מה המשחק שזה עתה הסתיים לימד אותנו?
אותי המשחק לא לימד כל דבר חדש. ידעתי לפני המשחק שסטפן קרי הוא צעיר מדי וטוב מדי עבור טוני פרקר לשמור עליו, וידעתי שטוני פרקר ומאנו ג'ינובלי מבוגרים ועייפים מדי. גם טימי דנקן עייף וזקן מדי ולכן המאמן גרג פופוביץ' נתן לו לנוח. כפי שכתבתי שוב ושוב, הספארס קבוצה שגרעינה וליבה מבוגרים מדי, ומה שהצליח כל כך בעונה הרגילה ייכשל בפלייאוף, ואתם תיווכחו בכך כמוני.
כשדאנקן הוכרז כ-"נח" ידעתי שהספארס בצרה. ללא דנקן הספארס איננה אותה קבוצה – אפילו כשהוא משחק רק 18-22 דקות – כי עצם היותו על הספסל כחלק מהקבוצה נותן לשחקניה בטחון. בלעדי דנקן הספארס מרגישה ככיסא עם שלוש רגליים.
אז המנוחה שלו, והרגל של בוריס דיאו שלא איפשרה לו לשחק, מנעה מאיתנו לחזות בשתי הקבוצות האלה במלוא הרכבן, והתשובה מי מביניהן טובה יותר עדיין לא ניתנה הערב, אם כי אני מאמין שבסידרה של 7 משחקים ביניהן הווריורס תצא עם יד עליונה.
אני לא כותב זאת כדי לעורר כאן פרובוקציות, אבל אני אתפלא מאד אם הספארס תגיע בכלל לגמר המערב, ואני גם לא בטוח כלל שהווריורס תגיע לגמר המערב. שתי הקבוצות נראו לי גרועות התקפית, ומי שחושב שההגנות היו אחראיות לכך – טועה.
שתי הקבוצות קלעו באחוזים נמוכים מאד (44% הווריורס ו-37% הספארס) כשחלק גבוה מאד מההחטאות באו ב-GOOD LOOKS שתיהן שיחקו ברשלנות. אגיד זאת במילים אחרות: אילולא חשיבות המשחק לשתי הקבוצות בגלל השיאים שכל אחת היתה יכולה לקבוע, ואילו ראית את המשחק ללא קהל וללא כל ההופלה, היית חייב להגיע למסקנה שהיה זה משחק NBA בינוני. אמנם חם ולוהט אבל בינוני.
לווריורס ההישג היה מצויין. עתה ישנם להם שלושה ימי מנוחה עד שהם פוגשים את ממפיס בבית. הם לא ניצחו בסאן אנטוניו מאז FEB 14, 1997, עם 34 הפסדים רצופים שם – הרצף השני באורכו בהסטוריה של ה-NBA (הקינגס הפסידו 43 רצופים ללייקרס בשנים 1975-1992). במשחק הניצחון האחרון של הווריורס בס"א לטרל ספריוול קלע 32, כריס מאלין 18, ומרק פרייס ובימבו קול קלעו יחד 20. דומיניק וילקינס קלע במשחק ההפסד ההוא 22 נק' מהספסל.
אז הלוחמים בוודאי מרגישים טוב מאד עבור עצמם, וישנה להם זכות מלאה להרגיש טוב.
אחרי המשחק הפלאח נשאל מה הוא חושב ששחקניו מרגישים. הוא ענה קודם, בציניות, "מאין לי לדעת מה הם חושבים או מרגישים?" אבל כעבור כמה שניות הוא הבין ששגה והוא הוסיף: "במחשבה שנייה, אני מכיר את שחקני. מה הם מרגישים? כ-ל-ו-ם. NOTHING. עוד הפסד לפני הפלייאוף!".
אולי הוא צודק. עבורי ההיעדרות של דנקן הוציאה את העוקץ מהמשחק להופכו למשחק היסטורי.
אולי לא למדתי דבר חדש, אבל קיבלתי עידוד מהמשחק שהוכיח לי שוב שקליבלנד מנצחת כל אחת מהן בגמר. בקשר לת'אנדר ולקליפרס אני לא בטוח שהקאבס תנצח אותן. אבל את הווריורס, או את הספארס, קליבלנד תנצח בגמר.
.
MBK
11 אפר 2016 06:55:00מנחם , קליבלנד שווה 5 משחקים מול הספרס וסוויפ בממוצע של 14 מול גולדן סטייט
צריך לכבד את גולדן סטייט והספרס על עונה מהגדולות בהיסטוריה בזמן שלברון מגיב בהיסטריה ( נראה שהוא מכונס בעצמו , מגיב בטוויטר על סדרת הגמר מ 97 , נו באמת ?! )
קליבלנד לא נראת כמו יחידה מגובשת ויש שם שסעים גדולים מידיי עבור קבוצה שתרוץ עד הסוף
לברון בדרך הבטוחה ל 6 , 7 או 8 הפסדים בגמר
גור גולן
11 אפר 2016 07:28:35+1 בול
איתמר פורת
11 אפר 2016 08:09:58אם כל זה שאני לא סובל את לברון אפשר לצפות ממנו לבוא בגדולתו בגמר וזה שווה לפחות ניצחון אחד. אבל גם זה לא יעזור לו מול הווריורס
אחד העם
11 אפר 2016 09:03:14+1
מנחם לס
11 אפר 2016 16:11:10קווינט: "נחכה ונראה"
שמואל בן הגיא
11 אפר 2016 19:38:56למנחם לס
אשתדל לקצר.שיטת הבידודים חלפה ועברה מעולם הכדורסל המודרני השיטה כאשר שחקו ענק שקופץ עדהשמים ושובר סלים אינה רלבנטית יותר,הכדור סל המודרני הרבה יותר מתוחכם ובעצם היום הוא יותר אמנות מאשר מופע גופני יוצא דופן.סטפן קרי רוקד על המגרש ומייקל גורדן ואני מתבייש בשבילך שאתה משווה אותו ואת לברון גיימס עם סטפן קרי,אני מניח שראיתי את המשחק הלילה וראית שבסוף המחצית קלע קרי סל ממחצית המגרש שנפסל על ידי השופטים והאם זה מזל או יכולות שלא מהעולם הזה ולמרות הכול הוא ניצח בפריצות שלו לסל וכולו 196 סנטימטרים וכולו אמנות של כדור סל ואסטטיות וזה כל כן יפה
בברכה שמואל בן הגיא
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
12 אפר 2016 03:03:43+ 1
קארי, עד כמה שאני יודע 1.91 ס"מ.
שמואל בן הגיא
13 אפר 2016 12:12:39לבן השחור גלוח הראש ותסלח לי שממרום גילי שהוא שבעים ושש
אני לא מבין את הבדיחה על סטוקטון אז לפי הסטטיסטיקה הוא בסך הכול מטר ותשעים וזה מחזק את הטענה שלי עד כמה הכדור סל המודרני השתנה וכול התאוריות של מומחי הכדור סל פשטו את הרגל ואני מצטער על מנחם לס שהוא אדם כל כך אינטלגנטי שלא מזהה את השינוי וממשיך לדבוק בעליונות של לברון גיימס שמבחינתי הוא פאסה ומוריד את הכדור סל מהמקום בו הוא ראוי להיות בתרבות שלנו לרמה לא ראויה
שמואל בן הגיא
דן דן
11 אפר 2016 06:58:24מנחם, תסביר לי, מקצועית, לא לפי תחושה, למה אתה חושב שקליבלנד תנצח את גולדן סטייט…, באמת אני שואל…
המאצ׳אפ העונתי הוכרע בנוקאאוט, קווין לאב וקיירי הם חורים הגנתיים..,,לנצח באורקל זה כמעט בלתי אפשרי.., לברון הביא את סדרת חייו בשנה שעברה וזה לא הספיק.., מה גורם לך לחשוב שהם יכולים לנצח?
הייט אשברי
11 אפר 2016 07:34:11מדוייק . וצריך להוסיף לזה שג"ס טובה השנה בדרגה אחת לפחות מהשנה שעברה . במיוחד קרי וגרין , אבל גם בוגוט שהשיל קילוגרמים רבים בקיץ שעבר והפך לנמרץ ומהיר יותר , וגם אזלי שצבר ניסיון .
מנחם לס
11 אפר 2016 16:14:36קווין לאב וקיירי הם בכלל לא חורים בהגנה. התחילו לפני שנתייםלכתוב ככה וזה המוניטין שהם קיבלו. להיות אחד הריבאונדרים הטובים בליגה זה חור בהגנה? לקחת ריבאונד לא חשוב פחות משמירה טובה על פיק-אנד-רול.
וקיירי? אם תגיד לו להתרכז בשמירה, הוא יודע לשמור טוב כמו כל פוינט גארד בליגה.
אני כותב זאת כי ההרגשה שלי היא שגם הספארס וגם גולדן סטייט הגיעו לשיאן לפני כחודש ומאז הן בירידה. קליבלנד היא רק בדרך למעלה.
יאיר
11 אפר 2016 06:58:52אני למדתי דבר אחד: גולדן סטייט תהיה האלופה גם השנה.
שי אבן צור
11 אפר 2016 07:00:541+
Ghost Rider
11 אפר 2016 07:19:46למרבה הצער, כנראה שאתה צודק.
ברם יש סיכוי משמעותי לקליבלנד, אם הכל יתחבר ולא יהיו פציעות.
איתמר פורת
11 אפר 2016 08:08:06אם מניחים פציעות אפשריות בצד גם אם הכל יתחבר לקאבס הם ינצחו אולי שני משחקים
עגל
11 אפר 2016 13:03:32בלי פציעת אם *הכל* יתחבר לקליבלנד הם יכולים להשתוות לג"ס הנוכחית. אבל בשביל זה צריך נס
Smiley
11 אפר 2016 14:34:32הנס הזה נקרא "לברון ביכולת עילאית שכולם סביבו בריאים" ואז יש להם סיכוי
גור גולן
11 אפר 2016 07:29:12+1 ליאיר
אופיר נ
11 אפר 2016 07:55:56+1
היא תהיה אלופה ראויה, שרשמה לא מעט הישגים היסטוריים במהלך העונה הסדירה,
ויותר מכל, היא הקבוצה המהנה ביותר לצפייה בליגה (צמודה אליה במקום השני סן אנטוניו), בין אם אתה אוהד אותם או מתעב אותם,
כאוהד ספורט, אתה לא יכול להישאר לשנוא את האופן שהם משחקים.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:16:34מי מדבר על שנאה? הג"ס היא הקבוצה המערבית (יחד עם פורטלנד וסקרמנטו) שאני אפילו מחבב
Trailblazer
11 אפר 2016 14:25:10יש למישהו בכלל ספק בכך שגולדן סטייט תהיה אלופה?
מנחם לס
11 אפר 2016 16:17:34כנראה שלא קראת את המאמר שלי אם אתה שואל שאלה כזאת.
אז לענות לך: לי
שי אבן צור
11 אפר 2016 17:33:34הספק תמיד קיים ואת הכסף סופרים במדרגות
גור גולן
11 אפר 2016 18:20:48+1 לשי
אם זו תהיה הספרס אז אלו יהיו מדרגות נעות😀
דוקטור
11 אפר 2016 07:21:22קליבלנד? קליבלנד?
הם עפים סיבוב ראשון שני
גולדן תהיה אלופה
צביקה
11 אפר 2016 07:24:37קרי נתן הצגה אישית מדהימה נגד ההגנה הכי טובה. מה שהטא עשה להם בתוך הצבע הם לא ישכחו כל כך מהר. זה היה בית ספר.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:19:15"נגד הגנה הכי טובה"? פרקר וג'ינובלי בקושי זזו אמש. דני גרין התבלבל ברגליו, וקאווי תפש יום שחור
צביקה
11 אפר 2016 07:24:55*הוא
גור גולן
11 אפר 2016 07:31:07מנחם אני מסכים חבריי !
ג״ס ובספרד עשו עונה גדולה, וצריך לזכור שבמשחק גדול כמו זה אחוזים הקליעה יורדים אוטומטית בלי קשר לזה שיש להן את ההגנות הטובות בליגה.
הייט אשברי
11 אפר 2016 07:31:09מנחם – אתה שוב מסיק מסקנות ממשחק בודד ולא רואה את התמונה הכללית . אם הלוחמים יימנעו מפציעות , הם יעשו ריפיט .
תיקון טעות קטנה . הדאבס לא ניצחו בס"א מאז 1997 בעונה הרגילה . בפלייאוף הם ניצחו בס"א לפני 3 שנים , בחצי גמר המערב , והודחו 4:2 , בסדרה בה בוגוט היה פצוע ולא שיחק ( אחרת הם הם היו מגיעים ל-7 משחקים לפחות ואולי גם מדיחים את ס"א ) .
מנחם לס
11 אפר 2016 16:20:02דובר על עונה רגילה
מאיר אריאל
11 אפר 2016 07:38:12מסכים עם כל מילה . חוץ מהעובדה שדאנקן היה צריך מנוחה .
דאנקן היה כשיר ויכול היה לשחק בכיף.
אתם רוצים להאמין שזה יד המקרה שדאנקן לא שיחק 3 מתוך 4 המפגשים מול גולדן סטייט ? זכותכם . אני לא קונה את החרא הזה
הפלח הזה פוץ מארץ הפוצים . חייב להרוס כל דבר ולהתחכם כמו איזה סמארט אס.
מזל שהדוקטור חכם בשביל להבין ולדעת שבלי דאנקן הספרס היא לא אותה קבוצה . כי תכף יקומו ילדי כאפות שאוהדים את הנערות מאוקלנד ויגידו שהוא לא פקטור ….אוייי אם הייתם יודעים כמה חסר מושג אתם.
אותי מדאיג שהפלח המטופש חושב שהוא יכול לעשות משהו בלי טימי שהביא לו את כל התהילה.
מי הוא ציפה שיושיע אותו ? הצרפתי הארור שנעלם בכל משחק חשוב בעשור האחרון? או בטח מאנו טרנובילי שלא לדבר על גרין שמשחק כמו פח זבל.
הדבר היחידי שימנע מספרס אליפות זה הפלח האובררייטד הזה.
מנהל משחק של חצי שקל וכפוי טובה לאוהדים ולדאנקן שהוציא אותו מהקולחוז.
איך ששמעתי דאנקן לא משחק כבר ידעתי מה תהיה התוצאה.
אני מתעב אותך פלח ארור.
פארקר אתה זוועה
גרין אתה בושה
איתמר פורת
11 אפר 2016 08:10:39החיסרון של דיאו יותר משמעותי משל דאנקן
מאיר אריאל
11 אפר 2016 08:19:27זה הדבר הכי עלוב ומביך שקראתי אי פעם .
שום דבר לא אישי חבר…אבל אם אתה חושב ככה אז אין לך שום מושג
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 08:28:54הוא צודק.
וטימי הוא בטופ 2 האישי שלי אי פעם.
קשה לקחת אותך ברצינות עם הדיבור הזה על פופ.
איתמר פורת
11 אפר 2016 17:43:21הכל בסדר אחי אתה מוזמן לחשוב ככה. ההשפעה של דיאו על משחק ההתקפה של הספרס היא קריטית. הוא המוח והיוצר של ההתקפה מרובת המסירות ויצירת המצבים. מסכים שלדאנקן יש השפעה מנטלית גדולה יותר על הקבוצה
רועי ויינברג
11 אפר 2016 08:41:06החיסרון המרכזי לדעתי הוא השילוב שנכפה על פופ של ווסט ואולדריג'. הם זוועה ביחד. כבר עדיף לעלות עם מארינוביץ' ליד אחד מהם.
מאיר אריאל
11 אפר 2016 08:47:24נכון מאוד .
אבל פופ לא יתן דקות משמעותיות למריאנוביץ .
למה ? כובע !
באמת שככה פלחים עונים על תשובות . מקובע מארץ המקובעים וחצוף שאין כדוגמתו .
מנוחה לדאנקן עאלק…..איפפפפפ איזה טרחן עלוב.
רצית לתת לו מנוחה? אז למה לא מול דנבר???
איזה שקר עלוב זה . מישהו באמת מאמין לדבר הזה??
Smiley
11 אפר 2016 14:35:58מריאנוביץ לא יכול לעמוד בקצב של ה-NBA כרגע (ואולי גם אף פעם), הוא יכול לתת מקסימום 2-3 רצוף שיש משחק (ולא שהוא גמור).
