אז מי הוא לברון? ערן שעשוע (דקסטר)

Lebron & Bosh Fail

אז מי הוא לברון? / ערן שעשוע (דקסטר)

מנהיג, משתף, קבוצתי, מסור, מתחשב, צנוע.. הוא לא.

מה הוא כן- כאילו מנהיג, כאילו לא אנוכי, כאילו מתחשב, כאילו איכפת לו מהקהילה.

מאז קובי לא היה שחקן שמעורר כ"כ הרבה קונפליקטים אבל אצל קובי ידענו מי הוא ומה מניע אותו.

עזבו את "ההחלטה" זה באמת כבר לא מעניין. למרות שזה היה הסימן הראשון לאופי האמיתי שלו.

לברון הוא מוצר סינתטי. לא סתם קהל עוקבי הופס בעולם מסרבים "לקנות" אותו.

יותר נכון לומר שמדובר בסופרסטאר המושמץ ביותר ביחס ליכולתיו ואולי בכלל.

אז לפני שנה וחצי החליט  התולעת "לחזור הביתה".

בואו לא נתבלבל, מאחורי ההחלטה האמוציונאלית הזו עומדת מחשבה קרה ועסקית – קיירי+לאב > וויד+בוש. לברון הרגיש שבמיאמי הוא "סחב" את הקבוצה יותר ממה שהוא ציפה (כאילו שזה לא מה ששחקן טופ 10 בהיסטוריה אמור לעשות!!!) והרגיש שוויד ובוש הם סחורה בירידה, ולאחר ההשפלה מול הספרס רצה להגיע למסגרת מוכנה שתספק לו תחמושת ראויה יותר לתקוף את האליפות הבאה. אז בקליבלנד הוא מצא שני כוכבים צעירים בדמות קיירי ולאב ( ובבקשה אל תבלבלו את הביצים שרק קיירי היה שם לברון תכנן את כל המהלכים והוא ידע שהוא מגיע לקליבלנד עם קבוצה מוכנה ובלי ויגינס). החשבון הנוסף הוא להגיע למועדון שיוכל לשלוט בו ולמעשה להתנהג כמו GM ומאמן כשצריך, הרי לברון לא צריך את קליבלנד, אלא קליבלנד צריכה את לברון, אבל מה שלברון כ"כ השתוקק להשיג זה גם מה שהרס אותו.

יש כאלה שמשחקים NBA2K ויש כאלה שיודעים שבין משחק אחד לשני- ישנם אימונים, טיסות, שעות בילוי משותפות, חברויות, העדפות שונות בסרטים, אוכל, מוזיקה, פוליטיקה, דיבורים, קליקות, אגו..

בקבוצה בריאה כל העבודה הזאת מתחלקת בין מספר אנשים. אנחנו מכירים רק את החלק שאנחנו רואים ושומעים. האמת ששאר החלקים בפאזל לא מעניינים אותנו בתור צופים אך הם החשובים לא פחות. דוגמאות לארגונים בריאים וחזקים לא חסר – הספרס, הווריוס, OKC, טורונטו, מיאמי בוסטון.. בקליבלנד לברון לקח על עצמו יותר מדי ולא בגלל תחושת  האחריות האישית אלא בגלל היהירות שלו.

שימו לב מתי לברון הצליח- כשפט ריילי היה שם כדי לשלוט עליו. להגביל אותו.

אז בקליבלנד הוא מצא מקום שהוא יכול להיות ה GM, המאמן, עוזר מאמן, איש הוידיאו, הכימאי זה שדואג לארוחות קבוצתיות ואפילו סוכן שחקנים. כשהיה נוח לו הוא החמיא לצוות המקצועי וכשזה לא הסתדר פשוט זרק אותם מתחת לאוטובוס.

בתור אחד שמתגאה באיי קיו הכדורסלני שלו הוא די טיפש. הרי בכל ארגון ובכל קבוצה צריך לדאוג שהיתרון המקצועי  והאופי האיכותי של העובדים ובטח הבכירים שבהם יבואו לידי ביטוי.

יש את המצחיק הרציני המנהיג הקשוח… לברון החליט לא רק לשאוב מכל בעלי התפקידים את קבלת ההחלטות אלא אפילו את האופי של השחקנים- הוא אחראי על ההווי והבידור, המנהיג, המחנך, הקשוח והמבוגר האחראי בחדר. (וגם זה שמטרחן כל שני וחמישי ומסביר לילידים המסכנים איך לוקחים אליפות כי הוא היה שם…)

אתם חושבים ש"ההחלטה" היתה מעשה טיפשי?? בעיניי הוא עשה דברים טיפשיים הרבה יותר בתקופה הזו בקליבלנד.

זוכרים שנה שעברה  את הסאגה עם התמונה הקבוצתית של כמה משחקני הקבוצה בלי לאב? שחקן המריבה של קליבלנד? השחקן שכ"כ הרבה נכתב עליו והיה החשוב ביותר באותה עונה כיוון שלהעביר את ויגינס תמורת לאב היתה למעשה ההצהרה הגדולה ביותר מה הציפיות של לברון מהקבוצה בתקופה הזאת ואילו מהלכים יקרו בעתיד. אז אותו הוא החליט להשאיר מחוץ לתמונה. ממש במקרה.

זוכרים שהוא החליט שכדי להראות שקליבלנד רציניים, לא תהיה הצגת שחקנים לפני פתיחת המשחק. אחד הטקסים המובנים מאליהם וכזה שהקהל המקומי מחכה לראות. אז הוד רוממותו החליט להשבית את השמחה הקטנה הזו.

לברון  החליט שטיירון לו הוא המאמן גם כשבלאט היה המאמן בפועל.

מחול השדים החל עוד כאשר לברון החליט לא לדבר או להיפגש עם בלאט במשך חודש לאחר שחתם. איפה נשמע דבר כזה בכל קבוצה אחרת?

ואיך אפשר בלי הטוויטר- אין שבוע בלי ציוץ "מהמלך" – פעם מבקר את המאמן, פעם את השחקנים, פעם את הווריוס ופעם עוד משפט בכייני תורן. לברון החליט שזו הדרך הכי בריאה לתקשר.

לאחרונה החליט להפסיק לעקוב אחרי חשבון הטוויטר של הקליבלנד. להזכירכם הקבוצה שלו.. בתואנה שזה מפריע להתרכז בכדורסל. הוא רק שכח להזכיר שבמקביל הוא עוקב אחרי 140 חשבונות אחרים..

הדרישה שלו לצומי הפכה להיות פתטית. הוא כבר לא השחקן המדובר בעולם – התואר הזה שמור לקארי. והוא כבר לא השחקן הטוב בעולם ועוד רגע קוואי עוקף אותו בסיבוב.. מדובר בהתנהגות שכל פסיכולוג מתחיל יפרש אותה כקנאה וכאחד שכואב לו שמישהו מצליח יותר ממנו. אבל מהסוג הרע לא מהסוג שגורם לך להתאמן יותר חזק ולהוכיח את עצמך.

לברון הפך לשחקן הנלעג, המאוס, השנוא והמושמץ בליגה ומעולם לא היה שחקן ברמה שלו שהתגובות כלפיו היו בעוצמה כזו ובטח ביחס למקום שבו הוא נמצא. זה כמעט בלתי נתפס.

הרי כמעט ואין סיכוי להרוס מהלך כזה של "אני חוזר למקום בו גדלתי להביא אליפות"

אך המציאות הייתה ששורת החלטות והתנהגויות ילדותיות, מטומטמות ואגואיסטיות הובילו אותו למקום הזה.

אה כן, אמרתי אגואיסטי. חברים אין שחקן יותר אגואיסטי מלברון בליגה! זאת רמה אחת מעל קובי.

מה שמצחיק הוא שמסומאי לברון חושבים שמדובר בילד פרחים שרק רוצה לעשות לכולם טוב יותר. המסירה הזאת ששחקן אחר קולע? זה נחשב אסיסט. ללברון זה חשוב. מאוד. הוא לא משחק בשביל אחרים. הוא משחק בשביל עצמו. התרמית הגדולה היא שהוא כאילו קבוצתי. אם הוא כזה קבוצתי למה הוא פוגע בקבוצה בכל דרך אפשרית? איפה החברות באה לידי ביטוי בקבוצה? אולי בקבוצה אחרת כי בינתיים אנחנו רואים אותו מסתודד עם וויד.

אגב וויד, איזו אמירה אומללה זאת להגיד שהוא היה רוצה לשחק עם כרמלו וויד באותה קבוצה.

כאילו מה… כמה אידיוט אתה יכול להיות? כמה לא רגיש לגבי החברים שלך לקבוצה.

א-ג-ו-א-י-ס-ט.

תגידו, הייתם יכולים לסבול שחקן כזה בקבוצה שלכם? מישהו שדואג לרוקן אתכם כל פעם מחדש, שהדרמה סביבו לא מפסיקה להירגע, כזה ששואב לכם את האנרגיות?

ואם רגע נחזור אחורה בפוסט על חלוקת המשאבים הנכונה בקבוצה..יש לכם מושג כמה חשוב לתת לכל שחקן להתבטא? השחקן הכי טוב בקבוצה לא חייב להיות המנהיג החברתי והאמוציונאלי. סטף קארי משאיר את זה לגרין. קוואי משאיר את זה לדאנקן. דוראנט וווסטבורק חולקים את הנטל. מבטיח לכם שקובי לא היה המנהיג החברתי כשהם לקחו אליפויות.

לאף אחד אין את היכולת להיות מעורב בכל דבר בקבוצה ואף אחד לא יכול לסבול אחד כזה.

אני לא רואה שום שמחה בקבוצה ואני לא רואה קצה של אנרגיה שמאפיין קבוצות שמדורגות גבוה. יותר מזה, רוב קבוצות הפלייאוף נראות יותר מחוברות ממנה כולל במזרח.

אני בטוח שטורונטו בוסטון ומיאמי למשל מרגישות מוכנות לשחק מולה. הן יודעות כמונו שקליבלנד היא אוסף של שכירי חרב לא ממש שמחים.

למעשה קליבלנד משחקים את הכדורסל המכוער בליגה וזה בגלל שלברון רוצה להיות בעל הבית ומקבל ההחלטות היחידי בקבוצה. אם היה לו שכל הוא היה דואג שקיירי מרוצה ושלאב מקבל את מנת הנקודות שלו כדי שהלחץ יירד ממנו ושבמקום להילחם ב 10 חזיתות במקביל הוא יצטרך להיות מרוכז במספר קטן של דברים. כמו כל סופרסטאר אחר בליגה.

ללברון אין זמן לתהליכי בנייה טבעיים. חוץ מפילדלפיה קליבלנד העבירה, החתימה, שחררה, החליפה הכי הרבה שחקנים בליגה.

לברון מסתכל על הספרס והווריוס כמודל לחיקוי (ומתבכיין, בחיי כמה שהוא מתבכיין…) אך לא מבין שחלק מתהליך הבנייה זה לאפשר לגרין, בארנס וקליי לצמוח, לצבור ביטחון ולפתח את האישיות בתוך המגרש ומחוצה לו. קארי לא מתערב בנעשה בתוך הקבוצה אלא רק במה שהוא צריך לעשות.

אף אחד לא קובע לג'רי ווסט את מי צריך להביא. אני בטוח שאם לברון היה צריך לקבל את ההחלטה הוא היה מעביר את קליי ובארנס תמורת לאב מה שווסט לא עשה. לברון חושב רק על העכשיו.

קבוצה אלופה צריכה לצמוח עם יסודות מאוד חזקים.

ואם נחזור שוב לדוגמה במיאמי לברון הגיע לקבוצה מוכנה מבחינת היסודות- כל בעלי התפקידים  בקבוצה היו יציבים. לברון הוא זה שהצטרף למיאמי ולא להיפך. אני מבטיח לכם שאם הוא היה צריך לנהל את ההצגה התוצאה הייתה דומה לזו בקליבלנד.

איפה מופע האימים של לברון יסתיים- אני מאוד מקווה בתור השחקן הלוזר שעומד לפנינו.

לשחקן כזה לא מגיע תהילה. לא סתם היא בורחת ממנו. לברון היה אמור להיות מדורג גבוה מאוד בראייה היסטורית אני בספק אם הוא יישאר ב טופ 10 אחרי שהקריירה שלו תיגמר, ולחשוב שלפני כמה שנים המחשבה הייתה הפוכה, ככל שהקריירה תתקדם הוא רק יעלה בסולם ולא יירד ממנו.

תארו לכם אם הוא יעזוב את קליבלנד..רק תארו לכם..

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
128 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתמר פורת
איתמר פורת
26/03/2016 4:44:44

תודה רבה. פוסט משובח ומושקע מאד.

דבר חשוב נוסף שלברון שולט בו זה espn שדירג אותו 3 בכל הזמנים.

אני מסכים כמעט עם הכל אבל אם לברון לוקח אליפות איכשהו יכול להיות שהכל יישכח.

מכיוון שאני מאמין שאין סיכוי שהוא לוקח אליפות השנה אז אופיו האמיתי יתגלה שוב והוא יקבל 'החלטה' חדשה לעבור למקום אחר שהוא חושב שייתן לו סיכוי טוב יותר לקחת אליפות.

מנחם לס
מנחם לס
26/03/2016 5:58:02

הייתי מציע שתירגעו. לברון לא שולט בשום דבר. אתם נותנים לו כוחות שהוא היה חולם שיהיו לו. מה זאת אומרת "שולט" ב-ESPN? בכל ה-ESPN אין אחד – אפילו אחד – שמקשיב לו או מתייחס אליו.

איתמר פורת
איתמר פורת
26/03/2016 10:43:04
Reply to  מנחם לס

קיבלתי. יכול להיות שהגזמתי בניסוח

איתמר פורת
איתמר פורת
26/03/2016 10:48:09

אבל הם דירגו את לברון 3 בהיסטוריה וכל מילה אחרת מיותרת

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
26/03/2016 11:44:32

מבחינת יכולת/ תארים אישיים / דומיננטיות/ ורסטליות (בזה הוא במקום הראשון)/השפעה מחוץ למגרש (לא היה שחקן שמעורב יותר ממנו בפולטיקה,תרומה לקהילה…, בניגוד לגורדן שלא רצה להשתמש בכוח שניתן לו ואמר שגם רפובליקאים קונים נעלים לברון לא חושש להביא את הדעה שלו).הוא בין החמישייה הראשונה, אני לא הייתי שם אותו בבחירה שלישית אבל בהחלט בבחירה הרבעית או חמישית.

איתמר פורת
איתמר פורת
26/03/2016 16:00:14

גם לשים אותו מקום רביעי או חמישי זה מביך. אין לי כוח להתווכח על זה. רק אחרי שהוא יפרוש יבינו שהוא לא באזור הזה בראי ההיסטוריה

Ljos
Ljos
26/03/2016 16:38:44

אני זוכר שכתבתי פה משהו פעם על איך ג׳ורדן, בזמנו, לא היה מסוגל להגיע לאן שהגיע אם היה מתערב פוליטית, בניגוד להיום.
וגם על איך בהשוואה לשחקנים של היום, מבחינת מעורבות פוליטית, לברון מחוויר אפילו לעומת כרמלו אנתוני.

LBJ
LBJ
26/03/2016 16:43:11
Reply to  מנחם לס

בוא אני אנסח יותר במדויק:

טור רכילות של ילד מפגר. לא מבוסס, קטנוני, נקמני, חסר הבנה בכדורסל וחסר הערכה למקצוענות. גובל בהוצאת דיבה.

ממליץ לך לרדת מכתיבה.

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 19:04:21
Reply to  LBJ

תגובה מושקעת, מהפנטת, מלומדת, מבינה ומקצועית.
גובלת באהדה מופרזת.

ממליץ לך להמשיך להגיב התרומה שלך גדולה מדי בכדי לוותר עליך

מאיר אריאל
מאיר אריאל
26/03/2016 19:53:13
Reply to  דקסטר

דקסטר אל תתייחס למעריצות של לברון .
אגב מי שמדרג את לברון בטופ 5 של כל הזמנים פשוט חסר בושה

IDO
IDO
26/03/2016 5:04:29

תודה דקס. לברון הוא איש אתמול קלאסי, הכדורסל שלו כבר לא מצליח לפתוח בקבוק קטשופ…

בנימה אחרת, אתמול קיבלתי אימייל מהדוקטור שהקואליצייה של המלך עזבה את הצוות (אבדה ענקית , אחד הכותבים החביבים עליי). אז (1) אפשר להכנס בלברון חופשי חופשי כ אין מי שיענה יותר , ו (2) אנחנו מחפשים לברון לבר (משחק המילים כולו עליי) חדש! .

אם יש מתנדבים תשרשרו את עצמכם לתגובה ועד שנמצא אחד כזה אני חושב שהרוקי החדש צריך לתת גב ללברון.

נתן גולד
נתן גולד
26/03/2016 8:35:42
Reply to  IDO

מתן עזב את צוות הכותבים?
חבל, בעיניי הוא אחד הכותבים הנהדרים פה וסיפק זווית קצת אחרת בתקופת השתלטות הללל (ההשתלטות בצדק בעיניי אבל זוויות מקוריות תמיד טוב לשמוע).

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/03/2016 8:45:58

+ 1

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 9:03:04

כל אוהדי לברון כבר מזמן מסתתרים😀

jojo
jojo
26/03/2016 10:51:54

+1
אף שדעתי בדרך כלל הפוכה לחלוטין מזו של מתן, מקווה שזו פרישה זמנית בלבד ולמצער (שימוש במילה הזו כהומאז' למתן.. 🙂 ) ימשיך לכתוב תגובות.
מתן תמיד עונה לשאלות, הזויות ככל שיהיו, ותורם המון לאתר.
ומהי ה-ללל, לא ה-גל"ל?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 12:02:26
Reply to  jojo

נראה לי שההכנסה שלי לצוות הייתה הקש ששבר את גב הגל"ל

jojo
jojo
26/03/2016 16:30:42

ברכות על צירופך לצוות! ואין מצב שנטישת המתן (הזמנית, יש לקוות) קשורה אליך.
כולנו מקווים שאתה אוגר כוחות לקראת הפלייאוף..

אחד העם
אחד העם
27/03/2016 1:16:03

100+

צומפי
צומפי
26/03/2016 10:18:43
Reply to  IDO

מאוד מצער לשמוע את זה. זה שהוא עזב את הצוות אומר שהוא לא יגיב יותר? חבל מאוד. תרם הרבה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 5:47:52

אתה כותב מצוין ולעניין דקסטר והכל נכון.
לברון מייצר כ"כ הרבה טענות נגדו שזה מטורף. פשוט עוד ועוד חומרים.
ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים משתכנעים באופיו האמיתי (פעם זה היה חילול קודש לומר זאת) והיום זה נראה צונאמי של ממש נגדו מטעם האוהדים. אפילו הפרשנים מתחילים (חלקם, ובאיטיות של נדידת יבשות) להסיר את אצטלת הקדושה המזויפת בתקשורת של המלך.
עדיין espn כ"כ מוטים שהם בטוח ישאירו אותו כשחקן השלישי בהיסטוריה או משהו כזה…

אגב, בסרטון המופתי של פופ שהעלו לאחרונה, בו הוא מדבר על בניית קבוצה ואופי שחקנים, הוא מתאר במדויק ומבלי לנקוב בשמות את ההתנהלות של שחקנים דוגמת לברון ושל האירגון הרקוב בקליבלנד שמאפשר זאת.

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 8:56:12

אשך לדעתי לאחר הפוסט המצוין הזה צריך למצוא עוד תפקידים ב-ללל😀

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 12:04:24

אני חושב שאחרי הפוסט הזה הוא יכול להיות הנשיא. אני אפרוש לנפוש בקריביים

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 12:12:10

חחח.. אבל לא אקח את זה ממך בחיים אשך..
אתה הכי ראוי 🙂

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 13:05:52

אשך יש אחד ויחיד😄

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 13:56:03

חחחחח 🙂

אחד העם
אחד העם
27/03/2016 1:16:55

+1

נמאצק
נמאצק
26/03/2016 20:38:50

לברון הוא טוב עשר השחקנים. בקלילות ולדעתי בין טוב שלוש שלהם בכל הזמנים.
לדעתי הוא חייב. צוות. טרי. שישמור עליו עכשיו כי כבר לא רוצים אותו בקלילות יותר.
ריילי עוד מוכן לקבל אותן ומגן עליו יופי עכשיו יהרוס גם את מיאמי האיש. גאון.

מנחם לס
מנחם לס
26/03/2016 6:03:57

אתם נותנים ללברון כוחות שאין לו, השפעות שאין לו, ומייחסים לו דברים שאין ביכולתו לעשות או להשפיע. הוא היה מת שיהיו בכוחו וביכולתו דברים לעשות ולהשפיע שאתם מייחסים לו. הוא הרבה פחות חזק ומשפיע משאתם חושבים. הוא לא הרבה יותר משחקן גדול וחזק, ואדם מאד עשיר, והוא לא משפיע על אף אחד.
אין לו "תכנית חומש" ואין לו אימפריה תקשורתית. אתם עושים ממנו הרבה יותר מאשר הוא.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
26/03/2016 11:50:24
Reply to  מנחם לס

ללברון היה יד בפיטורי בלאט (שלדעתי גם היו מוצדקים אחרי הסיפורים שגריפין סיפר בתקשורת ואחרי ההשפלה לגולדן סטייט), אבל כל ההתנהלות שלו עם מאמנים ועם התקשורץ בככל מעוררת בחילה ואנטיגוניזם עצום שלדעתי השתווה רק לשנאה אל ריק בארי).

מנחם לס
מנחם לס
26/03/2016 6:04:47

ללברון גם לא היתה כל יד בפיטורו של דייויד בלאט.

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 8:57:17
Reply to  מנחם לס

לא בטוח שיש לו חלק ישיר אבל בוא נגיד ככה: אם לברון היה רוצה את דיוויד, דיוויד היה מפוטר? לא.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
26/03/2016 10:48:35
Reply to  מנחם לס

מנחם, אם ללברון לא היתה יד בפיטורי בלאט אז למה לעזאזל פיטרו מאמן של 30-11? לא היתה לו יד? היה לו את כל הגוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 12:05:21

100+

מנחם לס
מנחם לס
26/03/2016 16:24:49

את זה אתה צריך לשאול את בעל הקבוצה והמנכ"ל שלו.

נמאצק
נמאצק
26/03/2016 20:40:06
Reply to  מנחם לס

ברור הוא כלכך התנגד להם.

הייט-אשברי
26/03/2016 6:49:47

SURE . הוא גם הוריד את העיקוב שלו בטוויטר אחרי קליבלנד.
גם סתם ,ככה במקרה , נפלט לו עם מי הוא היה רוצה לשחק – פול , אנתוני אנד קומפני .
מה אמורים לחשוב על זה ההנהלה ושחקני הקאוואלירס ?

פורים שמח
פורים שמח
26/03/2016 7:05:58

ערן האשמת את בלאט שלא היה קשוח אם לברון, תאר לך שאתה
מגיע למקום עבודה חדש בארץ רחוקה בתנאים שונים, ואומרים לך:
תזהר מאד מהמנהל הזה, אם תגיד משהו נגדו, יפטרו אותך
בבושת פנים למרות כל הרזומה שלך,
אם תצא בסדר איתו, יש גם סיכוי שיפטרו אותך, (מה שקרה 30-11
מול 21-10 של לו),
כי כל ההנהלות מתייחסים בהכנעה ובפחד,
וגם בשביל לבנות קזינו ינתנו אישורים אם הקאבס ינצחו,
דקס, תחשוב טוב על זה לפני התשובה או התיקון,
פה ייחסת ללברון כח של קיסר,
הביקורת שלך על בלאט לא היתה מוצדקת, זה הזמן לתיקון.

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 11:41:52

אם עקבת אחרי כל מה שאמרתי על עניין בלאט ולברון והכל כתוב מתועד כך שאני ממציא כלום, כתבתי גם שבלאט צריך לעמוד על הרגליים האחוריות גם באיבוד והמשרה כבר בשנה שעברה.
בלאט רצה לאחוז בחל בשני קצוותיו מה שלא היה אפשרי.
לברון פשוט התנכל אליו, אין מילה אחרת, בכל הזדמנות אפשרית.
בדר"כ אנשים מקבלים לא יותר מהזדמנות אחת לעשות משהו.

תאר לך אתה רואה בחורה שממש בא לך עליהבבר ולא עושה משהו, ואחרי זה אתה פוגש אותה מחוץ לבר, ואחרי זה הולכת לאותו מקום חניה, ולאחר מכן נוסעת לאותו מקום..
יש לך כ"כ הרבה הזדמנויות לגשת אליה, אחת מהן צריך לנצל!

אותו דבר עם בלאט ולברון. ברור שזה היה מוביל לפיצוץ.
אבל הפיצוץ הזה היה חיוני לקבוצה כי תראה מה נהיה מלברון.. מפלצת כוח עם הרס עצמי.

הביקורת על בלאט היתה ונשארה מוצדקת. כי בסופו של דבר בדרך של בלאט הוא עדיין מצא את עצמו מחוץ לקבוצה, בדרך שלי במקרה הרע הוא היה מחוץ לקבוצה אבל עם כבוד גדול יותר.
מן הסתם היו גם טעויות אחרות של בלאט לא רק עם לברון.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/03/2016 15:05:04
Reply to  דקסטר

הביקורת על בלאט הייתה מוצדקת, אבל אתה הצדקת את הפיטורים.

ועוד בשביל מי.. רוקי שעלה לו השתן למוח..

האשמה הגדולה היחידה היא של הבעלים והGM.

"לברון כנס בבקשה למשרד… עצור, אין צורך שתתיישב, זה לא ייקח הרבה זמן..

תקשיב, יש 2 אופציות… אתה חוזר להתאמן עם הקבוצה כרגיל, כמנהיג הקבוצה, אך גם כשחקן מהמניין, בלי פוזות, בלי לשים רגליים למאמן, את האגו אתה משאיר במיאמי. או שאתה עף ליציע, ואני אדאג שאתה תכיר את הצד היותר רע ופפחות מגונן של קצין העיתונאות שלנו, שמפוצץ בקלסרים שמלאים בחומר שיכול לעשות מהמורשת שלך פירה.

עכשיו תבחר"

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 15:46:18

נכון, ואני עדיים מצדיק.
רק מי שלברון סומך עליו יוכל להרגיע את מה שהוא הפך להיות.
אני אומר שזה יקרה בוודאות רק שזה הצ'אנס היחידי.
ואם מבחינת לברון לו הוא האיש אז לו הוא הבחירה הנכונה.
זה לא משנה שרוב הסיכויים עדיין נגדו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/03/2016 16:01:21
Reply to  דקסטר

בניגוד גמור לרוח הפוסט.

בדיוק ככה מגדלים מפלצת.. נותנים לה כל מה שהיא רוצה מבלי לשים לה גבולות. אתה נותן לקבוע לו את המאמן ואח"כ מופתע מהמצב ?

לברון לא סמך על הפיליפיני, עד שריילי הוריד אותו לקרקע. בדיוק כמו שכתבת.

מישהו שואל את קיירי איזה מאמן נוח לו ?

לברון לא סומך על טיירון, הוא פשוט רואה בו בובה.

איזה שרירים טיירון עושה מול לברון כשהאחרון שוב מתנהג כמו פרימדונה ?

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
26/03/2016 7:21:08

i can't stand this player
+10000

Berch
Berch
26/03/2016 8:25:22

כמו שאמרת
למרות היכולת המדהימה הוא לא קנה את לב הקהל כמו שפחות מוכשרים ממנו הצליחו.
הקנקן יפה, אין מה לומר, אבל מה שבתוכו מסריח.

עשו פעם סדרת ספרים "הוצא מהקשרו" על אמירות אומללות של שחקנים ואנשי ספורט בכלל. לדעתי לברון יוכל למלא ספר באמירות אומללות, החלטות גרועות ומעשים מביכים.

כמעט צדקת לגמרי שאמרת שהקהל "לא קונה אותו" כי מתחת לגיג 13 הוא די פופולארי….

לברוניזם
לברוניזם
26/03/2016 8:41:17
Reply to  Berch

הקנקן יפה?:) הוא אחד המכוערים

Berch
Berch
26/03/2016 9:08:59

האמת שהתכוונתי ליכולות משחק….
אסטטית אתה צודק ללא ספק.

שי אבן צור
שי אבן צור
26/03/2016 10:12:15
Reply to  Berch

חחחחח
הבנתי אותך מהתגובה הראשונה ברץ' אבל התגובה של לברוניזם קרעה אותי

Berch
Berch
26/03/2016 8:26:05

ואני לא אופתע אם יתברר שמאחורי הקלעים הוא מנסה להצטרף לגולדן סטייט…. 🙂

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 8:59:28
Reply to  Berch

לא יצליח לו… הוא לא עובר את מבחני הקבלה שזה לסתום במשך 5 דקות.

שי אבן צור
שי אבן צור
26/03/2016 10:12:28

LOL

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 11:43:11

חחחח יפה גור!

פורים שמח
פורים שמח
26/03/2016 8:49:20

מוחה מצר ומתאבל אם מתן גילור עזב,
כתב ענק מלכותי שידע הרבה דברים
והיתה ממש הנאה עצומה לקרוא אותו,
מקווה שזו טעות,
מתן חזור, אוהבים אותך כאן!!!

חתוליו
חתוליו
26/03/2016 10:41:27

+1 אחד הכותבים אהובים עליי באתר

המשגיח
המשגיח
26/03/2016 14:18:20

1+

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 9:01:32

תודה על פוסט משובח ומושקע!
אני מסכים לחלוטין! כל מה שקורה בקליבלנד רקוב מהשורש, שהשורש הזה הוא לפלןפ. הייתי מציע ללברון סדרת חינוך אצל פופ למרות שלדעתי הוא מקרה אבוד. הוא מייצר כל כך הרבה רעש, בלאגן ושנאה שזה משהו חסר תקדים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 12:07:30

מדויק מאוד

פורים שמח
פורים שמח
26/03/2016 9:08:51

מתן האציל ידע להגן על לברון בהוגנות מקסימלית
חושב שאפילו לא אהד אותו אלא הגן עליו ,
שכולנו
רוצים לשנוא מישהו באיזה צד אפל שלנו ויש בנו צד
צמא דם,
רק מתן עמד בתווך,
איך בדיון עם עידו מוריה ועוד אחרים מתן כותב כן עידו
אתה צודק ואז מסובב את מוריה על האצבע הקטנה (רוצה
לכתוב מסובב את הסכין המשוננת בליבו של האוסטרלי
היהיר אך זה לא יאה בתקופת סכינים זאת, אז לא לקרוא)
ונותן או יותר נכון קורע לחתיכות קטנות את דעתו של מוריה,
וזורק אותה לפח באלגנטיות,
מתן אתה מתנה מאד חשובה לאתר לא רק בגלל הידע האינסופי
וזווית ההסתכלות המיוחדת שלך,
לא רק בגלל האלגנטיות והאצילות שבתגובותיך,
אלא גם שבאנרגית התגובות שלך היה מצוי שקט ואיזון
שהיה מרגיע קלות את אוהדי הספורט המשולהבים.
מתן אין כמוך, ובהצלחה עצומה,
בתקווה שתמשיך לשאת את משנתך פה.

נתי
נתי
26/03/2016 10:40:15

אין מצב שאתה לא דורון האסטבן או לפחות קרוב משפחה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 12:08:50
Reply to  נתי

🙂

צומפי
צומפי
26/03/2016 14:12:16
Reply to  נתי

ירון האסטבן?
שרון האסטבן?
יוחזר דורון לאלתר!

דובי
דובי
26/03/2016 9:14:53

נניח שהארבעה מתכוונים להתכנס במיאמי.
וויד נשאר בבית, לברון מנצל אופציית שחקן ויוצא מהחוזה.
אבל,
לכריס פול יש חוזה לשנתיים נוספות
לכרמלו יש חוזה לשלוש שנים נוספות
נוסיף לזה חלקים משלימים שרובם לא יבואו מהסגל הנוכחי של ההיט.
כדי לארגן בשביל הפרימדונות את הקבוצה שהם רוצים צריך חתיכת מערכת טריידים שמחייבת השתתפות פעילה של כמה וכמה קבוצות שצריכות להסכים לציית לחילופים שישביעו את רצונם של המלך והחונטה שלו.
כל חוקי המשחק הולכים להשתנות בשביל זה.

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 9:21:42
Reply to  דובי

בהחלט הזוי! דרך אגב אני חושב שהסיכוי היחיד שזה ייקרה בקליפרס בלי וויד (כי וויד ישאר במיאמי).

שי אבן צור
שי אבן צור
26/03/2016 10:15:03
Reply to  דובי

לפול יש אופציית שחקן על העונה האחרונה בחוזה והניקס מתים להיפטר מכרמלו רק שיש לו זכות וטו על טריידים. כל טרייד מחייב את הסכמתו

דובי
דובי
26/03/2016 10:22:08

אני מת שתהיה התקוממות של בעלי הקבוצות שיסרבו לשתף פעולה

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 11:44:59
Reply to  דובי

דובי הלוואי וזה יקרה!!
זו תהיה הקריסה הגדולה בהסטוריה!
קבוצה של שחקנים אחרי השיא שלא שומרת יותר מדי ועמוסה באגו מטורף.
הקבוצות ישחקו מולה עם דם בעיניים.

אני מבטיח לך שזו תהיה קריסה! אני שם כל כסף ומוכן להתערב עם כל אחד על כל סכום

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 13:07:09
Reply to  דקסטר

מסכים עם דקסטר

נמאצק
נמאצק
26/03/2016 20:50:23
Reply to  דקסטר

הקריסה הגדולה כבר הייתה.
בלייזר.
אפילו בזה לברון לא יצליח הוא סתם יקרוס במטרה להישאר רלוונטי עוד שנה.
אבל הוא טיפה גם בזה לא יצליח.

Berch
Berch
26/03/2016 9:18:24

חשוב גם לציין שלברון לא הסתבך עם סמים/נשים/אקדחים או כל דוגמא אחרת ובכל זאת השיג כמות נכבדה של שונאים…..
גם לזה צריך כשרון

תiמר
תiמר
26/03/2016 9:28:49

שהוא אומר לשחקנים follow my lead זה בטח מוציא לחצי מהם את החשק לשחק. אולי בגלל זה הוא כמה? 5-2 בגמרים? בחור מסכן סה"כ.. אהבתי את הפוסט

שי אבן צור
שי אבן צור
26/03/2016 10:16:26
Reply to  תiמר

100+
ה "follow my lead" הזה צרם לי כ"כ שעד היום יש לי צלצול באזניים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 12:11:16

100+

Smiley
Smiley
26/03/2016 14:34:17
Reply to  תiמר

מישהו אחר הגיע ל-5 גמרים רצופים?

דאג קולינס
דאג קולינס
26/03/2016 9:29:17

הכתירו אותו למלך. הנתינים היו במשך שנים מרוצים. עכשיו כועסים.
קובי הלא אהוב

The jersey that Kobe Bryant wore for the first half of this year's NBA All-Star Game sold Thursday night for $100,040.

שי אבן צור
שי אבן צור
26/03/2016 10:20:45

טור מעולה דקסטר. כל מילה נכונה.
לברון – עם כל היכולת הפנומנלית שלו – שכח שיש עוד פרמטרים לגדולה.
התסביך שכל האומה תקעה לו בראש מגיל 15 התחיל לתת את אותותיו ככל שהקריירה התקדמה וההישגים לא הגיעו כמצופה. זאת הסיבה ל"החלטה", זאת הסיבה לחזרה וזאץ הסיבה לאיבוד עשתונות שאנחנו עדים לו עכשיו.

די מסכן בסה"כ אבל קשה לי לרחם על אדם שהפיל די הרבה קורבנות – עיר שלמה למעשה – על מזבח תסביכי הגדולה של עצמו.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
26/03/2016 10:38:12

פוסט מצויין
כל מילה בטון יצוק

אפלטון
אפלטון
26/03/2016 10:54:16

גם אם הרבה דברים נכונים, אני מרגיש שקצת נמאס כל העליהום הזה.
כן מבחינת התנהלות הוא אסון מהלך, אבל מבחינת כדורסל צריך לתת את הכבוד איפה שמגיע.
מבחינה מקצועית הבן אדם שלט בליגה בעשור האחרון, עכשיו הוא באמת קצת בירידה (עונה ראשונה שאפשר להגיד באמת ובתמים שהוא לא השחקן הטוב בליגה בחמש-שש השנים האחרונות) והנה באים כל החובטי גופות וקופצים על החגיגה.
יאללה שחררו.
וקובי בריאנט היה יותר גרוע

דינגו
26/03/2016 11:46:04
Reply to  אפלטון

מסכים. כמות ה"מטומטם/אגואיסט" ושאר נאצות מקומן לא בכתבה שבאה לנתח. אם זה טור ללל, סבבה.
אחרת, היה כדאי לעדן (מאוד) את הניסוח, בעיקר כדי להצליח להעביר נקודות נכונות גם למי שאוהב את האיש.
וזה בא ממני, שכל נצחון של קליבלנד כשבלאט היה שם עלה לי בעוד גרם של פיצול אישיות, כי לא היה קל לי לשמוח.

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 12:02:03
Reply to  דינגו

דינגו אתה כמו לברון כאילו אובייקטיבי אבל האמת היא שלא.
נתחיל מזה שמטומטם ואגואיסט זה ממש לא נאצה.
שמתי מראה לכמות ההחלטות הרעות שלו וזאת ביחס למה שמקובל לחשוב על לברון. לא חושב שאתה יכול ליצור אפילו סדק קטן במה שהעליתי שם.

לגבי הניסוח הוא סופר עדין בהתחשב בנסיבות- ואם אתה ער לתקשורת האמריקאית אתה תבין למי אני מתכוון.

ואל תדאג למי שאוהב את לברון, הוא עושה הכל כדי שגם הם יעלמו.

ואם לא קלטת שום אספקט של ניתוח בטור שרוב רובו מנתח אז הבעיה היא בך לא בי. קרא שוב. ואם עוזר לך תשמיט את המילים הפוגעניות כ"כ כמו "מושמץ" "מאוס" ו"שנוא" לא עלינו…

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 11:52:01
Reply to  אפלטון

אפלטון אגיד לך מה העניין.
לברון זה לא אסון מהלך זה אסון בקנה מידה לא ראינו.
בהחלט העליהום נמצא במקום, כיוון שתופעה כזו שהולכת ומתגברת כל יום בערך עדיין לא ראינו.
מוכרח להגיד לך שהטור הזה היה בקנה כבר בתחילת השנה ואז בלאט פוטר וחיכיתי לראות כיצד לברון ינהל את הסיטואציה מכאן והלאה וזה היה פשוט מכוער ובלתי נתפס לשחקן במעמדו.

גם האוהדים הכי גדולים שלו במדיה האמריקאית חובטים פה ולא רק טורפי הנבלות.
אישית ממש אהבתי שלברון הצטרף לקליבלנד אבל הוא הפך את כל העניין לסאגה בלתי אפשרית ולשחקן שנוא ביותר שזה כמעט בלתי אפשרי לאור העבודות.

jojo
jojo
26/03/2016 10:57:07

לא יתכן טור אנטי לברוני מבלי תגובה אוהדת מצידי.. 🙂
כשקראתי את הטור חשבתי לרגע שאולי הפרידו אותנו בלידתנו..
פוסט נכון, מדוייק ולא מתלהם. גם אם אתייחס בהערכה למה שלברון עושה על המגרש (חוץ מהחזקה מוגזמת של הכדור), כל מה שקורה מחוץ לקווים הוא בלתי נסבל.
וכן, עולה לי בראש המם המפורסם של סמואל ל ג'קסון ב-"ספרות זולה" Say basketball IQ one more time..
די עם הפיקציה הזו.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
26/03/2016 11:08:25
Reply to  jojo

+666 על ספרות זולה

אנונימי
אנונימי
26/03/2016 11:30:33

הקלידו את התגובה כאן…

אנונימי
אנונימי
26/03/2016 11:31:35

תודה על הפוסט
אני מקווה שמתן יחזור לכתוב פב אחד הכותבים המוכשרים

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 12:04:31

תודה לכולם על התגובות המפרגנות!

וגם אני מקווה ממש שמתן יחזור, חיכיתי להתעמת איתו 🙂

גאפר
גאפר
26/03/2016 13:02:37

אפ פעם לא אהבתי את לברון….. השנאה שראיתי פה אליו גרמה לי מידית להתחיל לאהוב אותו… כמובן שזה לא פחות מגוחך מכמות הרגשות שניתוח האישיות שלו גורם לכם אבל זה המצב… אולי כדאי לכם לפתוח אתר מקביל של ניתוחים פסיכולוגים של ספורטאים או סתם שיפוט אשיות כללי… ועל כך נאמר: הפוסל במומו פוסל… את המום שלי אני מכיר… ואתם? לא מקבלים את הלברון שבתוככם? כנראה שלעולם לא אצליח להבין את הסיבה לכמות הרגש שהוא מעלה בכם… אבל אולי כדאי שתבדקו את זה עם עצמכם.

WTF
WTF
26/03/2016 13:26:32

סחטיין על ההשקעה! יפה מאד. מעבר לזה הטור הזה הוא פיסת זבל שהיה ראוי שלא יפורסם.
דקסטר בתפקיד ביבי ואשך בתפקיד בנט הזורקים עצמות לאספסוף הזועם שמחפש עוד ועוד פיסות שנאה כיאה לפופוליזם זול ורקוב.

גרסת ההופס ל"שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים".

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 13:55:56
Reply to  WTF

כן זה בדיוק זה.

WTF
WTF
26/03/2016 13:58:30
Reply to  דקסטר

לא. פשוט אותה רמה.

chipi
chipi
26/03/2016 13:58:55
Reply to  WTF

חבל שלא חוסמים אנשים כמוך. מישהו ישב והשקיע מזמנו ואת קורא לזה "חתיכת זבל". אתה הרבה יותר ביבי ממה שאתה חושב.
דוחה.

WTF
WTF
26/03/2016 14:06:50
Reply to  chipi

למה ככה? רשמתי ברצינות סחטיין על ההשקעה.
מוזר קצת שאתה יוצא נגד סתימת פיות ורושם יחד עם זאת שצריך לחסום אנשים…
חבל שאתה לא שם לב, הטור הזה רשום כולו מתוך שנאה.

WTF
WTF
26/03/2016 14:08:46
Reply to  WTF

וכל מטרת התגובה הייתה נסיון להדרדר לרמת הכתיבה, לפי מה שאתה רושם, המטרה הושגה.

גאפר
גאפר
26/03/2016 16:26:25
Reply to  chipi

קטע.. מישהו ישב והשקיע… נתן מעצמו… אפשר להגיד בקלות אותו דבר על לברון…

jojo
jojo
26/03/2016 16:41:03
Reply to  גאפר

תקן אותי אם אני טועה אבל לברון מקבל 20 מיליון לעונה ועוד מיליונים רבים מפרסומות וחסויות, דקסטר ויתר הכותבים כאן קצת פחות.. (אם מנחם משלם מיליונים, אני מצטרפת לצוות הופס הערב..)
אתה באמת משווה בין מיליארדר לבין אנשים יקרים שכותבים בהתנדבות באתר הזה?!
גם אם לא מסכימים עם תוכן פוסט, לא חייבים לזלזל בו או בהשקעה.

גאפר
גאפר
26/03/2016 17:19:41
Reply to  jojo

טוב… אני מניח שזו אשמתו שהוא מקבל כסף על ההשקעה שלו… והרי הוא בטוח לא נתן מעצמו לפני ששילמו לו… בכלל, אפשר להגיד שהוא המציא את השיטה של תימול כספי… כשאדם נותן מעצמו… שם את נשמתו במשהו… עושה כמיטב יכולתו הוא בהחלט ראוי להערכה… לא יכול להשוות? אולי… אבל רק מבחינה שיפוטית… כי הלכה למעשה שניהם ראויים להערכה .. כמובן שלא כולם חייבים לאהוב אותם… אבל למצוא צידוק למה אני לא אוהב מישהו? זה פשוט מוזר לי… בכלל… זה מראה על דפוס מסויים… בחברה… באסה… הכניס אותי לאוירה מנלכולית… :-\

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 17:53:56
Reply to  jojo

שלוש נקודות לא הופכות התנשאות מוסרית ופלצפנות בשקל לדבר חוכמה… רק שתדע…

WTF
WTF
26/03/2016 18:20:19
Reply to  jojo

גם הצל כותב פוסטי של שנאה ונאצה ולמיטב ידיעתי ללא מימון.
אני אמור לפרגן גם לצל על ההשקעה?

וג'וג'ו, לא היה זלזול בהשקעה. היה פרגון כנה. בתוכן, מצטער, חסר טעם ושווה כקליפת השום לדעתי.
וחבל, כי לדקסטר, כמו לרבים פה, יש אחלה תגובות ואני מאד נהנה לקרוא אותו כשהוא לא כותב מתוך שנאה ללברון.

גאפר
גאפר
26/03/2016 18:38:58
Reply to  jojo

התנשאות? 🙂
יש לך ריגשי נחיתות אח שלי?
חלילה התנשאות… רק מביע דעה… צר לי שצרמתי לך…
לא מבין למה…
זה משהו אישי נגד שלוש הנקודות? הן מטרידות אותך? מעדיף סימני שאלה? נקודה תרגש אותך. תגרום לך לקחת אותי יותר ברצינות
אני אוהב שלוש נקודות…לא הססני מידי… לא פוסקני… משאיר מקום להמשכיות… משהו אינסופי שכזה… והרי על כל משפט אפשר להרחיב… מציע לך להנות מהם… הרבה יותר נעים להנות… 🙂

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/03/2016 18:48:49
Reply to  jojo

"גם אני אוהב 3 נקודות…" – סטף קארי

דאג קולינס
דאג קולינס
26/03/2016 13:27:30

היומרה להבין את המתרחש. העיוורון. מדובר באחד השחקנים הגדולים והמשפיעים.

משום מה חלק מאוהדי הספורט באתר רואים את ספורטאי העל;
שמר על בתוליו עד החתונה
מתפלל לאלוהים
מודה לאביו ואימו ולאתר hoops
כסף ערך מגונה
אילם עם נטייה להינהוני ראש

אז לברון מקשקש.
ובכלל אני לא אוהב בלברון את: הקפצת הכדור, קליעה, מסירה חוצמזה הוא בחור נהדר.

WTF
WTF
26/03/2016 13:37:40
chipi
chipi
26/03/2016 13:59:36
Reply to  WTF

אדם קטן וטיפש.

chipi
chipi
26/03/2016 14:01:00

לברון שחקן מוכשר ואדם קטן. זה הכל.
מותר להשמיצו, כפי שמותר לאהוב אותו.
סתימת פיות היא מכוערת משני צידי המתרס.

Smiley
Smiley
26/03/2016 14:38:42

לברון אולי מעורר הרבה סלידה ושנאה על הכותבים פה. בסופו של דבר,לא ממש שמעתי שחקנים מתלוננים על זה (היו ידיעות על קיירי ולאב שלא ממש אומתו איתם, להבדיל למשל מקומי ששחקנים פשוט אמרו שרצו לברוח משם (או חתמו במקום אחר – רצון סשנס העדיף להיות PG מחליף מאשר חמישייה בלייקרס).
הוא עדיין אחד הדומיננטים בליגה ושחקן ששחקנים רוצים לשחק איתו ולידו, וראיות הן שהוא מצליח "לבנות את הסגל כרצונו".

טל
טל
26/03/2016 14:52:43

פוסט ענק! מסכים עם כל מילה!

yamani1000
yamani1000
26/03/2016 14:59:05

קל לי להסכים עם כל מה שכתוב, כי זה לברון.

אבל, כל זה תלוי בסדרת הגמר שהוא כנראה יגיע אליה. אם יקח אליפות, וזה ממש לא בלתי-אפשרי, הוא יהיה הגיבור הגדול של קליבלנד והעולם.

סתם אחד
סתם אחד
26/03/2016 16:30:05

מתן, אתה חייב לחזור. האתר הזה הוא בול בית עבורך. אין בהופס הרבה כתבים מצויינים כמוך.

ולדי קוגן
26/03/2016 16:50:54

אחד הפוסטים העוצמתיים שקראתי בתקופה האחרונה. מסכים איתך שלברון לא מתחשב בדברים הקטנים, או אפילו באנשים הקטנים שאמורים לעזור לקחת אליפות. מבחינת כשרון אין ספק שהוא שחקן אחד הגדולים, אבל האופי שלו הורס אותו. ועדיין, לא רואה אותו עוזב את קליבלנד. זו תהיה מכת מוות למותג שלו.

גיא
גיא
26/03/2016 17:42:17

פוסט מטומטם, שרק מלבה את האש של אנשים שמילא שונאים את לברון בצורה לא הכי בריאה.
לא חידש פה כלום, קצת חגג על התקופה הרעה שלו וקצת הצהיר הצהרות מפגרות. "לברון לא שחקן ומתאים למכבי אשדוד" מי נותן לי כיף ?? יופי, כולם כפיים..
האשך ומומי – מידן יאהבו, גוגו תצטרף ןיאללה חגיגה.. מפגרת , של אנשים שגמיינו לעעצמם מועדון עם עמוד חשפניות לשונאי לברון. אני מצטער שזה האנשים שמבינים כדורסל ברמה גבוהה.

אני מצטער שהאיש היחיד שהיה לו סבלנות לענות לקבוצה הלא בריאה הזאת, במקצועיות ואחד היחידים שנשארו להתעסק בכדורסל, ולא, בשנאה – חשפניות – ואמא מילפית, כלשהי #מתן גילור

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 17:49:52
Reply to  גיא

ענק

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/03/2016 18:31:25
Reply to  גיא

הוא כתב פוסט דומה על קובי, למרות היותו אוהד שלו ושל הלייקרס, פוסט אותו שיבחת עד כמה שזכור לי.

יניב
יניב
26/03/2016 18:45:17
Reply to  גיא

לא הצלחתי להבין האם הקבוצה לא בריאה או שהאנשים הקבוצה לא בריאים?

מאיר אריאל
מאיר אריאל
26/03/2016 19:47:21

דקסטר ידידי משכבר הימים תודה לך .
הרבה זמן לא נהניתי מפוסט כל כך נכון וכל כך משובח!
יש לו מנטליות של ילדה קטנה עם צמות

מוש השור
מוש השור
26/03/2016 20:48:13

ערן תודה על הפוסט, אנחנו קצת חלוקים בדעותינו, הגבתי בפוסט נפרד.. בכל מקרה כל הכבוד על ההשקעה והענייניות

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 20:52:43

תודה משה
גם אני הגבתי לך… 🙂

יניב
יניב
26/03/2016 21:14:59

ערן קראתי את הפוסט שוב פעם ואיפה אנשים ראו שאתה יורד נמוך ומונע משנאה אליהם יודע. בכל מקרה נימוקים נכונים הגיוניים ואני חושב באמת שהבן אדם האובייקטיבי שלא שונא אותו ולא אוהב אותו הרבה יותר ישתכנע ממה שאתה כתבת

דקסטר
דקסטר
26/03/2016 21:29:35
Reply to  יניב

יניב

תאמין לי שגם אני קראתי את הפוסט שלי 100 פעם לפני ששלחתי אותו..
הכל מוצק כסלע. התשובה לשאלה שלך היא – דמגוגיה זולה.
המפלט האחרון של אלה שאין להם דבר חכם לומר.

ותודה!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
26/03/2016 21:31:07
Reply to  יניב

1+

גור גולן
גור גולן
26/03/2016 21:51:44
Reply to  יניב

+1

Ghost Rider
Ghost Rider
26/03/2016 21:57:44

לא אהבתי את הטור

דקסטר
דקסטר
27/03/2016 1:28:25
Reply to  Ghost Rider

אני לא אוהב דגים.
תורך

גלעד
26/03/2016 22:20:42

כתוב מעולה. לא מסכים עם הכל אגיב בפוסט השני מסודר.

סתם ילד
סתם ילד
27/03/2016 0:17:05

ברוך דקסטר!
הבנאדם עם אישיות של ילדה קטנה עם קוביות, מתנהל כמו רודן וחושב רק על עצמו. לא השגתי אליפות בקליבלנד? "ההחלטה!" בוש לא מת עליי? חוזרים לקליבלנד! צריך לקחת זריקה מכרעת? אכדרר עד סוף השעון!
שונא את האישיות שלו ואת פועלו, שחקנים נמדדים על המגרש.
גם אם רוששת את עצמך למען נזקקים מה זה חשוב אם אתה דיקטטור מגעיל שכולם שונאים אותו?

צביקה
צביקה
27/03/2016 1:09:10

ההתנהלות באמת בשנה וחצי האחרונות בקליבלנד מבאסת ברמות על, ומביאה עליו בצדק ביקורת עצומה. אבל, וזה החלק הפשוט כאן: אם הוא נשאר, הוא יהיה בגמר עוד כמה פעמים, והוא גם יוכל לקחת אחד פעם. ואז הוא יצא הכי ענק שאפשר.

דקסטר
דקסטר
27/03/2016 1:26:31
Reply to  צביקה

במזרח יש מקום לטעויות.
במערב זה היה יוצר כאוס לא נורמלי.

דקסטר
דקסטר
27/03/2016 1:39:38

להרגשתי אנשים יותר מדי נכנסו למוד של מגננה מאשר לקרוא את הדברים.
אישית מעולם לא ראיתי שמישהו מזכיר את עניין המנהיג האמוציונלי בכדורסל. (שאלתי את זה מקבוצות הפוטבול) ולא ראיתי התייחסות לזה.

לא ראיתי התייחסות לכך שריילי הוא זה שהצליח לרסן את לברון ומנע ממנו את כפתור ההשמדה העצמית שבאה לידי ביטוי בקליבלנד.

לא ראיתי התייחסות לכך שלברון "שואב" בצורה לא בריאה גם מהשחקנים את התפקידים שלהם גם מחוץ למגרש.

לא ראיתי התייחסות לכך שזה לא נראה לכם מוזר וקצת ילדותי שהוא עוקב אחרי 140 חשבונות טוויטר אבל בחר להפסיק לעקוב אחרי קליבלנד. מה זה תורם חוץ משאלות מטרידות?

לא ראיתי התייחסות לכך שקליבלנד מס 2 בהעברות שחקנים מאז שלברון הגיע.

לא ראיתי התייחסות איך אפשר לגבות שחקן שיוצא נגד המאמן שלו באינספור דרכים?

אז מי שקורא לזה פוסט שנאה כנראה שיש לו בחירה מאוד סלקטיבית במוח וצריך בדיקה דחוף זה יכול להשפיע לרעה בהמשך החיים.. לימודים עבודה זוגיות.. זה סתם יפגע בו. חבל.

גיא
גיא
27/03/2016 1:48:40
Reply to  דקסטר

מהתגובה הקצרצרה הזאת למדתי יותר (על הנקודות שאותן אתה רוצה לעלות) מכל הפוסט המתלהם הזה. ששזור במלים כמו בכיין תולעת אגואיסט

נשגב מבינתי איך אתה רוצה שיתייחסו לפוסט שלך ברצינות, ושהפוסט הזה ישכנע אדם נייטרלי אחד! (שאינו בין חברי גילדת השונאים)
שאתה שוזר אותו, במילות גנאי לכל אורכו, הפוסט הזה מעורר ריאקציה בכל אדם הקורא אותו

דקסטר
דקסטר
27/03/2016 2:09:14
Reply to  גיא

האמת מוכיחה שלא, גיא.
וזה מוכיח את מה שאמרתי שהייתה לך ראייה סלקטיבית.
אם היית קורא\זוכר את מה שכתבתי על לברון במיאמי ולאחר מכן כשהגיע לקליבלנד היית מבין שלא מדובר בשנאה.
המילים האלו הן פרשנות למה שקורה בדעת הקהל. והתנהגות קיצונית מצד שחקן בקליבר של לברון מתורגמת לפרשנות בהתאם.

לברון הוא אכן בכיין ולא מהיום. ואני יודע שאתה מעריץ אותו. תתבגר- בקטע חיובי. והוא אכן אגואיסט והוא אכן מחפש תשומת לב ודרמות מיותרות.

אני לא יודע אם אתה זוכר אבל גם על קובי הטלתי רפש כאילו מדובר בשונא הראשון שלו כשלמעשה המציאות הפוכה. אז המילים מתארות את הסיטואציה.

תגן עליו בבקשה- איזו הצדקה יש להפסיק את הצגת השחקנים לפני הקהל? אתה חושב זה לא משפיע.. ועוד איך!
איזו הצדקה יש לא להצטלם עם לאב? אין לזה השפעה? ועוד איך!
איזו הצדקה יש לדבר על עם מי הוא רוצה לשחק? רמז- לא עם קיירי לאב, שאמפרט.. אין לזה השפעה? ועוד איך!

עידו
עידו
27/03/2016 20:47:30

לדעתי עושים פה ביגוד דיל מכל דבר, זוהי בהחלט הקצנה של הכותב אבל אין פה שקרים, אפשר להגיד רק דבר אחד על קליבלנד, לברון עוד שנתיים לא יהיה הסופרסטאר אלא קיירי ואז תתנפלו על עוד איזה שחקן אחד אז אני מציע להרגיע את כל הבאלגן, לכל אחד דעות משלו על כל שחקן או בנאדם. לברון הוא שחקן אחד הטובים בהיסטוריה בגלל זה ה ESPN בחרו בו לעשרת הגדולים, אמנם בתור בנאדם, אישיות הוא בין החארות והשמוקים הכי גדולים בהיסטוריה.

Mornin9star
Mornin9star
29/03/2016 22:55:07

!!Amen, brother