הטור היומי: בוסטון הגיעה לרווייה. עתה היא זקוקה לכוכב / מנחם לס

חזיתי הערב כמעט ללא הפרעות בהשפלה שה-OKC  חתמה על הבוסטון סלטיקס בביתה  (טוב, פה ושם הגנבתי מבט לטיווי לראות מה הרפובליקאים הממוסדים מתכוננים לעשות כדי למנוע מדונאלד טראמפ  להשיג את מועמדות המפלגה הרפובליקנית, דבר שאם יקרה חס וחלילה – מניעת בחירתו ע"י 'קניית צירים'  – יתחיל כאן מהומות שהפרעות בוואטס היו כאין וכאפס לעומתם כי משמעות הדבר הוא שה'רפובליקן נשיון' בחר בו – העם הרפובליקני בחר בו – אבל המפלגה חושבת שציריה יודעים טוב יותר מהעם במי לבחור)

נזכרתי במאמרו של שון פאול, אחד מכתבי ה-.NBA.COM היותר טובים שכינה את הסלטיקס "קבוצה של ארוחת ערב המורכבת מכמה מנות ראשונות, אבל חסרת מנה עיקרית".

מה ראיתי הערב? ראיתי קבוצה הדומה לארוחת ערב מלאה במנות ראשונות, אבל חסרה מנה ראשונה. קבוצה שאינה אסל ואינה באסל. קבוצה ללא כוכב לגיטימי, אלא אם-כן מישהו כאן מתעקש לכנות את אייזיה תומאס 'כוכב'.

ביום רביעי היה להם ניצחון מרתק על הקליפרס 134-139. הערב הם הפסידו לת'אנדר 130-109 במשחק שתוצאתו משקרת: 30-35 הפרש היה נותן תמונה אמיתית יותר על המשחק שראסל ווסטברוק וקווין דוראנט ישבו בו בחוץ כל הרבע הרביעי (או כמעט כל הרבע).

OKLAHOMA CITY THUNDER (46-22)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
K. Durant F **29:51 9-19 2-5 8-9 +30 1 6 7 9 3 0 1 2 0 28
S. Ibaka F 23:40 5-11 2-4 2-2 +11 1 1 2 0 2 2 1 0 0 14
S. Adams C 20:15 2-3 0-0 1-2 +12 2 6 8 1 1 1 0 0 0 5
A. Roberson G 17:32 2-2 0-0 0-0 +20 1 3 4 0 2 0 0 1 0 4
R. Westbrook G 26:09 8-16 4-7 4-8 +15 1 4 5 5 1 3 2 0 0 24
K. Singler 23:01 4-7 0-2 0-0 -3 0 2 2 1 3 1 1 0 0 8
E. Kanter 25:44 7-15 0-1 3-3 +5 7 5 12 1 3 0 2 1 3 17
R. Foye 28:04 4-6 3-5 2-2 -6 0 4 4 0 4 0 1 0 0 13
C. Payne 21:39 2-8 0-2 2-2 +6 0 4 4 4 4 0 2 1 0 6
D. Waiters 11:05 1-5 1-2 2-2 +4 1 0 1 0 1 0 0 0 0 5
A. Morrow 06:53 2-3 0-1 0-0 +1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4
N. Collison 04:06 0-0 0-0 0-0 +6 2 1 3 2 0 0 0 0 0 0
N. Mohammed 02:01 1-1 0-0 0-0 +4 0 1 1 0 0 0 0 0 0 2
Total 240 47-96 12-29 24-30 16 37 53 23 24 7 10 5 4 130
49.0% 41.4% 80.0% TEAM REBS: 11 TOTAL TO: 10
BOSTON CELTICS (39-29)
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
M. Smart F **22:45 1-10 0-4 0-0 -15 3 4 7 1 3 1 1 0 3 2
A. Johnson F 24:41 5-7 0-0 1-1 -10 5 7 12 5 2 0 1 1 0 11
J. Sullinger C 19:54 6-12 0-0 0-0 -12 2 2 4 0 2 0 1 0 0 12
A. Bradley G 26:15 5-11 0-1 4-5 -19 1 1 2 2 3 1 1 0 0 14
I. Thomas G 29:01 11-19 3-4 4-5 -17 0 2 2 1 1 0 3 0 0 29
K. Olynyk 21:40 1-7 0-2 6-7 -22 1 3 4 1 1 0 1 0 2 8
E. Turner 20:52 2-6 0-1 0-0 -21 0 1 1 1 3 0 0 0 0 4
J. Young 22:26 0-3 0-3 0-0 -5 1 1 2 2 3 1 2 0 0 0
T. Zeller 18:09 5-9 0-0 6-6 -3 1 2 3 0 3 0 0 2 0 16
C. Clarke 00:02 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0
T. Rozier 14:40 1-3 1-1 2-2 +4 1 0 1 3 1 0 0 0 0 5
R. Hunter 10:42 1-3 1-3 0-0 +8 0 2 2 1 0 1 0 0 0 3
J. Mickey 08:54 2-3 0-0 1-1 +7 1 1 2 0 0 0 0 1 0 5
Total 240 40-93 5-19 24-27 16 26 42 17 22 4 11 4 5 109
43.0% 26.3% 88.9% TEAM REBS: 5 TOTAL TO: 11

 

בוסטון יושבת במקום חמישי במזרח והיא תעשה כנראה את הפלייאוף  (אם כי 3 -4 הפסדים והכל יכול להתערער), אבל זוהי קבוצה שבמבנה הנוכחי שלה לא הולכת לשום מקום.

הרבה טוענים שהם קבוצה מאומנת טוב ע"י מאמן מצויין, בראד סטיבנס. הם נלחמים, הם ממושמעים, הם נלהבים, והם נותנים כל מה שיש להם. עבורם 'THE TEAM IS NUMBER ONE!'

אתם יודעים מה הם מזכירים?

קבוצה כמו צפון קרולינה או דיוק, או מישיגן סטייט,  רק אישית, אחד לאחד,  טובה יותר.

לבוסטון מחכות כל מיני בחירות דראפט והשד יודע מה עוד – דדי! איפה אתה? לאן נעלמת? – אבל אלה תהיינה עוד מנות ראשונות.

איך אמר עליהם ג'ון וול?.

“They got great pieces,” Wall said. “Everybody is stepping up and playing a big role. Isaiah being a first-time All-Star and well deserving. Brad Stevens is a heck of a coach. They’re a great defensive team and for the first quarter they get off to a good start and do a great job of turning you over. When they get a lead, it’s kind of hard to come back because they get into a rhythm.

הכל טוב ויפה. כפי שאמרתי, חלקי תשבץ המתאימים ומשחקים משחק קבוצתי נאה ונכון. אבל הם לא יגיעו לשום מקום מלבד אולי שלב ראשון בפלייאוף ללא לפחות כוכב גדול אחד. שניים טובים יותר. תראו, גם אני אוהב את בראד סטיבנס כמאמן. הוא עשה עבודה נהדרת ב-BUTLER והוא עושה עבודה טובה בסלטיקס. הוא טכנאי מעולה ב-X וב-Y, איש מחשבים, מאמין באנליטיקס, ולמרות פני התינוק שלו יש לי רושם שהוא ממזר גדול מאד. הוא גם נראה לי COMFORTABLE IN HIS OWN SKIN, ז"א לא מנסה להיות מי שהוא לא, ובעל ביטחון עצמי ויציבות נפשית. לפחות כלפי חוץ.

אבל הערב הוא ישב בודד כזה, מסכן, לא יודע מאין יבוא עזרו. כל ה-X וה-Y לא עזרו לו, וכן כל המלחמה, התעוזה, ו-"הקבוצה לפני הכל" שהוא המוטו שלו ושל שחקניו עם קולקציה של מנות ראשונות תגיע רק עד כאן, וזה ידוע.

מה שהסלטיקס היתה צריכה הערב זה השחקן ששיחק מהעבר השני, ושמו קווין דוראנט. לא רק זאת, אלא שב-SESSION עם העיתונאים מעיר השעועית הוא אמר להם: "I LIKE BOSTON A LOT. היא אחת הערים המועדפות עלי!".

הוא הוסיף, "אני לא יכול לחכות לשחק כאן. IT HAS BEEN AWHILE!".

בגלל פציעות בדיוק בזמנים שהת'אנדר היו צריכים לשחק בבוסטון משחקו האחרון היה שם בעונת 2012, משחק בו קלע 26, שתיים פחות מהערב. "יש לכם את הקהל שלדעתי הוא מס' 1 בכל הליגה, ואני מכיר את ההיסטוריה והמסורת. כאן זה כאילו ה'מכה' של הכדורסל וזה כבוד לי לשחק כאן!".

היי, קווין, האם התכוונת כשחקן מן השורה?

לסלטיקס יהיה מספיק כסף תחת תיקרת השכר לשלם לו. יש לו גם מין 'אח קטן' (ששמר עליו די הרבה הערב) מרכוס סמארט, ששיחק באוקלהומה סטייט והתחבר לקווין.

הוא אפילו אמר, "יש לכם קבוצה טובה וצעירה. אני מאמין שלקבוצה יש עתיד!".

קווין, יש עתיד, אבל רק אתך!!! (ואני יודע שהסיכויים אינם רבים, אך היו דברים מעולם, והסלטיקס ה-י-א אחת מהאפשרויות).