מנחם לס
11 אפר 2016 16:22:16כל פעם שמריאנוביץ ניכנס, הספארס נראו הרבה יותר טוב.
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 10:45:44הוא קלע 20+ מול הנאגטס אז כדורסל לא חסר לו.
אבל, הגבוה שאינו אולדריג' במשחק של הספארס נמצא מאוד קרוב לקשת ה3 וההגנה של הווריוס פשוט מרמה עליו.
אז ווסט ודאנקן יודעים לתת מסירות אבל ללא זריקות זה אל ילך.
נתן גולד
11 אפר 2016 11:54:54הסלידה שלך מפופ לא כל כך מובנת לי. אם אתה באמת חושב שכל ההצלחה של הספארס זה דאנקן בלבד ושלפופ לא היה חלק מרכזי בהפיכתה של הספארס לאימפריה שהיא עכשיו, אתה או כפוי טובה או הוזה.
פופ הוא הספארס ודאנקן הוא שחקן עצום (אין ספק שטופ 5) אבל פופוביץ' אחראי לחלק לא קטן מההצלחה של דאנקן כמו שדאנקן אחראי לחלק לא קטן לסיבה שפופ ייזכר כמאמן הטוב בהיסטוריה אי פעם.
אז מאוהד ספארס לאוהד ספארס של נעלייך מעל רגליך כשאתה מדבר על אחד משלושת האבות של האימפריה הספארסית (פופ, דאנקן וביופורד).
יניב
11 אפר 2016 12:04:42סתם תהיה של מי שלא אוהד ספרס(אבל כן מחבב אותם).אני חושב שגם לרובינסון יש חלק לא מבוטל במה שסן אנטוניו היום,בעיקר בDNA שלה.
אני לא אשכח איך הוא לא רק ויתר מרצונו על היותו השחקן שהכל דרכו ובלי רעש וצלצולים העביר את השרביט לדאנקן שהיה עוד עולל
עגל
11 אפר 2016 13:06:46יניב צודק ב-100%
נתן גולד
11 אפר 2016 13:48:37אני מסכים שהיה לו חלק חשוב, גם למאנו ולפארקר היה חלק מאוד חשוב. אבל לאף אחד מהם אין חלק חשוב כמו ביופורד פופ או דאנקן.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:23:29נכון
X
11 אפר 2016 12:40:02איזה פה מלוכלך
נדב
11 אפר 2016 14:32:45הפופ אדיוט ומאיר אריאל (עאלק) הוא גאון הדור. לך לישון על האף רפה הבנה.
רן הנרגן
11 אפר 2016 07:47:25כל מי שמדבר על הירידה בכשר של ג"ס צריך להסתכל אחורה על הלוז שלהם מאז ראשית מרץ. 23 משחקים ב 40 ימים. מהם 5 באקטובאק. זו מטחנה רצינית. תוסיפו לזה את כמות הקילומטרז הטיסות הגדול ביותר השנה.
בא הפלייאוף ועימו יותר מנוחה. יומים עד למשחק האחרון העונה ואז יומיים או שלושה למשחק הבא ואז אין יותר באקטובקים ואפילו פוטנציאל לימי מנוחה נוספים במקרה של סידרה קצרה. יהיה להם גם יתרון ביתיות לאורך כל הדרך.
כולם, אבל כולם בריאים.
החיסרון היחיד במצב הנוכחי הוא שעם התהילה התחלף הפרופיל של הקהל. יותר עשירי שופוני שהעידוד מהם והלאה ופחות אנשי שכונות מאוקלנד שליוו את הקבוצה בעבר ומהווים את ליבת הקהל שהיה הקולני בליגה.
סטפן
11 אפר 2016 09:27:54+100000000000 איפה הקהל של פלייאוף 2013 או אפילו יותר טוב הקהל בפלייאוף 2007. מי שחושב שהרורקל רועש עכשיו כנסו ליוטוב ותקשיבו לקהל המדהים הזה
רנדי אורטון
11 אפר 2016 07:48:06החיוך של פופ בסוף המישחק כשהוא שמח בשביל קר העלה את החשק למישחק פלייאוף אמיתי.
לספרס יש כלים לעבור את הווריורס אבל עם תצוגה התקפית כזאת אפשר לעוף גם בסיבוב השני.
כל הדברים האלה לא צריכים לעניין את קליבלנד שיגיעו פייבוריטים לגמר במיזרח שחלש מהעונה שקדמה לה.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:26:08אותי מצחיק שעד עתה (כבר 30 תגובות!) איש לא הזכיר את הת'אנדר והקליפרס, קבוצות המסוגלות ללא הפתעה כזאת גדולה לגבור גם על ג"ס וגם על ס"א
איתמר פורת
11 אפר 2016 08:06:44החיסרון של דיאו הרבה יותר משמעותי משל דאנקן. לטימי יהיה קשה להשפיע על משחק בסגנון כזה.
הספרס קבוצה היסטורית אבל לדעתי קצת עפו פה על קוואי שצריך להוכיח שבלי השלישייה הגדולה בשיאה הוא יכול להוביל בעצמו בפלייאוף בהצלחה.
אוקלהומה מנצחת את הספרס ב6 משחקים. בסדרות האחרונות ביניהן היה אפשר לראות את החוכמה המדהימה בהתקפה של הספרס שגברה על אוקלהומה. בספרס הנוכחית ההתקפה מוגבלת מאד כשמאנו ופארקר לא מתפקדים. וכשזה יהפוך לדוראנט וווסטברוק נגד קוואי ואולדירג' אוקלהומה יקחו.
אוקלהומה תפסיד לווריורס ב5 משחקים.
צפו ללברון בגדולתו בגמר ואי אפשר לזלזל בזה. הוא שווה לפחות ניצחון אחד בגמר.
אבל זה לא יעזור לו.
הווריורס יקחו אליפות בק טו בק וירשמו בדפי ההיסטוריה
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 10:46:56פחחחחחחחחחחחחחח
של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הBIG 3.
אל תשווה את האינטנסיביות ההגנתית של הווריורס לזו של OKC, בווריורס משחקים עם רגליים טריות ובOKC פשוט נופלים מהרגליים בסטרצ'ים.
איתמר פורת
11 אפר 2016 17:47:54אין מישהו שמכבד את השלישייה יותר ממני. אבל אף אחד לא ישכנע אותי שהם עדיין משחקים ברמה שהכוכבים משחקים. דרך אגב בגלל זה הם הפסידו בפלייאוף שנה שעברה.
לגבי אוקלהומה בוא פשוט נחכה ונראה
מנחם לס
11 אפר 2016 16:28:25אני מקווה רק שלא תיעלם מהאתר מרוב בושה בסיום הפלייאוף
איתמר פורת
11 אפר 2016 17:44:28אל תדאג
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 08:13:04זו חוכמת הבדיעבד
אבל נראה לי שלבסוף התברר ששווה היה לרדוף אחרי הרקורד, אם כי יש את הסיכוי שזה עוד ישפיע עליהם בהמשך.
בכל אופן, הנקודה היא שיש שיאים שאתה חייב לרדוף אחריהם, זה חלק ממה שמגדיר אותך כספורטאי. ספורטאי שובר שיאים.
זה לא סתם שיא. זה הטיעון הראשון של שיקגו 96 בהשוואות המופרכות בין קבוצות היסטוריות, אני אישית לא חושב שרקורד כזה או אחר של קבוצה בעונה רגילה נותן לה יחס מועדף, תמיד יהיו עוד אלמנטים חשובים, ועדיין זה חשוב, ולו רק כדי שהחבורה הזו לא הייתה צריכה לשאול את עצמה עוד 20 שנה "אולי היינו כן צריכים ללכת על הרקורד"
איזו זריקת מוטיבציה להמשך.. הפחד שלי היחיד שלי, ואני אכתוב אותו על מנת למנוע ממנו להתקיים.. הוא שפרחחים כמו מאט בארנס ולאנס סטיבנסון יעשו הכל, ואני מתכוון להכל.. על מנת למנוע מהרקורד הזה להתגשם, במיוחד האחרון, אחרי התיקול של קארי בשנייה האחרונה במשחק האחרון ביניהן..
