ספרס-ווריורס. מסקנות/רועי ויינברג

בלילה שבין שבת לראשון, סן אנטוניו ניצחה את גולדן סטייט, 79-87, במגרש הביתי של סן אנטוניו. אתם מוזמנים לקרוא את סיקורו המשובח של MBK על המשחק. הנה כמה דברים חשובים שאפשר ללמוד מהמשחק הזה:

*

הגמישות משתלמת. רוב המשחק, הספרס נמנעו מלהציב את אולדריג' ודאנקן אחד ליד השני, ודאגו שאחד מהם יהיה לצד דיאו (או ווסט, בחלק קטן מהזמן). זה נתן לספרס הרכב דינמי יותר שכלל מספר מנהלי משחק על הפרקט (דיאו לצד פארקר/מילס ולפעמים ג'ינובילי), מה שהפך את המשחק להרבה יותר מרווח עבור הספרס. ההתקפה שלהם לא הייתה מדהימה הערב, בלשון המעטה, אבל זה היה סימן טוב, שהראה מוכנות של הספרס לבצע שינויים מול היריבה. יהיה מעניין לראות כיצד זה ישפיע על המשחקים הבאים של הקבוצה מול הווריורס, ואיך קר יגיב.

*

איגודלה חיוני לסמול-בול של הווריורס. בהעדרם של אנדרו בוגוט ופסטוס אזילי, סטיב קר החליט לתת ניסיון לחמישיית הסמול בול הקטלנית שלו, עם קרי, תומפסון, בארנס וגרין כסנטר. החמישייה הזאת, עם איגודלה, היא אחת היעילות ביותר בליגה, ומחזיקה במד +/- של 4.9+. לעומת זאת, כשאנחנו מדברים על אותה חמישייה עם ראש במקום איגודלה,, היא חלשה בהרבה (ובקושי שיחקה יחד) . ראש החביב לא שומר טוב כאיגודלה, וכשגרין מתפקד כסנטר הווריורס נשארו עם שומר אישי מצטיין אחד בעמדות הגארד והפורוורד-קליי תומפסון. כשוז'אראו ביום נוראי כמו היום לא היו לקר יותר מדי ברירות, אבל זה מראה את החשיבות הקריטית של איגודלה בהרכב כזה.

*

אולדריג' בא למשחק גדול. זה לא קרה הרבה העונה. עד המשחק הזה, האול-סטאר היה עם 13.7 נק' (ב-11 זריקות) במשחקים מול אוקלהומה, הקליפרס, קליבלנד וגולדן סטייט עד המשחק הזה, ופתאום הוא בא ונותן 26 נקודות, כשהוא מכריח את השומר שלו לצאת פעם אחר פעם מחוץ לצבע כדי לעצור את המיד-ריינג' שלו (בהצלחה, הוא סיים עם 3 מ-12 מחוץ לצבע), מה שריווח את הצבע לטובת חדירות של פארקר וג'ינובילי. זה השפיע על המשחק לטובה, הרבה יותר מ-9 הזריקות שלקח במשחק הקודם בין הקבוצות. יכול להיות שזה סימן להצלחת תהליך השילוב שלו בקבוצה, ושנראה את לה-מרקוס מעלה את רמתו במאני טיים יותר ויותר. זה רק טוב לספרס.

*

אפשר לעצור את סטף. כן, יכול להיות שזה משחק נדיר שלא מלמד על ההמשך, בדומה לערב הנוראי שהיה לו מול הלייקרס (6 מ-20 מהשדה, 1 מ-10 מהשלוש) ובודאות זה מושפע מהעייפות של האיש, ששיחק 6 משחקים בתשעת המשחקים האחרונים, אבל המספרים לא משקרים. 1 מ-12 (8%) מהשלוש ו-4 מ-18 מהשדה, כשהוא קולע פחות ממחצית מכמות הנקודות שלו במשחק. פופ הציב על קרי הגנת לחץ של איש אחד, כשדני גרין (הראשון העונה שהצליח לחסום אותו, ועוד פעמיים) או פטי מילס שומרים עליו כבר מהחצי שלו, כשהם יודעים שהאיש יכול לקלוע מכל נקודה בחצי המגרש של הספרס. כשמוסיפים לזה את החילופים בהגנה שתמיד השאירו איש על קרי, בין אם זה גרין, לאונרד או אפילו דאנקן, יכול להיות שהליגה תבין שהדרך לעצור אותו היא לא להשאיר אותו לבד, בכל מחיר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
64 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
not a bad boy
not a bad boy
20/03/2016 13:12:59

לא מספיק סתם לא להשאיר את קרי לבד בכל מחיר. אתה צריך קבוצת הגנה מעולה, עם תיאום עילאי – שיכולה לתת מספיק מקלות בגלגלים של קרי ועדיין לתת רים פרוטוקשן וציפוף צבע שלא יאפשר לו להרוג אותך באמצעות ההתמקדות בו.

תצוגת אמן נוספת של פופ? הלוואי. לקרי יהיו עוד מספיק שנים לטחון את הליגה.

not a bad boy
not a bad boy
20/03/2016 21:43:35

בהחלט!

אבל לא כל כך בקלות.
להצליח לעשות זאת תהיה אולי תצוגת האמן המרשימה מכולן של הפופ.

גלעד
20/03/2016 13:15:30

מצוין.
1. אין ספק שהגמישות משתלמת. את זה למדנו מזמן (נניח כשבוגוט עבר לשמור על טוני אלן עונה שעברה)
2. ראש לא רק שומר פחות טוב מאיגי הוא גם לא יכול לנהל את המשחק מעמדה 3 ולתת לספלאשים להתארגן על זריקות פנויות מחסימות ותרגילים שונים ומשונים. למדנו גם שלא משנה כמה סמול-בול זה טוב כדאי שיהיה לפחות סנטר אחד אולדסקול (בוגוט).
3. כבר הרבה זמן (יחסית) אולדריג' בכושר מצוין ולדעתי זה קשור לדאנקן שקצת סותם לו את הצבע. לדעתי אולדריג' עדיף עם דיאו / קוואי ב-4 מאשר עם דאנקן.
4. וכן צריך להזכיר שזה בבק-טו-בק. קשה להאמין שיהיו לו עוד הרבה ערבים של 1/12 ולא משנה מי שומר עליו.

not a bad boy
not a bad boy
20/03/2016 13:24:40
הגב ל  גלעד

מנגד, בקרב חפירות עקשני בפלייאוף, אם הספרס יאלצו את.הדאבס לאחד כזה, קרי לא יוכל לשחק רק שלושים דקות בממוצע, כמו בטיולים לפיניקס או אורלנדו. ובטח אם אוקלהומה יפגשו אותו קודם, ויצליחו לאמלל אותו לשבע משחקים מתישים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
20/03/2016 14:05:10
הגב ל  גלעד

2. אתה לא למדת את זה, כי איגי לא היה. יכול להיות שזה היה מספיק.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:16:55
הגב ל  גלעד

הוא החטיא כמה זריקות פנויות לגמרי, בלי קשר לבק טו באק או לא בק טו באק.

גור גולן
גור גולן
20/03/2016 13:16:23

תודה רועי.
למען האמת נראה לי שמוקדם להסיק מסקנות. אני מסכים לגבי המסקנה של איגוודלה בעיקר.
קרי לדעתי תפס יום רע ולכן לא צריך למהר להוציא מסקנה לגביו. הוא אתמול שיחק 35 דקות וקלע מעולה והיום יום פחות טוב.

גור גולן
גור גולן
20/03/2016 13:17:31
הגב ל  גור גולן

אולדריג׳ מעולה ובפלייאוף הוא יהיה משמעותי יותר.

הייט-אשברי
20/03/2016 13:42:31

רועי – למרות כל החיסורים אצל הלוחמים , אילו המשחק הזה לא היה בערב השני של באק-טו-באק , היינו רואים עד כמה לפחות חלק מהמסקנות שלך נובעות רק מעייפות של ג"ס.
לדוגמא , סטף היה עייף מאוד . איך ראינו את זה ? כשיש לו יום קליעה גרוע הוא תוקף יותר את הסל . היום הוא לא עשה את זהוהמשיך לזרוק מבחוץ.
איגי אכן חיוני לסמול בול של ג"ס , אבל אם בוגוט היה משחק הלילה , לא היה צריך את הסמול בול , כי מאזן הריבאונדים היה שקול .

רועי ויינברג
רועי ויינברג
20/03/2016 14:19:38

יכול מאוד להיות, אבל לפי המשחק הזה מצאו דרך לעצור אותו. יהיה מעניין לראות איך זה יהיה במשחקים שבהם העייפות תהיה שווה (אפילו ה-2 האחרונים בעונה הסדירה).

שמייקל
שמייקל
20/03/2016 13:50:23

הכל טוב ויפה…גם יוטה ניצחו את מייקל והבולס…סו??

א.ב
א.ב
20/03/2016 14:07:22

יכול להיות שזה חד פעמי, בדומה לערב הנוראי שהיה לו מול הלייקרס …

חד פעמי או דומה?

סליחה על הקטנוניות.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
20/03/2016 14:20:06
הגב ל  א.ב

אופס, יתוקן

איתמר פורת
איתמר פורת
20/03/2016 15:09:41

המשחק הזה היה תצוגה הגנתית פשוט מדהימה מצד שתי הקבוצות.
הם נקטו בחילופים אוטומטיים על הכל (גם הווריורס) והייתה אינטנסיביות מדהימה שגרמה שלא יהיו זריקות קלות.

אולדריג' עשה את ההבדל. הפוסט אפ של בוריס דיאו אנדרייטד והוא זה שיצר את רוב המצבים ולדעתי אסור לשים עליו שחקן חלש ממנו.

גם ביום קליעה הכי גרוע שיכול להיות של הווריורס (קרדיט להגנה המדהימה של הספרס) ההגנה בראשותו של דריימונד גרין החזיקה אותם במשחק חזק עד הסוף

גור גולן
גור גולן
20/03/2016 15:44:23

ניתוח יפה

איתמר פורת
איתמר פורת
20/03/2016 18:34:11
הגב ל  גור גולן

תודה אחי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:48:28

דיאו כל כך רחב, שמנמן ועגלגל שפשוט אי אפשר להגיע אל הכדור כשהוא בפוסט

captain beefheart
captain beefheart
20/03/2016 15:47:38

מה אני לוקח מהמשחק הזה? פופ מעלה את דאנקן בחמישיה השניה.

טים דאנקן, האיש שמוסכם כי הוא גדול ה-PF בכל הזמנים (וזאת למרות שהוא חבילה משעממת למדי מבחינה אישיותית), האיש שהוא הפנים של המועדון וסמלו ההיסטורי, האיש שעוד כוחו במותניו וחכמת משחקו לא תסולא בפז – האיש הזה לא פותח אצל פופ.

ולא שהפלח מתעלם מהעובדה שכל השגיו הגיעו בזכות דאנקן. אבל רק מאמן כה גדול מסוגל לקחת את הכוכב שלו הצידה ולהגיד לו "טימי, אני צריך שלא תפתח הערב". ורק מאמן כה גדול יקבל את הנהון הראש האוטומטי.

סאן אנטוניו היא מכונה השווה הרבה יותר מסכום חלקיה. משהו שם עובד כל כך נכון, כל כך יסודי, ולאורך כל כך הרבה שנים, שאי אפשר שלא להשתאות. או בטקסנית מדוברת: Yippee ki-yay.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
20/03/2016 16:38:08

קפטן תודה לך שאתה קיים … כמעט הרמתי ידיים מכל רפי ההבנה .
וכמובן בל נשכח שקוואי עושה פאול אחד מתמשך .
והשופטים שווים לטובת הספרס מעל 10 נקודות כי הם מפחדים מהפלח .
ולא משנה מי תבוא מהמערב קליבלנד תנצח אותה ללא תנאי.

שי אבן צור
שי אבן צור
20/03/2016 19:57:25

אחי, אתה מעליב את החבר'ה באתר.
תראה לי אחד שחולק על הגדולה של הספרס. אחד.
ואם תגיד מנחם אז אתה טועה ביג טיים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:51:23

מנחם לא חולק על גדולתה של הספארס, הוא פשוט חושב שאם לא הוא אומר את זה, אלא אחרים, אז הם לא מבינים.
זה יהיה נכון רק כשמנחם אומר את זה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:50:44

רגע רגע, מה עם ה"זיברות"?????????????????

captain beefheart
captain beefheart
21/03/2016 10:54:31

תודה על המחמאה אבל בינינו הניסוח מוגזם. גרמתי לי להתמתח כדי לראות אם השמש זורחת לי מהאחוריים 😉 (והיא לא)

דובי
דובי
20/03/2016 16:42:29

היה בשנה שעברה מאמן רוקי שעשה דבר דומה בקבוצה אחרת עם שחקן אחר, שקודם לכן היה סופרסטאר בקבוצה אחרת ומעולם לא עלה מהספסל, ורק בגמר הפך לשחקן שישי ו… הגיעה אליפות, וגם לקח את mvp הגמר

איל
איל
20/03/2016 17:44:48
הגב ל  דובי

שני מקרים מרשימים, אבל לא אותה סקאלה. אני מת לראות מה יקרה במשחק הבא.

מוש השור
מוש השור
20/03/2016 18:03:08
הגב ל  איל

+1

גור גולן
גור גולן
20/03/2016 18:40:28

+1 לקפטן
פופ מאמן ענק

אסף
אסף
21/03/2016 12:31:32

מה הפלופר לא היה מוכן לדבר כזה???

etayle
etayle
20/03/2016 17:18:15

דבר שאני לוקח זה שלספרס אין את היכולת לעמוד בקצב של הווריוס . ההגנה של הווריוס פשוט טובה מידי . מה זה אומר ? שאם זה לא יהיה קרב חפירות הם לא יצליחו. לי זה נראה קשה לשרוד ככה סדרה שלמה . מה עוד שקרי (וגם קליי) הם שחקנים שיכולים פשוט לשרוף אותך ב2-3 דקות שהם רותחים.

אסף
אסף
20/03/2016 17:46:50

האם דיאו הולך להיות שוב כמו באליפות האחרונה שובר השוויון של הספרס?

איל
איל
20/03/2016 17:55:49

לא להתלהב, זה רק משחק עונה רגילה. לא להתלהב. לא להתלהב.
.
.
.

פופוביץ'!!!!!!!!!!!
גאון. מדהים. יא אללה מנחם, אתה עומד לראיין את לאונדרו דה-וינצ'י.

טוב, לא עד כדי כך, אבל כזו הברקה ממאמן לא ראיתי מאז שקר הוריד את איגודאלה לספסל. אם מסתכלים על משחק בודד שמזכיר לי את הבוקר, זה כנראה המשחק בסדרה מול אוקלהומה כשפופוביץ' העלה בחמישייה את מאט בונר ולקח את הסדרה.

על מה אני מדבר? רועי הזכיר את זה בנקודה 4. הגנת לחץ, לא על כל המגרש אבל השומרים של קארי גם לא חיכו לא על השלשה כפי שמקובל ב-NBA. פגשו אותו בחצי. סוויצ'ים אגרסיביים על הכל. אולדריג' חטף 2 כדורים לקארי. זה אומר משהו על כמה אגרסיביים היו החילופים.
מה העיקרון? הגנת לחץ מונעת מקארי לזרוק שלשות נוחות, אבל נותנת לו לחדור בקלות – מה שהוא אכן עשה. פה הטריק. הרוטציה ההגנתית של סן אנטוניו מספיק טובה בשביל לעזור על החדירה של קארי מבלי להתפרק. כך למעשה מנוטרל החייזר שנקרא סטפן קארי.

טוב, זה לא פתרון קסם ותמצא לו תשובה עד המשחק הבא אבל נכון להיום, היה כיף לצפות.

צביקה
צביקה
20/03/2016 17:57:37

הסתכלתי על התקציר של המשחק. אחרי שבלילה ראיתי מחצית ראשונה ונרדמתי (לא בגלל שלא היה יפה. עייפות). מצטער. מעבר לזה שאמרתי מראש שהספרס יקחו וג"ס לא יתאמצו, אז התבדתי – ג"ס כן התאמצו. בגלל זה כמעט ניצחו. אילו לא היו עייפים זה היה נגמר אחרת. זה משחק שהיה צריך להיגמר בבלוא-אאוט לס"א להערכתי, התחיל בשויון ברבע הרביעי, היה במרחק שלשה אחת 2 דקות לסיום, וב2 הדקות הללו ג"ס החמיצו 5 קליעות ל-3 ו-אחת ל-2, 3פעמים קארי, 2 בארנס, פעם אחת קליי, שחקנים שנתנו משחק מדהים לילה קודם, בו שיחקו כ-35 דקות, במשחק הזה נתנו 38-39 ופשוט נפלו בסוף מהרגליים והחמיצו קליעות שבדרך כלל הם קולעים. ללא העייפות ופגיעה בקליעה שנגרמה כתוצאה מזה, הם היו מנצחים למרות הנחיתות הגדולה בריבאונד. לדעתי פופ צריך להיות מאוד מודאג מהמשחק הזה. ג"ס כשהיא לא עייפה, גם ללא בוגוט ואיגי הייתה מנצחת אותו בביתו. זה מפחיד.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:53:10
הגב ל  צביקה

מתחיל להשמע כמו ההתבכיינות של קליבלנד על קיירי ולאב.

נתן גולד
נתן גולד
20/03/2016 18:14:18

הסיבה להעלאה של דיאו בחמישייה הייתה הגנתית ולא התקפית והיא הייתה מהלך גאוני של פופ כמו שאמרו פה לפניי.

דאנקן לא היה יכול לשמור על הגארדים כמו שדיאו שמר ובעצם הספסול של דאנקן איפשר את ההגנת חילופים האגרסיבית שניצחה לספארס את המשחק. יהיה מעניין לראות איך קר וקרי יגיבו להגנה הזאת משחק הבא אלא אם כן פופ לא יירצה לתת להם להתמודד איתה שוב פעם ויחזיר אותה רק בפלייאוף.

איתמר פורת
איתמר פורת
20/03/2016 18:38:04
הגב ל  נתן גולד

אני דווקא חושב שההכנסה של דיאו בחמישייה היה שילוב של היכולת שלו לשמור בחוץ ולעשות חילופים בהגנה אבל כמו כן המצ'אפ שלו בהתקפה היה מול בארנס החלש ממנו ודיאו הוא מאסטר בפוסט. הוא גם כל כך טוב בראיית המשחק והפוסט אפ שלו יעיל מאד שהוא יכול ליצור לכל הקבוצה וכל פתיחת המשחק כוונה אליו בשביל שייצור לקבוצה

איל
איל
20/03/2016 18:41:16

דיאו יותר מתאים מדאנקן להגנה כזו. אם היה רוצה התקפה, ספק אם דיאו ולמרקוס עדיפים צמד המגדלים.

איל
איל
20/03/2016 18:41:30
הגב ל  איל

עדיפים על צמד המגדלים

איתמר פורת
איתמר פורת
20/03/2016 19:50:47
הגב ל  איל

כתבתי שילוב של הגנה והתקפה. דיאו מצד אחד יכול לשמור על הפורוורדים הזריזים ולעשות חילופים, ובהתקפה הוא מאסטר בליצור יתרון מול שחקן חלש ממנו וסביבו נבנתה כל ההתקפה של הספרס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:53:32
הגב ל  נתן גולד

דיאו היה עם 6 מ6 אם אני זוכר נכון.

סקוטי פ.
סקוטי פ.
20/03/2016 19:58:49

סיכום שלי: אני אוהד ספרס, וגם יצאתי מודאג ממה שראיתי. שתי קבוצות ענקיות אין ספק. אבל. להערכתי היכולת הזו של הספרס אתמול שווה שתי נצחונות בית בסדרה שלא תעבור את השישה משחקים. גולדן סטייט פשוט רמה מעל. אין מצב ל 1 מ 12 של קרי לאורך סדרה. עוד שתיים שלוש שלשות זה היה נגמר אחרת. ואני לא בטוח כמה שפנים יש לפופ לשלוף מולם, גם בהתקפה וגם בהגנה.

אני לא מעריץ אבל צריך לכבד מאוד את מה ג"ס עושים השנה, היסטוריה לנגד עינינו.

עגל
עגל
20/03/2016 20:13:29

כל הניתוחים יפים מאוד ואני משכיל מהם (לא צפיתי במשחק הפעם) אבל ההימור סביר אומר שבסדרה האמיתית בינהם לפחות שחקן מפתח אחד יהיה פצוע. זה אומר שטקטית הכל יהיה שונה.

אוריאל
אוריאל
20/03/2016 20:26:05

תודה רבה על הפוסט וכל הניתוחים בתגובות
שאלה
איפה ניתן לצפות בשידור חוזר של המשחק באיכות טובה? (אין לי ליג פאס)

איתמר פורת
איתמר פורת
20/03/2016 20:31:13
הגב ל  אוריאל

תנסה nbahd.com

asi
asi
20/03/2016 21:05:08

אולי פאסה להגיד אבל פופ עשה לקר תרגיל בלאט מהגמר אשתקד. הוא החליט שגרין והיתר ינצחו אותו. הבעיה שאיגי שנכנס לתפקיד בשלמות לא היה נוכח. הסגל של פופ טוב יותר משל הקאבס ועדיין פופ בקושי ניצח.
עד כמה זה מראה על זה שבלאט היה מאמן מצויין. מחכה להזדמנות הבאה

הפילוסוף
הפילוסוף
20/03/2016 21:32:42

יופי של ניתוח, תודה רבה.
תיקון קטן – קרי כבר נחסם בניסיון שלשה העונה, בניצחון של ג״ס על יוטה ב9.3, ע״י רודי גובר…. וזו הפעם היחידה שזה קרה העונה עד ליל אמש….

גלעד
גלעד
20/03/2016 21:55:42

איש המשחק שלי זה בוריס דיאו.אני פשוט מתחרמן מלראות אותו מוסר.

הפילוסוף
הפילוסוף
20/03/2016 22:05:12

ג״ס – יוטה, 9.3.2016, רבע 1, 7:25 לסיום הרבע למי שמעוניין לראות.
מעניין שבכל האתרים נאמר שאתמול זו הפעם הראשונה שקארי נחסם בניסיון שלשה, ולא מציינים את החסימה הנ״ל. אגב גם בהיי לייטס של המשחק המהלך הנ״ל אינו מופיע, צפיתי עכשיו שוב ברבע הראשון כדי למצוא את החסימה הזו, וגם בשידור עצמי לא מראים הילוך חוזר, על אף שהשדר אומר בפירוש "Gobert got a piece of it. That's how good of a shot blocker he is.".
נעלם מתחת לרדאר, מוזר…..
או ש….. (לחובבי האקסטרים בלבד!) הליגה, בניסיון להמליך את קארי ל-g.o.a.t, ולהכניס עוד עניין ופלפל לסדרת גמר המערב העתידית, מעצימה את יריביו (סן אנטוניו הראשונים שמצליחים לחסום שלשה של קארי) ובכך גם את ניצחונו העתידי ואת האליפות של ג״ס, בדרך שתסיר כל כוכבית אפשרית מעליה (בניגוד לשנה שעברה)…. כמובן שמקרה כזה הוא רק חתיכה קטנטנה בפאזל….. (?)

עידו גילרי
עידו גילרי
20/03/2016 22:08:06
הגב ל  הפילוסוף

יותר פשוט, ללכת לבוקס סקור של המשחק ללחוץ על החסימות של גובר ולבחור וידאו.
יפה, איך עליתעל זה, מזיכרון?

עגל
עגל
20/03/2016 22:55:48

לא הצלחתי בשיטה הזאת

עידו גילרי
עידו גילרי
20/03/2016 22:57:43
הגב ל  עגל

זה לא עובד בפיירפוקס אם אני זוכר נכון.

הפילוסוף
הפילוסוף
20/03/2016 22:38:00

תודה, האמת שכן, כבר כשראיתי את המשחק היה לי מוזר שאף אחד לא התייחס לזה וציין את זה…. במיוחד שדובר כבר בשידורים של הווריורס בזמן האחרון על הנתון הזה שסטף לא נחסם בניסיון שלשה….
ניסיתי לעשות מה שאמרת אבל דרך הפליי ביי פליי, זה לא מופיע שם (גם תמוה בעיניי). להבא אנסה כמו שאמרת. תודה על הטיפ.

סתם ילד ללל טים
סתם ילד ללל טים
20/03/2016 22:46:08

מעולה. אבל לדעתי מעט מוקדם לקפוץ למסקנות.
חםםםם מהתנור: אנתוני דייויס ניפצע בכתף ובברך ובחוץ לשאר העונה.

הפילוסוף
הפילוסוף
20/03/2016 22:47:42

האמת, שמאחר והבחנתי בטעות הזו גם בסיקור המשחקים וגם בניתוח המשחק הנ״ל, ובכלל בעוד אתרים כפי שציינתי, כבר חשבתי שאולי אני זה שטועה ולכן חזרתי למשחק מול יוטה לבדוק את עצמי. אני לא מגיב לעיתים קרובות, אך מכיוון שאני אוהב את האתר ואת תרבות הדיון כאן (עולה על כל שאר האתרים ביי פאר), היה לי חשוב להביא זאת לתשומת ליבכם. תודה על ההתייחסות ובאופן כללי תודה על העבודה הנפלאה שאתם עושים באתר!

איל
איל
20/03/2016 22:58:31

שיחקת אותה פילוסוף

Berch
Berch
21/03/2016 7:08:13

פוסט מעולה

שוקי
שוקי
21/03/2016 10:25:03

אני חושב שבפליאוף הספארס יפסידו להם 4-1
אין סיכוי שאם איגואדלה ובוגוט זה היה נראה ככה
הם כבר פתרו את הבעיה הזאת מול קליבלנד שנה שעברה

פיק אנד רול על הקו של החצי עם גרין ו הופ 4 נגד 3
יום טיפה יותר טוב של תומפסון ,איגואדלה או בארנס ויש פה סוויפט
קרי מפסיד את ה mvp של הסדרה וגולדן סטייט בגמר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 10:58:35

טיילור סוויפט אולי.

אנשים צריכים ללמוד לפרגן.

פתאום בוגוט נהיה דומיננטי כמו שאק ואיגי נהיה סקוטי פיפן.
הם כולם חשובים אבל ללא קרי בשיאו הם הרבה הרבה פחות רלוונטים.
וקרי, היה כשיר, בריא והכל, הוא פשוט שיחק לא טוב ונשמר נהדר, וגם היה קצת בשוק כי באה פה עם דני גרין וקאווי לנארד שמסתכלים לו בעיניים ונותנים לו גגות.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/03/2016 11:05:35

ולגבי דאנקן – קצת צורם לראות אותו לא משחק.
במשחק אתמול מול הווריורס זה אפילו התחיל להרגיש כאילו הוא נטל על הקבוצה, בדקות המועטות ששיחק הוא לא היה טוב.

אבל כמו כל דבר בNBA זה מאץ' אפ נטו.
הקבוצה השניה שיחקה עם גבוה שנמוך ממנו בראש והמשחק התפתח לריצה וזריקות ממרחק, משהו שלא רק דאנקן, אלא כל 2.11 לא תמיד משתלב בו.

הייט אשברי
הייט אשברי
21/03/2016 11:08:52

נחנו מפרגנים לקבוצתך . אבל נפרגן קצת יותר אחרי ש:

1. תנצחו את הלוחמים בהרכב סביר יותר שלהם ( לא אמרתי אפילו מלא ).
2. תנצחו אותם לא אחרי לילה ראשון שלהם בבאק-טו-באק

מאיר אריאל
מאיר אריאל
21/03/2016 11:25:16

באמת ? אתם מפרגנים? יששששששש איזה כיף. תודה רבה.
אבל אנחנו נכתוב בפחות סרקזם ובלי ציניות אחרי ש :

1.תפסיקו לבכות שבוגוט לא שיחק כי גם דאנקן לא שיחק בהינתן הרכב הסמול בול המעפן שלכם ושתפסיקו להתנהג כאילו איגי זה דוראנט

2. תפסיקו עם המוסר הכפול של באק טו באק ותיתלו בזה כתירוץ. עד עכשיו לא ניצחתם את כל העולם ואחותו גם בבאק טו באק?
בוא אני אגלה לך סוד גם לספרס היו 14 באק טו באק עד עכשיו והם ניצחו את כולם …אז חלאס עם התירוץ העלוב הזה

האמת היא שאתה פשוט מפחד כי ניצחו לך את חבורת הנערות זורקי השלשות אחרי שכבר חשבת שאף קבוצה לא יכולה לנגוע בכם….יאללללללה תנוח

עידו גילרי
עידו גילרי
21/03/2016 11:40:02

חברה, אל תבזבזו עכשיו את כל התחמושת. תשמרו קצת כוח להמשך יש מצב שיש לנו עוד 9 מפגשים העונה.

עידן סן פרנסיסקו
עידן סן פרנסיסקו
21/03/2016 21:25:39

עידן גילרי צודק..
מאיר אריאל, נראה מחפש את הטראש ומעט מלחמה.. לא נוצר הרושם שהיה מי שלא מכבד את גדולתו ועוצמתו של המועדון מטקסס!
בהערכה, בכבוד רב ובהמון הערצה לקבוצה שלכם, לאירגון העצום לטימי ופופ האדירים .. באתם לבקר באורקל חזרתם פגועים קלות.. באנו אליכם, נתתם לנו פליק לגירוש מהאולם ..
יצרתם כוכבית ?? אנחנו נפרק..
הגאונות של פופ, כל הכוחות והחוזקות של הקבוצה והארגון מאחור יספיקו למקסימום שני משחקים בסדרה נגדנו.. אבל יהיה מעניין !

מייק
מייק
22/03/2016 14:48:31

איגי שחקן ברמה של לברון .
אבל לא חזק פיזית כמו לברון ולכן נפצע .
האליפות תקום ותיפול על איגי אין עוד שחקן כמוהו בג"ס .
סטף נהדר אבל אנושי , אם לא הולך לו הוא מוסר ,
אבל ספארס סגרו ולא היה למי למסור אז המספרים האחוזים צנחו .
לא מספיק לסגור את סטאף , צריך לסגור גם את היתר .
איגי וברבוסה לא צריכים את סטף זה ההבדל כשהם בריאים .