אם לא קווין דוראנט, אז דני איינג' חייב להביא כוכב גדול אחר או שקבוצתו תמשיך להשתחק בבריכה של בינוניות.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
76 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא
גיא
17/03/2016 5:47:33

אני לא יכול לחשוב על יעד טוב יותר לדוראנט מבוסטון –

א. בוסטון היא מקבוצות הפלייאוף הבודדות שאם יגיע אליהם, יחשב מידית לכוכב מס' 1 של הקבוצה ללא עוררין, וזאת ללא התווית של "הצטרף לכוכב אחר" (מה שללא ספק יקרה אם יחתום בגולדן סטייט או אפילו בוושינגטון)

ב. בוסטון היא גם מהקבוצות הבודדות שלא צריכות להקריב הרבה מיכולתן הנוכחית בשביל להחתים את דוראנט (יש לבוסטון בשנה הבאה מספיק מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להחתים את דוראנט על מקסימום בלי להזדקק להיפטר מחוזים קיימים)

ג. בוסטון תאפשר לדוראנט, אולי לראשונה בקריירה שלו, לשחק תחת מאמן מצוין, כזה שהוא גם מאמן מוכשר, וגם אהוד על שחקניו.

ד. לבוסטון, אחרי שתחתים את דוראנט (אם וכאשר), יהיו המון כלים לבצע שינויים נוספים בקבוצה על מנת להתחזק:
המון חוזים נוחים, וחשוב מכך – בחירות דראפט איכותיות: בחירת סיבוב ראשון שהם מקבלים מברוקלין, בחירת סיבוב ראשון שהם מקבלים מדאלאס, בחירת הסיבוב הראשון שלהם, בחירת סיבוב ראשון של מינסוטה (מוגנת 1 – 12) שכנראה תהפוך לבחירת סיבוב שני שתצטרף לעוד 4 בחירות סיבוב שני (אפשר למלא חצי רוסטר רק מבחירות הדראפט שלהם השנה)

Ish
Ish
17/03/2016 6:30:53
הגב ל  גיא

א. לא נראה לי שמישהו יאמר משהו בסגנון של הוא הצטרף לקבוצה עם כוכב אחר על דוראנט במקרה שילך לוושינגטון, בהתחשב בזה שהוא עוזב את ווסטברוק בשביל לעשות זאת. למעשה מלבד גולדן סטייט, סאן אנטוניו וקליבלנד, לא נראה לי שיש יעד בו הוא ישמע ביקורת מסוג זה

ב. יש די הרבה קבוצות שיכולות להרשות לעצמן להחתים את דוראנט בלי להפסיד שום דבר חשוב. ועם התקרה המטפסת זה ממש לא מפחיד אף GM(לא שלהחתים אחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה על חוזה מקסימום אי פעם הפחיד מישהו).

http://www.basketballinsiders.com/nba-am-who-should-have-serious-2016-cap-space/

יש כמה יעדים שיכולים בקלות להיות יותר אטרקטיבים מבוסטון במחינה זו.

ג. זה כנראה נכון. אבל לך תדע, אולי במקרה לא הערכנו נכונה את ברוקס ואולי OKC לא אמרו את המילה האחרונה שלהם השנה עם דונובן.

ד. זה נכון אבל בכל מקום בו דוראנט יהיה יהיו ווטרנים שרוצים לבוא לחתום על הזדמנות לאליפות במינימום.

סיבות לא ללכת לבוסטון

1. בוסטון בעונה של overachieving בדומה לאטלנטה של שנה שעברה. הם פחות טובים ממה שהם מראים, ולא שמה שהם מראים הוא כזה מרשים.

2. כיוון שאין לבוסטון שחקנים ממש גרועים אז הדקות של דוראנט באות על חשבון שחקן לא רע בכלל וההבדל בשיפור בינו לבין דוראנט קטן מבמקרה בו דוראנט נוסף במקום בו יש חור במשבצת שלו או אפילו רק חור במחליף בעמדה זו. זה מקטין את מרווח ההשתפרות של הקבוצה. בוסטון לא מסוגלת להשתפר מספיק בשביל להיות קונטנדרית רק ע"י הוספת דוראנט. הם יצטרכו מהלכים נוספים שיביאו שלם שדרוג בעוד עמדות. הנקודה הזו עשויה לפגוע בתלכיד האנושי שנבנה שם סביב זהות הקבוצה שנבנה שם.

3. יש לו אופציות טובות יותר. להשאר בOKC לדוגמה (אם ווסטברוק חותם לו בדם או בסכום משכורת החוזה הבא שלו שהוא נשאר).

צביקה
צביקה
17/03/2016 6:55:21

אני כבר כתבתי על זה מזמן באיזה תגובה. זה יכול להיות משהו נפלא.

נתן גולד
נתן גולד
17/03/2016 6:59:34

אם דוראנט חותם ואז בוסטון יכולים להשיג סנטר עילית בטרייד (אני הייתי הולך על קאזינס) בוסטון היא קונטנדורית והקבוצה החזקה במזרח.

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 14:56:47
הגב ל  נתן גולד

בבוסטון מדברים הרבה גם על קאזינס

שמייקל
שמייקל
17/03/2016 18:25:30
הגב ל  מנחם לס

לא קאזינס. ווייטסייד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
17/03/2016 7:10:57

אפשר לכתוב כתבה איך דוראנט מתאים לכל אחת מ 30 קבוצות הליגה.
בכל אופן התיזה של הד"ר (זה שלא אוהב שקוריפ לו לס) היא סופר נכונה
דני איינג יודע זאת היטב , בינתיים זה לא הצליח לו.
איינג יחכה להגרלת הלוטרי, אם בוסטו בוחרת 3 ומעלה הוא ינסה לסחור בבחירה יחד עם נכסים אחרים, כך שהשינוי יכול להיות כבר הערב הדראפט.

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 14:58:21

אתה יכול לקרוא לי דוק, מנחם, דוקטור, או 'המבין האמיתי'

מייק
מייק
18/03/2016 19:07:54
הגב ל  מנחם לס

אם היית מבין שכדורסל הוא משחק קבוצתי אז כבר אז היי מבין שאין שום סיכוי שחיבור בין דוראנט לבוסטון יעבוד .
הוא לא יעבוד למה ?
נסה לחשוב על כך ולענות לי אולי תצליח להפתיע ?

רועי ויינברג
17/03/2016 7:19:59

אתה צודק, אבל אם ג'יי קראודר, הסמול פורוורד האנדרייטד המטורף של בוסטון, היה משחק זה היה משחק הרבה הרבה יותר צמוד.

נתנאל
נתנאל
17/03/2016 13:03:28

+1000

קראודר הוא הדבק שלהם, תמיד עושה את הפעולה הנכונה ובעיקר מעלה את ההגנה הקבוצתית בשלוש דרגות. במשחקים שהוא גם טוב בהתקפה (לרוב הוא סביר פלוס, ממש לא רע), מאוד מאוד קשה לנצח אותם.

חוצמזה לא חידשת כלום מנחם…

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 14:59:33
הגב ל  נתנאל

אני חייב לחדש? כל מה שעלי לעשות זה למלא שטח!

נתנאל
נתנאל
18/03/2016 23:19:18
הגב ל  מנחם לס

הרגלת אותנו לטוב…

רועי ויינברג
רועי ויינברג
17/03/2016 15:20:38

איך אני יכול לעזור?

k_700
k_700
17/03/2016 8:00:54

יש מצב ממש גדול שאם הייתי אוהד בוסטון שמסתכל על הסגל של הקבוצה שלי, על היכולת של איינג' לזהות בחירות דראפט טובות ובעיקר על דוראנט מהצד וכשאין שום מצב שהוא האמת יבחר להגיע לעיר שלי- פשוט הייתי מתאבד או מתחיל לחשוב על המקום הכי גבוה בעיר לקפוץ ממנו ראש.

ברצינות , בוסטון מבחינתי נמצאת כמעט במצב הכי גרוע שאוהד ספורט אמריקאי יכול לחשוש ממנו.

בכל יום בשנה עדיף להיות במצב המחראתי של הלייקרס, פיניקס, מינוסוטה מאשר במצב שלהם.

avri
avri
17/03/2016 9:16:39
הגב ל  k_700

Aahhhmmmm….

יואל
יואל
17/03/2016 14:21:32
הגב ל  k_700

+ 100
K 700 בחיית זומזום תן שחטה ממה שאתה מעשן.
דפוק זאת מחמאה.אתה קצת חולה נפש(נראה לי סקיזו)דובי קליינט לספה שלך

גור גולן
גור גולן
17/03/2016 8:02:02

תודה מנחם! אני חושב שאלה צודק לחלוטין. דוראנט מתאים להם כמו כפפה אבל יהיה עליו מלחמה קשה בקיץ!
אני לא חושה שהוא יירצה להגיע לבוסטון אבל זו אופציה רצינית מבחינתו.

k_700
k_700
17/03/2016 8:03:59
הגב ל  גור גולן

אפילו לא אוםציה לצחוק עליה, בעצם כן כמומשהוא בערך צחק ממנה בראיון הזה.

גור גולן
גור גולן
17/03/2016 8:11:39
הגב ל  k_700

לדעתי זה כן אופציה רצינית

צביקה
צביקה
17/03/2016 8:58:20

K – למה לא? מה רע באפשרות הזאת? מה עושה אותה מופרכת בעינך? קודם כל ברור שכדאי ללכת למזרח. עכשיו במזרח מה רע בבוסטון (מלבד הקור?) גם מבחינת כדורסל, ארגון, הנהלה, מאמן, סגל, וגם מבחינת העיר והמדינה, הכל לגמרי סבבה.
כל קבוצה שהוא ילך אליה במזרח, והוא ידאג לפני כן שהיה לה סגל מספיק טוב, והוא ידאג, תהיה כל שנה בנים הקרובות בסיכוי גבוה בגמר המזרח.

avri
avri
17/03/2016 10:41:28
הגב ל  צביקה

אין שום דבר רע בבוסטון, קיי בחיים שלו לא היה שם ואין לו מושג איזו באיזה עיר נהדרת מדובר. אמנם קר בחורף אבל הוא מוושינגטון והטמפרטורה לא כזאת שונה.

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 15:02:56
הגב ל  צביקה

גם בניו יורק קר (לא פחות) ובכ"ז היא הלב של העולם

עגל
עגל
17/03/2016 16:46:26
הגב ל  צביקה

K הוא אוהד לייקרס, זה ההסבר הפשוט

ת'אנדר
ת'אנדר
17/03/2016 9:48:28

אתם באמת חושבים שלדוראנט יש סיכוי גדול יותר לזכות באליפות עם בוסטון? או עם הלייקרס? או עם הוויזארס?
אין לו היום סיטואציה של קבוצה שתביא לו סיכוי גבוה יותר לזכות באליפות. זה לא כמו שהיה עם לברון, שבנו קבוצת כוכבים במיאמי..

ההימור שלי הוא כזה –
אם לא עוברים סיבוב ראשון (ואין סיכוי שזה קורה): דוראנט עוזב.
אם מגיעים לגמר מערב ומעלה – דוראנט נשאר.
אם נופלים בסיבוב השני – זה ההימור האמיתי. אני חושב שגם אם יפלו מול כנראה הספרס בסיבוב השני, דוראנט ישאר.

Smiley
Smiley
17/03/2016 12:43:28
הגב ל  ת'אנדר

לא יודע אם סיכוי גבוה יותר, אבל הדרך לגמר במזרח קלה יותר מאשר במערב (אבל זה יכול להשתנות).

גלעד
17/03/2016 10:08:05

כמו שרועי ציין ג'יי קראודר (אולי השחקן הכי טוב של הלטיקס העונה ובטוח הכי חשוב להם הגנתית) לא שיחק וסמארט וג'רבקו לא יכולים אפילו להפריע לדוראנט (בפריוויו הימרתי עליו שיגיע ל-40 אבל העדיף לנוח).

המצב של בוסטון נהדר. יש להם המון מקום מתחת לתקרת השכר (תומאס, קראודר ובראדלי, שלושת השחקנים הכי טובים שלהם חתומים על חוזים ארוכים ונוחים מאוד) ואת בחירות הדראפט של ברוקלין ל-3 שנים (!) בלי לדבר על עוד מלא בחירות דראפט אחרות ושחקנים צעירים וטובים.

לגבי להגדיר אותם, זאק לואו עשה את העבודה הכי טובה כשכינה אותם "צבא האפשרויות השלישיות" (באנגלית זה נשמע יותר טוב)

Berch
Berch
17/03/2016 10:22:58

ניתוח מעניין…. מעניין אם הם יצליחו להתעלות גם בלי כוכב.
רק שלא יביאו את כרמלו

avri
avri
17/03/2016 10:35:35

1. הלוואאאייייי.

2. תסריט של דוראנט חותם בבוסטון + סקרמנטו מחליפה את בוגי בעד ערימת בחירות דראפט הוא מאוד הגיוני מבחינה ראציונאלית. כי בוגי וסקרמנטו נמצאים בסוג של דד אנד ולא נראה שהם יעלו אי פעם דרגה לקבוצת פלייאוף לגיטימית, כי לבוסטון יש מה לתת בעדו, וכי גם דוראנט וגם בוגי ירוויחו מאוד מלשחק, בפעם הראשונה בקריירה, בקבוצה בריאה (מכל הבחינות), עם שיטה ועם מאמן.

3. א ב ל, לצערי זה בחיים לא יקרה. הבעלים המוזר של סקרמנטו לא ישחרר את בוגי בעד שום מחיר שבעולם (ואולי בצדק, כי האופציה זה בניה מחדש). גם דוראנט (לצערי) לא יחתום בבוסטון כי כוכבים בסדר גודל שלו חושבים על לגאסי ועל תדמית, אז או שהוא ישאר בבית (אוקלהומה) או שהוא יחזור הביתה (וושינגטון). אין שום אופציה אחרת (תשכחו מהשטות הזו על גולדן סטייט).

4. גם אם זה לא קורה, לא קרה כלום. יש לבוסטון קבוצה צעירה ומבטיחה, החבר'ה (והאוהדים) נהנים, אין לחץ. נחכה ונראה מה יבוא בדראפט – אולי הכוכב הבא שלנו זה דווקא סימונס או אנגראם שישבו על חוזה רוקי בעתיד הנראה לעין.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2016 14:46:18
הגב ל  avri

ששחקני NBA יפסיקו לחשוב על לגאסי, זה חרא של אוטו היום. עדיף שיתחילו לחשוב על קבוצה שתמקסם את היכולות וסיכויי ההצלחה שלהם, ואת המורשת שישמרו לרבין וגנדי.
נכון שקשה לשמור על פרופורציות כשאתה מרוויח עשרות מיליוני דולרים בגיל 20 +, אבל דחילק, הם כולה אנשים גבוהים עם קואורדינציה טובה, לא החברה שפיתחו את פרוייקט מנהטן.
דרך אגב, גם בשטות הזו אני מאשים את להפלופ. מאז שהוא התחיל את הדיבור הבלתי פוסק שלו על 'סטודנט של המשחק' וכו', כבר לא מספיק להיות כדורסלן על

ובכל הקשור לפוסט: כן!! החיבור בין הקבוצה האהובה עליי לאחד מהשחקנים החביבים עליי היום, זה כמו לגלות מעודדת של הלייקרס בכניסה לבית שלך, ואז היא שואלת אותך אם היא יכולה להזמין עוד כמה חברות…

avri
avri
17/03/2016 16:10:20

לאבא שלי היה לגאסי בשנים בהן קיבלתי רשיון נהיגה ואולי זאת הנוסטלגיה מדברת אבל זה האוטו שהכי נהנתי לנהוג בו עד היום.
בהצלחה עם המעודדות של הלייקרס – הדבר החיובי היחיד שיש למועדון הזה להציע.

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 18:51:11

אני נגד 'מעודדות'. אני בעד מעודדת אחת היום. מעודדת שנייה מחר. וכו' עד שנן ניגמרות (או אני ניגמר)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2016 20:25:48
הגב ל  מנחם לס

אתה מזכיר לי את הבדיחה על שני השוורים על הגבעה, שרואים עדר פרות למטה. הצעיר אומר: בוא נרוץ למטה ונתפוס אחת מהם, המבוגר עונה לו: בוא נלך לאט לאט, ונתפוס את כולן. חוכמת בעלי הנסיון, כנראה.
בכל מקרה, בפנטזיות אישתי מרשה לי מה שארצה, גם כמה מעודדות יחדיו.

יוסי
יוסי
17/03/2016 10:44:56

המקום תפור לדוראנט , אם באמת מעניין אותי אליפות בוסטון זה המקום הכי נכון מכך הבחינות … מאמן מצויין גנרל מנגר צעירים סגל תקרת שכר והוא רק צריך לשים תכדור בסל כמו שהוא יודע הכי טוב

אסף
אסף
17/03/2016 11:13:13

בוסטון ופורטלנד זה שתי הקבוצות הכי אטרקטיביות מבחינתי לכוכבים פנויים בקיץ, קב׳ צעירות ומוכשרות, לפורטלנד אפילו יש סופרסטאר שכבר הוכיח שיכול לשחק לצד שחקנים בכירים אחרים ולשתיהן עוד יש פוטנציאל התפתחות ומקום ליותר משחקן אחד שישדרג את הסגל

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
17/03/2016 20:04:45
הגב ל  אסף

פורטלנד רק יכולה לחלום שכוכב יבוא אליה, עיר של מסוממים.

אסף
אסף
18/03/2016 11:39:36

מסוממים או לא יש להם לא מעט להציע לכוכב בסדר גודל של דוראנט נניח

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 13:10:58

בוסטון תפורה לדוראנט ובמזרח הוא לא יצטרך לפגוש את הווריורס עד הגמר.

כל מי שאומר שקאזינס יכול להפוך את בוסטון לקונטנדרית (גם אני חשבתי ככה) שיצפה במשחקים של סקרמנטו ולא רק יסתכל על הסטטיסטיקה שלו. ההשפעה שלו על הקבוצה היא זוועתית. ההתנהגות שלו נוראית והיא חלק מרכזי בהגנה המבישה של הקינגס. לגעתי כל מרום שהוא יעבור אליו הוא יעשה יותר מדי בעיות

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 13:21:39

לדעתי כל מקום

עגל
עגל
17/03/2016 13:52:00

נכון

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 15:06:29

אבל בבוסטון יהפכו את קאזינס לאדם חצי נורמלי

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 16:45:39
הגב ל  מנחם לס

לא מאמין. צפיתי בהרבה משחקי סקרמנטו השנה וההשפעה הרעה של קאזינס על הקבוצה זועקת לשמיים. מערכת כמו בוסטון תיהרס לגמרי כשמישהו כזה יגיע. הכישרון שלו מפחיד אבל זה מוגזם

avri
avri
17/03/2016 16:12:46

בוגי כרגע שחקן כבוי שמשחק בסביבה הרסנית לאדם עם מבנה אישיות כמו שלו. זה יכול להשתנות בבוסטון. חבל רק שגארנט כבר לא שם ללוות את התהליך.

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 16:47:43
הגב ל  avri

לא יודע אם צפית במשחקי סקרמנטו השנה אבל לדעתי קאזינס הוא זה שיוצר את הסביבה ההרסנית הזאת. במקום הקינגס אני עושה טרייד כי איתו הם לא יגיעו לפלייאוף

Smiley
Smiley
17/03/2016 13:11:42

גם עוזי חיטמן ז"ל לא יגשים להם את החלום

עגל
עגל
17/03/2016 13:54:34

הלוואי שדוראנט יעבור לבוסטון. אבל זה לא יספיק, צריך עוד שחקן מוכח אחד לפחות ולא הייתי קופץ על קאזינס, למרות שהוא סקורר בלתי רגיל, כי הברגים שלו רופפים ודוראנט לא יסתדר איתו. יחד עם דוראנט הם צריכים איזה דיאנדרה ג'ורדן כזה או את קווין לאב.
לעזוב את אוק' ולעבור לפורטלנד? ליליארד זה ווסטברוק 2.0 אז מה עשינו כאן?

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 15:08:44
הגב ל  עגל

בבוסטון תמיד 'יישרו' עקומים. אתה מגיע לסלטיקס ומיד הופך לשחקן נורמלי, קבוצתי, וחלק מהשלם (פיט מרביץ' הוא רק דוגמא אחת. אפילו אייזיה תומאס התיישר שם). קמבה וולקר היה נורמלי כל זמן שנשאר בסלטיקס.

עגל
עגל
17/03/2016 16:50:28
הגב ל  מנחם לס

אפילו רונדו היה נורמלי שם במשך שנתיים תמימות

Ish
Ish
17/03/2016 17:18:01
הגב ל  מנחם לס

על מי אתה מדבר?

קמבה בשארלוט כל הקריירה.

אנטואן? הוא היה דפוק גם בסלטיקס.

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 16:51:21
הגב ל  עגל

אם דוראנט יעבור לבוסטון זה ייצור גל שייגרום לשחקנים טובים אחרים לרצות להצטרף. בנוסף, לבוסטון יש ערימה של חוזים נוחים ובחירות דראפט בשביל להשיג לדוראנט את הצוות המסייע.

אם דוראנט עוזב את אוקלהומה הוא יעבור למזרח. שם אין את הווריורס והספרס ויש רק את הקאבס ויהיה לו יותר קל

Ish
Ish
17/03/2016 17:20:52

אתה בכצם אומר שמה שיש שם עכשיו לא טוב וצריך להחליף אותו אז למה שדוראנט ירצה לבוא לשם.

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 18:25:29
הגב ל  Ish

ממש לא. בבוסטון יש קבוצה טובה ואם דוראנט יגיע בקיץ אז הם יהפכו לסוג של קונטנדרית. אם הם ירצו להיות אפילו פייבוריטים במאבק על האליפות הם יצטרכו עוד איזה סייד קיק (אולי ווייטסייד) ויש להם מספיק בחירות דראפט וחוזים נוחים בשביל להשיג מה שהם צריכים בלי לרוקן את הקבוצה

Ish
Ish
17/03/2016 20:36:26

אז הם צריכים להוסיף שני חוזי מקסימום בשביל להיות קונטנדרים?

כרגע תארת כל קבוצה בליגה שהיא לא כבר קונטנדרית או פילי.

Ish
Ish
17/03/2016 20:37:18

נראה לי אגב שאין להם אגב את המקום בתקרה לשלם את זה.

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 21:31:34

לא. מה שהתכוונתי זה שאם דוראנט יבוא הם יהיו קונטנדרים ואם הם יצליחו להביא סנטר הגנתי אז הם יהיו פייבוריטים במזרח.
תזכור שתקרת השכר עולה ולבוסטון יש הרבה בחירות דראפט וחוזים נוחים לעבוד איתם.

אם דוראנט מגיע והם לא עושים שום שינוי אחר אז הם יהיו קונטנדרים אבל אני לא רואה אותם עוברים את הקאבס

Ish
Ish
17/03/2016 22:12:50

"אם דוראנט מגיע והם לא עושים שום שינוי אחר אז הם יהיו קונטנדרים"

זה שוב תאור של לפחות 75 אחוז מהליגה

Ish
Ish
17/03/2016 22:14:36

זה כל כך חסר משמעות שזה נכון אפילו עבור הסאנס

עידו גילרי
עידו גילרי
17/03/2016 22:21:53

Don't get my hopes high

איתמר פורת
איתמר פורת
17/03/2016 22:26:50

נו אז מה? בבוסטון יש מערכת שעובדת ואם הוא מגיע אז הוא נכנס באופן טבעי לתפקיד הכוכב.
חוץ מזה אם דוראנט עוזב את אוקלהומה אז הוא יעזוב למזרח כי שם יש רק את הקאבס ואין את הווריורס והספרס, ובוסטון היא האופציה ההגיונית במזרח מכל הסיבות שכתבתי קודם

Ish
Ish
17/03/2016 23:07:34

אז מה הטעם להגיד ספציפית על בוסטון מה שנכון על גמעט כל הקבוצות?

אם אתה רוצה סיבות למה בוסטון דווקא לא האופציה הכי הגיונית ראה את תגובתי לגיא למעלה.

Ish
Ish
17/03/2016 23:10:36
עידו גילרי
עידו גילרי
17/03/2016 23:19:16

כן, יש לזה את האפקט הרצוי.

חצבני
חצבני
17/03/2016 14:44:49

אם גולדן סטייט לוקח אליפות בקלות (צריך להודות שזאת אופציה ריאלית, גם בשנה שעברה אפשר לומר שהם לקחו בקלות) צריך לצפות למהפיכות של ממש ב NBA.
הסיבה היא ששחקנים כמו דוראנט, ווסטברוק, כרמלו, כריס פול וכל שאר הסופרסטארים המתבגרים ירגישו מבועתים שיסיימו את הקריירה בלי לקחת אליפות.
במה שנראה שהולך להיות "עידן גולדן סטייט" הם לא רוצים להיות הקארל מלונים והבארקלים של "עידן ג'ורדן".

יחד עם תקרת השער העולה, יבשילו התנאים לקבוצות מרובות כוכבים. כאלה שיסכימו להורדה בשכר תמורת צ'אנס ללכת עד הסוף. גם הדוגמאות של נוביצקי דאנקן ודייוויד ווסט שכבר עשו את זה וזכו למדיה אוהדת מאוד על כך, לא תזיק

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 15:09:30
הגב ל  חצבני

"דאנקן"???

חצבני
חצבני
17/03/2016 16:08:30
הגב ל  מנחם לס
avri
avri
17/03/2016 16:18:08
הגב ל  חצבני

ממש מבועתים. רובם חיים כמו פימפס עם אנטורז' ולא נראה לי שזה מה שהם נשארים ערים בגללו בלילה. אני בטוח שזה כנראה מציק להם באיזה שהוא מקום אבל בוא לא נסחף.
מה גם שאחרי מה שעשו ללברון עם החבירה לכוכבים במיאמי ממש לא נראה לי שאחרים ירוצו לעשות את זה גם.

חצבני
חצבני
17/03/2016 16:54:51
הגב ל  avri

אולי אני נאיבי, אבל לי נראה שהתחרותיים שבהם באמת רוצים את הדבר האמיתי. כריס פול יפרוש ככה, בקבוצה של סיבוב שני- שלישי?
פול ג'ורג'? אפילו לברון לא יסכים לדעוך לאיטו בקליבלנד.

וזה ינצח לדעתי את ה "מה יגידו עלי". בטח אם תהיה הצטרפות של כמה כוכבים לקבוצה חדשה, כמו שעשו הביג 3 בבוסטון.

וגם במקרה של לברון שציינת, קודם כל הוא מושך אש יותר מכל אחד ב NBA, ושנית – בסוף גם אנחנו סופרים לו 2 אליפויות, בלי כוכבית.

חצבני
חצבני
17/03/2016 15:42:16

5.5 מיליון לשנה זה ריאלי?

שמייקל
שמייקל
17/03/2016 18:26:51

אני חושב שבעוד שנתיים שלוש דוראנט וווסטברוק ישחקו בגמר ה-NBA…אבל אחד כנגד השני דוראנט בסלטיקס וווסברוק בלייקרס.

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 18:47:53
הגב ל  שמייקל

אתה מתכוןן ב2020

שמייקל
שמייקל
17/03/2016 21:00:50
הגב ל  מנחם לס

גם הולך

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 18:46:58

אני נגד 'מעודדות' ביחד. אני רוצה רק 'מעודדת' אחת. ומחר עוד אחת. ומחרתיים עוד אחת, עד שכולן ניגמרות (או שאני ניגמר)

מנחם לס
מנחם לס
17/03/2016 18:51:45
הגב ל  מנחם לס

ניכנס כאן בטעות

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
17/03/2016 19:26:02

צמרמורות מהכתבה, אמן ואמן ואמן

אסף
אסף
17/03/2016 20:07:00

מוכן לעבוד בשביל חמישית מהשכר הזה…

זיו
זיו
18/03/2016 7:23:05
הגב ל  אסף

קאזנס יכול להוסיף לבוסטון הרבה.
קאזנס הוא לא הבעיה של הקינגס.
חוץ מחודש דצמבר שהוא היה פצוע וחלש הוא נתןעונה טובה , הוא משחק קבוצתי והוא בסך הכל אחלה.
הספור עם קארל לא מוסיף אבל בגדול קאזנס הוא הרבה הרבה יותר נכס מצרה ואני חושב שהוא כן יכול לעשות הבדל בקבוצה ולהשלב נהדר בקבוצה טובה.

הבעיה של הקינגס השנה מקצועית: סף שבירה נמוך, לא מעט פציעות והעדרויות, שחקנים לא מרוצים ובשנת שפל , כמו בלינלי , קופוס , מקלמור וגיי,, היבוש המוזר והלא מכובד של קרון באטלר.

דווקא אני אם אני בוסטון אני הולך על קאזנס בכל הכח.[על אף שהוא ואיזיאה תומאס לא מתים אחד על השני] חסר להם הרוע שלו והכשרון שלו.