מנחם לס
11 אפר 2016 16:33:12לפחות 4 נצחונות של הווריורס היו במזל
רן הנרגן
11 אפר 2016 08:16:35שם הינו, http://grantland.com/features/how-annoy-fan-base-60-easy-steps/ רק לא מזמן
סומסום
11 אפר 2016 08:35:07האמת היא שהגמר הכי מעניין ושקול הוא בין סן אנטוניו וקליבלנד. גם בהסתמך על מפגשי השנתיים האחרונות, יש בו יתרון לקאבס, אבלby a nose, לא יותר.
אבל לא זה יהיה הגמר. גולדן סטייט טובה מכולן, כולל כולן, בדרגה שלמה. איך אמר שפיגלר, הווריורז ועוד 31.
סומסום
11 אפר 2016 08:36:18(ועוד 29… נו, הוספתי את קבוצות האקספנשן מסיאטל וסיינט לואיס)
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 13:41:11כרגע ירדת לדרגת שלול הבנה
מנחם לס
11 אפר 2016 16:31:26אפשר לכתוב ספר מכל השטויות ששפיגלר אמר
מאנו המלך
11 אפר 2016 09:10:44הקליפרס יעיפו את גולדן סטייט
יש להם אחלה מאצ' אפ מולם.
כריס פול שומר מצויין שיכול להצר את צעדיו של קארי.
ג'ורדן וגריפין מסוגלים בהחלפות להקשות על קארי ובכלל יהיה קשה בצבע עם האתלטיות שלהם.
X
11 אפר 2016 12:30:15הקליפרס בשנתיים האחרונות הם הביטצ' של הווריורס. ג״ס מנצחים אותם בליגה ויעברו אותם גם בפלייאוף
מנחם לס
11 אפר 2016 16:32:37כל אלה שמהללים פה את הווריורס שוכחים את הנצחונות בנקודה על קבוצות תחתית, והמזל שהיה להם עד הלום בכמה מהנצחונות.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:35:04הקליפרס עם גריפין בכושר ינצחו בסידרה את ג"ס, וזאת דעתי האמיתית, ולא גרימת פרובוקציה.
captain beefheart
11 אפר 2016 09:12:51ייתכן שאחת מהן אכן תיעצר בדרך לגמר המערב אבל אם יקרה זו תהיה הפתעה מרעישה.
אם יש משהו שלמדתי בכמעט שלושים שנות חשיפה ל-NBA הוא שיש מתאם ברור בין חוזק הקבוצה בעונה הרגילה לביצועים בפלייאוף. כמעט תמיד הקבוצות עם המספרים הגבוהים של העונה הגיעו לגמרי האזורים. נדיר שהקבוצה המדורגת ראשונה עפה בסיבוב הראשון.
זה אומר שאם אתה רואה קבוצה שדפקה עונה-עונה, סימן שהיא קבוצה מעולה, נקודה. האויב הראשון שלה (וכמעט היחיד) הוא פציעה של שחקן מפתח.
נכון לעכשיו אני עדיין שם את ההימור שלי על אליפות לס"א. במשחק הלילה ג"ס נתנה את כל מה שהיה לה. הספרס לא, ועדיין היו קרובים לניצחון.
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 10:47:43דאלאס של סוף שנות ה2000?
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 11:01:22הוא כתב שזה נדיר, לא שזה לא קרה.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:36:24והספארס יחקה ללא שניים משחקניה החשובים.
אני עדיין טוען שהווריורס היא אוברייטד
שוקי
11 אפר 2016 09:14:14ככה זה אשכנזים קשה להם לפרגן
בכל מקרה קליבלנד תצטרך לעבור את ואן גאנדי שכבר יודע איך ללברון בראש כשיש לו ביג מן איכותי
ואז בחצי תחכה לו קבוצה מחוברת וחברית בין אם זה בוסטון או מיאמי
ובגמר האיזורי אם הוא ישרוד עד כאן תחכה לו או קבוצה שהתחברה בדיוק בזמן כמו אטלנטה או טורונטו אחרי שבירת המנחוס שלהם בפליאוף
ובזמן הזה גולדן סטייט שעמדה בכל הציפיות ממנה כבר שנתיים תנוח משחקים שלמים כשהחמישיה שלה נחה בתוך המשחקים עצמם
יהיו להם הרבה משחקים בפליאוף שהקבוצה ממול תזרוק את המשחק
גיא
11 אפר 2016 09:38:51אני מאוד מסמפט את דטרויט – ,
אבל הסיכוי שדרומונד ייתן סדרה כמו שדווייט נתן
(25.8 נק', 13 רב', 65.1% מהשדה, והכי מפתיע – 70.1% מהעונשין)
דומה לסיכויים של דרומונד לסיים גם הוא סדרה עם 70% מהעונשין.
דטרויט יקבלו סוויפ על הראש, ואם יש לסטן שכל –
הוא שוכר משרד יחסי ציבור שישכנע את דרומונד בפגרה, שלזרוק זריקת סבתא מהעונשין זה "קול".
(למי שכח – דרומונד קולע 35.6% מזריקות העונשין שלו)
דני
11 אפר 2016 17:20:39ראית את הפיסטונס משחקים השנה שאתה יוצא עם הצהרות כאלה?
סוויפ? נחכה ונראה..
מנחם לס
11 אפר 2016 16:37:57הווריורס 'ינוחו'? מהסידרה הראשונה הוא ידשדשו בבוץ וילחמו על נפשם. את הקליפרס הם לא יעברו
אחד העם
11 אפר 2016 09:15:10מנחם צודק. אי אפשר ללמוד יותר מידי ממשחק שבו:
1. דאנקן ודיאו על אזרחי.
2. גם פטי מילס, גם דני גרין, גם פארקר וגם ג'ינובלי לא פוגעים עם אבן באוקיינוס.
3. קייל "אני לא בנוי לרמה הזו" אנדרסון משחק כל כך הרבה דקות וגם במאני טיים.
4. פופ מושך ( בכוונה?? ) את הטיימאאוט עד שהמשחק נגמר לו ( 11 הפרש 4 דקות כשקארי בדיוק הגביה את הלהבות מתחת ליד שלו ).
ועדיין, האמת חייבת להיאמר- פופ כפה את רצונו במחצית הראשונה אבל הגולדנס חזרו מחדר ההלבשה עם החלטה מנטלית לשחק את המשחק שלהם וגם אם יש מהמורות הם יתיישרו. קארי חדר והחזיר לעצמו ביטחון ( לא שהוא צריך ) וכשהוא בזון כל הקבוצה נראית אחרת. באסה, מקווה לווסט פיינלס טובים יותר.
אגב, לפי גרף ההתקדמות של קרי ב3 שנים האחרונות אני לא אתפלא אם עוד שנתיים הוא מציג לנו עונה של 90, 60, 50.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 09:51:55ואף מילה על כך שגולדן שיחקו עם הבק טו בק לקיר… סמיילי
אחד העם
11 אפר 2016 10:18:13צודק. חד משמעית.
מאנו המלך
11 אפר 2016 09:15:11קארי מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים.
היו כמה שריקות מפוקפקות במשחק הזה שלא נדבר בחצי דקה לסיום שקארי דרך בחוץ והשופט לא שרק ולכן פופוביץ השתולל שמה.
לברוניזם
11 אפר 2016 14:12:04השיפוט במשחק הזה היה ביתי. לא בטירוף, אבל ביתי.
בטח לא לטובת קארי.
אוהד ס"א
11 אפר 2016 09:40:17סיכום קצר + הימור נועז:
1. כן, הלוחמים היא קבוצה טובה יותר מהספרס העונה. חד משמעית (את הויכוח לגבי הטובה בהסטוריה אשאיר לאנשים משועממים שאוהבים להשוות חצילים לתפוחים)
2. גם בנקודת הזמן הנוכחית, הלוחמים טובים מהספרס. נקודה סימן קריאה. עם דאנקן, בלי דאנקן, עם דיאו בלי דיאו. זה לא משנה
3.גם הספרס וגם הלוחמים מגיעים לפליאוף בכושר לא טוב. יש עדיין זמן לשפר ולהשתפר. הקאבס נראים טוב יותר והם המועמדים לטבעת.
ניצחון של OKC או קליפרס בחצי הגמר לא תהיה הפתעה מבחינתי.
גם אם ינצחו, טבעת הם לא יקחו כי מדובר בקבוצות לוזריות
4. אני מסכים לחתולין שפופ הוא אוברייטד.
פופ הוא מאמן טוב מאד שמסוגל להביא נגרים לדאבל פיגורס, שמסוגל להביא קבוצה ל- 70% 20 שנה רצוף ושמסוגל לקחת קבוצה ל- 65 ניצחונות בונה בלי קו אחורי. אבל, את האליפויות והתהילה השיג לו שחקן אחד בכיכולות שלו וברוח שהשרה על הקבוצה יותר מהכל.
5. קרי מעצבן אותי ברמות על – כל הטקסייאדה הזאת לפני המשחקים שבה הוא משתטה מייצג בדיוק את כל מה שאני לא סובל בליגה הזאת.
מאז ומעולם הספרס הציגו דרך שונה. בזמן שקארי עסוק בלעשות PR קאווי מתאמן בעוד צעד וחצי עם הקרש. זאת הרוח האמיתית של הספרס. זאת הסיבה שאני אוהד אותם. זאת הסיבה שהם צריכים לנצח.
6. עכשיו תרשמו:
אם מגיע הרגע והספרס כן מגיעים לגמר המערב מול הלוחמים, הספרס לוקחים את הסדרה
הספרס מתכוננים שנתיים. הם למדו את הלוחמים ברמה שהם מכירים את הרגלי המין שלהם ומצב הפטריות ברגליים.
אל תטעו ואל תלמדו דבר מהמפגשים ביניהם.
הספרס בישלו 4 מפגשים פיקטיביים לחלוטין מולם. מדובר כאן במעשה הונאה הגדול ביותר מאז מלחמת יום כיפור. הכל במטרה אחת:
משחק מס' 1 באוקלנד ייגמר בניצחון של האפורים.
בשביל שהלוחמים ינצחו על אמת את הספרס הם יצטרכו להמציא את עצמם מחדש.
לקר יש את היכולת הזאת ובעיקר את קור הרוח, אבל פופ מכין לו מלכודות שלא מביישות את משחקי הרעב (נכון שהוא דומה לסנואו?)
7. מי שלא מבין איך סעיפים 1 ו- 2 מסתדרים עם סעיף 6. לא תמיד הקבוצה הטובה יותר לוקחת סדרה או אליפות. הספרס יכולים להעביר שיעור שלם איך הם לקחו תארים מקבוצות טובות מהן: פניקס של 2007, דטרוייט של 2005, כמו גם מצבים שהם הפסידו סדרות לקבוצות חלשות מהן.
Ish
11 אפר 2016 09:49:08קרי מתאמן לפני משחק על זריקות שהוא לוקח במשחק וזה מעצבן אותך?
עשה טובה ואל תדבר על איך הם ניצחו את פיניקס ב2007(קוראים לזה בזיון שיפוט למקרה שאתה בטעות חושב שהיה לזה סיבה אחרת).
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 09:50:40אני לא מבין איך סעיף 1 ו 2 ו 6 מסתדרים עם סעיף 7…
גם את סעיף 5 אני לא מבין.. עם סעיף 4 אני לא מסכים.
עם סעיף 3 אני מסכים חלקית..
אבל בגדול, אוהב את התגובות שלך !
אני
11 אפר 2016 10:05:10מה יש להשוות בכלל ביניהם? תפוחים הרבה יותר שווים
עובר אורח
11 אפר 2016 10:19:00ברור. מעשה הונאה. מפגשים פיקטיביים. אין על הספרס הגאונים שמפסידים רק בגלל שהם מחליטים ולא בגלל שהקבוצה השניה יותר טובה.
יאללה יאללה
גיא
11 אפר 2016 10:21:53הצלחת לשלב פרספקטיבה של אוהד לצד תגובה שקולה והגיונית.
זה לא קל…
אני חושב שקליבלנד לא מציגים את אותה רמה של כדורסל שהלוחמים והדורבנות מציגים, אבל הם בהחלט מסוגלים להגיע לשם.
אין לי ספק שפופ השאיר כמה וכמה אסים בשרוול.
הכי נכון שיש – "לא תמיד הקבוצה הטובה יותר לוקחת סדרה או אליפות."
הכי לא נכון שיש – להביא את ניצחון הספרס על הסאנס כדוגמה.
עגל
11 אפר 2016 13:13:42+++
captain beefheart
11 אפר 2016 11:12:48מסכים לכל סעיף 6
לברוניזם
11 אפר 2016 14:13:50לדעתי הספרס יפסידו את הסדרה מול ג"ס גם כמעשה הונאה,
הכל חלק מהתרמית הגדולה לקראת שנת 2019
שהיא, בעצמה, גם תרמית לקראת 2021.
קיצר
ידה ידה
שחקנים מקצוענים עולים לשחק- רוצים לנצח. נקודה.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:42:07אני אומר שוב: יותר מדי מדברים על הווריורס והספארס, ושוכחים שתי קבוצות שיכולות לנצח את שתיהן – ועבורי זו לא תהיה כלל הפתעה – הקליפרס והת'אנדר.
שמחי .
11 אפר 2016 17:29:32אני משוכנע שפופ התכון בכונה לתת לווריורס להרוג את עצמם על השיא , ולא היה מוכן בשום אופן לתת לקבוצה שלו לחשוב על ניצחון מהסיבה הפשוטה :
עוד משחק מול ממפיס עוד מלחמת עולם מול הקבוצה הכי קשוחה ודי מלוכלכת בליגה … יכול לגרום פציעות משמעותיות לשחקני מפתח .
הפסד בסן אנטוניו ואז שחקני המפתח נותנים לממפיס במתנה את המשחק האחרון והולכעם לוח …
אבל זה כבר לא יקרה ..אם זו לא מלכודת אז … אני לא יודע מהי מלכודת …
the man from the bay
11 אפר 2016 10:12:34אני גוזר ושומר את המאמר הזה, כדי להגיש אותו לדוקטור עוד מספר שבועות עם כובע. שיהיה בתיאבון דוק!
מתן
11 אפר 2016 10:33:03ההתעקשות על קליבלנד מוזרה. לברון טוב, אבל הוכח שהוא לא מנצח אליפויות לבד, ולהצמיד אליו את קוואי או את איגואדלה וגרין זאת נוסחה שהוכחה כמוצלחת. קליבלנד קבוצה שבנויה גרוע לכדורסל החדש- המהיר ומבוסס הריווח שנותנות שלשות. צריך פשוט להודות- המלך הפך לדינוזאור, וכמו דינוזאורים גם לברון לא יודע שזמנו עבר
גיא
11 אפר 2016 10:46:35הנתונים מראים אחרת.
מאז שלו מאמן את הקבוצה,
לקליבלנד יש את האופנסיב רייטינג מס' 3 בליגה (אחרי הלוחמים ואוקלהומה),
ואם מחסירים את המשחקים שלברון לא שותף – אז האופנסיב רייטינג שלהם קופץ למקום הראשון.
והם מקום 2 בשלשות למשחק (אחרי הלוחמים, כמובן)
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 10:49:26תזכיר לנו רק נגד מי זה היה?
גיא
11 אפר 2016 11:08:42117 נק' נגד הספרס בלילה השני של באק טו באק (אחרי ניצחון חוץ בדטרויט) זו דוגמה לא רעה.
2 – 0 על אוקלהומה (כולל 115 – 92 באוקלהומה), גם על הקליפרס יש להם 2 – 0.
מול ממפיס, יוטה, דאלאס, פורטלנד, המאזן של הקאבס הוא 5 – 3.
סך הכל, מול 8 נציגות הפלייאוף המערבי,
המאזן של הקאבס הוא 10 – 6
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 11:12:53והסטט' של הבעיות בחדר הלבשה ?
כמות הציוצים פר קומפיוטר פוזשן ?
האחוזים בתליית מגבות מהעונשין ?
סקוטי
11 אפר 2016 10:33:37בניגוד לכדורגל, בכדורסל הקבוצה שמשחקת יותר טוב תנצח נקודה. בסדרה של 7 משחקים הקבוצה היותר טובה תנצח למעט הסתייגות אחת – מיסמצ'
אחרי 4 במשחקים בינהן בליגה נראה ש
1. הוורייס פשוט טובים יותר
2. לס"א יש בעיית מיסמאצ' מולם. (בגיל, מהירות, בריווח ובעיקר אחד שקוראים אותו קרי)
לכןאם וכאשר יפגשו אני מאמין שיגמר 4-1 לווריוס, וזה ההימור הסופי שלי.
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 11:05:19הסיכום של יואש:
1. ללא 2 גבוהים שזורקים, מושכים תשומת לב ובעיקר עושים בלאגן בצבע, הספארס לא ינצחו את הווריורס ביום טוב + של קרי. קרי אתמול היה מדהים.
2. זה לא מפתיע שקליי תומפסון לא פוגע מול הספארס – יש לספארס מאץ' אפ אדיר(!) מולו גם בחילופים שהם לא עם הPG, ובו זמנית מאץ' אפ שעלול עוד להרוס אותם מול קרי (והאמת, שמול כל גארד).
3. בוריס דיאו היה מאוד חסר ומאוד משמעותי מהסיבה שעמדות 3-4 של הווריורס נתקלו רק בשחקן אחד שבאמת תוקף והוא לנארד, שנשמר חזק מאוד על ידי איגי שפרט ללשמור עליו אפילו לא ניסה לעשות מעבר.
4. שימו לב לכמות המחליפים וכמות הדקות לה הם זכו. קייל אנדרסון שיחק לדעתי קרוב ל20 דקות וברור לכולם שהוא לא מחובר, לא בקצב ועדיין לא ברמה. לפופ זה כמובן מעניין תתחת והוא נתן לו לשחק. אבל איפה ג'ונתן סימונס?
5. מריאנוביץ עשה בלאגן מתחת לסל של הווריורס אבל פופ מאוד חושש מהניידות הבעייתית ועדיין הIQ ההגנתי שלו לא עומד בשורה אחת כמו של שאר שחקני הספארס.
6. טוני פארקר ופאטי מילס – איך יכול להיות ששניהם ביחד לא מגיעים ל10 פאקינג נקודות? איך יכול להיות שפארקר אפילו לא מנסה להכנס לטבעת עם הקרוס אוברים שלו. קרי חטף 2 עבירות מוקדמות ולא עשו עם זה כלום.
7. פופ ייחיה בשלום וברצון עם תצוגות התקפיות כאלו של דני גרין שבאות ביחד עם לחץ מטורף בהגנה. זה ברור לכולם מזמן שהספארס לא יקומו ויפלו על גרין בהגנה, אבל יש גבול. הוא קיבל פיק ברכיים בשלב מסוים וכבר לא ניסה לזרוק.
8. הווריורס גם הם לא במשחק גדול, אבל עם משחק כזה של קרי זה הספיק להם לנצחון. לא היתה תרומה משמעותית משום שחקן, פרט לבארנס וגרין בהתחלה. עדיין הקצב והגרוב בהתקפה של הווריורס הוא הרבה יותר טוב משל הספארס, שביום יותר זורם של פארקר היו מנצחים, אבל פארקר תופס יותר מדי משחקים אנמים כאלה.
9. הספארס שחטו את הווריורס מתחת לסל וזו דרך מצוינת להוריד את הקצב ולשמור על סקור נמוך. זה יתרון ברור של הספארס שיבוא לידי ביטוח בכל סדרה עתידית אבל הוא לא נוצל מספיק היום.
10. למארקוס אולדריג' היה by far השחקן הטוב ביותר בספארס, הפעילו אותו מצוין. אבל כשהוא לא על המגרש, שם הורגש החיסרון של טימי. שם הורגש ש2.11 ליד הסל חסר לך.
בכל מקרה, האתר הזה ממשיך להראות שהוא חי בהתאם לתוצאות. הקבוצה שהיה חשוב לה יותר לנצח (היה חשוב לוורירוס בהרבה) ניצחה. הקבוצה שהיה פחות חשוב לה שיתפה את קייל אנדרסון לדקות ממושכות – זה בערך אומר הכל.
אני עדיין טוען שהווריורס פייבוריטים, אני רק טוען שהספארס ברשות פופ עשו כל דבר אפשרי כדי להמנע מהתמודדות "אמיתית", כדי להשאיר עוד הרבה אופציות וקלפים (ויש, תסמכו על הפופ) לסדרה עתידית.
ודבר אחרון – כל המזלזלים בפופ, המאמן הטוב בהיסטוריה, חבל שנלך למאי ויוני 2014 ונראה לכם איך ליקקתם לו את התחת. תפסיקו לדבר בהתאם לתוצאת המשחק האחרון.
כשאתה משחק שווה בשווה מול קבוצה היסטורית עם שחקן יורוליג (בובאן), שחקן ברמת יורוליג מינוס (קייל אנדרסון), נהג מונית בגובה 1.71(פאטי מילס) וחבורת פנסיונרים, זה אומר שאתה יודע מה אתה עושה.
עם כל מאמן אחר הספארס לא עוברת את ה55 נצחונות (הגזמתי עוד לטובתם).
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
11 אפר 2016 11:10:01לא מסכים עם כמה דברים, אבל יופי של תגובה יואשון.
captain beefheart
11 אפר 2016 11:18:43בתשובה לסעיף 6 שלך – סעיף 6 של אוהד ס"א.
זה מה שיפה בסן אנטוניו. שאתה יודע שאם פרקר, למשל, לא הולך לטבעת משחק שלם – זה לא בגלל שלא מתחשק לו אלא רק בגלל שמישהו אמר לו לא לעשות את זה כל המשחק. פופ אולי לא ייקח אליפות, אבל ברור שהוא בספירה אחרת מעל כל המאמנים. הם עסוקים בטקטיקות מקומיות והוא רואה את שדה הקרב בשלמותו. שום דבר שם אינו מקרי.
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 11:26:47נכון, אבל ברור לשנינו שלא 100 אחוז מהמלכים של פופ יוצאים לפועל (אצל פופ יש אחוז גבוה הרבה יותר של ציות מן הסתם, אני מתאר לעצמי, כי פשוט השחקנים שמבצעים הם בעלי יכולות אישיות נמוכות יותר מגאנרים כמו דוראנט, קרופורד, וכו' שיכולים לצאת מטיים אאוט או מתרגילים ופשוט לקחת את הכדור לעצמם).
אבל יש גבול ל0 התרומה שתוכל לקבל מהפוינט גארד שלך:
1. גם מילס וגם פארקר הם מיס מאץ מטורף בהגנה לא רק מול קרי אלא בטח ובטח גם מול בארנס וקליי תומפסון שהם מקבלים אחרי הפיק אן רול או ריבאונד התקפה של הווריורס במשחק התקפה.
אני זוכר מקרה דומה שנתקלתי בו כאשר הייתי בעד הסלטיקס בגמר מול הלייקרס ב2008. רימו לגמרי על רונדו: נתנו לו לזרוק מכל בלאטה ונתנו לו להתנהל עם הכדור רחוק מהסל. הוא מוסר ככ טוב ולידו שיחקו פירס, גארנט, אלן, ג'יימס פוזי, אדי האוס, ועוד רבים וטובים עם יכולת קליעה טובה בהרבה מהקיים בספארס.
זה לא מה שקורה בספארס. וכמובן מיותר לציין שרונדו בתקופה ההיא (ולפני הפציעה שלו בכלל) היה כנראה הגארד ההגנתי הכי טוב בליגה.
2. התרומה ההתקפית המאוד מוגבלת של שניהם גורמת לציפוף בצבע וטשטוש היתרון המוחלט של הספארס שם. הג'אמפר של פארקר פשוט לא פוגע ומילס מאוד נמוך וצריך ספייס כדי להגיע לזריקה מבלי להחסם.
על זה, ורק על זה, תקום ותיפול הסדרה. כי עם גארד שנותן תפוקה הספארס יותר טובים, ויכולים לחיות בשמחה עם כל חילוף בהגנה על כל שחקן. אסור לשכוח שהספארס עושים כל הזמן חילופים ככה שכל התקפה היה לווריורס מיס מאץ' שלרוב גם לא נוצל כי המאמן שלהם כנראה לא מספיק חכם.
captain beefheart
11 אפר 2016 11:33:18ועדיין – יש מצב שכל זה קרה כי פופוביץ' רצה לבדוק מה קורה כשמשחקים כך.
ולגבי ציות – חוץ מהבן החורג של דלונטה ווסט – כל שחקן בליגה שיגיע לס"א יגיד "אמן" אחרי כל גרעפץ של הפלח. זה הקונץ שם כבר 20 שנה.
עובר אורח
11 אפר 2016 17:49:06יש בערך 12 עצרת דרכים שאותם פופ יכול לנסות מול הווריורס, אני מקווה שהוא יספיק את כולם בגמר המערב לפני שהוא יפסיד 4 פעמים..
אחד העם
11 אפר 2016 13:34:41דמסכים כמעט עם כל מה שכתבת. בעיקר הציקה לי במשחק היכולת הרעה של שני הרכזים והדקות הארוכות של קייל.
ירון
11 אפר 2016 11:43:55תודה לאל שפיטרו את בלאט, אפשר לשים את הפורבנציאליות בצד, ולא לעודד יותר את קליבלנד ולאחל להם וללברון לעוף בסיבוב הראשון. ואם לא אז סוויפ בגמר
אמן.
צביקה
11 אפר 2016 13:01:49ואף מילה על הקירקוסים שקרי עשה על ההגנה הסו קולד הכי טובה בליגה?
ומי שחושב שפופ לא רצה את השיא של נצחונות ביתיים, כשבכלל לא בטוח שהוא יגיע לגמר כי כמו שנאמר כאן הוא יכול לעוף ע"י OKC בחצי גמר, וכיודע דברים כאלו כבר קרו, אז לדעתי לא מדבר בהגיון.
מה שכן הוא רצה לתרגל מצב שדאנקן מושבת. לגיטימי. זה לא אומר שהוא ויתר על המשחק (מראש). רק אומר שהוא יודע עכשיו עוד כמה דברים על המגבלות של הקבוצה שלו.
לברוניזם
11 אפר 2016 14:17:32"סו קולד".
אתה לא מבין על מה אתה מדבר.
שחקן על בשיא כושרו– קארי.
גם את ג'ורדן בשיאו אי אפשר היה לעצור
אז זה אומר שכל הגנה מולו היא גם הייתה "סו קולד"?
אנשים לא מבינים כלום רק יודעים לזלזל.
אתה מבין שיכולות להיות שתי קבוצות מעולות
אבל מה לעשות בסוף אחת מהן מפסידה- כי זה המשחק.
לא כי היא "בלוף" או "הצגה" או "סו קולד".
בריוני מקלדת בשקל.
רועי ויינברג
11 אפר 2016 15:09:211+
הגנת ה"סו קולד" עצרה אותו על 1 מ-12 מהשדה בביקור הקודם שלו בסן אנטוניו, ואת שאר חבריו המהוללים (בצדק) לקבוצה על 55 נקודות ביחד. יכול להיות שהספרס ינסו לתת לקארי לנצח אותם לבד וזה יגמר כמו הגמר של שנה שעברה. זה רעיון טוב כשחושבים עליו לעומק.
לברוניזם
11 אפר 2016 14:06:43איזה קשקשן.
ממשחק אחד של קליבלנד אתה "לומד שהם יהיו האלופה הבאה"
אבל פתאום ממשחק אחד כאן אתה לא לומד כלום. נו באמת.
אסף
11 אפר 2016 14:24:43החסרון של דאנקן משמעותי כי הוא העוגן ההגנתי בצבע גם בגילו ושחקן ההגנה הכי יעיל בספרס חוץ מהאיש והזרועות לאונרד . בלעדיו אין מי שיחפה מתחת לסל וכבר משחק שני שקארי מנצל את זה לחדור בקלות לתוך הצבע , דיאו ראינו שמשמעותי בנצחון היחיד של הספרס כי הוא כלי מאוד חשוב ויעיל מול הסמול בול של הלוחמים.
מצד שני ניצול ההזדמנויות והיכולת ההתקפית המגוונת של קארי מרשימה מאוד, והשאלה מעבר לאם שוברים את השיא: האם קארי תופר 8 שלשות או יותר וחוצה את ה-400 בעונה או לא???
נדב
11 אפר 2016 14:25:49מנחם זה היה משחק בינוני לדעתך? אתה הכי רפה הבנה שיש פה באתר. פריוד. אתה כותב בצורה יפה ומעניינת, אין מה להגיד, גם ראית את כל ההיסטוריה של הליגה וחזית במו עיניך בכל האגדות, אבל יש לך אפס מושג בכדורסל.
מנחם לס
11 אפר 2016 16:47:22יא חתיכת אידיוט. כשהספארס קולעת 17% מה-3, ו-34% מהפארקט, זה אפילו לא משחק בינוני. זה משחק חרא.
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 19:41:09יווווווו
דוד
11 אפר 2016 14:39:45קליבלנד קבוצה הרבה יותר חזקה ומגוונת התקפית משתי הקבוצות ששיחקו אתמול. מבחינה הגנתית הבעיות שלה פחותות מהבעיות של גולדן סטייט.
אפשר להגיד על מנחם הרבה דברים אבל ראוי להערכה העניין שהוא לוקח הימור מטורף נגד כל הפרשנים, והוא לא מחכה לגמר כדי להגיד אמרתי לכם
מנחם לס
11 אפר 2016 16:46:17זה כלל לא הימור מטורף
עובר אורח
11 אפר 2016 17:51:40כל יום בוא לוקח הימןר מטורף ולעיתים רחוקות פוגע, אז מה?
רועי ויינברג
11 אפר 2016 15:07:51הזווית שלי על המשחק:
אני לא חושב שהספרס צריכים להיות יותר מדי מודאגים. נכון, הם ברצף של 3 הפסדים, ונכון, הם במאזן של 3-1 מול הווריורס, אבל פופוביץ' אף פעם לא שרף את כל הקלפים שלו בעונה הסדירה. ברוב העונות הוא אפילו לא הוציא משהו מהחפיסה.
הספרס יכלו לנצח את זה עם שילוב יותר טוב בפרונט-קורט מהאסון של אולדריג'-ווסט. אולדריג'-דיאו, אולדריג'-מארינוביץ', ווסט-מארינוביץ' או כל דבר אחר (אפילו קוואי כסטרץ' 4 ומארינוביץ' בצבע).
אהיה מאוד מופתע אם פופוביץ' לא ישתמש בענק הזה בפלייאוף וינצל את המיס מאץ' שלו מול כל אחד בווריורס כענק מתחת לסל שאידיאלי למשחק העומד. הספרס עדיין לא הראו את כל מה שיש להם, ועכשיו הם באים במצב של אנדרדוג (יותר ממקודם) לסדרה, מה שיכול להיות מצויין עבורם.
מבחינת הווריורס-סטף 2015/16 הוא שחקן ההתקפה הכי גדול בהיסטוריה. השילוב בין הקליעה שלו לאחוזים המדהימים (היחיד שנתן 50-40-90 וכמות נקודות דומה הוא לארי בירד שעשה את זה עם 41% מהשלוש, לא 45%) והתחושה שלא משנה מה תעשה, הוא עדיין יקרע אותך, הופכת אותו לבלתי ניתן לעצירה. אני לא חושב שהיה שחקן שהיה כל כך מגוון-וקולע מכל בלטה-בכדורסל. אני יודע שלא ראיתי אף אחד כזה.
בנוסף, הספסל של הספרס ניצח 32-20 את זה של הווריורס. כשמוסיפים את ווסט לספסל זה יוצר תמונה מדאיגה מבחינת הדאבס, למרות שברברוסה כשיר יכול לשנות את התמונה.
מאיר אריאל
11 אפר 2016 17:00:20אחלה ניתוח ! מתחבר ומסכים עם רוב הנקודות שהעלית
סקוטי
11 אפר 2016 15:14:54פופ הפסיד לספרס את משחק 6 מול מיאמי. הוא אכן סמארט אס כמו שכתבו פה, כשהחליט שדאנקן ישב על הספסל במאני טיים כי מי בכלל צריך ריבאונד הגנה כשהאליפות מונכת על הכף.. זה נגמר ב השלשה של ריי אלן והשאר היסטוריה.
יכול להיות שהוא מאמן מעולה לא יודע ולא מבין בזה מספיק, אני חושב שהוא מנהיג מעולה ומאמו סביר
שי אבן צור
11 אפר 2016 15:43:44מצטער אבל אני ממש לא מתחבר לטיעונים המתחכמים שלפופ יש איזשהם נשקים.שיטות סודיות ו-חכו-חכו-תראו-מה-הוא-הולך-לעשות-בפלייאוף.
אובר חוכם מדי.
לפי ההגיון הזה הוא היה צריך להפיל את דוק ריברס מהכסא במשחק 7 של השנה שעברה ולנצח הלילה במשחק שהיה לו ה-מ-ו-ן משקל מבחינת יוקרה
מנחם לס
11 אפר 2016 16:48:49נכון
למר מנחם היקר
11 אפר 2016 22:00:34מנחם, לגבי אוקלהומה אני מסכים איתך ואני עדיין חושב שהם ינצחו את הספרס במידה ויפגשו (אני לא מדבר על גןלדם סטייט) , גולדן סטייט יש ירידה עצומה ביכולת בעקבות המירוץ על השיא (בינינו השיא הגיע בעזרת השופטים לאחר שהתעלמו לחלוטין מעבירה בשניות האחרונות מול ממפיס שהיה מכריע את המשחק לטובתם, הכל חלק מהשואו). לגבי הקליפרס אני חולק עלייך גריפין עדיין חלוד מהפציעות, בנוסף לכך אין להם ריווח במשחק (יותר מדי צפיפות בצבע) ובלי יוצר פרט לפול. אני עדיין מאמין שלא ניתן לנצח את גולדן סטייט בסדרה.
מאיר אריאל
11 אפר 2016 16:59:20ואמרו אמן
עובר אורח
11 אפר 2016 17:54:17כל כך מסכים. נמאס לי מהגלוריפיקציה שעושים ל פה. אני מת על הספרס, אבל כן, הם הפסידו, לקבוצה היסטורית. למה כל כך קשה לקבל את זה?
גור גולן
11 אפר 2016 18:22:41+1
עד לפני כמה ימים חשבתי שבאמת יש לו עוד משהו בכיס אבל היום אני מבין שלא.
סקוטי
11 אפר 2016 16:02:28מסכים ב 100%
דני
11 אפר 2016 17:17:18מנחם היקר.
לא רק שאני לא מסכים עם כל מה שכתבת
אלך איתך יותר רחוק.
במידה וקליבלנד פוגשת את דטרויט סיבוב ראשון
היא לא עוברת אפילו אותה..
זה לא שקליבלנד לא קבוצה טובה אבל ההבדל המהותי בינה לבין ג"ס היא לא הכישרון אלא החיבור וחדוות המשחק.
ג"ס קבוצה מחוברת, מאומנת, מתואמת ושמחה
קליבלנד לא כל מה שרשמתי למעלה..
ברבור שחור
11 אפר 2016 17:50:35היה משחק חלש אתמול..מסכים עם הדוק. אבל פה נגמרו ההסכמות. להגיד שקליבלנד מנצחת את הספרס או את ג"ס בסדרה ???…ועוד יומיים אחרי ששיקאגו (שלא עושה פלייאוף) נותנת לה בראש…ועוד כשאטלנטה מראה שבפלייאוף הקרוב יש סוס שחור …..ושטורונטו כמעט גונבת לה את הביתיות…שקיירי ארווינג נעלם ממפת הכדורסל…
מרגיש לי שיש כאן בעיית זכרון + הבנה+ הימור פרוע לעצבן על הדרך את כולם
או חוסר הבנה.
95% כאן לא שמים על קליבלנד טבעת…כנראה שכולנו רפי הבנה
שייקה
11 אפר 2016 18:03:55אחלה טור מנחם
מסכים עם לא מעט, עדיין קשה לי להמר בפה מלא על הקאבס אבל בשקט בשקט הם הפייבוריטים שלי. ולא בגלל לברון שאולי מגיע לו ואולי לא. פשוט אני אוהב סיפורים כאלו ויהיה מגניב אם לאוהדים המסכנים תגיע הטבעת הנכספת. ספורט בארהב הוא כל כך משמעותי, שאני פשוט מרחם עליהם. ואגב, לא חושב שבשלב זה מישהו יכול להאשים את כותב הטור בהסקת מסקנות בהתבסס על משחק אחד, לפחות לא המסקנה לגבי הקאבס – הוא אומר את זה בקול מתחילת העונה בערך..
המשחק עצמו היה קצת מוזר בעיניי. בחצי הראשון, היה ברור שהספרס מוודאים שהשיטה של האטת המשחק ומשחק גבוהים בצבע, והגנה על שלשות- עובדת. היא אכן עובדת, כמובן, כפי שכבר הוזכר כאן בתגובות וגם ראינו כמה פעמים העונה – בין אם הלוחמים הפסידו בסוף או לא.
מה שהפריע לי היה שבחצי השני, במיוחד ברבע השלישי כשקארי התחיל להתחמם, הספרס לא באמת ניסו לשחזר את ההגנה של החצי הראשון. לא את האינטנסיביות בהגנה, את ההגנה עצמה. וזה גרם לי לחשוב שאו שלפופ לא אכפת והוא רק עשה לעצמו וי קטן בפנקס, או שהוא באמת לא טוב בניהול משחקים דה פקטו.
ונקודה אחרונה, אולי זה משום שלא באמת צפיתי בליגה עד לפני שנתיים בערך, אבל אני פשוט לא מצליח להסכים עם כל מיני תשבוחות לאוקלהומה והקליפרס. נכון, יש סיכוי שאחת מהן/שתיהן ידיחו את שתי המובילות, אבל אם זה יקרה זה ייזקף רק לחובתן של ג״ס וס״א – ולא לזכותן של המנצחות, שמבחינתי לא הוכיחו שיט עד היום.
no funny shtuff
11 אפר 2016 19:01:41איך הספרס יקחו סדרה עתידית מול הלוחמים כשהקו האחורי מורכב מטוני פארקר ודני "לא פוגע" גרין כשמולם הקו האחורי הדגול, הספלאש בראדרס.
יואש בן טולילה
12 אפר 2016 00:00:17הספלאש לא ככ מתפקדים כי זה בעיקר קארי אבל לחלוטין יש פה בעיה עם הספארס.
יואש בן טולילה
11 אפר 2016 23:59:48הספארס הצליחה לשתק את תומפסון ב2 המשחקים בAT&T וזו נקודת אור גדולה מאוד.
מנחם שנינו יודעים שקליבלנד תפסיד למיאמי בריאה ותפסיד גם לטורונטו אם הם לא ינהגו כמו אטלנטה של העונה שעברה ופשוט יעלם להם כשרון.
אם זורחת השמש אצל מנחם תמיד אמצע הלילה כי רק ככה הוא מקבל במה וייחוד. אבל במוח הקודח ושלול ההבנה שלך ברור לנו שגם אתה לא מאמין שלקליבלנד יש סיכוי מול מוליכות המערב.
סתם מנחם, אתה מוח כדורסל מהרמות הכי גבוהות אבל אל תגנוב דעת כמו אברם גרנט. אנחנו נכבד אותך גם אם תלך בדעת הרוב.
מנחם לס
12 אפר 2016 01:58:53יואש, אתה התחלת לעלות לי על העצבים כבר מזמן, וזה רק הולך ונעשה יותר גרוע.
חתוליו
12 אפר 2016 06:06:35מנחם, כשהעונה ההסטורית הזו תסתיים בריפיט של הדאבס (או באליפות של ס"א, בכל זאת שנה זוגית), אתה תיראה מאוד מפוקפק עם כל הבוץ שאתה זורק על הקבוצות האלו העונה.
Rocky1
12 אפר 2016 08:06:58אני אוהד ס״א, בתחילת השנה הימרתי שג״ס ייקחו (מודה שלא חשבתי שבכזו דומיננטיות) אבל עכשיו אני מתחיל להאמין שקליבלנד ייקחו. כשהם טובים, הם כמו רכבת שדוהרת ב-300 קמ״ש. אין אף קבוצה במערב שיש לה הכוח הפיזי לעצור אותה.
התותח
13 אפר 2016 19:51:20נפגש אחרי הפלייאוף. מקווה מאוד שהכתבות לא יורדות כדי שאפשר יהיה קצת לעקוץ. לקליבלנד אין משחק טוב מתחת לסל – אלא בעיקר בידודים למוות ומשחק קטלני במעבר. ואני רוצה לראות אותם מול קבוצות המערב בסטופים של הפלייאוף במשחק איטי ושוחק. בקיצור תשאיר את כל הניבויים ועוד כחודש ומשהו ניווכח איזה מן נביא אתה…