סיכום יום חמישי פורימי גדול / דור בלוך

ורובין לופז יצא מלפני המלך
בלבוש מלכות ועטרת זהב,
וברוקלין נטס יצאה מלפני המלך
והעיר תל אביב צהלה ושמחה.

ליהודים היתה אורה ושמחה,
אורה ושמחה וששון ויקר.
ליהודים היתה אורה ושמחה,
אורה ושמחה וששון ויקר

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (33-38) 92 – ניו אורלינס פלקינס (45-26) 84:

הפלקינס באמת ניסו, אבל אינדיאנה לקחה את היתרון ברבע השני ולא הסתכלו לאחור יותר.

הפלקינס קלעו 23% מהשלוש, מצדיקים את מה שדיברנו עליו לפני המשחק בנוגע להגנה של אינדיאנה, כאשר בצד השני מיילס טרנר חוגג את יומהולדותו ה-20 והרוקי בשקט בשקט הופך לאחד הרוקיז האפקטיביים של מחזור הדראפט הנפלא הזה. הלילה היו לו 24 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים! אחלה דרך לחגוג יומהולדת.

מיילס הוסיף 19 מהספסל, וג'ורג' סיים עם 15 אבל כאמור הייתה זאת ההגנה של הפייסרס שניצחה עבורם את המשחק, שימו לב למשל ל-3 חטיפות של טיי לוסון ועוד 3 של מונטה אליס שהיה חלש מאוד מהשדה עם 3 מ-12.

בצד השני 22 נקודות של אלכסיס אג'ינקה, ו-18 של פרייז'ר עבור הפליקנס הסופר פצועים שירצו לשכוח את העונה הזאת, ולהחליף את הצוות הרפואי שלהם, כמה שיותר מהר.

ברוקלין נטס (51-20) 104  – קליבלנד קאבס (21-51) 95:

ברוקלין הייתה טובה יותר מהפתיחה והובילה ב-9 במחצית אבל לברון היה בלתי עציר והשאיר את הקבוצה שלו במשחק, וברבע השלישי הוא הוביל מהפך שהסתיים ביתרוון 4 לאורחים אחרי 7 נקודות רצופות של לברון שהעמידו אותו על 30 אחרי שלושה רבעים.

אבל שימו לב לזה, ברבע הרביעי אף לא נקודה אחת ללברון ג'יימס, כאשר ב-6 הדקות האחרונות של המשחק קליבלנד לא מצליחה לעשות נקודה עד לשלשה של מקריי בגארבג' טיים 9 שניות לסוף.

המלך סיים עם כן עם 30 נקודות, אבל הוא היה פשוט לבד הערב, ארווינג היה בערב מזעזע עם 1 מ-8 מהשלוש, לאב הוסיף 0 מ-5 משלו, וסמית' היה עם 2 מ-8. אם זה לא מספיק צ'נינג פריי הוסיף 1 מ-7 מהספסל של האורחים בו אף אחד לא קלע בדו ספרתי.

בצד השני 22 של לופז ו-16 של לרקין סייעו לברוקלין להשיג ניצחון יוקרתי בעונה אדירה, קליבלנד עדיין לא סוגרת את המקום הראשון והקרב מול טורונטו עשוי להיות מעניין מאוד כשאנחנו מתקרבים לסוף העונה הסדירה.

ניו יורק ניקס (43-30) 106 – שיקאגו בולס (35-36) 94:

אתה מסתכל על הניקס ואתה שואל את עצמך למה הם לא יכולים לשחק ככה כל ערב. הבולס הגיעו לגארדן ולא הובילו מהפתיחה מול ההגנה של הניקס שחנקה אותם והתקפה נהדרת של ניו יורק שהובילה כבר ב-17 הפרש.

רוז החזיר את מחוגי השעון לאחור עם 30, אבל מי ששיקאגו צריכה כדי לנצח הוא ג'ימי באטלר ולו היה ערב שקט יחסית עם 19, בנוסף לשיקאגו לא היה ספסל כשמירוטיץ' אחרי ערב אדיר במשחק הקודם בין השתיים אמש נעצר לגמרי על 0 מ-3 מהשלוש ו-8 בלבד.

אבל סיפור המשחק היה כרמלו אנתוני עם 26 נקודות ו-7 ריבאונדים ופורזינגיס שממשיך להיראות נהדר עם דאבל דאבל של 19 ו-10 כולל שלשה מטווח סטף קארי.

ניצחון שלא משנה דבר עבור הניקס אבל הופך את המאבק על המקום ה-8 במזרח לעוד יותר מעניין.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-50) 113 – יוטה ג'אז (37-35) 91:

זה היה קל מהצפוי עבור אוקלהומה שאחרי רבע ראשון צמוד לקחה את המושכות ופשוט חיסלה את יוטה שלא הצליחה לעצור אף אחד בהתקפה הסופר מוכשרת של אוקלהומה, ויוטה מתרחקת מהמקום בפלייאוף, חדשות טובות ליוסטון. הפער הגיע כבר ל-29 נקודות והת'אנדר אפשרו ליוטה רק לצמצם קצת בסיום.

כשהקלע המוביל של יוטה הוא טריי בארק עם 17 נקודות ב-12 דקות, רובן בגארבג' טיים, והקלע המוביל בחמישיה הוא הוד עם 11, קל לראות איך המשחק הזה ברח מהם כשהם גם קולעים ב-22% משלוש בלבד.

בצד השני הכל הלך קל לת'אנדר. דוראנט עם כמעט טריפל דאבל של 20 נקודות 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, ווסטברוק עם רק כמעט טריפל דאבל משלו ל-15 9 ו-7 הובילו כאשר וייטרס היה מצויין מהספסל עם 17 וקאנטר הוסיף 14, כשהת'אנדר מנסים לייצר עומק כשהפלייאוף הולך ומתקרב.

לוס אנג'לס קליפרס (27-44) 96 – פורטלנד טרייל בלייזרס (36-37) 94:

איזה סיום נהדר היה לנו בלוס אנג'לס.

42 שניות לסיום כריס פול משווה בשתי זריקות עונשין ל-91-91. דמיאן לילארד בשלשה 24 שניות לסיום מעניק לאורחים יתרון 3. הקליפרס מתקשים להגיע לזריקה נוחה אבל קרופורד עם יד בפרצוף דופק שלשה אדירה ומשווה את התוצאה 11 שניות לסיום. ניסיון אחרון של פורטלנד? הארקלס מחטיא לייאפ 1.6 שניות לסיום, אמוטה לוקח ריבאונד 1.1 שניות לסיום ולוקח פסק זמן. הכדור יוצא לרדיק לקאצ' אנד שוט אדיר וניצחון גדול לקליפרס.

הקליפרס פתחו פער ברבע השני והובילו ב-9 אבל פורטלנד חזרה למשחק רק כדי להפסיד עם טעויות מנטליות בדקה האחרונה. לילארד ומקאלום היו חלשים מחוץ לקשת וסיימו עם 3 מ-12 ביחד, אבל הובילו את קבוצתם עם 18 לליארד ו-17  למקאלום.

בצד השני פול וקרופורד היו בשיאם עם 25, רדיק היה בינוני עם 11 אבל כאמור היה שם כשזה היה חשוב. דאבל דאבל לג'ורדן עם 12 ו-13 ריבאונדים סייע גם כן לניצחון של הקליפרס שמחכים מאוד לחזרתו של בלייק גריפין מהפציעה

*

וזה נכתב לפני המשחק:

שלום לכל המתעוררים מחמרמורת, למתכננים את החמרמורת של מחר, ולאנשים שכבר איבדו ספירה על כמות האלזות שיש להם בבית/בביה"ס/בגן/בפיד.

הליגה מתקרבת לפלייאוף, ובקרוב יתחילו ליפול ההכרעות כך שכל משחק עומד להפוך להיות לא רק הרבה יותר חשוב אלא גם אינדיקציה לכיוון שאליו אנחנו הולכים בפלייאוף, וכך ייפגשו להן הלילה אינדיאנה שמנסה לסגור את הפער הקטן שנוצר מהדבוקה המובילה של המזר וכל ניצחון יכול להיות עבורה הבדל בין סיבוב ראשון עביר לקליבלנד או טורונטו, עם הפלקינס שמחכים שהעונה הזאת שלהם תיגמר כבר, ברוקלין תארח את קליבלנד, הניקס יפתחו את הבולס שמנסים להתאושש מהתקופה הגרועה שלהם.

בצד המערבי, אוקלהומה תארח את יוטה שמנסה להשתחל למקום ה-8 בפלייאוף, והלייקרס ייארחו את פורטלנד שמנסה גם היא להבטיח את המקום בפליאוף, ועל כן יש לשאול את השאלה – האם לשחק 4-7 משחקים נגד גולדן סטייט בקצב פלייאוף זה כזה תענוג גדול?

בואו ניגש לאקשן.

*שימו לב, הלילה מזיזים את השעון שעה קדימה, כך שכל המשחקים כאן הם כבר בשעון הקיץ החדש.

אינדיאנה פייסרס (33-37) – ניו אורלינס פלקינס (44-26) 2:00:

אינדיאנה הפתיעה רבים כשפתחה את העונה היטב והתמקמה במקום שמוביל לפלייאוף מהמזרח, אבל כעת יש לה מאבק עצום במזרח כאשר שלוש קבוצות מחפשות שני מקומות בפלייאוף – דטרויט, שיקאגו ואינדיאנה עצמה, ובנוסף לכך, אינדיאנה גם פוסלת למעלה כשהיא 3.5 משחקים ממיאמי שבמקום ה5 ו-4 מאטלנטה שנמצאת בשלישי, כשהמזרח כל כך צפוף וכולם מפסידים משחקים, הכול יכול לקרות ב-10 פלוס משהו משחקים שנותרו עד סוף העונה.

ובמצב הזה אסור, ממש אסור, להפסיד משחק ביתי כזה מול הפלקינס החלשים שאומנם הקשו על קבוצות הצמרת של הליגה לאחרונה, אבל נמצאים במומנטום מזעזע עם 3 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים בלבד.

אינדיאנה הרשימה מול הקבוצות עם המאזן השלילי בליגה והם ניצחו את 8 האחרונות שפגשו עם מאזן כזה, ובנוסף לכך הם גמרו על הפלקינס במפגש הקודם בין השתיים אי שם בינואר מול הפלקינס הפצועים והחבולים.

שימו לב להגנה הנהדרת של פרנק ווגל שמובילה את הקבוצה שלו למאזן חיובי – הפייסרס מקום 4 בליגה בחטיפות, מקום 6 באיבודים של היריבה ומקום 4 באחוזים משלוש של היריבות, מדובר על נתונים קריטיים בליגה של היום ואינדיאנה מהמובילות בליגה בהם בניגוד חריף לפלקינס שהם קבוצת ההגנה ה-25 בטיבה בליגה.

בחיי, כשמסתכלים על החמישיה של הפלקינס עכשיו זאת חמישיית יורו ליג – ג'רו הולידיי, טוני דגלאס, דנטה קנינגהם, לוק באביט ועומר אשיק, אני ממש יכול לדמיין את כל אחד מהם מתראיין לערוץ הספורט על הירקון ואת אחד הישראלים נטולי החולצה מזמין אותם ל-1 על 1.

הפייסרס ב-20.

https://www.youtube.com/watch?v=YZme8RnDcZM

ברוקלין נטס (51-19) – קליבלנד קאבס (20-51) 2:30:

הקאבס ניצחו את שני המשחקים הקודמים בין השתיים, ועל אף כמה הפסדים לא נעימים, הם מתחילים להיראות בכושר פלייאוף עם 7 נצחונות בעשרה האחרונים שלהם, כולל ניצחון הלילה, והבאק טו באק, משימה איתה הם התקשו בעבר, מזמן להם משחק נוח מול קבוצה שהם כבר ניצחו פעמיים העונה.

וגם כאן יש לנו חמישייה שיכלה לפאר את צסק"א מוסקבה עם בוז'אן בוגדנוביץ' (חביב עליי, אבל 3 ריבאונדים למשחק ב-27 דקות לפורוורד?), תאודוס יאנג, ברוק לופז (מצויין אבל שביר), סרגי קאראסב ושיין לארקין.

בשני המקרים אגב גם של ברוקלין וגם של הפלקינס הספסל הוא אף מביך יותר אבל אם במקרה של הפלקינס מדובר בעיקר על הפציעות אצל הנטס מדובר על תהליך מכוון ואני רק יכול לקוות שהוא יקח פחות זמן מזה של פילדלפיה כי זה פשוט מביך לליגה ולא נעים לצפייה.

הימור הקאבס ב-15.

כמיטב הצעת הגולשים משבוע שעבר נלך על שירים של אומנים מהעיר, ונתחיל עם לו ריד מברוקלין.

 

ניו יורק ניקס (43-29) – שיקאגו בולס (34-36) 2:30:

הבולס נאבקים על מקום בפלייאוף, מקום שהבולס וויתרו עליו זה מכבר, ובכל זאת באופן דיי מפתיע המצ'אפ הזה הולך לא רע לניקס השנה והם ניצחו שניים משלושה משחקים, תוסיפו לכך את היריבות ההיסטורית ואת העובדה שבאטלר ורוז חזרו, ושהמשחק האחרון בין השתיים היה אתמול בלילה (!) ותקבלו משחק מאוד מעניין במזרח.

הניקס חיסלו את הבולס ברבע השלישי אתמול כאשר בשני ובשלישי יחד הם קולעים 69 נקודות לעומת 53 בלבד של הבולס שפשוט התפרקו וניסיון קמבאק מאוחר לא הועיל להם, בערב שבו מירוטיץ' קלע לא פחות מ-9 מ-13 מהשלוש!!!!! אם הוא יהיה כל כך חם גם הלילה קשה להאמין ששיקאגו תפסיד שוב, וזה רק מדגיש את חוסר האיזון המעט הזוי בסגל שלהם שכולל כמות גבוהים מוגזמת שלא יכולים לשחק יחד, כאשר הקו האחורי דליל מדי.

באטלר היה נורא במשחק הזה וניכר שהוא עוד מתאושש מהפציעה כשהוא קולע רק 7 ב-35 דקות. בצד השני פרוזינגס היה בטירוף עם 29 נקודות ויהיה מעניין לראות האם היכולת הטובה שלו תימשך להיום בלילה בבאק טו באק המוזר הזה שהליגה ארגנה לנו.

הימור: שיקאגו ב-5.

ונמשיך עם הסמאשינג פאמפקינס משיקאגו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-49) – יוטה ג'אז (36-35) 3:00:

ואנחנו עוברים למערב.

אוקלהומה פחות או יותר הבטיחה את המקום ה-3, היא כמובן לא תעלה לרביעי ועם פער של 5.5 משחקים מהקליפרס קשה לראות את ל.א סוגרת את הפער הזה, והקרב אוקלהומה פורטלנד שמסתמן בסיבוב הראשון בפלייאוף צפוי להיות מעניין מאוד, אני מחכה לזה.

יוטה מנגד עוד נאבקת על עצם המקום שלה בפלייאוף והיא מובילה בחצי משחק על יוסטון במאבק על המקום ה-8.

אוקלהומה ניצחה את כל שלושת המשחקים בין הקבוצות ותקווה להשלים סוויפ על יוטה הצעירה והמפתיעה.

ווסטברוק, המפלץ, מגיע למשחק הזה עם שלושה טריפל דאבלים רצופים וינסה להגיע לרביעי הלילה, כך שאם אתם מחפשים נקודה סטטיסטית דחוקה לעקוב אחריה בלילה search no more.

מה שמעניין הוא שבניגוד להרבה מהטענות, הקבוצה נהנת מכך, במשחקים שבהם ווסטברוק מסיים עם טריפל דאבל הת'אנדר עומדים על 0-15 העונה.

השאלה הנשאלת לגבי הת'אנדר היא לא האם הם מסוגלים לנצח 55-60 משחקים לעונה, ברור שהם יכולים, הכישרון שם מתפוצץ מהתיקרה, השאלה היא האם הם מסוגלים לנצח בסידרה את הגדולות, לכך לא נקבל תשובה הלילה, מה שכן נקבל הוא משחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות שירצו מאוד לנצח, הראשונה בשביל המומנטום, השנייה בשביל המקום בפלייאוף.

הימור: הת'אנדר ה-7

נפתיע, ונלך דווקא עם יוטה וג'ול ילידת העיר כך מסתבר.

 

לוס אנג'לס קליפרס (27-43) – פורטלנד טרייל בלייזרס (35-37) 5:30:

והמשחק האחרון והמרכזי של הלילה מפגיש לנו שתי קבוצות פלייאוף, במצב רוח שונה לגמרי.

שתי הקבוצות במאזן שלילי בעשרת המשחקים האחרונים אבל בעוד פורטלנד מצליחה להחזיר פער קטן מהמקום ה-9, הקליפרס איבדו כנראה סיכוי לסיים במקום ה-3, מה ששם אותם בצד של גולדן סטייט של ההגרלה, בנוסף 3 נצחונות בעשרה משחקים הם קטסטרופה אמיתית עבור הקבוצה הזאת שהציפיות ממנה על אף המיקום הסביר היו גבוהות הרבה יותר.

המפתח של הקליפרס בניצחון הביתי הקודם על הטרייל בלייזרס היה הגבלתם של לילארד ומקאלום, אם הם יצליחו לעשות את זה גם הלילה פשוט אין בפורטלנד מי שינצח אותם.

רדיק נותן עונה מצויינת בקליפרס, עם 17 למשחק באחוזים מצויינים מהשלוש, אבל בלי בלייק גריפין כשהמחליף הוא לוק מבה אה מוטה, (3 נקודות למשחק), קשה להם מאוד להתרומם, ויהיה מעניין לראות איך ההשתלבות של גריפין תעזור להם כשהוא יחזור.

הימור: קליפרס ב-5.

והישר מלוס אנג'לס…

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. אחלה פריוויו.
    שורשיו של לו ריד ממש לו מברוקלין.
    לו ריד אולי נולד בברוקלין, אבל גדל בלונג איילנד, ואת מרבית חייו בילה בדאונטאון מנהטן (הוא חלק דירה עם ג'ון קייל בלואר איסט סייד בתחילת הקריירה המוזיקלית שלו, ומאוחר יותר גר בווסט וויליג' עד מותו).
    וזה חוץ מהעובדה שהוא היה אוהד שרוף של הניקס.

    1. מעולה. מה שהוא אומר בדקה 12 היה יכול לחסוך לבלאט הרבה אי נעימויות. למרות שלא כל המאמנים יכולים להתייחס לכוכבים כמו פופוביץ', הייתי שמח אם היו מנסים.

        1. יהיה לו קשה בעיקר בעליה לגאמפ שרז נוהג לעשות בחצי סיבוב ( בגלל הגובה של נייט ) אבל משחק הפנים של רז ככ גרוע שאפילו בגובההשל נייט זה לא סיפור.
          מנגד גם ההגנה של רז מאד גרועה.
          ברור שנייט

          1. תלוי בחוקים. כשהוא הציע לדונטה סמית' 1 על 1 צחקו עליו ואמרו לו שדונטה יחפור אותו כל מהלך בקלות, אז הוא אמר שזה משחק שמותר בו רק עד 3 כדרורים ברציפות. לך תדע עם איזו הנפצה הוא יבוא עכשיו – אולי בלי שלשות או משהו כזה.

    1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

      + 100

      שיקראו לי כשהם עורכים את הדו קרב 1 על 1 הזה !

      "מגדלור" ו גילרי, מרוץ קטלוניה או לא מרוץ קטלוניה, אתם מבחינתי הוסמכתם לתקן לי את הפנצ'ר באופניים, אז תעשו זריז אן דן דינו…

      יש לי משחק לראות..

      1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

        ואל תחשבו שאני לא יודע לתן פנצ'ר בצמיג של הגלגל !

        הבעיה היא שהפנצ'ר בפעמון…

          1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

            בכל אופן אם אתה מתכוון לשחרר כמה ברגים – אז בבקשה להימנע מלהגיע לדרגת "מקהייל".

      1. ראיתי. אבל ההתייחסות לטור בו זוכה ריצ'י פורט לא יכולה להקביל להתייחסות לטור בו משתתפים כל הטופ העולמי. אנחנו כולה חודש וחצי לפני הג'ירו. הרי אתה מרשה לעצמך כבר עכשיו לבצע הערכות לגבי חצי גמר וגמר אזורי ב-NBA.

        1. עידו גילרי

          אז אני רוצה שתבין שבענף האופניים זה מאד שונה. אתה בונה את הכושר להגיע לשיא בטווח מאד מסוים. קשה עד כמעט בלתי אפשרי להביא אותו למקסימום לקראת שני גראנד טורס.
          לגבי המירוץ הנוכחי – הליינאפ של השנה אינו שונה בהרבה מהליינאפ של העונה שעברה. אז מה ההבדל הגדול? חוץ מזה אני לא מבין את הזלזול שלך בפורט. לא הרבה רוכבים יכולים להגיד שזכו פעמיים בפריס-ניס.
          אני שוב מדגיש, הרוכבים הגדולים משתמשים במירוצים האלה בשביל לבנות את הכושר שלהם ולאו דווקא מכוונים לניצחון (זה לפעמים קורה, אבל נדיר).

          1. חו"ח מזלזל בפורט. מהמטפסים הטובים בעולם. אבל הוא לא מוביל ברמה של גראנד טור.
            "למקסימום לקראת שני גראנד טורס." רוכב כמו קונטדור שם יהבו על הטור דה פראנס. זה די ברור. ובכל זאת הוא "מרשה לעצמו" "להתרסק" גם על הג'ירו והוולטה. השיא שלהם נמשך יותר משלושה שבועות בעונה.

          2. עידו גילרי

            בשנים שקונטדור התחרה גם בג'ירו וגם בטור הוא שילם על כך בהפסד הטור בדיוק מהסיבות שציינתי. הוא הצליח פעם אחת להגיע להישג שבימינו הוא חסר תקדים – לנצח את הג'ירו והוואלטה באותה עונה. זה בהחלט שם אותו כאחד הגדולים בכל הזמנים.
            ואני חוזר לנקודה שבה התחלנו – אם אתה רוצה לדעת משהו לגבי רוכב בגראנד טור צריך להתסכל על המרוצים בשבועות הסמוכים לו. בגלל זה הטור של קטלוניה יכול לעזור לנו לשפוט כושר רק לקראת הג'ירו וגם זה עדיין מוקדם מדי.

          3. אם תרשה לי להידחף, אז הפעמיים בהם זכה בפריס ניס היו בדיוק בשנים בהם רוב רוכבי העל התרכזו בטירנו אדריאטיקו. שוב בלי לזלזל.
            בלי קשר, פריס ניס של השנה היה בן זונה של מירוץ, בטח יחסית לשים הקודמות.

          4. עידו גילרי

            או, איפה היית?
            זה נכון אבל לא משנה את מה שאני מנסה להגיד. כשפורט זכה בוולטה קטלוניה גם כל השמות הגדולים היו שם.

        2. איכשהו לא מצליח למצוא דיונים רלוונטיים על הענף הזה (לשאלתך על איפה הייתי), בטח לא חשבתי למצוא אותם בפריוויו חמישי הפורימי.
          לגבי פורט – לא מזלזל באיש חלילה. זאת הייתה הערה נקודתית למה שכתבת על הישגיו בפריס-ניס – טור שבאותם השנים בהם השתתף סבל מירידה מאד גדולה ביוקרה יחסית לטור המקביל (כנראה עקב הירידה היחסית ברמה של הרוכבים הצרפתים).

  2. יום משחקים של "רק לקבוצה אחת יש על מה לשחק".

    שיתחיל כבר הפלייאוף, עכשיו זה הרגע שהמסטיק כבר ללא טעם ומתחשק לירוק אותו.

  3. פריוויו מעולה, דבר אחד קטן:

    מזיזים את השעון בין 2 ל-3. זה אומר שהמשחקים של וושינגטון נגד מינסוטה ושרלוט נגד דטרויט מתחילים ב-1 ו-1:30, ושעה (וחצי שעה במקרה של ההורנטס) השעה תעבור ל-3:00. כל שאר המשחקים לפי שעון הקיץ.

          1. חייבת לך תודה ענקית:
            מקום עבודה חדש, אחד מהחברים למשרד מציין בהיסח הדעת את חיבתו לפיסטונס של שלהי האייטיז ומיד אני פוצחת במונולוג מרגש על הבד בויז וביל ליימביר. זוכה למבטי הערכה (שאיני ראויה להם כלל..) ומבססת את מעמדי כ-"מבינה" גדולה בנבא..
            🙂
            פוסט היומן שלך עשה לי חיים קלים. אתה מלך.

  4. הפסד של הקליפרס וממפיס רחוקה 2 ניצחונות וחצי ממנה, זה הרגע שדייויד ייגר מקלל את הרגע שגאסול וקנולי נפצעו ל200 שנה.

  5. עידו ופאקו, האם ראיתם? הגדולים לגמרי חושפים שיניים. קינטנה נתן בראש. גם ון גרדרן וקונטדור נתנו מה שיש להם. למרות שאופן די תמוהה, בניגוד לאתמול, סקיי לא סחבו את הדבוקה. בכל מקרה, נראה שקינטנה וקונטדור לגמרי הולכים על התואר.
    בתואר מי שהמועדף עליו הוא פרום, לא נותר לי אלא לקוות שהוא באמת בוחר לנהל את הטור כחלק מהעונה. אחרת לא רואה מצב שהוא מפגר 25 שניות אחרי חברו לקבוצה.

    1. עידו גילרי

      זה יותר כמו מותחים רגליים מאשר חושפים שיניים. נכון הם נותנים את מה שיש להם כל אחד בהתאם לכושרו הנוכחי. ככה בונים כושר תחרות. אתה מוזמן לבדוק באיזה מקום סיים פרום את אותו מירוץ בשנה שעברה (והוא לא נמצא כרגע מאחורי אף חבר שלו לקבוצה, לא שזה משנה משהו). אהה וקונטדור סיים רביעי בעונה שעברה כשניסה כמו היום לנצח. האם זה אומר שפורט הגיע בכושר טוב ממנו לטור?
      בקיצור אני אגיד את זה שוב, זה לא אומר לנו כלום על מה יהיה ביולי.

        1. עידו גילרי

          כי שלושת הראשונים כרגע ופרום (ונדמה שלי שגם ארו כי ניבאלי ירכב את הג'ירו)לא יתחרו בג'ירו אלא בטור.
          אז אם אתה רוצה להסיק שTJ בכושר טוב אין לי בעיה אבל קודם שיצליח להישאר על האופניים שלו במשך גראנד טור שלם.

          1. מסכים שזה לא אומר כלום עד הטור. מוקדם מדי. אני הולך להתענג על חודש הקלאסיקות החד יומיות.
            דבר אחד שצד את עיני הוא העובדה שקונואדור ממשיך להפסיד על הקו בתקופה האחרונה. קודם לתומאס בארבע שניות בפריס ניס, ועכשיו כשניסה לקבל שניות בונוס והפסיד לפורט על הקו.

  6. מתן, או עידו.
    ריצ'י פורט, ההוא שסחב את כריסטופר פרום בעליות, ועזר לו לנצח בטור דה פראנס, עזב את סקיי ועבר לבי אמ סי ? למה בעצם? והאם זו לא אבידה גדולה לסקיי ולפרום?

    1. עידו גילרי

      למה? כי הוא יקבל ככה יותר כסף ותהיה לו האפשרות להתחרות כמוביל.
      זו אבידה עבור סקאיי אבל לא משהו שהם לא יכולים להתגבר עליו. כשזה מגיע לדומסטיקים אתה רוצה קבוצה עמוקה, וסקאיי היא הכי עמוק שיש.

        1. עידו גילרי

          ממש לא, הוא גם לא איבד את הבכורה לתומאס אם יש דבר כזה בכלל.. BMC ישחקו איתו ועם TJ כשני מובילים ואז יראו מי מהם מצליח יותר בטור (כמו שמוביסטאר עושים עם ולורדה וקינטנה). המטרה העיקרית של פורט בעזיבה הייתה כדי שיוכל להתמקד בלנסות לזכות בטור.

          1. עידו גילרי

            אני לא מבין למה אתה רוצה לחכות. זו הייתה המטרה המוצהרת שלו כשחתם וגם ה-DS של הקבוצה אמר את אותם דברים. מעבר לכך הוא כבר היה הרוכב המוביל של הקבוצה במרוצים קודמים העונה וגם מרוץ הנוכחי אתה רואה שהוא המוביל שלהם בפועל. BMC שיחקו בדיוק על הקומבינציה הזו כש-TJ התקיף ראשון ובסופו של דבר פורט היה זה שסיים גבוה יותר.
            בכל מקרה זה ברור שאם נוצר ביניהם פער משמעותי בשלב כלשהו בטור אז אחד יעבוד עבור השני.

          2. ון גרדרן הוכיח עצמו כמי שמסוגל להיות בממרת בגראד טור. קצת יציבות והוא יכול לאיים על הזכיה. פורט קיבל הזדמנות עח צוות מסייע אדיר בשנה חלשה מאד עם הרבה פורשים. אז עזוב את הכריש כי הוא באמת היה רמה מעל, אבל פורט כשל ובגדול.
            ה"פיצול" הזה עלה לקינטנה בסיכוי בטור הקודם. זו טקטיקה בעייתי בטור בלשון המעטה. גם וינוקורוב (שהיה פחות טוב מקלודן) "דפק" ככה את אולריך.
            לדעתי, יש לך את השבוע הראשון להחליט. תגיע מפוצל להרים ואכלת אותה.
            ריצימפורט באמת רוכב נפלא, אבל הוא סוג של רסמוסן בגראנד טור. יכול לתת קטעים יפים בלי לאיים על הזכייה.

          3. עידו גילרי

            אתה מפספס בכל כך הרבה מובנים.
            ההזדמנות שפורט קביל היא לא הזדמנות. הוא לא הגיע לטור עם הכנה מתאימה לרכב לניצחון, אלא כדי לעזור למוביל שלו לנצח. זה הבדל של שמיים וארץ בנוסף הוא היה בכושר לא טוב בכל התקופה שלפני בגלל מחלה, למיטב זכרוני. בלי קשר לכך הוא באמת כשל בהזדמנות הזו . זו הסיבה אבל שהוא עבר ל-BMC, כדי שיוכל לקבל הזדמנות להגיע כרוכב המוביל. דעתי האישית היא שהוא לא יהיה קרוב אפילו כי הוא לא מספיק טוב, אבל זו האג'נדה שלו.
            הטקטקיטה של קומבינציית ה-1-2 היא שאפשרה לקינטנה לאיים על פרום ולא להיפך. ברגע שאתה רוכב לבדך בעליות וצריך להגיב להתקפות של 2 רוכבים הסיכוי שתקרוס גדל בהרבה.
            ופורט בכלל לא דומה לרסמוסן שהיה מטפס נטו. להזכירך ריצ'י פורט רוכב מצויין נגד השעון.

          4. אתם לא באמת מתווכחים. כולנו מסכימים שאין לפורט את הכישורים להיות מוביל קבוצה. התארים בהם הוא זכה היו בעיקר כ"אוכל נבלות". לדעתי הוא פשוט מיצה בסקיי וכנראה קיבל יותר כסף בביאמסי לאותו התפקיד.

          5. עידו גילרי

            אני דווקא חושב שיש לו את הכישורים להיות מוביל קבוצה פשוט לא אחד כזה שזוכה בגראנד טורס. אני אדגיש שוב, גם על סמך ההצהרות של פורט וגם של BMC הוא הגיע לשם לעל תקן של רוכב מוביל ביחד עם ון-גרדרן.

          6. אולי מישהו מכם יכתוב על זה טור או משהו. איך סקאיי נהייתה הקבוצה הכי עמוקה.
            התהליכים של מעברים בין הקבוצות, וגם אימוני הקבוצות ויחסי הכוחות ביניהם, כי הרי אין שם מאמן שיעשה סדר בחדר ההלבשה. זה. הרוכבים בינם לבין עצמם
            זה דברים פחות ידועים יחסית

          7. עידו גילרי

            נראה, אולי לפני הטור.
            וזה לגמרי לא קטע בין רוכבים אלא הכתבה מלמעלה. מי שלא יציית למשמעת קבוצתית לא יקבל חוזה (למרות שכבר היו מקרים כאלה).

          8. סקיי נחשבת לקבוצה המאומנת ביותר והמתוקצבת ביותר בין קבוצות הרוכבים. מדווחים שהם משתמשים בשיטות אימון מתקדמות וחדשניות. גם המשמעת נחשבת הרבה יותר הדוקה מאשר בקבוצות אחרות (כך למשל הרוכבים שם מוחתמים על חוזים מאד מחמירים נגד שימוש בחומרים אסורים). שמים שם גם דגש על הסקאוטינג של למצוא את הרוכבים המתאימים לפרופיל של הקבוצה. את התוצאות רואים יפה בקטעים ההרריים של הגרנד טורים, בהם המגרסה של סקיי טוחנת את הפלטון באופן עקבי.

  7. דקסטר – למה לא אתה?
    אנחנו בצוות קצת עובדי עיצות לגבי לברון, למה גילור החליק לכל אחד מאיתנו 200 ש"ח + אופציות על הסטארטפ שלו בשביל שלא נתלכלך על הלברון שלו

  8. מומי שאוהב חציל בטחינה

    ברוקלין השפילה את הוד לפלופורון
    גריפין התלונן על המצב בחדר הלבשה
    מומי בטוח שעכשיו שמח שם

  9. מומי שאוהב חציל בטחינה

    הניקס וברוקלין ניצחו באותו יום ???
    שיקגו מתרחקת מהפלייאוף , וואו זה מדהים הצילה את מילווקי ויוסטון מתואר אכזבת העונה

  10. דווקא הנטס יצאו צדיקים? מפתיע
    והיומיים של שיקגו מול ניו יורק שמנצחת עם קו אחורי של וויאצ׳יץ׳ וקלדרון – הזיה!

  11. המשחק הזה היה בידיים של פורטלנד. קרופורד היה נהדר בסוף ורדיק עם זריקת הניצחון סגר עניין.
    הכי מדהים אותי בכל הסיפור הזה זה לילארד שלא משנה איזה משחק נוראי יהיה לו אתה יודע שבמאני טיים הוא יגיע וייתן את שלו.
    תרגיל נוראי של פורטלנד בהתקפה האחרונה הפסיד להם את המשחק.

    1. צריך לתת כרדיט לשמירה של פול על ליליארד במהלך הזה (אפשר גם להוריד מהשמירה של פול שגם נתן פאול על סל של ליליארד שתי התקפות קודם).
      למעשה פול מנע לחלוטין את הכדור מליליארד ולכן כל המהלך שתוכנן לא יצא לפועל.
      לדעתי פורטלנד טעו כשלא ביקשו עוד טיים אאוט שהיה להם והחליטו פשוט להמשיך ללא התרגיל המקורי ולכן כשלו.
      אבל השמירה של פול שם הייתה מופתית.

      1. השמירה של פול באמת הייתה טובה והוא ממש מנע מלילארד לקבל את הכדור. אבל הם לא היו צריכים להתעקש על המסירה ללילארד. הם ראו שהם לא מצליחים למסור לו את הכדור אז שימסרו למקולום ושהוא יתחיל את ההתקפה.

  12. אחלה סיקור.
    כמה פול חשוב לקליפרס?
    מאז האולסטאר כשהוא על המגרש ההתקפה שלהם יותר טובה משל הווריורס (ההתקפה הטובה בליגה)
    כשהוא על הספסל ההתקפה שלהם פחות טובה משל הסאנס (ההתקפה הגרועה בליגה)

  13. קראתי רק עכשיו את הפריוויו וגם את הסיקור – נהדר!!
    הקטע של האתגר לרובינסון ענק!

    פורטלנד יצאו לוזרים חבל על הזמן וקליבלנד פשוט לא מספיק טובים.. יכול להיות שהם עושים מה שעשו עם בוסטון שנה שעברה?

  14. שאלה –
    13 באפריל היום האחרון של העונה הסדירה.
    נניח שגולדן סטייט מגיעה לשם עם מאזן 72-9. ב-01:30 שעון ישראל היא משחקת נגד ממפיס למשחק שבירת/אי שבירת השיא.
    באותו זמן לא רחוק משם קובי בראיינט משחק את המשחק האחרון בקריירה (נגד יוטה בסטייפלס סנטר).
    מה תראו? אני יודע שאם אצפה זה יהיה בלוחמים אבל ראיתי כבר כמה שאמרו אחרת.

  15. ראיתי את סוף המשחק של קליפרס ופורטלנד ואמרתי לעצמי איזה לוזרים הקליפרס שנותנים ככה לפורטלנד לקחת להם משחק בבית. ואז פתאום -קסם: נעלו להם את הרחבה בשמירת ברזל מפוארת ופורטלנד לא הצליחו כלום לעשות, ומצד שני בהתקפה עבדו יפה ומחקו את הייתרון של פורטלנד עד שהיגענו לדרמה ולקרופורד 6ליארד וכל מה שתואר, עם הפיניש היפה של רדיק. כל הכבוד לקור הרוח. באמת התרשמתי.

כתיבת תגובה