חם מהתנור: צ'נדלר פרסונס כנראה גמר את העונה/רועי ויינברג

דאלאס מאבריקס (35-35), המדורגת במקום השמיני במערב, נאלצה לשמוע הערב (ג') על פציעת שחקן הקבוצה, צ'נדלר פרסונס, בברכו, מה שהוביל לכך שפרסונס צפוי לגמור את העונה. פרסונס קרע את המיניסקוס בברכו הימנית, בדומה לפציעה שעבר בשנה שעברה, למרות שאז הנזק היה משמעותי יותר מהשנה. הניתוח אינו סופי מפני שהסמול פורוורד מעוניין לשמוע חוות דעת נוספת לפני ביצוע ההליך הרפואי.

העונה, פרסונס עם 13.7 נקודות (41.6% מהשלוש) ו-4.7 ריבאונדים בחצי שעה למשחק. פרסונס מתפקד כשחקן חמישייה עבור דאלאס, ויהיה מעניין לראות כיצד המירוץ לפלייאוף במערב יתפתח עקב פציעתו.

*
קומונישנר הליגה, אדם סילבר, צפוי לפרסם היום את זהות מארחת אול-סטאר 2018. האול-סטאר יהיה בלוס אנג'לס, בסטייפלס סנטר, מגרשן הביתי של הלייקרס והקליפרס, הקבוצות המקומיות. הסטייפלס סנטר, אשר מכיל 19,060 מקומות, אירח את האול-סטאר ב-2004 ו-2011.

ראוי לציין כי לוס אנג'לס אירחה את האול-סטאר ב-1963, ופעמיים נוספות המשחק היה במגרשה הבית של הלייקרס, הפורום, שלא היה למעשה באל.איי. הקליפרס אירחו את האול-סטאר ב-1971, כשהקבוצה שהתה בסן דייגו.

*
בנוסף לפרסונס, אנטוני דיוויס סובל מקריעת גיד בכתף ולא ישחק שוב העונה עבור ניו אורלינס פליקינס (43-26). דיוויס, שנבחר אשתקד לחמישיית הליגה הראשונה, לא הצליח להוביל את הפליקינס לאזור הפלייאוף העונה, והקבוצה כרגע במקום ה-12 במערב, מרחק 8.5 משחקים מהכרטיס המוביל להמשך העונה.
דיוויס נתן העונה 24.3 נקודות (49.3% מהשדה, 32.4% מהשלוש) עם 10.3 ריב' (שיא קריירה), 1.9 אס', 1.3 חט' ו-2 חס' במשחק. האול-סטאר לא יהיה זמין לאולימפיאדת ריו 2016.

*

דוויט הווארד, סנטר יוסטון (35-35), הודה בריסוס ספריי דביק על ידיו לפני משחק יוסטון מול אטלנטה ב-19 למרץ, מה שהוביל לכך שהכדור היה דביק יותר מכדור רגיל של הליגה, ושיבש את תקינות המשחק (שנגמר בהפסד של הרוקטס). דבר זה, שעומד במנוגד לחוקי הליגה, נחקר על ידיה, והליגה הודיעה כי השחקן הוזהר (אך לא נקנס/הושעה). הווארד הודה כי הוא עושה זאת לפני כל משחק ב-5 השנים האחרונות. ראוי לציין כי הווארד, שנותן העונה 14.5 נק' עם 12 ריב' למשחק, פספס העונה 2 משחקים בגלל השעיה.

*

הניו יורק פוסט דיווח כי פיל ג'קסון, נשיא הניקס, אמר כי הטענות על כך שיאמן את משחקי הבית של הקבוצה בעונה הבאה של הניקס (43-28), הן שמועות ותו לא, וכי אין אפשרות כזו. ג'קסון נחשב לאחד המאמנים הגדולים בהיסטורית ה-NBA וזכה ב-11 אליפויות, יותר מכל מאמן אחר בליגה. הוא חבר היכל התהילה הודות לעבודת האימון שלו, נבחר למאמן השנה ב-1996 וניצח 1,155 משחקים בקריירה.

*

כנראה יזכה למנוחה. קרי.

מאמן גולדן סטייט ווריורס (7-63), סטיב קר, אמר כי הקבוצה שוקלת לתת לסטפן קרי, ה-MVP המכהן, מנוחה. קר הוסיף כי המנוחה אינה נובעת מפציעה כלשהי של השחקן, אלא מתפקדת כ"מנוחה מנטלית". קרי, מלך הסלים המכהן של הליגה, קולע 30 נקודות (51% מהשדה, 46% מהשלוש, 90.5% מהעונשין) עם 6.6 אסיסטים, 5.4 ריבאונדים ו-2.1 חטיפות במשחק. קרי שבר העונה את שיא השלשות בעונה (שהוחזק על ידיו) עם 339 שלשות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אני חושב שהווארד יצא בזול. הוא עבר יום יום, חמש שנים, על החוקים של הליגה, והודה בזה בבטן מלאה. זה שהכדור דביק יותר משפיע על כל התנועה שלו ושונה ממשחק בכדור רגיל. במה זה שונה מלהוציא קצת אוויר מהכדור לפני המשחק?

    אני הייתי משעה אותו ל-5 משחקים/נותן קנס של 5 ספרות. לא מסתפק באזהרה.

    1. אם אתה מדבר על בריידי זה שונה מאד, כי רק הקבוצה שלו שיחקה עם כדור בלחץ אוויר נמוך יותר. פה, ברגע שהחומר על הכדור, התנאים שווים לכולם. זה לא הופך זאת לבסדר, אבל זה לא אותו הדבר. אלא אם החומר נישאר רק על ידיו ולא זולג לכדור עצמו ואז זה כן אותו הדבר.

      1. אל תתחילו בכלל אם ההשואותלדיפלייטגייט.
        קודם שיוכח שהפטריוטס הוציאו אויר מהכדורים.
        כאן הווארד הודה בשימוש בחומר האסור.
        בשני המקרים מדובר בעבירות (אם בכלל נעשו) בעלות השפעה אפסית על המשחק. לא חושב שצריך להשעות אותו.

        1. לא השוואתי ישירות לדפלייטגייט (למרות שמשם באה הדוגמה). אם החומר לא מגיע לכדור עצמו אז זה פחות גרוע, אבל משלמים לו 15 מיליון דולר בשנה בשביל לדעת לתפוס כדורים.

    2. היום שחקנים בכדורסל, הוקי, בייסבול, ומה לא משתמשים באביזרי ידיים מכוספסים לעזור להם בתפיסת כדור ואחיזת כדור יותר 'בטוחים'. אז מה ההבדל בין זה לבין חומר דביק?

    3. רועי הפציעה של דיוויס זה פציעה שהוא סוחב 3 שנים. קרי חייב מנוחה מנטלית השמירה ההדוקה שעושים אליו מוציאה אותו מריכוז (מה שמצחיק זה שאוסקר רוברטסון צדק השמירה מהחצי בנתיים מוכיחה את שלה).

  2. דרך אגב, הייתי מוסיף את הידיעה על זה שלברון הפסיק לעקוב אחרי קליבלנד בטוויטר שרצה בכלי התקשורת השונים אצלנו ובאמריקה, אבל חם מהתנור זה מדור של ידיעות עם ערך חדשותי מסויים.

  3. אם אין חוק שאוסר על ריסוס הידיים אז אי אפשר לעשות נגדו כלום. וכנראה שזו הבעיה.
    במקרה של הפוטבול יש תקנון מדוייק לנפח הכדור/משקל וכו

    1. בטוח יש סעיף סל כללי כלשהו בחוקה שמחייב לשחק הוגן או משהו כזה ומה שהווארד (ההזוי..) עושה לא תקין.
      זו אחת הידיעות המוזרות שקראתי ולמה הוא הודה שהוא עושה את זה כבר שנים?! מה יצא לו מזה? הוא לא מצטייר כחכם במיוחד, אולי שאף מהספריי יותר מדי.

  4. תודה רבה רועי. באמתלא הבנתי למה הליגה מתרכזת במשחק ספציפי אם הוא מודה שעשה את זה כבר 500 משחקים.

    לגבי פרסונס, יש מצב שזה יהיה ההבדל הקטן שישאיר את המאבס מחוץ לשמיניה. מצד שני, בכושר של דירק, עם דרון המתקמבק וקרלייל אני לא אופתע אם יגיעו לקו הסיום לפני יוטה או יוסטון שנהנות לבעוט בדלי.

    במבט מהצד, וכתבתי על זה גם בלילה, קארי חייב מנוחה בשביל להתרענן. הוא נראה מרוקן קצת. לא יודע אם זה יהיה מחר מול הקליפרס אבל פילי מגיע למפרץ כמו בהזמנה בשביל קר.

    1. דראפט מאוד מאוד בוסרי. אני לא חושב שיש מישהו שממש מוכן לנבא ויבחר בטופ 5 (מלבד קריס דאן ואולי פולטל), אבל עוד שנתיים שלוש השחקנים שנבחרו פה יהיו שחקנים איכותיים בליגה היום. די דומה לדראפט 2013.

      סביר שרוקי השנה יתברר כאחד השחקנים החלשים שיצאו מהמחזור ביחס למקום שבו נבחר-ע"ע MCW ובמידה מסויימת גם סטיב פרנסיס (למרות שהוא נבחר יחד עם ברנד).

  5. נראה לי שאם מה שהווארד עשה היה משפיע על הכדור עצמו נראה לי שמישהו ב5 השנים שהוא עשה את זה היה שם לב.
    לדעתי דבר כזה דורש עונש רציני הרבה יותר.

    הפליקנס אכזבת העונה, אולי שנה הבאה עם חיזוק או שניים נראה קבוצת פלייאוף ראויה.

  6. אפרופו ערך חדשותי מסויים, רועי: החדשות המסעירות האחרונות מבצת הלייקרס מגיעות מכיוונם של סוואגי פי וקלארקסון. השניים עצרו את מכוניתם בצומת הרחובות לה בראה ומלרוז בלוס אנג׳לס (למי שמכיר) עם מוזיקת היפ הופ מחרישת אוזניים, וביצעו לכאורה תנועות מגונות כלפי אישה בת 69(!) ובתה, פעילה פמינסטית שהגיעה לנאום בכנס של אוניברסיטת קליפורניה…
    How bizzar is that!!

  7. תודה על החם מהתנור.
    פארסונס לא מרגש במיוחד😃 מה שכן גורם לי לחיוך רב הוא האולסטאר בלוס אנגלס – אני כבר מנסה לתכנן להגיע לאל איי באותה תקופה!✌️

  8. תודה.
    פרסונאס מאוד משמעותי. מה שזה אומר זה שמת'יוז הופך ל-3 באופן קבוע וההרכב של וויליאמס-פלטון-מת'יוז בקו האחורי הולך לקבל מלא מלא דקות.
    אני מחזיק אצבעות לדירק לפלייאוף (אולי אחרון). אם הוא ימשיך לשחק כמו לאחרונה הוא יהיה שם אבל קשה לומר.

  9. החם מהתנור של רועי, תמיד מצוין ומלמד, תודה.
    העונש לקווארד צריך להיות מחמיר מאד. הזוי.
    קרעתם גוג'ו ורועי בספריי שהואארד שאף והלייקרס
    במהלכים גרועים יותר. חחחחח

  10. שחקני ל.א. בתגובה: אנחנו לא אשמים, מומי והאשך
    ישבו לידנו והשפיעו עלינו לרעה, ומנחם נהג.
    עם 3 חרמנים כאלו גם בנות 90 יוטרדו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט