מסביב לטבעת 3 / גור גולן

ברוכים הבאים ל״מסביב לטבעת״ מספר 3.

busketballl

1.בלילה שבין חמישי לשישי קובי והלייקרס אירחו את לברון ג׳יימס והקאבס למשחק האחרון בין קובי ולברון. המשחק הזה סיפק לא מעט מהלכים יפים ורגעים פיקנטים.

Cleveland Cavaliers v Los Angeles Lakers

בתור אוהד הלייקרס, כמובן שמה שעשה לי את הלילה זה קובי (חוץ מראסל הנהדר) שסיפק מהלכים שלא היו מביישים אותו בשיאו. הוא סיפק כמה מהלכים שגרמו ל״בושה״ לא בשבילו אלא בשביל מי ששמר אותו – אחד מהם היה לברון. לברון לא נשאר חייב וגם הוא סיפק כמה מהלכים יפים אבל ללא ספק – קובי ניצח.

https://www.youtube.com/watch?v=_wL3k3px09k&app=desktop

2.בסוף המשחק קובי סיפק כמה ציטוטים מעניינים:

דבריו של קובי על לברון בנושא ג״ס: "אם הייתי במקומו, הייתי אובססיבי כלפי גולדן סטייט. מבחינת מנהיגות, איך בונים קבוצה, האופי של הקבוצה, אתה חייב לוודא שאתה מוכן לצאת לקרב, אם יתמזל מזלך להגיע לגמר, וגם שגולדן סטייט תגיע אליו. אתה חייב ללמוד אותם, ואני מקווה שהוא ממוקד על זה, אתה חייב להיות ממוקד על הבעיה".

קובי הוסיף: "לא אכפת לי מה אנשים אומרים על איך שקבוצה צריכה להיראות, אתה חייב שיהיה קונפליקט פנימי. אתה חייב שיהיה לך את האדם האחד הזה שמניע דברים. מבחינת קליבלנד, קשה לי להגיד מרחוק מי האדם הזה צריך להיות. זה לא לברון. לברון מאחד אנשים יחד, זה מה שהוא עושה מטבעו. הוא פנומנלי בזה. אבל יהיה מישהו אחר שיצטרך ליצור את המתח הזה. אולי זה קיירי".

cleveland1

קובי דיבר על כך שלדעתו לברון והקאבס חייבים להיות יותר ״אובססיביים״ כלפי ג״ס. הכוונה של קובי הייתה שהם צריכים להתכונן אליהם, מה שלא בולט לעין.

הוא הוסיף שחייב להיות ״קונפליקט פנימי״ ומישהו שיניע את הדברים ולדעתו זה לא לברון ואולי דווקא קיירי צריך להיות האחד הזה.

מה דעתכם? מה קליבלנד צריכים לעשות? האם דבריו של קובי נכונים?

3. אתגר

בימים האחרונים יש לא מעט התייחסות לצעירים של הליגה שמתחילים להניע. אפילו מנחם כתב דברי שבח על דאנג׳לו ראסל. יש לא מעט קבוצות מלאות כישרון שלדעת רבים בשנים הקרובות יהיו מועמדות לאליפות. מיניסוטה, פורטלנד ולייקרס הן חלק מאותן קבוצות.

האתגר שלכם הוא לבחור קבוצה אחת מהליגה שהייתם לוקחים אותה ועושים בה שלושה שינויים בלבד על מנת שתיקח אליפות. תנסו להיות מגוונים ולא לבחור קבוצות ברורות מאליו או קבוצות שכבר עכשיו מועמדות לאליפות.

mini

4. אתגר נוסף

בעונה האחרונה רשימת השחקנים הטובים באן בי אי השתנתה. דרגו את חמשת השחקנים הטובים בליגה לפי סדר ותסבירו את בחירותכם.

 

 

Subscribe
Notify of
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
רועי ויינברג
13/03/2016 8:59:30

אתגר 1: אלך על מינסוטה

הגריק פריק במקום טיישון פרינס
ראיין אנדרסון (או כל סטרץ' 4 אחר) במקום קווין גארנט\
דיוויד בלאט במקום סם מיצ'ל

אתגר 2:
5.כריס פול (מקום 4 במערב כמעט לבד)

4.דריימונד גרין (הפיפן של קרי, שחקן אול-אוראונד שעושה עבודה נפלאה)

3.לברון ג'יימס (בגלל מה שהוא עשה בגמר אשתקד, וזה שהוא עדיין אחד השחקנים הטובים בליגה)

2.קוואי לאונרד (שחקן ההגנה האישית הטוב בליגה, מכונת שלשות ומוביל את הספרס)

1.סטפן קרי (אמ.וי.פי, 30 נקודות במשחק ומוביל את הקבוצה שתיתן את העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה)

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 9:06:55

דריימונד גרין זו בחירה מאוד מעניינת… יש מצב שהוא שם למרות שטיפה נחלש.

א.ב
א.ב
13/03/2016 13:07:33

13 ראשונים לפי מדד PER:
קארי, ווסטברוק, דוראנט, ג'יימס, פול, לאונרד, הארדן, דיוויס, וויטסייד, קנטר, לילארד, קאזינס, גריפין:
היית מקבל לבחור כשחקן ראשון לקבוצה שלך או אחד מהם או גרין, במקום מי היית לוקח את גרין?
(קאנטר זה קל יחסית, וויטסייד ספק, לגבי כל השאר אין לי התלבטות בכלל).

גלעד
13/03/2016 8:59:32

את הלייקרס – קאבס לא ראיתי אז אתייחס ל-2 האחרונים.
3. אני חושב שכמעט כל קבוצה אם אתה יכול לעשות בה 3 שינויים תהיה קונטנדרית.
למשל – הוויזארס מביאים את דוראנט, צוות רפואי הכי טוב בליגה (זה עדיין פיניקס?) ומחליפים את וויטמן בבראד סטיבנס הם ישר מועמדים לאליפות.

4. –
1. קרי – לא צריך להסביר.
2. קוואי – הפך לכוכב גם בהתקפה.
3. דוראנט – עדיין מהטובים בליגה ובטח עדיף על ווסטברוק.
4. לברון – עונה 13 ברציפות שהוא עושה מה שהוא עושה ולמרות הבלאגן בקאבס הם עדיין מקום ראשון והקבוצה הכי טובה במזרח.
5. פול – מאז הפציעה של בלייק העלה את הרמה שלו.. עכשיו הוא אפילו מתקרב למועדון ה-50-40-90.

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 9:08:06
Reply to  גלעד

כל קבוצה תהפוך לקונטנדרית על ידי שלושה שינויים בלבד? בוא תהפוך לי סתם לדוגמא את אורלנדו. עם שינויים הגיוניים כן?

גלעד
13/03/2016 9:26:59

תביא את קרי, דוראנט ומאמן טוב וכל קבוצה קונטנדרית

רועי ויינברג
רועי ויינברג
13/03/2016 10:53:52
Reply to  גלעד

זה לא שינויים הגיוניים

גלעד
13/03/2016 10:57:41

נכון לא ראיתי שכתוב הגיוני.
אז אתה מחתים את דוראנט הורפורד ות׳יבס וכמעט כל קבוצה נהיית קונטנדרית

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 11:18:13

זה עדיין לא הגיוני

גלעד
13/03/2016 11:24:39

אתה צריך להגדיר הגיוני.
הם שחקנים חופשיים ולאורלנדו יש מקום בתקרה תיאורטית הם יכולים לחתום שם.
וגם בתיאור האתגר לא היה כתוב הגיוני..

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 12:27:45

הגיוני זה
1. תקין מבחינת שכר.
2. הגיוני מבחינת שם הקבוצה והיכולת שלה בשוק החופשי.
3. שלושה סופרסטארים לקבוצה אחת זה מוגזם, אפילו שתיים זה מוגזם. תראה מה רועי עשה בתגובה הראשונה – שינויים יפים.

מתן גילור
מתן גילור
13/03/2016 8:59:53

תודה גור. מאד מעניין מה שקובי אמר. הוא אחד שמכיר את הדברים יותר טוב מאיתנו וזה מראה כמה תמיד של שחקן יכולה להיות שונה ממה שקורה בפועל (הרי התדמית של לברון באתר הוא של מפלג ויוצר קונפליקט ופה קובי אומר הפוך – כמו כן, הוא גם מראה שזה לאו דווקא טוב לקאבס ואולי היו צריכים אחד יותר "מנייאק" בחדר הלבשה).

לגבי מי ניצח – לברון "ניצח" את קוואי ב-2014 ואת קרי ב-2015. בסופו של דבר זה ספורט קבוצתי והמטרה היא שקבוצה תנצח, אבל במקרה של לייקרס הפסד הוא ניצחון וקובי באמת נתן כמה מהלכים מעולים. היה כיף לצפות בשניהם, וחבל שבפעם האחרונה ביחד.

לא יודע מי הכי טובים, אבל חמישיית העונה שלי (בלי דירוג): קרי, פול, לאונרד, דוראנט, ג'יימס.

אורי הלוי
אורי הלוי
13/03/2016 9:01:17

4.

סטף קרי – אם הבחור הזה לא נמצא בראש הרשימה שלך, יש לך בעיה.

קוואי לאונרד – החבילה השלמה. המגן האישי הטוב בליגה שהוסיף לעצמו התקפה מעולה מכל הטווחים, ובשקט מוביל את סן אנטוניו לאחת מהעונות הטובות ביותר בהיסטוריה של הליגה.

קווין דוראנט – למרות מצבה הרעוע יחסית של קבוצתו, דוראנט הוא עדיין מהשחקנים הכי טובים ובלתי עצירים בליגה שיכול ביום נתון לקלוע מכל טווח ללא בעיה.

לברון ג'יימס – הולך ודועך עם השנים, אבל עדיין השחקן שאתה הכי לא רוצה לראות מולך במתפרצת. יש לו עוד כמה שנים טובות בטופ של הליגה, גם אם הסיכויים לאליפות קטנים כל שנה.

כריס פול – הקליפרס כרגע במקום הרביעי במערב ודולקים אחרי אוקלהומה למקום השלישי, וכל זה ללא השחקן השני הכי טוב שלהם. כריס פול חתום על העונה הזאת ללא עוררין, והוא עדיין הפיור-פוינט הטוב בליגה.

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 9:05:51

חברים אני מבין שעדיין בוקר אבל איפה ווסטברוק?? מביא עונת mvp הוא ללא בין חמשת השחקנים הטובים בליגה!
יש שם הוסף שאני מחכה שמישהו יעלה ובינתיים אני משאיר בסוד…

רועי ויינברג
רועי ויינברג
13/03/2016 9:14:55

אני ממש מקווה שאתה לא מדבר על ראסל

גלעד
13/03/2016 9:27:20

אני מניח שאתה מדבר על לילארד.
לא הוא ולא ווסטברוק בטופ 5 העונה

מתן גילור
מתן גילור
13/03/2016 9:29:03

אני מניח שאתה מדבר על לילארד. מניח גם שתאלץ לחכות עד שאמא שלו או עידו מוריה יגיבו, כדי שמישהו יכניס אותו לטופ 5.

נתן גולד
נתן גולד
13/03/2016 9:39:17

+10

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 11:18:45

דיברתי על לילארד

Dalazred
Dalazred
13/03/2016 9:17:09

דנבר, להביא אליה את קוואי את קארי ואת אנתוני דייוויס, תראו לי קבוצה שלא הופכת לקונדטרית איתם.

גלעד
13/03/2016 10:24:43

רק בשביל להתייחס ללילארד. מקומות 6-10 אצלי (לא לפי הסדר)
ווסטברוק, לילארד, הארדן, לאורי וג'ורג'.

גלעד
13/03/2016 10:30:35
Reply to  גלעד

זה אגב בהתייחסות רק לעונה הזאת.
אם אני מתייחס ליכולת דייוויס, קאזינס וגריפין היו נכנסים פה

יניב
יניב
13/03/2016 11:05:20
Reply to  גלעד

הארדן????
מה גרם לך להכניס אותו לרשימה הזאת?

גלעד
13/03/2016 11:22:17
Reply to  יניב

הוא עדיין אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה (כמה שחקנים אתה מכיר עם 29 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים?)
רק תדמיין את יוסטון בלעדיו העונה..

יניב
יניב
13/03/2016 11:36:00
Reply to  גלעד

אני לא בטוח שנראה בהכרח יוסטון פחות טובה.הארדן הוא שחקן שהכל עובר דרכו כמו לברון ושהוא בשיאו כמו שנה שעברה אז הוא הצליח להוביל את יוסטון להצלחה,השנה הוא פחות טוב ויוסטון היא אחת האכזבות הכי גדולות של השנה.(השנה יהיה מאוד קשה לבחור את המאכזבת יש לא מעט מתמודדות חזקות)והארדן שהוא הפנים של הקבוצה בהחלט לא ראוי להיות בין ה-10 שחקנים הטובים של השנה למרות הממוצעים היפים שלו

גלעד
13/03/2016 11:44:28
Reply to  יניב

יוסטון עלתה חזרה על הפסים ועכשיו קשה לראות אותה לא בפלייאוף.
נכון שהרבה מהבעיות של הקבוצה אולי באשמת הארדן אבל גם כל ההצלחות רשומות עליו.
בעונה שעברה הוא היה השני בליגה אחרי סטף, העונה הוא ירד ביכולת ובדירוג ונפל לסוף הטופ 10 אבל להוציא אותו משם זה מוגזם כל עוד יוסטון בפלייאוף.

יניב
יניב
13/03/2016 11:50:30
Reply to  יניב

נסכים שלא להסכים.יוסטון מצליחה להשתחל לפליאוף אחרי ששנה שעברה סיימה במקום השני במערב והגיעה לגמר המערב,מבחינתי זה כישלון אדיר ואני לא חושב שמגיע לו להיות בעשירייה,והיא גם לא בדיוק עלתה על הפסים פשוט המערב בקבוצות הבטן שלו (מקומות 6-9) מאוד נחלש,

מתן גילור
13/03/2016 11:53:22
Reply to  יניב

הארדן סובל מההצלחה של העונה שעברה. הוא (לא בצדק לדעתי) נבחן ביחס אליה. שחקן לא צריך להיבחן לפי העבר או לפי הפוטנציאל אישי, אלא לפי מה שהוא עושה על המגרש.
אבל אני חושב שכבר ניהלתי את הדיון הזה עם יניב והסכמנו שלא להסכים.

גלעד
13/03/2016 11:54:04
Reply to  יניב

אם זה היה עניין של צ'ופר למי שעובד קשה ויש לו אופי טוב אז אמיר ג'ונסון היה טופ 10 ברשימה.
הארדן בטופ 10 שחקנים בליגה (וטופ 3 בשחקני ההתקפה) פשוט כי הוא היה העונה טוב יותר מכמעט כל השחקנים

יניב
יניב
13/03/2016 12:08:40
Reply to  יניב

מצטער גלעד לא הבנתי מה קשור צ'ופר למי שעובד קשה? אני כתבתי משהו כזה?
לגבי החלק השני של התגובה שלך אז שאני מסתכל על תרומה של השחקן אז מעבר ליכולת האישית שלו מצטרפת מן הסתם היכולת של הקבוצה שלו ובעוד אתה רואה כניסה של יוסטון לפילאוץ כהישג של יוסטון והארדן בפרט,אני רואה בזה כישלון של יוסטון ושל הארדן שהם רק בפילאוף ולא נלחמים בצמרת של המערב.
לגבי מתן אז אני יכול לקבל את הטענה שלו למרות שאני לא מסכים וכמו שמתן כתב כבר ניהלנו את הויכוח הזה בעבר.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
13/03/2016 10:43:32

קארי
לפלופ
דוראנט
לנארד
פול גורג

יניב
יניב
13/03/2016 11:05:49

לפלופ שני ???
מומי האוויר באוסטרליה השפיע עלייך?

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
13/03/2016 11:33:11
Reply to  יניב

דוראנט משחק בלי ביצים
עד אז הוא 3

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 12:25:09

מומי מה עם ראסל ווסטברוק??

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
13/03/2016 10:45:11

גור ,3 שינויים זה המון
מומי הופך מכל קבוצה לאלופה אם הוא שם להם את קאזינס , דוראנט וקולני

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 12:24:41

מומי אפילו לייקרס התקשו להביא כזה דבר😀

רן
רן
13/03/2016 10:46:34

1. לברון, עם כל הכושר של קרי, והעובדה שהוא עבר את השיא, הוא עדיין מוביל את הליגה ואחד הפווראדים הטובים בהיסטוריה. מצחיק שהיכולת שלו אחרי השיא עדיין יותר טובה מכל הליגה. לפעמים אנשים מסתכלים רק על הצדדים הרעים שלו ומתעלמים מהגדולה שלו, אולי כי הם התרגלו לזה או מחפשים משהו חדש.
הוא עדיין הפווארד שמוסר הכי טוב בליגה, והכי טוב בשנות האלפיים.
הוא עדיין אחד האתלטים הגדולים בליגה, אפילו שהוא החליף קידומת.
והוא עדיין אחד הסקורר הטוב בליגה.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
13/03/2016 10:50:30

כן, לברון ממש ׳מאחד אנשים׳. מתאים למישהו שאין לו מושג מה זה לאיד להגיד את המשפט הדבילי הזה. מצטער גור- לא אוהב את שניהם.

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
13/03/2016 10:50:59

מה זה לאחד..

אסף
אסף
13/03/2016 12:03:23

אתגר 1:
נלך על הברור מאליו- בוסטון צריכה שחקן פנים אחד כדי להתהוות לקבוצה שתהיה מועמדת מרכזית במזרח לכמה שנים קדימה , האתגר למצוא אחד בלי לפרק את הקבוצתיות המרשימה שנבנתה שם ע״י איינג׳ וסטיבנס (כן קאזינס זה השם הראשון שעלה לי בהקשר הזה)
אתגר 2:
5.איזייאה תומאס- המנוע מאחורי ההצלחה של בוסטון
4.דריימונד גרין- קצת נחלש ועדיין הדבק של הלוחמים והשחקן הכי חשוב
מלבד הבן של סוניה
3.קוואי לאונרד- מפלצת בשני צידי המגרש, היורש המשופר של טימי
2.דמיאן לילארד- השחקן הכי פחות מוערך בליגה בערך, סוחב את
פורטלנד לעונה אדירה שאף אחד לא ציפה ממנה
1.סטפן קארי- יש צורך להסביר? מנפץ כל שיא קליעה אפשרי וחוץ מזה
הוא הבן של סוניה

Rondi
Rondi
13/03/2016 12:21:08
Reply to  אסף

אני אומר מה שעבד פעם אחת יעבוד יותר טוב בפעם השנייה. כל טרייד על אנתוני דיוויס והסלטיקס מועמדים לדיינסטי

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 12:23:58
Reply to  אסף

אייזיה תומאס? לא קרוב
אבל לילארד אני מסכים – לא מקום שני אבל חמישייה כן.

אסף
אסף
13/03/2016 21:39:23

גור תסתכל במספרים של תומאס
21.9 נק', 2.9 ריב' (ממרומי ה-178 ס"מ על עקבים שלו)
,6.6 אסיסטים, 1.2 חטיפות, 42.8% 35.4% 88.3%
בהתאמה אחוזים מהשדה, שלוש (טעון שיפור) ועונשין.
כמעט מיצוי מקסימאלי של היכולות שלו מאחד שנבחר במקום ה-60 בדראפט,בחירה אחרונה בסיבוב השני, מוביל את בוסטון לעונה אדירה במובנים שלה כמנהיג הבלתי מעורער בעיניי זה שחקן יותר מראוי להיכלל ברשימת הטופ 5 בליגה העונה.

Zak
Zak
13/03/2016 12:27:45

אתגר ראשון: ננסה את הפייסרס

רכז שיודע להניע את המשחק וגם סופרסטאר נוסף – אולי ג'ון וול?
שני שחקני פנים יעילים (כי בבק-קורט הפייסרס די מוצלחים) – טריסטן תומפסון וחסן וייטסייד

אתגר שני: אין נסים ונפלאות אני מניח

5. כריס פול
4. קוואי לאנרד
3. קווין דוראנט
2. לברון ג'יימס
1. סטף קארי

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 12:31:40

אני רוצה לעשות סדר קצת באתגר הראשון (אחר כך אתקן)
השלושה שינויים צריכים להיות הגיוניים ולא מופרחים.
תראו את שלושת הסעיפים שכתבתי לגלעד בתגובה מספר 2 למטה.

גיא
גיא
13/03/2016 13:02:52

הסלטיקס נמצאים מרחק שחקן חופשי אחד מלהיות קונטנדרים.
דוראנט שחקן חופשי בקיץ. אני חושב שקבוצה כמו הסלטיקס, שם הוא יהיה השחקן מס' 1 ללא עוררין, עם מאמן צעיר ומצליח, ועם GM שכבר הוכיח שהוא יודע לבנות קבוצת אליפות – היא אופציה נהדרת עבורו.
לסלטיקס התחייבויות של 51 מיליון לשנה הבאה, ויש להם המון קלפים שאפשר להשתמש בהם בשביל להביא שחקן נוסף שיחזק עוד יותר את הקבוצה (יש להם בדראפט הקרוב את בחירות הסיבוב הראשון שלהם, של ברוקלין, של דאלאס (מוגנת 1 – 7), של מינסוטה (מוגנת 1 – 12) – ואלו רק בחירות סיבוב ראשון. יש גם עוד מיליון בחירות סיבוב שני…)
לדוגמה: בחירת סיבוב ראשון + אמיר ג'ונסון יכולים בקלות להיות שווים פאו גאסול.
עכשיו רק שישכנעו את דוראנט לקפוץ לעגלה הירוקה…

גור גולן
גור גולן
13/03/2016 14:53:41
Reply to  גיא

ענית על האתגר במדויק

עגל
עגל
13/03/2016 13:12:39

מה שקובי אמר מאוד מעניין, גם על לברון שהוא מאחד אנשים וגם על כך שצריך סיידקיק שיתן קונטרה מהצד ויכניס קצת פלפל לקבוצה. הוא אומר שקבוצה צריכה שני גורמים – האחד מאזן והשני שמוציא מאיזון.

שייקה
שייקה
13/03/2016 13:23:31

פינה מעולה ומעניינת

1. אני באמת חושב שקובי מדבר מהתחת. לא בקטע רע, פשוט בתור מישהו שהיה כל חייו באותו מועדון (וברוב הזמן הזה קבע את הטון כלפי הכל) הוא משליך מהניסיון האישי שלו על קליבלנד ולברון. זה לגיטימי, פשוט לא חושב שבמקרה זה זה מדויק. קובי הוא לא לברון, וראינו לא מעט שנים בהן ה TENSION שהוא מדבר עליו דווקא הרע עם הלייקרס ולא היטיב. דבר שני, אני בטוח שהקאבס מתכוננים לקרב אפשרי (מאוד) עם הלוחמים. מה זאת אומרת לא רואים את זה?? היו שני מפגשים, אחד צמוד באורקאל והשני תבוסה שמעידה יותר על השאריות של מרמור המועדון בתקופת בלאט ופחות על יכולת הקבוצה להתמודד בסדרת פלייאוף. מה גם שמכל הקבוצות בליגה שמסתמכות על הסגנון הגולדני – אין אחת שעושה את זה מספיק טוב כדי שזה יהיה אינדיקציה למשחק מול הלוחמים. הזמן יעשה את שלו ורק במפגש בגמר נוכל לדעת האם התכוננו או לא.

אתגר השינויים גדול עליי, משום שיש יותר מדי אופציות ואין לי זמן לחשב סיכויים.

אתגר השחקנים (ללא סדר פנימי):

קרי
לברון
לאונרד
לילארד/פול – באמת לא יכול להחליט
ראסל – לא בגלל שהוא יותר טוב, אלא כי לדעתי מגיע לו. שחקן בסגנון משחק שנראה כל כך מפוזר, ולמרות הכל מעלה את רמתו בעונות האחרונות, כולל משחקים אה לה מג'יק חיים של מומי, בעיניי מגיע לו יותר מדוראנט בשלב זה. אולי אני תמים אבל זה המעט שעיניי ראו העונה.

סתם אחד
סתם אחד
13/03/2016 13:41:12

טוב, מישהו צריך לעשות פה סדק אחרי כל הלכלוכים שרצו פה.
ללילארד לא בטופ 5?! הבנאדם לוקח קבוצת יורוליג לפלייאוף. אתם רציניים???
ועכשיו ברצינות. אם הוא היה משחק כל השכמה כמו שהוא משחק עכשיו, אף אחד לא היה מעז לזלזל בו. לדעתי כבר היום הוא יותר טוב מכריס "הרבה רעש ויחסי ציבור" פול, אבל זה בסדר כי עוד שנה-שנתיים כולם כבר יודו בזה.
ולעניין האתגר, אני חושב שהתשובה הברורה היא כמובן פורטלנד. הייתי מוסיף את דוראנט ווייטסייד במקום פלאמלי או אד דייוויס ומביא עוד ווטרן עם קצת רוע. ותפסיקו להגיד שזה לא הגיוני כי דוראנט לא יבואו. ברצינות, זו אמירה של ישראלים פרובינציאליים. אתם מדברים על מטרופולין מרכזי שנחשב לעיר עם איכות החיים הכי גבוהה בארה"ב, לא על איזו עיירה נידחת בנברסקה.

מתן גילור
13/03/2016 13:43:44
Reply to  סתם אחד

עוד שנתיים פול יהיה בן 32 ולילארד בן 27. אני לחלוטין איתך שעוד שנתיים לא יהיה ספק שלילארד שחקן טוב יותר.

סתם אחד
סתם אחד
13/03/2016 13:48:06

קטנוני…
אתה יודע מה, אם פורטלנד יפגשו את קליפרס בפלייאוף נראה מי באמת יותר טוב כבר עכשיו…
עם כל חיבתי לכריס פול, הוא אוברייטד ברמות מטורפות. תכלס, הוא לא הצליח לקחת אף קבוצה לשום מקום, למרות שמבחינת כישרון הקליפה בשנה שעברה היו שווים אליפות.
ולהפיל את הכל על המאמן זה תירוץ של שחקנים קטנים

סתם אחד
סתם אחד
13/03/2016 13:44:10
Reply to  סתם אחד

סדר.
השנה.
יבוא.
תיקון אוטומטי….

אסף
אסף
13/03/2016 21:28:29
Reply to  סתם אחד

אני מסכים ,הבט למעלה שמתי אותו שני רק לסטף קארי

Ljos
Ljos
13/03/2016 15:03:24

אפשר לעשות רגע ניתוח מיותר לאגו של קובי?
שמח שאמרתם לא, ובכל זאת –
קובי הוא גבר-גבר. הגבר-גבר הקלאסי. מאצ׳ו נוטף, טיפוס שג׳ון וויין עם אקדח היה מתכופף בפניו, רצחני ותקוע לחלוטין בתסביך פרנואידי.
בגלל שהוא כזה מאצ׳ו-מן קובי סאוואג׳, הוא מהאנשים שחייבים להוכיח את עצמם ואת הגבריות של עצמם בכל רגע.
ולמה אני אומר את כל זה? לא בגלל כמעט 20 שנה של קריירה כזו שמוכיחה את מה שאמרתי. אלא בגלל ה״קונפליקט הפנימי״ הזה שכל קבוצה חייבת לדעתו. הוא בטוח שזו הדרך היחידה של גברים בחברה גברית להוכיח את עצמם ולהשתפר. לא אכפת לו מה אומרים, ואיך נבנו שתי האלופות האחרונות והאופי של השחקנים בהן. הוא יודע שזו הדרך היחידה שבאמת נחשבת. הקבוצות החדשות מאיימות על דרך החיים שלו. בגלל זה הוא רוצה שלברון יהיה אובססיבי לגביהן ושיבנה את הקבוצה שלו ״נכון״. הוא רוצה, צריך, חייב שהן יפלו.
אפשר היה לראות את זה במשחק האחרון שלו נגד הלוחמים. בסוף אחד הרבעים הוא החליט שהוא בוחן את קרי ולוקח אותו אחד-על-אחד. הוא החליט שזהו, פה קרי לא קולע. קרי ראה, זיהה והחליט לתת לקובי את מה שהוא רוצה. קרי החטיא את השלשה, אבל זכה בשלוש הנקודות מהקו. קובי ניצח את הקרב וקרי יצא עם השלל.
אותו דבר קובי עשה עם לברון במשחק האחרון. אבל לברון נענה לבקשה והם התחילו את הדו קרב מהסרטונים למעלה.
בצורה המכובסת שקובי מדבר על לברון (גורם מאזן ולא יוזם), קובי בעצם מאשים גם את לברון שהוא לא מספיק חי בקונפליקטים ובפרנויות כמוהו.
קובי הוא בעצם רמבו מזדקן שבטוח שיער שלם של שוטרים רודף אחריו. בסוף נגלה גם כאן שהוא בעצם לוחם עילאי הלום קרב, שפשוט לא מסוגל למצוא את מקומו בעולם החדש.

עגל
עגל
13/03/2016 15:25:43
Reply to  Ljos

התכוונת שהוא כמו אותו לוחם יפני שנשכח בג'ונגל ולא סיפרו לו שהמלחמה נגמרת
אתה די צודק,עם זאת אני דווקא שמעתי גם צלילים של השלמה של מישהו שכבר יודע שהוא מחוץ למשחק ושכל הסרט שבו הוא חי כבר נגמר. אין לו כבר את האשליה שהוא יכול לנצח ולקחת עוד אליפות אחת.

Ljos
Ljos
13/03/2016 22:57:06
Reply to  עגל

מסכים. ההשלמה (היחסית) עם מקומו ניכרת. זו כנראה הגרסא הכי שלווה של קובי שנראה, תלוי מה הוא יבחר לעשות אחרי הפרישה.

Ghost Rider (ניק קייג׳?) וגלעד – תודה.

Ghost Rider
Ghost Rider
13/03/2016 16:40:29
Reply to  Ljos

לא. יודע אם אני מסכים לגמרי אבל תובנה מעניינת.

גלעד
13/03/2016 19:35:09
Reply to  Ljos

יש בזה הרבה מן האמת.. וכתוב מעולה.

גלעד
13/03/2016 19:41:38

יניב –
כתבת על הארדן שלא "מגיע לו" יכול להיות שלא הבנתי בדיוק למה התכוונת.
מה ההבדל נגיד אצלך שגורם לך להעדיף את לילארד ולשים אותו בעשירייה בקלות לפני הארדן? שניהם עשו העונה דברים דומים והסטט' של הארדן טובה יותר.

גלעד (סתם אחד) –
א. פורטלנד רחוקה מקבוצת יורוליג (ואני לא זוכר את הציטוט המדויק אבל אתה היום כתבת משהו בשבחה של הקבוצה ש"זה לא רק לילארד")
ב. פול סוחב קבוצה שבלי בלייק הפרש הרמות בינה לבין הקבוצה של לילארד לא גדול (גם אם קיים) למקום גבוה יותר ממה שלילארד עושה. חוץ מזה הוא שומר טוב בהרבה מלילארד (שלפחות בצד הזה בינוני)
ג. ברור שיש ערך להמשכיות. זו העונה הראשונה של לילארד ברמה הזו לעומת העונה פול שעושה את מה שהוא עושה כבר שנים ככה שגם אם הוא לא היה עדיף על לילארד העונה (ומאוד הגיוני שזו תהיה העונה האחרונה שיהיה אפשר לומר את זה) אלא בפער קטן מאחוריו עדיין היו מדרגים אותו קודם.

סתם אחד
סתם אחד
14/03/2016 17:16:09
Reply to  גלעד

א. ברור שהגזמתי (בכוונה) עם היורוליג, אבל על הנייר פורטלנד מורכבת משחקנים שאף אחד לא הכיר וגם לא ממש ספר. בניגוד נניח ליוטה אהובתך הנכזבת שמורכבת מפרוספקטים מבטיחים, היחיד שהיה אמור לצאת ממנו משהו בפורטלנד זה משולם, וגם עליו לא בנו יותר מדי.
ב. בהמשך לנאמר לעיל להשוות בין הקליפרס, גם אם נטולי בלייק לפורטלנד זה לא רציני. אתה משווה את דיאנדרה ג'ורדן, רדיק, ג'מל קרופורד ופירס למי בדיוק?? אלן קראב??
ג. שוב, שאלה של השקפה. לטעמי פול מעולם לא עשה את מה שלילארד עושה השנה, ולעומת זאת לילארד עשה בשנים הקצרות שלו בליגה דברים שלא נפלו ממה שפול עשה (להזכירך, הוא נבחר פה אחד לרוקי השנה, מה שפול לא עשה). ואני לא מתכוון מבחינת סטטיסטיקה אלא מבחינת ווינריות של הקבוצה. פול הוא אשף יחסי ציבור, אבל בשורה התחתונה הוא ייזכר כשחקן טוב ולא יותר מזה

גלעד
14/03/2016 17:44:34
Reply to  סתם אחד

יש בפורטלנד הרבה שחקנים טובים וצעירים שפשוט היו צריכים את הסיטואציה הנכונה (ברור שאף אחד לא ציפה לכזה דבר כ"כ מהר אבל מסתבר שסטוטס מאמן טוב מהצפוי.
אני לא זוכר את עונת הרוקי של פול (שמספרית מדהימה) אבל אי אפשר להשוות בין בן 20 לבן 23 שנותנים אותה תפוקה (לדוג׳ – למרות שלילארד זכה ברוקי העונה השחקן הכי טוב מהכתה שלו הוא דייוויס)

אענה יותר בפירוט כשאגיע למחשב..

גלעד
14/03/2016 18:38:05
Reply to  סתם אחד

הנה בפירוט ראוי..
ב.
בא נשווה את הרוסטרים של הקליפרס ושל פורטלנד
מאמן – סטוטס VS ריברס – קל לסטוטס
רכז – פול – לילארד מה שבאנו לראות
גארד 2 – מקולום – רדיק – אני חושב שרדיק סה"כ שחקן יותר טוב אבל לפורטלנד אין לי ספק שמקולום הרבה יותר מתאים ויותר טוב (ויש גם שיגידו שהוא אובראול יותר טוב מרדיק)
פורוורדים מבה אה מוטה/פירס – אמינו/לאונרד – אמינו יותר טוב ממבה אה מוטה ב-2 הצדדים וכנ"ל לאונרד מפירס הקשיש.
סנטר – ג'ורדן – פלאמלי. יתרון ברור לקליפרס.

ספסל –
באמת שאין מה להשוות.
לקליפרס יש את קרופורד, ריברס וווס ג'ונסון מהספסל עם דקות משמעותיות
לפורטלנד את קראב, דייוויס והנדרסון.. ברור ששל פורטלנד.

ג.
העונת רוקי של פול יותר מרשימה משל לילארד והוא היה אז צעיר יותר..
חוץ מזה לפני הקליפרס פול הוביל קבוצות חלשות בניו אורלינס להשגים יפים שזה בערך מה שלילארד עושה עכשיו.

trackback

[…] העליתי כמה ציטוטים של קובי בנושא לברון וקליבלנד. הוא דיבר על כך שקליבלנד […]