פריוויו יום שישי החשוב/ מאת שגיא נאור

ילד הפלא של הופס, רועי ויינברג, עמוס באירועים משמחים יותר ופחות לכן אני אנסה לחתוך את החרדל (בשבילך, יונתן) ולהנעים את זמנכם.

ליל ה-1 באפריל מזמן לנו 10 משחקים, מתוכם 5 קרבות בין הקונפרנסים, דרבי ניו יורקי והרבה מאבקי כניסה לפלייאוף ומיקום. וגם אלופה אחת שממשיכה לרדוף אחרי שיא אחד (בעצם שניים, גם הנצחונות הביתיים).

2:00 שארלוט הורנטס (31-43) – פילדלפיה 76 (66-9)

הקבוצות מגיעות אחרי שלושה ימי מנוחה מאחר והמשחק האחרון שלהן היה המפגש באמצע השבוע. ניק באטום כיכב עם טריפל דאבל והמשיך את העונה הנהדרת שלו (שנת חוזה, יהיה לו הרבה ביקוש בקיץ. אולי אפילו ימצא את עצמו בקבוצה מהמפרץ) כשבתקופה האחרונה הוא צריך לחפות על הירידה החדה בכושרו של קמבה ווקר. ניצחון של ההורנטס יכול בקונסטלציה מסוימת לקדם אותה עד המקום השלישי. מי היה מאמין.

הראש של פילי נמצא יותר בטורניר המכללות עם המחשבות והתכנונים את מי לדוג בבחירה הראשונה, אם הלוטרי לא יתאכזר אליהם.

הימור: החברים של מנחם קבוצת בית מצויינת ולא ישאירו סיכוי לקבוצה הגרועה בליגה. 23 קל, כמו המספר של הבעלים.

2:30 דטרויט פיסטונס (35-40)- דאלאס מאבריקס (38-37)

אתמול קיבלנו את יוסטון ושיקגו בקרב על הפלייאוף בשני הקונפרנסים והלילה דטרויט ודאלאס ישחקו על מטרה דומה.

דאלאס, שאיבדה את פרסונס ומשחקת לאחרונה בלי דרון וויליאמס, מגיעה אחרי ניצחון דחוק על הניקס והיא במאזן זהה ליוטה במקום ה-8. נוביצקי קצת בירידה לאחרונה ונראה אם יש לו כוח לפוש אחרון לעוד פלייאוף.

הפיסטונס קיבלו מתנה מבילי דונובן שהחליט לתת מנוחה לדוראנט ואיבקה ולמרות משחק רע בהתקפה הצליחו לגרד נצחון חשוב על ווסטברוק והשאריות.

אחרי המשחק הלילה דטרויט ממשיכה לבק טו בק בשיקגו לקרב ראש בראש ולכן מעניין לראות איך ואן גנדי מחלק את הדקות בשביל להגיע לעיר הרוחות מספיק טרי.

הימור: דטרויט בבית משוכה קשה והיא תצא עם הניצחון, 7 ביתי.

2:30 ניו יורק ניקס (46-30)  – ברוקלין נטס (54-21)

הניקס יכולים להיות חתומים על הישג שמעטות הקבוצות בהיסטוריה עשו – להכפיל את כמות הנצחונות תוך שנה. חסרים להם לכך 3 נצחונות וכשיש להם את ברוקלין ופילי הסיכוי לכך בהחלט אפשרי. מעבר לשני המשחקים הללו הניקס יכולים פקטור מאוד משמעותי באיך ייראה פלייאוף המזרח עם 2 משחקים מול אינדיאנה, אחד מול טורונטו ואחד מול שארלוט.

עונה מאכזבת מאוד לניקס שבנו קבוצה בקיץ לכאן ועכשיו עם אפללו ולופז וקיבלו רוקי בעונה מעולה ועדיין זה רחוק מלהספיק למקום בפלייאוף.

 

image

וזאת הקבוצה הבכירה של העיר שיכולה להגיד שיש לה עתיד. הנטס מפורקים לגמרי ורק חסר שבלוטרי הם יקבלו מקום ממש גבוה ויעשו יום חג בבוסטון.

הימור: בקרב בין האחים לופז ברוק יצא עם ידו על העליונה אבל הניקס ינצחו ב-12.

3:00 אטלנטה הוקס (31-45) – קליבלנד קאבלירס (53-22) 

אטלנטה מגיעה אחרי הפסד צמוד בקנדה אבל היא בכושר מצוין לאחרונה. בעונה שעברה היא סיימה בצליעה את העונה הסדירה והמשיכה באותו כושר בפלייאוף. אולי השנה המצב יתהפך וההוקס יגיעו חדים למאני טיים של העונה ויתנו פלייאוף מהסרטים.

הלילה יגיע לביקור הקרקס הנודד מקליבלנד. רבות דובר על חדר ההלבשה הבעייתי, הציוצים וההתנהגות של לברון, מאמן שהפך לקולב, כוכב שחברתו בוגדת בו לאוזני כל. בקיצור, שמח. אתמול הם ניצחו בקלילות את ברוקלין, לכן הבק טו בק לא אמור להשפיע עליהם במיוחד.

 

https://vine.co/v/iD3PrDQH9D5/embed

הימור: משחק צמוד עם אופציה להארכה, בסיומו ההוקס יצאו עם היד על העליונה.

3:00 ממפיס גריזליס (34-41) – טורונטו ראפטורס (24-50)

ממפיס הולכת להיות הקבוצה הכי חלשה בפלייאוף המערבי ב15 שנה האחרונות. גאסול וקונלי גמרו את העונה, צ׳אלמרס והיירסטון הצטרפו אליהם וברנדון רייט, שהיה אמור להיות שדרוג משמעותי כשהגיע בקיץ, יסגור עונה עם 12 משחקים.

והקבוצה הזאת במקום החמישי במערב. עם 2 נצחונות בלבד ב-10 האחרונים, דאלאס, יוסטון ויוטה צריכות להיות כל כך פראייריות בשביל לא לעקוף את הדובים אבל באורח פלא זה מה שקורה. הקליפרס הולכים לטייל ואם פורטלנד יתעשתו אז אוקלהומה הולכת לחכות לספרס בסיבוב השני רעננה ביותר.

הקנדים חגגו מול אטלנטה ניצחון 50 והיסטוריה לפרנצייז, אולי העונה הם יצליחו לנצח גם כשזה באמת נחשב, בפוסט סיזון. לאורי נראה קצת עייף לאחרונה אבל דרוזן והספסל מגבים אותו יפה.

הימור: הדובים, כהרגלם, לא יפרשו שטיח אדום אבל אחרי שלושה רבעים יחסית צמודים, הרפטורס יברחו וזה ייגמר ב-13.

3:00 מילווקי באקס (44-31) – אורלנדו מג׳יק (43-32)

שתי קבוצות שאמורות להיות העתיד של המזרח עוד שנתיים, שלוש אבל ביחד יש להם שחקן אחד שאפשר להגיד שיהיה אולסטאר וזה הגריק פריק.

הבאקס, אחרי עונה מבטיחה אשתקד, התרסקו השנה ולג׳ייסון קיד תהיה הרבה עבודה בקיץ למצוא לקבוצה כיוון. מידלטון אחד האנדרייטדים הגדולים בליגה, פארקר חזר מהפציעה מצוין והוא שחקן התקפה מדהים, יאניס הופך לשחקן הכי מסקרן בליגה אבל כל התמהיל הזה פשוט לא עובד יחד. ההגנה המצויינת בעונה שעברה נעלמה כלא היתה ובלי קליעה מבחוץ פשוט אי אפשר להצליח בליגה של ימינו.

בצד של דיסני וורלד חוו עונה של עליות וירידות. ההתחלה היתה מבטיחה ונראה היה שהמג׳יק הולכים לתקוע יתד בפלייאוף כבר העונה אבל אחרי רבע עונה מפתיעה החבורה של סקוט ברוקס נחתה על הפנים. אולדיפו ופייטון זה שילוב בעייתי, האריס כבר מצא בית במישיגן, הזוניה נראה כמו באסט בדראפט נהדר ורק ארון גורדון משאיר תקווה לעתיד. הפורוורד, שחקן השנה השניה, תפס מקום של קבע בחמישיה ובקיץ הוא חייב לעבוד קשה מאוד על הקליעה מבחוץ וניצול היכולות האתלטיות הנדירות שלו בשביל לתרום הרבה יותר.

הימור: אורלנדו מגיעים אחרי נצחון נהדר באינדיאנה אבל הלילה הבאקס יצאו עם ה-w. צבאים ב-8.

4:00 יוטה ג׳אז (38-37) – מינסוטה טימברוולבס (50-25)

הטעם החמוץ מההפסד לווריורס עדיין לא עזב את סולט לייק סיטי. הג׳אז הובילו כל המשחק על האלופה, היו בשליטה מלאה, הכתיבו את הקצב ועצרו את ההתקפה הכי טובה בליגה בשנים האחרונות. החטאות עונשין בכמויות, נאיביות וכמה החלטות שיפוט גבוליות שהלכו עם הלוחמים והניצחון חמק ליוטה מבין הידיים. ההפסד הזה יכול להיות ההבדל מבחינת סיכויי ההעפלה של המורמונים אבל אם יסיימו במקום השמיני יוכלו לשאוב הרבה עידוד ותקווה מאותו משחק.

הזאבים משחקים משוחרר לאחרונה עם החמישיה הצעירה והדינמית של רוביו, לאבין, ויגינס, טאונס וז׳נג ולמרות המאזן המאכזב אין ספק שהקבוצה הזו הולכת לדבר חזק בשנים הקרובות, במיוחד עם עוד בחירת דראפט טופ 5-7.

הימור: יהיה משחק צמוד עד הסוף, הגאז ינצחו ב-4.

5:00 סקרמנטו קינגס (45-30)- מיאמי היט (31-43)

קבוצה אחת שסיימה את העונה מזמן ומשחקת לפרוטוקול ניצחה במשחק האחרון יריבה שהיתה חייבת נצחון. הקבוצה השניה הפסידה משחק מתנה מול קבוצה מפורקת מקצועית וחברתית.

אז הקינגס מגיעים אחרי נצחון על וושינגטון עם הצגה של קאזינס מול חברו הטוב מקנטאקי, ג׳ון וול. ההיט מגיעים אחרי הפסד ללייקרס בהארכה אחרי שהובילו כבר 15 הפרש ברבע הראשון.

ההיט עוד לא ויתרו על ביתיות בסיבוב הראשון והם לא מתכוונים להחליק פעמיים ברציפות. וויטסייד ינסה להצר את צעדיו של בוגי במפגש בין שני ביג מנים מהטופ של הליגה.

הימור: ההיט לא יעזבו את קליפורניה במאזן 0-2 וינצחו ב-6.

5:30 גולדן סטייט ווריורס (7-68) – בוסטון סלטיקס (32-43)

בעונת 1985-86 הסלטיקס סיימו את העונה עם המאזן הביתי הכי טוב בהיסטוריה, 40-1. הלילה הם יבואו בשביל לנסות למנוע מהווריורס לשבור את השיא בן 30 השנים הזה. הם מגיעים בבק טו בק אחרי המשחק בפורטלנד והם יכולים לעשות הרבה צרות ללוחמים. אי אפשר לשכוח את המשחק הראשון ביניהם העונה שהסתיים אחרי 2 הארכות והנצחון האחרון ברצף הנצחונות מתחילת העונה של הדאבס.

 

הקו האחורי עם תומאס וברדלי יקשה על הספלאש בראדרס גם בהגנה וגם בהתקפה. רכזים יריבים חוגגים על קארי לאחרונה בלי הפסקה כשהאחרונים היו שלווין מאק, איש סמית, בראה ורוביו. לא בדיוק הקצפת של הפוינט גארדים.

בכלל, ההגנה של הווריורס היא הסיבה שהקבוצה מקרטעת מאז הפליי אוף וכמעט ולא היו לה נצחונות קלים בתקופה הזו.

לסלטיקס יש את השאיפות שלהם והם עדיין לא ויתרו על ביתיות בסביבו הראשון במזרח הצפוף. קראודר הפסיד הרבה משחקים בשבועות האחרונים ובלעדיו הסלטיקס לא נראו טוב אבל מול הבלייזרס הוא חזר ונתן משחק סולידי.

הימור: אם בוסטון לא היו בבק טו בק אחרי משחק צמוד הייתי מהמר על הפתעה לכבוד ה-1 באפריל אבל אני לא רואה את זה קורה. הם יעשו חיים קשים לאלופה אבל ייפלו מהרגליים ברבע האחרון ויפסידו ב-12.

5:30 פיניקס סאנס – וושינגטון ויזארדס

באמצע העונה, אחרי הפציעה של אריק בלדסו, הסאנס נכנסו לתקופה מסויטת. הם ניצחו פעמיים במשך יותר מחודשיים, הורנאסק פוטר והעונה נגמרה אבודם. כשהיה נדמה שהם הולכים לקרוא תגר על פילי והלייקרס הם פתאום התחילו לנצח (יחסית,  6 נצחונות מתוך 13 משחקים) תוך כדי החזרה של ברנדון נייט. לפני שבוע הם התעשתו ומאז הם סופרים 4 הפסדים והמאזן שלהם כרגע שלישי מהסוף.

הקוסמים, כשמם כן הם, מצליחים כל פעם מחדש לשטות בנו ולגרום לנו להאמין שהם שוב בפורמה שתכניס אותם לשמיניה הראשונה. ואז מגיע הפסד מיותר שפוקח לנו את העיניים שוב שהעונה הזו פשוט לא מגיע להם להיות שם. ההפסד האחרון מול קבוצה חסרת אופי ועניין כמו סקרמנטו היה הקש ששבר את גב בגמל. 7 משחקים לסוף העונה הם מרוחקים 3 משחקים משיקגו ואינדי וזה נראה לי פער גדול מדי בשביל לשטות בי שוב. הם בחוץ.

הימור: הלילה זה על הכבוד והתקווה והקבוצה מהבירה תנצח ב-11.

לפוסט הזה יש 142 תגובות

    1. שחצנית אכן. אבל בצדק.

      הייתי מפרש את המהלך הזה יותר בתור פרגון מאשר שחצנות. גם תומפסון מפרגן לקרי בכך שבטוח שיקלע, וגם קרי מפרגן לתומפסון בכך שמוותר על זריקה קלה לטובת אחיו להשפרצות.

  1. פריוויו מצוין.
    הזוניה לא יהיה באסט.

    זה נראה כמו המשחק היחיד שכדאי לסאנס לנצח העונה כדי להבטיח לגמרי שבחירת הדראפט שהם מקבלים תהיה בלוטרי.
    אבל כשזה לא חשוב המכשפים מנצחים וגם הלילה..

  2. אני רוצה להשאר לראות בוסטון אבל יש לי בעיה זה מוקדם בבוקר, יש לכם עצות איך לעזור לי להשאר בלי שאני הרדם?

    1. גם קליבלנד אטלטנה מעניין, אם קליבלנד יפסידו הקלחת שם תחגוג, ואטלנטה נאבקת על 3-6. 3-6 זה טווח מלחמה, גם כי מדובר על ארבע קבוצות, וגם בדיוק ארבעת המקומות האמצעיים שבעצם מתמודדים בינם לבין עצמם, כאשר ל-3,4 יהיה יתרון ביתיות.

      בכל מקרה אם הייתי יכול לצפות הלילה/מחר בבוקר הייתי צופה בלוחמים, כפי שעשיתי כמעט בכל משחק שלהם העונה. למען האמת זה עונה ראשונה שאני צופה בהם, אני לא אוהד של אף קבוצה באמת, אני פשוט בתחילת כל שנה בוחר באיזה קבוצות לעקוב מתוך מגוון שיקולים רחב, והשנה יצא פשוט שהלוחמים בשנה היסטורית והם משנים את המשחק (בהזדמנות אחרת אולי ארחיב על זה) ותענוג צרוף לצפות במשחקים שלהם.

      בדיעבד מצטער על שלא צפיתי ביותר משחקים של סן אנטוניו. אני גם מצטער על המשחקים שצפיתי בהם של קליבלנד (לפני הפיטורים). אני דוקא מאוהדיו הגדולים של בלאט (לאורך כל קריירת האימון שלו, וגם בקליבלנד) אבל הם לא שיחקו יפה בכלל.

      העונה הזאת זה מה שנקרא הקש ששבר את גב הגמל עבורי, מבחינת דעתי על לברון. האופי שלו מבחינתי כבר בלתי נסבל, ובשנתיים האחרונות האופי שלו גם מורגש על המגרש ולזה אין מחילות. פעם הוא היה מתאבד על כל כדור בהגנה ומביא בלוקים ברדיפה שלא מהעולם הזה, אני לא זוכר פעם אחת שהוא עשה את זה בשנתיים האחרונות, וחלק מרוטינת הבוקר שלי זה הטופ 10 מאתמול, ככה שבטח לא פיספסתי יותר מידי.

      סורי, חפרתי…

  3. מזדהה עם מחשבות השרת, שחקנים מחליפים קבוצות
    כשלכת בעיצומה, לא מוצא סיבה לאהוד קבוצה שאני לא
    גר במקום. שיהיו נאמנים לי חח,
    לא מרגיש שום התחייבות אלא לסגנון משחק וחיים מחוץ למשחק,
    תודה על הפרוויו המצוין של שגיא נאור.

  4. זה האתר הכי טוב בעברית כולל סקנדינביה שחלק מקרוביי שם.
    יום התעלולים הבין לאומי יש גם מחבואים.
    שאלה לכם: את מי הקבוצות מחביאות הכי טוב לפלייאוף?
    תשובה חלקית שלי: סטייפס הוא החבאה של גולדן סטייט,
    שחקן שלפעמים בזון מטורף, לדעתי יהיה משמעותי כמו איגודלה
    בשנה שעברה.
    סאן אנטוניו מחביאים את עצמם כבר שנים והשאלה איזה שפן
    ישלפו, בובן עם הפנים המפחידות ביותר, או מילס או
    פארקר שעושה פתאום פארקור (אומנות הקפיצה בין מבנים),
    ג'ינובולי שמפשיר ומזכיר איך רצון בוער יכול להפתיע
    פריי בקאבס, מה ומי עוד?

    1. ספייטס ממש לא מתחבא, הוא הסקורר הכי חשוב שיש ללוחמים על הספסל. הקליעה שלא מבחוץ נקייה כמו הטובים ביותר, אם היה יודע לשחק הגנה היה שחקן מעולה.
      לדעתי השפן של הספרס יכול להיות סימונס הרוקי. הוא אתלט מעולה ויכול להיות קלף הגנתי חשוב בהגנת החילופים של פופ.

  5. מסתמן סיום עונה מותח מאוד במזרח-
    שיקגו, דטרויט ואינדי במאבק עד הסוף.

    בחצי עין ראיתי שלדטרויט יש סקדיואל קשה ביותר, וכבר בשבת יש משחק על שש נקודות מול שיקגו.

  6. פריוויו מצוין. אהבתי את התיאור על ממפיס שכהרגלם לא יפרסו שטיח אדום, יהיו שלושה רבעים צמודים ואז הם ישברו, כל כך נכון במצבם.

  7. דטרויט נראית קבוצה כבויה בלי רכז או מנהיג…
    ג'יי ג'יי בריאה קולע 19 נק' במחצית ואפילו מאג'ידה האיראני משחק יותר טוב מדראמונד שלא מורגש.

  8. קליבלנד משחקת את משחקה הטוב ביותר העונה. הם נראים לי כמגיעים לשיאם בדיוק בזמן הנכון.

    הם יהיו אלופים, על ב-ט-ו-ח!!!

      1. נסכים שלא להסכים 🙂
        אני חושב שהם ממש לא ישמחו למסלול של שיקגו-מיאמי-טורונטו. זה מסלול שיכול לעלות להם בכ-7 הפסדים. אטלנטה, במקרה האופטימי, תקח להם 1, כשאני מהמר על סוויפ.

  9. הגולדן סטייט בירידה רצינית ממש בטיב משחקה.

    56-56

    בוסטון משחקת כדורסל יותר טוב, והווריורס ממשיכה להינצל עם השלשות.

    בפלייאוף לא תהיינה שלשות

    ראיתי מספיק. הולך לישון

    1. אני מסכים איתך, בתנאי שנותנים לכל מי שמשחק מולם לשחק עם ידיים על, דוחפות ומחזיקות את קרי כל הזמן, כמו שמאפשרים לבוסטון לעשות.

  10. זקן דפוק חולה אני. הרופא שלי אמר לי שאני לא יכול להישאר ער כל לילה עד 1:00 בגלל כדורסל דפוק. הבטחתי לגייל שאני נשאר רק עד החצי.
    עכשיו אני חייב להישאר כבר עד הסוף.

  11. הדבר ה-י-חי-ד שג"ס יודעת לעשות זה שלשות. בפלייאוף השופטים מרשים משחק פיזי קשה הרבה יותר.
    ג"ס בצרה רצינית. אני חוזר ואומר.
    אמרתי זאת מס]יק פעמים, ועתה ניתן לעובדות להחליט מי מבין כדורסל יותר – ולי ג"ס או הזקן המסכן מגרינוויל

  12. בסטיב קאר הוא מאמן ללא מושג. כל מה שהוא ודע לומר זה "אנחנו יכולים לעשות זאת בשתי קות".

    אבך איך יא סטיב קאר? למד את שחקניך איך לעשות זאת!

  13. הנה גולדן סטייט יפסידו ומנחם יקבל הוכחה חותכת שהם לא באמת כאלו טובים. סתם היה להם פוקסים עד עכשיו. תראו תראו איך הכדורים יפסיקו להיכנס בפלייאוף

  14. תקרא את הפוסט שלי ותראה שכתבתי זאת מיד אחרי משחק קליבלנד.
    אין להם צל של סכוי נגד הקאבס כי הם אפסים תחת הסל, והקאבס באו עם משחק חדש תחת הסל היום

    פלוס, לברון רק עכשיו ניכנס למוד של פלייאוף

  15. מה שקרה עם ג"ס הוא שכולם למדו את משחקם, והמג'יק ללהם נעלם. הם ישברו את השיא של הבולס, אבל יוכו חזק בישבן בפלייאוף.

  16. מה לא ברור? בפליאוף הקאבס ישחקו את כל המשחקים שלהם יותר טוב מהמשחק הכי טוב שלהם בעונה, והווריירס והספרס ישחקו כל הפליאוף יותר גרוע מהמשחק הכי גרוע שלהם בעונה.

  17. הרצף של גולדן סטייט נגמר , כבר לא יהיו מושלמים העונה בבית
    לא ישברו את השיא של בוסטון מ 86 ( 1-40׳) בבית
    עכשיו נשארה רק הספרס שזה נראה שהשיא ממש לא מעניין אותם

  18. שני איבודים מכריעים:
    ראש במצב של 99-96 יוצא לפאסט ברייק
    גרין בדקה האחרונה

    ג"ס נראים לא טוב לאחרונה. אולי זה כל המעמסה של לשבור את השיאים. הם צריכים להשתחרר מזה כמה שיותר מהר

    1. כל מי שלא יודע מה לכתוב אומר : "זה מנטאלי" .
      יש הבדל של יום ולילה לאיך קבוצות משחקות מולם אחרי שפאפ הראה שאפשר לסגור אותם בשמירה צמודה על הפרימטר

      1. נו באמת, הווריירס שיחקו ברבע מאמץ חצי משחק, השופטים נתנו לסלטיקס לחלק קטנות כל המשחק בלי לצייץ פעם אחת וזה עדיין כמעט נגמר בללכת להארכה עם זריקה שקרי החטיא שבדר"כ הוא קולע. אין כאן שום עניין של ניתן לסגור אותם בשמירה צמודה בפרימטר.

      2. עידו, שים לב להחטאות של זריקות בטוחות ולאיבודים הרשלניים.
        אני בטוח שאם מקזזים את כל הדברים האלה, ג"ס נראים בדיוק כמו בתחילת העונה

      3. אגב, זה לא נכון לומר שבמשחק נגד הספרס לא היו לקרי זריקות טובות.
        אני ספרתי מתוך 11 החטאות לפחות ארבע זריקות טובות שפשוט לא נכנסו.
        הערבים האלה שבהם הוא לא פוגע זה לא דבר חדש וזה קורה

        1. פה בדיוק אני לא מסכים אתך. עד המשחק מול ס"א הוא היה עושה הטעיה P&R ומייצר קליעה. אחרי זה פתאום מצטרף שומר ל P&R והשומר האישי לא עוזב אותו.
          קבוצות מעדיפות שבארנס יינצח אותם אבל לא קרי/טומפסון/גרין הבושידו .

          שום דבר מנטלי. שינוי שיטת שמירה.

  19. סחטיין על בוסטון, נראה שהשיא של שיקגו כבר לא ישבר, או יותר נכון עדיף לג'ס שלא ישבר.
    אם אני קר אני מתחיל לעשות רוטציות מנוחה במשחקים הבאים לחמישייה, בעיקר כדי להראות שהשיא זה לא הדבר החשוב.
    יותר ממנוחה פיזית זה יתן מנוחה מנטלית לשחקנים שנראה שהלחץ הזה הוא יותר מדי. ג'ס כבר כמה שבועות נראית עייפה ולחוצה, זה לא שווה את זה.

  20. יש סיבה למה אף קבוצה מעולם לא עשתה עונה בלי הפסדים בבית. זה ממש קשה…. הגיע לבוסטון ואני מקווה שמה שאמרו קודמיי על מנוחה ורוטציה בווריירס אכן ייקרה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט