פריוויו יום שני – ת'אנדר נגד טורונטו/ גור גולן

עוד שלושה פריוויואים של יום שני נותרו לעונה הסדירה והיום לא פחות מעשרה משחקים. הפריוויו לקח זמן רב ולכן סליחה אם יש קבוצות שנפגעו אם כתבתי עליהן מעט.

מתקרב ובא
מתקרב ובא

2:30 – מיאמי היט (30-42, מקום חמישי במזרח) – ברוקלין נטס (51-21, מקום 14 במזרח)

במשפט: מיאמי ממשיכים להתחבר בדרך לפלייאוף מול ברוקלין שלא יודעים מה זה פלייאוף.

מיאמי בחודש מרץ קולעים מעל 110 נקודות למשחק שזה שיפור מטורף והם ללא ספק השתפרו מאוד מאז הגעתו של ג׳ו ג׳ונסון. למיאמי יש גם הגנה לא רעה והם ללא ספק ״יציקו״ לא מעט בפלייאוף. לפי דעתי (וזו דעתי בלבד) השחקן שמיאמי הכי תלויים בו הוא גוראן דראגיץ. הוא מזמן כבר לא מראה את היכולות שהראה בפיניקס, אבל הוא ללא ספק הזרוע המחברת של הקבוצה. כאשר דראגיץ קולע טוב ומנהל את המשחק היטב הקבוצה נראית פגז. מיאמי צריכים לקוות שבפלייאוף השני שלו בקריירה הוא יהיה בשיאו.

wade

נעבור בכאב רב לצד השני של הפארקט – ברוקלין ״פחח״ נטס. הקבוצה ניצחה ביום שישי את קליבלנד ולכל קבוצה אחרת בליגה זו הייתה יכולה להיות בשורה נהדרת, אבל ברוקלין היא חסרת עתיד וחסרת זהות. היא נהנית מתקופה טובה של ברוק לופז ובוגדנוביץ אך הקבוצה לא מראה שום סימני חיים והיא תסיים במקום ה-14 במזרח.

הימור – מיאמי ב-10.

2:30 – טורונטו ראפטורס (23-49, מקום שני במזרח) – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (22-51, מקום שלישי במערב)

במשפט: איזה קרב מחכה לנו בקנדה! לאורי אנד דרוזן נגד ווסטברוק אנד דוראנט.

אלילי לי אלילי! איזה משחק מעניין. למה אנחנו מחשיבים משחקים גדולים רק משחקים שג"ס, ספרס וקליבלנד מעורבים בהם? יש לנו כאן שתי קבוצות שבתקופה הזאת הן יותר טובות מקליבלנד והם יכולות להקשות מאוד על שתי הגדולות.

נתחיל באוקלהומה, הקבוצה השלישית בטיבה בליגה. כולם מדברים במערב על ג"ס וספרס (בצדק!) שכנראה יהיו בגמר המערב, אבל אל תהיו מופתעים אם אוקלהומה תנצח את הספרס בחצי גמר המערב. ראסל ווסטברוק בזמן האחרון החליט שהוא משאיר את השפיות בצד והוא רושם מספרים ענקיים. הוא זורק פחות ומוסר יותר והעסק נראה טוב יותר ככה. דוראנט ממשיך בקצב שלו והוא עדיין מספק מספרים גדולים. אל תהיו מופתעים אם ווסטברוק ירשום טריפל דאבל 16 היום.

spurs-vs-thunder

מהצד השני, טורונטו ראפטורס הנהדרים. טורונטו כל השנה צד אחד מאוחרי קליבלנד ובפלייאוף הם ינסו להוכיח שקליבלנד היא סתם קבוצה עם כסף. לאורי ודרוזן מוכיחים השנה שהם הצמד הטוב במזרח ואולי השלישי בטיבו בליגה. אני יכול לספר לכם על המספרים שלהם אבל את מי זה מעניין? כיף לצפות בהם ובטורנטו בכלל. הם אולי "התקווה הכי גדולה של העם היהודי" להעיף את קליבלנד.

הימור – אוקלהומה ב-9.

3:00 – שיקגו בולס (36-36, מקום תשיעי במזרח) – אטלנטה הוקס (30-44, מקום שלישי במזרח)

מלחמה
מלחמה

במשפט: שיקגו חייבת ניצחון על מנת להגיע לפלייאוף ואטלנטה חייבים ניצחון בשביל לסיים במקום השלישי במזרח. לפי דעתי במשחק כזה כולנו צריכים לעודד את שיקגו האומללים שסבלו מפציעות רבות על מנת שהם יגיעו לפלייאוף ויקשו על לברון בסיבוב הראשון. הם סבלו מפציעות רבות אבל חוץ מנואה כולם חזרו, למרות זאת הם הפסידו פעמיים ברצף לניקס בשבוע שעבר וקבוצה שעושה זאת כנראה לא מספיק טובה כדי להגיע לפלייאוף. מהצד השני, אטלנטה חזרו לנצח והם בכושר הטוב ביותר מבין קבוצות המזרח. היא לפעמים מזכירה את אטלנטה המצוינת של השנה שעברה, אך בעונה שקורבר כמעט ונעלם אי אפשר לשחזר את ההישג. הימור – אטלנטה ב-5.

3:00 – ממפיס גריזליס (32-41, מקום חמישי במערב) – סן אנטוניו ספרס (12-61, מקום שני במערב)

במשפט: סן אנטוניו בחימום לפלייאוף.

סן אנטוניו נמצאים בעונה מדהימה שמתחילה לקבל תאוצה לקראת הפלייאוף. נגד ג״ס (חסרת כמה שחקנים) היא שיחקה הגנה יוצאת מן הכלל. השילוב של העבר והעתיד של הקבוצה יוצר הווה פשוט מדהים! אם לא היו את ג״ס אז היו מדברים על סן אנטוניו ברמה היסטורית מרוב שהם טובים. פופוביץ הוא גאון והוא יצר קבוצה שיודעת ומכירה היטב איך משחקים ביחד. קוואי ואולדריג׳ מתחילים להתחמם לקראת הפלייאוף והם מוכיחים שגם כאשר המבוגרים יפרשו יש להם עתיד. בפלייאוף שניהם יהיו משמעותיים מאוד ובמיוחד בסדרה העתידית להיות נגד גולדן סטייט.

POP

מצד שני, ממפיס כמעט והבטיחו סופית את הפלייאוף (לא יהיו שם רק מבחינה תיאורטית) אבל הם הקבוצה המשעממת ביותר מהעולות לפלייאוף. כולם יודעים שאין להן מספיק נשק לנצח סיבוב מאז פציעתו של מארק גסול.

הימור – ספרס בקלות, 15 הפרש.

3:00 – מינסוטה טימברוולבס (49-24, מקום 13 במערב) – פיניקס סאנס (53-20, מקום 14 במערב)

במשפט: קבוצה עם עתיד זוהר מארחת קבוצה חסרת עתיד…

מיניסוטה נהנית מהצעירים שלה וזה הזמן שהיא תחליט מה הצד הבא בבנייה. יש לה בסיס מצוין של טאונס, וויגנס ולאבין, אך זה לא יספיק בשביל להפוך לקונטדרית ולכן היא חייבת לעשות ניקיון בסגל (כמו להעיף את רוביו) ולהביא סגל מסייע טוב.

מהצד השני פיניקס סאנס פשוט שבורה! היה לה הזדמנות להפסיד ללייקרס בשני משחקים לאחרונה ואולי לסיים אחרונה במערב אבל כנראה שהיא לא משהו בטנקינג. יכול להיות שפיניקס בדרך להיות פילדלפיה?

הימור – אני קצת מגזים לגבי פיניקס והם יקשו מעט על מיניסוטה, מיניסוטה ב-6.

3:00 – ניו אורלינס פליקנס (46-26, מקום 12 במערב) – ניו יורק ניקס (44-30, מקום 13 במזרח)

במשפט: מפגש תחתית בין המערב למזרח.

ניו אורלינס איבדו לא מזמן את דיוויס ומבחינתם העונה נגמרה כבר מזמן עם אכזבה נוראית. כולם הימרו שהם יסיימו במקום השישי (פחות או יותר) אבל הם איכזבו את כולם.

מהצד השני, הניקס מגדלים את פרינגלס והוא הוכיח בשני המשחקים נגד שיקגו בשבוע שעבר (בק טו בק) שיש לו את זה. הוא קלע 29 בראשון ו-19 בשני והוא ממשיך להשתפר בתקווה שבשנה הבאה הם יעמידו קבוצה ראויה.

הימור – ניקס ב-6.

4:00 – דנבר נגאטס (43-31, מקום עשירי במערב) – דאלאס מבריקס (38-35, מקום תשיעי במערב)

במשפט: דאלאס מגיעים למשחק לא קל שהם חייבים לנצח בו בשביל להיכנס לפלייאוף.

דאלאס המסכנים איבדו לפני מספר ימים את פארסונס והם נמצאים במאבק קשה וארוך ביחד עם יוסטון ויוטה. דירק ״הלא נגמר״ נוביצקי עם עונה מצוינת והוא ממש רוצה להגיע לפלייאוף, אולי האחרון בקריירה שלו. בלי פארסונס הם ללא ספק פחות טובים ופחות מאיימים ולכן הם עם שני ניצחונות בלבד באחד עשרה משחקים האחרונים. נוביצקי ומתיוס חייבים יהיו להיות בשיאם במעט שנשאר ואז נזכה לראות את נוביצקי בפלייאוף אחרון ומרגש!

nowizki

מהצד השני, דנבר כבר לא נלחמים על כלום העונה והם נותנים למודייה דקות משמעותיות במטרה שהשתפר ובאמת הוא משתפר. ביום שבת נורקיץ קבע שיא קריירה של 18 נקודות וגם הוא נמצא בעלייה.

הימור – דאלאס ב-7.

4:00 – יוטה ג׳אז (37-36, מקום שביעי במערב) – לוס אנג׳לס לייקרס (58-15, מקום אחרון במערב)

במשפט: חזרה גנרלית לפרידה המרגשת של קובי למשחק האחרון של קובי ב13/4 נגד יוטה.

תשעה משחקים, זה מה שנותר לנו מהקריירה המופלאה של אחד מגדולי השחקנים בכל הזמנים – קובי בראיינט. קריירת מלאת רגעים והישגים בדרך להגיע לסיומה, קריירה שאנחנו נתגעגע אליה. לייקרס הבטיחו ככל הנראה את המקום האחרון במערב והמקום לפני האחרון בליגה והם יקוו לשמור על הבחירת דראפט (מוגנת טופ 3). כבר דיברתי המון על הצעירים של הלייקרס, אך ארצה לציין את ההישג של ג׳וליוס רנדל מיום שבת – טריפל דאבל ראשון בקריירה! 13 נקודות, 18 כדורים חוזרים ועשרה אסיסטים. הוא מביא עונה נהדרת של דאבל דאבל אבל ביום שבת הוא הוכיח שהוא שווה יותר מזה. נחזור רגע לקובי שיחגוג את משחקו האחרון בקריירה ב-13/4 נגד יוטה בסטייפל סנטר.

kobebryant11

נעבור ליוטה ג׳אז! הקבוצה נמצאת במירוץ קשה על המקום האחרון בפלייאוף המערב. הם נמצאים במאבק על הכרטיס האחרון ביחד עם יוסטון ודאלאס וזה יהיה משחק שהם יהיו חייבים לנצח. יוטה צריכים להגיע למחזור האחרון במרחק לפחות משחק אחד מהמקום התשיעי מפני שבמשחק האחרון של קובי בליגה – הוא לא מתכוון להפסיד.

הימור – יוטה ב-8.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (36-38, מקום שישי במערב) – סקרמנטו קינגס (44-29, מקום 11 במערב)

במשפט: פורטלנד צריכה ניצחון במקצה השיפורים לקראת הפלייאוף.

זה עדיין לא הזמן לסכם את העונה של פורטלנד, אבל אני רק אגיד שהקבוצה הזאת היא אחד הדברים הטובים ביותר שקרו השנה. קבוצה שהייתה אמורה להיות בתחתית המערב הוכיחה שהיא בנויה לגדולות! קבוצה צעירה, מרעננת, מאומנת ובעיקר – גורמת לחיוך. בעונה שאני בתור אוהד לייקרס סובל כל בוקר מהתוצאה, מצאתי קבוצה נוספת לאהוב (כמובן שלא במקום – לייקרס יש אחת!). לילארד הוכיח השנה מה יש לו לתת וביחד עם משולם הוא יצר את הקו האחורי אולי השני בטיבו בליגה. פורטלנד כמעט והבטיחה את המקום השישי במערב (עדיין יכולה לאבד את המקום – חס ושלום). למען האמת גם אם פורטלנד יאבדו את המקום בפלייאוף, הם עדיין עשו עונה יוצאת מן הכלל עם עתיד ורוד. מה שבטוח – בפלייאוף אף אחת לא רוצה לפגוש אותה.

בצד השני, סקרמנטו השנה היא מהאכזבות של המערב, סגל מצוין שכולל את קאזינס, רונדו ורודי גיי לא הצליח להראות רמה גבוהה ויציבה. קאזינס מביא עונה מצוינת מבחינה אישית והוא שיפר את הקליעה שלו בצורה חדה, אך לא הצליח לסחוף את הקבוצה אחריו לפלייאוף.

הימור – פורטלנד ב-9.

הוא רגוע
הוא רגוע

5:30 – לוס אנג׳לס קליפרס (27-45, מקום רביעי במערב) – בוסטון סלטיקס (30-43, מקום רביעי במזרח)

במשפט: שתי קבוצות נהדרות למפגש מסקרן.

קליפרס ובוסטון הם קבוצות נהדרות ובפלייאוף הם מוקשים רציניים.

קליפרס עד לפני שבועיים נלחמו על המקום השלישי ביחד עם אוקלהומה, אך תקופה מעולה של אוקלהומה סגרה את האפשרות לעלות למקום השלישי. בסופו של דבר, כנראה וזה לטובתם משום שיפגשו את ממפיס בסיבוב הראשון ולא את פורטלנד. קליפרס קיבלו מכה רצינית השנה בדמות "אירועי גריפין" המוזרים. בקליפרס אופטימיים ויש האומרים שהוא יצטרף בפלייאוף והוא מחלים מהשבר המוזר ביד. כבר לא ברור מה עדיף לקליפרס מפני שכריס פול מאז הפציעה לקח את הקבוצה על גבו וזה נראה טוב.

isaiah-thomas

מהצד השני, אפשר להגיד שאם מילווקי היו בשנה שעברה הרענון של המזרח, השנה אלה בוסטון. הם משחקים מעולה והם סכנה לכל קבוצה. אייזייה תומאס היה עד לפני שנה שחקן שישי שעולה מהספסל ומביא שינוי אבל השנה הוא הכוכב והוא המרכז. בוסטון נמצאים במאבקי מיקום צמודים במזרח ומה שבטוח-הסלטיקס יעשו הרבה רעש בפלייאוף.

הימור – קליפרס ב-5.

Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tahel
Tahel
28/03/2016 16:54:50

בוסטון חייבים W , קדימה !

MBK
MBK
28/03/2016 16:58:50

משחקים לא רעים הלילה
OKC מול טורנטו משחק לא רע
הבולס במשחק על כל הקופה , היא צריכה לנצח לפחות 7 מ 10 בשביל לחשוב על פלייאוף

גאפר
גאפר
28/03/2016 17:03:41

מגניב… תודה… כולי תקווה שאוקלהומה עוד יפתיעו את כולם…

ברץ
ברץ
28/03/2016 17:34:07

היום יכולה להיעשות היסטוריה, טורונטו תוכל להיפטר סוף סוף מהתואר "הקבוצה היחידה בליגה שמעולם לא הגיעה ל-50 ניצחונות בעונה".

עגל
עגל
28/03/2016 22:37:41
Reply to  ברץ

+++
הם שוברים את שיא הנצחונות העונתיים שלהם

צביקה
צביקה
28/03/2016 17:42:01

זה התקופה שבררך כלל מי שיותר חייבת את המשחק, וגם מארחת, ולא קוראים לה קליבלנד או שיקגו, אז לוקחת את המשחק. בדרך כלל.
אז העניין נמצא במקומות ההפוכים. כמו למשל במשחק בוסטון נגד קליפרס – מצד אחד בוסטון יותר צריכה את הנצחון, מצד שני היא בחוץ. פה תהיה מלחמה.
גם ס"א בממפיס. ממפיס צריכים את זה הרבה יותר מאשר ס"א. והם בבית. מצד שני פערי האיכות גדולים. אני מאמין שממפיס ילחמו ויתעלו, לפופ אין שום סיבה להקריב שחקנים במשחק הזה, ולכן ממפיס תיקח.
דאלאס צריכה את זה יותר מדנבר. מצד שני המשחק בדנבר והם משחקים בכיף ויודעים להתעלות. זה בהחלט הולך להיות קשה לנוביצקי המשחק הזה, אבל מאמין שהם יקחו.
בטורונטו, אני מאמים שהביתיות תנצח, למרות שבסדרה ברור לי שאוקלהומה מנצחת. פשוט יש להם פחות סיבות להלחם היום מאשר למקומיים. כנ"ל שיקגו שבבית, ויותר צריכים את הנצחון מאשר אטלנטה.

המשגיח
המשגיח
28/03/2016 18:02:43

שיהיה בהצלחה לבולס. אני רוצה אותם בפלייאוף

מייק
מייק
28/03/2016 18:11:43

מוזר לי שבמקום לכתוב הלייקרס תוך 9 משחקים יפטרו סוף סוף מאחד החארות הגדולים ביותר שהיו אי פעם במגרשים …מצטטים משפט אחר לחלוטין

,מומו
,מומו
28/03/2016 18:13:16

לא מבין למה תופסים כלכך מהבולס?
קבוצה שמפסידה לניקס פעמיים ברצף (30 הפרש באחד מהם), במצב שהם זקוקים לכל ניצחון היא קבוצה חלשה.
לדעתי עדיף למי שרוצה לראות את קליבלנד מתקשה לקוות ששיקגו תישאר בחוץ

גלעד
28/03/2016 19:00:47

פריוויו מעולה תודה.
עדיין לא ירדתם מהבולס? מה צריך לקרות כדי שאנשים יפסיקו לחשוב שיש לה סיכוי מול קליבלנד?
3 הפסדים רצופים לניקס ולמג'יק לא הספיקו?
באטלר משחק נורא וכולם נפצעים בתורנות..

הלילה אטלנטה מנצחת אותם בקלות פשוט כי היא קבוצה הרבה יותר טובה (והיא רוצה יתרון ביתיות בפלייאוף).

אני מתלבט אם יש לוויזארדס סיכוי להשתחל בגלל הלוח או שהפיסטונס כבר סגרו את המקום השמיני אבל שיקאגו כבר לא תהיה שם.

גלעד
28/03/2016 19:08:11
Reply to  גלעד

מישהו בטוויטר כתב על שיקאגו שהיא "באה מההפסד הכי גרוע שלה העונה" (למשחק מול אטלנטה).
אוהד שיקאגו כתב – "קטע, ההפסד השני הכי גרוע היה המשחק הקודם והשלישי הכי גרוע אחד לפניו.."

yonatan segev
28/03/2016 19:14:13
Reply to  גלעד

1+

כן ולא
כן ולא
28/03/2016 22:33:32
Reply to  גלעד

חחח, בול(ס)

Dror2
Dror2
28/03/2016 19:28:19

המשפט האחרון על קובי לא ברור לי. במצבו הוא לא יכול להחליט איזה משחקים הוא יפסיד ואיזה לא… תוצאת המשחק האחרון שלו תלויה הרבה יותר ביוטה מאשר בו או בכלל בלייקרס

גור גולן
גור גולן
28/03/2016 19:41:30
Reply to  Dror2

קובי יגיע למשחק הזה עם מוטיבציה שיא.

אהרון שדה
אהרון שדה
28/03/2016 20:03:22

הלכתי על הביתיות בכל השאלות ובכולן אני בדעת מיעוט כרגע.

סומסום
סומסום
28/03/2016 20:06:40

מספר משחקי הפרידה מקובי והלפני-פרידה מקובי וסיבוב הפרידה האחרון בהחלט של קובי בחירבת זרנוגה, כבר עולה על כל משחקי הקריירה הרגילים שלו.

איתמר פורת
איתמר פורת
28/03/2016 20:16:53

פריוויו נהדר תודה.

מסכים לגמרי שדראגיץ' הוא המנוע של ההיט. כשהוא טוב אז הם נראים אחרת לגמרי.

אוקלהומה ינצחו את הספרס בשישה משחקים בחצי גמר המערב ויפסידו לווריורס בחמישה.

יאיר
יאיר
28/03/2016 20:22:12

לדעתי צריך לדבר יותר על אדאמס מאוקלוהומה. הוא נותן להם המון העונה

Ghost Rider
Ghost Rider
28/03/2016 21:27:48

למה כולם מתעקשים שצריך להיפטר מרוביו?

כן ולא
כן ולא
28/03/2016 22:35:29
Reply to  Ghost Rider

גם אני לא מבין. רכז מנהל משחק לגיטימי פלוס.
נותן עונה סולידית עם התעלויות פה ושם

שי אבן צור
שי אבן צור
28/03/2016 22:27:37

ראיתם את הפרשנות השערורייתית במשחק בין חיפה חירושלים?
שחקן ירושלמי(לא סגור מי) עולה לליי-אפ עם הקרש, הכדור פוגע בקרש ושחקן חיפאי מוריד אותו.
מה אומר הפרשן? שאמנם הכדור פגע בקרש אבל לא היה בדרך לסל!!!!

עזבו את העובדה שהוא כן היה… WTF???!!!

עגל
עגל
28/03/2016 22:50:49

לא ראיתי. המשחק ממש טוב

שי אבן צור
שי אבן צור
28/03/2016 22:43:58

פריוויו נהדר גור!
דווקא ברוקלין כן מפגינה סימני חיים עם ניצחון על אינדי מייד אחרי הניצחון על קליבלנד במשחק שאינדי מאד רצו לנצח. זה לא דבר של מה בכך

עגל
עגל
28/03/2016 22:51:48

ברוקלין קבוצה מוזרה, מדי פעם הם מתעוררים ועושים חיים מאוד קשים ליריבות

שי אבן צור
שי אבן צור
28/03/2016 23:05:49
Reply to  עגל

לגמרי!

איל
איל
28/03/2016 22:53:16

מסכים עם המנכ"ל והעגל. אחלה משחק

איל
איל
28/03/2016 22:53:44

כמחווה לטורניר המכללות הפועל באזורית כל המשחק…

איל
איל
28/03/2016 23:03:27

דנטה!!!

עגל
עגל
28/03/2016 23:05:41

הארכה

שי אבן צור
שי אבן צור
28/03/2016 23:10:42

מה נהיה עם דונטה?

איל
איל
28/03/2016 23:10:50

24-17 באיבודים. אשכרה משחק מכללות

איל
איל
28/03/2016 23:14:45

מסקנה להפועל: להוסיף שני אימוני כושר

עגל
עגל
28/03/2016 23:20:55

זהו, משחק טוב, הלוואי שיפגשו עוד כמה פעמים לקראת סוף העונה

איל
איל
28/03/2016 23:26:42
Reply to  עגל

יפגשו בגמר

יוסף
יוסף
29/03/2016 2:16:44
Reply to  יוסף

טעות

יוסף
יוסף
28/03/2016 23:26:05

אל תתפלאו אם קיירי יתחיל להתפוצץ מעכשיו, חברה שלו בגדה בו

גיא
גיא
29/03/2016 0:46:42
Reply to  יוסף

מי בגד?

גיא
גיא
29/03/2016 0:48:39

תודה על הסיקור.

אוקלהומה, טורונטו משחק אש

גיא
גיא
29/03/2016 0:53:44

חייב להגיד.

צפיתי במשחק חיפה ירושלים. חיפה קבוצה אדירה וקשוחה. ורגאס שיחק 40 דקות שלימות לא ירד מהמגרש. די ברתולמיאו גם 38 דקות. אלכס צורבציץ' עם איזה 18 ריבאונדים. בקיצור חיפה בסגל חסר ביותר הייתה טובה יותר מירושלים. שיהיה סגל מלא, הם יכולים לפרק.

לדעתי חיפה פייבוריטית בסדרה מול מכבי תל אביב. ובגמר מול ירושלים, גם יש לה עדיפות. או לכל הפחות כוחות שווים. הצהובים מיד אליהו לא ייקחו השנה אליפות לפחות יוכלו להתנחם בגביע שכבר יש להם.

מוש השור
מוש השור
29/03/2016 2:25:54

משחקים לא רעים, שיתחיל כבר הפלייאוף!!

Ghost Rider
Ghost Rider
29/03/2016 3:41:17

אולי היום יגיע טריפל דאבל כפול לדוראנט וווסטברוק?

Ghost Rider
Ghost Rider
29/03/2016 4:39:16

6 דקות לסיום, מרחק של 4 ריבאונדים ו2 אסיסטים, אני פסימי יחסית.

Ghost Rider
Ghost Rider
29/03/2016 4:46:29

טוב הוא הוציא אותם, ראסל עם טריפל, דוראנט במרחק של 2 ריבאונדים ו2 אסיסטים.

אגב רוביו, עוד טענה קבועה בהופס היא שהכדורסל של אוקלהומה מכוער, אי בג דו דיפר, אחת הקבוצות שהכי כיף לראות באן. בי. אי.

Von
Von
29/03/2016 5:33:48

טוב, אמנם היה מאמץ יפה ו come back ברבע האחרון כולל שלשה של רוז על הבאזר אבל זה לא הספיק ושיקגו מפסידה גם את זה.
אפשר להגיד כבר שזה נגמר? הפסד רביעי ברציפות, דווקא בהרכב די מלא הפעם, ומקום עשירי במזרח מרחק 2.5 משחקים מהמקום השמיני.

Von
Von
29/03/2016 5:38:43

ובינתיים יוטה מתעללים בלייקרס האומללים (קובי 1-9) ודאלאס במשחק צמוד יחסית בדנבר. Go MAVS ותשאירו את המזוקן לראות את הפלייאוף בטלוויזיה!

Von
Von
29/03/2016 5:40:24

תיקון – כבר 40 הפרש ביוטה וקובי כבר 1-11

Von
Von
29/03/2016 5:46:06

ו Ghost Rider אני איתך. רוביו היא בדיוק השחקן הלא אנוכי המתאים לתפעל את חבורת הנערים המפוצצים מכישרון במינסוטה. הערב הוא 17 נקודות, 11 אסיסטים 7 ריבאונדים ו-3 גניבות בניצחון על הסאנס. הם רק צריכים עוד זמן ולדעתי בעונה הבאה הם כבר ידברו במאבק על הפלייאוף.

Ghost Rider
Ghost Rider
29/03/2016 6:21:29
Reply to  Von

+1

Smiley
Smiley
29/03/2016 11:06:41
Reply to  Von

רוביו הוא כמו נשיונל גיאוגראפיק – מופיע פעם בחודש.
הוא לא יציב מספיק ובנוסף לא הראה בריאות יציבה.

סומסום
סומסום
29/03/2016 6:02:29

52 הפרש ליוטה על הקבוצה שלובשת את המדים של קארים ומג'יק, והבושה עוד רחוקה מהסוף.