פריוויו יום רביעי העמוס / יונתן שגב

יום רביעי טומן בחובו לא פחות מ-12 משחקים עבורכם, אוהדי הליגה הטובה בעולם. עם זאת, להרבה מהקבוצות המשחקים כבר אינם רלוונטים כלל, לכן נבשל כאן תבשיל כזה: נחלק את המשחקים לשלוש הקבצות – הראשונה היא משחקים שרלוונטים לשתי הקבוצות ומרבית הפעמים שווים צפייה ולמעלה מכך. מספר 2 היא זו של משחקים שרלוונטים (כנראה אפילו רלוונטים מאוד) לאחת מהקבוצות. השלישית כמובן היא המשחקים ה"מיותרים" של קבוצות שסיימו את העונה.

הבה נתחיל:

חלק ראשון:

 

4:30 גולדן סטייט ווריורס (7-63) – לוס אנג'לס קליפרס (26-43)

אם היינו פחות רומנטיים המשחק הזה היה נכנס לקבוצה השלישית. לא השנייה – השלישית. הקליפרס בטוחים ב-90% על המקום ה-4 במערב. גולדן כמובן בטוחים באחוז כמעט זהה על המקום הראשון בקונפרנס ובליגה כולה.

אך אנחנו כן מעריכים את הקבוצות הללו והמשחקים הבאים לעונה יכולים לקבוע הרבה לשתי הקבוצות.

נתחיל עם האורחים.

אז למה המשחק הזה חשוב לקליפרס? זה מאוד פשוט. הריברסים (x2) מוכרחים להיכנס לכושר. ניצחון יחיד בלבד יש להם ב-5 המשחקים האחרונים, שכללו הפסדים לפליקאנס ולגריזליס כששתיהן ללא הביג מנים המשמעותיים שלהן.

אך גם לקליפרס חסר ביג מן – בלייק גריפין מתמהמה בחזרתו וזאת הופכת להיות בעיה רצינית לקליפרס שצריכים להתחיל להכניס עצמם מבחינה פיזית, שיטתית ומנטאלית לפלייאוף. כש-BG מבלה בקזינו קרוב כשחבריו עובדים על תיאום, כושר גופני וכו' אז יש בעיה בקבוצה הבכירה של LA.

כמה? 10. זה הכל.

מה זה 10 ניצחונות בשביל סטפן קארי, קליי ת'ומפסון, דריימון גרין ושאר חבורת הגברים מהמפרץ?

אבל זה אפילו פשוט יותר. אם תיקחו 12 משחקים רנדומליים מהעונה של גולדן סטייט רק בקבוצה אחת של תריסר הם עשו מאזן הנמוך מ-2-10 רק פעם אחת – 3-9.

מה זה אומר? שסטטיסטית הסיכויים שהם לא יישברו את ה-10-72 המיתולוגי קטן ביותר והסיכוי שהם לפחות ישוו את השיא שואף ל-110.

יש שיאמרו שזה יעייף אותם בפלייאוף. יש שיאמרו שבסופו של דבר הכי חשוב זה האליפות ולא המאזן.

גולדן סטייט בכל מקרה נראים כמי שחושבים שעדיף שתי ציפורים ביד מאחת ביד ואחת על העץ.

אגיד לכם מה אני חושב: עד שיש הזדמנות לעשות עונה כזו שתיחקק בספרי ההיסטוריה, עונה שתופיע באלוף האלופים של הופס לשנת 2035 כשרועי ינהל את האתר – חבל לפספס. חבל לזרוק לארכיון הליגה את העונה הזו שתירשם כ"עוד עונה מעולה". רק עוד מאמץ קטן והשיא נשבר.

אז הווריורס יקוו הלילה לא רק לנצח, אלא גם להעניק לקארי כמה דקות מנוחה.

וזה אכן מה שיקרה, כשהווריורס ימחצו את כריס פול ולהקתו. ב-23.

 

 

 

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (35-36) – דאלאס מאבריקס (35-35)

2:00 יוסטון רוקטס (36-35) – יוטה ג'אז (36-34)

תסתכלו על המאזנים של ארבעת הקבוצות הללו. מסקנה: יותר צפוף במאבקי הפלייאוף במערב מאשר בכיתה ממוצעת בישראל. וזה צפוף, האמינו לי.

אז בואו נעשה סדר – הטרייל בלייזרס ממוקמים במקום ה-6 במערב. מיד לאחר מכן עולה דאלאס – חצי משחק אחרי – במקום ה-7. חצי משחק אחרי זה מגיעה יוסטון ועוד חצי משחק יש את הג'אז שכרגע מחוץ לפלייאוף.

היום יש שני משחקים סופר קריטיים להמשך העונה של כל אחת מהקבוצות. שני משחקים – כל אחד על 6 נק' כמו שאומרים אחינו בכדורגל.

"טוב, אז אתם ארבעה ויש מקום רק לשלושה מכם בגמר הגדול. אתם יודעים מה זה אומר. אחד מכם לא ימשיך איתנו…וזה…." כמו שאומרים בתוכנית ריאלטי ממוצעת.

אז מי לא ימשיך איתנו?

על פניו נראה שהאחרונה במיני טבלה שלנו היא המועמדת הבכירה ללכת הביתה כבר בתחילת אפריל.

כל תוכנית הריאלטי הזו טובה יפה ובעיקר מותחת (בעיקר אם אתם קשורים לאחת המתמודדות), אך יש לזכור ששלוש המנצחות לא זוכות במיליון שקלים חדשים מתנת… אלא בבעיטה בתחת מגולדן סטייט/ס"א/אוקלהומה – תלוי בבחירה שלהן.

מה יקרה אם יש בית מרובע? איני יודע לשחק בבסקאטבול רפרנס מספיק טוב לכן אני משאיר למי מכם שרוצה להראות את יכולותיו לעשות זאת בתגובות ואני אעתיק את זה לפריוויו.

אז בואו נסקור קצת את הקבוצות והסיכויים שלהם לעשות או לא לעשות את הפליאוף.

קודם כל מי שכמעט בטוח תהיה בפלייאוף היא פורטלנד. פרט ללוח סביר בהחלט (לכולן יש לוח דומה פרט ליוסטון שיש לה דרגת קושי גבוהה יותר) ולכושר הנפלא של דמיין לילארד ובכלל של הבלייזרס בתקופה האחרונה, לקבוצה יש עוד 8 משחקים באולם הסופר ביתי שלהם לעומת 3 בלבד בחוץ. בנוסף, יש להם הכי פחות משחקים נגד שאר הקבוצות במאבק – יתרון.

שנית בתור היא הרוקטס. יש להם עוד משחק גם נגד דאלאס בבית, יש להם יחס משחקי חוץ-בית טוב מאוד של 4:7 ובנוסף יש להם סופרסטאר שיכול להתעלות בכל משחק נתון. אני מאמין שהם יכולים לסיים 7 – לפני דאלאס.

נגד הבלייזרס תעמוד הלילה המאבס, שגם הם נמצאים במקום טוב יחסית. נכון, יש להם פחות משחקים בבית מהבלייזרס והרוקטס, אך יש להם משחק אחד יותר לתיקון טעויות. יש להם משחקים גם נגד יוסטון וגם נגד יוטה בהמשך. נ.ב המאבריקס ניצחו את הבלייזרס רק שלשום במשחק מחשמל כשנוביצקי תופר 40.

במקום האחרון היא יוטה. גם לוח בינוני, גם מקום אחרון מבחינת מאזן וגם הכי מעט טאלנט שיכול להתעלות ולסחוב את הקבוצה קדימה. הווה אומר שהיום זה MUST WIN לג'יאז.

הימורים:

הלילה, הניצחונות יהיו של יוטה ופורטלנד בחד ספרתי – אולי הארכה תהיה לנו – כשבסופו של דבר מי שתמצא את עצמה מחוץ לפלייאוף זו המאבריקס. 

*לא מעודכן. רק להמחשה של המאבק

1:30 בוסטון סלטיקס (30-41) – טורונטו ראפטורס (21-48)

הסלטיקס ממוקמים במקום ה-5 כשמיאמי מובילה עליה בחצי משחק בלבד במקום ה-3 ושארלוט נמצאת במאזן זהה לזה של הקבוצה מבירת מסטצ'וסטס וממוקמת 6.

יענו כל משחק קובע בין 4 קבוצות. מה שאפילו יותר טוב בכל העסק הוא שה-4 תשחקנה אחת נגד השנייה בפלייאוף, כשעכשיו הן צמודות כמו הקבוצות שנאבקות על הפלייאוף במערב. ותאמינו לי זה צפוף יותר מכיתה של בית ספר. וזה צפוף מאוד.

הבעיה היא שהסטיקס נמצאים בתקופה לא טובה כ"כ בה היא גם איבדה את המקום השלישי שהחזיקה בראשותה. מהצד השני אלוהי הלוח סידרו להם שני ניצחונות חינם על אורלנדו ופילי. היום הם פוגשים דווקא את הראפטורס להם הם הפסידו זה לא מכבר.

אז ממרעננת אחת לעונה הזו – בוסטון – למרעננת שנייה – טורונטו.

הראפטורס ממשיכים להידבק לקליבלנד במאבק על ראשות המזרח. אז בזמן שטיי לו – האמן הרשע – מחרטט אותנו על בריאות הראפטורס ממשיכים לדרוס כל מה שזז.

2-8 ב-10 האחרונים וארבעה ניצחונות רצופים מייצג היטב את היכולת של טורונטו והרכז שלה בתקופה האחרונה.

אז בואו נדבר על זה: למה שקייל לאורי לא יקבל מקום בחמישייה השלישית של העונה?

21.9 נק', 5 ריב', 6.4 אס' והבונבון האמיתי: 2.2 גניבות נהדרות.

אך לאורי ממש לא לבד: שותפו לקו האחורי – השני בליגה אם אתם שואלים אותי – דמאר דרוזן, קולע 23.8 נק' למשחק ומגיע כמעט 8.8 פעמים לעונשין במשחק. אני בעד שהספלאש בראד'רס – הגרסה המזרחית ייכנסו שניהם לחמישייה השלשית. הארדן? נפל לו ה-D (דיפנס) מהשם.

עכשיו לשאלה שצריכה להישאל: יש סיבה מיוחדת שבגללה טורנטו תפסיד הלילה?

לא. לכן היא תנצח ב-7. 

 

1:00 וושינגטון וויזארדס (35-35) – אטלנטה הוקס (30-41)

הוויזארדס הם כמו ילד קטן הנגרר אחרי שיקגו ודטרויט הנאבקות על הפלייאוף. הוא נראה לא מסוכן הוא לא מסוגל לרוץ ולעקוף אותם בסיבוב, אבל כשמסתכלים אחורה הוא עדיין שם – ממתין. ממתין למעידה, לפציעונת, להאטה פתאומית בקצב כדי שהוא יוכל להפתיע את כולם.

האם זה יקרה? אני מאמין שלא.

האם זה פסול מלקרות? ממש לא.

בכל מקרה, אם הוויזארדס ימצאו את עצמם בפלייאוף זה יהיה אחד מסעות הקאמבק הנהדרים שראינו בשנים האחרונות.

אין ספק שהם עושים צעדים בכיוון עם 5 ניצחונות רצופים. בנוסף לכך, יש להם לוח קל ביותר, כשפרט לגולדן סטייט אין אף קבוצה שהם לא יכולים לנצח, כשבנוסף יש שני משחקים עם אטלנטה (כולל זה) ועוד משחק נגד שארלוט, הקליפרס שהם בדרגת קושי "בינונית-גבוהה" וכל השאר משחקים עם קבוצות לוטרי. כמעט שכחתי – יש משחק נגד דטרויט שיכול לקבוע המון. זה עדיין משאיר 7 משחקים של ניצחונות קלים.

הלילה הם פוגשים את יריבתם לדיביזיון, האטלנטה ניצים שהגעתי למסקנה בנוגע אליהם.

ההוקס הם הרבה יותר כמו החצי הראשון (פחות דמארה קרול) של העונה שעברה מאשר זו של החצי השני.

אז כן, הם לא בראשית המזרח, אך מהצד השני אני לא מאמין שאם הם יתמודדו עם הקאבס הם יקבלו טיטוא.

יש סגל נחות מזה של סוף 2014, אך חדוות המשחק חזרה אל ההוקס – לטעמי לפחות. יש שני הבדלים מרכזיים מהחצי הקודם של השנה שעברה לזה של השנה:

א' דמארה קרול – חסר בעיקר בהתקפה דווקא – החיתוכים, הריווח, הסלים הפשוטים והמשחק החכם. חסר.

ב' קייל קורבר. אז הפנים הם כמו של ילד, אך רואים שהקלח עשה עליו עבודה (אני יודע שבמקור זה עם א' גיא, אל תדאג). כאן לא מדובר משהו מסובך אלא קליעה נטו. כקבוצה הלוקה בבינוניות בקליעה, הם ציפו ליותר (אני יודע שקשה לצפות ליותר) מה-40% משלוש של קורבר.

עדיין, ההוקס נראים טוב – מנטאלית ומעשית.

הלילה הוויזארדס באים להמשיך את המומנטום. אך זה ייקטע ע"י הורפורד עם משחק ענק. אטלנטה ב-10. 

 

חלק שני (יושלם בהמשך):

2:30 סאן אנטוניו ספרס (11-59) – מיאמי היט (29-41)

שתיים משלוש הטבעות הללו לא התקיימו לעולם. הלילה הקבוצות נפגשות פעם נוספת כשהפעם, בניגוד לשתי העונות העוקבות שנפגשו בפיינלס, אף אחת מהן לא פייבוריטית לשחק אי שם ביוני. אז מצד אחד ס"א בעלת 59 הניצחונות ובצד השני הווידים הרעבים לחבוט בכמה לברונים. לטס גו.

יש מה לכתוב על הספרס? לא ממש. זו בדיוק התקופה בשנה שבה הפופוביצ'ים עושים בטן גב וצובעים שיער כדי שלא נראה את הלבן שבו. בדיוק בגלל הסיבה הזו אין הרבה מה לכתוב על הספרס – הפסד פה לשארלוט, הפסד שם למיאמי. סו וואט?

מהצד השני ההיט נמצאים בשיא המאבק. כבר דיברנו על המאבק של מקומות 3-6. אז ההיט ממוקמים במקום השלישי במאבק הנ"ל. הדבר הזה אומר שני דברים מרכזיים: ראשית – יתרון ביתיות בסיבוב הראשון – מאוד חשוב. שנית אין מפגש פוטנציאלי עם הקאבס עד גמר המזרח. ל-ללל זה לא טוב. להיט? יש סיכוי יותר גבוהה להגיע לגמר המזרח. יש לציין שבוש עדיין בחוץ, וויטסייד עדיין עולה מהספסל ומנפק מספרים של שחקן השישי של העשור (חבל שלא כל העונה הוא עלה מהספסל…) וההיט במאזן של 3-9 ב-12 האחרונים.

פופ יושיב כמה שחקנים ומיאמי עדיין לא תנצח בס"א. הספרס ב-5

 

2:00 שיקגו בולס (33-36) – ניו יורק ניקס (43-28)

ברשותכם, אעזוב לחלוטין את הניקס שסיימו את העונה לחלוטין.

אז הבולס ממוקמים במקום ה-8 טפו טפו כשדטרויט במרחק 0 משחקים דולקת מאחורה. כל משחק הוא חובה לנצח. הדבר המרכזי ששינה את המומנטום של שיקגו הוא כמובן חזרתם של הפצועים. רוז, באטלר, פאו – כולם בילו בתקופה האחרונה על הספסל בחליפה לפרקים ארוכים וארוכים פחות. כל זה פגע  מאוד בקצב של השוורים, אך 4 ניצ' ב-5 המש' האחרונים (3 רצופים) הביאו מעט שקט למערכת.

בנוסף יש להגיד שהמשחק הזה שאחרי המשחק הזה בשיקגו שתי הקבוצות טסות ישירות לניו יורק בשביל לשחזר את המשחק. המשך הלוח של הבולס מאופיין בכך שפרט לפילי וקליבלנד, כל הקבוצות נמצאות פחות או יותר ברמה "שלנו" כך שהכול תלוי בשוורים. אני מאמין שבסגל מלא אפשרי לסיים במקומות 7-8.

צריך להמשיך את המומנטום ולא לזרוק לפח. זה מה שהבולס יעשו בהובלת באטלר עם 25+ וניצחון ב-8. 

 

1:00 קליבלנד קאבאלירס (20-50) – מילווקי באקס (41-30)

הקאבס אולי יסתירו את זה, ואולי זו תיאורית קונספירציה שלי, אך לדעתי הם יעשו הכל כדי להימנע משיקגו בסיבוב הראשון ומיאמי בסיבוב השני. למה? שתיהן קבוצות עם ניסיון בפלייאוף, שתיהן קבוצות שמאבק איתן ייקח מהקאבס יותר אנרגיות ושתיהן קבוצות שהקאבלירס נמצאת במאזן שלילי נגדן השנה. לסיים במקום השני? אין בעיה – רק להימנע מההיט/בולס (עדיף שתיהן כמובן). בכול מקרה – גם אם זה נכון וגם אם לא – שקט תעשייתי בטוח אין בעיר שבאוהיו במחוז קויאהוגה. על מה אני מדבר? בוא נחשוב. אולי מת'יו דלאבדובה התחיל להשתולל בטוויטר והפסיק לעקוב אחרי קליבלנד ונתן בכך רמז למשהו? אמממ אני יודע! אימאן שמפארט הודיע שהוא מת לשחק עם כרמלו, כריס פול ודווין וויד מתישהו עד סוף הקריירה. נכון?

המעשים האמיתיים, אך השמות בדויים. ה(א)שם האמיתי בדברים הנ"ל הוא ידידנו מלך תשומת הלב, ה(ל)ברון ג'יימס. אוי אברוך.

מילווקי? אומרים שמה שתלוי מתייבש ונופל. אז זה מה שקרה לתקוות שהיו תלויות בקבוצה הזו. נתראה בשנה הבאה בעוד סיבוב.

זה לא כוחות. הקאבס ב-21.

 

דטרויט פיסטונס (34-37) – אורלנדו מג'יק (41-29)

לקבוצה אחת המשחק הזה משנה כמו שמשנה לפוליטיקאים מה שהם אומרים לפני יום הבחירות ולקבוצה השנייה הוא קריטי כמו מה שאותם אנשים אומרים לפני הבחירות (או במקרה שלנו איפה ובאיזו שפה הם אומרים את דברם).

אז אורלנדו תלך להתפנן בשמש החמימה של פלורידה אי שם בחודשי האביב-קיץ בעוד הפיסטונס מקווה לשחק באפריל ואפילו במאי. לפיסטונס יש לוח קשה יותר (לא בהרבה) מזה של הבולס, אך מהצד השני יש להם יותר משחקי בית ובנוסף את היתרון בשובר השוויון אם יהיה צורך. בקיצור – זה עומד להיות קרב עד הסוף. מי שנמצאים בצד הוורוד של הקרב הם אחד מצמדי הפיק אנד רול ואחד מצמדי הרכז-גבוה הטובים והמלהיבים בליגה באופן כללי. אז רג'י נותן 18.8 ו-6.2 בונבונים, דראמונד מוסיף 16.5 ו-14.9 קרשים (!). אך מי שעשה שינוי בפיסטונס הוא טוביאס האריס – שמשחק היום נגד האקסית הלא כל-כך מיתולוגית – שמעמיד 16.6 לטובת הפיסטונס וב-17 המשחקים שלו בקבוצה המאזן עומד על 7-10 וכשהוא עלה בחמישייה המאזן אף טוב יותר עם 5-10.

גם הפיסטונס מוכרחים לנצח היום. והם אכן יעשו את זה. דטרויט ב-10. 

 

חלק שלישי:

2:00 מיניסוטה טימברוולבס (22-48) – סקרמנטו קינגס (43-27)

שתי מערביות שסיימו את העונה כבר די מזמן. אתן לכותבי היומנים או לכותבי הפריוויו של הקבוצות בשנה הבאה לעשות את עבודתם. רק אהמר:

סקרמנטו ב-19

 

4:00 פיניקס סאנס (51-19) – לוס אנג'לס לייקרס (55-15)

יש שישימו את המשחק הזה בחלק הראשון (!) אבל אני לא מוכן לתמוך בטאנקינג – לא באופן מוצהר ולא באופן פאסיבי. קובי נפרד מעוד קבוצה.

הלייקרס משיגים את התוצאה הרצויה. פיניקס ב-5

 

3:00 דנבר נאגטס (42-29) – פילדלפיה (62-9)

אגלה לכם סודות מחדר העריכה: המספרים נכתבים הפוך בעריכה. לכן, כשאני כותב את המאזן של פילי אני מתחיל ב-62 ואז כותב את ה-9, מה שתמיד משעשע אותי. עוד שנתיים זו תהיה המציאות ואני אכתוב את המאזן הפוך? (אשאיר אתכם ללא הקתרזיס. סתם, ברור שלא. אני עדיין אכתוב אותו הדבר והמציאות תהיה הפוכה לכתיבה וכמו זו של היום)…

דנבר ב-12.

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 96 תגובות

  1. פריוויו משובח
    לדעתי הרדיפה של גולדן סטייט אחרי ה 73 עשויה להיות בעוכרייה
    יש להם אפשרות לא רעה לנוח עד לסיום העונה ולא להשתולל יתר על המידה
    פילדפיה של 83 הייתה בקצב של 70 שהווה שבירת השיא 69 של לייקרס 72 , הם סיימו את העונה עם 8-8 ,וכמעט עשו את הפו-פו-פו המפורסם בפלייאוף ( 1-12 כולל סוויפ על LA בגמר )

    לדעתי גולדן סטייט מספיק טובה גם ללא 73 , שיגמרו עם 70 ואליפות + מנוחה לסטארים ( בעיקר גרין וקארי ) מאשר 73 ללא אליפות או פציעה של מישהו חלילה

  2. עידו גילרי

    צריך לשלוח אותך דחוף לקורס בסטטיסטיקה. הסיכוי של גולדן סטייט לשבור את השיא הוא משהו יותר קרוב ל-50%.
    אנ יגם לא יודע מאיפה הקראש על פורטלנד ולילארד. ב-10 האחורנים הם הפסידו 7 ולילארד היה די מזוויע בחלק מהמשחקים הנ"ל.
    הרבה עבודה הפילו עליך השנה (רמז בעונה הבאה אם יגידו לך : "יום רביעי זה באמצע השבוע ואין לך מה לדאוג" אל תאמין לאף אחד.).

    1. דווקא נראה לי שהסטטיסטיקה שהוא הצביע עליה נכונה. ב-70 המשחקים ששוחקו יש 69 תריסרים שונים שרק באחד מהם הלוחמים הפסידו 3 משחקים. לכן הסיכוי שזה יקרה (אם אתה מקבל את העיקרון שמה שקרה העונה הוא מה שיקרה) הוא אחד כפול מאה חלקי 69 שזה בחישוב גס 1.42 אחוז, כלומר ~98.5 אחוז שהשיא כן ישבר. כשתוסיף לזה גם את ההתייחסות שהשיא רק יושווה אז ה

    2. לוח המשחקים של פורטלנד אמור לתת להם את המקום בפליאוף. יש להם רק שלושה משחקים בחוץ, פעמים סקרמנטו, משחקי בית מול פילדלפיה, דנבר ומינסוטה. וחוץ מזה, ב10 משחקים האחרונים שלהם שהיו קשים, הם ניצחו את כל מי שעם מאזן פחות טוב מהם (להוציא את דאלאס).

      הסיכויים לטובתם. אני אומר שדאלאס תישאר בחוץ אבל מקווה שיוסטון

  3. אחלה פריוויו!
    אתמול העפתי מבט בלוח המשחקים הזה וגם לי עברה המחשבה שהמחזור הזה מחולק עפ"י שלושת הקבוצות שלך (רק שבאמת את ג"ס-קליפס שמתי בקבוצה השניה..).

    1. ככיוון שבטבלאות בעברית, בדיוק כמו בנגלית, נהוג להציג את טור הניצחונות בכיוון כתיבת השפה (מימין) ורק לאחר מכן את טור ההפסדים (משמאל). נכון ששם זה גם מתיישר עם הכתיבה המתמטית, אבל לדעתי משם זה לקוח.

    1. מאוד לא סביר. אמנם ג"ס בהרכב חסר , אבל מצד שני חסר גריפין . ללוחמים היו 48 שעות לנוח , ובבית הקהל מזרים להם יותר אנרגיות.
      ואחרון חביב – באוקלנד CP3 לא יכול להיצמד ולדחוף את סטף כמו בסטייפלס סנטר.

  4. קדימון מעולה.
    שידור: ספרס-היט – ערוץ לייב (58).
    אהבתי את החלוקה לקבוצות וכמו שכתבת, למרות שזה משחק בפרופיל גבוה, ג"ס-קליפרס אכן שייך לקבוצה השלישית.
    בניגוד להערכתו של יאיר, אני סבור שבביתם וללא גריפין ג"ס ירשמו W.
    *
    אוף טופיק – לפי איך שהטור של קטלוניה נראה, ולמרות שיש לו את הקבוצה החזקה ביותר ואת הדומסטיק הטוב ביותר, פרום לא יאתגר את הגראנד-טור השנה. קינטנה וון גרדרן נראים נפלא. הבעיה של הראשון שספק כמה הקבוצה תעבוד בשבילו, כשוולורדה עלול לדאוג קודם כל לעצמו.

    1. עידו גילרי

      וואחד אוף טופיק. כמה שנים אתה עוקב? הטור דל קטלוניה יכול להוות מדד אולי למה שיהיה בג'ירו וגם זה סימן שאלה גדול

      1. עוקב אחרי אופניים או אחרי הטור של קטלוניה? פעם ראשונה שאני רואה את השני. ולמה אני צופה השנה? כיוון שרוב התותחים הכבדים שם (למרות שהכריש לא נמצא). שנה שעברה זכה ריצ'י פורט שהוא אפילו לא הדומסטיק המוביל של סקיי (כמובן שכן מוביל בעליות החדות, אבל שם בערך מסתיים התפקיד שלו, וברור שתומאס רוכב שלם בהרבה). לפיכך, אני חושב שהוא כן יכול ללמד הרבה יותר מאשר בשנה שעברה.

          1. משנת 2005. המחליף שלי בתפקיד בצבא היה אלוף ישראל לנוער באופני הרים. ישיבנו לראות טור דה פראנס בקיץ 2005 והוא הסביר לי המון והכניס אותי לעניינים. מאז אני עוקב די הדוק אחרי הטור דה פראנס וגם אחרי האחרים, אבל בהתאם לזמן הפנוי. בקיץ אין אירוע ספורט אחר שמושך תשומת לב, אז אפשר להפנות יותר משאבים.

          2. עידו גילרי

            המורצים של תחילת העונה כמעט לא מלמדים אותנו מה יהיה בגראנד טורס. הרוכבים חייבי ם לתכנן כך שהכושר שלהם יהיה בשיא ולכן אין הרבה משמעות לתוצאות של מירוץ של שבוע בשלב כל כך מוקדם.

  5. פריוויו גדול!
    מעתיק לכאן כמה ציוצים של דייוויד לוק
    מזרח –
    Projected East finish if all favorites win
    1. Cleveland
    2. Toronto
    3. Miami
    4/5. Boston/Charlotte
    6. Atlanta
    7. Indiana
    8. Washington

    Eastern Conference Battle 7,8
    If all favorites win
    Indiana 45 wins
    Washington 44
    Detroit 42
    Chicago 40
    Washington favored in final 5 games

    Eastern Conference Battle for 3,4
    If all favorites win
    Miami 49 wins
    Boston 48
    Charlotte 48
    Atlanta 47
    Boston Charlotte play April 11th

    מערב –
    Memphis lost a game they were favored to win Houston lost when expected.If all favs win
    Portland 44
    Memphis 43
    Houston 42
    Utah 41
    Dallas 39

  6. פריוויו משובח להפליא.
    איך אני אוהב את התקופה הזו של השנה.
    כל משחק קובע, כל פוזשן חשוב, מדהים איך בעונה של 82 משחקים באופן קבוע 4 קבוצות בתוך הקונפרנס מסיימות עם מאזן של משחק לפה משחק לשם.
    כל דנה מישהי מתרסקת לפני הפינאלה, הייתי בטוח שזו יוטה אבל הם דפקו התאוששות מרשימה לפני הגונג.
    כרגע דווקא יוסטון בסכנה גדולה עם לוח קשה מאוד יחסית וקבוצה שבקושי מתפקדת

  7. פריוויו מושקע, תודה!

    לגבי השיא של הווריורס, לדעתי הוא לא ישבר, וההסתברות שנתת לא מדויקת (לא באשמתך כמובן, יש אלפי משתנים בדברים האלה)
    12 המשחקים שלהם כוללים משחקים נגד הקליפרס (היום) שלא יהיה קל לנצח, פעמיים(!) הספרס (יכול בקלות להיגמר בעוד 2 הפסדים), פעם אחת פורטלנד שכבר פירקו את הלוחמים העונה, ועוד משחקים לא פשוטים בכלל מול קבוצות טובות שצריכות את הניצחון הרבה יותר, כמו דאלאס יוטה ובוסטון.
    אני חושב שזה לו"ז קשה, יותר מרצפים אחרים שהיו להם עד עכשיו.

  8. פריוויו מצויין! כל הכבוד על ההשקעה.
    לדעתי (ואולי זה יפתיע) למרות שטורונטו אולי יכולה לעשות היסטוריה ולסיים מקום ראשון במזרח, היא צריכה להוריד הילוך ולהסתפק במקום השני.
    כרגע קשה מאוד לנבא אילו קבוצות יסיימו במקום 7-8. לא חושב שכדאי להשקיע כל כך הרבה מאמץ ולקרוע עוד יותר את לאורי (בין החמישה עם הכי הרבה דקות למשחק בליגה) רק בשביל יתרון ביתיות בגמר המזרח (בתקווה שהשנה סוף סוף נגיע לשם!).

  9. עידו גילרי

    דרך אגב, לגבי קורבר – הוא היה בסלאמפ עצבני באמצע העונה אבל מאז פגרת האולסטאר הוא לגמרי חזר לעצמו וקולע ב-46% מהשלוש.

    1. רשימת הגארדים זה משהו כזה
      כל שורה היא דרג (חילופים בתוך השורה קטנוניים אבל שורה למטה זה רמה מתחת)
      קרי
      פול ווסטברוק
      לאורי (2 חמישיות)
      וול, לילארד, הארדן, תומפסון. (חמישייה שלישית ורביעית)
      דרוזן, תומאס, ווקר, באטלר, רדיק, אפשר אולי אפילו להוסיף את מקולום ועוד כמה. (אח"כ)

      ואני לא יודע למה הספדת את המכשפים כל כך מסיכויי הפלייאוף. יש להם את לוח המשחקים הכי קל לשארית העונה + כושר מדהים + 3-1 עונתי על שיקאגו ו-3-0 (עוד משחק לא היה עדיין) על דטרויט אז גם במאזן זהה הם עולים.

  10. תודה על הפריויו, מושקע ומהנה לקריאה.
    אני אמשיך להציק רק על משהו קטן עד שאתייאש או שאחוז רחב יותר מהציבור יבין ויפסיק לשגות, 'ארבע הקבוצות' ולא ארבעת.
    ושוב, תודה רבה, זה לא מובן מאליו.

  11. מלבד משחק נוסף בס"א, שאר המשחקים בחוץ די קלים לג"ס. בבית יש קשים, אבל הם ירצו לשמור על אימת הבית שלהם, והם לא יוותרו על אף משחק ביתי. הסיכוי שלהם מאוד גדול לעשות את ה-73. בחוץ נשארו להם פעם אחת ס"א, פעם אחת יוטה, פעם אחת ממפיס. ז"א גם אם יפסידו ליוטה ולס"א בחוץ, הם נישארים עם 9 הפסדים – ז"א 73 נצחונות.

    1. עידו גילרי

      קלים כמו המשחקים אצל מילווקי, הלייקרס ודנבר?
      יש הרבה גורמים שנכנסים למשוואה הזו וצריך לזכור שיש עייפות, ויש מטרות הרבה יותר חשובות עבורם. ברור שאם מניחים שהם יצליחו באותה מידה שהם הצליחו עד עכשיו אז הם ישברו את השיא. השאלה היא בעצם מה הסיכוי שזה יקרה. בגדול נראה לי שזה יותר קרוב ל-50-50 עם נטייה לטובת הווריורס. כלומר 40-60 אולי. בכל מקרה הסיכויים טובים כי אנחנו כבר בשלב מתקדם מאד של העונה.

      1. לא מסכים. הם באמת טובים מספיק בשביל לנצח את כל משחקי הבית שנותרו להם, וזה 9. בחוץ זה ה-3 שאמרתי שיפסידו אחד. לא רואה הצדקה להגיד 60-40 כמו שאתה כותב.

  12. *לא מאמין שהפלח לא יעלה במלוא כוחו לפצח את מיאמי, ולמחוק את ההשפלה בשרלוט.

    *ווריורס בחיים לא ינצחו על 23

    *משחקי משחק חשובים מאד. לא כל כך עבור העמדה, אלא עבור הזכות לברגינג

    פריוויו ממצויין

    1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

      מכוערים, מכוערים, אבל דאעש לא עוברים נגדם את החצי..

      זה תרגיל שיווקי/מחוות הוקרה לארמי האמריקאי.

  13. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

    כל העולם מפרסם מכוניות, מותגיי אופנה, אקססוריז לגברים וכ"ו..

    השחקנים של ס"א והקמע קיוטי מפרסמים שקיות אשפה ..

    חולה על הארגון הזה.

  14. הבן השחור לא זקוק לקישור אחי תודה
    שמת לב בסל הראשון של הקליפרס שפול העביר את הכדור בין הרגליים של קרי או שראיתי לא טוב?

    1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

      האמת שפספסתי את ההתחלה.. פול יכול להעביר כדורסל בקוף של מחט, טבעת, משאית נוסעת, וכנראה גם בין הרגליים של קארי..

  15. אם זה היה לינק הייתי משתף בלי שאלות,אבל אתם צריכים להוריד תוכנה קודם שנקראת ace player אם אתם מעוניינים תגידו ואדריך אותכם

  16. פשוט לא יאמן כמה החמישיה השנייה של הקליפרס חלשה,באופן קבוע זה הזמן של היריבה לריצות,לדעתי חייבים לתת לגריפין לשחק איתם,החמשייה הראשונה משחקת מעולה גם בלעדיו

  17. טוב – פילי לא הצליחה להשיג את הניצחון העשירי העונה, עם החטאה של קובינגטון מהקו ואז שלושה של מודיאיי עם האזר בצד השני.
    ובינתיים במפרץ צמוד יחסית …בינתיים

  18. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

    לדעתי, קליי תומפסון צריך לרדת לחמישיה השנייה עם ליווינגסטון כמוביל כדור. הוא וקארי דורכים אחד לשני על הרגליים. בנוסף יחזק את החמישיה השנייה שמתקשה לעיתים לייצר מצבים.

    1. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

      בכלל, הדבר הבא בכדורסל לדעתי, זה חמישיות ראשונות וחמישיות שניות כמעט שוות מבחינת יכולת, ודקות משחק.

    2. שי אבן צור

      קליי משחק הרבה עם החמישייה השניה
      אל תצ]ה משחקן הגילו ובמעמדו לעשות הקרבה כזאת.
      זו לא אותה סיטואציה כמו של איגי

  19. זה רק אני או שקרי חזר להכרה במשחקים האחרונים אני מבין שיש עייפות ששומרים אותו בצורה טובה/חזקה יותר אבל שלושה משחקים ברצף זה לא קרה מ 2013

  20. אשך טמיר המקורי

    קרי חזר להכרה אחרי הקומה הארוכה שלו אז עכשיו קליי לא בהכרה.
    דופק אותן כאילו היו פרינגלס. once you pop – you can't stop

  21. אשך טמיר המקורי

    שחקן הכדורעף החביב מהקליפרס ניסה כוחו בכדורסל. זה נגמר באיירבול ממטר וחצי כשאף אחד לא שומר עליו.

  22. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

    בפעם המיליון.. המיד ריינג' של בארנס הזריקה הכי לא משתלמת בגולדן, במיוחד כשיש כל כך הרבה זמן על השעון.

  23. כבר כתבתי פה שקליפרס יותר מסוכנים לג"ס בחצי גמר המערב מאוקלהומה . הם מאוד אתלטיים ויש להם עומק וקלעים מצויינים , וספסל שאין לרעמים . הם יקשו עלינו מאוד בסדרה.

כתיבת תגובה