מעורב הופס לערב האחרון: "WHAT THE FUCK?" / מנחם לס

 

1."WHAT THE FUCK???…."

הלוס אנג'לס אנג'לס נמצאים בעיר למשחק נגד אוקלנד (ניצחו 1-4) ובבוקר הגיעו לאולם האימונים של הווריורס להתמתח, להרים קצת משקולות, לעשות סאונה, ומסאז'ים. הווריורס היו באולם לאימון זריקות לקראת שבירת השיא של הבולס הערב. כמה מהם ניכנסו לאולם לרחרח ולראות מה קורה. ביניהם היו הפיצ'ר (2.00 מ') ג'רד וויבר (18.7 מיליון משכורת), האאוטפילדר מייק טראוט (1.88), הפיצ'ר מייק מורין (1.94 מ'), אלברט פוהאוס – אחד החובטים הטובים במשחק, ה-RELIEVE PITCHER ג'ו סמית', ועוד כמה.

וויבר, מורין וסמית' היו גם שחקני כדורסל מצויינים בתיכון עם הצעות למילגות במכללות אבל הם העדיפו בייסבול, וטוב שהעדיפו. הם קראו תיגר לסטפן קרי, קליי תו'ומפסון, ודריימונד גרין ל-3 על 3 ,עד 12 סלים" שהסתיים 1-11. כשזה הסתיים הם צפו בסטפן לוקח את 100 זריקות ה-3 שלו מהן קבר 90, ואז בקליי ת'ומפסון קולע שלשות "משך 1.40 דק' בסלולרי שלי והכל בוידיאו והבנאדם לא מחמיץ אף אחת", כפי שאמר ג'ו סמית' שצילם את קליי בסידרת שלשות שלא החמיץ..

"WHAT THE FUCK???", היתה תגובתו של פוהאוס. סמית', שהיה פוינט גארד מצויין בתיכון הגיב אחרי סידרת הקליעות: "בבית אתה יושב, חוזה בטיווי, וחושב, 'אולי גם אני הייתי יכול לשחק', ואז אתה בא הנה ורואה את הרמה שלהם, את הקליעות מה-3 כאילו היו לייאפים, ואתה יודע שזאת רמת הצטיינות שאין כמוה בעולם".

2. קליי ת'ומפסון יהיה הערב קלעי השלשות מס' 3 בהיסטוריה

כולם מדברים רק על ה-392 שלשות של סטפן קרי, ושוכחים את ה-272 של קליי ת'ומפסון, שווה למקום רביעי אי-פעם (יחד עם ה-272 של קרי ב-2012-13). הערב, שלשה אחת תעשה ממנו את קלעי השלשות מס' 3 בהסטוריה לעונה!

3. "לא אאמן ולא אהיה מנג'ר!"

זה מה שקובי אמר לפני כמה דקות ל-SC.

-אז מה מעניין אותך?

"משהו במדיה. כרגע ישנה בי משיכה לעשיית סרטים דוקומנטריים. אני יודע שאצטרך ללמוד ולהשתפשף, אך מדיה וסושיאל מדיה הם ההובי שלי עתה, והמטרה שלי היא למצוא COMPELLING STORIES – לאו דווקא בספורט – ששווים שנדע עליהם, ולפתח אותם למשהו לציבור. "אני רוצה למצוא EXTRAORDINARY TALES ו-SPECIAL DEEDS בהסטוריה המודרנית, ולתעד אותם בסרטי תעודה. אולי זה ישתנה בעתיד, אבל עתה זהו חלומי!"

4. סטף קרי (ואחרים) ל-FOX SPORTS על משחק הערב

סטפן קרי

“We have an opportunity to do something that no one has done. So many great players have suited up, and for us 15 guys to say we’ve accomplished something as a group that’s never been done before, that’s remarkable.

“We earned the right to have a 48-minute game to eclipse the mark, and we have to go out and finish the job.”

אנדרו בוגוט

,אף אחד לא יודה בזה, אבל השיא הזה יושב לנו בבטן כבר חודש ימים!

לוק וולטון

Our minds can’t switch strictly to that championship until this game is over,”.

דריימונד גרין

“You can’t not talk about it at this point. The whole world is talking about it now,” Green said. “… It’s everywhere. There’s nowhere to hide from it now. …

“I’m definitely not predicting a loss.”

סטיב קאר

"אני לא יכול לדבר על שום דבר. יש לי תור אצל הרופא ואני כבר בעשר דקות איחור!"

דייויד ג'ורגר, מאמן ממפיס

גם למנוע מהם את השיא זה חלק מהסטוריה. WE ARE GOING TO GIVE IT OUR BEST SHOT, BABY!

מאט בארנס

גם אני רוצה להיכנס להסטוריה, והערב זאת ההזדמנות שלי בלמנוע זאת מהם!

5. קווין מקהייל על סלטיקס 1986 נגד ווריורס 2016

(בערב שכל גדולי הסלטיקס היו בו)

לערב החגיגי הזה לפני תחילת הפלייאוף ולקראת המשחק החשוב נגד מיאמי הערב, הוזמנו שחקנים ששיחקו בקבוצות האלופות של השנים הניגמרות ב-"6": אלופות 1966, 1976, ו-1986. בין השאר היו שם ביל ראסל, ג'ון הבליצ'ק, דייב קאונס, פול סילאס, צ'ארלי סקוט, ג'ו-ג'ו ווייט, ביל וולטון, וקווין מקהייל.

"הלוואי שרד (אורבך) היה יכול להיות כאן. דבר כזה כפי שקרה לנו כאן לא יכול לחזור יותר כי אין היום דרך להחזיק קבוצה כזאת של שחקנים לאורך זמן. ולנו היה גם הכבוד להעביר את הלפיד מהתקופה של שחקנים מיוחדים כבוב קוזי וביל ראסל ל'ג'ונס בויז', ואח"כ לקאונס ולתקופת לארי בירד. זה הרבה כדורסל טוב שהעיר הזאת ראתה!"

קבוצת 1985-6 נחשבת לאחת הטובות מכולן – לדעתי הטובה מכולן כמובן – שסיימה עם 1-40 במשחקי בית, שיא שסאן אנטוניו תשווה.

מקהייל נישאל להשוות את ה-1985-6 לווריורס של היום:

“I love our team and I’d take our team against anybody,” McHale said. “What Golden State is doing is unbelievable. For them to win 72 games is ridiculous, I didn’t think that was possible. We’d win eight or nine in a row and then we’d lose to a bad team.

“I thought two records that would stand the test of time was the 72-win Bulls team and then Wilt [Chamberlain’s] 100 points.’’

-האם האס ההגנתי דניס ג'ונסון היה מצליח לעצור את סטפן קרי?

“Dennis was a great defender but Steph Curry is a handful,” McHale said. “If you are talking about back when you could hold and grab someone . . . In today’s rules nobody is guarding him.”

-מי היה מנצח סידרה של 7 משחקים ביניכם לבין הווריורס?

“If we played our rules in ’86, we’d win because those poor guys, we’d just beat them up. If we played today’s rules, they probably would because we’d all foul out. It’s two different eras. I love the era I played in and wouldn’t trade it for anything.”

 

 

פול סיילס

ג'ו-ג'ו ווייט עם דני איינג' וביל וולטון

 

6. השאלות הגדולות לפני הפלייאוף:

*

7. חמשת הפלייז הגדולים של אמש

8. בפלייאוף כל שנייה היא עולם ומלואו

9. האציל – כמוני – מאמין שהקליפרס תגבור על הווריורס (או הת'אנדר)

הוא תמיד אומר מה שאני כותב, שבוע אחרי: הפעם – הקליפרס (או הת'אנדר) יגברו על הווריורס בגלל ה-DOWN LOW, או 'תחת הסל'

10. THE STARTERS: לאיזה משחק היית הולך הערב

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. הגבוהים של הקליפרס?
    אתה מדבר על דיאנדרה 0 מ300 בעונשין?
    או על גריפין שייקח לו לפחות חודש להתקרב לכושר שהיה לו.

  2. היה יפה לשמוע אחרי הניצחון על הספרס את דריימונד גרין מספר לעיתונאים איך מייקל ג'ורדן תפס אותו באול סטאר ואמר לו שיעשו הכל בשביל לשבור את השיא של הבולס ושאם גולדן סטייט לא ישברו את השיא הוא מאוד יכעס..

  3. יופי של מעורב, שווה להזכיר שקליבלנד החתימה את דאנטיי ג'ונס (השנה בדי-ליג, שנה שעברה בקליפרס). שומר מעולה שיכול לעשות הרבה צרות ליריבה. זה מראה במידה מסויימת על חוסר אמון בשאמפרט, ומהווה החתמת סוף עונה לא רעה בכלל (יחד עם וובר ורייט במיאמי).

  4. קודם הקליפרס צריכים לעבור את פורטלנד וזה לא משוכה כל כך קלה. לא ברור איך גריפין חזר מהפציעה (עדיין לא ראיתי אותו נותן משחק אחד טוב שלא לדבר על אינטנסיבי). הניחוש שלי שהסדרה הזאת תגיע ל7 משחקים ואם גריפין לא חוזר לכושר הסיכויים הם פיפטי פיפטי.

  5. אין כמו סיר צ'ארלס להעלות חיוך על פני אוהדי הווריורס . בשנה שעברה כעסנו , אבל אחרי הזכיה באליפות הוא הפך בדיחה . אז עכשיו הוא מתעקש להמשיך אותה. אני רק מקווה ששחקני ג"ס רואים את ה"נבואה" שלו . בפעם האחרונה שהוא ואחרים זילזלו בהם , בראשית העונה , הם נורו לעונה החדשה כמו מלוע תותח ועשו צחוק מהפרשנים שלא ספרו אותם לריפיט . אם גרין אנד קומפני ישמעו אותו , זה כל מה שהם צריכים לסדרה מול הקליפרס . אפילו הפרשנים בשולחן צחקו מבארקלי .
    ייאמר מייד – גם אני חושב , וכתבתי את זה כאן לפני מספר ימים , שהקליפרס מסוכנים ללוחמים יותר מהספרס . יש להם הרכב חזק ומאוזן בכל העמדות , וגם ספסל מצויין . אבל בנוסף לכל זה צריך גם ווינריות ואופי קולקטיבי . אני לא רואה איך הקליפרס ינצחו 4 מתוך 7 . הלוחמים יעברו אותם . אם לא – זו תהיה הפתעה גדולה .

      1. כבר היו לך מספר פעמים השנה שראינו כמה אתה יודע על מה אתה מדבר . אני תמיד נתתי לך קרדיט שאתה לא באמת מאמין במה שאתה כותב , אלא מייצר עניין לפורום ע"י כתיבת דברים שמירב הסיכויים שלא יתממשו .
        אני אזכיר לך את מה שכתבת כאן בעוד מספר שבועות .

      2. אני משוכנע שאתה באמת מאמין שאתה יודע על מה אה מדבר .
        גם האמנת שאיזייה ריידר פרש בשל מחלת נפש …ןשכתבת עליו אך הוא לא פרש הוא נזרק על ידי הנגאטס אחרי 10 משחקים בעונת 2001-2 .
        העלית עליו לפחות ארבעה קישורים שלא טרחת לקרא לפני ההצהרה שלך …
        אבל אתה מאמין שאתה יודע על מה אתה מדבר ….
        תמשיך להיות הבדיחה של האתר לך על זה .

        1. במקום להגיד תודה על ההשקעה שהוא נותן לאתר בחינם, אני נהנה מאוד מהטורים של מנחם בתור אחד שהביא את הכדורסל לארץ ולי (עד שהגאתי לאמריקה), מנחם הוא לא פחות מגאון, נכון הוא לא הדיוק אוביקטיבי אבל הכתבות שלו מדהימות.חבל שיש כמה שלא יודעים להאריך.

  6. תודה על הפינה של הסלטיקס. תמונות נפלאות של גדולי הדור.
    ובאמת חבל שרד אאורבך כבר איננו. ככל שעובר הזמן אפשר להבין את גדולתו (ולא, אין מצב שפיל ג׳קסון מתקרב אליו).

  7. תודה דוק.
    לא רוצה לבאס אותך, אבל בארקלי הוא אחד המנבאים הגרועים בהיסטוריה, תמיד מגיע בביטחון מלא למסקנות הפוכות

  8. מעורב מעולה.
    סר צ'ארלס בארקלי עובד בטמבלויזה עכשיו. מתפקידו לעורר עניין ודיון, והבחור אלוף בזה…. אין מה לומר 🙂

    1. גם אתה יכול לקפוץ לי. כל אלה החושבים שאני מנסה ליצור יותר עניין באתר (אתם לא יודעים? משלמים לי עבור זה!), מוזמנים לברוח מכאן ולא לחזור. יש לי יותר מדי גולשים כמו שזה, ואשמח להיפטר מכמה טרולים דפוקים מהסוג של עאבד. (ולא מזיז לי אם אתה יהודי או ערבי; אתה אסון כאן והלוואי שלא תחזור

כתיבת תגובה

סגירת תפריט