אני לא כותב פוסט קצר זה בגלל התגובות על הפוסט שלי על קליבלנד. אני גם לא כותב אותו בגלל שנאה מסויימת לג"ס. להיפך, אני מסמפט אותם יותר מאשר כל קבוצה מערבית, והלוואי ויגיעו לגמר ה-NBA אחרי שיגלחו את הספארס (מה שאני לא בטוח כלל שיקרה!). הבחילה העדינה שלי מהם היא רק בגלל שהם "מערביים". אני שונא כל דבר מערבי, והגולדן סטייט – למרבה הצרה – לא נמצאת במרכז העולם, ליד פסל החרות.
אני כותב פוסט זה על מנת להאיר עיניים של גולשים נאיבים המצויים באקסטזה מובנת. למה לא להתלהב מהקבוצה הקוסמית הזאת שהביאה מג'יק ל-NBA? גם אני אהבתי לחזות בהם, ובשלשות משליש מגרש של סטפן קרי (אבל שאני משייך את רוב הצלחתן של הזריקות מ-12 מטרים שלו למזל ותו לא).
הסיפור פשוט: הווריורס היא אוברייטד ברמות. לא רק ההפסד נגד בוסטון; לפני שלושה ימים הם ניצחו את יוטה במזל, בהארכה. הם נמצאים עתה בירידה גדולה, ואם לפלח היתה רבע נשמה, הוא היה מעלה את כל שחקניו לשני המשחקים הנותרים, ועוזר המון בלמנוע מהם לשבור את השיא של מייקל והבולס של 72 נצחונות.
אבל הפלח, BEING A FARMER, יושיב את דנקן ושות' ויפסיד בכוונה. אנחנו הרי מכירים את נפשות הפלחים. אבל מה יש לי בכלל לדבר על השיא של הבולס? את מי זה מעניין? בואו נחזור לגולדן סטייט.
בואו נחזור לאליפות של השנה שעברה.
מה קרה?
הספארס עפה כמו טיל בסיבוב הראשון נגד הלוזרית קליפרס. אז הווריורס שייטו לגמר בקלות הרבה ביותר, כשבאליפות המערב היא פוגשת לוזרית גדולה אפילו יותר מהקליפרס, ושמה יוסטון. אז הם עשו צחוק מיוסטון.
ואז בא הגמר.
קיירי אירוינג מיד נפצע בדקות הראשונות של המשחק הראשון וקליבלנד שיחקה 5.5 משחקים מה-6 בלעדיו. קווין לאב – הריבאונדר הטוב ביותר בקבוצה ושחקן של 15-20 נקודות למשחק, לא שיחק. הקבוצה כולה היתה ב-DISARRAY בגלל זה. זה כאילו תוציאו לווריורס את סטפן קרי ודריימונד גרין.
עם קבוצה צולעת ומדדה כזאת קליבלנד הצליחה להוציא שני נצחונות.
העונה הכל שונה. הווריורס בירידה תלולה בגלל שני דברים:
1. הקבוצות למדו כיצד לשחק נגדה.
2. הקסם שלהם אבד. הם פשוט לא טובים בזמן האחרון כפי שהיו בתחילת העונה.
לווריורס בעייה רצינית ביותר שאמש התגלתה בכל מערומיה: אין לה כל מסה, ואין לה כל PRESENCE תחת הסל. אתה מוריד ממנה את יעילות הזריקות מרחוק, והווריורס קבוצת אמצע טבלה במקרה הטוב. אמש היה זה סולינג'ר שהראה את 'קבוצת הבייגלה' שהיא ווריורס: קבוצה ללא סנטר; קבוצה ללא פרונט ליין. גרין הוא שחקן טוב עד טוב מאד (אף הוא אוברייטד) אבל הוא נמוך.
קליבלנד, העמוסה באמצע עם טימוטי מוזגוב, צ'נינג פריי, וטריסטן ת'ומפסון (ואז לאב בא עם כל הריבאונדים שלו) תעשה מהווריורס דייסה תחת הסל.
ואז מגיעים למאמנים. אני יודע שלא נעים יהיה לשמוע זאת, אבל טיירון לו מוכיח את עצמו לי כמאמן טוב מאד שיום אחד יהיה מצויין. אמש בחצי הראשון הוא לא פחות ולא יותר צעק (או לפחות זרק דברי תוכחה) על לברון!!! אני לא ראיתי א-ף פ-ע-ם את בלאט מרים קול על לברון. בטיים-אאוטים השחקנים נמצאים סביבו ומקשיבים לו, בעת שעם בלאט כל אחד הסתכל בכיוון אחר.
לא רק זאת, אלא שהקליבלנד התחילה לשחק משחק שלעולם לא שיחקה עם בלאט: הכדור נע במהירות מאחד לשני כשלברון אף פעם – א-ף פ-ע-ם – לא נעמד כמו פעם, אוכל שניות חשובות בזמן שכולם מצפים מה יקרה, ואז יוצא לדרך לעשות את השטיק שלו.
דבר זה נמחק לחלוטין ממשחקה של קליבלנד שהתחילה לשחק משחק מסירות מהיר, עד מציאת האדם הפנוי, ולכן חלוקת הנקודות המצויינת בין כולם.
ומנגד? אני אומר זאת בכל הרצינות וללא כל ניסיון להלהיט ויכוח: גם סטיב קרי, וגם לוק וולטון הם בין המאמנים הגרועים ביותר בליגה. שניהם CLUELESS ביחס לשאר המאמנים. סטיב קאר הוא OUT OF IT COMPLETELY כשכל מה שהוא מסוגל לומר לקבוצתו הוא "אתם הרי יודעים שאנחנו יכולים למחוק דפיציט של 10 נק' בשתי דקות".
כן?????
אז אולי הוד מעלתו יאמר לנו גם איך לעשות זאת?
כשהקבוצה שיחקה במג'יק שלה, וולטון – ואח"כ הוא – ישבו מחוייכים ומבסוטים. אבל כשצריך ידע, שניהם טירונים חסרי מושג. וולטון רכב על תעופה, ומג'יק אדיר, אבל אם אתם זוכרים אותו כשחקן הוא לא היה הרבה יותר מסתם איזה אהבל מחליף בלייקרס. אני לא ראיתי דבר אחד שהוא עשה לשנות את דעתי שהוא מאמן עם מושג. יכולתם לשים במקומו את ISH (היי, ISH, אתה מוזכר שוב! כנראה שהפכת לגולש חשוב!) והווריורס היו משחקים באותו מג'יק.
אני לא כתבתי מילה אחת כדי להלהיט גולשים. כתבתי את דעתי האמיתית מאלף עד ת'.
BOSTON CELTICS (44-32) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
E. Turner | F | ***37:14 | 8-13 | 1-1 | 4-4 | +9 | 1 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 5 | 0 | 2 | 21 | |
A. Johnson | F | 26:22 | 3-5 | 0-1 | 1-5 | +4 | 2 | 7 | 9 | 2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 7 | |
J. Sullinger | C | 26:35 | 7-13 | 2-2 | 4-6 | +1 | 4 | 8 | 12 | 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 20 | |
A. Bradley | G | 34:54 | 5-12 | 1-5 | 4-6 | +2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 15 | |
I. Thomas | G | 33:17 | 9-20 | 1-5 | 3-5 | +4 | 0 | 0 | 0 | 6 | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 22 | |
M. Smart | 27:44 | 3-7 | 1-3 | 0-0 | -7 | 1 | 3 | 4 | 6 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 7 | ||
K. Olynyk | 17:19 | 2-8 | 1-4 | 2-2 | +2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 0 | 1 | 7 | ||
J. Jerebko | 19:56 | 4-6 | 1-2 | 0-0 | +4 | 0 | 4 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | ||
T. Rozier | 16:39 | 0-3 | 0-0 | 1-2 | -4 | 1 | 4 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | ||
J. Crowder | DND – REST | ||||||||||||||||
R. Hunter | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
J. Mickey | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
T. Zeller | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 41-87 | 8-23 | 19-30 | 11 | 33 | 44 | 28 | 14 | 10 | 14 | 1 | 7 | 109 | |||
47.1% | 34.8% | 63.3% | TEAM REBS: 13 | TOTAL TO: 14 |
GOLDEN STATE WARRIORS (68-8) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
FIELD GOALSREBOUNDS | |||||||||||||||||
POS | MIN | FGM-A | 3PM-A | FTM-A | +/- | OFF | DEF | TOT | AST | PF | ST | TO | BS | BA | PTS | ||
H. Barnes | F | ***34:58 | 5-11 | 4-9 | 0-0 | +1 | 3 | 5 | 8 | 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 14 | |
D. Green | F | 36:37 | 5-13 | 3-8 | 3-3 | -1 | 2 | 7 | 9 | 7 | 3 | 6 | 4 | 2 | 0 | 16 | |
A. Bogut | C | 18:20 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | -11 | 1 | 3 | 4 | 2 | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 4 | |
K. Thompson | G | 37:03 | 6-16 | 2-6 | 1-1 | -8 | 0 | 3 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 15 | |
S. Curry | G | 36:37 | 9-19 | 8-14 | 3-3 | -1 | 0 | 5 | 5 | 6 | 2 | 1 | 9 | 0 | 0 | 29 | |
A. Varejao | 10:19 | 2-3 | 0-0 | 1-4 | +6 | 1 | 2 | 3 | 1 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | ||
L. Barbosa | 17:11 | 4-5 | 2-3 | 0-0 | +6 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 10 | ||
S. Livingston | 19:56 | 3-4 | 0-0 | 2-2 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 4 | 0 | 3 | 1 | 0 | 8 | ||
I. Clark | 09:15 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | +2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | ||
M. Speights | 11:23 | 2-6 | 1-1 | 0-0 | -2 | 0 | 3 | 3 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 5 | ||
B. Rush | 08:21 | 0-2 | 0-2 | 0-0 | -7 | 0 | 2 | 2 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | ||
J. McAdoo | DNP – COACH'S DECISION | ||||||||||||||||
Total | 240 | 38-83 | 20-43 | 10-13 | 8 | 33 | 41 | 25 | 24 | 12 | 22 | 7 | 1 | 106 | |||
45.8% | 46.5% | 76.9% | TEAM REBS: 7 | TOTAL TO: 22 |
מומי שאוהב חציל בטחינה
2 אפר 2016 17:27:02טיירון לו יכול להצליח במקרה הטוב כמתלה למגבות
גולדן סטייט הפסידה 8 פעם העונה , הם בכושר קטסטרופה
קר חסר מושג שהוא לא מושיב את הכוכבים על התחת ומכניס אותם ללחץ בשביל השיא
מומי היה מושיב את הכוכבים לנוח עד הפלייאוף שלא יפצעו חס וחלילה נגד הפלח
3 הפסדים בשנתיים באורקל (לא כולל פלייאוף ) זה כבוד גדול
שגיא נאור
2 אפר 2016 17:36:33אוי מנחם מאיפה להתחיל?!
מזה שעם כל החסרון בגובה הווריורס טחנו לקאבס את הישבן בקליבלנד 30 הפרש?!
מזה שהסמכות של טיירון לו כמאמן הסתכמה בשניה אחת כששאמפרט תלה עליו מגבת?!
מזה שהקבוצה הבינונית הזאת מנצחת כל דבר שזז העונה?!
מזה שמרוב שקבוצות למדו אותה היא לא הפסידה בבית 14 חודשים?!
היא מגמגמת לאחרונה, זה נכון. אבל רק ביחס למה שהתרגלנו לראות ממנה עד האולסטאר.
ולגבי הקאבס – ראיתי את המשחק מול אטלנטה והמחצית הראשונה היתה באמת מרשימה. החצי השני היה חלש.
שגיא נאור
2 אפר 2016 17:38:25ועוד מילה לגבי קר – בפלייאוף אשתקד הוא הוכיח עם כמה התאמות נהדרות שהוא מטח כדורסל נהדר.
מנחם לס
2 אפר 2016 17:50:10עניין המגבת הה עניין שעבר. אילו זה היה קורה היום, שומפארט היה יושב על הספסל עד סוף העונה.
MARK MY WORD: טיירון לו מתפתח להיות מאמן גבה קומה בליגה הזאת.
שי אבן צור
2 אפר 2016 19:25:42אם זה היה קורה היום? זה קרה לפני שלושה ימים!!!
מה השתנה בשלושת הימים האלה? העולם הספיק להתהפך ולא ידעתי?
מנחם לס
2 אפר 2016 19:36:56אלוהים ברא את העולם בששה ימים
שי אבן צור
2 אפר 2016 19:59:59LOL הרגת אותי מנחם 🙂
אבל הוא אלוהים. כאן אנחנו מדברים על טיירון לו…
גור גולן
2 אפר 2016 22:14:09+גדול לשי
guy
2 אפר 2016 17:39:54אני פשוט לא מצליח לאהוב אותם.
הם כאילו מתוקים מדי והכל יפה מדי בשביל להיות אמיתי.
בקרוב יתחילו לצוץ סדקים במיני אוטופיה שלהם, וכשיתחיל קצת לא ללכת להם הם יקרסו תחת הלחץ.
מנחם פעמים רבות אני לא מסכים איתך וחושב שדבריך באים ממקום של פרובוקטיביות, אבל הפעם אני מסכים איתך לגמרי
yonatan segev
2 אפר 2016 17:52:46אל תדאג לווריורס. זאת הדוגמה הקלאסית לכמה הזיכרון של אוהדי הספורט קצר. יום אחד – אפילו שבוע, השם ירחם! – הם לא קורעים את כל הקבוצות ב-30 הפרש פתאום הם לא שווים מאומה. 68-8 זה מאזן שלא הולך ברגל, בלשון המעטה. אל תדאג, הם עוד יזכירו לך למה הם הגיעו לזה.
הייט-אשברי
2 אפר 2016 17:58:041000 +
גור גולן
2 אפר 2016 22:14:34+10000
הייט-אשברי
2 אפר 2016 17:57:02נו באמת . אין גבול לשטויות , מנחם ? גם נימוקים צריכים להיות מגובים בצורה סבירה . ממה להתחיל ?
הקבוצה הצולעת והמדדה של קליבלנד , לדבריך , משחקת מאז סוף דצמבר גם עם לאב ( שחזר כבר בראשית השנה ) וגם עם אירווינג . לא רואים את ההבדל הגדול איתם לעומת סדרת גמר הפלייאוף , בעיקר כי שניהם חורים בהגנה . ואני מזכיר לך שאיתם ג"ס ניצחה פעמיים את קלייבלנד השנה – בראשון בג"ס אפילו בהרכב חסר , ובשני בקליבלנד בבלואאוט .
לגבי נוכחות מתחת לסל , אתה מתעלם מהעובדה שיש לג"ס 2 סנטרים מצויינים עם הרבה נוכחות . מה לעשות שאחד מהם , אזלי , פצוע כבר חודשיים , והשני , בוגוט , משחק כל העת עם בעיה בבוהן , והלילה נטש את המשחק בתחילת הרבע השלישי אחרי חבטה בצלעות . אני רוצה לראות את קליבלנד משחקת עם נוכחות מתחת לסל בלי מוזגוב וטריסטן .
אתה ממשיך במסורת הסקת המסקנות ממשחק אחד . זה נחמד לעורר כאן דיונים ערים באמצעות פרובוקציות , ואני מתחייס לדבריך בשעשוע קל. זה לא עושה אותם נכונים . כשיבוא הפלייאוף תראה את הלוחמים של פתיחת העונה , ולא את הקבוצה המותשת והפצועה של עכשיו.
איתי
2 אפר 2016 18:03:28לא יודע אם גולדן סטייט תיקח אליפות
אבל
אם קליבלנד תיקח זה רק בגלל לברון ואם היא תפסיד זה לא רק בגללו.
לכן שוב לפלופ יוצא ברווח מכל הסיפור…
בקיצור לברון הוא הפוליטיקאי מס' 1 בליגה !!
למר מנחם היקר
2 אפר 2016 19:03:31ממש לא קשור לפולטיקה, לברון שנה שעברה סחב סגל ששווה סוף טבלה ל2 משחקים מהאליפות, אתה יכול לשמוא אותו אבל היא אפשר להתעלם מהעובדות.
סקוטי
2 אפר 2016 18:09:29אני בטוח שגם לבולס של ה 72-10 היה איזה גל או שניים במהלך העונה שהם לא היו במיטבם אבל כשהגיע הפלייאוף הם התאפסו ולקחו אליפות. בשורה התחתונה ג"ס כולה עם 8 הפסדים, זה מטורף. היא תחזור לשיא בזמן הפלייאוף.
חוץ מזה קליבלנד יציבים השנה בערך כמו מצבי הרוח של לברון. אני אחכה לסיבוב הראשון מול שיקאגו או דטרוייט כדי לגבש החלטה.
מאור
2 אפר 2016 18:26:14מנחם אני איתך
אבל לדעתי האמיתית הבעיה של גולדן סטייט לא תהיה קליבלנד, אלא סאן אנטוניו.
והבעיה של לברון לא תהיה קרי, אלא לנארד.
ועם כל הכבוד למתלה המגבות טיירון לו הוא לא באותו סקאלה כמו פופוביץ.
יאן
2 אפר 2016 18:28:26ה1 באפריל נמשך אצל מנחם ה300 שלשות של קרי הם רק
מזל, הרי שהוא התאמן 5 10 שעות ביום לקלוע ליי אפ.
בדיחות קורעות בהקצנות של מנחם ב2 הכתבות האחרונות,
בספק אם הקאבס יגיעו לגמר, בוסטון טורנטו התחזקו,
אם יגיעו יהיה שווה לראות כי הוורייס או הספרס יטחנו
אותם עד דק, ויתנו ללברון לבכות בחי או בחדר הלבשה.
כתבותיך מנחם טובות, אך ה2 הללו הזויות. בקרוב תבין.
אפלטון
2 אפר 2016 18:35:51אני לא מחובבי גולדן סטייט, זה כבר כתבתי כאן באיזה פוסט בתחילת העונה. גם אני חושב שהם אוברייטד ביחס לקבוצות היסטוריות בליגה.
א-ב-ל, קר מאמן מצויין. יותר ממצויין. לא חשבתי שיהיה לו מה להראות.בפלייאוף הקודם והוא היה שם אול אין, ההתאמות, בביטחון שהקרין לשחקנים, בהורדת הלחץ במצבים שבהם לברון וקבוצותיו מתחילים לצרוח אחד על השני.
יותר מהכל, אני נותן את הקרדיט להצלחה הפנומנלית של גולדן סטייט לשני אנשים- קרי, בעונת mvp בלי כוכבית, בלי סימני שאלה ובלי אבטיחים, ולקר שאם שוב לוקחים ממנו את תואר מאמן העונה זה בזיון שאין כמוהו.
אגב, יכול להיות שפופ יכנס לבעיה עכשיו אם יראה שיש סיכוי ליתרון ביתיות הוא יהיה חייב להביא את התותחים הכבדים ונראה משחקים על אמת
סוס מעץ
2 אפר 2016 18:37:06רכבת הרים ושמה דעתו המלומדת של הדוקטור
אי אפשר לגזור את דינה של קבוצה אחרי משחק לא מוצלח אחד
ולייחס את הקליעה של קרי מרחוק למזל, זה טיעון לא מנומק ולא רציני.
עדיין לא רואה אף קבוצה בליגה מנצחת אותם בסידרה של שבעה משחקים.
כבש
2 אפר 2016 18:37:06הפעם כל המגיבים צודקים ומנחם לא.
מה שנכתב על קר ווולטון, הזוי מאליסה בארץ הפלאות,
או ארץ העיזות, גם העיזות לא מסכימות איתך.
קר עוד יחשב לאחד הגדולים אי פעם כמאמן, הוא גאון.
סוס מעץ
2 אפר 2016 18:38:13וטיירון לו מאמן בעל שיעור קומה 🙂
דובי
2 אפר 2016 19:19:41קארי קולע השנה מטווח של 10 מטר ומעלה ב52%. שאר הליגה קולעת מהטווח הזה ב7%. מקריות ומזל לא מביאים לאחוז כזה.
המסה של הווריירס מתחת לסל תכלול את בוגוט, ספייטס, ורז'או ואזילי. זה הרבה בכל קנה מידה.
יחד עם זאת, קר הראה את הצעירות שלו כמאמן כשהעדיף לרדוף אחרי שיאים במצוות הקהל והשחקנים במקום לתכנן עונה כמו שצריך, עם מנוחות יזומות והגעה לשיא בפלייאוף.
הוא לא חשב על זה שהרבה יותר מביך יהיה לשבור שיא ניצחונות ולא לקחת אליפות.
יותר מכל, קארי נראה תשוש.
מקווה בשביל יותם שהחזרה של איגודאלה ואזילי תפיח בהם את החיים מחדש.
Berch
2 אפר 2016 19:26:10לא מעניין אותי כלום… לא לברון ולא נעליים….
מאז שטיירון לו ליכלך לאייברסון מחמל נפשי את סוליות הנעליים אני לא אוהב אותו בכלל.
שלברון יקח טבעת שנה הבאה עם המאמן החדש… לא השנה.
מייק
2 אפר 2016 19:37:50מה חידשת כאן שלא כתבת בעבר ?
מנחם לס
2 אפר 2016 19:40:26שוב, המורה שלי קווינט היה החכם הגדול שאמר שוב ושוב – "נחכה ונראה".
Smiley
2 אפר 2016 22:47:24מנחם, ה"נחכה ונראה" שלך כבר אבד עליהם הקלח. עד עכשיו האשים ת'אביט וג'ביל מגי מחכים להיות תאומים המגדל להם פיללת.
שי אבן צור
2 אפר 2016 19:41:15קר כ"כ גרוע שהוא לקח סגל של סיבוב ראשון, לקח איתו אליפות בעונה הראשונה ואולי עוד אחת בעונה שאחרי תוך כדי שהוא כנראה משווה או אפילו שובר את המאזן הטוב בהיסטוריה של הליגה
מנחם לס
3 אפר 2016 00:06:33גם פיל ג'קסון הוא מאמן בלי מושג ויש לו 11 טבעות או משהו כזה.
תן לי מייקל וכדור, ואני המאמן הגדול בעולם
LJ
2 אפר 2016 19:51:35לא יודע, איכשהוא מה שאתה אומר פה לא מסתדר לי עם שתי עונות של לפחות 137 ניצחונות, שזה הכי טוב אחרי שיקאגו של ג'ורדן.
סך הכל לבוסטון יש מאצ' אפ טוב נגד גולדן סטייט, עד כמה זה רלוונטי לקליבלנד אני לא יודע…למרות ששוב אני חושב שקליבלנד כן תיקח את האליפות, פשוט לא צריך להוריד את הערך של הלוחמים ככה, בכל זאת קבוצה היסטורית.
מנחם לס
3 אפר 2016 00:07:21גם פיל ג'קסון הוא מאמן בלי מושג ויש לו 11 טבעות או משהו כזה.
תן לי מייקל וכדור, ואני המאמן הגדול בעולם
יאיר זעפרני
2 אפר 2016 20:19:15חיכיתי לטור הזה כל היום.
הסיבה היחידה שהווריירס אולי לא ייקחו אליפות בגללה היא הספרס, שנמצאת בעונה אדירה משל עצמה. זה לא גורע מהווריירס אלא רק מוסיף להישג של הספרס.
ההזוי זה שהם עם 68 ניצחונות העונה ועדיין לא הבטיחו את המקום הראשון בליגה.
קליבלנד? יש יותר סיכוי שהם לא יגיעו לגמר מאשר שהם ייקחו אליפות.
שפר
2 אפר 2016 20:21:35לא יודע על מה אתה מסתמך כשאתה אומר שקר לא יודע לאמן.מקוהה שזה לא על ה 2 דקות שעושים למאמנים wire . כי מבחינת תוצאות לא מבין איך אפשר להטיל ספק ביכולות שלו. לגבי הקסם שאבד נכון שבחודש האחרון הם משחקים קצת פחות טוב וכנראה שכל הרעש סביבם מתחיל להשפיע ולגרום לזחיחות מסוימת. ולכן אני חושב שההפסדים הללו יעשו להם טוב בסך הכולל ובסופו של דבר הם שוב יקחו את האליפות . היחידה שיכולה לעשות להם בעיות היא סן אנטוניו אבל קשה לי לראות אותם עומדים בקצב של גולדן סטייט במשך 7 משחקים.
מנחם לס
3 אפר 2016 00:11:18גם פיל ג'קסון הוא מאמן ללא מושג (ועכשיו הוא מפרק גם את הניקס עבור 12 מיליון לשנה) ויש לו 11 טבעות (מייקל, פיפין, קובי, שאקיל, וכאלה). גם לך היו 11 טבעות אילו היית הוא ואילו לקחת קורס אימון כדורסל דרג ג'
שפר
3 אפר 2016 01:58:50לא מסכים בכלל. לפי הטענה שלך אין חשיבות למאמן בכדורסל בחיית מה זה כדורגל. כדורסל זה אחד המשחקים שכמות ההחלטות שהאמן מקבל בו היא גדולה ביותר ולפי כך גם ההשפעה שלו אמורה להיות בהתאם. מסכים שבלי שחקנים טובים אין למאמן מה לחפש אבל בכל זאת רק מהתבוננות קצרה במשחק של גולדן סטייט רואים שיש מחשבה ושיש מי שמנהל את ההצגה
Ish
2 אפר 2016 20:37:39פחחח, איתי בתור מאמן הוריירס עושים 80 נצחונות.
עידן
2 אפר 2016 21:29:47אחחח…אני פשוט אוהב את המשחק הזה!!!
מנחם תענוג לקרוא את הטורים שלך גם אם אתה לא מסכים איתם או שהם ירגיזו הם עדיין יעוררו את העונג לקרוא אותם 🙂
אני גם כתבתי כבר כמה פעמים שג"ס נמצאים בנסיגה מאז האולסטאר ומשהו לא מתקתק שם דווקא בהגנה. למרות זאת אני חושב שדווקא במשחקים האחרונים הם מקרטעים כי איגודלה מאד מאד חסר להם. מעניין לראות איך הם יתמודדו עם הדברים בפליאוף, רק ככה נדע האם לפנינו קבוצה היסטורית עם שחקן היסטורי.
אין לי מושג מי תזכה באליפות אבל אין ספק שזו כבר עכשיו עונה כיפית ומרתקת…יאללה שיתחיל כבר הפליאוף!
רועי ויינברג
2 אפר 2016 22:05:09הם עייפים. עייפות פיזית (הקבוצה עם הכי הרבה בק-טו-בקס העונה), ומנטלית בגלל עונה שלמה של באזז מטורף ורדיפה אחרי שיא (Chasing History). זה טבעי, וזה קורה לכל קבוצה. גם הבולס ההיא הפסידה 2 משחקי בית בסוף.
השאלה היא איך הם יצאו מזה, וזה תלוי ב-2 דברים:
1.סטיב קר. היתרון שלהם הוא שקר היה בקבוצה שעשתה את זה, וכמעט עשתה את זה בעונה שלאחר מכן. הוא יודע איך ג'קסון טיפל בזה, ולמד הרבה משם. זה ישפיע.
2.היריבה בסיבוב הראשון. אם היריבה בסיבוב הראשון תהיה קבוצה שתנסה לשחוק אותם, כמו יוטה, או יריבה כמו דאלאס או יוסטון, זה סיפורים שונים לגמרי. בכל מקרה קשה לראות את הסדרה נגמרת ביותר מ-5 משחקים, אבל יהיה הבדל במצב של הווריורס שתצא משם.
עדיין, כשלעומתם הספרס באה רעננה יחסית (בזכות המנוחה של הכוכבים ומעט התשומת לב מהמדיה בהשוואה לווריורס) לפלייאוף, הם הפייבוריטים בסדרה מולם. למרות הביתיות.
גור גולן
2 אפר 2016 22:15:47מנחם נו באמת: ״הווריורס בירידה תלולה בגלל שני דברים״
ירידה תלולה, בסך הכול תקופה לא טובה ! קודם קליבלנד יעשו תקופה טובה ואז נדבר…
Smiley
2 אפר 2016 22:55:561. קיירי ארווינג נפצע לדעתי לקראת סוף המשחק או בהארכה, לדעתי, ולא בתחילת המשחק כמו שרשמת.
2. הווריורס משחקים בלי שני מחליפים חשובים כבר הרבה מאוד זמן. איגודאלה שאין ממש באמת להרחיב על חשיבותו ואזילי שעשה השנה קפיצת מדרגה.
3. "אוברייטד ברמות" לא מפסיד רק 8 משחקים, נראה לי גם מזל לא נכנס פה כי מדובר על עונה שלמה.
4. אם קבוצות למדו לשחק מולם אז איך זה שעדיין רק 8 הפסדים.
5. קאר מאמן מצויין, והיה שחקן אצל שניים מהגדולים ביותר. כך שהוא היה בשתי אסכולות שונות וראה דבר או שניים בקריירה. לזלזל בו זה פשוט עלבון למי שרושם זאת. גם על ספולסטרה (אהובו של מנחם) אמרו שהוא לא מתאים וזאת לא חוכמה עם השחקנים שיש לו, אבל בכל זאת, בשביל 4 גמרים ושתי אליפויות אי אפשר מאמן שהוא דחליל.
4. גם אם קליבלנד יקחו אליפות ומנחם ירוץ ערום באתר פה ויצעק "אמרתי לכם", בסופו של יום זאת הnba וכל מי שמבין עניין יודע כמה קשה לקחת אליפות, בטח שתיים ברצף.
Ish
2 אפר 2016 23:53:29הוא נפצע בהארכה, אבל למנחם קשה עם זה מבלבלים אותו עם עובדות.
מנחם לס
3 אפר 2016 00:14:15כשתהיה בן 78 לא תזכור אם בחרבון יושבים או עומדים. אז לא זכרתי. ביג דיל
מאיר אריאל
3 אפר 2016 00:48:50חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול
Ish
3 אפר 2016 01:21:09😀
אחד העם
3 אפר 2016 01:39:58+222
מוש השור
3 אפר 2016 03:30:17תגובת השנה 😂😂😂
גור גולן
3 אפר 2016 07:26:19+10 גדול
אשך טמיר המקורי
3 אפר 2016 07:48:03🙂 גדול מנחם
לא יושבים ולא עומדים – כורעים
no funny shtuff
3 אפר 2016 20:05:13גדול מנחם, תשובה לעניין 😂
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
2 אפר 2016 23:43:3273 – 9 זה משהו שאתה רודף אחריו.
זה לא מהשיאים של "מספר הניצחונות הכי גבוה ביחס למספר מוכרי הנקניקיות ביציע". זה שיא עם משמעות. את סוגיית ה "באיזה מחיר ?" וסיכוי/סיכון, הצוות המקצועי והשחקנים יודעים ומרגישים יותר טוב מאיתנו. מצד שני יכול להיות שנכנסו שם לורטיגו. החמצן די דליל שם בגבהים של ה 72 – 10…
עגל
3 אפר 2016 07:43:49+++
כבש
3 אפר 2016 00:03:36ברץ הפלת אותנו מהסוליות, טיירון שולח זר התנצלות
לאייברסון עקב דבריך. גדול.
סולי
3 אפר 2016 00:46:23עם כל הכבוד לך מנחם- ה"חכה ונראה" שלך לא שווה כלום
אתה כותב שלושה טורים ביום שאחד מהם זה: קליבלנד תיקח אליפות כי אני חזיתי זאת עוד מתחילת העונה (ובסוף רושם שבכלל לא יפתיע אותך אם הם לא יקחו בסוף)
בטור השני אתה רושם שאפילו אתה יודע שג"ס קבוצה היסטורית וזה יהיה הפתעת העונה אם הם לא ייקחו אליפות(חוץ מזה שאתה חזית שקליבלנד יקחו…או הפלח)
ובשלישית אתה רושם כמה ס"א מנוסים והם אוהבים לבוא מתחת לרדאר וזה צפוי שהם יקחו ת'אליפות (אבל בעצם הפלח לא מבין כלום והם קבוצה זקנה ועייפה ואתה חוזה שיפלו מהרגליים בפלייאוף..)
אכן..לפי ההרגשה שלי אתה תיהיה צודק בסוף
צביקה
3 אפר 2016 00:46:51מנחם – בוא נתערב שהם שוברים את השיא?
בנוסף, יש לי תחושה, שאחרי שיגיעו למשחק לפני האחרון ללא הפסד, ויוכלו לבחור האם להשפיל את ס"א בבית למנוע מהם לעבור את השיא של בוסטון, קר ישחק כל המשחק עם פופ משחקי מוח, ובסוף ינצח אותו בבית כדי להצהיר הצהרה ברורה.
מה שכן, אם לפני כן כבר ס"א יפסידו (היום, לטורונטו. קשה להאמין, אבל לא בלתי אפשרי), וג"ס יגיעו ללא הפסד נוסף, הם יתנו לכוכבים לנוח ולא יהיה אכפת להם בכלל להפסיד לדורבנות.
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
3 אפר 2016 00:58:33אני מוכן להתערב על מאייה. לדעתי הם יסיימו במאזן של הבולס.
אבל אני יותר מאשמח לשלם את המאייה הזו..
דקסטר
3 אפר 2016 01:27:11רק מעצים את גודל ההישג של הווריוס.
אחת העונות הכי גדולות של שחקן בהיסטוריה, שמשחק עם אחד הקלעים הטובים שהיו ועם שחקן שהוא איום מתמיד על הטריפל דאבל
בנוסף וכנראה שמדובר בקבוצה הכי נטולת אגו ועם הדינמיקה הקבוצתית הכי טובה שהייתה.
נוסיף על זה הפסד אחד בודד בלבד בבית העונה והמון משחקים שהמזל הלך איתה.
המרדף הזה לאיזור חיוג ה 70 נצחונות מדלל את כל המאגרים הפיזיים והמנטליים, ואכן מדובר בשיא אלמותי ששבירתו תיזכר כמו טבעת אליפות לכן אים כל היגיון לנסות לשחק באש עם מנוחה לשחקנים, הם צריכים ויעשו הכול כדי לשבור את השיא.
ושוב, כל מה שקרה העונה גורם להעריך אפילו יותר את שיא הניצחונות של שיקגו.
Smiley
3 אפר 2016 13:09:45לא לא, השיא הזה לא שווה הרבה אם בסופו אין לך טבעת אליפות.
יאיר הורניק
3 אפר 2016 03:26:36האמת שכל העסק נראה לי מאוד מגוחך…
אני יכול להבין שאנשים אומרים שגולדן לא תיקח אליפות כי פופוביץ'\לברון יפתיעו אותם. אני יכול להבין שאנשים אומרים שגולדן סטייט לא טובים כמו שיקאגו של מייקל, לא משנה כמה המאזן שלהם יהיה טוב בסוף העונה. אבל שמתחילים לכתוב על גולדן סטייט כאילו היא איזה קבוצה רופסת, שאם היא תנצח משחק פלייאוף אחד זה יהיה נס, אני פשוט לא יכול להבין!! הלו חברה, הקבוצה בדרך למאזן הטוב או השני הכי טוב בהיסטוריה! הקבוצה הפסידה רק 8 פעמים השנה! הם דורסים כל מה שזז, הם אלופי הליגה(לא משנה כמה מזל היה להם בדרך). מה כולם מתחילים ללכלך עליהם בגלל הפסד בית אחד אחרי יותר משנה שלא הפסידו בבית??? לפני לא הרבה זמן כל האתר(כולל כולם, בלי יוצא מן הכלל) שיבחו אותם והודו לאל שהם זוכים לראות אותם משחקים. הפסידו משחק בית אחד, מדברים עליהם כאילו הם פילדלפיה במקרה הטוב. אני לא מתייחס לשיאים שהם שוברים, הקבוצה משחקת כדורסל פשוט נפלא, הפסידו משחק אחד? קורה לכולם! מי שרוצה להגיד שקליבלנד בדרך להפתיע אותם בגמר, בכבוד. אבל אנשים פה מדברים כאילו אם גולדן תגיע בכלל לגמר, היא לא תיקח לקליבלנד משחק בחיים וזה גורם לי לתעות קצת לגבי ההבנה פה של אנשים בכדורסל. כולם מביאים דוגמאות מהלילה האחרון ומשווים בין המשחק של הווריורס נגד בוסטון לקליבלנד נגד אטלנטה. אתם רוצים שאני אתן לכם לפחות שלושים דוגמאות של לילות אחרים השנה שגולדן שיחקו כדורסל מושלם וקליבלנד כדורסל של הפועל באר טוביה?!
רק מילה אחרונה למנחם לסיום, מזכיר שאמרת ביום שמינו את לו לתפקיד, שהוא לא יבחן לא מחר ולא מחרתיים, אלא בפלייאוף. מאז הוא עבר פתיחה נהדרת, ירידה דרסטים עם רצף משחקים מזעזע ושניים או שלושה משחקים טובים עכשיו. לפני שאנחנו יוצאים בהצהרות, בוא נחכה לפלייאוף כמו שאמרת ושם נראה מה הוא שווה
איל רדושקוביץ'
3 אפר 2016 04:12:14מנחם יצאת מנחם.
קליבלנד בספק לגמר. מאמין שבוסטון מיאמי ואפילו אטלנטה יכולים להעיף אותם, משום מה טורונטו לא נראים לי בסיפור.
טיירון לא מאמן בשביל אליפות.
יאללה שיתחיל כבר הפלייאוף…
MJ234523
3 אפר 2016 07:18:17אוי מנחם מנחם מנחם!
אתה מדבר לעניין ומתלהב מהמשחק כמו ילד סקרן, שאפו!!!!
אך לצבוע כל דבר בשחור ולבן?
סטיב קר – ג-ר-ו-ע????
לו – מצליחן?????
מה עם משחק החדירות של הוורירס? מה עם הקשיחות ההגנתית? מה עם הקיצוניות של לברון? כנ"ל קווין לאב?
מה עם הלוזריות של לברון? {להזכירך את זריקת הבלוקים מהשלוש במשחק של "השלשה"}
נו באמת!
אוהד ס"א
3 אפר 2016 09:24:47התקופה של שלהי הליגה הסדירה היא מאד מטעה. קשה מאד להעריך יכולת של קבוצה לאור התוצאות או הדרך שהיא מציגה לאורך התקופה הזאת.
ישנן קבוצות שמורידות הילוך מכוון לקראת משחקי הפליאוף (בניגוד למצופה, השיא של הקבוצה צריך להגיע בתחילת יוני ולא באמצע אפריל) ולא מראות את היכולות שלהן. קבוצות אחרות שמות את הדגש על יצירת מומנטום חיובי לקראת הפליאוף על מנת להגיע אליו חמים.
נכון, אפשר לראות סימני עייפות אצל הלוחמים. ישנה ירידה ברמה והשיא האידיוטי שלהם חונק אותם. אבל, אין לאף מושג איך הם ייראו בפליאוף. אין כאן שחור ולבן. יכול להיות שהם יעופו מול הקליפרס ויכול להיות שהם יעשו סוויפ על הספרס.
מושון
3 אפר 2016 10:48:36תרשמו : קליבלנד וג"ס לא יהיו בגמר השנה.
ומנחם, מה עם איזו כתבה על בוסטון? הסוס השחור של הליגה השנה.
ונראה שהולכת לעשות צרות גדולות בפלייאוף המזרח.
we are one superstar!!!
כמו שאמרתי כל השנה, שחקן שרוצה אליפויות בשנים הקרובות, מוזמנים לבוסטון
עגל
3 אפר 2016 12:35:31קראתי שוב את הטור בשביל הכיף ואז שוב פעם את הפנינה
"אני אומר זאת בכל הרצינות וללא כל ניסיון להלהיט ויכוח: גם סטיב קרי, וגם לוק וולטון הם בין המאמנים הגרועים ביותר בליגה"
נהניתי, ממש נהניתי, היה שווה.
קק
3 אפר 2016 14:40:59במילון תחת ההגדרה פתטי יופיע הטור הזה
דרור
3 אפר 2016 14:52:05https://www.youtube.com/watch?v=mwc8omasnEI
החל מ-04:09
דרור
3 אפר 2016 14:52:48צ'נינג פריי יודע שהוא "נוכחות בצבע"? שלא יגלו לו בטעות, הוא יתבהל ויברח להרים להתבודד.
מנחם לס
3 אפר 2016 18:01:13אין לי כוח לענות לכל אחד מהמנסים 'להעליב' אותי, אז אגיד לכולם ביחד: למה שלא תקפצו לי? אני שכחתי יותר כדורסל ממה שאתם – יחד – כולכם אי פעם תדעו, אז כל ויכוח אתכם הוא – איך אומרים? – בזבוז זמן.
יהודה שישליק
3 אפר 2016 19:09:18קפצנו…
עדיין זה נשאר אחד הפוסטים הכי הזויים שהיו בשנה האחרונה, ויש תחרות לא קלה
MJ234523
3 אפר 2016 19:02:47חלילה מלהעליב !!! הכל נובע מהערכה עצומה!
להסביר את הפרשנות שלך אינה בזבוז זמן.
אדרבה בא תבאר ל"רפי הבנה" ונטולי השכלה" כמוני איך הגעת לכך שלוק ולטון וסטיבי קר הם "הגרועים ביותר""
שנית:
במהלך העונה הזו בתור אחד שקורא באדיקות, בעיקר את הטורים שלך על גווניהם ראיתי לא אחת איך אתה בעצמך נאלצת לאכול את הכובע לא פעם……
אז למרות הקילומטראז' העצום והידע עדיין נראה לי שהלכת מהבטן ולא מהשכל.
ל-ג-ט-י-מ-י.
MJ234523
3 אפר 2016 20:42:39definitely דבר אחרון:
אל לנו לשכוח שג"ס חסרה את איגי את בוגט ואת אוזילי!!!!!!!!!!
אז לא חכמה להגיד ש"לווריורס בעייה רצינית ביותר שאמש התגלתה בכל מערומיה: אין לה כל מסה, ואין לה כל PRESENCE תחת הסל."
LJ
3 אפר 2016 22:47:42מנחם, לגבי פיל ג'קסון חסר המושג, לפני שהוא אימן את ג'ורדן-פיפן\שאקובי לאף אחד מהצמדים ההיסטוריים האלה לא הייתה טבעת.
אז אולי בכדורסל הוא חסר מושג, אבל להפוך קבוצה לאלופה הוא יודע.
מרקו
4 אפר 2016 14:31:57לא בשביל משהו, אבל קיירי נפצע לא בדקות הראשונות של המשחק הראשון כפי שכתבת, להיפך הוא די כיכב בו מצד קליבלנד. הוא נפצע בהארכה.