סיקור יום שבת – הרצף נגמר / רון טחן

ערב נפלא של כדורסל הגיע לסיומו, במהלכו בוסטון סלטיקס חוללה סנסנציה בגולדן סטייט, כאשר הנחילה לאלופה את הפסדה הביתי הראשון העונה, ועצרה את רצף הניצחונות הביתיים הארוך בהיסטוריה על 54.

 

 

גולדן סטייט ווריורס 106 (8-68)   – בוסטון סלטיקס 109 (32-44)

לפני המשחק: בוסטון תתעייף אחרי שלושה רבעים, ותראה את האלופה מנצחת ב-12

אחרי המשחק: משחק ענק באורקאל ארינה, שהיה צמוד והפכפך לכל אורכו, עד שהסלטיקס הנפלאים, בראשותם של מרכוס סמארט ואוון טרנר, הובילו את קבוצתם ליתרון 10, כשנותרו לנו 8 דק' לסיום המשחק.

גמור? בוודאי שלא. מרגע זה האלופה, בהנהגת דריימונד גרין ביצעה קאמבק גדול, ושלשה גדולה מהפינה של הריסון בארנס 10 שניות לסיום צימקה את ההפרש לנקודה אחד בלבד. במהלך הבא, בוסטון כמעט ואיבדה את הכדור לאחר הוצאת חוץ, שמכל השחקנים למגרש, הגיעה בסופו של דבר לאייזה ת'ומאס, שמצא את עצמו מתחת לסל של המארחת, וסיים עם ליי אפ קל שהגדיל את היתרון ל-3.

במהלך האחרון של המשחק, הלוחמים חיפשו את קלעי השלשות הגדול בהיסטוריה, שהתפנה לזריקה נוחה יחסית, אך החטיא. בארנס לקח את הריבאונד והספיק לקחת זריקת ייאוש, שלא נכנסה.

https://www.youtube.com/watch?v=TsyKBiNaq0c

התוצאה – ניצחון חוץ ענק של הסלטיקס, שנמצאת חזק במאבק על יתרון ביתיות בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

ת'ומאס הוביל את המנצחת עם 22, סאלינג'ר הוסיף 20 נק' ו-12 ריב', וטרנר קלע 21.  את האלופה הוביל קרי עם 29 נק' ו-6 אס' (לעומת תשעה איבודים), וגרין קלע 16, עם 9 ריב' ו-7 אס'. ת'ומפסון נעצר על 15.

אטלנטה הוקס (32-45) 108 – קליבלנד קאבלירס (22-54) 110

לפני המשחק: ההוקס זקוקים יותר לניצחון, ויעשו זאת לאחר משחק צמוד, עם אופציה להארכה.

אחרי המשחק: משחק גדול גם בג'ורג'יה. קליבלנד פתחה את המשחק בסערה והובילה כבר ב-21 נק', אבל ההוקס חזרו למשחק, ולאחר החטאה של לברון 5 שניות לסיום, יכלו לנצח בתום המועד החוקי, אך ראו את טיג מאבד את הכדור.

בהארכה, קליבלנד העצבנית עלתה ליתרון 2 עם שבע שניות לסיום לאחר קליעת עונשין של קיירי אירווינג. ג'ף טיג קיבל את הכדור, והחליט למסור לאל הורפורד שהגיח מאחור לניסיון שלשה, שהלך החוצה, וסיבך את המארחת במאבק על המקום השלישי במזרח.

לברון היה ענק עם 29 נק', 16 ריב' ו-9 אס' (בערב בו עבר את אוסקר רוברטסון בטבלת הקלעים המובילים בכל הזמנים, מדורג כעת במקום ה-11), קיירי קלע 20, ולאב תרם 15.

אצל ההוקס, הורפורד היה מעולה עם 29 נק' ו-12 ריב', וג'ף טיג הצטיין אף הוא עם 28 נק' ו-9 אס'.

דטרויט פיסטונס 89 (36-40)- דאלאס מאבריקס 98 (38-38)

לפני המשחק: במאבק קריטי לשתי הקבוצות, הפיסטונס תצליח לנצח ב-7 הפרש.

אחרי המשחק: ניצחון ענק למאבריקס, שלישי ברציפות, שהגיע בזכות ערב נהדר של ג'יי ג'יי בראה, שלאחר שקלע 18 נק' ו-26 נק' בניצחונות על דנבר הניקס, צלף היום 29 נק', וסידר לקבוצה יתרון של משחק על יוסטון התשיעית.

המושיע של דאלאס?

נוביצקי הבלתי נגמר סייע עם 19 משלו, וזה הספיק לאורחת למרות ערב גדול של מרכוס מוריס (31 נק', 12 מ-17 משדה), 12 ריב', שראו את שני כוכביהם מסיימים עם דאבל-דאבל, בערב בינוני (12 נק' ו-17 ריב' לדראמונד, 11 נק' ו-10 אס' לרג'י ג'קסון).

סקרמנטו קינגס (46-30) 106 – מיאמי היט (31-44) 112

לפני המשחק: לאחר ההפסד המיותר ללייקרס, הפעם מיאמי תצא מקליפורניה עם ניצחון, ב-6 (בול פגיעה).

אחרי המשחק: פתיחה מוחצת של ההיט מול הקינגס (ללא קאזינס המושעה) סידרה לה יתרון גדול, בדרך למה שנראה כניצחון חוץ קל, אך הקינגס, שנהנו מערב מצוין של קוליסון (26 נק') וסת' קרי (21 נק') ביצעו קאמבק.

בסופו של דבר, האורחת הצליחה לשמור על היתרון, וחגגה ניצחון חשוב. ג'ראלד גרין ניצל את חסרונו של וויד והיה ענק עם 30 נק'. דראגיץ' הוסיף 18, ודנג 17.

כמו כן, במהלך המשחק עמרי כספי נפצע בשריר הירך האחורי, וככל הנראה גמר את העונה.

שארלוט הורנטס 100 (31-44) – פילדלפיה 91 (67-9)

לפני המשחק: שארלוט, בקלות.

אחרי המשחק: זה לא היה קל, אבל ההורנטס וקמבה ווקר הגדול (27 נק', 11 ריב') השיגו את הניצחון החשוב. באטום הוסיף 19 נק' ו-7 אס'. פילי קיבלה 34 נק' משותפות מהוליס ת'ומפסון וג'רמי גראנט.

ניו יורק ניקס (46-31) 105  – ברוקלין נטס 91 (55-21)

לפני המשחק: ברוק ינצח בדרבי התאומים, אך הניקס ינצחו ב-12 במשחק עצמו.

אחרי המשחק: ברוק אכן היה טוב יותר עם 16 נק' ו-8 ריב' (לעומת 6 נק' ו-4 ריב' של רובין), אבל הניקס ניצחה בדרבי בעזרת 18 של גאלוואי, ו-16 נק' של דריק וויליאמס, שהוכיח השנה שמקומו בליגה הטובה בעולם.

ממפיס גריזליס 95 (35-41) – טורונטו ראפטורס 99 (24-51)

לפני המשחק: ממפיס תיתן פייט, אבל זה לא יספיק מול הקבוצה הטובה בקנדה, שתנצח ב-13

אחרי המשחק: מלחמה גדולה של הגריזליס (שבעה שחקנים בספרות כפולות) לא הספיקה מול עוד ערב גדול של הצמד לאורי (22 נק') את דרוזאן (27 נק'), שיקוו להמשיך את יכולתם הטובה גם בפלייאוף.

תגיעו גם לפלייאוף?

יוטה ג׳אז 98 (38-38) – מינסוטה טימברוולבס 85 (51-25)

לפני המשחק: צעירי מינסוטה יילחמו, אך המארחת תשיג ניצחון חשוב ב-4 הפרש.

אחרי המשחק: מחצית שנייה מצוינת של המארחת הספיקה לה כדי להשיג ניצחון קריטי בקרב על הפלייאוף. היוורד סיים כקלע המוביל עם 22 נק', ליילס הוסיף 18, ורודני הוד קלע 17 משלו. את המפסידה הוביל וויגינס עם 24, ואנטוני טאונס הוסיף 17 נק' ן-11 ריב'.

פיניקס סאנס 99 (56-20) – וושינגטון ויזארדס 106 (39-37)

לפני המשחק: המכשפים המאכזבים ינצחו ב-11

אחרי המשחק: מרקיף מוריס חזר לפגוש את חבריו לשעבר, וקלע על ראשם 21 נק' (בתוספת 9 ריב'), במהלך ניצחונה של האורחת, שנהנתה מעוד ערב טוב של ג'ון וול (22 נק', 10 אס', 8 ריב'), וקיבלה 21 נק' גם מבראדלי ביל.

מירזה טלטוביץ' הוביל את הסאנס עם 24 נק' ו-12 ריב'. מיודענו פי ג'יי טאקר הוסיף 18 נק' ו-10 ריב'.

מילווקי באקס 113 (44-32) – אורלנדו מג׳יק 110 (44-32)

לפני המשחק: הבאקס ב-8

אחרי המשחק: משחק מהנה לקהל הביתי, שנהנה מטריפל דאבל של הגריק פריק (18 נק', 11 ריב' -11 אס'), ומ-26 נק' של ג'בארי פארקר, בניצחונה של מילווקי על אורלנדו, שקיבלה 22 נק' מניקולה ווצ'ביץ.

Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

איזה בוקר של כיף (:
סוף סוף נגמר הרצף הלא מוצדק הזה עם כל העזרה של השופטים בחודשיים האחרונים . הם היו צריכים להפסיד גם לאטלנטה וגם לפיניקס בבית אבל השופטים הצילו להם את התחת בכל פעם שהמשחק הסתבך .
איזה קבוצה של מלכים יש בבוסטון , איזה מאמן . יש להם את המנטליות להכות כל קבוצה במזרח ואני פשוט מאוהב בחבורה הזאת של הגברים שבאה לאורקל ארינה אחרי הפסד צמוד לפורטלנד והנחילה לווריורס את ההפסד הביתי הראשון שלהם העונה והכל כך מוצדק.

מי יתן אינשאללה שהמלכה תפגוש את בוסטון כבר בסיבוב השני .

ועוד כמה דברים ברשותכם…

1. פשוט מגיע לנוביצקי ודאלאס להיות בפלייאוף . בלי דרון ובלי פרסונס ועם לא מעט פציעות במהלך העונה הם נלחמים כל משחק ומשחקים כדורסל נכון .
מהצד השני דטרויט קבוצה שאני מייחל שלא תיכנס לפלייאוף . אין מה לעשות הם טיפשים מידי ורג'י ג'קסון שחקן עם אינטלגנציית משחק של נעל בית .
וכן , דראמונד נגר . נגר איכותי אבל עדיין אכבר נגר . יש לו אחוזי עונשין של ילדה מכיתה ב' שושי והאסנל ההתקפי שלו כל כך לא מלוטש שזה פשוט מביך .
אני צופה לו ירידה חדה ביכולת כשהאתלטיות תיגמר . בשבילי הוא סוג של דוויט הווארד לעניים (כשסופרוומן הייתה בשיאה)

2. דריימונד גרין שחקן מטונף . הוא אחד המלוכלכים בליגה בעיני ועל כל האסתטיות והיופי של קארי הוא מפצה בגועל נפש . יש בו לכלוך שיט ופוזה שמספיקים לקונפרנס שלם .
בלא מעט משחקים הבחור הזה מתפרע , דוחף, ופשוט מרביץ ליריבים שלו תוך כדי שהוא גם מפזר לסביבה מביטים של איזה גנגסטר קשוח .
גם הלילה מול בוסטון , העבריין צעצוע הזה התחיל להשתולל ולשבור שחקנים אז בראדלי חייך ואמר לו כנראה שהוא מלוכלך ואז דריימונד התחיל לקלל אותו כמו איזה בריון שכונתי . פשוט שחקן מגעיל .

3. אטלנטה נראית טוב מאוד על ההפסד לקבוצה עם חדר ההלבשה השמח ביותר בעיר . קורבר איפס בחזרה את הידית , טיג הוא אחד הפוינטים היותר איכותיים בליגה ומילסאפ והורפורד פשוט לוחמים אמיתיים נטולי מניירות ופוזה .
באופן די מוזר יש לומר אני חושב שהשנה תהייה הפוכה מהשנה שעברה שבה ההוקס נתנו עונה טובה ופישלו ביג טיים בפלייאוף מול הקאבס . השנה הם נתנו עונה סבירה ולדעתי יתנו פלייאוף מכובד בין אם יפסידו או לא .

4. שימו לב לממפיס וללוח המשחקים שנשאר לה עד הסוף . לא מין הנמנע שהם לא מנצחים אף משחק עד הסוף או במקרה האופטימי אחד בלבד ..מה שאומר שהם יכולים בקלות להחליק למקומות 7 או 8 שלא לדבר על למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף .
לאור העובדה שאין מי שישחק שם אני חושב שזה לא כזה רעיון גרוע .

5. הלילה שיקגו מאחרת את דטרויט במשחק שצפי להיות סוער . מבחינת השוורים זה להיות או לחדול . לפיסטונס יש עוד מרווח נשימה קל אבל גם הם יכולים למצוא את עצמם בקלות מחוץ לפלייאוף לאחר ההפסד הלילה .
מישהו יודע מה מצבו של רוז באופן כללי והאם הוא צפוי לשחק הלילה ?

Ish
Ish
8 years ago

אתה מבין שאם השופטים הלילה באורקל ארינה היו מעבירים משחק מאוזן הווריירס היו מסיימים את המשחק בסוף הרבע השלישי, כן?

Ish
Ish
8 years ago
Reply to  Ish

וזה עוד עם כל האיבודים והשטויות שהווריירס עשו במשחק.

שגיא נאור
Editor
8 years ago

אחלה תגובה, מאיר. אפשר לראות את החיוך שלך בין המילים…
1. מסכים איתך לגבי דאלאס. היו להם הרבה פציעות והלוואי ונוביצקי יקבל על פלייאוף. בשביל שיהיה קצת עניין בסיבוב הראשון אני מקווה שממפיס באמת יחליקו החוצה אבל המשולש יוטה/דאלאס/יוסטון פשוט לא קופצים על ההזמנות.
דראמונד באמת עם חצי עונה מאכזבת. התחיל טוב והיה נראה כמו סנטר על עתידי אבל חוץ מריב והגנה טובה הוא חסר כל יכול. התקפית מלבד האלי הופ וטיפ אין. העתק של דיאנדרה.
2. גרין זה שחקן שאם הוא בקבוצה שלך אתה מטורף עלו ואם הוא נגדך אתה מתעב אותו. ע״ע פניני או מישהו שאתה מכיר מקרוב – ברוס לי בואן.

עגל
עגל
8 years ago

בדיוק פניני, קלעתי בול!

עגל
עגל
8 years ago

קלעת

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
8 years ago

להשוות את דריאמונד לדיאנדרה ולהווארד זה שטות מוחלטת, דראמונד מגן באופן גרוע על הטבעת הוא כמעט ולא משנה זריקות, חוסם… להשוות אותו לדיאנדרה גובל בחוסר הבנה מוחלט. גרין שחקן הגנה מדהים.
2. לשטות של מאיר אריאל לא שווה תגובה השיפוט היום היה לא נטרלי בכלל (לטובת בוסטון) וכנראה שהמשחק היה נגמר עוד בחצי ללא העזרה מהשיפוט.

הייט-אשברי
8 years ago

מאיר – אתה פשוט חצוף . בכלל ראית את המשחק ? במשך שלושה רבעים השופטים התעללו בלוחמים . הם הלכו לקו 13 פעמים כל המשחק , לעומת 30 של בוסטון . שלא לדבר על אינספור עבירות נוספות שנשרקו לג"ס בלי הליכה לקו של בוסטון .
הקינאה – מה שהקינאה עושה לאנשים . את העונש שלך תקבל בגמר המערב , אם תגיעו לשם.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

לטובתכם כדאי שלא תגיעו לגמר המערב כי מה שנעשה לכם יחייב התערבות של הצלב האדום…
חוצמזה אל תדאג לנו, תתעסק בכריס פול בסיבוב השני כי לפי דעתי לא בטוח בכלל שאתם עוברים אותם .
הספר זה הצרה האחרונה שלכם ואנחנו בכלל לא בקליבר שלכם . חבורה של ילדות עם שחקן מטונף .
אתם הקבוצה הכי אובררייטד בהיסטוריה.

ועוד משהו, אם הספרס עולים לשני המשחקים מול גולדן סטייט בהרכב מלא גם את השיא לא תשברו .

הייט-אשברי
8 years ago

פה מלוכלך תמיד היה לך , ואני לא מתכוון להתחרות איתך . 30 על הראש לא מזמן חטפתם אצלנו – זוכר ? ולא שהייתם אחרי באק-טו-באק . אה- אני יודע – זה בגלל-שטימי קשישא לא שיחק .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

ניצחתם בינואר . בלי דאנקן .
אני מבין שאתה נתפס על הבאק טו באק כאילו זה אישה שהו תירוץ .
אתה מבין את העליבות שבדבריך . לדאנקן אתה לא מייחס חשיבות אבל לעובדה שהפסדתם לספרס בגלל שהייתם באק טו באק כן .
אתה רפה הבנה מהסוג הכי גרוע .

הקשישא הזה גם בגיל 40 יותר טוב מכל מה שיהיה לקו הקדמי של הקבוצה שלך להציע אי פעם .

Ish
Ish
8 years ago

גם שהספרס ניצחו זה היה בלי דאנקן (כן אני יודע, 8 דקות)

הייט-אשברי
8 years ago

רפה שכל – כשהלוחמים הפסידו באלאמו זה לא היה רק ערב שני של באק-טו-באק – זה גם היה בלי איגי, אזלי ובוגוט . אבל כשחילקו שכל בעולם אתה לא היית שם .

avri
avri
8 years ago

+1

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לגבי הפתיח – השיפוט היום לא היטיב עם הלוחמים מחד ובוסטון בהחלט ק-ב-ו-צ-ה!
1. מסכים
2. השנאה שלך לגרין מגוחכת לאללה. נו, שוין.
3. הלוואי והסיפור יהיה הפוך מבחינת אטלנטה השנה.
4. קשה להאמין שזה יקרה.
5. איזה משחק זה הולך להיות!!! שיקגו מוכיחים שהם לא מוותרים ונלחמים עד הסוף כמו גברים. נקווה בשבילם שהוא לא יהיה מר.

נדב
נדב
8 years ago

מעולה

A.h
A.h
8 years ago

אכן גולדן סטייט היו אמורים לגמור את המשחק קודם לכן.
השיפוט / המזל פעם איתך פעם נגדך.
עדיין ההפסד בגדר לא נעים לא נורא עד ש…
בזריקת השלוש האחרונה אם אני לא טועה של בארנס קרי דרש את הכדור לא קיבל ודפק מבט של גועל של התנשאות של האשמה. שלא לדבר על למה לא לגשת ולעודד את הבחור….
ופה לדעתי הוא עשה נזק עצום לקבוצה ומתחילים להיראות סדקים בביחד של הווריורס.

מנחם תסכים איתי בבקשה
זו יכולה להיות תחילת התגשמות נבואת האליפות לקאבס

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago
Reply to  A.h

ראיתי את המבט. ניפחת אותו מעבר לכל פרופורציה.
מה? אסור להתבאס על חבר לקבוצה שעשה טעות?
הוא לקח ריבאונד, כידרר לעבר קרי שכבר עמד מוכן לזריקה, הגיע עד אליו, הסתובב וזרק.
לא יותר הגיוני פשוט לתת לו את הכדור?

Ish
Ish
8 years ago

זוהי לסיאניות לשמה. מספרים סיפורים של מה שרוצים להאמין בו אפילו שלא מאמינים בכך בשביל שאולי אם תספר מספיק סיפורים תתחיל גם להאמין בהם וזה אולי ישפר את ההרגשה.

הייט-אשברי
8 years ago
Reply to  A.h

נו שוין – הקאבאלירס הפסידו יותר מ-20 פעם העונה . הפסד בית דחוק של ג"ס – וכבר מתחילים לבנות תיאוריות מפוקפקות ומגדלי קלפים .
הצעתי למנחם התערבות על כך שקליבלנד לא תיקח אליפות . הסיכוי היחיד שלה הוא אם קאווי מס"א או קרי/גרין מג"ס נפצעים ונעדרים מסדרת הגמר מולה ( לגמר קליבלנד תגיע כי אין לה יריבות של ממש במזרח ).

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago
Reply to  A.h

שכחת לציין שבזריקת השלוש האחרונה דריימונד גרין דפק שני תאקלים שלא מביישים משחק פוטבול אלים בשביל לשחרר את קארי לזריקה….
שחקן מגעיל ודוחה .

הייט-אשברי
8 years ago

תמשיך ליילל . עדיף שתתעסק בקבוצה הגריאטרית שלך .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

מתוקה . אני מבין שאת מפחדת זה בסדר ככל הנראה בכלל לא תזכו להתמודד מולנו כי הקליפרס יבעטו אתכם בסיבוב השני רק בשביל שננקום בהם בגמר המערב על הזריקה הפוקסיונרית כריס פול .

מי אתם?? קבוצת שלשות שהשופטים נחלצו לעזרתה בכל פעם שהמשחק הלך קשה .
הקבוצה הגריאטרית שלי תשחט אתכם אם תגיעו לגמר המערב בטעות ..
אני חושש מאוקלהומה הרבה יותר מאשר אני חושש מכם .
יאללה לכו תתכוננו ליום ראשון יש לכם משחק מול לילארד ופורטלנד …אני מקווה שהפעם תוודאו שהוא לא תופר לכם על הראש 51 נקודות

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

מאיר,
עם הדיבור הזה שלך זה אחת משתיים:
1- סתם טראש טוק שאתה לא מאמין לאף מילה ממנו
2- אתה מאמין לכל מילה שיוצאת לך מהפה(מהמקלדת).

אם האפשרות השניה היא הנכונה, בטח תסכים להתערב על סדרה עתידית ביניהן, אפילו עם פקטור לרעתך.

Ish
Ish
8 years ago

להתערב על פליאוף המערב החל מהסיבוב השני זה טירוף, כל תוצאה בין אם סדרות שנגמרות בסוויפ ועד סדרות שנגמרות בהארכה רביעית במשחק 7, אפשרית.

הייט-אשברי
8 years ago

תמצא לעצמך שרינק טוב . אולי הוא יצליח לרפא אותך .

מוטי
מוטי
8 years ago

שימו לב שזאק לויין נבהל ששמע שהוא הולך לשחק בנבחרת ישראל ומההתרגשות מהפגישה הצפויה עם ליאור אליהו ובן אלתית עשה משחק של 1 מ 9.
עוד משחק ,שלפי הלך הרוחות כאן אצל התיכוניסטים התכליתיים שלנו היה צריך להיות בזבוז זמן כי ל" מילווקי ולאורלנדו אין בשביל מה לשחק" נתן מפגש ספורטיבי נהדר. משחק מותח ואיכותי של כדורסל .

Ddd
Ddd
8 years ago

היום מארקוס סמארט הרוויח 80 מיליון דולר

כמו שהגבתי בכתבה על דראפט 2012 הוא אולי לא סופרסטאר אבל הוא הכי חשוב בדראפט הזה

קליבלנד עשתה טעות מטורפת שלא ביצעה את הטרייד עם לאב

עגל
עגל
8 years ago

איזו קבוצה דאלאס וכמה כיף להיות אוהד שלה (אני לא), פשוט קבוצה עם לב שמפיקה מעצמה את המקסימום.
וכמובן שאותו דבר לגבי בוסטון, פשוט תענוג.
מאיר אריאל מגזים כרגיל אבל גם אני לא אוהב את גרין. בינתיים הוא צעיר אז הכל נסלח, בעוד שנה-שנתיים נדע אם הוא באמת מאוס.
חברים גם השנה יהיה פלייאוף אש אפילו בסיבוב הראשון

Ish
Ish
8 years ago
Reply to  עגל

אם היה לכם את המאמן שלהם במקום השטויות שהGM האגדי שלכם מתחזק בתור מאמנים גם אתם הייתם נראים כמעט כך.

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  Ish

שו? אני אוהד יוסטון

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  עגל

דיברתי על מורי? יש לו יתרונות וחסרונות. בינתיים מצב הקבוצה רע

Ish
Ish
8 years ago
Reply to  עגל

כן, אני יודע, מה לא ברור?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

שי.. זה בעיקר טראש טוק…שום דבר לא אישי והכל בסדר.
אני מכבד כל אלופה . וגולדן סטייט הם האלופים .
אבל לשאלתך אני מוכן להתערב עם כל מי שרוצה שבסדר בין גולדן סטייט לספרס אנחנו מנצחים אותם .

הייט-אשברי
8 years ago

שים התערבות כאן ועכשיו . הערה – ההתערבות תופסת למצב בו 3 שחקנים בכל קבוצה שכל אחד מאיתנו בוחר לא חסרים יותר ממשחק אחד בסדרה כ"א . השלישיה שלי – סטף , דריימונד ואיגי .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

סגור . אתה מאשר התערבות על 500 שח ?
השלישיה שלי אנדרה מילר,סימונס ובונר !
זה עד כמה אני לא מפחד מהלוחמות

הייט-אשברי
8 years ago

הבחירה שלך בשלישיה מעידה שאתה לא רציני. אבל אם אתה מתכוון באמת ולא סתם זורק מילים , מנחם העד של שנינו , למקרה שתתממש סדרת גמר מערב .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

אני רציני לגמרי!!!!

הייט-אשברי
8 years ago

או קיי – סוכם . שים לב – לא שאני מאחל למישהו פציעה . כדאי שיהיו הרכבים מלאים מ-2 הצדדים למנוע תירוצים . אבל לפי הבחירה שלך , אם קאווי חסר לכל אורך הסדרה ההתערבות תקפה . כנ"ל אם קאווי , אולדרידג' ודאנקן חסרים כולם בכל הסידרה.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני לא מתערב בענייני התערבויות

no funny shtuff
no funny shtuff
8 years ago

הסיכוי שמילר, סימונס או בונר יעדרו משחק או שניים בסדרה עתידית הוא דווקא די גבוה- לא בגלל פציעה, בגלל רוטציה ברוסטר.

הייט-אשברי
8 years ago

סיבת ההיעדרות אמורה להיות פציעה , ולא שלא סופרים אותם .

הייט-אשברי
8 years ago

זה כמובן אם תעברו את הרעמים . על זה לא הייתי מתערב.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

מקובל ומוסכם . ושהטובה ביותר תנצח .

פולני פלוני
פולני פלוני
8 years ago

+500

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

גולדן סטייט קלעה 20 שלשות אבל דפקה 22 איבודים
עדיף להם לא לקבל הארכה
מומי עד סוף העונה היה נותן -6 דקות לקארי ברבע או חופש קומפלט

הייט-אשברי
8 years ago

אם סטף היה משווה בזריקה האחרונה והמשחק היה הולך להארכה ג"ס היתה לוקחת . זה היה שובר מנטלית את בוסטון כפי שזה שבר כל יריבה שהגיעה השנה להארכה מול הלוחמים . הטעות של ג"ס הלילה – שהם התרגלו ,בגלל העייפות והרוטציה שהתקצרה ( עקב הפציעות ) לנוח על המגרש שלושה רבעים לפחות ולהניח שהכל יסתדר בדקות האחרונות . אם הם היו מביאים את האינטנסיביות ותחושת הדחיפות של 5 הדקות האחרונות היום מתחילת הרבע האחרון הם היו מנצחים גם הלילה.

מוש השור
מוש השור
8 years ago

אני ניטרלי במאבקי ספרס-ג"ס, אבל ראיתי כמה משחקים של ג"ס ואני חייב להגיד שהם נראים פחות טוב ככל שהעונה מתקדמת, זה לא רק ההפסד הזה, אני מקווה שזה לא יימשך לתוך הפלייאוף, זאת תהיה אכזבה עצומה אם לא תקחו השנה.

יאן
יאן
8 years ago

תודה על הסיקור המעולה של רון טחן.
הפסדתי משחקים מותחים,
בדיחה מהמוזיאון העתיק: עכשיו מבינים למה העדיפו
את בראה על גל מקל,(המאכזב הלאומי שעובר לקט-סל).
באשר לשיפוט מי שאוהד או שונא קבוצה קשה לו
להיות אובייקטיבי,
מי שצופה מהצד ללא אכפתיות כמו שי עגל ושגיא נותן דעה
יותר יציבה בעיניי, טוב צריך לראות בכדי להחליט ולא ראיתי
אך צפיתי בגרין בעונה הזו והוא לא היה מלוכלך, במשחקים
האחרונים לא יודע.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago
Reply to  יאן

ראיתי את המשחק שוב בשידור חוזר, השיפוט היה בסדר גמור.
מי שבטכה על מספרים של עבירות וזריקות עונשין זורה מלח בפני אלו שלא ראו את המשחק. הווריורס בקושי הולכים לסל, כמה עבירות הם כבר ימשכו? הלילה זרקו 43 שלשות, הסגנון שלהם לטוב או לרע. בוסטון שיחקו יותר פנימה ולכן הלכו יותר לקו (וקלעו גרוע כמו יוטה מול הווריורס לפני יומיים)

הייט-אשברי
8 years ago

שריקת עבירות לא אמורה להיות רק על כניסות לסל . את הדחיפות הבלתי פוסקות והמגע שיוצרים עם סטף כשהוא מוביל את הכדור ( וגם בלי הכדור) לא הצלחת לראות ? אני מכיר אופטומטריסט מצויין .

Ish
Ish
8 years ago

אתה מוזמן לבוא ולשחק איתנו בשכונה ולראות כמה אתה נהנה לשחק כאשר כל הזמן מישהו אוחז בך, דוחף אותך, מושך אותך שלא תוכל לזוז או סתם מחזיק את היד שלך.

Ish
Ish
8 years ago

"שיחקו יותר פנימה ולכן הלכו יותר לקו" – זו אחת מקלישאות הפאולים הכי מטופשות שיש

ספציפית לגבי המשחק היום בעולם המציאות גם אין בינה לבינו שום קשר.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago
Reply to  Ish

הווריורס מדורגים 21 בליגה בזריקות עונשין למשחק וזה מוזר כי הם משחקים בקצב המהיר בליגה, כלומר הכי הרבה פוזשנים. אז או שהשופטים כל העונה מקפחים אותם ולא שולחים אותם לקו או שסגנון המשחק שמבוסס על קליעה מבחוץ ופחות על טחינה בצבע וחדירות מוביל למספר הנמוך הזה.

הייט-אשברי
8 years ago

גם וגם . חלק מהסיפור זה שהם זורקים הרבה מבחוץ . אבל חלק אחר זה שהמהירות שלהם גורמת לשופטים לפספס מגע גופני . כמו שאתה אומר , כמות הפוזשנים אמורה להשתקף גם בהליכות לקו.
אבל אני לא חושב שמקפחים אותם בכוונה. בניגוד לכמה כותבים אחרים כאן מעולם לא האמנתי בתיאוריות קונספירציה. השופטים הם תחת זכוכית מגדלת והם רוצים להצליח .

Ish
Ish
8 years ago

תשמע בדרך כלל המצב סביר והטעויות של השופטים יוצאות יחסית מאוזנות אבל במשחק הזה זה היה משחטה חד צדדית נגד הווריירס.

עידו גילרי
עידו גילרי
8 years ago

אם נעזוב לרגע את ניפוח החזה ההדדי של אוהדי הספרס והווריורס, מגיעה מילה טובה לעומרי כספי שסגר כנראה את העונה השביעית שלו ב-NBA.
זו הייתה העונה הטובה ביותר שלו עד עכשיו. נכון הייתה את הנפילה מוכרת בחצי השני של העונה ונכון הוא עושה את זה בקבוצה די ביזיונית. עדיין זה 7 עונות כשחקן רוטציה משמעותי בקבוצת NBA.
עם יד על הלב כמה חשבו שהוא יגיע לכך כשנבחר בדראפט?
אם ימשיך ככה אין סיבה שלא יסגור לפחות עשור שלם בליגה הטובה בעולם. מקצוען אמיתי.

Ish
Ish
8 years ago

כספי הולך לפרוש בNBA

שמייקל
שמייקל
8 years ago
Reply to  Ish

לא יפרוש שם, עוד שנתיים גג והוא במכבי.

Ish
Ish
8 years ago
Reply to  שמייקל

אין לו מה לחפש במכבי, ואין שום סיבה שלא ימשיך בNBA בתור ווטרן עד סוף הקריירה.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

כל מילה בסלע!!

עגל
עגל
8 years ago

כספי ענק, מתמודד בכבוד מול הטובים בעולם שנה אחרי שנה. שחקן סופר לגיטימי

ברבור שחור
ברבור שחור
8 years ago

יאללה כבר שיגיע הפלייאוף….

ברבור שחור
ברבור שחור
8 years ago

גרין דפק דריכה + תיקול מעולם הפוטבול על 2 שחקנים במהלך האחרון והמשרוקית של השופטים לא הוציאה אפילו צליל ….

יאן
יאן
8 years ago

כל הכבוד לכספי, שגם מבחינת אישיות משפיע לטובה
על חבריו, במקרי הראש הרבים בקבוצה, זה לא קל.
מקצועית שיפור ההגנה והשלשות ומלחמתיות, הפכו
את עומרי כספי לשחקן ראוי לליגה.

שמייקל
שמייקל
8 years ago

אני בטוח שזה ישמע לכם מטורלל בשלב הזה אבל אני חושב שזה הגמר של 2016 בוסטון נגד גולדן סטייט.

הייט-אשברי
8 years ago
Reply to  שמייקל

אני חושב שאתה לוקה בתסמונת מנחם . המאפיינים שלה – היתפסות למשחק האחרון וקביעת תיאוריה שלמה לפיו . בוסטון לא תהיה בגמר 2016 – וסביר להניח שגם לא בגמר המזרח . היא קבוצה צעירה ונלהבת , שאם תתנהל נכון בבחירות הדראפט ובטריידים שלה תוכל להגיע לגמר כבר בשנה הבאה. לא השנה .

אסף
אסף
8 years ago

לא יודע עם גמר לגבי בוסטון אבל סוס שחור הם בטוח יהיו, סיכוי טוב מאוד לגמר אזורי ולגבי בלוחמים אני עדין לא בטוח שהם עוברים את הפלח וחבורתו שנמצאים בעונה היסטורית לא פחות מבחינתם

שמייקל
שמייקל
8 years ago
Reply to  אסף

אני חושב שהם עדיפים על קליבלנד ויש להם יתרון משמעותי מאוד עליהם בעמדת המאמן.

Berch
Berch
8 years ago

וואי וואי…. איזה ריבים בתגובות…..
יש עניין בליגה 🙂

תו-ה על הסיקור המשובח

Berch
Berch
8 years ago

תודה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

תודה לרון על סקירה מצויינת, והחלפה של רועי העסוק בארוע משפחתי. סקירה אובייקטיבית לחלוטין, ופגיעה לא רעה בתחזיות.

נמרוד
נמרוד
8 years ago

מומלץ לכולם לראות את המשחקים שקובעים מי תעלה לפלייאוף. גם שיקאגו-יוסטון וגם דטרויט-דאלאס היו משחקים מצוינים עם הרבה מלחמה ומתח. ( שיקאגו-אינדיאנה לצערי לא ראיתי)

היום שיקאגו מארחת את דטרויט ואם השוורים מנצחים הם מצמקים את הפער מהפיסטונס לחצי משחק. צפוי קרב לוהט!

צביקה
צביקה
8 years ago

אני ממש מואושר מגאוות בוסטון שלא נתנו ללוחמים לשבור את השיא של בוסטון מעונת 85/6 של 40 -1 הפסד בית בודד בעונה. אבל זה לא אומר שהלוחמים לא יזכו העונה אליפות. הם קבוצה הסטורית ויש להם את כל מה שצריך. זה לא יהיה קל בכלל והדורבנות יעשו להם את המוות אבל המספרים שלהם עד היום לא מקריים בכלל והם יעשו את הריפיט לדעתי.
וקליבלנד במידה ויגיעו לגמר לא יקחו יותר מדיקים משנה שעברה למרות שאני מקווה יגיעו בהרכב מלא.

צביקה
צביקה
8 years ago

*משחקים