזמין שלש עלמות חייכניות וחינניות היישר מהקרנבל, שיעשו לו טוב בלב תמורת תשלום סימלי. כשהעניינים התחממו והם ניגשו לעסק, התברר לו שמדובר בשלושה גברברים קרוס-דרסרים שרצו לעשות לו נבדל ברחבה. הסתיים במכות ומשטרה.

  2. אני מנסה לחשוב מה מתחרה בשתי הסצנות של נעמי ווטס ולורה הרדינג ב"מולהולנד דרייב". אחזור עם תשובה עוד כמה שנים.

  3. אהממ..סליחה..אולי לא פוליטקלי קורט היום…אבל הסצינה של סוזן גורג ב"כלבי הקש" של פקינפה …בארץ צינזרו אותה בשעתו בקולנוע ורק בקלטות ודי וי די היא עברה…

    1. הפצצה הזאת (קארה אוטיס) הייתה בת הזוג שלו באמת, וכחלק מהניסיון ליצור הייפ סביב הסרט נאמר שהמעשים שם היו אמיתיים. כל זה לא עזר הרבה לסרט המביך הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט