הטור של יום שני: לא למדתי מאומה מהמשחק / מנחם לס

מה המשחק שזה עתה הסתיים לימד אותנו?

אותי המשחק לא לימד כל דבר חדש. ידעתי לפני המשחק שסטפן קרי הוא צעיר מדי וטוב מדי עבור טוני פרקר לשמור עליו, וידעתי שטוני פרקר ומאנו ג'ינובלי מבוגרים ועייפים מדי. גם טימי דנקן עייף וזקן מדי ולכן המאמן גרג פופוביץ' נתן לו לנוח. כפי שכתבתי שוב ושוב, הספארס קבוצה שגרעינה וליבה מבוגרים מדי, ומה שהצליח כל כך בעונה הרגילה ייכשל בפלייאוף, ואתם תיווכחו בכך כמוני.

כשדאנקן הוכרז כ-"נח" ידעתי שהספארס בצרה. ללא דנקן הספארס איננה אותה קבוצה – אפילו כשהוא משחק רק 18-22 דקות – כי עצם היותו על הספסל כחלק מהקבוצה נותן לשחקניה בטחון. בלעדי דנקן הספארס מרגישה ככיסא עם שלוש רגליים.

אז המנוחה שלו, והרגל של בוריס דיאו שלא איפשרה לו לשחק, מנעה מאיתנו לחזות בשתי הקבוצות האלה במלוא הרכבן, והתשובה מי מביניהן טובה יותר עדיין לא ניתנה הערב, אם כי אני מאמין שבסידרה של 7 משחקים ביניהן הווריורס תצא עם יד עליונה.

אני לא כותב זאת כדי לעורר כאן פרובוקציות, אבל אני אתפלא מאד אם הספארס תגיע בכלל לגמר המערב, ואני גם לא בטוח כלל שהווריורס תגיע לגמר המערב. שתי הקבוצות נראו לי גרועות התקפית, ומי שחושב שההגנות היו אחראיות לכך – טועה.

שתי הקבוצות קלעו באחוזים נמוכים מאד (44% הווריורס ו-37% הספארס) כשחלק גבוה מאד מההחטאות באו ב-GOOD LOOKS שתיהן שיחקו ברשלנות.  אגיד זאת במילים אחרות: אילולא חשיבות המשחק לשתי הקבוצות בגלל השיאים שכל אחת היתה יכולה לקבוע, ואילו ראית את המשחק ללא קהל וללא כל ההופלה, היית חייב להגיע למסקנה שהיה זה משחק NBA בינוני. אמנם חם ולוהט אבל בינוני.

לווריורס ההישג היה מצויין. עתה ישנם להם שלושה ימי מנוחה עד שהם פוגשים את ממפיס בבית. הם לא ניצחו בסאן אנטוניו מאז FEB 14, 1997, עם 34 הפסדים רצופים שם – הרצף השני באורכו בהסטוריה של ה-NBA  (הקינגס הפסידו 43 רצופים ללייקרס בשנים 1975-1992). במשחק הניצחון האחרון של הווריורס בס"א לטרל ספריוול קלע 32, כריס מאלין 18, ומרק פרייס ובימבו קול קלעו יחד 20. דומיניק וילקינס קלע במשחק ההפסד ההוא 22 נק' מהספסל.

אז הלוחמים בוודאי מרגישים טוב מאד עבור עצמם, וישנה להם זכות מלאה להרגיש טוב.

אחרי המשחק הפלאח נשאל מה הוא חושב ששחקניו מרגישים. הוא ענה קודם, בציניות, "מאין לי לדעת מה הם חושבים או מרגישים?" אבל כעבור כמה שניות הוא הבין ששגה והוא הוסיף: "במחשבה שנייה, אני מכיר את שחקני. מה הם מרגישים? כ-ל-ו-ם. NOTHING. עוד הפסד לפני הפלייאוף!".

אולי הוא צודק. עבורי ההיעדרות של דנקן הוציאה את  העוקץ מהמשחק להופכו למשחק היסטורי.

אולי לא למדתי דבר חדש, אבל קיבלתי עידוד מהמשחק שהוכיח לי שוב שקליבלנד מנצחת כל אחת מהן בגמר. בקשר לת'אנדר ולקליפרס אני לא בטוח שהקאבס תנצח אותן. אבל את הווריורס, או את הספארס, קליבלנד תנצח בגמר.

.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 138 תגובות

  1. מנחם , קליבלנד שווה 5 משחקים מול הספרס וסוויפ בממוצע של 14 מול גולדן סטייט
    צריך לכבד את גולדן סטייט והספרס על עונה מהגדולות בהיסטוריה בזמן שלברון מגיב בהיסטריה ( נראה שהוא מכונס בעצמו , מגיב בטוויטר על סדרת הגמר מ 97 , נו באמת ?! )
    קליבלנד לא נראת כמו יחידה מגובשת ויש שם שסעים גדולים מידיי עבור קבוצה שתרוץ עד הסוף
    לברון בדרך הבטוחה ל 6 , 7 או 8 הפסדים בגמר

    1. אם כל זה שאני לא סובל את לברון אפשר לצפות ממנו לבוא בגדולתו בגמר וזה שווה לפחות ניצחון אחד. אבל גם זה לא יעזור לו מול הווריורס

      1. למנחם לס
        אשתדל לקצר.שיטת הבידודים חלפה ועברה מעולם הכדורסל המודרני השיטה כאשר שחקו ענק שקופץ עדהשמים ושובר סלים אינה רלבנטית יותר,הכדור סל המודרני הרבה יותר מתוחכם ובעצם היום הוא יותר אמנות מאשר מופע גופני יוצא דופן.סטפן קרי רוקד על המגרש ומייקל גורדן ואני מתבייש בשבילך שאתה משווה אותו ואת לברון גיימס עם סטפן קרי,אני מניח שראיתי את המשחק הלילה וראית שבסוף המחצית קלע קרי סל ממחצית המגרש שנפסל על ידי השופטים והאם זה מזל או יכולות שלא מהעולם הזה ולמרות הכול הוא ניצח בפריצות שלו לסל וכולו 196 סנטימטרים וכולו אמנות של כדור סל ואסטטיות וזה כל כן יפה
        בברכה שמואל בן הגיא

          1. לבן השחור גלוח הראש ותסלח לי שממרום גילי שהוא שבעים ושש
            אני לא מבין את הבדיחה על סטוקטון אז לפי הסטטיסטיקה הוא בסך הכול מטר ותשעים וזה מחזק את הטענה שלי עד כמה הכדור סל המודרני השתנה וכול התאוריות של מומחי הכדור סל פשטו את הרגל ואני מצטער על מנחם לס שהוא אדם כל כך אינטלגנטי שלא מזהה את השינוי וממשיך לדבוק בעליונות של לברון גיימס שמבחינתי הוא פאסה ומוריד את הכדור סל מהמקום בו הוא ראוי להיות בתרבות שלנו לרמה לא ראויה
            שמואל בן הגיא

  2. מנחם, תסביר לי, מקצועית, לא לפי תחושה, למה אתה חושב שקליבלנד תנצח את גולדן סטייט…, באמת אני שואל…

    המאצ׳אפ העונתי הוכרע בנוקאאוט, קווין לאב וקיירי הם חורים הגנתיים..,,לנצח באורקל זה כמעט בלתי אפשרי.., לברון הביא את סדרת חייו בשנה שעברה וזה לא הספיק.., מה גורם לך לחשוב שהם יכולים לנצח?

    1. מדוייק . וצריך להוסיף לזה שג"ס טובה השנה בדרגה אחת לפחות מהשנה שעברה . במיוחד קרי וגרין , אבל גם בוגוט שהשיל קילוגרמים רבים בקיץ שעבר והפך לנמרץ ומהיר יותר , וגם אזלי שצבר ניסיון .

    2. קווין לאב וקיירי הם בכלל לא חורים בהגנה. התחילו לפני שנתייםלכתוב ככה וזה המוניטין שהם קיבלו. להיות אחד הריבאונדרים הטובים בליגה זה חור בהגנה? לקחת ריבאונד לא חשוב פחות משמירה טובה על פיק-אנד-רול.
      וקיירי? אם תגיד לו להתרכז בשמירה, הוא יודע לשמור טוב כמו כל פוינט גארד בליגה.

      אני כותב זאת כי ההרגשה שלי היא שגם הספארס וגם גולדן סטייט הגיעו לשיאן לפני כחודש ומאז הן בירידה. קליבלנד היא רק בדרך למעלה.

    1. +1
      היא תהיה אלופה ראויה, שרשמה לא מעט הישגים היסטוריים במהלך העונה הסדירה,
      ויותר מכל, היא הקבוצה המהנה ביותר לצפייה בליגה (צמודה אליה במקום השני סן אנטוניו), בין אם אתה אוהד אותם או מתעב אותם,
      כאוהד ספורט, אתה לא יכול להישאר לשנוא את האופן שהם משחקים.

  3. קרי נתן הצגה אישית מדהימה נגד ההגנה הכי טובה. מה שהטא עשה להם בתוך הצבע הם לא ישכחו כל כך מהר. זה היה בית ספר.

  4. מנחם אני מסכים חבריי !
    ג״ס ובספרד עשו עונה גדולה, וצריך לזכור שבמשחק גדול כמו זה אחוזים הקליעה יורדים אוטומטית בלי קשר לזה שיש להן את ההגנות הטובות בליגה.

  5. מנחם – אתה שוב מסיק מסקנות ממשחק בודד ולא רואה את התמונה הכללית . אם הלוחמים יימנעו מפציעות , הם יעשו ריפיט .

    תיקון טעות קטנה . הדאבס לא ניצחו בס"א מאז 1997 בעונה הרגילה . בפלייאוף הם ניצחו בס"א לפני 3 שנים , בחצי גמר המערב , והודחו 4:2 , בסדרה בה בוגוט היה פצוע ולא שיחק ( אחרת הם הם היו מגיעים ל-7 משחקים לפחות ואולי גם מדיחים את ס"א ) .

  6. מסכים עם כל מילה . חוץ מהעובדה שדאנקן היה צריך מנוחה .
    דאנקן היה כשיר ויכול היה לשחק בכיף.
    אתם רוצים להאמין שזה יד המקרה שדאנקן לא שיחק 3 מתוך 4 המפגשים מול גולדן סטייט ? זכותכם . אני לא קונה את החרא הזה
    הפלח הזה פוץ מארץ הפוצים . חייב להרוס כל דבר ולהתחכם כמו איזה סמארט אס.
    מזל שהדוקטור חכם בשביל להבין ולדעת שבלי דאנקן הספרס היא לא אותה קבוצה . כי תכף יקומו ילדי כאפות שאוהדים את הנערות מאוקלנד ויגידו שהוא לא פקטור ….אוייי אם הייתם יודעים כמה חסר מושג אתם.

    אותי מדאיג שהפלח המטופש חושב שהוא יכול לעשות משהו בלי טימי שהביא לו את כל התהילה.
    מי הוא ציפה שיושיע אותו ? הצרפתי הארור שנעלם בכל משחק חשוב בעשור האחרון? או בטח מאנו טרנובילי שלא לדבר על גרין שמשחק כמו פח זבל.
    הדבר היחידי שימנע מספרס אליפות זה הפלח האובררייטד הזה.
    מנהל משחק של חצי שקל וכפוי טובה לאוהדים ולדאנקן שהוציא אותו מהקולחוז.
    איך ששמעתי דאנקן לא משחק כבר ידעתי מה תהיה התוצאה.
    אני מתעב אותך פלח ארור.
    פארקר אתה זוועה
    גרין אתה בושה

      1. זה הדבר הכי עלוב ומביך שקראתי אי פעם .
        שום דבר לא אישי חבר…אבל אם אתה חושב ככה אז אין לך שום מושג

        1. הוא צודק.

          וטימי הוא בטופ 2 האישי שלי אי פעם.

          קשה לקחת אותך ברצינות עם הדיבור הזה על פופ.

        2. הכל בסדר אחי אתה מוזמן לחשוב ככה. ההשפעה של דיאו על משחק ההתקפה של הספרס היא קריטית. הוא המוח והיוצר של ההתקפה מרובת המסירות ויצירת המצבים. מסכים שלדאנקן יש השפעה מנטלית גדולה יותר על הקבוצה

      2. החיסרון המרכזי לדעתי הוא השילוב שנכפה על פופ של ווסט ואולדריג'. הם זוועה ביחד. כבר עדיף לעלות עם מארינוביץ' ליד אחד מהם.

        1. נכון מאוד .
          אבל פופ לא יתן דקות משמעותיות למריאנוביץ .
          למה ? כובע !
          באמת שככה פלחים עונים על תשובות . מקובע מארץ המקובעים וחצוף שאין כדוגמתו .
          מנוחה לדאנקן עאלק…..איפפפפפ איזה טרחן עלוב.
          רצית לתת לו מנוחה? אז למה לא מול דנבר???
          איזה שקר עלוב זה . מישהו באמת מאמין לדבר הזה??

          1. מריאנוביץ לא יכול לעמוד בקצב של ה-NBA כרגע (ואולי גם אף פעם), הוא יכול לתת מקסימום 2-3 רצוף שיש משחק (ולא שהוא גמור).

    1. הוא קלע 20+ מול הנאגטס אז כדורסל לא חסר לו.
      אבל, הגבוה שאינו אולדריג' במשחק של הספארס נמצא מאוד קרוב לקשת ה3 וההגנה של הווריוס פשוט מרמה עליו.
      אז ווסט ודאנקן יודעים לתת מסירות אבל ללא זריקות זה אל ילך.

    2. הסלידה שלך מפופ לא כל כך מובנת לי. אם אתה באמת חושב שכל ההצלחה של הספארס זה דאנקן בלבד ושלפופ לא היה חלק מרכזי בהפיכתה של הספארס לאימפריה שהיא עכשיו, אתה או כפוי טובה או הוזה.
      פופ הוא הספארס ודאנקן הוא שחקן עצום (אין ספק שטופ 5) אבל פופוביץ' אחראי לחלק לא קטן מההצלחה של דאנקן כמו שדאנקן אחראי לחלק לא קטן לסיבה שפופ ייזכר כמאמן הטוב בהיסטוריה אי פעם.
      אז מאוהד ספארס לאוהד ספארס של נעלייך מעל רגליך כשאתה מדבר על אחד משלושת האבות של האימפריה הספארסית (פופ, דאנקן וביופורד).

      1. סתם תהיה של מי שלא אוהד ספרס(אבל כן מחבב אותם).אני חושב שגם לרובינסון יש חלק לא מבוטל במה שסן אנטוניו היום,בעיקר בDNA שלה.
        אני לא אשכח איך הוא לא רק ויתר מרצונו על היותו השחקן שהכל דרכו ובלי רעש וצלצולים העביר את השרביט לדאנקן שהיה עוד עולל

        1. אני מסכים שהיה לו חלק חשוב, גם למאנו ולפארקר היה חלק מאוד חשוב. אבל לאף אחד מהם אין חלק חשוב כמו ביופורד פופ או דאנקן.

  7. כל מי שמדבר על הירידה בכשר של ג"ס צריך להסתכל אחורה על הלוז שלהם מאז ראשית מרץ. 23 משחקים ב 40 ימים. מהם 5 באקטובאק. זו מטחנה רצינית. תוסיפו לזה את כמות הקילומטרז הטיסות הגדול ביותר השנה.

    בא הפלייאוף ועימו יותר מנוחה. יומים עד למשחק האחרון העונה ואז יומיים או שלושה למשחק הבא ואז אין יותר באקטובקים ואפילו פוטנציאל לימי מנוחה נוספים במקרה של סידרה קצרה. יהיה להם גם יתרון ביתיות לאורך כל הדרך.

    כולם, אבל כולם בריאים.

    החיסרון היחיד במצב הנוכחי הוא שעם התהילה התחלף הפרופיל של הקהל. יותר עשירי שופוני שהעידוד מהם והלאה ופחות אנשי שכונות מאוקלנד שליוו את הקבוצה בעבר ומהווים את ליבת הקהל שהיה הקולני בליגה.

    1. +100000000000 איפה הקהל של פלייאוף 2013 או אפילו יותר טוב הקהל בפלייאוף 2007. מי שחושב שהרורקל רועש עכשיו כנסו ליוטוב ותקשיבו לקהל המדהים הזה

  8. החיוך של פופ בסוף המישחק כשהוא שמח בשביל קר העלה את החשק למישחק פלייאוף אמיתי.
    לספרס יש כלים לעבור את הווריורס אבל עם תצוגה התקפית כזאת אפשר לעוף גם בסיבוב השני.

    כל הדברים האלה לא צריכים לעניין את קליבלנד שיגיעו פייבוריטים לגמר במיזרח שחלש מהעונה שקדמה לה.

    1. אותי מצחיק שעד עתה (כבר 30 תגובות!) איש לא הזכיר את הת'אנדר והקליפרס, קבוצות המסוגלות ללא הפתעה כזאת גדולה לגבור גם על ג"ס וגם על ס"א

  9. החיסרון של דיאו הרבה יותר משמעותי משל דאנקן. לטימי יהיה קשה להשפיע על משחק בסגנון כזה.

    הספרס קבוצה היסטורית אבל לדעתי קצת עפו פה על קוואי שצריך להוכיח שבלי השלישייה הגדולה בשיאה הוא יכול להוביל בעצמו בפלייאוף בהצלחה.

    אוקלהומה מנצחת את הספרס ב6 משחקים. בסדרות האחרונות ביניהן היה אפשר לראות את החוכמה המדהימה בהתקפה של הספרס שגברה על אוקלהומה. בספרס הנוכחית ההתקפה מוגבלת מאד כשמאנו ופארקר לא מתפקדים. וכשזה יהפוך לדוראנט וווסטברוק נגד קוואי ואולדירג' אוקלהומה יקחו.

    אוקלהומה תפסיד לווריורס ב5 משחקים.

    צפו ללברון בגדולתו בגמר ואי אפשר לזלזל בזה. הוא שווה לפחות ניצחון אחד בגמר.

    אבל זה לא יעזור לו.

    הווריורס יקחו אליפות בק טו בק וירשמו בדפי ההיסטוריה

    1. פחחחחחחחחחחחחחח
      של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הBIG 3.

      אל תשווה את האינטנסיביות ההגנתית של הווריורס לזו של OKC, בווריורס משחקים עם רגליים טריות ובOKC פשוט נופלים מהרגליים בסטרצ'ים.

      1. אין מישהו שמכבד את השלישייה יותר ממני. אבל אף אחד לא ישכנע אותי שהם עדיין משחקים ברמה שהכוכבים משחקים. דרך אגב בגלל זה הם הפסידו בפלייאוף שנה שעברה.

        לגבי אוקלהומה בוא פשוט נחכה ונראה

  10. זו חוכמת הבדיעבד

    אבל נראה לי שלבסוף התברר ששווה היה לרדוף אחרי הרקורד, אם כי יש את הסיכוי שזה עוד ישפיע עליהם בהמשך.

    בכל אופן, הנקודה היא שיש שיאים שאתה חייב לרדוף אחריהם, זה חלק ממה שמגדיר אותך כספורטאי. ספורטאי שובר שיאים.

    זה לא סתם שיא. זה הטיעון הראשון של שיקגו 96 בהשוואות המופרכות בין קבוצות היסטוריות, אני אישית לא חושב שרקורד כזה או אחר של קבוצה בעונה רגילה נותן לה יחס מועדף, תמיד יהיו עוד אלמנטים חשובים, ועדיין זה חשוב, ולו רק כדי שהחבורה הזו לא הייתה צריכה לשאול את עצמה עוד 20 שנה "אולי היינו כן צריכים ללכת על הרקורד"

    איזו זריקת מוטיבציה להמשך.. הפחד שלי היחיד שלי, ואני אכתוב אותו על מנת למנוע ממנו להתקיים.. הוא שפרחחים כמו מאט בארנס ולאנס סטיבנסון יעשו הכל, ואני מתכוון להכל.. על מנת למנוע מהרקורד הזה להתגשם, במיוחד האחרון, אחרי התיקול של קארי בשנייה האחרונה במשחק האחרון ביניהן..

  11. האמת היא שהגמר הכי מעניין ושקול הוא בין סן אנטוניו וקליבלנד. גם בהסתמך על מפגשי השנתיים האחרונות, יש בו יתרון לקאבס, אבלby a nose, לא יותר.

    אבל לא זה יהיה הגמר. גולדן סטייט טובה מכולן, כולל כולן, בדרגה שלמה. איך אמר שפיגלר, הווריורז ועוד 31.

  12. הקליפרס יעיפו את גולדן סטייט
    יש להם אחלה מאצ' אפ מולם.
    כריס פול שומר מצויין שיכול להצר את צעדיו של קארי.
    ג'ורדן וגריפין מסוגלים בהחלפות להקשות על קארי ובכלל יהיה קשה בצבע עם האתלטיות שלהם.

    1. כל אלה שמהללים פה את הווריורס שוכחים את הנצחונות בנקודה על קבוצות תחתית, והמזל שהיה להם עד הלום בכמה מהנצחונות.

  13. ייתכן שאחת מהן אכן תיעצר בדרך לגמר המערב אבל אם יקרה זו תהיה הפתעה מרעישה.

    אם יש משהו שלמדתי בכמעט שלושים שנות חשיפה ל-NBA הוא שיש מתאם ברור בין חוזק הקבוצה בעונה הרגילה לביצועים בפלייאוף. כמעט תמיד הקבוצות עם המספרים הגבוהים של העונה הגיעו לגמרי האזורים. נדיר שהקבוצה המדורגת ראשונה עפה בסיבוב הראשון.

    זה אומר שאם אתה רואה קבוצה שדפקה עונה-עונה, סימן שהיא קבוצה מעולה, נקודה. האויב הראשון שלה (וכמעט היחיד) הוא פציעה של שחקן מפתח.

    נכון לעכשיו אני עדיין שם את ההימור שלי על אליפות לס"א. במשחק הלילה ג"ס נתנה את כל מה שהיה לה. הספרס לא, ועדיין היו קרובים לניצחון.

  14. ככה זה אשכנזים קשה להם לפרגן

    בכל מקרה קליבלנד תצטרך לעבור את ואן גאנדי שכבר יודע איך ללברון בראש כשיש לו ביג מן איכותי
    ואז בחצי תחכה לו קבוצה מחוברת וחברית בין אם זה בוסטון או מיאמי
    ובגמר האיזורי אם הוא ישרוד עד כאן תחכה לו או קבוצה שהתחברה בדיוק בזמן כמו אטלנטה או טורונטו אחרי שבירת המנחוס שלהם בפליאוף

    ובזמן הזה גולדן סטייט שעמדה בכל הציפיות ממנה כבר שנתיים תנוח משחקים שלמים כשהחמישיה שלה נחה בתוך המשחקים עצמם
    יהיו להם הרבה משחקים בפליאוף שהקבוצה ממול תזרוק את המשחק

    1. אני מאוד מסמפט את דטרויט – ,
      אבל הסיכוי שדרומונד ייתן סדרה כמו שדווייט נתן
      (25.8 נק', 13 רב', 65.1% מהשדה, והכי מפתיע – 70.1% מהעונשין)
      דומה לסיכויים של דרומונד לסיים גם הוא סדרה עם 70% מהעונשין.

      דטרויט יקבלו סוויפ על הראש, ואם יש לסטן שכל –
      הוא שוכר משרד יחסי ציבור שישכנע את דרומונד בפגרה, שלזרוק זריקת סבתא מהעונשין זה "קול".

      (למי שכח – דרומונד קולע 35.6% מזריקות העונשין שלו)

  15. מנחם צודק. אי אפשר ללמוד יותר מידי ממשחק שבו:
    1. דאנקן ודיאו על אזרחי.
    2. גם פטי מילס, גם דני גרין, גם פארקר וגם ג'ינובלי לא פוגעים עם אבן באוקיינוס.
    3. קייל "אני לא בנוי לרמה הזו" אנדרסון משחק כל כך הרבה דקות וגם במאני טיים.
    4. פופ מושך ( בכוונה?? ) את הטיימאאוט עד שהמשחק נגמר לו ( 11 הפרש 4 דקות כשקארי בדיוק הגביה את הלהבות מתחת ליד שלו ).

    ועדיין, האמת חייבת להיאמר- פופ כפה את רצונו במחצית הראשונה אבל הגולדנס חזרו מחדר ההלבשה עם החלטה מנטלית לשחק את המשחק שלהם וגם אם יש מהמורות הם יתיישרו. קארי חדר והחזיר לעצמו ביטחון ( לא שהוא צריך ) וכשהוא בזון כל הקבוצה נראית אחרת. באסה, מקווה לווסט פיינלס טובים יותר.
    אגב, לפי גרף ההתקדמות של קרי ב3 שנים האחרונות אני לא אתפלא אם עוד שנתיים הוא מציג לנו עונה של 90, 60, 50.

  16. קארי מקבל יותר מדי כבוד מהשופטים.
    היו כמה שריקות מפוקפקות במשחק הזה שלא נדבר בחצי דקה לסיום שקארי דרך בחוץ והשופט לא שרק ולכן פופוביץ השתולל שמה.

  17. סיכום קצר + הימור נועז:
    1. כן, הלוחמים היא קבוצה טובה יותר מהספרס העונה. חד משמעית (את הויכוח לגבי הטובה בהסטוריה אשאיר לאנשים משועממים שאוהבים להשוות חצילים לתפוחים)

    2. גם בנקודת הזמן הנוכחית, הלוחמים טובים מהספרס. נקודה סימן קריאה. עם דאנקן, בלי דאנקן, עם דיאו בלי דיאו. זה לא משנה

    3.גם הספרס וגם הלוחמים מגיעים לפליאוף בכושר לא טוב. יש עדיין זמן לשפר ולהשתפר. הקאבס נראים טוב יותר והם המועמדים לטבעת.
    ניצחון של OKC או קליפרס בחצי הגמר לא תהיה הפתעה מבחינתי.
    גם אם ינצחו, טבעת הם לא יקחו כי מדובר בקבוצות לוזריות

    4. אני מסכים לחתולין שפופ הוא אוברייטד.
    פופ הוא מאמן טוב מאד שמסוגל להביא נגרים לדאבל פיגורס, שמסוגל להביא קבוצה ל- 70% 20 שנה רצוף ושמסוגל לקחת קבוצה ל- 65 ניצחונות בונה בלי קו אחורי. אבל, את האליפויות והתהילה השיג לו שחקן אחד בכיכולות שלו וברוח שהשרה על הקבוצה יותר מהכל.

    5. קרי מעצבן אותי ברמות על – כל הטקסייאדה הזאת לפני המשחקים שבה הוא משתטה מייצג בדיוק את כל מה שאני לא סובל בליגה הזאת.
    מאז ומעולם הספרס הציגו דרך שונה. בזמן שקארי עסוק בלעשות PR קאווי מתאמן בעוד צעד וחצי עם הקרש. זאת הרוח האמיתית של הספרס. זאת הסיבה שאני אוהד אותם. זאת הסיבה שהם צריכים לנצח.

    6. עכשיו תרשמו:
    אם מגיע הרגע והספרס כן מגיעים לגמר המערב מול הלוחמים, הספרס לוקחים את הסדרה
    הספרס מתכוננים שנתיים. הם למדו את הלוחמים ברמה שהם מכירים את הרגלי המין שלהם ומצב הפטריות ברגליים.
    אל תטעו ואל תלמדו דבר מהמפגשים ביניהם.
    הספרס בישלו 4 מפגשים פיקטיביים לחלוטין מולם. מדובר כאן במעשה הונאה הגדול ביותר מאז מלחמת יום כיפור. הכל במטרה אחת:
    משחק מס' 1 באוקלנד ייגמר בניצחון של האפורים.
    בשביל שהלוחמים ינצחו על אמת את הספרס הם יצטרכו להמציא את עצמם מחדש.
    לקר יש את היכולת הזאת ובעיקר את קור הרוח, אבל פופ מכין לו מלכודות שלא מביישות את משחקי הרעב (נכון שהוא דומה לסנואו?)

    7. מי שלא מבין איך סעיפים 1 ו- 2 מסתדרים עם סעיף 6. לא תמיד הקבוצה הטובה יותר לוקחת סדרה או אליפות. הספרס יכולים להעביר שיעור שלם איך הם לקחו תארים מקבוצות טובות מהן: פניקס של 2007, דטרוייט של 2005, כמו גם מצבים שהם הפסידו סדרות לקבוצות חלשות מהן.

    1. קרי מתאמן לפני משחק על זריקות שהוא לוקח במשחק וזה מעצבן אותך?

      עשה טובה ואל תדבר על איך הם ניצחו את פיניקס ב2007(קוראים לזה בזיון שיפוט למקרה שאתה בטעות חושב שהיה לזה סיבה אחרת).

    2. אני לא מבין איך סעיף 1 ו 2 ו 6 מסתדרים עם סעיף 7…

      גם את סעיף 5 אני לא מבין.. עם סעיף 4 אני לא מסכים.

      עם סעיף 3 אני מסכים חלקית..

      אבל בגדול, אוהב את התגובות שלך !

    3. ברור. מעשה הונאה. מפגשים פיקטיביים. אין על הספרס הגאונים שמפסידים רק בגלל שהם מחליטים ולא בגלל שהקבוצה השניה יותר טובה.

      יאללה יאללה

    4. הצלחת לשלב פרספקטיבה של אוהד לצד תגובה שקולה והגיונית.
      זה לא קל…

      אני חושב שקליבלנד לא מציגים את אותה רמה של כדורסל שהלוחמים והדורבנות מציגים, אבל הם בהחלט מסוגלים להגיע לשם.

      אין לי ספק שפופ השאיר כמה וכמה אסים בשרוול.

      הכי נכון שיש – "לא תמיד הקבוצה הטובה יותר לוקחת סדרה או אליפות."

      הכי לא נכון שיש – להביא את ניצחון הספרס על הסאנס כדוגמה.

    5. לדעתי הספרס יפסידו את הסדרה מול ג"ס גם כמעשה הונאה,
      הכל חלק מהתרמית הגדולה לקראת שנת 2019
      שהיא, בעצמה, גם תרמית לקראת 2021.

      קיצר
      ידה ידה
      שחקנים מקצוענים עולים לשחק- רוצים לנצח. נקודה.

    6. אני אומר שוב: יותר מדי מדברים על הווריורס והספארס, ושוכחים שתי קבוצות שיכולות לנצח את שתיהן – ועבורי זו לא תהיה כלל הפתעה – הקליפרס והת'אנדר.

    7. אני משוכנע שפופ התכון בכונה לתת לווריורס להרוג את עצמם על השיא , ולא היה מוכן בשום אופן לתת לקבוצה שלו לחשוב על ניצחון מהסיבה הפשוטה :
      עוד משחק מול ממפיס עוד מלחמת עולם מול הקבוצה הכי קשוחה ודי מלוכלכת בליגה … יכול לגרום פציעות משמעותיות לשחקני מפתח .
      הפסד בסן אנטוניו ואז שחקני המפתח נותנים לממפיס במתנה את המשחק האחרון והולכעם לוח …
      אבל זה כבר לא יקרה ..אם זו לא מלכודת אז … אני לא יודע מהי מלכודת …

  18. אני גוזר ושומר את המאמר הזה, כדי להגיש אותו לדוקטור עוד מספר שבועות עם כובע. שיהיה בתיאבון דוק!

  19. ההתעקשות על קליבלנד מוזרה. לברון טוב, אבל הוכח שהוא לא מנצח אליפויות לבד, ולהצמיד אליו את קוואי או את איגואדלה וגרין זאת נוסחה שהוכחה כמוצלחת. קליבלנד קבוצה שבנויה גרוע לכדורסל החדש- המהיר ומבוסס הריווח שנותנות שלשות. צריך פשוט להודות- המלך הפך לדינוזאור, וכמו דינוזאורים גם לברון לא יודע שזמנו עבר

    1. הנתונים מראים אחרת.
      מאז שלו מאמן את הקבוצה,
      לקליבלנד יש את האופנסיב רייטינג מס' 3 בליגה (אחרי הלוחמים ואוקלהומה),
      ואם מחסירים את המשחקים שלברון לא שותף – אז האופנסיב רייטינג שלהם קופץ למקום הראשון.
      והם מקום 2 בשלשות למשחק (אחרי הלוחמים, כמובן)

        1. 117 נק' נגד הספרס בלילה השני של באק טו באק (אחרי ניצחון חוץ בדטרויט) זו דוגמה לא רעה.

          2 – 0 על אוקלהומה (כולל 115 – 92 באוקלהומה), גם על הקליפרס יש להם 2 – 0.

          מול ממפיס, יוטה, דאלאס, פורטלנד, המאזן של הקאבס הוא 5 – 3.

          סך הכל, מול 8 נציגות הפלייאוף המערבי,
          המאזן של הקאבס הוא 10 – 6

          1. והסטט' של הבעיות בחדר הלבשה ?

            כמות הציוצים פר קומפיוטר פוזשן ?

            האחוזים בתליית מגבות מהעונשין ?

  20. בניגוד לכדורגל, בכדורסל הקבוצה שמשחקת יותר טוב תנצח נקודה. בסדרה של 7 משחקים הקבוצה היותר טובה תנצח למעט הסתייגות אחת – מיסמצ'

    אחרי 4 במשחקים בינהן בליגה נראה ש
    1. הוורייס פשוט טובים יותר
    2. לס"א יש בעיית מיסמאצ' מולם. (בגיל, מהירות, בריווח ובעיקר אחד שקוראים אותו קרי)

    לכןאם וכאשר יפגשו אני מאמין שיגמר 4-1 לווריוס, וזה ההימור הסופי שלי.

  21. הסיכום של יואש:

    1. ללא 2 גבוהים שזורקים, מושכים תשומת לב ובעיקר עושים בלאגן בצבע, הספארס לא ינצחו את הווריורס ביום טוב + של קרי. קרי אתמול היה מדהים.

    2. זה לא מפתיע שקליי תומפסון לא פוגע מול הספארס – יש לספארס מאץ' אפ אדיר(!) מולו גם בחילופים שהם לא עם הPG, ובו זמנית מאץ' אפ שעלול עוד להרוס אותם מול קרי (והאמת, שמול כל גארד).

    3. בוריס דיאו היה מאוד חסר ומאוד משמעותי מהסיבה שעמדות 3-4 של הווריורס נתקלו רק בשחקן אחד שבאמת תוקף והוא לנארד, שנשמר חזק מאוד על ידי איגי שפרט ללשמור עליו אפילו לא ניסה לעשות מעבר.

    4. שימו לב לכמות המחליפים וכמות הדקות לה הם זכו. קייל אנדרסון שיחק לדעתי קרוב ל20 דקות וברור לכולם שהוא לא מחובר, לא בקצב ועדיין לא ברמה. לפופ זה כמובן מעניין תתחת והוא נתן לו לשחק. אבל איפה ג'ונתן סימונס?

    5. מריאנוביץ עשה בלאגן מתחת לסל של הווריורס אבל פופ מאוד חושש מהניידות הבעייתית ועדיין הIQ ההגנתי שלו לא עומד בשורה אחת כמו של שאר שחקני הספארס.

    6. טוני פארקר ופאטי מילס – איך יכול להיות ששניהם ביחד לא מגיעים ל10 פאקינג נקודות? איך יכול להיות שפארקר אפילו לא מנסה להכנס לטבעת עם הקרוס אוברים שלו. קרי חטף 2 עבירות מוקדמות ולא עשו עם זה כלום.

    7. פופ ייחיה בשלום וברצון עם תצוגות התקפיות כאלו של דני גרין שבאות ביחד עם לחץ מטורף בהגנה. זה ברור לכולם מזמן שהספארס לא יקומו ויפלו על גרין בהגנה, אבל יש גבול. הוא קיבל פיק ברכיים בשלב מסוים וכבר לא ניסה לזרוק.

    8. הווריורס גם הם לא במשחק גדול, אבל עם משחק כזה של קרי זה הספיק להם לנצחון. לא היתה תרומה משמעותית משום שחקן, פרט לבארנס וגרין בהתחלה. עדיין הקצב והגרוב בהתקפה של הווריורס הוא הרבה יותר טוב משל הספארס, שביום יותר זורם של פארקר היו מנצחים, אבל פארקר תופס יותר מדי משחקים אנמים כאלה.

    9. הספארס שחטו את הווריורס מתחת לסל וזו דרך מצוינת להוריד את הקצב ולשמור על סקור נמוך. זה יתרון ברור של הספארס שיבוא לידי ביטוח בכל סדרה עתידית אבל הוא לא נוצל מספיק היום.

    10. למארקוס אולדריג' היה by far השחקן הטוב ביותר בספארס, הפעילו אותו מצוין. אבל כשהוא לא על המגרש, שם הורגש החיסרון של טימי. שם הורגש ש2.11 ליד הסל חסר לך.

    בכל מקרה, האתר הזה ממשיך להראות שהוא חי בהתאם לתוצאות. הקבוצה שהיה חשוב לה יותר לנצח (היה חשוב לוורירוס בהרבה) ניצחה. הקבוצה שהיה פחות חשוב לה שיתפה את קייל אנדרסון לדקות ממושכות – זה בערך אומר הכל.
    אני עדיין טוען שהווריורס פייבוריטים, אני רק טוען שהספארס ברשות פופ עשו כל דבר אפשרי כדי להמנע מהתמודדות "אמיתית", כדי להשאיר עוד הרבה אופציות וקלפים (ויש, תסמכו על הפופ) לסדרה עתידית.

    ודבר אחרון – כל המזלזלים בפופ, המאמן הטוב בהיסטוריה, חבל שנלך למאי ויוני 2014 ונראה לכם איך ליקקתם לו את התחת. תפסיקו לדבר בהתאם לתוצאת המשחק האחרון.
    כשאתה משחק שווה בשווה מול קבוצה היסטורית עם שחקן יורוליג (בובאן), שחקן ברמת יורוליג מינוס (קייל אנדרסון), נהג מונית בגובה 1.71(פאטי מילס) וחבורת פנסיונרים, זה אומר שאתה יודע מה אתה עושה.
    עם כל מאמן אחר הספארס לא עוברת את ה55 נצחונות (הגזמתי עוד לטובתם).

    1. בתשובה לסעיף 6 שלך – סעיף 6 של אוהד ס"א.

      זה מה שיפה בסן אנטוניו. שאתה יודע שאם פרקר, למשל, לא הולך לטבעת משחק שלם – זה לא בגלל שלא מתחשק לו אלא רק בגלל שמישהו אמר לו לא לעשות את זה כל המשחק. פופ אולי לא ייקח אליפות, אבל ברור שהוא בספירה אחרת מעל כל המאמנים. הם עסוקים בטקטיקות מקומיות והוא רואה את שדה הקרב בשלמותו. שום דבר שם אינו מקרי.

      1. נכון, אבל ברור לשנינו שלא 100 אחוז מהמלכים של פופ יוצאים לפועל (אצל פופ יש אחוז גבוה הרבה יותר של ציות מן הסתם, אני מתאר לעצמי, כי פשוט השחקנים שמבצעים הם בעלי יכולות אישיות נמוכות יותר מגאנרים כמו דוראנט, קרופורד, וכו' שיכולים לצאת מטיים אאוט או מתרגילים ופשוט לקחת את הכדור לעצמם).

        אבל יש גבול ל0 התרומה שתוכל לקבל מהפוינט גארד שלך:

        1. גם מילס וגם פארקר הם מיס מאץ מטורף בהגנה לא רק מול קרי אלא בטח ובטח גם מול בארנס וקליי תומפסון שהם מקבלים אחרי הפיק אן רול או ריבאונד התקפה של הווריורס במשחק התקפה.

        אני זוכר מקרה דומה שנתקלתי בו כאשר הייתי בעד הסלטיקס בגמר מול הלייקרס ב2008. רימו לגמרי על רונדו: נתנו לו לזרוק מכל בלאטה ונתנו לו להתנהל עם הכדור רחוק מהסל. הוא מוסר ככ טוב ולידו שיחקו פירס, גארנט, אלן, ג'יימס פוזי, אדי האוס, ועוד רבים וטובים עם יכולת קליעה טובה בהרבה מהקיים בספארס.
        זה לא מה שקורה בספארס. וכמובן מיותר לציין שרונדו בתקופה ההיא (ולפני הפציעה שלו בכלל) היה כנראה הגארד ההגנתי הכי טוב בליגה.

        2. התרומה ההתקפית המאוד מוגבלת של שניהם גורמת לציפוף בצבע וטשטוש היתרון המוחלט של הספארס שם. הג'אמפר של פארקר פשוט לא פוגע ומילס מאוד נמוך וצריך ספייס כדי להגיע לזריקה מבלי להחסם.

        על זה, ורק על זה, תקום ותיפול הסדרה. כי עם גארד שנותן תפוקה הספארס יותר טובים, ויכולים לחיות בשמחה עם כל חילוף בהגנה על כל שחקן. אסור לשכוח שהספארס עושים כל הזמן חילופים ככה שכל התקפה היה לווריורס מיס מאץ' שלרוב גם לא נוצל כי המאמן שלהם כנראה לא מספיק חכם.

        1. ועדיין – יש מצב שכל זה קרה כי פופוביץ' רצה לבדוק מה קורה כשמשחקים כך.

          ולגבי ציות – חוץ מהבן החורג של דלונטה ווסט – כל שחקן בליגה שיגיע לס"א יגיד "אמן" אחרי כל גרעפץ של הפלח. זה הקונץ שם כבר 20 שנה.

          1. יש בערך 12 עצרת דרכים שאותם פופ יכול לנסות מול הווריורס, אני מקווה שהוא יספיק את כולם בגמר המערב לפני שהוא יפסיד 4 פעמים..

    2. דמסכים כמעט עם כל מה שכתבת. בעיקר הציקה לי במשחק היכולת הרעה של שני הרכזים והדקות הארוכות של קייל.

  22. תודה לאל שפיטרו את בלאט, אפשר לשים את הפורבנציאליות בצד, ולא לעודד יותר את קליבלנד ולאחל להם וללברון לעוף בסיבוב הראשון. ואם לא אז סוויפ בגמר

    אמן.

  23. ואף מילה על הקירקוסים שקרי עשה על ההגנה הסו קולד הכי טובה בליגה?
    ומי שחושב שפופ לא רצה את השיא של נצחונות ביתיים, כשבכלל לא בטוח שהוא יגיע לגמר כי כמו שנאמר כאן הוא יכול לעוף ע"י OKC בחצי גמר, וכיודע דברים כאלו כבר קרו, אז לדעתי לא מדבר בהגיון.
    מה שכן הוא רצה לתרגל מצב שדאנקן מושבת. לגיטימי. זה לא אומר שהוא ויתר על המשחק (מראש). רק אומר שהוא יודע עכשיו עוד כמה דברים על המגבלות של הקבוצה שלו.

    1. "סו קולד".
      אתה לא מבין על מה אתה מדבר.
      שחקן על בשיא כושרו– קארי.
      גם את ג'ורדן בשיאו אי אפשר היה לעצור
      אז זה אומר שכל הגנה מולו היא גם הייתה "סו קולד"?

      אנשים לא מבינים כלום רק יודעים לזלזל.
      אתה מבין שיכולות להיות שתי קבוצות מעולות
      אבל מה לעשות בסוף אחת מהן מפסידה- כי זה המשחק.

      לא כי היא "בלוף" או "הצגה" או "סו קולד".

      בריוני מקלדת בשקל.

      1. 1+

        הגנת ה"סו קולד" עצרה אותו על 1 מ-12 מהשדה בביקור הקודם שלו בסן אנטוניו, ואת שאר חבריו המהוללים (בצדק) לקבוצה על 55 נקודות ביחד. יכול להיות שהספרס ינסו לתת לקארי לנצח אותם לבד וזה יגמר כמו הגמר של שנה שעברה. זה רעיון טוב כשחושבים עליו לעומק.

  24. איזה קשקשן.

    ממשחק אחד של קליבלנד אתה "לומד שהם יהיו האלופה הבאה"
    אבל פתאום ממשחק אחד כאן אתה לא לומד כלום. נו באמת.

  25. החסרון של דאנקן משמעותי כי הוא העוגן ההגנתי בצבע גם בגילו ושחקן ההגנה הכי יעיל בספרס חוץ מהאיש והזרועות לאונרד . בלעדיו אין מי שיחפה מתחת לסל וכבר משחק שני שקארי מנצל את זה לחדור בקלות לתוך הצבע , דיאו ראינו שמשמעותי בנצחון היחיד של הספרס כי הוא כלי מאוד חשוב ויעיל מול הסמול בול של הלוחמים.
    מצד שני ניצול ההזדמנויות והיכולת ההתקפית המגוונת של קארי מרשימה מאוד, והשאלה מעבר לאם שוברים את השיא: האם קארי תופר 8 שלשות או יותר וחוצה את ה-400 בעונה או לא???

  26. מנחם זה היה משחק בינוני לדעתך? אתה הכי רפה הבנה שיש פה באתר. פריוד. אתה כותב בצורה יפה ומעניינת, אין מה להגיד, גם ראית את כל ההיסטוריה של הליגה וחזית במו עיניך בכל האגדות, אבל יש לך אפס מושג בכדורסל.

  27. קליבלנד קבוצה הרבה יותר חזקה ומגוונת התקפית משתי הקבוצות ששיחקו אתמול. מבחינה הגנתית הבעיות שלה פחותות מהבעיות של גולדן סטייט.
    אפשר להגיד על מנחם הרבה דברים אבל ראוי להערכה העניין שהוא לוקח הימור מטורף נגד כל הפרשנים, והוא לא מחכה לגמר כדי להגיד אמרתי לכם

  28. הזווית שלי על המשחק:

    אני לא חושב שהספרס צריכים להיות יותר מדי מודאגים. נכון, הם ברצף של 3 הפסדים, ונכון, הם במאזן של 3-1 מול הווריורס, אבל פופוביץ' אף פעם לא שרף את כל הקלפים שלו בעונה הסדירה. ברוב העונות הוא אפילו לא הוציא משהו מהחפיסה.

    הספרס יכלו לנצח את זה עם שילוב יותר טוב בפרונט-קורט מהאסון של אולדריג'-ווסט. אולדריג'-דיאו, אולדריג'-מארינוביץ', ווסט-מארינוביץ' או כל דבר אחר (אפילו קוואי כסטרץ' 4 ומארינוביץ' בצבע).

    אהיה מאוד מופתע אם פופוביץ' לא ישתמש בענק הזה בפלייאוף וינצל את המיס מאץ' שלו מול כל אחד בווריורס כענק מתחת לסל שאידיאלי למשחק העומד. הספרס עדיין לא הראו את כל מה שיש להם, ועכשיו הם באים במצב של אנדרדוג (יותר ממקודם) לסדרה, מה שיכול להיות מצויין עבורם.

    מבחינת הווריורס-סטף 2015/16 הוא שחקן ההתקפה הכי גדול בהיסטוריה. השילוב בין הקליעה שלו לאחוזים המדהימים (היחיד שנתן 50-40-90 וכמות נקודות דומה הוא לארי בירד שעשה את זה עם 41% מהשלוש, לא 45%) והתחושה שלא משנה מה תעשה, הוא עדיין יקרע אותך, הופכת אותו לבלתי ניתן לעצירה. אני לא חושב שהיה שחקן שהיה כל כך מגוון-וקולע מכל בלטה-בכדורסל. אני יודע שלא ראיתי אף אחד כזה.

    בנוסף, הספסל של הספרס ניצח 32-20 את זה של הווריורס. כשמוסיפים את ווסט לספסל זה יוצר תמונה מדאיגה מבחינת הדאבס, למרות שברברוסה כשיר יכול לשנות את התמונה.

  29. פופ הפסיד לספרס את משחק 6 מול מיאמי. הוא אכן סמארט אס כמו שכתבו פה, כשהחליט שדאנקן ישב על הספסל במאני טיים כי מי בכלל צריך ריבאונד הגנה כשהאליפות מונכת על הכף.. זה נגמר ב השלשה של ריי אלן והשאר היסטוריה.
    יכול להיות שהוא מאמן מעולה לא יודע ולא מבין בזה מספיק, אני חושב שהוא מנהיג מעולה ומאמו סביר

  30. מצטער אבל אני ממש לא מתחבר לטיעונים המתחכמים שלפופ יש איזשהם נשקים.שיטות סודיות ו-חכו-חכו-תראו-מה-הוא-הולך-לעשות-בפלייאוף.
    אובר חוכם מדי.
    לפי ההגיון הזה הוא היה צריך להפיל את דוק ריברס מהכסא במשחק 7 של השנה שעברה ולנצח הלילה במשחק שהיה לו ה-מ-ו-ן משקל מבחינת יוקרה

      1. מנחם, לגבי אוקלהומה אני מסכים איתך ואני עדיין חושב שהם ינצחו את הספרס במידה ויפגשו (אני לא מדבר על גןלדם סטייט) , גולדן סטייט יש ירידה עצומה ביכולת בעקבות המירוץ על השיא (בינינו השיא הגיע בעזרת השופטים לאחר שהתעלמו לחלוטין מעבירה בשניות האחרונות מול ממפיס שהיה מכריע את המשחק לטובתם, הכל חלק מהשואו). לגבי הקליפרס אני חולק עלייך גריפין עדיין חלוד מהפציעות, בנוסף לכך אין להם ריווח במשחק (יותר מדי צפיפות בצבע) ובלי יוצר פרט לפול. אני עדיין מאמין שלא ניתן לנצח את גולדן סטייט בסדרה.

    1. כל כך מסכים. נמאס לי מהגלוריפיקציה שעושים ל פה. אני מת על הספרס, אבל כן, הם הפסידו, לקבוצה היסטורית. למה כל כך קשה לקבל את זה?

  31. מנחם היקר.
    לא רק שאני לא מסכים עם כל מה שכתבת
    אלך איתך יותר רחוק.
    במידה וקליבלנד פוגשת את דטרויט סיבוב ראשון
    היא לא עוברת אפילו אותה..
    זה לא שקליבלנד לא קבוצה טובה אבל ההבדל המהותי בינה לבין ג"ס היא לא הכישרון אלא החיבור וחדוות המשחק.
    ג"ס קבוצה מחוברת, מאומנת, מתואמת ושמחה
    קליבלנד לא כל מה שרשמתי למעלה..

  32. היה משחק חלש אתמול..מסכים עם הדוק. אבל פה נגמרו ההסכמות. להגיד שקליבלנד מנצחת את הספרס או את ג"ס בסדרה ???…ועוד יומיים אחרי ששיקאגו (שלא עושה פלייאוף) נותנת לה בראש…ועוד כשאטלנטה מראה שבפלייאוף הקרוב יש סוס שחור …..ושטורונטו כמעט גונבת לה את הביתיות…שקיירי ארווינג נעלם ממפת הכדורסל…
    מרגיש לי שיש כאן בעיית זכרון + הבנה+ הימור פרוע לעצבן על הדרך את כולם
    או חוסר הבנה.
    95% כאן לא שמים על קליבלנד טבעת…כנראה שכולנו רפי הבנה

  33. אחלה טור מנחם

    מסכים עם לא מעט, עדיין קשה לי להמר בפה מלא על הקאבס אבל בשקט בשקט הם הפייבוריטים שלי. ולא בגלל לברון שאולי מגיע לו ואולי לא. פשוט אני אוהב סיפורים כאלו ויהיה מגניב אם לאוהדים המסכנים תגיע הטבעת הנכספת. ספורט בארהב הוא כל כך משמעותי, שאני פשוט מרחם עליהם. ואגב, לא חושב שבשלב זה מישהו יכול להאשים את כותב הטור בהסקת מסקנות בהתבסס על משחק אחד, לפחות לא המסקנה לגבי הקאבס – הוא אומר את זה בקול מתחילת העונה בערך..

    המשחק עצמו היה קצת מוזר בעיניי. בחצי הראשון, היה ברור שהספרס מוודאים שהשיטה של האטת המשחק ומשחק גבוהים בצבע, והגנה על שלשות- עובדת. היא אכן עובדת, כמובן, כפי שכבר הוזכר כאן בתגובות וגם ראינו כמה פעמים העונה – בין אם הלוחמים הפסידו בסוף או לא.

    מה שהפריע לי היה שבחצי השני, במיוחד ברבע השלישי כשקארי התחיל להתחמם, הספרס לא באמת ניסו לשחזר את ההגנה של החצי הראשון. לא את האינטנסיביות בהגנה, את ההגנה עצמה. וזה גרם לי לחשוב שאו שלפופ לא אכפת והוא רק עשה לעצמו וי קטן בפנקס, או שהוא באמת לא טוב בניהול משחקים דה פקטו.

    ונקודה אחרונה, אולי זה משום שלא באמת צפיתי בליגה עד לפני שנתיים בערך, אבל אני פשוט לא מצליח להסכים עם כל מיני תשבוחות לאוקלהומה והקליפרס. נכון, יש סיכוי שאחת מהן/שתיהן ידיחו את שתי המובילות, אבל אם זה יקרה זה ייזקף רק לחובתן של ג״ס וס״א – ולא לזכותן של המנצחות, שמבחינתי לא הוכיחו שיט עד היום.

  34. איך הספרס יקחו סדרה עתידית מול הלוחמים כשהקו האחורי מורכב מטוני פארקר ודני "לא פוגע" גרין כשמולם הקו האחורי הדגול, הספלאש בראדרס.

  35. הספארס הצליחה לשתק את תומפסון ב2 המשחקים בAT&T וזו נקודת אור גדולה מאוד.

    מנחם שנינו יודעים שקליבלנד תפסיד למיאמי בריאה ותפסיד גם לטורונטו אם הם לא ינהגו כמו אטלנטה של העונה שעברה ופשוט יעלם להם כשרון.

    אם זורחת השמש אצל מנחם תמיד אמצע הלילה כי רק ככה הוא מקבל במה וייחוד. אבל במוח הקודח ושלול ההבנה שלך ברור לנו שגם אתה לא מאמין שלקליבלנד יש סיכוי מול מוליכות המערב.

    סתם מנחם, אתה מוח כדורסל מהרמות הכי גבוהות אבל אל תגנוב דעת כמו אברם גרנט. אנחנו נכבד אותך גם אם תלך בדעת הרוב.

  36. מנחם, כשהעונה ההסטורית הזו תסתיים בריפיט של הדאבס (או באליפות של ס"א, בכל זאת שנה זוגית), אתה תיראה מאוד מפוקפק עם כל הבוץ שאתה זורק על הקבוצות האלו העונה.

  37. אני אוהד ס״א, בתחילת השנה הימרתי שג״ס ייקחו (מודה שלא חשבתי שבכזו דומיננטיות) אבל עכשיו אני מתחיל להאמין שקליבלנד ייקחו. כשהם טובים, הם כמו רכבת שדוהרת ב-300 קמ״ש. אין אף קבוצה במערב שיש לה הכוח הפיזי לעצור אותה.

  38. נפגש אחרי הפלייאוף. מקווה מאוד שהכתבות לא יורדות כדי שאפשר יהיה קצת לעקוץ. לקליבלנד אין משחק טוב מתחת לסל – אלא בעיקר בידודים למוות ומשחק קטלני במעבר. ואני רוצה לראות אותם מול קבוצות המערב בסטופים של הפלייאוף במשחק איטי ושוחק. בקיצור תשאיר את כל הניבויים ועוד כחודש ומשהו ניווכח איזה מן נביא אתה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט