מעורב הופס ליום ג' בערב: כריס פול פורש מהנבחרת / מנחם לס

 

 

1. כריס פול לא ישחק באולימפיאדה

כריס פול שוחח אתמול עם לי ג'נינגס כתבה הראשי של ספורטס אילוסטרייטד ואמר לו שהוא טילפן למייק ששבסקי והודיע לו שלצערו עליו לוותר על אולימפיאדת ריו.

הוא תירץ את רצונו בעייפות פיזית ומנטלית, ורצונו לנסות לשמר את גופו לעוד כמה עונות ב-NBA.

הוא לא אמר זאת ברורות, אבל לי נדמה שעם סטפן קרי וראסל ווסטברוק הוא יודע שהוא לא יהיה הפוינט גארד הפותח, ואולי הוא מרגיש שהנבחרת בידיים בטוחות גם בלעדיו.

היי, הוא עשה מספק עבור הנבחרת, ואני בטוח שכולם מכבדים את רצונו ומעריכים את כל מה שעשה.

הנה חלק ממה שיהיה כתוב ב-SI שייצא מחר לדוכנים:

 

 

At the 2012 Olympics in London, Chris Paul went to see the volleyball, the swimming, the track. He brought Russell Westbrook with him to root on Misty May-Treanor and Kerri Walsh Jennings. He sat in the cheering section for Michael Phelps. “What we do is such a small thing compared to what the people do who protect our freedom,” Paul said. “But when I put on that USA jersey it always gave me goose bumps because you realized you were part of something so much bigger than yourself.”

Paul’s first experience with USA Basketball was in high school, when he played for the North team at the Youth Development Festival in Colorado Springs, Colo. He was on the squad that lost to Greece at the 2006 World Championship in Japan—“I remember sitting at my locker,” Paul recalled, “trying to figure out how we were going to go back home”—and he was a leader of the group that redeemed itself with gold medals in ’08 and ’12. “Coming from where we were,” Paul said, “that was the best feeling.”

After more than a decade of contribution to USA Basketball, Paul told SI.com on Monday that he is withdrawing from consideration for this summer’s Olympic team, likely ending his international career. “I feel my body telling me that I could use the time,” he said.

2. איומים על חייה של ג'דה פול

זה התחיל כמין בדיחה בטוויטר בתחילת החודש, והתעצם לחקירה משטרתית.

מישהו כתב ב-14 למרץ בטוויטר::

“@CP3 if I knew where you lived I’d probably kill your wife and frame you for it. I watch dateline I get away with it.”

כריס פול פנה למשטרה על משתמש באינסטגראם שכבר מעל שנה מטריד את אשתו ואותו במסרים, הודעות וכו', אך אף פעם לא באיום פיזי, עד עכשיו. ידוע לכולנו שבסושיאל מדיה קורים דברים אידיוטים, אבל כשזה מגיע לאיומים פיזיים זה עובר את הגבול וטוב שהמשטרה מעורבת.

למה אני כותב כל זאת?

רק כדי להזכיר לכם, או להודיע לכם במקרה שאתם לא יודעים, שחיי השחקנים הסלבריטים הללו אינם פשוטים כלל וכלל. כן, הם משתכרים מיליונים, אבל הרבה מהם חיים בחשש בלתי מבוטל מחטיפת ילדיהם מבית הספר, איומי שוד, שוחד, ומה לא, וחוסר פרטיות כמעט מוחלט.

3.Karl-Anthony Towns made Mirza Teletovic regret his decision to play professional basketball

(הכותרת של הקליפ ב-SB NATION)

*
*

4.The Kings are fed up with George Karl's backhanded compliments

 

אני כתבתי על כך מספיק. עכשיו זה תורו של ירון ווייצמן לכתוב (ישראלי? כתב ראשי ב-SB-NATION? מיהו? האם מישהו יכול למצוא אותו ולתת לי את כתובתו? אני ניסיתי ללא הצלחה)  
By on Mar 28, 2016, 10:51a 22

 

(הנה לדוגמה מאמרו על UNDERCLASSMEN שהולכים לדראפט:
http://www.sbnation.com/nba/2016/3/22/11275692/2016-nba-draft-underclassmen-tracker

 

  A summary of the latest drama in Sacramento, which involves Karl, DeMarcus Cousins, Seth Curry and Willie Cauley-Stein.  

The Kings have less than 10 games left in yet another disappointing season that will undoubtedly lead to major changes. One of those moves will likely involve firing head coach George Karl. Not only has Karl posted just a 40-63 in a little over a year but he's also alienated nearly every player on his roster.   This current batch of players aren't the first group to find Karl smarmy and snake-like. But in hindsight (and at the time), hiring an ornery head coach to work for a rudderless organization led by a mercurial star was not the best idea.   Karl's issues with DeMarcus Cousins are well documented. Karl reportedly wanted to trade Cousins this offseasonCousins responded with a not-so passive-aggressive tweet. Their way of diffusing tension was an awkward handshake during the Summer League. In November, Cousins cursed out Karl in the locker roomKarl was almost fired in February and reportedly only remained in part because the team's minority owners didn't want to pay him not to coach. Karl then suspended Cousins directly for a game in March. Yada yada yada, here we are.

 

  But recently, Karl has started taking shots at some of Cousins' teammates, too. Via Sactown Royalty, here is what Karl had to say about Seth Curry following Curry's impressive 12-point performance Friday night against the Suns. (Emphasis mine):  

"I think Seth will be a combo guard, play both 1 and 2. I think usually those guys when I look at them, I see them probably trying to score a little bit too much and I think he probably should become more of a playmaking point as much as a scoring point. But he's going to be around for a couple years. He's definitely going to have a few more years of someone; I think we have him for one more year. I think he has a tenacity to him and a good basketball feel to him. Now he's just got to be confident and consistent."

 

 

 

                              It's not every day you hear a head coach describe one of his players as someone who's "going to be around for a couple of years," especially following a big game.   Not surprisingly, Cousins noticed the slight and took another shot at Karlfollowing the Kings' Sunday win over the Mavericks. Cousins interrupted Curry's post-game interview and "YOU'RE GONNA BE IN THIS LEAGUE A LONG TIME" into the microphone

  But Curry wasn't the only young player that absorbed an odd blow from Karl. Here's what the Kings head coach had to say about rookie big man Willie Cauley-Stein after he went for 26 points against the Suns and 21 on the Mavericks.  That's an odd way to praise a player. Cauley-Stein was the sixth pick in the draft, yet he's playing just 20 minutes a game this season despite averaging 12.1 points, 9.2 rebound and 1.8 blocks per 36 minutes. Cauley-Stein did complain about his minutes earlier in March, but if this is retribution by Karl, it's out of place.   Karl has also been particularly hard on Ben McLemore all season, though McLemore's play hasn't exactly proved his coach wrong. Regardless, Karl's approach isn't endearing himself to the Kings, nor is it establishing a winning culture in Sacramento.   But don't worry, Kings fans. Karl will no doubt be outed this offseason, giving owner Vivek Ranadive yet another chance to get things right. What could go wrong?   * * *  

5. סטיב קליפורד: לא שיניתי מאומה, מלבד…

היתה לי עכשיו אחלה שיחה קצרה עם סטיב קליפורד, מאמן שרלוט, הורנטס בעקבות כתבה על הקבוצה הבוקר. שאלתי אותו מה השתנה בקבוצה. איך פתאום היא עלתה על גל נצחונות. הוא ענה: "מאומה לא השתנה. אנחנו עדיין משחקים 'אחד בפנים וארבעה בחוץ', אבל עתה יש לי את האנשים לשחק כפי שאני רוצה!" על השיחה, ועל הקבוצה, בטור שלי למחר.

6. מת על השחקן הזה

תראו כיצד הוא מגיע משום מקום לקחת ריבאונד מפאול שהוא עצמו זרק: * *    

 *

7. עשרת הפלייז הטובים של אמש 

*

*

8."איזו" – שולט הכדור הטוב שבאסיינים

*

 

 

*

9. איך זה שקובי לא חטף טכנית העונה?

אחרי ההפסד ליוטה הוא נשאל כיצד זה שכל העונה הוא לא חטף טכני.

-על מה שאחטוף טכנית? אני עדיין אותו ASSHOLE אבל ASSHOLE יותר שקט.

אבל בכל זאת?

-אנחנו מחוץ לפלייאוף. זאת עונתי האחרונה. אני לא כועס על אף אחד, רק על עצמי שאני מחמיץ כל כך הרבה כדורים.

זה לבד צריך לגרום לך להשתולל ולקלל!

-את זה אני עושה בעצמי לעצמי בלילה, שאני הולך לישון. אל תחשבו שזה קל לי לא להיות מסוגל לשלוט יותר במשחק. בתחילת העונה חשבתי שעדיין יש לי את זה. כן, יש לי את זה ברצון ובמחשבה, ואפילו בנשמה. הבעייה היא שהשרירים לא מבינים את שפת הנשמה שלי!

10. רונדו חשב רק על דבר אחד: לדפוק אותם לפלייאוף!

 

"אין לי כל בעייה לומר זאת. אני שונא את המועדון הזה וכל מי שקשור אליו, מלבד השחקנים שעם רובם הסתדרתי די טוב", דברי ראז'ון רונדו אחרי נצחון סקרמנטו על דאלאס 111-133.

השהות של ראז'ון בדאלאס היתה קצרה, ובואו נאמר מלאת קונפליקטים וקונטרוברסיאליות. זה כדי לא לכתוב מילים שלא ראויות לדפוס באתר היוקרתי הזה. כל מה שרונדו באמת רוצה זה שדאלאס לא תעשה את הפלייאוף, והוא יהיה הגאה באדם אם הנצחון הזה תרם משהו להישארות המבריקס מחוץ לפלייאוף.

אין כאן כל סוד:

Misery loves company, and Rondo told reporters Sunday night he hopes the Mavs, like the Kings, miss the playoffs.

Yeah, I want them to get their plane ticket (back home when the season ends) as soon as we get ours,” Rondo said, according to ESPN.com. “So anytime we can help, that’s what I try to get these guys (his teammates) to focus on.”

הוא עשה את שלו עם 11 חיצים ו-11 בונבונים ב-BLOWOUT שהוסיף שמן למדורה השורפת את המבריקס עם הפסד 8 מה-10 האחרונים.

"לשחק נגד דאלאס זה לא כמו לשחק נגד בוסטון. את שתיהן אני רוצה לנצח, אבל את בוסטון אני אוהב בעוד שאת המבריקס 'איני אוהב' ", הוא אמר.

אני לא ידעתי על בעיות מלבד חיכוכים ומריבות מתוקשרות ( very visible run-in ) עם מאמנו שם ריק קרלייל.

מסתבר שהיה הרבה יותר שאנחנו לא יודעים.

10.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. קארל והויברג יהיו שני מאמנים שאפשר להגיד כמעט בודאות שיפוטרו במהלך הפרה-סיזון. כנראה גם וויטמן. יופי של מעורב..

  2. כריס פול הבין שקארי ופול לפניו בהיררכיה אז הוא חשב שזה לא יהיה רע לנוח לקראת עוד כישלון בפלייאוף.

    הסרטון על ווסטברוק אדיר. אוקלהומה נכנסים לקצב בדרך לניצחון על הספרס בשישה משחקים.

    הציטוטים של קובי אדירים.

  3. מעורב מעולה!
    מחכה לטור של מחר על השיחה עם מאמן שארלוט.
    הציטוטים של קובי כרגיל נהדרים ושנונים.
    איזו הזה פשוט מדהים! הוא מתאמן איפה?

    ווסטברוק פשוט חיה אתלטית! מנחם האם הוא האתלט הכי גדול שהיה במשחק?

    1. "tאתלט" זה מושג כללי מדי. בקרב 10 לדעתי מייקל היה מנצח. בקפיצה לגובה ומשולשת? ד"ר ג'יי. בריצת 60 מטר כנראה ראסל ווסטברוק או אייברסון או נייט רובינסון. בזריקת כידון ודיסקוס? אולי שון קמפ.
      ישנם ספורים על וילט צ'מברליין שהיה גם מהיר בריצת 400 מטר. לך תדע. בתיכון הוא ניצח לבדו את אליפות בתי הספר בקנזס נדמה לי.

    2. וינס קארטר ודומינק ווילקנס נמצאים גבוהה אצל מומי ברשימה
      ז'אק לוואין וארון גורדון לפי התחרות דאנק האחרונה אתלטים גדולים מאוד

  4. מתוך 17 שחקנים בסגל של הקבוצה 9 פצועים , פשוט הזוי מה שקורה בפליקנס גי והולדי גמרו את העונה , דחוף לבדוק מזוזות
    הבאסה שיש לנו לוח משחקים יותר קל משל מיניסוטה 4 משחקים מול נמושות הליגה לייקרס ברוקלין פילידלפייה פיניקס

  5. אני יודע שמי שלא רואה תקינגס לא מבין את ההתלהבות כי הממוצעים סבבה לגמרא אבל לא בשמים אבל קאולי סטיין הוא חבילה נדירה.
    אני כל כך שמח על הבחירה בו שכל הבלאגן והשטויות האחרות עוברים לידי.
    אני ממש קם לראות משחקים בשבילו והאמירה של קארל היא ממש לא קשורה למציאות. לילד יש ארסנל של תנועות בהתקפה שלא מבישות אף אחד, יש לו אחוזי קליעה מעולים ומשחק הגנה משובח.
    כרגע הוא לא אופציה מובילה בהתקפה , אבל הוא בהחלט יכול להיות , י לו מה למכור ושוב באחלה אחוזים.
    הוא קולע באחוזים גבוהים סקייהוקים אה לה קארים, זורק זריקות נוביצקי שנכנסות לא רע.[אחת על נוביצקי השבוע] וההיי לייט זה שלפחות שלוש פעמים השנה חסם בהגנה כדור ורץ עם התקפת המעבר כדי להטביע.[לא ראיתי הרבה שחקנים בגובה שלו שמסוגלים לכל זה].

    הייתי שמח אם יפרדו מקארל ויביאו מאמן מוכח אחר.
    נראה לי גם הזדמנות טובה להיפרד מקאזינס תמורת שחקנים צעירים מוכחים ובחירות דראפט.[בוסטון כברה הביעה עניין ויש לה מה לתת ]

    הייתי משאיר את רוב הקבוצה ומתלבט לגבי הרכז. אפשרות אחת היא להשאיר את רונדו ואפשרות אחרת היא לתת לקוליסון את המושכות , לדעתי הוא בשל עכשיו להיות רכז פותח בקבוצה טובה.

  6. אחלה מעורב מנחם.
    הייתי שמח לשמוע מתישהו סיפורים מחדר ההלבשה של הקינגס השנה, נראה לי יש שם חומר להרבה סיפורים עסיסיים. גם רונדו ודאלאס נשמע כמו תיבת פנדורה עמוסה בכל טוב.
    ברור שהאמריקאים ייסתדרו בלי פול אבל דווקא לנבחרת הוא מתאים מאוד עם כל האגואים והקלעים, ווסט וקארי פחות רכזים טהורים ועם כל הלברונים והדוראנטים מתאים יותר רכז מוסר מעוד סקורר.
    בגלל זה הייתי מעדיף את וול על לילארד וקיירי כי הם עוד מאותו דבר, וול נותן משהו אחר.
    לא נתקטנן שהריבאונד של ווסטברוק לא היה חוקי כי עבר את הקו הרבה לפני שהכדור נגע בטבעת…

  7. לא ברור בכלל למה קארל הגיע לסקרמנטו
    ולא ברור בכלל למה הוא נשאר שם כל כך הרבה זמן.
    יש עניינים מאחורי הקלעים ?
    מומי, אולי שמעת משהו מהמקורות שלך בקליפורניה?

  8. לgmים בnba יש כנראה התערבות סודית מי מחזיק את המאמן הכי גרוע והכי לא מתאים לקבוצה הכי הרבה זמן, המנצח זוכה במכירה בלוטרי

  9. כריס פול היה מקבל חמישייה במידה והיה מגיע (כמו ג'יסון קיד ב2008 רק יותר משמעותי) ווסטברוק היה עולה עם האנרגיות מהספסל כמו שעשה ב2010 ו2012.
    הוא לא חושש למקומו אלא רוצה לנוח.

  10. אחלה מעורב !

    המהלך של ווסטברוק לא חוקי (לפחות על פי חוקי פיב"א).

    לשחקנים שקופצים מהצבע מותר לקפוץ ברגע שהכדור עוזב את ידי זורק העונשין.

    לשאר השחקנים, כולל זורק העונשין, מותר לקפוץ רק אחרי שהכדור נוגע בטבעת.

    אבל מה לנו כי נלין? גם לג'ורדן אישרו מהלך כזה ועוד אחד המפורסמים שלו.

  11. זה לא הפוך? תמיד אמרו לי שלשחקנים בצבע מותר לקפוץ אחרי הפגיעה בטבעת ולשחקנים על השלשה ברגע שהכדור יוצא מהיד.

  12. המהלך של ווסטברוק לא חוקי.
    אסור לו לעבור את הקו לפני שהכדור נוגע בטבעת ובסרטון רואים בברור שככה זה קרה.
    אם זה לא היה נבא השופטים היו פוסלים את הסל
    בדיוק כמו במהלך שג'ורדן הטביע אחרי ההחטאה של פיפן כשהוא עבר את קו השלוש לפני שהכדור נגע בטבעת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט