מעורב הופס ליום שני בערב / מנחם לס

 

1.כרמלו אנטוני פרץ בריקוד

כרמלו הוא שפוט סירקיוז עם קבלות. הוא חזה במשחק בבאר של מקאולי במנהטן עם חברים, וכשסירקיוז ניצחה הוא פתח בריקוד שלפי מה שקראתי נמצא ביוטיוב.

הוא הרי לקח איתם אליפות ב-2003 כשהוא פרשמן ומנצח כמעט לבדו. כשסירקיוז חזרה מ-14 נק' דפיציט הוא השתולל משמחה, כי ידוע לכולם שסירקיוז היא מין RENEGADE של קבוצת כדורסל, ולכן זה "אנחנו נגד העולם":

.לפי הדיווחים:

Melo was pumped after the big win, and played the “us against the world” card, and yelled the following:

“They don’t want us to win! Cuse nation is in full effect!”

2. GAME IS NOT OVER YET עבור פול פירס

 

פול פירס לא יודע מתי הוא יתלה את נעליו. הוא לא החליט מתי ואיך להודיע על פרישה. הוא לא יודע אם יסיים את פעילותו עם הקליפרס לפי חוזהו.

זה לא אומר ששחקן הסלטיקס הנהדר לשעבר – שגופייתו תיתלה במרומי ה-TD GARDEN – לא מתכנן את עתידו. הוא התחיל כבר עם עסקי נדל"ן בעירו אינגלווד, והוא יודע, למרות שלא אומר כך במלוא פיו, שמשחק הערב נגד בוסטון סלטיקס יהיה הפעם האחרונה שהוא ייפגש איתם.

אלא, כמובן, זה יהיה באליפות ה-NBA כשהקליפרס והסלטיקס יהיו מנצחות המערב והמזרח. "בקשר לקליפרס, אני מאמין שעדיין לא ראיתם אותנו במיטבנו. בעוד 4 משחקים בלייק גריפין חוזר, ואני 'מרגיש' שאליפות ראשונה של הקליפרס היא בהישג יד, ואני אעשה הכל לתרום שזה יקרה", הוא אמר לפני שעה לספורטסנטר.

הוא אמר דבר נוסף שהפתיע אותי: "אני גר באינגלווד (פרבר של לוס אנג'לס, מנחם לס) אבל לבי תמיד יהיה בצפון מזרח, בעיר הנקראית בוסטון".

3. נשות יוקון לא מתנצלות

נשות יוקון – עם המאמן האגדי ג'ינו אוריימה – ממשיכים לדרוס כמכבש כל יריבה העומדת בדרכן. עוד שלושה נצחונות הן מנצחות את האליפות הרביעית הרצופה. היריבה הבאה היא טכסס, אותה הן ניצחו בהפרש 51 בסוויט 16 של העונה שעברה. הפעם בסוויט 16 הן ניצחו את מיסיסיפי סטייט הטובה על 60 הפרש.

אם הן תנצחנה את האליפות השנה זו תהיה האליפות העשירית ב-11 שנים עבור נשות יוקון. השליטה שלהן תעבור עוד שלושה משחקים את השליטה של UCLA של ג'ון וודן, ואנשים החלו לומר שכדורסל הנשים של יוקון "הוא לא טוב לכדורסל הנשים".

ג'ינו הגיב: "כשטייגר וודס ניצח הכל בגולף איש לא אמר שהוא 'לא טוב לגולף'. למעשה, הוא עשה הרבה לגולף כי הוא הכריח את האחרים להשתפר כדי שיוכלו לתת לו תחרות. ישנן 350 מכללות בדיביזיה הראשונה, וישנם 20,000 בתי ספר תיכוניים המשחקים GIRLS BASKETBALL. זה רבע מיליון שחקניות. לנו יש רק 12. אנחנו מחכים לתחרות קשה בכליון עיניים!"

הנה הוא בראיון על הנושא:

 

*

נשות ה'האסקיס' ניצחו 72 משחקים רצופים, ואף ניצחון לא היה בהפרש של סיפרה אחת. זהו הרצף השני בתולדות המכללות. הראשון? 90 הנצחונות הרצופים של נשות יוקון לפני כמה שנים.

4. ההודעות מפילדלפיה הן שאוקפור מועמד לטרייד הקיץ

*

*

נראה שהסיקסרס החליטו להיפטר מה-"LOGJAM" שלהם – ג'היל אוקפור – בקיץ הזה.

לפי קית' פופמפיי מ-PHILLY.COM הסיקסרס מקווים שישיה להם ג'ואל אמביד בריא לקראת העונה הבאה, ועם נרלנס נואל, אוקפור הוא האדם שיילך.

 לפי פומפיי, אוקפור ואמביד הם אותו סוג של שחקן, ומאחר ויש להם כמה צעירים גבוהים לפרונט קורט, אוקפור יהיה בחירתם לטרייד.

מה שלא עוזר לו היו כמה מקרים OFF COURT, שהגרוע מהם היה הקרב מחוץ למועדון הלילה הזה:

*

*

5. אטלנטה האוקס עזבו את אולם דטרויט ללא… ג'ף טיג

האוטובוס עזב את ה'פאלאס' ואיש לא הרגיש שמישהו חסר… (אפילו שהוא הפוינט גארד של הקבוצה…)

הוא הגיע ברגע האחרון לטיסה עם מונית…

6. ההיט יתנו לפלייאוף להחליט בקשר לווייטסייד

היחסים בין מיאמי היט לחסאן ווייטסייד הם מסובכים ולא מוחלטים, לפי בארי ג'קסון ממיאמי הראלד.

הוא החל את העונה ברגל שמאל עם בעיות קטנות ומעצבנות פה ושם, ובירבורים שלא היה להם כיסוי. גם התוצרת ממנו לא היתה טובה וטרייה כמו הקופסאות והבקבוקים במשאית של 'תנובה' ישר מהמפעל במפרץ.

מאז התיישרו ההדורים, כמו שאומרים החברים שלי מפרדס כ"ץ. הוא היום מבזיק 13.9 חיצים, 11.8 קרשים, ו-3.7 חסימות למשחק, ומקבל ותר ויותר מחמאות מכולם, במיוחד הבוס הגדול פט ריילי.

אבל למרות הכל הקיץ קרב ובא ואיתו תקופת השחקנים החופשיים.

לפי ג'קסון הסיפור הוא כזה:

"They haven’t talked about [free agency]. They want to see how far we get this season with this team. Playoffs willspeak a lot.as far as his staying or going

מה חסאן אומר?

"Ihope there’s interest in me. I like the organization. I like Miami. Pat Riley is always going to do a great job of adding  people that are going to help you win. It’s not hard to sell to come to Miami. You can always recruit great talent.and I'd feel great to be a part of the organization/

 

אני לא מבין מדוע אנשים ושחקנים מתעקשים לקרוא לקבוצה ORGANIZATION ולא TEAM, כמו "יהיה לי כיף לשחק עבור הארגון מכבי ת"א" במקום 'קבוצת מכבי ת"א', או סתם 'מכבי ת"א', אבל זה נושא למאמר נפרד. אז בסדר, הוא ישמח וירגיש גאה להיות חלק מהארגון הזה הנקרא מיאמי היט. עם הדקלים והשמש, החופים וטיסה של 25 דקות להוואנה (הקו ייפתח בקרוב), מה רע לגור ולשחק שם?

מיאמי היא 30-42, ומתכוננת להשמיע קול חזק בפלייאוף, בעיקר אחרי ה-BLOWOUT של הקאבס, משחק שהם לא מחשיבים כיוצא דופן, ויש להם 40 מיליון אקסטרה לבזבז הקיץ. עכשיו השאלה כמה יבקש צעיר בן 26 עם ממוצע דאבל-דאבל המוביל את הליגה בחסימות במייל (או לפחות קילומטר). לדעתי מיאמי יצטרכו לשלשל לכיסו 20 מיליון מינימום.

מיאמי לא יכולה להציע לו 'הארכת חוזה' עד אחרי הפלייאוף לפי חוקי הליגה, ואני מאמין שזה יקרה, אם יהיה לו פלייאוף טוב. הדבר שגרם לחסאן אושר, והוא טען לג'קסון ש-"זה מרגיש טוב להיות רצוי. פט ריילי ואלונזו מורנינג אמרו לי כמה גאים הם בי ובצורה שאני משחק והצורה שהתבגרתי, ושהם רוצים לבנות את הקבוצה מסביבי!"

וואווו…זה מה שפט ריילי אמר לו?

זאת אומרת שלא דוויין ווייד, לא כריס בוש, ולא אף אחד אחר הוא העמוד שמסביבו 'ההנהלה' מתכננת לבנות את הקבוצה החדשה. העמוד הוא חסאן ווייטסייד, ולדעתי כאן מסתיים הויכוח היכן הוא יהיה בעונה הבאה.

7. באדי היילד ללייקרס?

 

"האספירציה הגדולה ביותר שלי במשחק היה קובי בריאנט שישב ליד הקווים ועודד אותי משך כל המשחק", דברי הכוכב החדש שעלה לשחקים עם ה-37 נקודות שהוא קלע עבור אוקלהומה.

היכן הוא נמצא עתה במוק דראפט?

איש לא יודע. עניין של טעם וריח. אצלי במחברת הוא מספר 4 או 5. אבל לך תדע. הלייקרס עלולים לבחור בו כמספר אחד.

ישנה לו סופר קליעה. מה שאין לו זו הובלת הכדור של סטפן קרי ואחרים. לכן באוקלהומה הוא עומד כמו פריץ בהתקפה, מחכה שיביאו לו את הכדור לקליעה. השאלה אם ב-NBA זה יוכל לעבוד ככה.

הוא היום השני במכללות בממוצע קליעה למשחק (25.0), ואם הוא יצליח להביא לסונרס מאוקלהומה את גביע האליפות, לך תדע מה זה יעשה ממנו.

אני את שלי אמרתי: רוצים שחקן שהצד החזק – אבל היחיד שלו שהוא ממש טוב – הוא קליעה? קחו אותו.

אני מעדיף את ברייס ג'ונסון מהטאר הילס, אם כי שניהם זה כמו לבחור בין עגבנייה למלפפון.

 8. אוי, לא, ג'ורג' קרל 'מבטיח' להישאר בליגה עוד שנתיים

 

כפי שדיווחתי אתמול או שלשום, סת' קרי הוא לא סטפן קרי, אבל הוא שחקן שג'ורג' קרל החביא מאחורי בן מקלמור ומרקו בלינלי, ואפילו ג'יימס אנדרסון.

הסיבה? הוא לא אוהב רוקיס.

אבל סת' הוא לא ממש רוקי, ומתי שקיבל צ'אנס הוא הפיק משחקים טובים.

הביקורת על קרל זעקה השמיימה. אתמול הוא הגיב:

 

"I think Seth will be a combo guard, play both 1 and 2. I think usually those guys when I look at them, I see them probably trying to score a little bit too much and I think he probably should become more of a playmaking point as much as a scoring point," Karl said. "But he's going to be around for a couple years. He's definitely going to have a few more years of someone; I think we have him for one more year. I think he has a tenacity to him and a good basketball feel to him. Now he's just got to be confident and consistent."

Karl went on to say Curry has been a good pro, but needs to get minutes to be confident and consistent, and that it is difficult when you don't know if you are getting minutes, referencing his own NBA career.

"I was a guy that kind of played a year or two more, you never knew when you were going in the game and you try to be ready and you try to keep your body ready and your mind ready," said Karl, who played in the ABA and NBA from 1973 to 1978. He played a combined 281 minutes over his last two season.

ההסבר של ג'ורג' קרל מלא קונפליקטים ואינואנדוס. מצד אחד הוא טוען שסת' זקוק לדקות, ומצד שני הוא לא מקבל אותן. סת', מבולבל כולו, הגיב:

"I just got to do my job, get the opportunities I am given and go out there and play," Curry said. "It's not the best situation to not know whether you are going to play or not, but I just got to go out there and put in the work ever day like I have been doing. playing defense and getting extended minutes helps me to get going and get into the flow of the game.

"You can get a good rhythm, you can make adjustments too. I knew where I was going to get better shots, where I could attack and how they were playing pick and roll so I could make a mistake here and then come back the next play and fix that," Curry said.

השחקנים כולם עם סת':

רונדו:

Rondo referred to Curry as a hard worker.

"I think he's going to have a bright future, hard worker, never gets down on himself, he's a confident player. The biggest thing is he's a hard worker so I think he'll always have a spot in this league," Cousins said

"Seth is a hard worker, hard work always pays off. He's definitely a … shooter, he can pass the ball, he can do a lot of things. He had a couple tear drops that was nice tonight as well so sky's the limit for Seth. He's young and like I said, the way he works you never know what he can do," Rondo said.

אם ג'ורג' קרל נשאר עוד שנתיים, הייתי שוכח מסקרמנטו לשנתיים הבאות.

9. קליי וסטפן – לא יאומן!

*
*

10. סטפן וקליי – לא יאומן!!!

   
 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. תודה מצוין.
    4. וזה למה שיטת ה-"בואו נבחר את השחקן הכי טוב על הלוח גם אם יש לנו כבר 17 סנטרים" היא לא תמיד טובה.
    6. הוא יקבל חוזה מקסימום. די מדהים שלפני קצת יותר משנה הוא היה בD ליג..
    7. לגבי הילד. זה למה אני לא כל כך עף עליו –
    הוא נולד ב-1993. כמו אנתוני דייוויס, אנדרה דראמונד, בראדלי ביל ולפני הגריק פריק, טאונס, וויגינס, פארקר ועוד שאם הם עכשיו במכללות הם שופכים 60 נקודות כל משחק.
    אני מניח שנראה לגביו. אם הוא לא אולסטאר כבר בעונה הראשונה הוא לא שווה בחירה לפני פרוספקטים מבטיחים וצעירים בהרבה מבחינתי.

      1. הוא בן 22.
        העונה דראמונד ודייוויס היו באולסטאר בגילו (וביל גם היה בלי הפציעות).
        עונה הבאה טאונס והגריק פריק יהיו באולסטאר (טאונס יהיה 21 הפריק 22).

        בשביל להוכיח שהוא עדיף על סימונס/אינגרם/מארי הוא צריך להיות אולסטאר בעונה הבאה (וגם זה לא בטוח יספיק)

  2. אני מאמין שלפול פירס יש עוד כמה משחקי פלייאוף גדולים בקנה והוא יראה את זה.

    ווייטסייד מאז האולסטאר משחק ברמה של חוזה מקסימום ואם הוא לא יקבל אותו במיאמי אז במקום אחר (אולי בוסטון?).

    אם באדי הילד מוליך את אוקלהומה לזכייה אז הוא ייבחר ראשון. לא מאמין שהלייקרס ייקחו אותו כי יש להם את קלארקסון וראסל ואני לא יודע אם הוא יכול לשחק בעמדה 3

      1. לא יורידו את קלארקסון כל כך מהר לספסל אבל הלוואי! שלושתם ביחד יכולים ליצור שלישייה חזקה מאוד בעמדת הגארדים. סטייל גוראן+בלדסו+אייזייה בפיניקס לפני שנתיים/שנה.

  3. 4. אחד מהגבוהים יעזוב. השאלה אם זה יהיה ג׳היל או אמבד? אם אני הם אז ג׳היל עוזב כי אמבד שחקן נהדר שפציעה עצרה לו את ההשתפרות המטאורית.
    5. איך אפשר לא לשים לב?
    7. מהפה שלך לאוזני הלייקרס. שחקן נהדר שהמיקום שהוא ייבחר בדראפט תלוי בחשיפה שיקבל עד סוף העונה (למשל להוביל את אוקלהומה לזכייה שחתומה עליו). הבעיה היא שכמו שאמר איתמר – ללייקרס יש כבר את ראסל וקלארקסון ולכן לצערי לא ייבחרו בו למרות שהוא טוב משניהם כרגע וכמעט בטוח מקלארקסון (מראסל לא נראה לי) בעתיד.

    1. גור אני מבין את ההתלהבות מהילד אבל הוא עוד לא דרך שנייה על הפארקט ב.NBA ואתה כבר קושר לו כתרים. להזכיר לך כמה נפלר8 ראסל נראה בעונה שעברה?

      1. אין שום השתפרות מטאורית. האיש מעדיף לשתות שירלי טמפל במקום לשחק כדורסל, השיקום שלו בעייתי ולא בטוח בכלל שהוא פותח את 2016/17. אם הוא לא משחק אותה, אפשר להגיד שהוא לא ישחק בכלל ב-NBA.

        1. אני מזכיר לך שהוא הצטרף בגל מאוחר לכדורסל והשתפר במהירות. לדעתי אלד הדברים שקרו לו זה ירידת חשק ברגע שראה שפילי בחרו בו אם אתה זוכר את התגובה…

  4. באדי הילד יהיה בזבוז של בחירה עבור הלייקרס!
    אתה לוקח שחקן לפי הכישרון שלו ובאדי עם כל הכבוד נראה כאילו הוא ממצה אתץ כישרונו עד תום.
    גם אדם מוריסון בשנתו האחרונה נתן 28 נקודות למשחק במכללות ובnba נראה כמו צל חיוור של עצמו.
    לא אומר שהילד יהיה כזה כי אני חושב שיש לו אופי מעולה ושאיפה למצויינות.
    אבל אינגרם משחק בקבוצה טובה פחות צעיר באדי ב3.5 שנים והתצוגות שהוא נתן מעולות.
    אם אני הלייקרס אני לא ורואה שום התלבטות כאן

    1. 1+

      הלייקרס הם לא קבוצת Win-Now. הם לא יגיעו לשיא עכשיו, ובמקומם הייתי לוקח את אינגרם (בהנחה שפילי לא לוקחת אותו ראשון). הילד יכול להיות אידיאלי בניו אורלינס, אם הם יבחרו כ"כ גבוה (מקומות 4-7).

  5. מי אמר שנקבל את הבחירה הראשונה? בכל מקרה לגבי באדי אז אני לא מכיר אותו כל כך מה שכן זה נשמע לפחות כמו מקרה לילארד שגם חשבו שהיכולת שהוא מראה זאת תקרת הזכוכית שלו ושנה אחרי שנה הוא מנפץ אותה ואם זה המקרה זאת הצלחה פנומנלית

  6. הקטע עם סטף וקליי משעשע ביותר. קליי מסר לסטף ומייד הסתובב והרים את הידיים כי ידע שסטף זורק וקולע, הוא לא האמין שיקבל את הכדור בחזרה. נוצרה קומדיה של טעויות וממש נראה ששני הלצים צוחקים מהעניין.

  7. אף אחד לא אומר שנקבל את הבחירה הראשונה, אבל אנחנו נמצאים במקום השני מבחינת הסיכויים לקבל אותה מה גם שסימונס כרגע מסומן כבחירה הראשונה לכן יש תקווה שנוכל לדוג את אינגראם.

  8. אני לא אוהב את הגישה הזאת של ההסתגלות על הגיל, בטח עם הגדלת תקרת המס חוזי רוקי יהיו כמו זהב.
    רואים אצל רוב הרוקים שמגיעים מוקדם לליגה שצריך להשקיע בהם שנתיים שלוש לפחות לפני שהם מתחילים להיראות כמו שחקני כדורסל, הרבה מגיעים לא מספיק בוגרים ולא מצליחים להתפתח כמו שציפו מהם.
    דווקא רוקי שמגיע בשל יחסית ויוכל לעשות תרומה משמעותית כבר בעונה השנייה יתן תרומה משמעותית יותר לתקופת חוזה הרוקי ויחשב כבחירה מוצלחת יותר.
    כמו שקווינט המורה של מנחם היה אומר- עם פוטנציאל אי אפשר לקנות במכולת.

    1. נניח שהילד יסיים עם 5 אולסטארים ו-2 הופעות בחמישיות העונה בעונות השנייה-עשירית שלו.
      וסימונס יסיים עם 8 אולסטארים ו-4 הופעות בחמישיות בעונות השלישית – ה-12 שלו.

      ברור מי עדיף..

      1. גלעד ההשוואה שלך מצחיקה מאוד
        לא מודדים שחקן לפי הופעות באול סטאר
        כרגע להילד יש את מה לסימונס אין – קליעה

      2. הנקודה היא לא מי יהיה יותר טוב בעוד 10 שנים כי זה כבר לא יהיה רלוונטי בליגה של חוזים מטורפים שהולכת להיות לנו, כי הוא כבר יקבל הצעות חוזי מקסימום עם סיום חוזה הרוקי שלו.
        לצורך העניין זה כבר לא משוואה של מימוש פוטנציאל מקסימלי אלא מיקסום עלות מול תועלת בטווח זמן מוגדר.
        הרי קבוצה הולכת לשלם לפחות 2 חוזי מקסימום+חוזי מיד לבל שיהיו גבוהים בהרבה מהקיימים היום.
        החוזים היחידים שישארו (כנראה) קרובים למה שהם כיום הם חוזי רוקי ולכן הם כל כך חשובים.

        1. זה נכון.
          לניו אורלינס עדיף שחקן בן 23 שכבר מוכן לליגה מבן 20 שכנראה יהיה טוב יותר.
          אבל ת
          לרוב הקבוצות הייתי לוקח את סימונס (או אינגרם)

    2. הנקודה שלי היא שרוקי שיבוא אחרי 4 שנים (הילד בעונה הראשונה בקולג׳ קלע 8 נקודות. סימונס 20 + הרבה אסיסטים וריבאונדים) אולי מוכן יותר ויהיה טוב יותר מוקדם יותר ביחס לדראפט אבל בסוף ברור שדייוויס עדיף על לילארד

      1. לא שאני מסכים בכלל עם ההשוואה שעשית אבל אם כבר התחלת אנחנו רואים מי מהם מביא את הקבוצה שלו לפלייאוף…

        1. נו כן. לילארד הגיע לשיא מוקדם יותר (עזוב את הצוות המסייע) אבל בסוף צריך לקרות משהו מוזר מאוד כדי שהקריירה של לילארד תהיה טובה משל הגבה

          1. גלעד היקר . נניח שאתה צודק ובאמת הקריירה של אינגרם/סימונס תהיה בסוף יותר מרשימה ומוצלחת משל הילד. אבל מי מבטיח שאחרי שהם יסיימו את חוזה הרוקי שלהם הם ישארו בקבוצה שבחרה אותם? סיכוי גדול מאוד שאת עונות השיא שלהם הם בכלל יתנו בקבוצות אחרות . בזמן שהקבוצה שבחרה בהילד יכולה להנות ממנו כבר חוזה הרוקי שלו.

            1. בסוף חוזה הרוקי השחק נהיה שחקן חופשי מוגבל.
              כמעט בכל המקרים השחקן מאריך חוזה בקבוצה שבחרה אותו (בטח אם הוא שווה מקסימום) מה שאומר שרוקי זה 8-9 שנים.

          2. גלעד, אני מקווה שגור לא יהיה הראשון לעשות זאת! (החתמנו אותו ב-ללל בדראפט הופס האחרון על חוזה רוקי והוא הפך מיידית לאול-סטאר)

  9. איפה כרמלו של סיקריוז ואיפה כרמלו של הניקס
    ילד בן 19 שלקח אליפות מול צ׳אבי שעשוי מהבצק של פילסברי

    אחלה מעורב
    הלייקרס חייבת לא לאבד את בחירת הדארפט שלה

    עם כל הכבוד לאוקפור מעניין מה יהיה עם אמביד

  10. מעורב מצויין, אוקפור נראה לי כמו מקרה ראש קשה ולדעתי תעשה טוב פילדלפיה אם תתן לו ללכת, מה גם שלדעתי התמורה עליו תהיה הרבה יותר משמעותית מהתמורה על אמביד שלאחרונה כשראיתי אותו נראה כמו תמונת לפני של "שומרים משקל". לגבי הילד, לא ראיתי מספיק אבל יש משהו מאוד בוגר במישהו שסיים קולג' לעומת פרשמנים, לצפות ממנו להיות אולסטר בשנה ראשונה זה מוגזם מופרך ולא ריאלי אבל תוך שנתיים שלוש הוא יכול להיות יופי של שחקן. לדעתי הכישרון של כמעט כל מי שמשחק ברמה הזאת הוא עצום והדבר המשמעותי שמפריד ביניהם זה יכולת מנטלית, ממנה נראה לי שלהילד יש בשפע

  11. להיילד יש רק קליעה בצורה ממש טובה? כנראה שאנחנוצרואים משחק שונה אבל טוב נו לא נתווכח עם זה שהעדיףצאת ווינסלו על כל שחקן אחרצבדראפט, או את נפייר או את האשיייםםםםםםם תאביטטטטטטט האלג'ואן הבא.

    עם הסימנים שאמביד הולך להיות כשיר לעונב הבאה זה לגמרימהשחקן ששווה להם לנסות לבנות מסביבו ואז אין כל הצדקה לשחקן כמוצאוקאפור שיתן סטט' יפה בהתקפה ולא יוביל אותם למעבר מהסכיוי הטובמביותר לקבל בחירה ראשונה בדראפט.

    1. קליעה מיוצנת, אתלט נהדר, יצירה מכדרור מיקום, התקרה שלו מאוד גבוהה אני לא מבין אנשים,לדעתי הוא השחקן הטוב במכללות השנה ללא צל של ספק, אך אנשים באתר ובראשם מנחם לא מבינים שאץ כל עונת המכללות לוקחים בערבון מוגבל מה שחשוב באמת זה המדידות של הקבוצות.

        1. מנחם אתה כנראה לא מבין, איך אתה מסביר שוויגנס פארקר ואמביד נבחרו ראשונים בדראפט שסימונס כנראה יבחר ראשון למרות עונת מכללות מאכזבת? ככה אם תסתכל כמעט בכל שנה.
          מה שבאמת משפיע זה המחנות לפני הדראפט בהם שחקנים נבחנים על ידי קבוצות ראש בראש ובצורה שהקבוצות רוצות לבחון.
          לא חסרים דוגמאות של כוכבי על מהתיכונים שהגיעו נתנו עונה מכללות מצוינת והפכו לשחקנים בינוניים בnba מייקל ביזלי או גי מאיו….

  12. ההינקיה נמשכת:
    להיפטר מהשחקן הכי מבטיח שלך תמורת עוד כמה בחירות דראפט עתידיות.

    אני לא רואה שום דבר טוב יוצא מגו'אל אמביד (אולי רק מזקקת אלכוהול). |עם כל הזהירות הנדרשת הוא יותר שחקן עבר כמו גרג אודן מאשר ג'אהיל.

    לגבי ג'אהיל, מדהים עד כמה "הארגון" בפילי "עובד" אם הם נותנים לכמה עשרות מליונים שהילד שווה להישפך ברחובות בלי השגחה.
    כמה כבר עולה חברת אבטחה 24/7 צמודה לו לתחת?
    הוא מקרה ראש, אבל עדיין ילד. יש מצב שהוא עוד יכול לצאת מזה.

    לגבי השימוש במושגים כמו "ארגון"/ קבוצה, המילה העדיפה עליי היא מועדון. הכי גרועים הם אלה שאוהבים לקרוא למקום העבודה שלהם "משפחה". אולי "משפחה סיציליאנית", הנוטה להיפטר מחבריה.

    ורק לסיום, מי שייתן לווייטסייד ללכת עושה את טעות חייו, גם אם מדובר בניסיון הנרמז להפוך את מיאמי לבית האבות הגדול של הליגה.

  13. נקודה אחרונה לגבי הילד (או זה מבלבל את מנחם נקרא לו באדי) –
    ג'מאל מארי (מועמד להבחר באיזור 5-10 כמו באדי).
    עונת הפרשמן –
    מארי –
    בן 19, 35 דקות, 45.5% מהשדה. 3.1 שלשות למשחק ב-40.8%. 5.2 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים. חטיפה. 20 נקודות.
    באדי (2012-13) –
    בן 19, 25 דקות, 38.8% מהשדה, 0.7 שלשות למשחק ב-23.8%. 4.2 ריבאונדים. 1.9 אסיסטים, 1.2 חטיפות. 7.8 נקודות.

    הם משחקים באותה העמדה וסגנון משחק דומה (שחקן שיכול ליצור לעצמו וקצת לאחרים וקלע שלשות נהדר).
    מה גורם לכם להעדיף את באדי שהעונה הסטט' שלו היו טובות יותר משל מארי (לא בהרבה כ"כ) והוא מבוגר ממנו ב-3 שנים?

    1. כיוון שעונת המכללות לוקחים אותה בערבון מוגבל מה שחשוב זה באמת המבחנים של הקבוצות מדידות,ראיונות….
      לכן סימונס מועמד להיבחר לבחירה ראשונה. ההבדל בין מארי לבאדי נמצא באתלטיות בקליעה מכדרור…. בנוסף לכך מארי הוא רכז אי אפשר להשוות.

      1. מארי הוא לא רכז.
        הוא בדיוק כמו הילד שוטינג גארד שיודע קצת לרכז. הוא גם שיחק כל העונה ליד רכז דומיננטי.
        וגם הנתונים הפיזיים שלהם מאוד דומים.

        איפה הייתה האתלטיות בעונת הפרשמן?

  14. אנשים שמתלוננים על ההעפה של אוקאפור.
    כמה סנטרים יש שטובים רק בהתקפה וכמה דקות הם מקבלית בקבוצות *אמיתיות*. קונטנדרית לא יכולה לחיות עם אוקאפור כסנטר פותח (ובטח אם הוא גם הד-קייס וריבאונדר לא מספיק טוב)

      1. הוא אף פעם לא יהיה שחקן הגנה טוב.
        הוא יהיה סוג של אל ג'פרסון ולא יותר.
        השאיפה של פילי זה להיות קונטנדרית בסוף כל זה. אוקאפור לא מתאים לקונטנדרית (האמת אני גם לא רואה אותו פותח בקבוצת פלייאוף). אם מצליחים להשיג עליו שחקן צעיר בעמדות 1-3 זה לגמרי שווה את זה.

          1. ג'פרסון מוסר יותר טוב וריבאונדר טוב ממנו. אוקאפור אולי סקורר טוב יותר.
            בכל מקרה ג'פרסון הוא רק ההוכחה לזה שסנטר שרק קולע בפוסט, לא מגן ולא קולע מבחוץ לא יכול לשחק היום בליגה.
            והוא שחקן הגנה נוראי. הוא לא ילמד זה גם לא נראה שאכפת לו וגם אם היה אכפת לו אני לא רואה אותו הופך לאחד.

    1. גלעד, אם אפשר ללמוד דבר אחד מסטפ קרי – אל תסמוך שמה שעכשיו תמיד יהיה. ג'הליל יכול להפתיע ולהוביל קבוצה כסנטר התקפי בניגוד למגמה השולטת בליגה.
      כנראה שזה לא יקרה. אבל אם אני פילי, ואני לא רוצה להפוך לגרסאת הכדורסל של אנשי "פילדלפיה זורחת", ואין לי כרגע אף שחקן לבנות עליו קבוצה – אוקאפור היה השחקן היחיד מבין הסגל הנוכחי שהייתי חושב לבנות עליו. השאר יכולים מקסימום להיות שחקני משנה רביעיים בהצגה של מישהו אחר, או גרג אודן 2.0. להפטר ממנו אומר להפטר מעוד ניסיון של הקבוצה להתקדם מעבר לפח האשפה שהיא זרוקה בו כרגע.

  15. גלעד, אתה באמת חושב שברדלי ביל שווה אולסטאר?
    אני לא מדבר על זה שהוא פציע ממש, הוא פשוט לא מספיק טוב.

          1. קאזינס שחקן הגנה מעולה כשהוא רוצה (וסקרמנטו לא הייתה קבוצה רלוונטית אפילו פעם אחת מאז שהוא הגיע לשם)
            לופז שחקן התקפה טוב ופוגע בהגנה אבל גם הוא לא משחק בקבוצת פלייאוף או אפילו קרוב.
            קנטר משחק 20 דקות במשחק. זה לא דקות של סנטר פותח. אני מאמין שאולי אוקאפור יוכל לעשות את זה בתור סופר-סאב שירמוס סנטרים מהספסל של היריבות וייצר לעצמו 15 נקודות ב-20 דקות משחק.

            אבל זה לא תפקיד מפתח.

          2. גם דראמונד נחשב לסנטר הגנתי סביר בלשון המעטה (כמעט ולא מגן על הטבעת,משנה זריקות וחוסם למרות שהוא הריבאונדר הטוב בליגה) מה שעשית הוא קודם סימנת מטרה ואחרי זה אתב נותן עובדות בלי להתתיחס למציאות, קאזינס אינו שחקן הגנה מעולה אתה שוכח שלסנטר לוקח זמן להתפתח ואוקפור רק ילד בן 20, הוא נפל למועדון כושל אבל הוא ללא ספק יכול להיות אולסטאר, בנוסף לכל הוא סנטר בעל עבודת רגליים ומשחק פוסט מופלא (מדהים יחסית אחרי שנה 1 במכללות), ועונתו הראשונה בליגה מופלאה ביחס לעונה הראשונה של קאזינס (בכל קנה מידה), הבעיה היחידה שאין לו מי שיצור לו הזדמנויות בפילדלפיה פרט למועדון כושל אין מי שירווח לו את המשחק בצירוף לנואל זה יוצר עומס על הצבע. בנוסף בגלל שיש לו עבודת רגליים מצוינת הוא יוכל לשפר את ההגנה לרמה סבירה ואפילו טובה ללא ספק, ואני לא הופתע אם הוא יהיה אולסטאר בעוד
            שנתיים.

          3. נכון לדראמונד עדיין יש בעיות בהגנה אבל הוא סופר אתלטי (בניגוד לאוקאפור למשל) והוא הריבאונדר הטוב בליגה והוא מראה יסודות טובים בהרבה משל אוקאפור.
            יש דקות שלמות שהוא נראה כמו הווארד בשיאו בהגנה.

          4. זה שנה ראשונה שלו בליגה תחכה, הכדורסל במכללות הרבה יותר שומה מאשר בnba (ההגנות הריווח ההתקפה).

        1. מה זה דפנסיב סטאטס?
          הוא שומר אישי מעל הממוצע ובהתחשב בזה שהוא בקבוצה עם וול שהכדור אצלו כמעט תמיד הוא מוסר אסיסטים בכמות סבירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט