ONE DOWN, FOUR TO GO: ניקס בלייקרס ב-10:00(טוקבק שני)


 

המשחק המעניין ביותר (ובעל הציפייה הגדולה ביותר)? הניקס (7-20) בלייקרס (14-13).

 

למה? הלייקרס במידה רבה היא הקבוצה של העולם. הלייקרס רוצה להראות לכל העולם שהרקורד השלילי שלהם הוא רק תוצאה של פציעות לפאו גאסול וסטיב נאש. היא רוצה REVENGE על ההפסד האחרון לניקס . היא רוצה להראות שפאו גאסול מסוגל לשחק בשיטה של מייק ד'אנטוני, ולהיות גם בפרימטר אבל גם תחת הסל לפוסט-אפס. הלייקרס רוצה שישכחו את תקופת בראון ולהודיע בקול רמה שנשמע בכל העולם שהיא מתחילה היום תקופה חדשה. קובי רוצה להראות שהוא מסוגל לשחק כשהכדור בידי סטיב נאש, וסטיב נאש רוצה להראות איך הפיק-אנד-רול עם דווייט האוארד צריך לעבוד. והווארד? הוא רוצה לצאת מהמשבר שלו והסטטיסטיקה הגרועה ביותר שלו בשנים האחרונות. אפילו למאמן מייק ד'אנטוני ישנה אג'נדה נגד הניקס שפיטרו אותו באמצע העונה הרביעית שלו, והביאו את וודסון שסיים את העונה 6-18 רק להראות, כאילו, איזה אפס היה ד'אנטוני שלא הצליח לנצח. הניקס? הם רוצים להראות שגם ללא ראשיד וולאס (הוא פצוע ולא ישחק) ,אמארה סטודמאייר ואימן שומפרט, היא הפכה לקבוצת-על שהרקורד הטוב ביותר שלה במזרח שייך לה באמת. אנטוני כרמלו רוצה להראות לעולם שהוא, באמת, הפך לשחקן כדורסל טוטאלי ולא רק מכונת יריות. הקרב בין קובי וכרמלו הוא קרב בין שני ה-JUGGERNAUTS הגדולים בנמצא, אבל אם אחד מהם יהפוך את המשחק לקרב אישי – קבוצתו תהיה הסובלת העיקרית. ה-X פקטור ללייקרס? לדעתי פאו גאסול. אם הוא נעשה חם מיד בתחילה, ונותן משחק של 20 נק' ו-10-12 ריבאונדים, הניקס מפסידה בגדול. ה-X פקטור של הניקס? פלטון. הוא יעבור את נאש כמו רוח. אם הלייקרס לא תשכיל לעצור אותו עם עזרה קבוצתית, הוא יכול לנצח את המשחק. סטיב נובאק חייב שהשלשות שלו תתחלנה להיכנס אחרי משבר של שני משחקים, ועל ג'יי אר סמית' יהיה מוטל התפקיד לצמצם את קובי ל-25 נקודות. במה עוד תלוי המשחק? מה יקרה בדו קרה בין הסנטר המגן הטוב בליגה (צ'נדלר) לבין הסנטר התוקף הטוב בליגה (האווארד). להאווארד המספרים הם 17.8 ו-11.9 ריב'. לצ'נדלר 12.8 ו-9.9. במשחק האחרון ביניהם האוארד קלע 20 עם 7 הורדות. צ'נדלר 23 עם 10 הורדות. אז המספרים של דווייט מעט יותר טובים, אבל על הלייקרס לזכור שצ'אנדלר שיפר מאד את משחקו כמתקיף, והוא קולע 12 נק' למשחק. מה הדבר המעניין אותי ביותר במשחק? לראות את קובי יהיה מוכן לשתף את חבריו במשחק, או מה שיעניין אותו יהיה לנצח את הדו-קרב נגד כרמלו!

 

התחזית שלי? הלייקרס מנצחת 95-99

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 171 תגובות

  1. נאש היה משחק שעבר 12 נק׳ ו-9 אס׳ ב…….-41 דקות!!!
    לא ידעתי שהוא שיחק כזה הרבה זמן, אז זה לא כזה מרשים כי לדעתי הוא לא יכול לשחק ככה למשך העונה, ובמיוחד נגד פלטון. לכן זה הופך את פלטון ל-x factor גדול יותר.

  2. נראה לי שזה יהיה קרב אקדוחנים בין קובי לכרמלו
    כרמלו ינצח כי הוא פשוט יותר טוב והקבוצה שלו בנויה סביבו.

  3. וואוו עכשיו זה נפל לי נאש-קיד חתיכת נוסטלגיה…

    הקטע זה שקובי לא נוגע בכדור (!!!) מעניין כמה זמן זה ימשך…

  4. מנחם שני המשחקים משודרים בישראל, גם הלייקרס ניקס וגם מיאמי אוקלהומה, בערוץ 5 לייב הישראלי. הבעיה שזה ערוץ שלא כולם רוכשים אותו בחבילה.

    1. הרבע הראשון נגמר והמשחק נראה מאוזן לחלוטין. קובי בדרך לתת הופעה אדירה, אפשר לראות את זה בעניים שלו! אני כמובן ראיתי את המשחק של הסלטיקס, משחק שהזכיר days long gone!!! עכשיו מישהו יכול להסביר לי איך גארנט קיבל טכנית כשוואלס מוריד לו את המכנסיים???

    1. זה בגלל שאף אחד לא הזמין אותו לדינר בחג המולד ולא היתה לו ברירה אלא לשחק. אני חושב שמייקל ג'ורדן לא שיחק יותר מפעמיים בחג המולד

  5. האם מישהו רואה כאן "מייק ד'אנטוני גיים"? עוד בלוף של הלייקרס. שום ד'אנטוני גיים ושום בטיח. יש לו שני מגדלי תאומים בצבע, ועמעט לא היה פיק-אנד-רול אחד. אל תאמינו לכל השדקרים שמלעיטים אותכם בעתונים ובטלוויזיה. הקשיבו רק לי.

  6. ורלד פיס הוא קרצייה אמיתית. פיזי ביותר והזיברות נותנות לו, אך כשכרמלו עושה אותו דבר, שורקים נגדו. אבל וורלד פיס הוא השחקן הכי חשוב של הלייקרס אחרי קובי, ולפעמים יותר חשוןב מקובי.

  7. קובי אמר למראיינת "סטיב נאש עושה את המשחק יותר קל בשביל כולנו". רגע, על מה הוא מדבר? מה נאש עשה כל המשחק מלבד לקבל כדור ולמסור? מה המיוחד במה שהוא עשה?

  8. בואנה, לא יעזור כלום, ארטסט יכול להיות שחקן טמבל כל העונה לשגע אותך עם התנועות ההזויות שלו והכדרור מכוער, אבל למשחקים הגדולים ומשחקים מתוקשרים כמו של היום, הוא תמיד יגיע! בשני צידי המגרש! זה משהו מיוחד…

  9. לרון ארטסט – וורלד פיס – יש את הביצים הגדולות ביותר בכל הליגה. הוא נכס ללייקרס. בלעדו הם קבוצה של נערות.

  10. אין שאלה שלרון ארטסט – וורלד פיס – יש את הביצים הגדולות ביותר בכל הליגה. הוא נכס ללייקרס. בלעדו הם קבוצה של נערות.

  11. מי שרואה משחקים של לייקרס העונה רואה שיש יותר הגיון במשחק כשהכדור בידיים של נאש…זה לא רק שנאש מכוון את המשחק טוב יותר ממה שהיה העונה בלייקרס אלא רואים שהשחקנים עושים יותר תנועה ובוטחים כי יודעים שהסיכוי שיקבלו כדור טוב גבוה…

  12. ארטסט אדיר שחקנים חולי נפש כמוהו עושים את ההבדל

    הוא גם שחקן שחקן לא רק דיבורים, השלשות שלו שורפות אותך וההגנה שלו משתקת אותך

    היה הmvp האמיתי של סדרת הגמר בטבעת החמישית

  13. זה נראה שבגלל שאמארה לא משחק, כרמלו צריך להחליף את עצמו במחצית לאחר המחצית הדי גרועה שהייתה לו…ואם צריך, אז צריך, וכרמלו עושה זאת כמו ענק.

  14. למה, למה הלייקרס הם היחידים בליגה שבוכים על כל שריקה נגדם? אני לא ראיתי פאול של קובי, אבל ג'ף ואן גנדי אמר שהיה פאול. אבל כן או לא, הלייקרס כאלה בכיינים שזה ממש מגעיל.

  15. לצערי הלייקרס נראים טוב
    לפני שלושה משחקים לא היה להם סיכוי בכלל ….
    וצ'נדלר עושה פשלות שזה מעצבן

  16. תפסיק להאמין לאנשי השיווק של הנ.ב.א ותתחיל לראות משחקים ולקרוא סטטיסטיקות תגלה שזה הגיוני

    אבל יש לו משחק אדיר בינתיים

  17. אני רק מסתכל על הטבלה לצערי. משם נאש נראה טוב מאוד: 5 ריבאונדים, מתוכם 3 בהתקפה! 8 אסיסטים, ו6-10 מהשדה ן2-2 מהקו.

  18. 2 בחורות יצאו לבר . הן בילו , השתכרו , ושהן יצאו הן הלכו ברגל כדי לא לנהוג שיכורות
    שעברו ליד בית קברות אחת אמרה לשנייה "ואיי אני חייבת להשתין" השנייה אמרה "ואיי גם אני ממש חייבת להשתין ! "
    הן הביטו ימינה ושמאלה ראו שאין אף אחד והשתינו .
    אחרי שהן השתינו הן הבחינו שאין להן עם מה לנגב .
    אחת ניגבה עם התחתונים שלה והשנייה עם סרט שמצאה ליד אחד הזרים שם
    למחרת בערב הבעלים שלהם נפגשו ודיברו ביניהם
    "איזה בילוי הנשים שלנו דפקו , ממש נהנו " אמר הבעל הראשון
    הבעל השני אמר לו "כן אישתי חזרה בלי תחתונים ! "
    אז הבעל הראשון אמר לו "זה כלום,אשתי חזרה עם מדבקה שרשום עליה – לא נשכח אותך לעולם ! מכל החברה ! "

  19. אפשר לראות את המספרים. יש כבר 23 זריקות עונשין ללייקרס, ורק 12 לניקס. צ'נדלר כבר לקח 4 ריבאונדים בהתקפה, זרק 7 פעמים מהצבע (וקלע רק 3 מהם) וקיבל רק פאול אחד. מצד שני הווארד זרק רק 6 פעמים מהשדה, יש לו רק ריבאונד אחד בהתקפה, וכבר זרק 5 פעמים מהקו.

  20. זהו, השופטים חירבו לניקס את המומנטום. עכשיו אפשר לחזור לשחק רגיל. עד לפעם הבאה שהניקס ינשו לעשות משהו. אל דאגה לייקרס פנס, השופטים ידאגו לחרב להם גם את זה.

    WWE מישהו??? סטרן הביתה ..

  21. אני רק מספרים: לייקרס עם 5 שחקנים עם שתי ספרות, 5 שחקנים עם 5+ ריבאונדים. ניקס רק 3 עם שתי ספרות (אחד מהם פלטון עם 10 באחוזים גרועים) ורק 3 עם 5+ ריבאודים. יכול להיות שבלייקרס הרבה יוןתר מאוזנים?

      1. בוודאי הגעתי… שכחתי שאנחנו מקיימים טוק בק חי…
        הבעיה שהשופטים לא שורקים מתי שצריך ואז מתחיל איזה הוריקן של שריקות לא הגיוניות…

  22. צ'אנדלר-קמבי-תומאס תחבר את שלושת הגבוהים של הניקס ותקבל בערך 16 נק למשחק, אין לניקס גבוה התקפי נורמלי וזה בדיוק מה שחסר להם.

    לכן שאמארה יחזור תראו קבוצה הרבה יותר טובה מעכשיו.

  23. עומר – אוירה, לא עבירה.
    ואם בתיקונים עסקינן – מנחם, לנטרל כותבים בט', לא בת'. אתה חוזר די הרבה על השגיאה הזאת..

  24. מנחם אתה רק קורא ללייקרס בכיינים שהרגע, הזיברות שאתה בוכה גם עליהם, ראו במו עיניהם שכרמלו הוציא את הכדור עם הבוהן של היד הימנית, ובכל זאת נתנו כדור ניקס.
    משגע אותי אנשים שבוכים כמוך על טעויות שיפוט, שאתה רואה שהטעויות הם כלליות בכל המשחק, אתה ראית אותי בא ואומר השופטים נותנים תמשחק לניקס? למרות כל השריקות ההזויות והפסיקות הלא נכונות.
    גם ארטסט שיצא ב6 עבירות, 2 מהעבירות בוודאות שגויות! 2 לא 1!!
    אבל רק אתה לא מפסיק להתלונן!

  25. ניקס צריכים שלשה משנת מומנטום (או חדירה של סל ועבירה). איפה הקו האחורי המוכשר והמנוסה שלהם עכשיו? הם קלעו עד עכשיו 9-25, שזה לא רע (37%). שווה להם לפנות מישהו.

  26. הדבר הטוב האמיתי היחיד שפאו גאסול עשה הערב. טוב, הלייקרס נימצו משחק ביתי נגד הניקס. עוברים למיאמי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט