שיאים, ביזאר ופציעה אחת מדאיגה אם כי צפויה – סיקור יום חמישי הגדול / דור בלוך

שלום מאזינים ומאזינות, וברוכים הבאים ליום חמישי הגדול!

שאלות רבות צפויות לנו היום – האם לברון ישחק, יאמן או גם וגם בבית מול ברוקלין? האם אינדיאנה תחזור לעצמה מול אורלנדו ותשמור את מאבק המיקום במזרח מעניין כמו עד עכשיו? האם שיקאגו תמשיך בהתאוששות שלה ותמצא את עצמה בפלייאוף (סיכון סיבוב ראשון רציני לקליבלנד) והאם הארדן ייבחר לעשות את הפעולה הלא טריוויאלית של לשמור מולה? האם מישהו חוץ מאימו של דיוויס תצפה במשחק ניו אורלינס נגד דנבר? האם ווטברוק ייתן לנו עוד תצוגת טריפל דאבל מול הקליפרס והאם לילארד ישמור את מרחק הביטחון של פורטלנד מדאלאס מול בוסטון?

כל זאת ועוד בפרק הבא של החתולים הסמוראים…

אז בואו ניגש לאקשן!

נ.ב: הידעתם? תומר שרון הרי הוא תומש, דיבב את המספר בחתולים הסמוראים, אבל אגודה אורבאנית מספרת שלערוץ 2 הניסיוני בו שודרה הסדרה המקורית לא היו מתרגמים מיפנית ולכן הם המציאו את התרגום לחלוטין ממוחם הקודח בלי קשר לטקסט המקורי. אם מישהו יכול לאשר או להפריך אני אשמח.

קליבלנד קאבלירס (22-53) – ברוקלין נטס (54-21) – 87-107

נשבע לכם שאם לא האירוע הביזארי שקרה בשלוש דקות האחרונות של המשחק לא היה מה להתעכב על המשחק הזה. קליבלנד הגיעו חדורי מוטיבציה לנקום על ההפסד מלפני שבועיים, שלטו מהרגע הראשון וניצלו רבע שני מול המחליפים של המחליפים של ברוקלין בשביל לנצח 17-34 ולברוח ל24 הפרש בחצי והשאר היה ג'ארבג' טיים אחד גדול. לברון כמובן, עם סל ועבירה ברבע הראשון עבר את דומיניק ווילקינ בדרכו למקום ה-12 ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה.

ברוקלין כאמור עלתה בלי ברוק לופז (נח לקראת הפליאוף…) וגם סרגיי קארסב לא שיחק כדי להפחית עומס ובהיעדרם, תחרות לא הייתה פה. בקליבלנד לעומת זאת נתנו ללברון לשחק, רק כדי שלא יהיו תקלות, והוא השיב עם 24 נק' ו-11 אסיסטים כדי להיות נדיב לחבריו. 19 של לאב ו-13 של פריי סייעו לו כשבצד השני 18 נק' ו-8 ריב' של תד'יוס יאנג היו הדבר היחיד שאפשר לספר עליו.

אבל, כאמור, המשחק הזה היה יותר צפוי מפרשת שחיתות חדשה של אריה דרעי. אלא ששלוש דקות לסיום ארע האירוע של המשחק. לברון, שמשום מה היה על המגרש עדיין למרות שההפרש הסתכל על ה-20 מלמטה, החליט שנמאס לו והודיע למאמן טיירון לו שהוא רוצה חילוף. לו, משום מה, התעלם מהבקשה של המלך ולברון פילס את דרכו בין השחקנים ניגש לספסל, דחף את הפרצוף שלו לתוך זה של טיירון לו וסינן שם כמה מילים. מוזגוב וטריסטן הפרידו בין השניים לפני שהם יילכו מכות ולברון, התיישב אחר כבוד על הספסל. בית משוגעים שם בקליבלנד נשבע לכם!

לתקציר המשחק

וזה מה שנכתב לפני המשחק:

אך לפני שבוע ברוקלין הדהימה את הקאבס בניצחון 94-105, זאת אחרי שהקאבס ניצחו בשני המפגשים הראשונים, האם ברוקלין מסוגלת להשוות את הסדרה בעוד היא מחכה בקוצר רוח שהעונה הסיוטית הזאת תסתיים?

לברון חוזר מהלילה החופשי בתקווה שהכתף שלו לא נפצעה מהחתירה תחת טיירון לו בפסקי הזמן ולאורך המשחק כשהוא מפגין לעיני העולם כולו את העובדה שהוא מי ששולט באמת בקבוצה הזאת ולא המאמן שלו, וכל זאת תוך כדי שהקבוצה שלו קורסת ברבע הרביעי ומאבדת יתרון מבטיח.

הקורא דיוויד בלאט רשאי לחייך בסיפוק.

ג'יימס צפוי לעבור הלילה את דומיניק ווילקינס בדרך למקום ה-12 ברשימת קלעי כל הזמן, אבל נקודת הציון הזאת תקבל פחות תשומת לב מנסיעותיו של ג'יימס למיאמי והדיבורים על בניית סופר טים נוספת בקיץ.

לברוקלין, על אף אותו ניצחון על הקאבס, יש כמה נקודות הגנתיות לעבוד עליהן אחרי שחטפה לא פחות מ-139 נקודות מול אורלנדו במשחק האחרון בין השתיים ביום שלישי, והיא אפשרה לשתי יריבותיה האחרונות לקלוע במעל 55% מהשדה.

אחרי הניצחון הלילה של טורונטו קליבלנד עדיין לא הבטיחה את המקום הראשון והיא מובילה ב-2 נצחונות בלבד על טורונטו, עם זאת, בקונסטלציה שבה שיקאגו תעבור את אינדיאנה או דטרויט ותסיים שמינית לא בטוח בכלל שהמקום הראשון עדיף על המקום השני במזרח השנה.

הנטס בקרב צמוד על המקום ה-4 מהסוף מול פיניקס (1.5 משחק ביניהן), ושתי הקבוצות יקבלו את מה שהן רוצות הלילה.

הימור: קליבלנד ב-15

אינדיאנה פייסרס (36-39) – אורלנדו מג'יק (44-31) 114-94

לא, זה לא אחד באפריל, אינדיאנה פייסרס חטפה מבוכה ביתית והפסידה למג'יק, מה שסיבך אותם בקרב על מקום בפליאוף המזרח (שאינדיאנה מדורגת כרגע שמינית בו) ובהמשך הלילה שהפייסרס שמעו על הניצחון של שיקאגו, מצבם הורע עוד יותר. אורלנדו, דרך אגב, רק עשתה את החיים מאוזנים אחרי שכבר גברה על הבולס השבוע. ניטראליים כמו שוויץ…

פורנייה היה אדיר עם 25 נק', (10 מ-14 מהשדה), ווצ'ביץ' הוסיף 24 נקודות וגם אולדיפו תרם 18. המג'יק הובילו מהרגע הראשון ועד האחרון וניסיונות קאמבק של אינדיאנה ברבע האחרון נגמרו בבלואו אאוט עם 15-25 של אורלנדו ברבע המכריע. פול ג'ורג' אמנם קלע 27 נק' אבל בחיי שזה לא הספיק. בטח שהיחיד שניסה לסייע לו היה מונטה אליס עם 13 נק' בלבד. בקיצור עם אינדיאנה לא תגיע לפליאוף היא תוכל להאשים רק את עצמה ומעניין, כי זה קרה לה בדיוק בשנה שעברה.

פול ג'ורג' התבטא בסיום ש"אני לא רואה סיטואציה בה אנחנו לא מגיעים לפליאוף. פישלנו היום ונתקן אבל בכל מצב בו אנחנו לא בשמונה הראשונות בסוף העונה, אני יתחיל לחשוב על העתיד שלי כאן".

וזה מה שכתבנו לפני המשחק:

אחרי שפתחה נהדר את העונה אורלנדו פשוט קרסה, ואיבדה את הסיכוי להגיע לפלייאוף זה מכבר, אבל על אף העובדה הזאת ועל אף העובדה שהיא עם 3 נצחונות בלבד מה-10 האחרונים, היא עדיין מסוגלת להיות אחת מקבוצות ההתקפה המהנות בליגה ולראייה אותן 139 נקודות מול ברוקלין.

בצד השני עומדת קבוצה במצב הפוך לחלוטין, אינדיאנה נמצאת במצב טוב אבל במאבק הפלייאוף המתפתח במזרח אי אפשר להוריד את הרגל מהגז. אינדיאנה כרגע במקום השמיני, 2 משחקים יותר משיקאגו, וחצי משחק פחות מדטרויט שבמקום השביעי.

אינדיאנה ניצחה את שלושת המפגשים האחרונים בין השתיים כשהיא מצליחה להוריד את הקצב של המשחק (אף אחת מהקבוצות לא קלעה מעל 105 באף אחד מהמשחקים) ולכפות על אורלנדו את הסגנון שלה, אף שהפערים לא היו גדולים באף אחד מהמשחקים.

היא צפויה לעשות זאת גם הפעם.

אינדיאנה ב-10

לתקציר המשחק

יוסטון רוקטס (39-37) – שיקאגו בולס (37-38) 103-100

ניצחון מלא אופי של הבולס משאיר אותם בתמונת הפליאוף. אלא שאליה וקוץ בה… נחשו מי סיים את הערב פצוע בדרך לבית חולים? ניחשתם נכון, דרק רוז!.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. שיוויון 24 בסוף הרבע הראשון, שיוויון 52 במחצית. השינוי הגיע ברבע השלישי ודווקא יוסטון הייתה זו שהובילה אותו וירדה לסוף הרבע ב-9 נקודות יתרון. כשפטריק בברלי (שיא קריירה של 22 נק') וג'יימ הארדן (24 נק') מובילים אותה. אבל פה, התגלה בבולס משהו שלא ראינו שם מזמן – אופי!. הרבע האחרון היה תצוגה של הבולס, התקפית והגנתית. הם ניצחו אותו  20-32 כאשר מירוטיץ' חוגג עם 28 נק' ובאטלר עם 21 עוזר לו. טרבור אריזה החטיא שלשה בשנייה האחרונה ומנע מהמשחק ללכת להארכה. יוסטון מפסידה משחק חשוב ומפגרת חצי משחק מאחורי דאלאס ויוטה.

ויש כמובן את סוגיית דרק רוז. זה לא שהבולס לא הסתדרו בלעדיו אבל רוז שיחק 12 דקות בלבד לא לקח אפילו זריקה אחת ויצא כשהוא מחזיק את המרפק בידו השניה בדרכו למפגש השבועי עם מכונת הMRI. יודעי דבר מוסרים שיש סכנה גדולה להמשך העונה שלו. אולי מוטב לבולס ככה?

לתקציר המשחק

וזה מה שכתבנו לפני המשחק

ולמשחק המרכזי של החצי הראשון של הלילה בו יוסטון תארח את שיקאגו, כששתי הקבוצות חייבות את הנצחון למאבקי הפלייאוף שלהן.

יוסטון כרגע במקום ה-7 במערב בשוויון משחקים עם יוטה ודאלאס (!!!!) זה נשמע יותר מותח ממה שזה כי בלי פרסנס שגמר את העונה קשה לראות את דאלאס ממשיכה להילחם (וחבל), כך שמדובר בעיקר על מאבק מיקום על מקומות 6-8.

שיקאגו במקום ה-9 אחרי מכת פציעות ויכולת איומה שהובילה אותה החוצה מהשמינייה הראשונה במזרח, אבל הקבוצה נראת במגמת התאוששות והניצחון במשחק צמוד על אינדיאנה נתן לה הרבה אוויר והיא מצאת רק 2 משחקים מתחת לאותה אינדיאנה, 2.5 פחות מדטרויט, כך שהכל עדיין פתוח כשלקבוצה נותרו עד 8 משחקים עד סיום העונה.

השתיים נפגשו פעם אחת העונה וידם של הבולס הייתה על העליונה, האם הם יכולים לעשות זאת שוב?

יוסטון מגיעה במצב רוח טוב אחרי קמבאק גדול מול שיקאגו וניצחון במשחק דרמטי מאחורי 18 נקודות של הארדן ברבע האחרון, כשהקבוצה כולה קולעת 57% במחצית השנייה, אם מדברים על להיכנס לפוקוס.

שיקאגו נמנעה מ-5 הפסדים רצופים באותו ניצחון על אינדיאנה, כאשר מי שכיכב הוא מירוטיץ' עם 28 נקודות ו-7 שלשות, אי אפשר להבין את מה שקורה עם הבחור הזה העונה, כשהוא מבליח למשחק אחד מבריק ואז נעלם לשבועות, וזה מדגיש את חוסר האיזון בסגל של הבולס שגם סבל מפציעות קשות.

עם זאת הבולס עדיין תלויים מאוד בטריו שלהם – גאסול, רוז ובאטלר, והערב זה ערב מצויין עבור השלושה שסבלו מלא מעט פציעות העונה להוכיח שהם מסוגלים לחזור לכושר בזמן, אחרת הסיפור של הבולס העונה ייגמר מוקדם מהצפוי.

הימור: הבולס ב-2.

ניו אורלינס פלקינס (47-28) – דנבר נאגטס (45-32) 95-101

לא אנחנו לא הולכים להתעכב על המשחק הזה יותר מדי רק נגיד שהפליקאנס גררו את דנבר למקום מחוץ לפליאוף יחד איתם (אם בדנבר עוד קיוו למשהו) כשניצחו אותם במשחק לא מי יודע מה מעניין. לוק באביט קלע 22 נקודות, אני חוזר: לוק באביט קלע 22 נקודות ויחד עם 20 נק' ו-10 אס' של טוני דאגלאס הרכב הטלאים של השקנאים עשה את העבודה. בדנבר היו אלה 24 של דרל ארתור ו-16 של גארי האריס עשו את העבודה. והיה גם שיא NBA, כשקנדריק פרקינס החטיא 8 פעמים בהתקפה אחת (שבר את שיאו של צ'ארלס סמית' במדי ניו יורק ניקס ב-1992 שעשה זאת 7 פעמים).

וזה מה שכתבנו לפני המשחק:

במשחק הכי פחות מעניין של הלילה ייפגשו הפלקינס את הנאגטס במשחק בין שתי קבוצות שאיבדו עניין מזמן בליגה. ולא רק זה, אלא שאלה שתי קבוצות שציפו מהם יותר, הנאגטס אחרי ריצה לא רעה בעונה שעברה והפלקינס עם סגל משלים לא רע בכלל שנבנה סביב אחד השחקנים הדומיננטיים בליגה.

אבל עבור שתי הקבוצות העניינים לא התפתחו כרצוי. הדברים אמורים בעיקר על הפציעות מהן סבלה ניו אורלינס, ושתי הקבוצות ילכו אל השקיעה עם מחשבות נוגות על העתיד.

בינתיים בכל זאת צריך לשחק כי הלו"ז מכתיב, ואנשיםקנו כרטיסים עונתיים ולא נעים, אז משחקים.

שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות היו משחקים של התקפות כאשר הנאגטס קולעים 115 בנצחונם בניו אורלינס, והפלקינס מאמירים ל-130 בנצחונם בדנבר.

הנאגטס מבליטים לאחרונה את וויל בארטון, שקלע 13 מ-21 מהשלוש ל-25 נקודות במשחק ו-9 ריבאונדים למשחק ב-3 המשחקים האחרונים של קבוצתו מול הפלקינס, וחבריו לקבוצה רואים אותו כמועמד ראוי לשחקן השישי והשחקן המשתפר של העונה (למרות שהתואר הזה שייך לסטף קארי אין מה לעשות).

בצד השני עם 13 הפסדים ב-17 משחקים הפלקינס, הפציעות חירבו את העונה של הפלקינס, אבל הם נותנים מקום לשחקנים מפתיעים כמו אלכסיס אג'ינקה שתורם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק ב-4 המשחקים האחרונים בהם פתח בחמישיה.

הימור: הנאגטס ב-12.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23-53) 119- לוס אנג'לס קליפרס (28-47) 117

משחק שהבטיח רבות ולא קיים נערך הלילה באל איי . הייתה זו אוקלוהומה שיצאה מהמשחק  כשידה על העליונה

מי קלע את הסל שהבטיח את הניצחון לרעמים ? האם היה זה דוראנט? האם היה זה ווסטברוק ? לא אדמס הניו זילנדי קלע טיפ אוף שהבטיח את הניצחון 27 שניות לסיום במשחק

אוסטין ריברס איכזב את אבא דוק שלא הצליח להשוות את במשחק

הקליפרס הושיבה את רדיק פול ופול פירס על הספסל להעניק מנוחה לחברים לפני הפלייאוף הממשמש ובא , מקור לא רשמי טוען שה 3 יחד עם בלייק גריפין היו מעורבים בתגרה בא נפצע(שוב) האחרון – פרטים בהמשך היום ….

אוסטין ריברס עם שיא קריירה של 32 עבור אבא דוק כך גם קרופורד לאורחים

ווסטברוק עם 26 11 אסיסטים ו 8 ריבאונדים הגיש ערעור להנהלת על הליגה בטענה ש 2 ריבאונדים שלקח הוענקו בטעות לאנס קאנטר

דוראנט המשיך בשלו במשחק 60 רצוף עם 20 פלוס כשסיים עם 31

עבור הקליפרס שותף ולא קלע פאבלו פריגיוני

איבקה עם 16 ואדמס עם 13 וסל הניצחון כאמור לרעמים

לפני המשחק – אוקלהומה ב-15

לפני המשחק

ולמשחק המרכזי של הערב כאשר הקליפרס מגיעים לאוקלהומה לקרב מערבי לוהט.

המדורגות שלישית ורביעית במערב מגיעות למשחק למעשה חסר חשיבות מאחר ולאוקלהומה אין סיכוי אמיתי לעבור את סן אנטוניו ולקליפרס אין סיכוי אמיתי לעבור את אוקלהומה (או לממפיס לעבור את הקליפרס לצורך העניין, אבל עם הרבה עניין ואיכות, כאשר זאת תהיה, בהיעדר הפתעה רבתי בפלייאוף ההזדמנות האחרונה לראות את השתיים האלה משחקות.

שלושת המפגשים הקודמים היו צמודים ואיכותיים כאשר הקליפרס מנצחים פעם אחת ואוקלהומה פעמיים, וכששתי הקבוצות במומנטום חיובי המשחק הזה לא היה אמור להיות שונה.

הקליפרס פתחו את חודש מרץ במשבר עמוק עם 5 הפסדים ב-6 משחקים המצב נראה רע, אבל צריך לזכור שהרצף הזה כלל הפסדים "לגיטימיים" לקליבלנד, ס"א וגולדן סטייט. מאז אותו הפסד לאלופה, הקליפרס כבר ב-4 נצחונות רצופים ביניהם שניים מרשימים על פורטלנד ובוסטון.

הת'אנדר היו במומנטום מסוג אחר לגמרי במרץ עם 8 נצחונות רצופים, אבל זה נקטע במפתיע מול דטרויט כשההגנה של הפיסטונס חונקת את הת'נדר ל-82 נקודות בלבד.

אלא שדוק ריברס החליט לעשות פופוביץ' ולהושיב את פול, ג'ורדן ורדיק כך שאנו צפויים למשחק הרבה פחות מעניין הלילה.

חבל.

הימור: אוקלהומה ב-15

image

 

 

פורטלנד טרייל בלייזרס (36-40) 116- בוסטון סלטיקס (32-43) 109

הג'יילבלייזרס ממשיכים ביכולתם הנעדרת

האם היו אלו לילארד ומ'קלום שדאגו להבטיח את הניצחון ? גם ובעיקר פארוק אמינו ! שהיה אמין ויוצא מן הכלל הלילה עם לא פחות מ 28 נקודות שהיוו ,איך לא שיא קריירה !

בוסטון הוליכה ב 71-81 3 דקות לסוף הרבע ה 3

אז פורטלנד לחצה על הדוושה עם ריצת 11-2 שלשה של אמינו קבעה 83-84 ונקודה זו פורטלנד לא הביטה לאחור

6 שחקנים בכל קבוצה עם ספרות כפולות , מה שזיכה את יושבי האולם בבוריטו מתנת צ'יפוטלה ! מו הארקס שסיים עם 9 עבור פורטלנד היה מבטיח גם שתייה חינם אם היה השחקן ה 13 לקלוע בספרות כפולות

אמינו כאמור עם 28 , מק'ולם עם 17 , לילארד עם 14 בלבד

תומאס עם 22 ואייבי בראדלי עם 20 הובילו את הירוקים מבוסטון

לפני המשחק –

בוסטון פירקה את פורטלנד 23 הפרש במשחק הקודם בין השתיים, אבל קשה להאמין שגורל המשחק הזה יהיה דומה.

המירוץ לפלייאוף במזרח הוא מבולגן מאוד ואפשר לראות סיטואציה שבה בוסטון מסיימת אפילו במקום ה-3, יחד עם החזרה של ג'יי קרואדר וחשיבות המשחק בוסטון אמורה להרגיש טוב לקראת המשחק הזה.

אבל פורטלנד בבית היא לא פורטלנד של משחקי החוץ, הטרייל בלייזרס עם מאזן ביתי של 3-16 מינואר, השלישי במערב בתקופה הזאת, וכשהקו האחורי ממשיך להיות מהאיכותיים בליגה הם ירצו שהרצף הזה יימשך גם הלילה.

כדי לעשות את זה הקו האחורי של פורטלנד יצטרך להתמודד טוב יותר הפעם עם הקו האחורי של בוסטון בהשוואה לפעם שעברה, אז אייברי בראדלי ואיייאה תומאס השתלטו על המשחק ל-47 נקודות לעומת 37 של לילארד ומקאלום.

בוסטון נמצאת בתיקו עם מיאמי ושארלוט ומשחק בלבד מתחת לאטלנטה, אבל לוח המשחקים שלה הוא מזעזע למדי ומבטיח סיום עונה מרתק. אחרי פורטלנד יש להם את גולדן סטייט ולאחר מכן שני משחקים קלים יחסית מול הלייקרס וניו אורלינס ואחרי זה רצף מזרחי מרתק של מילווקי, אטלנטה שארלוט ומיאמי, השניים האחרונים בבית.

כל האמור מבטיח לנו קרב צמוד ולוהט, צפו הרבה מצבים קשוחים בין תומאס לליארד, הרבה עבירות והרבה השתטחויות על הרצפה.

הימור: בוסטון ב-3.

לפוסט הזה יש 97 תגובות

    1. זה נראה ממש לא טוב, פשוט תלה עליו את המגבת כאילו היה קולב. הייתי מת להיות זבוב על הקיר בחדר ההלבשה שם, מה שקרה בין ניק יאנג לדאנג'לו ראסל זה כלום לעומת מה שקורה בקליבלנד. (האשך לטיפולך)

      1. מסכים! הזוי לחלוטין מה שקורה שם.
        היחס למאמן שואף לאפס… ומה תגידו על מה שלברון עשה בהפסד נגד יוסטון? בושה!

    2. לא יודע על האווירה השמחה בחדר ההלבשה של הקאבלירס, אבל בחדר ההלבשה של מועדון הל.ל.ל, נערכת לה כבר תקופה חאפלה פרועה, שרק נעשית פסיכית יותר ויותר. שלשום קיבלנו משאית שלמה של וודקה ואן גוך, שהוזמנה עם צ'קים שהאשך גנב מהלוקר של לפלופ.

  1. מופרך אם אני לא טועה, הסיפור הוא שלאמריקאים לא היה מתרגמים והם אלו שהמציאו את הדיבוב, בארץ "העתיקו" את הדיבוב

    1. אחרי כתיבת הטקסט הלכתי ובדקתי ולהלן ההסבר כפי שפורסם במעריב אי שם לפני עשור:

      "הקריין לא היה קיים בגרסה המקורית. הוא תוספת של מתרגמי הסדרה ומעבדיה כאן בארץ, פרי-הכרח, כיוון שהסדרה (שיועדה למבוגרים בגרסתה המקורית) נערכה אחרת בגרסאותיה הבלתי-יפניות בשל בדיחות שרק יפנים יבינו וקטעים שלא היו עוברים אצל קהל מערבי. כדי לכסות על החורים העלילתיים של אחרי-העריכה הוסף הקריין שמלווה את העלילה, יודע הכול ולא מפסיק להיות נוירוטי ומציק. גאונות. "

  2. המשחק בין שיקגו ליוסטון יהיה מלחמת עולם.

    כיף של פאיוויו מלא ההומור, וקליפים שרק דור יודע היכן למצוא אותם!
    לי זה בוקר, והפריוויו עשה לי תענוג עם הקפה.

    תודה דור בלוך!!!

  3. ואגב, דוואט, אני לא קורא פה מדי פעם אלא כל יום, אבל לא כל כך מגיב כי אני באמת לא כזה מבין כמו תותחי העל פה. אני די רפה הבנה…

    1. הנה למדתי דבר חדש – הייתי בטוח שזה אברי גלעד שקריין את החתולים הסמוראים…
      אגב תומש, ממש לא חייבים להיות עכברי כדורסל כמו כל האנציקלופדיות פה בשביל להגיב (אני דוגמה חיה) – פשוט לתת מחמאה על סיקור פה ושם, לרדת על העיזות של הדוק מידי פעם, לעודד את מתן גילור שייתן קונטרה למפלגת ללל קצת.
      אחרי הכל אנחנו ישראלים – לא חייבים להבין משהו בשביל לתת את דעתנו : -)

  4. פריוויו מעולה, בפעם הבאה למעננו ילידי שנות השמונים, נא להכניס את בינבה, כח המחץ, דן דין, טוב טוב, נילס אבירי החור הסתום, מקרון אחד, וגולת הכותרת – קיד וידאו.
    אחר כך אפשר לעשות פריוויו של מצולמים עם מנהרת הזמן, האסיר, התלת-רגל, מק'גייור ואהוב ליבי-זאב מעופף.
    תודה. מאגף הגבייה.

  5. רפה הבנה זה גבוה? אז אני אולי מאותגר הבנה? איך שמים תמונה? ודינגו, אני בהחלט נותן לייקוקים מדי פעם אבל העיזות של הדוק אני לא מעז לרדת, כי אני זוכר עיזה אחת במושב בית ינאי שהביאה לי ראסייה למוח בגיל שמונה עת ניסיתי להתיידד איתה יתר על המידה

      1. אחרי שאתה שם את התמונה בגראוואטאר (ומדרג אותה G), תוודא שהמייל שאתה שם פה הוא אותו אחד איתו נרשמת לגראוואטאר, ואז התמונה תוצג אוטומטית.

  6. ערי הזהב הנסתרות!
    הפתיח של הסדרה זה כנראה הקטע שעושה לי את תחושת נוסטלגיה יותר מכל דבר אחר.
    תודה על פריוויו מצויין!
    (אגב, מעטים יודעים אבל אחרי ה-39 הפרקים שמוכרים לכל יצאה מאוחר יותר, בערך לפני שנתיים לדעתי עונה חדשה אבל לא יצא לי לראות אותה).

    1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

      + 1000

      סדרת האנימה האהובה עלי. הייתי מבריז כבר בכיתה א' בשביל להספיק לראות אותה.

    1. Najsłodsze święta? hmmm moglabym banalnie odpowiedzieć, że każde świeta są słodkie, że najsłodsze to te, kiedy pojawiły się dzieci, ale odpowiem jednak inaczej. Najsłodsze były wtedy, jak byłam w ciąży… mogłam próbować wszystkich słodkości w dowolnej ilości bez zamartwiania się o te nieszczęsne kalorie właśnie i o dodatkowe kilogramy z nimi związane;) I tak mi ich1ff8 przybywało, więc postanowiłam z tego korzystać. Skoro i tak rosłam w dwupaku, to próbowałam wszystkiego, a szczególnie mój ukochany orzechowiec. On jest królem na stole!

  7. תומאש גם היה מאמן כדורסל קורע במולי וצומי, שמעון אם אני לא טועה.. טום תיבודו היה לידו שרון דרוקר.
    משום מה הוא הוא נעלם בהמשך כמו הכומר ממלכוד 22.

  8. משחק מקושקש אבל לגמרי אווירת פלייאוף ביוסטון.
    הדבר היחיד הטוב שהרוקטס עשו מאז משחק 6 באל.איי זה לצרף את ביזלי. קצת נשמה בקבוצה נטולת החשק והכימיה שהרכיב מורי.

  9. יוסטון קלעו 5 נקודות ב9 הדקות האחרונות ואז בחצי דקה האחרונה שלוש קליעות עונשין של אריזה ושלשות של בברלי והארדן מורידות ל2 הפרש מ-9. הולידיי קולע אחת מהקו ואריזה עם שלשה מהפינה לא מצליח לשלוח להארכה. שיקגו שוב בחיים עם ההפסד של אינדי הכל פתוח. יוסטון מסתבכת.

  10. תודה על הסיקור המצויין….
    ושוב אני תוהה האם בגלל ה1 באפריל
    גריפין שוב הלך מכות ונפצע
    ריברס אכן שיחק
    קרופורד אכן קלע
    וקליבלנד באמת ניצחו ????

    נראה לי שסדרה על חדרי ההלבשה העונה תהיה מלאת דרמה יותר מהמשחקים עצמם….

כתיבת תגובה