פריוויו למשחקי שישי המצומצם (שישי מצומצם, לא הפריוויו)/רועי ויינברג

8 משחקים בלבד הערב. המשחק המרכזי יהיה בדאלאס, כשהמאבריקס יארחו את גולדן סטייט. משחקים מעניינים נוספים צפויים בין קליבלנד ואורלנדו ובוסטון וטורונטו.

*

1:00-אורלנדו מג'יק (38-29)-קליבלנד קאבלירס (18-49)

קליבלנד באה למשחק הזה אחרי ניצחון קשה מול דאלאס, שהושג בזכות התרוממות של קיירי אירווינג. הניצחון הזה הראה סימן לחיים בלי לברון בקליבלנד, ושאולי יש עוד שחקנים בקבוצה מלבד קינג ג'יימס. קליבלנד, כרגיל, נעה בין עליות ומורדות, ולך תדע על איזה קבוצה תיפול, במיוחד כשיש להם משחק קשה מול מיאמי בחוץ בשבת.

מנגד, אורלנדו יציבה באזור ה-40-45% הצלחה, ולא נראה שהקבוצה תסגור מרחק של 4.5 משחקים ותגיע לפלייאוף. המג'יק מראים הרבה התקדמות העונה, אבל זה לא יספיק ליותר מדי. במיוחד לא לניצחון מול קליבלנד בהרכב מלא.

תחזית: כוכבי הקאבלירס יזכו למנוחה בגארבג' טיים, וזה יגמר בניצחון של קליבלנד.

*

1:00-פילדלפיה 76' (59-9)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-46)

אין מצב שאוקלהומה מפסידה לפילדלפיה. בשום סיטואציה. אפילו אם דוראנט ו-ווסטברוק נחים. אוקלהומה סיטי, ב-20 הפרש ומעלה.

*

1:30-דטרויט פיסטונס (34-34)-סקרמנטו קינגס (41-26)

יש לקינגס בעיות. הקבוצה עם 8 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים, המערכת יחסים בין קאזינס וקארל נראית רע, והקבוצה מפספסת מערב חלש במיוחד (בהשוואה לשנים הקודמות) ותשאר גם השנה מחוץ לפלייאוף. אין יותר מדי נקודות אור בסקרמנטו, והתקווה שיתעוררו פתאום למסע הירואי שיחזיר אותם לפלייאוף קלושה. הקבוצה יותר קרובה למקום ה-13 מלשמיני, ובדרך לשום מקום.

לעומת זאת, דטרויט יכולה להיות בפלייאוף, לראשונה מאז ימי ריפ המילטון וטיישון פרינס. הם נהנים מעונה מעולה של אנדרה דרומונד והשילוב המהיר של טוביאס האריס בקבוצה. האריס נותן 17.1 נקודות למשחק והשתלב נהדר לצד רג'י ג'קסון ודרומונד בטריו שיעשה שמות ברחבי הליגה בשנים הקרובות. בשביל להגיע לפלייאוף הם צריכים ניצחון הערב, ולא יהיה להם קשה במיוחד להשיגו.

תחזית: האריס, ג'קסון ודרומונד יעשו את המוטל עליהם וינצחו. דטרויט.

*

1:30-טורונטו ראפטורס (21-46)-בוסטון סלטיקס (29-39)

המשחק הזה חשוב מאוד עבור בוסטון. הקבוצה עם 3 הפסדים ברציפות, ורואים כמה חסרונו של ג'יי קראודר משפיע על הסלטיקס. קראודר עושה עבודה מדהימה בהגנה ויעיל מאוד בהתקפה, הוא הדבק של בוסטון ושחקני התקפה מצטיינים חוגגים מול בוסטון בהעדרו. העובדה שהוא בחוץ לתקופה ממושכת עלולה לפגוע בסלטיקס במאבק המרובע על המקום השלישי במזרח (מיאמי, שרלוט ובוסטון עם אותו מאזן, וכולן חצי משחק אחרי אטלנטה ששיחקה משחק אחד יותר וניצחה אותו). יהיה להם קשה מול דה-רוזן בהעדרו.

המזל של בוסטון הוא שהראפטורס בבק-טו-בק, אחרי משחק ארוך וקשה מול אינדיאנה. לפני פחות מ-24 שעות לאורי ודה-רוזן שיחקו יותר מ-43 דקות, והראפטורס, ששיתפה 8 שחקנים במשחק הזה, עלולה ליפול מהרגליים (במיוחד בלי קארול ו-ואלניוצ'אס). למרות זאת, הראפטורס הראו יכולת עמידות מרשימה לאורך העונה עם מאזן סביר של 2-4 במשחק השני בבק-טו-בק, אבל יהיה להם קשה הערב, במיוחד מול קבוצה מהירה כבוסטון.

תחזית: העייפות של הקנדים תעשה את שלה ואיזייאה תומאס ירוץ כל הדרך לניצחון. בוסטון.

*

2:00-יוסטון רוקטס (34-34)-מינסוטה טימברוולבס (46-22)

הרוקטס כרגע במקום השביעי, אבל כשדאלאס ויוטה נושפות בעורפם הם יודעים שהם לא יוכלו לוותר על שום משחק עד הפלייאוף. שחרורו של טיי לאוסון עשה טוב לקבוצה, שמאז עם 5 ניצחונות ב-8 משחקים. מתן הקרדיט המוגבר לבברלי על חשבונו של לאוסון שיפר את ההתקפה של יוסטון, שקולעת 110 נקודות למשחק במרץ, למרות שהם עדיין תלויים לחלוטין בהארדן (20 זריקות במשחק).

מיני הרשימה עם 2 ניצחונות ב-3 המשחקים האחרונים, אחד באוקלהומה, אבל קשה לראות אותם מאתגרים את הרוקטס לאורך זמן, במיוחד כשאין שומר שיוכל לעצור את הארדן לאורך זמן. אם הם ינצחו, זה יהיה בזכות הצבע. השילוב של קארל אנטוני טאונס לצד גיורגי ז'נג או נמניה בילייצה יצור מצב עם 2 גבוהים חכמים שיאטו את הקצב, וזה יקשה על יוסטון. זה הסיכוי הטוב ביותר של סם מיצ'ל.

תחזית: הארדן יקלע יותר מ-30 נקודות, וזה יגמר בניצחון של יוסטון.

*

2:00-ניו אורלינס פליקינס (42-25)-פורטלנד טרייל בלייזרס (34-35)

ניו אורלינס איבדו את הסיכוי שעוד היה להם לפלייאוף. הם הפסידו 8 מ-10 משחקיהם האחרונים, איבדו את אריק גורדון וטירייק אוואנס לשאר העונה. כשמוסיפים לזה את הפציעות של אלכסיס אייג'נקה, נוריס קול וברייס דאיין-ג'ונס, כל מה שנשאר זה אנטוני דיוויס. הוא נותן חודש טוב מאוד עם 26 נקודות, 12 ריבאונדים ו-1.3 חסימות למשחק, אבל הוא לא יכול לבד.

לעומת זאת, יש את פורטלנד שכרגע עם 3 הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים, וזה יכול להפוך לכדור שלג שישאיר את הטרייל בלייזרס בבית. ניתן לתלות האשמה, בצדק, בלוח המשחקים (ההפסדים היו מול אוקלהומה, גולדן סטייט וסן אנטוניו בחוץ), אבל כדי להראות שהטרייל בלייזרס קבוצת פליייאוף, הם יצטרכו לנצח בסמות'י קינג סנטר, למרות העייפות בבק-טו-בק.

תחזית: לילארד ומקולום יעשו את המוטל עליהם וישיגו ניצחון חשוב שיוציא את הקבוצה מהבוץ. פורטלנד, בדאבל פיגרס.

*

2:30-דאלאס מאבריקס (34-34)-גולדן סטייט ווריורס (6-61)

יש שאלה גדולה אחת שנמצאת במרכז המשחק הזה-האם קר יתן מנוחה לכוכביו או לא?

מצד אחד, במצב שבו הווריורס (שלאחרונה הבטיחו את אליפות הבית הפסיפי בפעם הרביעית בתולדות המועדון) נחים, דאלאס יוכלו לנצח אותם בקלות. זה קרה כבר העונה, כשוולטון נתן מנוחה לסטף בתחילת מסע של 4 משחקים ב-6 ימים והפסיד ב-23 הפרש. זה יפגע בניסיון הווריורס לשבור את השיא של שיקגו, והם לא ירצו מאזן חצוי או שלילי מול קבוצה שהם עלולים לפגוש בסיבוב הראשון בפלייאוף. הסיבות האלו מספקות כדי להבין למה קרי, גרין ותומפסון יכולים לשחק הערב.

מצד שני, זה המשחק השני מתוך רצף של 3 ב-4 של הווריורס, כשהמשחק שאחריו מפגיש את גולדן סטייט עם הספרס. ניצחון בסן אנטוניו יהיה הצהרת הכוונות החזקה ביותר שהווריורס יכולים לעשות (טוב נו, חוץ מ-61 ניצחונות ב-67 משחקים), וישתיק את כל המלעיזים. קר אמר בעבר שמנוחת השחקנים באה לפני הניסיון לשבור את השיא, וכשמתחשבים בזה שהמשחקים בחוץ, שהספרס לא הפסידו בבית כבר שנה ובזה שסגנון המשחק של דאלאס יעייף את הווריורס, יכול להיות שהדבר הנכון מבחינתם הוא לתת מנוחה לכוכבים.

תחזית: בהנחה שכוכבי הווריורס משחקים, הניצחון של גולדן סטייט בקלות. לדעתי הם יזכו למנוחה, והניצחון יהיה של דאלאס.

*

4:30-לוס אנג'לס לייקרס (54-14)-פניקס סאנס (50-18)

המשחק הזה מפגיש בין 2 קבוצות שאיבדו סיכוי תאורטי להגיע לפלייאוף, ובין הרבה מאוד כוכבים עתידיים (ג'ורדן קלארקסון, דיאנג'לו ראסל, דווין בוקר, ג'וליוס רנדל ואלכס לן). אל תצפו ליותר מדי הגנות במשחק הזה. אלך עם הביתית, והניצחון ה-15 העונה של הלייקרס, במשחק שיכול לכלול תצוגות של 25+ מראסל ובוקר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
89 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא
גיא
8 years ago

אולי קר, ייתן לכוכבים לשחק, ויתן להם מנוחה מול הספרס ? זה מהלך נבון יותר מבחינתו.

גיא
גיא
8 years ago
Reply to  גיא

זה מהלך של פופוביץ.

אורי הלוי
אורי הלוי
8 years ago
Reply to  גיא

פופוביץ' נקנס ב250000 דולר על מעשה כזה לפני שנתיים.

גיא
גיא
8 years ago

250 אלף??? לא, 25 אלף

גיא
גיא
8 years ago

תודה על הפריוויו.

לדעתי, גם אם קרי יזכה לקצת מנוחה, הלוחמים ינצחו.
דאלאס לא הצליחה לנצח קליבלנד נטולת לברון, ואני לא חושב שהם מצליחים לנצח את הלוחמים עם קצת פחות תיבול (קרי).

מתן גילור
8 years ago
Reply to  גיא

דעתי כדעתך. קרי יכול לנות והם עדיין ינצחו את דאלאס. אם קרי+קליי+גרין ינוחו, אז אני כבר מהמר על דאלאס.

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

אם הולכים לפי הסטאטעסטיקה אין היגיון לנוח מול דאלאס. אם כבר אז מול ספארס.

סיבה שניה שלא לנוח מול דאלאס היא הסיכוי שברבע האחרון סטאפ גרין וקליי ישחקו מעט או כלל לא.

בכל מקרה אין מצב שגרין וקרי יהיו מוכנים לנוח באחד משני המשחקים האלה. זה מנוגד לאופיים והם רוצים את התואר של המאזן הטוב מעולם. אם יסכימו למנוחה אז מול מינסוטה.

מתן גילור
8 years ago

מבחינת ההיגיון, רוני לוי אמור לתת להרכב הראשון של מכבי לנוח נגד מת"א, כי אחרי 3 ימים יש לו חצי גמר. בפועל, אם יעשה זאת, האוהדים ישרפו את המועדון 🙂

נתי
נתי
8 years ago

רן דווקא לפי הסטטיסטיקה הוא צריך לעלות הכי חזק מול דאלאס ולאפשר לכוכבים לנוח מול ספרס-גולדן השנה מול קבוצות גדולות מפרקת ונופלת מול נמושות

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

למה כוכבי מנצ'סטר יונייטיד וליברפול (במקרה ראיתי את המשחק הנפלא אתמול) משחקים ליגה וגביע תוך 3-4 ימים, ומכבי חיפה לא יכולים?

מתן גילור
8 years ago

לא קשור ליכולים, מנחם. קשור לזה שמשחק הגביע חשוב יותר, אז יש סיכוי שיעדיפו ששחקנים יבואו אליו יותר רעננים. כמו כן, ייתכן והוא יתארך ל-120 דק', אז קל וחמר.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

איך אתה מצליח לדחוף את חיפה לכל דיון ??

מתן גילור
8 years ago

ברגישות ובנחישות.

מייק
מייק
8 years ago
Reply to  גיא

הצליחו לנצח את מיאמי עם לברון וויד ובוש …
במשחק רגיל הם אולי לא יתאמצו אבל משחק שנטל ההוכחה איך היגיעו לאליפות מונח על צוארם הם יוכלו לנצח כל קבוצה גם עם מולם ישחק אלוהים מוסווה ל ….

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
8 years ago

כתבה מצוינת.

מתן גילור
8 years ago

תודה רועי.
שידור: טילים-זאבים – ערוץ לייב (58).
טורונטו-בוסטון המשחק המסקרן של הערב.

הייט-אשברי
8 years ago

לתשומת לב המשתתף מאיר אריאל :
אין לי מושג על מה חשב אדם סילבר כשערך את השיבוץ של משחקיה של ג"ס השנה . לא די בכך שהיא משחקת את מכסימום משחקי הבאק-טו-באק השנה , 20 במספר ( ס"א משחקת רק 17 כאלה ) , היא גם שובצה ב-2 משחקי החוץ שלה עם ס"א בבאק טו באק בערב השני – מחר אחרי דאלאס ולקראת סיום העונה הסדירה שוב בערב שני , הפעם אחרי ממפיס.
ס"א בתורה לא משחקת אף אחד מ-4 המשחקים שלה מול ג"ס העונה , בבית או בחוץ , בתוך באק-טו-באק .
עד כאן פינת המירמור .
ועכשיו לפינת ה"זה מה יש ועם זה צריך להתמודד" :
לולא ההפסד בדאלאס במשחק החוץ הראשון מולה , אני חושב שקר היה נותן מנוחה לשחקני מפתח גם במחיר ויתור על המשחק , כדי לתת מחר הצהרה בסן-אנטוניו . הבעיה היא שג"ס לא תרשה לעצמה הפסד נוסף בדאלאס . אז סטף לא שיחק , ואני לא מאמין שהוא ינוח הערב
( וגם לא גרין ) . היעדרם של איגי ואזלי גם הוא לא מוסיף . אני הייתי מעדיף לראות את סטף וגרין נחים הערב כדי לתת מחר הצהרה רועמת בס"א. אבל מכיוון שזה לא הולך לקרות ( אין על כך כל רמז באתרי הלוחמים ) , הרי שג"ס תנצח הערב בדאלאס , וזה יעלה לה לדעתי בהפסד 24 שעות אחר כך בקרב באלאמו.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

היי חבר, כן שמתי לב לזה, היות ואני בוחן את לוח המשחקים כל הזמן ובמשך כל השנה .
20 באק טוב באק זה ממש לא נעים אבל לדעתי זה מוערך יתר על המידה ולא מעט קבוצות מנצחות בבאק טו באק .
הייט אשברי יקר, אני מניח שאתה קצת לחוץ מהמשחק מחר ומכין כבר תירוצים למקרה שתפסידו( בצחוק בצחוק)
לדעתי גולדן סטייט תעלה בהרכב מלא ל2 המשחקים כאשר מה שמנחה אותה זה שבירת השיא של הבולס מ96.

עכשיו ברצינות? אתם מפחדים?? אני אומר לך למה אני שואל את זה, מכיוון שבהרבה מקומות ברשת ראיתי הצהרות של אוהדים מרחבי הליגה (לא של גולדן סטייט ןסן אנטוניו) שבטוחים שגולדן סטייט נותנת הצהרה מחר בטקסס . אז אולי יש לכם איזשהו פחד עמוק לאכזב את כל העולם ואחותו .
הצהרה רועמת? אתה חושב שאתם הולכים לתת הצהרה רועמת בטקסס?
אני יכול להיות זהיר בתחזית וכמובן שהכל יכול ויתכן שתביסו אותנו שוב .
אבל אחרי שאני קורא ושומע את התגובות של האוהד הממוצע ואחרי ששמעתי את סקיפ בייליס המתחנגל הזה שבכל פעם שהוא אומר מיי ספרס בא לי לתת לו סטירה עם הצד המעליב של היד , החלטתי לא לפחד ולצאת בהצהרה .
אנחנו הולכים לפרק לכם את הצורה . נגמרו המשחקים .
נתתם לנו 30 הפרש אצלכם בלי דאנקן והתחלתם להתעופף כל השנה כאילו אי אפשר לנגוע בכם ….יאללללללה בואו מכות ונסדר את זה על הפרקט ( לא באמת מכות כי בזה באמת אין לכם סיכוי ).

קארי, יותר גדול ממייקל, הקבוצה הכי גדולה אי פעם, גרין הפאואר הכי טוב בליגה , ספלאש בראדרס, הנוצצים, המענגים, אי אפשר עליהם ואין ספור סופרלטביים מקרית עקרון ועד סן פרנסיסקו .

אתם תתנו הצהרה ? אצלנו בבית? אנחנו הולכים לטחון אתכם מתחת לסל כאילו העולם נחרב מחר . פוסט אפים של למרקוס וטימי על דריימונד (הפושע בכאילו) והטרול האוסטרלי .
לאונרד הולך לעשות פאול אחד מתמשך ( איך אני מנחם??) על תומפסון וקארי .
ואם גרין מאנו ומילס יתפסו יום קליעה מבחוץ זה יהיה בבחינת לא נעים .
בקיצור, חבר, מחר בלילה יום הדין שלכם מגיע . התפקיד שלנו זה להנחית אתכם לקרקע שלא תחשבו שאתם בלתי נראים .
על הדרך ננסה להרחיק אתכם מהשיא של הבולס שחס וחלילה איזה סמארט אס כמו דריימונד יהיה חתום על שיא וינשל משם את מייקל .
נסתום גם לסקיפ בייליס את הפה הארור והמטונף שלו והכי חשוב ניתן לדוקטור לס לכתוב למחרת תירוצים מהודו ועד כוש למה הספרס ניצחה הפעם ( השופטים\קוואי\מפחדים מהפלח\מזל\שקר כלשהו )

רק מחמם את האווירה …הכל באהבה (:

שבת של שלום

עידו גילרי
עידו גילרי
8 years ago

סוף סוף מצאנו מטרה משותפת – לסתום לסקיפ בייליס את הפה.
חסר לאחת הקבוצות שלא תופיע למשחק. אנחנו נדרוש את הכסף חזרה.

הייט-אשברי
8 years ago

או קיי , טקסאס ריינג'ר , קבל תשובה :
האמת לאמיתה היא שלולא השנה המטורפת של קבוצותינו , וספציפית המירוץ של ג"ס לשיא של הבולס , המשחקים שנותרו בעונה בין ג"ס לס"א היו רק לפרוטוקול . בחצי השני של מרץ כולם כבר מתחילים לחשוב על הפלייאוף . אבל הניסיון המתמיד להמעיט מהקבוצה ההיסטורית שבמפרץ ס"פ יחד עם הניסיון להכניס לספר השיאים את המשמעותי מכולם , משמר אצלה מתח מתמיד .
אני אמשיך לחמם את האוירה , ואספר לך משהו קטן שספק אם תסכים איתו – לא חשוב מה יקרה ב-3 המשחקים שנותרו בינינו בעונה הרגילה – בגמר המערב , אם זה יתקיים השנה בין הלוחמים לדורבנות , ובהנחה של היעדר פציעות מהותיות ב-2 הצדדים , ג"ס לא תזדקק ליותר מ-6 משחקים כדי לשלוח אתכם לחופשת קיץ . הסיבה מתמצה במשפט אחד פשוט – הדורבנות לא יכולים לשחק התקפה ברמה של הלוחמים , ולעומת זאת הלוחמים ישחקו בסדרה כזאת הגנה לפחות ברמה של הדורבנות . הם מסוגלים , כשהם רוצים וצריכים , לשחק הגנה חונקת , והרכב ה-SBDS שלהם הוא ההרכב הקטלני ביותר שדורך השנה על המגרשים , והוא יכריע כל משחק צמוד לקראת סופו.

עידו גילרי
עידו גילרי
8 years ago

קודם שאיגואדלה יחזור לשחק וחוץ מזה אני חושב שאתה לא נותן מספיק קרדיט להתקפה של הספרס.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

חחחח חולה עליך מאיר
הצלחת להכניס לאווירה 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago

1+

עגל
עגל
8 years ago

מאיר באמת כל הכבוד לך אבל בקריאה יש לי הרגשה שאתה כמו גנרל ששולח אחרים להסתער קדימה . . .
דיברת עם פופאי, התייעצת עם טימי או עם מאנו, התקשרת לטוני? מה אתה מחמם אותם, ואולי הם בכלל רוצים לנוח במשחק הזה ולעצבן את כולם?

מייק
מייק
8 years ago
Reply to  עגל

לא רוצים לנוח חייים לנוח !
יש פלייאוף לנצח ומאד מדגדג בידיים לנצח עכשיו נכון ..אבל …
פעם היה לקבוצה באירופה מאמן מעצבן שהפסיד ביורוליג ובליגה את כל המשחקים החשובים …
איכשהו חא ברור איך התליח להשתחל עם קבוצתו לארבע הגדולות באירופה …
לא ברור למה לא מזמן פיטרו נאותו מקליבלנד אחרי שהוביל אותם לגמר הנבא …. שנה שעברה .
פופ לא פחות חכם …

עידן
עידן
8 years ago

מישהו יכול לשלוח קישור לבוסטון נגד טורונטו?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  עידן

אתה רוצה קישור עכשיו?

גלעד
8 years ago

פריוויו נהדר. תודה

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

הרסת אותי רועי.
8 משחקים זה מצומצם? אני בקושי נושם עם 6 🙂
פריוויו מצוין!
גם לי יש תחושה שהלוחמים מפסידים אחד משני המשחקים הקרובים אבל אין לי מושג באיזה מהם.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

זה היה רפרנס למה שדור כתב אתמול ש-8 משחקים זה יותר מדי

גור גולן
גור גולן
8 years ago

+1
רועי כל הכבוד

שגיא
8 years ago

השף פופוביץ עוד יפתיע את כולם ולא ירשום אף אחד למשחק מול גולדן.
המאבס ינצחו היום בהנחה שקרי&גרין לא ישחקו היום.
קר לא כזה שלא ירשום את כוכביו למשחק מול הספרס.

מייק
מייק
8 years ago
Reply to  שגיא

ישחקו ויפסידו בכל מקרה …
קאר צריך ללמד אותם לנוח על המגרש גם זו חוכמה .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

תודה על הפריוויו רועי . נהדר כרגיל (:

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
8 years ago

נערי הזהב ינצחו היום את דאלאס ויפסידו מחר לספרס.
מחזיק אצבעות לאורלנדו אבל לא מאמין שיצליחו לנצח את הצוררים.

Berch
Berch
8 years ago

פרוויו מצויין. אני מריח הפתעה….. מפילדלפיה 🙂

ברבור שחור
ברבור שחור
8 years ago

הלוחמים סותמים פיות העונה באופן סדרתי..ובנוסף לכל דבר טוב יש סוף – לצערי הספרס שלי כנראה יפסידו.בכל מקרה תהיה מלחמה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בוסטון – טורנטו המשחק החשוב של הערב.
תודה רועי

מייק
מייק
8 years ago
Reply to  מנחם לס

חשוב למי חשוב למה ….?
מה המשחק הזה כבר ישנה ?

המשגיח
המשגיח
8 years ago

תודה על הפריוויו

עומר קון
עומר קון
8 years ago

שאלה שלא קשורה לפוסט –
הגמר של אלוף האלופים היה כבר?

מתן גילור
8 years ago

שלילי. צריך לזכור שמדובר על אנשים מבוגרים, שהיו בשיאם בשנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת. הם צריכים מנוחה ארוכה בין משחק למשחק.

מוש השור
מוש השור
8 years ago

+1

מוש השור
מוש השור
8 years ago

חברים יש אתר חדש ומעולה לכל המשחקים ב FHD, עולה משהו כמו 50 דולר עד סוף העונה כולל פליאוף כמובן. אני עובד איתו בערך חודש והוא מצויין. אפשר לשלם בפיי פאל, נקרא REBORN4HDLIVE . תהנו

IDO
IDO
8 years ago

גם בחייפה נחים שבועיים בין שישי לשבת !

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

בשבוע הקרוב
מומי יגיע מושחז עם הלייקרס ויכה נמרצות את הבולבולס

שמייקל
שמייקל
8 years ago

חלאס דאלאס…גולדן הפסידו להם העונה וזה הספיק….
מאז המלחמה עם מקסיקו לא היו קרבות כמו שיהיו בקרוב בין הלוחמים לטקסס. גו קרי וקליי

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

מומי כבר לקח שעון מעורר למחר
ספרס – גולדן זה ה – משחק !!!

עידן
עידן
8 years ago

יש למישהו שידור לבוסטון נגד טורונטו בלי שהשידור נתקע. יתקבל בברכה

אני רק שאלה
אני רק שאלה
8 years ago
עידן
עידן
8 years ago

נתקע

מוש השור
מוש השור
8 years ago

חברים יש אתר חדש ומעולה לכל המשחקים ב FHD, עולה משהו כמו 50 דולר עד סוף העונה כולל פליאוף כמובן. אני עובד איתו בערך חודש והוא מצויין. אפשר לשלם בפיי פאל, נקרא REBORN4HDLIVE . תהנו

דקסטר
דקסטר
8 years ago

תודה מוש.. בודק את זה עכשיו.

אגב למה אין פוסט מתגלגל למכללות?
ועוד שאלה.. WTF קרה למישיגן סטייט?

עידן
עידן
8 years ago

יש למישהו שידור לבוסטון נגד טורונטו בלי שהשידור נתקע.

polani plony
polani plony
8 years ago
Reply to  עידן

stream2watch..יש שמה הכל רק צריך חיפוש קצרצר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

קארי. אין מילים.

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

תומפסון. 4-4 משלוש ב 5 דקות ברבע השני

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ווריורס נראית עייפה וגמורה

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago
Reply to  מנחם לס

איך אתה רואה את זה?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני רואה זאת בצורת משחקם. אחרי 55 שנות ציפייה ב-NBA גם אתה תצליח לגלות סימנים כאלה. הם סחוטים נפשית. אני עומד לכתוב על זה את הטור שלי

הייט-אשברי
8 years ago

או מנסה לשמור כח למחר . אבל בלי בוגוט בנוסף לאזלי ואיגי זה לא ריאלי לנצח בס"א .

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

זו אותה רגל שמתיוז נפצע בה כבר ?

הייט-אשברי
8 years ago

לא אותו מקום ברגל , והוא כבר בסדר .

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

שמעת משהו על בוגוט ?

הייט-אשברי
8 years ago

זו פציעה בבוהן הרגל . יש לו שם פציעות חוזרות . אין לי מושג כמה רציני .

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

תודה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אוקיי, ס"א מנצחים, אבל הם נראים לי סחוטים. משהו חסר שם לעומת משחקיהם לפני חודש

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago
Reply to  מנחם לס

לנצח כשאתה בכלל לא משחק זה לגמרי לא רע..

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

דאלאס ניסו, השופטים ניסו אבל קלי תומפסון קבר 10 שלשות ושבר את רוחם

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

רועי, יש עוד 14 משחקים. יש לי תחושה עמומה שהם הולכים לעבור את ה-68 נצחונות…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

מת על החוש הומור של קר : "אם היה לי את האומץ של פופ, אף אחד לא היה משחק מחר. אבל אני לא.."

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איפה אתה רואה את מסיבת העיתונאים?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

באחד הלינקים עם השדרנים ופרשני הבית של הווריירס.
אבל עכשיו זה קפץ לאיזה פרק של "המשרד" על בייסבול. יותר מדי ארוך – THAT'S WHAT SHE SAID !

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

פשוט טירוף מה שהלך שם….איך לעזאזל קארי קלע את השלשה ההיא מהפינה עם הקרש???? נו באמת זה כבר מגוחך…
ותומפסון בגלל לא נורמלי ! הוא פשט רצח את דאלאס בכל פעם שהיה צריך סל שיוציא להם את האויר . אלוהים שיעזור שלשה אחרי שלשה במהירות שחרור לא אנושית ומטר מאחורי השלוש.
הם הולכים להתעלל לי בקבוצה מחר . עדיף לנו לא לעלות בכלל .
למרות שאני מניח שהייט אשברי כבר הכין את התירוצים למקרה שיפסידו כי אין בוגוט . לא?? זה התירוץ המוכן ??
אבל כשדאנקן לא שיחק אז זה לא היה משמעותי והוא לא היה משנה את התוצאה . נו מילא אנחנו בישראל רגילים למוסר כפול .

בכל מקרה גולדן סטייט מדהימה . סטף קארי לא אנושי ותומפסון אחד הקלעים המדהימים שידע המשחק . ואאאאאו פשוט ואאאוו !!!
בכל פעם שאני רואה אותם אמת ההשתאות שלי עולה .

ראיתי גם את כל המשחק של טורונטו מול בוסטון . סקולה פשוט בער ברבע הראשון עם 17 נקודות . ובכלל אני חושב שעל אף כמות האכזבות מהראפטורס בשנים האחרונות אז השנה הם לבטח יותר חזקים יותר גם מהבחינה המנטלית וההגנה שלהם טובה מאוד .
עם כל הסימפטיה לבוסטון אני לא רואה אותם מאיימים באמת על המלכה .

מסתבר שהייתה ישיבת שחקנים ביוסטון מה שגרם לבברלי לצאת בהצהרה שמסכנה הקבוצה הבאה שתשחק מולם . אז זאת הייתה מינסוטה..לא מסכנה ולא נעלייים . בעיות ראש ואגו זה לא משהו שפותרים באסיפה אחת .

מחר יש את אחד הימים הכי מטורפים שאני זוכר מעונה סדירה .
כמות המשחקים האיכותיים עם עניין ומשמעות כזאת הרבה זמן לא זכור לי .
1:00 אינדי מארחת את אוקלהומה
1:30 אטלנטה מארחת את יוסטון
1:30 מיאמי מארחת את קליבלנד למפגש טעון ומסקרן
2:00 שיקאגו מארחת את יוטה במשחק הישרדות
2:00 ממפיס הפצועה והנואשת מארחת את הקליפרס לקרב פיצוצים חסר סיכוי
ואז ב2:30 בלאגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן סן אנטוניו – גולדן סטייט . כל מילה מיותרת .

אפשר שכבר יתחיל?

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

150+
לעניין התירוצים:
– אין איגי
– אין בוגוט
– בק טו בק
– מקאדו לא מסוגל לקבור דאנק פשוט

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

אה, ושכחתי את אזילי

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

הכל בטל ב60 ( אפילו ב70 לאור התצוגה מהלילה )
זה בכלל לא משנה מי יעלה. זה חוקים אחרים של כדורסל שרק גולדן סטייט יודעת לשחק.
יש להם שחקן שקולע 10 מ15 לשלוש והוא אפילו לא הקלע הכי טוב בקבוצה . מה זה החרא הזה ???
סטף קארי מתקרב אט אט לדרגה הגבוהה היותר שבן אנוש יכול לשאוף אליה . הלוא היא דרגת דובי גל .

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

בגדול מסכים איתך
הבעיה היא שאם הם תופסים ערב קליעה בינוני או גרוע, וזה קורה להם מדי פעם, הם כן צריכים את איגי והגבוהים כדי להיכנס פנימה

גיא
גיא
8 years ago

מאיר אריאל, אני מבקש מראש סליחה על הריח הרע של ההתנשאות שעלול לנדוף מהתגובה הבאה:
כשאתה כותב תגובות בסגנון טראש טוק של רג'י מילר (כמו בשרשור הנוכחי)
במקום תגובות מהזן היותר תוקפני,
אז תגובותיך הן מהיותר משעשעות, מעניינות, ואינפורמטיביות שיש באתר.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

נראה לי זעפרני מתחיל לכתוב את הפריוויו מעכשיו .

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

תודה רבה גיא…לקחתי לתשומת ליבי

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

אין תירוצים !

מחר הסמול בול של הווריירס מראה שיש לו את ה ביג בולס של הביזנס עם פלז'ר. גרין ב 5 יאמלל את הבתול בן 40 מאיי הבתולה, ויפזר ויפרע את הקוקיות והצמות של קוואי.

קארי יגרום לפארקר להיראות כמו עקרת בית נואשת.. למשל..
אווה לונגוריה.

דיוויד ווסט יעבור ל EAST לא לפני שהוא ידרוש את הכסף שלו בחזרה…

תומפסון יעשה מהמחית אשכים של מאנו ג'ינו' עוגיות אלפחורס

כן… מחר סאן אנטוניו למשך 3 שעות תהיה הדגדגן של העולם, וקצת אחרי המשחק המקדים היא תקבל את :
G SPOT WARRIORS- GSW

הייט-אשברי
8 years ago

לצערי , בהיעדרו של איגי אין לג"ס סמול בול קטלני.
אם אני סטיב קר , לפחות סטף ודריימונד לא משחקים מחר . אפשר ללכת ל-73 נצחונות גם עם הפסד . יומיים אחר כך משחקים במינסוטה , וזו קבוצה צעירה ואנרגטית שצריך לשמור לה כוחות.

מר אריאל – כשס"א שיחקה בינואר במפרץ , היא עשתה את זה אחרי 3 ימי מנוחה ( שיחקה לפני כן מול הלייקרס ). וחסרונו של דאנקן המזדקן , עם כל הכבוד , לא שווה לחסרונם המשותף של איגי, אזלי וכנראה גם בוגוט .

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

לא צריך גבוהים.. וכוח ושרירים זה לאנשים חלשים..

לפי דעתי אנחנו הולכים לראות התפוצצות של הקו האחורי, כשבהעדר משחק פנים יקבלו אור ירוק ורישיון להרוג מ 3 יותר מאי פעם.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
8 years ago

אז כנראה אנחנו מבינים את המשחק שונה . הכל בסדר .
בוגוט ואיגי לא שווים להשפעה של דאנקן על הספרס גם ב2035 אז מבחינתי המשוואה הזאת מופרכת מיסודה .
חוצמזה מה אני קורא בין השורות? השלמת עם ההפסד או שזה קטע להנמיך את הלהבות בכדי שההפסד יהיה פחות כואב?
בחייאת הייט אשברי אל תהיה תבוסתן זה ממש לא הולם אותך ואת קבוצתך המתיימרת לשבור שיא היסטורי .

הבן גלוח הראש …אני זז לישון כרגע אבל כשאתעורר ואומר מודה אני לפניך ולך על כל החסד והאמת, אשתה את הקפה בכיף ואספר לך בדיוק על הצינור שהחברה מהמפרץ הולכים לקבל…
Stay tune pal

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

יא חמוד… יש לך מזל שאני לא מדבר על כסף בשבת.. למה הייתי מציע לך התערבות..

אבל איך לימדו אותנו בביסל"ש…לכל שבת יש מוצאי שבת !

לכן אם צאת 3 כוכבים בשמיים, אתה יותר ממוזמן להכניס לקופה 100 תפוחים… ואם עוד תספיק לתפוס באיזה התקף מאניה, כמות התפוחים תוכל לעלות עד שתוכל אולי להכין לך איזה נקטר אלים או סיידר צונן..

אני כבר מתחיל להרים ראשי אל על ולסרוק את הרקיע.. איזה באסה שנוגה לא נחשבת.. סמיילי

המשגיח
המשגיח
8 years ago

שאלה: קראתי כבר במספר מקומות (כולל פה כמובן), שפורטלנד היא הקבוצה שאף אחת מהטופ-4 לא רוצה לפגוש בסיבוב הראשון במערב.

למה לא יוסטון? נכון, יש לה עונה גרועה, אבל למה שמשהי תרצה לקבל אותה בסיבוב הראשון? מדובר באותה קבוצה פחות או יותר שהגיעה לגמר המערב, עם סופרסטאר מוכח, סנטר על לשעבר שיכול להתעורר בפלייאוף, צוות מסייע טוב, ועכשיו יש לה גם סקורר מהספסל (ביזלי).

אם הרוקטס מצליחים לפגוש איכשהו את הקליפרס או אוקלהומה, יש להם סיכוי לעבור.