אוטוטו פלייאוף – תחזית סיום עונה למזרח/איתי קדם

מזה חודשים שאין שבת אחת פנויה באופק לכתוב ולמעשה לא הצלחתי מתחילת העונה לכתוב מפאת העומס אבל הפלייאוף כבר מתדפק על דלתותינו ואין כמו תחזית וניחושים על מה יהיה ואיך וכמה תיגמר העונה הסדירה. לקרוא ולשמור כדי שאפשר יהיה לצחוק בדיעבד על כל הימור מופרך שהוא! קדימה לעבודה-

13-15 משחקים לסיום העונה והפלייאוף במזרח פתוח מתמיד. 6 משחקים בלבד מפרידים בין המקום השלישי לעשירי ואפילו לקבוצות במקומות 11-13 יש עדיין סיכוי תיאורטי להתברג בשמינייה. בצמרת המזרח קליבלנד לא מצליחה לברוח מטורונטו שרחוקה ממנה 2 משחקים בלבד. בואו נראה מהצפוי לקבוצות עד לסיום העונה:

Analyzing-Online-Gambling-Stocks-Thumbnail.png

קליבלנד קאבלירס (49:19)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

מיאמי(ח) , דנבר(ב) , מילווקי (ב) , ברוקלין(ח) , הניקס (ח) , יוסטון(ב) , ברוקלין (ב) , אטלנטה (ח) , שארלוט (ב) , מילווקי (ח) , אינדיאנה (ח) , שיקאגו (ח) , אטלנטה (ב) , דטרויט (ב). עדיין נותרו לקבוצה 3 משחקי בקטובק .

תחזית –

קליבלנד רוצה להבטיח את המקום הראשון בהקדם , היא לא רצה אחרי שיאים מיוחדים ורוצה להקדיש זמן מספיק להכנסת פריי לרוטציה ולנסות ולשחק בהרכבים מגוונים בלי לאמץ את הכוכבים. במצב כזה סביר להניח שג'יימס והחבורה לא יתאמצו במיוחד במשחקי חוץ מסומנים מראש ויש סיכוי שישמטו משחק בית מול יוסטון שנאבקת על מיקום במערב. 10 נצחונות ו 4 הפסדים מול רשימת המשחקים הלא קשה שנותרה וסיום עונה במאזן 59:23 ובמקום הראשון במזרח.

 

טורונטו ראפטורס  (47:21)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

אורלנדו(ב) , בוסטון(ח) , יוסטון(ח), ניו אורלינס(ח), הת'אנדר(ב), אטלנטה(ב), ממפיס(ח),
הספרס(ח), שארלוט(ב), אטלנטה(ח) , אינדיאנה(ב), הניקס(ח) , פילי(ב), ברוקלין(ב).
עדיין נותרו לקבוצה 4 משחקי בקטובק !

תחזית –

טורונטו הבטיחה למעשה את המקום השני במזרח ונותר לה לרדוף אחרי קליבלנד ושיא הניצחונות לפרנצ'ייז בעונה הסדירה שעומד על 49  ניצחונות. אז את השיא הם ישברו בוודאות רק שלוח המשחקים קשה בעליל. רובו המכריע מול קבוצות שיש להן על מה לשחק ולהתאמץ עד סוף העונה. סביר שתהיה נפילה קלה בקצב צבירת הניצחונות של הראפטורס מסיבות של מנוחה והכנה לפלייאוף. מצד שני קייל לאורי לא מוכן להפסיד לאף אחת מהקבוצות שהוא עשוי לפגוש בעוד חודש.. 8 ניצחונות ו 6 הפסדים עד לתום העונה ומאזן 55:27 מקום שני במזרח.

 

מיאמי היט  (39:29)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

קליבלנד(ב),ניואורלינס(ח),הספרס(ח),אורלנדו(ב),ברוקלין(ב),לייקרס(ח),סקרמנטו(ח),

פורטלנד(ח),דטרויט (ב), שיקאגו(ב), אורלנדו(ח) , אורלנדו(ב), דטרויט(ח),בוסטון(ח).

נותרו לקבוצה 4 משחקי בקטובק ומסע קצר למערב.

תחזית –

לוח המשחקים של מיאמי כולל לא מעט נסיעות ומשחקים רצופים. לעומת זאת מפגש משולש עם אורלנדו שמסיימת את העונה, ועוד 3 קבוצות שאין להן בשביל מה לשחק אמורים לתת למיאמי לפחות 5 ניצחונות חשובים מאוד. עוד 4 ניצחונות מתוך 8 המשחקים הקשים שנותרו ומיאמי מסיימת במאזן 48:34 מקום 3 במזרח.

 

שארלוט הורנטס  (39:29)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

דנבר(ב),הספרס(ב),ברוקלין(ח),דטרויט(ח),מילווקי(ח),פילי(ח),פילי(ב),
קליבלנד(ח),טורונטו(ח),הניקס(ח),ברוקלין(ב),וושינגטון(ח),בוסטון(ח),אורלנדו(ב).

נותרו לקבוצה 4 משחקי בקטובק ורק 5 משחקי בית.

תחזית –

שארלוט לוהטת עם קמבה ווקר וניקולה באטום שמשחק כמו אולסטאר אמיתי וסופסוף מממש חלק מהפוטנציאל הענקי שלו ( בעיניי לא פחות מקוואי אבל זה לטור אחר ). להורנטס נותרו שני משחקי מתנה מול פילדלפיה, שלושה משחקים מול הנציגות של ניו-יורק ומשחק אחרון בבית מול אורלנדו. אם היא רוצה לתפוס מקום טוב במזרח היא חייבת לנצח את כולם ולכן אתן לה 5 ניצחונות מתוך 6 ( בשביל דובי). הפסדים יבואו מול הספרס, טורונטו, וקליבלנד בחוץ. מאבקי מיקום ישירים מול בוסטון , דטרויט ווושינגטון ומשחקים לא פשוטים מול דנבר ( שניצחה את שארלוט העונה ) ובחוץ מול מילווקי . בסה"כ 8 ניצחונות נוספים עד לסיום ומאזן 47:35 מקום 4 במזרח.

 

אטלנטה הוקס  (40:29)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

יוסטון (ב) , וושינגטון(ב), וושינגטון(ח), מילווקי(ב),דטרויט(ח), שיקאגו(ח),טורונטו(ח),
קליבלנד(ב), פיניקס(ב),טורונטו(ב),בוסטון(ב), קליבלנד(ח),וושינגטון(ח).

נותר לקבוצה משחק בקטובק אחד בלבד. אין אף משחק במערב, משחקת כל יומיים פחות או יותר.

תחזית –

לוח המשחקים של אטלנטה בלי נסיעות מיוחדות ובלי רצפים קשים. לעומת זאת היריבות עצמן קשות וחוץ מפיניקס (שדווקא ניצחה את ההוקס כבר השנה ) כולן עדיין משחקות בשביל מיקום אפשרי בפלייאוף. נוסיף על זה מפגש משולש עם וושינגטון שתהיה לו משמעות גדולה מאוד על המשך העונה של שתי הקבוצות ולמעשה מדובר על לוח משחקים מאתגר מאוד. אני מעז ונותן לאטלנטה מקסימום 6 ניצחונות עד לסיום העונה ומאזן 46:36 מקום 5 במזרח.

 

בוסטון סלטיקס  (39:30)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

פילי(ח), אורלנדו(ב),טורונטו(ב), פיניקס(ח), קליפרס(ח),פורטלנד(ח), גולדן סטייט(ח), לייקרס(ח),
ניו אורלינס(ב),מילווקי(ב), אטלנטה(ח), שארלוט(ב),מיאמי(ב).

נותרו לקבוצה 3 משחקי בקטובק ומסע של 5 משחקים במערב.

תחזית –

בוסטון חיה על רצפים פעם מנצחת 5 וכרגע עם הפסד רביעי ברציפות. מבט על עשרת המשחקים האחרונים מגלה שבעיקר אין כמעט הפתעות אצל הסלטיקס והם קבוצה קשוחה מאוד בבית וכזו שמתקשה לנצח בחוץ או להתגבר על קבוצות חזקות ממנה משמעותית. רצף המשחקים במערב יהיה לא פשוט לחבורה הזו ובוסטון תצטרך להתעלות בשאר המשחקים שנותרו לה. שני משחקי הסיום מול שארלוט ומיאמי בבית יהיו ככל הנראה מכריעים למיקומים הסופיים וזה בדיוק מה שאוהבים בבוסטון – להיות עם הגב אל הקיר במשחק ביתי. בסה"כ 7 ניצחונות נוספים עד לסיום ומאזן 46:36 מקום 6 במזרח. ( כרגע בפיגור 2:1 במאזן הפנימי מול אטלנטה נותר עוד מפגש אחד ביניהן ).

 

שיקאגו בולס  (34:33)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

יוטה(ב), סקרמנטו(ב),הניקס(ב), הניקס(ח), אורלנדו(ח), אטלנטה(ב), אינדיאנה(ח),יוסטון(ח), דטרויט(ב),
מילווקי(ח),ממפיס(ח),מיאמי(ח),קליבלנד(ב), ניו אורלינס(ח), פילי (ב).

נותרו לקבוצה 3 משחקי בקטובק .

תחזית –

שיקאגו פצועה, לא יציבה , לא מאורגנת , עייפה, מאכזבת. הכל נכון אבל. הפלייאוף קרוב. ופלייאוף בלי שיקאגו זה לא פלייאוף. לראות אותם מסיימים 8 רק בשביל להוציא את המיץ לקליבלנד? מסקרן…. בינתיים לוח המשחקים תלוי ברובו המכריע בסגל שמתייצב לכל משחק ומה אפשר להוציא ממנו. לכן זאת הקבוצה שהכי קשה לנחש איך היא תסיים את העונה. אני מודה שלא הצלחתי לעקוב באופן רציף אחרי כל הפציעות וההיעדרויות ולכן התחזית לגבי שיקאגו יציבה כמו הברכיים של רוז… אבל נתחיל בזה שאם כולם משחקים שיקאגו מנצחת את קליבלנד בבית כן? נוסיף עוד 9 ניצחונות נוספים (תראו לוח המשחקים מקרוב) עד לסיום ומאזן 44:38 מקום 7 במזרח.

 

אינדיאנה פייסרס  (36:32)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

הת'אנדר(ב),פילי(ב),ניו-אורלינס(ב),ברוקלין(ח),יוסטון(ב),שיקאגו(ב), אורלנדו(ב) , פילי(ח),הניקס(ח),
קליבלנד(ב), טורונטו(ח), ברוקלין(ב), הניקס(ב) , מילווקי (ח).

נותרו לקבוצה 3 משחקי בקטובק ורק 5 משחקי חוץ.

תחזית –

לא יודע איך לאכול את הפייסרס, מצד אחד הקבוצה הזו מסוגלת להיות טובה מספיק בשביל לנצח קבוצות גדולות בעיקר בגלל קשיחות בהגנה ושחקני אחד על אחד מצויינים בהתקפה. מצד שני הסגל קצר ולא מספיק מוכשר ונראה כי הפייסרס משחקים על שאריות של מעט הכוחות שעוד יש להם. לוח המשחקים מזמן בדיוק מפגשים מהסוג הזה כי 4 מתוך חמשת משחקי החוץ אמורים להיות ניצחונות ועוד 5 משחקי בית אמורים להיות קלים יחסית. קבוצות אחרות היו מקבלות ממני 8 ניצחונות אבל הפייסרס יקבלו רק 7 כי הם לא מספיק יציבים. הפסדים יגיעו מול טורונטו בחוץ, קליבלנד בבית ( לברון לא מוכן להפסיד לאינדיאנה), וגם המשחקים מול התאנדר יוסטון ושיקאגו יהיו קשים מאוד. לסיכום 8 ניצחונות נוספים עד לסיום ומאזן 44:38 מקום 8 במזרח. ( כרגע בפיגור 2:1 במאזן הפנימי מול שיקאגו נותר עוד מפגש אחד ביניהן באינדיאנה ).

וושינגטון   (33:35)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

הניקס(ב),אטלנטה(ח),אטלנטה(ב),מינסוטה(ב),לייקרס(ח),גולדןסטייט(ח),סקרמנטו(ח),
פיניקס(ח),קליפרס(ח),ברוקלין(ב),דטרויט(ח),שארלוט(ב),ברוקלין(ח),אטלנטה(ב)

נותרו לקבוצה 2 משחקי בקטובק ומסע קצר למערב.

תחזית –

וושינגטון היא אכזבה ענקית העונה ועדיין לוח המשחקים שלה נותן לה עוד ועוד הזדמנויות לחזור לתמונה. ב 13 המשחקים האחרונים ניצחו הקוסמים 4 ברצף, הפסידו 5 ועכשיו שוב הם ברצף של 3 ניצחונות. במידה ויגלו יציבות לוח המשחקי שלהם מאפשר 7 ניצחונות מול קבוצות תחתית. מפגש משולש מול אטלנטה יהיה מכריע (נפרגן 2 ניצחונות) . זה מביא את הקבוצה ל 42 ניצחונות הפסדים מול גולדן סטייט והקליפרס בחוץ הגיוניים מה שהופך את המפגשים מול דטרויט בחוץ ושארלוט בבית למכריעים. הימור על 10 ניצחונות עד לסיום ומאזן 43:39 מקום 9 במזרח.

דטרויט פיסטונס  (35:34)

משחקים שנשארו ( ח – בחוץ , ב – בבית )

ברוקלין(ב),מילווקי(ב),אורלנדו(ב),שארלוט(ב),אטלנטה(ב),התאנדר(ב),דאלאס(ב),
שיקאגו(ח),מיאמי(ח),אורלנדו(ח),וושינגטון(ב),מיאמי(ב), קליבלנד(ח).

נותרו לקבוצה 5 משחקי בקטובק ורק 4 משחקי חוץ.

תחזית –

ראשית גילוי נאות – אני לא מחזיק מדטרויט. הם עושים עונה מטורפת בעיניי בניגוד לכל מה שחשבתי שיעשו ומגיע להם כל הכבוד ( וגם מעיד על ההבנה הקלושה שלי בענף ) אבל משהו בקבוצה הזו לא מתחבר לי נכון וקשה לי מאוד להעריך מה יהיה העתיד של המועדון הזה . רק 13 משחקים נותרו לדטרויט רובם המכריע בבית ורובם מול קבוצות שכל משחק עבורן הוא על כל הקופה. דטרויט פשוט חייבת לקחת את שלושת משחקי הבית הקרובים ואז כל משחק הוא מלחמת עולם מבחינתה. נפרגן להם 6 ניצחונות עד לסיום ומאזן 41:41 מקום 10 במזרח.

 

עד כאן התחזית עכשיו נראה מה קורה במציאות 🙂

Subscribe
Notify of
24 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

יש קרב גדול על המקום ה 8
בולס , וושינגטון ודטריוט לא פחות טובות מההוקס במקום ה 3
בכל מקרה המזרח די סגור , קליבלנד יהיו בגמר

גור גולן
גור גולן
8 years ago

מסכים עם מומי

גיא
גיא
8 years ago

לדעתי וושינגטון ושיקגו יתחרו על המקום ה-8, כאשר המירוץ יסתיים בפוטו-פיניש.
התבוננתי בלוח המשחקים של שיקגו, ואני חושב שיש להם 6-7 ניצחונות (בדוחק)

איתי קדם
8 years ago
Reply to  גיא

סקרמנטו(ב),הניקס(ב), הניקס(ח), אורלנדו(ח),דטרויט(ב),מילווקי(ח), ניו אורלינס(ח), פילי (ב)
אני חושב שאת 8 אלו הם צריכים לקחת. אבל שום דבר לא בטוח עם הקבוצה הזו

ולדי קוגן
8 years ago

אני כל כך מעדיף את דטרויט בפלייאוף על פני וושינגטון ושיקגו. קבוצה שיכולה לאתגר את קליבלנד(לא לנצח כמובן). ממש חבל שהם יפספסו את הצ'אנס במזרח די מוגבל.

רועי ויינברג
Admin

1+

ל-2 הקבוצות לא מגיע פלייאוף העונה למרות העונות האדירות של וול, באטלר ופאו.

avri
avri
8 years ago

גם שיקגו וגם וושינגטון יכולות להוציא לקאבס את הנשמה, הכל תלוי באיזה מצב הן יגיעו לפלייאוף. וושינגטון לדעתי יעלו רמה בפלייאוף (עושה רושם שיגיעו בריאים). בבולס באטלר חוזר וגם רוז ופאו בריאים, מקדרמונט בפורמה, וכולנו זוכרים מה הם עשו לקליבלנד שנה שעברה. דווקא דטרויט נראית לי הרבה פחות מנוסה ומוכנה השנה לתת להם פייט, אולי עוד שנה שנתיים.

אסף
אסף
8 years ago

הפייסרס לא יציבים ולדעתי גם הלו"ז שלהם קשה יותר משל וושינגטון שחייבת לפחות להיות בפלייאוף אם רוצה להיות אופציה לדוראנט בקיץ הקרוב שכה מדברים עליה ולכן לדעתי ייכנסו במקום אינדיאנה.
עם כל השאר אני מסכים, למרות שלטעמי מיאמי בלי בוש יכולה ליפול לאזור מקומות 5-6 ובוסטון/אטלנטה לתפוס את מקומה.

אסף
אסף
8 years ago

וכן גם אני מצטרף לדעה שאינדיאנה ודטרויט יותר ראויות להיות בפלייאוף מאשר שיקאגו וושינגטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago

דטרויט איכזבו בחצי השני של העונה ובסה"כ לא הפגינו את האופי שציפיתי מהם.
לדעתי העזיבה של ג'נינגס החלישה אותם. אם הטרייד עם יוסטון היה קורה עוד מילא אבל כרגע אין מספיק שחקנים נורמליים בסגל.
יש להם צ'אנס אחרון לחבר כמה נצחונות ולהשתרבב מהמקום האחרון אבל כרגע הייתי שם את הז'יטונים עם שיקגו ואינדיאנה.

שמייקל
שמייקל
8 years ago

אם דטרויט במקום השמיני אני רואה אותם מעיפים את קליבלנד בסיבוב הראשון. תרשמו

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago
Reply to  שמייקל

לא יותר אם מעיפים, אבל גוררים אותם ל-6 משחקים מינימום.

Smiley
Smiley
8 years ago

מדהים מה שקורה במזרח, ולחשוב שעם מילווקי היו מתעוררים בזמן אז יכלה להיות עוד קבוצה.
אפילו אינדיאנה יכולה למצוא עצמה פתאום במאבק.
אני באמת אוכל את הכובע כי חשבתי ששארלוט יהיו אלה שיפלו אבל הם פשוט נכנסו לזון ולא מפסידים.
וושינגטון זה בהחלט אכזבה גדולה שהם בסיטואציה הזו. ודטרויט גם לא יציבה מספיק כדי להיכנס.
אני מניח ששיקגו עם הניסיון יהיו אלה שיהיו בפלייאוף (והנה הניחוס שלי…).

רועי ויינברג
Admin

מאמר מצויין, הסדרות שאתה חוזה פה יהיו מעולות (קליבלנד נגד אינדיאנה, אטלנטה נגד בוסטון ובפרט טורונטו נגד שיקגו). אני מקווה שזה יקרה, ושמיאמי תגיע לגמר המזרח. במצב שהיא שלישית, זה ריאלי.

מתן גילור
8 years ago

אני מבין שאני בעדת מיעוט פה, אבל אני מהמר שקליבלנד יצלחו את הסיבוב הראשון בפלייאוף. תרשמו?

איתי קדם
8 years ago

1+ חחחח ברור

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני אראה את שרלוט פעמיים, היום נגד דנבר ומחרתיים נגד ס"א. אני לא מבין כיצד הם ניצחו כל כך יפה במשחקים האחרונים (מלבד ההפסד האחרון). אחרי 2 המשחקים האלה אהיה יותר חכם כי לי ישנו רושם שהם לא כאלה טובים כמו הרקורד שלהם.

אסף
אסף
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מאוד תלויים בקמבה ווקר ובאטום מנחם, אם אל ג'פרסון יחזור להראות ניצוצות של כדורסל בעונה הלא מוצלחת באופן יחסי שלו, יש להם גם מה למכור מעבר לסיבוב הראשון בפלייאוף

גלעד
8 years ago

מעולה תודה
אני מעדיף את וושינגטון על דטרויט ושיקאגו גם בהימור וגם בהעדפה.

גור גולן
גור גולן
8 years ago

אני מקווה ששיקגו יעלו! הם יכולים בפלייאוף להפתיע…
תודה על המאמר

סומסום
סומסום
8 years ago

הדירוג שיכול להביא לארבעה אפסטים בסיבוב הראשון ע"י כל הקבוצות הנחותות (בתיאוריה, בתיאוריה, אבל מה אנחנו עושים פה אם לא לספקלצ):

1. קליבלנד
2. טורונטו
3. שרלוט
4. אטלנטה
5. מיאמי
6. בוסטון
7. שיקגו
8. דטרויט

ואז: קליבלנד מפסידה לפיסטונז מחמד נפשי בסדרה היסטורית, שיקגו מתחברת ומדיחה את טורונטו (מישהו יופתע?), בוסטון על שרלוט בהרבה ציפורניים, ומיאמי בחביבות על אטלנטה החבובה.

גלעד
8 years ago
Reply to  סומסום

גם אינדי וגם וושינגטון בחוץ?

ואטלנטה היא הקבוצת הגנה הטובה בליגה מאז האולסטאר בסדרה שלה נגד מיאמי בלי בוש אני הולך איתה..

גלעד
8 years ago

ואם כבר תחזיות הנה שלי כולל פלייאוף (ברור שאני מגזים)
1. קאבס
2. טורונטו
3. אטלנטה
4. שארלוט
5. מיאמי
6. בוסטון
7. אינדי
8. וושינגטון

פלייאוף –
קאבס 4 וושינגטון 2
טורונטו 3 אינדיאנה 4
אטלנטה 4 בוסטון 3
שארלוט 2 מיאמי 4

קאבס 4 מיאמי 1 (עם בוש 3)
אינדיאנה 4 אטלנטה 3

קאבס 4 אינדי 3

trackback

[…] האחרון חשבתי על סיכויי הפלייאוף של קבוצות (וכדאי לקרוא את הפוסט של איתי בנושא) ותוך כדי בניתי לי גם פאוור ראנקינג של השחקנים במזרח אז […]