פריוויו למשחקי רביעי/יונתן שגב ורועי ויינברג

8 משחקים מעולים הערב, כולל קרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף בין דאלאס ויוסטון. יש גם טיזרים למפגשי סיבוב ראשון אפשריים בדמות קליבלנד מול אינדיאנה ופורטלנד מול אוקלהומה.

*
רועי ויינברג:

2:00-אינדיאנה פייסרס (36-41)-קליבלנד קאבלירס (22-56)

קליבלנד נראית כאילו היא התחברה בזמן, ובהנהגת לברון, שרושם חודש מפלצתי של 28 נק', 8 ריב' ו-8.7 אס' במשחק, עם 7 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, וזה רק עניין של זמן עד שתבטיח את ראשות המזרח. קווין לאב חוזר לכושר בו התחיל את העונה, וקליבלנד יכולה להיות מרוצה. עם הכושר הנוכחי של הווריורס יש סיכוי שנראה אליפות מגיעה ל"טעות שעל גדות האגם". אבל קליבלנד פוגשת קבוצה שחייבת ניצחונות.

אינדיאנה, באופן מסורתי, נמצאת בירידה יחסית לקראת הפלייאוף, למרות שהקבוצה עם 2 ניצחונות רצופים (מול פילדלפיה וניו יורק החלשות). פול ג'ורג' הפצוע בספק הערב, אבל אינדי חייבת כל ניצחון. הם הולכים לתת קרב גדול הערב, ואולי יצליחו להפתיע בבית את קליבלנד. כשהקאבס בכושר כל כך טוב, קשה לראות את זה קורה.

תחזית: משחק גדול של לברון יגמר בניצחון של קליבלנד, ב-5 עד 10 הפרש.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (44-33)-דטרויט פיסטונס (37-41)

כשהפייסרס מארחים את קליבלנד, יש פה הזדמנות לדטרויט לעלות למקום השביעי במזרח עם ניצחון, ולהשיג מפגש מול הראפטורס ולא מול שועלי הפלייאוף מאוהיו. כשמוסיפים לזה את העובדה שהבוכנות עדיין לא הבטיחו את המקום בפלייאוף, המשחק הזה מאוד חשוב עבורם, וכשמתחשבים בכושר הטוב של הקבוצה (7 ניצחונות ב-10 משחקים) הם לא יפילו את המשחק הזה.

אורלנדו לא הולכת להיות השטיח של אף אחד. היא הראתה את זה כשניצחה את ממפיס בראשון וסיבכה את המירוץ לפלייאוף במערב, אבל דטרויט לא התקשתה מולם יותר מדי העונה (ניצחה אותם פעמיים בהפרש ממוצע של 21 נקודות). לכן המשחק הזה הולך להגמר בניצחון של הפיסטונס, ואולי בהבטחת המקום בפלייאוף, למרות שהמג'יק ירצו להראות לטוביאס האריס מה הוא הפסיד כשהועבר למישיגן.

תחזית: המשחק הזה לא מסובך במיוחד על הנייר, ולכן הוא יגמר בניצחון של דטרויט, עם 60 נקודות לפחות של ג'קסון-האריס-דרומונד.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (40-37)-ברוקלין נטס (56-21)

הנטס נותנים לכוכביהם, ברוק לופז ות'דאוס יאנג, מנוחה עד סוף העונה, וינסו לנצל את מה שנשאר כדי לפתח את הכשרונות שלהם-בוז'אן בוגדנוביץ', מרקל בראון, רונדה הוליס ג'פרסון ותומאס רובינסון. בכל אחד מהם יש לא מעט פוטנציאל, והם יכולים להיות בסיס טוב לעתיד של הנטס. עדיין, בהווה הם על הפנים. והוויזארדס לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד משחק כזה אם הם רוצים להכנס לפלייאוף השנה. המשחק יגמר בניצחון של וושינגטון, במשחק שלא ישנה הרבה.

*
סדרת Game of Zones, פרודית משחקי הכס של האנ.בי.איי, הוציאה סרטון מיוחד לכבוד הפרשה של קובי בראיינט. חובת צפייה לכל אוהדיו ושונאיו של הבלאק ממבה:

 

יונתן שגב:

2:30 בוסטון סלטיקס (32-45) – ניו אורלינס פליקאנס (48-29)

המשחק הזה כל כך לא אטראקטיבי, שיכול מאוד שהדף הוירטואלי כאן לא יספוג את המלל וימחק אוטומטית את הכתוב. עד שזה יקרה, נגיד שהדבר היותר עצוב הוא שזה לא מהמשחקים הכי חסרי-טעם שתמצאו הלילה. רוצה לומר?

משחק זה מייצג נהדר של המסטיק הדביק שקוראים לו העונה הרגילה. זהו. כולם מוכנים לפלייאוף – בין היתר גם הסלטיקס – ונשארו דברים מעטים שעוד מעניינים; המאבק המזרחי לפלייאוף פחות או יותר סגור (עזבו אותי, לא רוצה לדבר על זה) כשהמאבק המערבי לפלייאוף והשיא של גולדן הם האטרקציות המעניינות שנשארו לעונה הרגילה של 2015-16 לספק. מה עוד יש? האם פורטלנד תעבור את ממפיס במקום ה-5 ובנוסף המאבק על מקומות 3-6 של מיאמי/אטלנטה/בוסטון/שארלוט עדיין לא סגור.

מה קורה שם?

כרגע ההוקס מובילים במקום השלישי, כשבוסטון ומיאמי חצי משחק מאחוריה ושארלוט משחק מאחוריהן. בקיצור, אם הסלטיקס רוצים את המקום ה-3 – וכל עוד ההורנטס ב-6 הם בהחלט חפצים בזה – זה Must Win.

הפליקאנס?

אפשר לומר שהם מתו מפצעיהם.

הסלטיקס לוקחים זאת בקלות. שתי ספרות הבדל. 

 

2:30 שארלוט הורנטס (33-44) – ניו יורק ניקרבוקרס (47-31)

אוקיי, אז עכשיו בדיוק כתבתי על המאבק על המקומות 3-6 על המזרח, על המיקום של שארלוט… מה בדיוק אכתוב עכשיו? אלוהי הלוח, אתה בהחלט לא מקל עליי?

אמממ…

אמממ…

ההורנטס ב-12 פחות או יותר. 

 

4:30 דאלאס מאבריקס (38-39) – יוסטון רוקטס (39-38)

הנה קצת חומר לעבוד איתו. ועוד איזה חומר! משחק עצום הלילה באמריקאן ארליאנס סנטר בדאלאס.

דרבי טקסני + מאבק קריטי על הפלייאף + ג'יימס הארדן + דירק נוביצקי = תענוג צרוף. מומלץ לכוון שעונים ל-4:30 ולו רק בכדי להיזכר שיש עוד מה לראות עד ה-13.4.

אז מה אנחנו נראה הלילה?

יכול מאוד להיות שאנו נראה את ההזדמנות האחרונה בהחלט של הרוקטס להעפיל לפלייאוף. אם הם מפסידים, יש פער של משחק מיוטה ופער כפול מדאלאס. אז כנראה שזו לא תהיה ההזדמנות האחרונה של יוסטון, אך הפסד בהחלט יציב אותה בעמדת נחיתות מול שתי היריבות.

אם הרוקטס ינצחו לעומת זאת, יהיה לנו שיוויון משולש עם 39-39 לכל הקבוצות. זה אומר? איני יודע, מבולגן מידי. יכול להיות שכבר כתבתי מה יהיה אם יש שיוויון משולש במקרא הזה ושכחתי מה היה בכתוב.  אם מישהו רוצה לעשות סדר בתגובות, זה יהיה מבורך. אם לא, נגיד שבכל מקרה שיוויון משולש יהיה טוב לנו כששלוש הקבוצות יאבקו עד טיפת הדם האחרונה.

עוד דבר מעניין להסתכל עליו הוא שבשני הקונפרנסים כל המעפילות לפלייאוף עלולות לסיים עם מאזן חיובי + יש את העונות ההיסטוריות של גולדן סטייט וס"א. מה זה אומר? שקבוצות האמצע חלשות באופן יחסי וקבוצות הפח הם מאוד מאוד חלשות ועושות טאנקינג מוצלח ביותר.

אז מי ינצח? לטעמי, מי שירצה יותר. מבחינת כושר – המאבס עם 4 W רצוף מול קבוצות חלשות שאיבדו עניין כשהגג הוא ניצחון "סופר מרשים" על הפיסטונס. הרוקטס – כיאה לקבוצה שמראה סימנים של בועטת דליים סידרתית – מנצחת קבוצות כמו OKC, קליבלנד וטורונטו ומהצד השני מפסידים לשיקגו, אינדיאנה ויוטה. איך לומר זאת? שתי הקבוצות לא מעניקות לי יותר מידי רמזים למה שהולך לקרות היום. אלך עם הלב.

המאבריקס בהפרש סל ניצחון. המכונה הגרמנית פועלת כמו שעון ומחזירה את השעון לאחור. 

 

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (37-42) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-54)

 

עכשיו לא רק שיש משחק אחד ראוי לצפייה אלא גם משחק נוסף לזפזפ אליו בזמן המחצית והטיימאוט'ס.

קרב בין שניים מהרכזים האקספלוסיביים שיש לליגה להציע – בטח כאלו שלובשים את הספרה 0.

קרב על טהרת הבית הצפון-מערבי.

קרב שיכול להיות סדרת סיבוב ראשון נהדרת.

הרשו לי במטוטא להרחיב על הנקודה האחרונה: למעשה, הת'אנדר יכולים "להחליט" אם הם יקבלו את הטרייל בלייזרס או הגריזליס במשחק הזה. כרגע, הגריזליס מובילים בחצי משחק על פורטלנד. העניין הוא שיש לממפיס פעמיים גולדן סטייט – משחקים עם סיכוי הפסד די גבוה. זה אומר, שאם אוקלהומה מנצחים היום נראה – או לפחות כך אני מאמין – שהם ימנעו מהקבוצה מאורגון לעלות למקום החמישי והם סידרו לעצמם סדרה מול הטרייל בלייזרס.

אם הם מחליטים "לתת לכוכבים לנוח לקראת הפלייאוף" ונותנים את ה-W לפורטלנד אזי שללילארד'ס יש סיכוי גבוה ביותר לעקוף את הדובים ולהילחם בסיבוב הראשון עם הקליפרס (שעוד נגיע אליהם). אוקלהומה? ישחקו מול הגריזליס החבולים והחבוטים בסדרת סיבוב ראשון אטרקטיבית פחות לצופה ואטרקטיבית יותר לקבוצות שהיו פעם בסיאטל.

מכיוון שאני חובב קונספרציות (לא באמת) אלך על ניצחון של הבלייזרס ב-8. 

 

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (61-16) – לוס אנג'לס קליפרס (28-49)

 

25 נק', 5.2 קרשים, 4.6 בונובונים. 35 דק' משחק. זה יהיה המשחק ה-69 של קובי ברייאנט נגד הקליפרס בקריירה. מה שאומר שזו הקבוצה שמולה הוא שיחק הכי הרבה – לא כולל פלייאוף. האם הוא יעלה את הממוצעים? אני בספק. האם הוא ייתן הופעה ששווה את הכסף בדרבי האחרון של LA ש-KOBE לוקח בו חלק? אשאיר זאת כשאלה פתוחה.

דרך אגב, אם יש לכם איזשהו דז'ה וו זה בגלל שהמשחק הזה כבר קוים אתמול כשהקליפרס קרעו את הלייקרס ב-21 הפרש.

עדיין צריך לדבר על עוד נושא חשוב ביותר: אז נכון, אלו שני משחקים, אך ממוצע של 5 נק' ב-25% מהשדה ו-2.5 איבודים ב-20 דק' בלבד אמור להדאיג בכל מקרה. כן כן קומראדים, אלו הממוצעים של פאקינג בלייק גריפין מאז שהוא חזר. 'בכושר שיא' הוא כנראה לא. הלילה הוא לא ישחק כי "הוא נח".

שווה לעקוב, כי ללא גריפין של 20-10 לפחות אפשר ללכת הביתה כבר עכשיו.

אין מה להגיד – עם כל הרומנטיקה – הקליפרס מועכים ב-20+ 

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
60 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
no funny shtuff
no funny shtuff
06/04/2016 20:07:45

נו, טוב ויפה. תודה על הפריוויו. רואים כבר את אור הפלייאוף בקצה מנהרת העונה.

בערוץ הספורט הרגיל דאבל-הדר: פייסרס-לברונס ומיד אח"כ ווסטברוק מול לילארד.

גיא
גיא
06/04/2016 20:13:29

תודה על הפריוויו.
לרוע מזלם של הפייסרס, קליבלנד אתמול טיילו במשחקם מול מילווקי,
ומגיעים למשחק ללא צורך מיוחד לסדר מנוחה לשחקנים המובילים.

עידן
עידן
06/04/2016 20:20:23

יוסטון מנצחים הלילה ובכל המשחקים שנשארו להם העונה ויסיימו במקום ה 6 אחרי פורטלנד.הארדן יפגוש בסדרה את ווסטברוק ודוראנט.

מנחם לס
מנחם לס
06/04/2016 20:37:55

יופי של פריוויו, וחובה לתת מבט בקליפ שרועי הכניס. מלאכת מחשבת

סתם אחד
סתם אחד
06/04/2016 20:39:33

אחלה פריויו לערב שלדעתי מעניין לא פחות מהסיבוב הראשון בפלייאוף. גם שם יהיו כמה משחקים שהתוצאה תהיה ברורה מראש…

לגבי פורטלנד, אני ממש לא מסכים. גם אם הם יפסידו הערב, נשארו להם משחקים מול מינסוטה ודנבר. הם בטוח יצליחו לקחת משחק אחד אם לא שניים, מה שיעמיד אותם על 43-44 נצחונות.
לממפיס נשאר את הקליפרס ופעמיים ג"ס. אם הם יגרדו ניצחון אחד זה יהיה הישג. מה שאומר שהם יסיימו את העונה עם 42-43.
אני לא בטוח מה יקרה במצב של שוויון (כי המאזן ביניהן הוא 2-2 העונה) אבל בכל מקרה הסיכויים הם בהחלט לטובת פורטלנד גם אם היא מפסידה הערב.

שי אבן צור
שי אבן צור
06/04/2016 20:58:25

פריוויו מעולה!
איזה אול אראונד פלייר אתה רועי!
אתמול עזרת לי. היום ליונתן. אין עליך!

סתם ילד
סתם ילד
07/04/2016 10:25:58

גם אני מוכן לעזור

סומסום
סומסום
06/04/2016 20:58:27

כן, אם אני אוקלהומה, את מי באמת אני מעדיף בסיבוב ראשון בפלייאוף – לרדוף אחרי לילארד ומקולום, או קרב ענקים מול דה מייטי ג'ורדן פארמר והמחליף-של-המחליף-של-צ'אלמרס?

רק שלא יהיה מכוער מדי.

עובר
עובר
06/04/2016 21:06:44

פריוויו מצוין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/04/2016 21:29:51

תודה לכם חברים. הסירטון גדול! 🙂

KingJames23
KingJames23
06/04/2016 21:30:27

סוף סוף משדרים קליבלנד,שעון מעורר תהיה מוכן! 🙂

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
06/04/2016 21:33:46

פריוויו ללילה לא גדול במיוחד
הדרבי הטקסני המשחק החשוב של הערב

Berch
Berch
06/04/2016 21:45:14

,פרוויו מעולה
הסרטון ענק, בעיקר הסוף 🙂

פינקי
פינקי
06/04/2016 22:13:57

וואו, הסרטון של קובי מעולה
הקטע עם שאק הפיל אותי על הרצפה

אלון
אלון
06/04/2016 23:38:11
שגיא נאור
07/04/2016 0:59:58

תודה רבה לצעירי האתר. אחלה פריוויו ללילה נחמד מאוד.
כל העיניים מופנות לטקסס עם זיגזוגים לאינדיאנה.
אורלנדו בתקופה מצוינת, ניצחו את שיקגו, ממפיס ואינדי בשבועיים האחרונים. יכולים גם לשים מקל בגלגלים של הפיסטונס הלילה.

איצקו
איצקו
07/04/2016 2:10:26
לא ל.א.
לא ל.א.
07/04/2016 2:23:09

קדימון לעניין, תודה
קובי אנס את קבוצתו לתחתית, על חשבון תהילתו המזויפת
והמזופתת, כמו ששאר זוטרי הקבוצה נראים, חיקויים עלובים
של המלך מנייר קופי שלהם, שניים מטרידים אשה שקרובה
ל70 ואת ביתה, ואחד שמלשין על חברו שבוגד שגם הבוגד דורש
סטירה, ועל זה יש עוד מקרים שלא שמענו, כמו בהטרדות מיניות
יש עוד 40 בנות שלא מספרות.
שימו לב לפרצופים של המיליונרים, כשהם מופסדים באמצע המשחק
מגחכים צוחקים, יאללה הנה נגמר ונוכל לשתות להטריד זקנות
ולצחוק על האוהדים המטומטמים שלנו שמממנים אותנו.
חבל שקובי עוזב יכלנו להעביר עוד שנה בסתלבט על המגרש
שאת כל מרצנו נוציא על השתרללות סמים
ובזבוז הכסף שהפריירים מספקים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
07/04/2016 3:08:42

פריוויו וסרטון ענק.

סומסום
סומסום
07/04/2016 4:03:51

משחק מצוין באורלנדו, שנותנת הכל במחזורים האחרונים. דטרויט מעלה הילוך ברגעי קלאצ'.

לברון במנוחה וקליבלנד בלי יותר מדי הגנה, די ויתרו על המשחק באינדי. וזה עלול לעלות ביוקר לקאבס בהמשך.

גיא
גיא
07/04/2016 4:14:54
Reply to  סומסום

למה?

סומסום
סומסום
07/04/2016 4:14:22

הקאבס מסבכים את עצמם הערב.

ההפסד המתקרב של הקאבס לאינדי ישאיר את קליבלנד ביתרון 3 משחקים על טורונטו, כאשר לטורונטו יש יתרון שובר-שוויון, והמשחקים שנשארו הם:

קליבלנד: שיקגו (ח), אטלנטה (ב), דטרויט (ב)
טורונטו: אטלנטה (ח), אינדיאנה (ב), ניקס (ח), פילדלפיה (ב), ברוקלין (ח)

טורונטו תנצח די בקלות את כל 3 המשחקים האחרונים, מן הסתם גם את אינדי בבית. זאת אומרת, לפחות 4 משחקים. התעלות מול אטלנטה בחוץ במשחק הקרוב, וזה 5.

בהערכה הסבירה שטורונטו מנצחת 4 משחקים, הקאבס חייבים 2 מ-3 המשחקים האחרונים. זה לא יהיה כזה פשוט!

ואם טורונטו תנצח את כל המשחקים שנותרו לה – שוב, חשיבות מכרעת למשחקה הקרוב באטלנטה – נדמה לי שהיא תעשה את זה על הבאזר ותסיים ראשונה במזרח.

גיא
גיא
07/04/2016 4:18:50
Reply to  סומסום

אם קליבלנד לא יצליחו לנצח בבית את אטלנטה ודטרויט בשביל להבטיח את המקום הראשון במזרח –
אז כנראה שלא מגיע להם.
אני חושב שהם מנצחים את 2 המשחקים הקרובים (שיקגו, אטלנטה) ואז נחים מול דטרויט.

סומסום
סומסום
07/04/2016 4:21:05
Reply to  גיא

2 נצחונות לא יספיקו להם, אם טורונטו מנצחת הכל. וזה אפשרי בהחלט. יתבהר מחר אחרי אטלנטה-טורונטו.

סומסום
סומסום
07/04/2016 4:20:06

זו בכלל החלטה מאוד בעייתית, לתת ללברון לנוח 4 משחקים מהסוף, כאשר המקום הראשון לא מובטח. מאוד מוזר, אין לקליבלנד משחק מחר ולא היה אתמול. גם לא פייר כלפי דטרויט שנאבקת בשיניים באינדי על המקום ה-7. וגם לא מובן לקאבס, נוכח אי הבטחת המקום הראשון.

שייקה
שייקה
07/04/2016 4:29:07
Reply to  סומסום

שיחקו אתמול מול הבאקס.

סומסום
סומסום
07/04/2016 4:45:15
Reply to  שייקה

מיי באד, תודה

גיא
גיא
07/04/2016 4:30:18
Reply to  סומסום

אני חושב שקליבלנד בחרו בקבוצה שאותה הם מעדיפים לפגוש – דטרויט.

אני מסכים עם בעיית הספורטיביות,
רק שאני לא רואה איך מכריחים את הלברונים והפופים של ה-NBA לשחק כשלא מתחשק להם…

שייקה
שייקה
07/04/2016 4:31:45

אני חושב שלקליבלנד לא ממש אכפת מהמקום הראשון במזרח.

כאילו, ברור שקצת אכפת. אבל לא בקטע מוגזם.

יותר אכפת להם לוודא שלברון מגיע מוכן מתמיד לפלייאוף. ובתקווה שגם כל השאר.

סומסום
סומסום
07/04/2016 4:49:41

המנה העיקרית מתחילה, משחק פלייאוף לכל דבר, יוסטון בדאלאס. משחק המפתח של הרוקטס לסוף העונה.

ויוסטון מגיעה חדה לדקות הראשונות. הזקן, ואפילו הווארד! בואו נראה כמה זה יחזיק.

סומסום
סומסום
07/04/2016 5:13:54

אוקלהומה זורקת את המשחק בפורטלנד. לא ראסל ולא דוראנט.

במהלך שידור המשחק של יוסטון, ואן-גאנדי הוריד על החלטות כאלה אש וגופרית. "אתמול ברוס ספרינגסטין הופיע כאן. תארו לעצמכם שהערב הוא היה נח והיה עולה במקומו זמר אחר, מוכשר מאוד. אנשים היו מתחרפנים. אז למה באנ.בי.איי אנחנו עושים את זה? אנחנו משווקים את הכוכבים ואנשים קונים כרטיסים. אם לא מדובר בפציעה – מה זאת אומרת 'מנוחה'?".

המשגיח
המשגיח
07/04/2016 6:23:21
Reply to  סומסום

היו פה כמה כתבות ודיונים בנושא.
זה אמנם עוול רציני לאוהדים, בטח לאלו שבנו על כך שיראו אותם.
אבל, המקום השלישי כבר מובטח ממזמן, וזו הזדמנות מצוינת לתת לכוכבים מנוחה, והזדמנות לשאר השחקנים לקבל יותר דקות וביטחון לקראת הפלייאוף.

סומסום
סומסום
07/04/2016 6:33:17
Reply to  המשגיח

כצפוי, לוהט בדאלאס.

סומסום
סומסום
07/04/2016 6:39:48
Reply to  המשגיח

ולהערתך, כן, ברור מה הרציונל.
אבל כשחושבים על זה, בניגוד לכל ענף בידור אחר, בוודאי לכל אדם עובד אחר – מה זה "מחליף"? האנשים האלה מקבלים רבע מיליון דולר למשחק. רבע מיליון דולר. למשחק. בדיוק בגלל שהם סופר-סופר-סטארים, בליגה שרק כדי להיכנס אליה אתה צריך להיות פנומן עולמי. הם מתוגמלים באופן מושחת ממש – ועבור זה, נדמה לי שהתנאי הבסיסי צריך להיות, משחקים בכל משחק. כמו ברוס ספרינגסטין. או כמוך במקום העבודה.

וזה, בלי לדבר על חוסר הספורטיביות כלפי קבוצות אחרות. למה יוטה, יוסטון, דאלאס, ממפיס צריכות להיענש, בגלל ה"מנוחה" שלוקחים הערב ווסטברוק ודוראנט?

אוקיי, נדמה לי שהטיעונים ידועים.

המשגיח
המשגיח
07/04/2016 6:58:36
Reply to  סומסום

אגב, יש מצב שאוק' רוצה את ממפיס בסיבוב הראשון ולא את פורטלנד.

המשגיח
המשגיח
07/04/2016 6:41:10

איזה תותח הארדן

גיא
גיא
07/04/2016 6:48:28

איזה משחק מותח בדאלאס

שי אבן צור
שי אבן צור
07/04/2016 6:49:40

המאבס לא קונים סל

סומסום
סומסום
07/04/2016 6:50:23

הזמן של נוביצקי, קצת מנומנם הערב. זה אולי משחק של עונה לדאלאס.

שי אבן צור
שי אבן צור
07/04/2016 6:54:44

מה היו עושים בלי בראה

סומסום
סומסום
07/04/2016 6:57:23

אף אחד לא עושה סל!

האולם בדאלאס ראה איזה 17 הארכות השנה. לא נתפלא.

סומסום
סומסום
07/04/2016 7:02:10

ג'יימס נתן, ג'יימס לקח…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/04/2016 7:04:06

דטרויט הראו הרבה אופי הלילה ברבע הרביעי

שי אבן צור
שי אבן צור
07/04/2016 7:04:12

לא לתת שלשה!
יאללה דאלאס

סומסום
סומסום
07/04/2016 7:05:07

רבע רביעי, כל יוסטון פרט להארדן – סל אחד של בברלי.
גם עם הארדן, לא קלעו נקודה 3:20 דקות אחרונות.
איך ינצחו.

שי אבן צור
שי אבן צור
07/04/2016 7:07:52

ייייייששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נתן גולד
נתן גולד
07/04/2016 7:11:03

הייתה שריקה גבולית של over the back של מתיוז על טרי בהחטאה מהעונשין. לדעתי השופטים עשו החלטה נכונה אבל זה היה גבולי, בכזאת שריקה הם היו צריכים ללכת לטלוויזיות ולבדוק את זה..

סומסום
סומסום
07/04/2016 7:30:41

אם אני מבין נכון את לשון החוקה שלהם – הם לא יכולים לבדוק מה שבכלל לא נשרק.
הכלל אומר, יבדקו כל שריקה לעבירה עם 0 שניות על השעון. לא שרקו – אין יכולת לבדוק ואז להחליט אחרת.
תקן אותי אם אני טועה.

נתן גולד
נתן גולד
07/04/2016 7:34:46
Reply to  סומסום

נכון, אז מה שהם היו צריכים לעשות זה לשרוק לעבירה ואז ללכת לטלוויזיה ולבדוק את זה.
בלי קשר לדעתי צריך לשנות את החוקה לגבי המקרים שבהם אפשר לשנות שריקה. מילא עכשיו, בפלייאוף הקודם זה היה מאוד בעייתי שרואים בוודאות שיש עבירה ברוויו והשופטים פשוט לא יכולים לשרוק אותה.

סומסום
סומסום
07/04/2016 7:44:53

צודק לגמרי. כלל מאוד פשוט: כל מהלך מכריע ב-0 שניות ייבדק.
לפחות זה. זה המינימום.

p
p
07/04/2016 9:32:19
Reply to  סומסום

די בטוח שאסור לעשות ריוויו לשריקה עבירה ולבטל אותה…

סומסום
סומסום
07/04/2016 13:49:32
Reply to  סומסום

אפשר, ב-0 שניות על השעון. מופיע במפורש.

המשגיח
המשגיח
07/04/2016 7:13:15

הארדן ענק, אבל הוא בדרך לשבור כל שיא איבודים אפשרי בליגה

עגל
עגל
07/04/2016 7:37:47
Reply to  המשגיח

עצוב מה שקורה עם יוסטון, ככה לא בונים שיטת משחק. טוראי הארדן נקרא להציל את העולם.
או שצריך לקרוא לו "קפטן הארדן", כל כך אמריקאי

shay
07/04/2016 9:49:50

אז ככה: יוטה תלויה בעצמה. זה ברור. העניין הוא שאם יוסטון תנצח משחק אחד יותר עד הסוף היא עולה מכיוון שהשובר שיוויון לטובתה.
מה נשאר להן:
יוסטון – פיניקס(ב), לייקרס(ב), זאבים(ח), קינגס(ב)
יוטה – קליפרס(ב), דנבר(ח), דאלאס(ב), לייקרס(ח)

לצערי זה נראה של יוסטון. מספיק להסתכל על המוקש של דאלאס וגם יתר המשחקים שלהם קשים יותר על הנייר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/04/2016 9:59:04

איפה כל חובבי קליבלנד למינהנם?
הקבוצה נראת כמו פח זבל בלי לברון וזה עוד מול קבוצה בינונית מאוד.
עלק טיירון לו, שיטה חדשה וכל מיני חרטות למינהן.

הקבוצה חיה ונושמת לפי המצב רוח של לברון וכמובן לפי לוח המשחקים שלהם.

והנה דבר מאוד ברור שטיירון לו עושה כדי שיהיה לו שקט:
מושיב את לברון במשחקים בהם קליבלנד פוגשת יריבות חזקות שיכולות לנצח אותה – יוסטון בבית, אינדיאנה בחוץ.
טיירון לו יתן גז נגד הקבוצות המצ'וקמקות עם לברון רענן ויזרוק זין על משחקים נגד חזקות כדי לא להתבזות בפסקי זמן, בהריסת מהלכים חד צדדית מצדו של לברון, ריבים בחדר הלבשה ושאר מהלכים עוינים או הצהרות של לברון כלפיו וכלפי הקבוצה.

חוץ מפופוליסטים כמו מנחם, אף אחד פה לא באמת יכול לטעון שקליבלנד השתפרה. ממליץ לבדוק את המאזן של טיירון לו מול דייויד בלאט ובכלל, עדיין הכל עובר דרך לברון. עדיין לאב ואירווינג לא מסוגלים לשמור ושאר הבעיות.

גיא
גיא
07/04/2016 11:08:19

אז בדקתי. העונה, הנט רייטינג של הקבוצה גבוה תחת לו מאשר תחת בלאט (בפער זניח)
האופנסיב רייטינג של קליבלנד מאז שלו הפך למאמן הראשי הוא השלישי בליגה (אחרי הלוחמים ואוקלהומה), ואם מסירים את המשחקים שבהם לברון נח – האופנסיב רייטינג שלהם מס' 1 בליגה.

אין שאלה בכלל שללא לברון אין קבוצה,
אבל כשהוא משחק ביכולת של החודש האחרון – הם קבוצה מפחידה.

הסיבה, דרך אגב, לא קשורה לבלאט או ללו.
ברגע שלברון משחק יותר דקות או ב-PF, או ב-PG, ולא מסתפק בהמון זריקות קשות מבחוץ –
הן התפוקה והן היעילות, של לברון ושל קבוצה, משתפרות פלאים.

לגבי המשחק נגד אינדיאנה – זה די ברור שקליבלנד שיחקו בשביל להפסיד. לברון לא שיחק, לאב שיחק רק 19 דקות, ונראה היה שהמטרה היחידה של הקאבס במשחק הייתה לתת לקיירי לעשות אימון קליעות…

לגבי ההגנה של לאב וקיירי – בנקודה הזאת אתה צודק. לראות את לאב בשמירה על פיק אנד רול זו חוויה לא נעימה…
דרך אגב, השנה היא הפעם השנייה בקריירה של לאב , שיש לו DBPM חיובי (דיפנסיב בוקס פלוס מינוס)
לקיירי יש את אותו DBPM שלילי שהיה לו לאורך כל הקריירה.

לזכותם של ה-2 יש לציין שבעונה שעברה (נכון בעיקר לקיירי) הם שיפרו משמעותית את ההגנה שלהם בפלייאוף (זה היה בולט לעין, וזה גם היה נוכח בטבלת הסטטיסטיקה, כאשר לראשונה בקריירה של קיירי הוא יכל לומר שיש לו DBPM חיובי).

עגל
עגל
07/04/2016 12:44:30
Reply to  גיא

יפה דרשצת-הסברת.
המבחן של לו יהיה בפלייאוף, לא בסוף העונה מול אינדי. אם השחקנים יתנו את התחת כמו בשנה שעברה יש לקליבלנד סיכוי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/04/2016 10:04:37

אגב אני חושב שלו צודק שהוא נותן ללברון לנוח, פשוט כי קליבלנד כנראה עדיין פייבוריטית מול כל קבוצה במזרח גם בלי ביתיות.

אני מאוד מאוד מאוד מקווה שהם יפגשו את מיאמי בסיבוב השני.