רג'י מילר מכנה את משולשיו של פיל ג'קסון 'CRAP' / מנחם לס

 

הכותרת הראשית ב-NY POST. הכותרת הראשית ב-ESPN:

Charles Barkley, Reggie Miller rip Phil Jackson, triangle' crap"'

http://espn.go.com/blog/new-york-knicks/post/_/id/64314/barkley-miller-rip-phil-jackson-triangle-crap

 

כמה שנים אני כותב על 'המשולשים' של פיל ג'קסון שאינם אלא 'אחיזת עיניים', ושיטה-לא-שיטה שכל קבוצה בינונית בעולם משחקת מבלי שהיא יודעת שהיא משחקת 'משולשים'?

סוף-סוף גם אחרים אומרים זאת.

רג'י מילר כינה את השיטה "FULL OF CRAP". כשצ'ארלס בארקלי נשאל את דעתו על התגובה של רג'י הוא הגיב "קראפ זוהי מחמאה".

זה קרה כשהניו יורק פוסט שאל את רג'י מילר לפני יומיים אם כוס הניקס היא חצי מלאה או חצי ריקה והוא ענה להם. התשובה לא היתה ארוכה במיוחד, אם כי היא היתה יותר ארוכה מה-13 שניות שלקח לו לקבור את הניקס עם 8 נקודות  רצופות בסיום משחק הפלייאוף הראשון ב-1995. כל פעם שאני נזכר ב-13 השניות האלה ותנועת החניקה/שביקה על הזוועה שקרתה לנגד עיני, דכאון חדש – גדול מהקודם – מציף את נפשי הסובלת.

השאלה נשאלה אחרי ההפסד הביתי לדנבר 110-94, ומילר ענה שלצערו הכוס היא חצי ריקה. "הייתי שמח לומר שהיא חצי מלאה בגלל קריסטפס פרוזינגיס, אבל לאן ניתן ללכת אחרי הלטבי? מצב האימון והמאמנים הוא במצב של FLUX. יש לכם סופרסטאר בשם כרמלו אנטוני שהוא 'CLINICALLY FRUSTRATED', אז לאן אתם הולכים מכאן?"

הסופרסטארים מילר, בארקלי, וקני סמית היו בעיר בגלל 'יום המדיה' לקראת פתיחת המרץ' מדנס כשהשלושה יהוו צוות שידור (לבארקלי אין הרבה מושג בקולג' בסקטבול, אבל נניח לזה).

כל השלושה הסכימו שפרוזינגיס הוא נקודת האור היחידה (וגם הוא כבר לא כזה מזהיר כפי שאכתוב לכם מחר או מחרתיים) "אבל כל השאר הוא MESS אחד גדול".

"בוא נתחיל עם שיטת המשולשים של פיל ג'קסון שהיא 'CARP' (זבל). לניקס אין שיטה. הם צריכים למצוא שיטת משחק שאין להם. אם משהו טוען שהם משחקים 'משולשים' אז המשחק שלהם הוא כשלון".

ואז מילר שואל: "מה פיל ג'קסון מתכונן לעשות? מה תוכניותיו? מה בעל הקבוצה ג'יימס דולן מתכונן לעשות? האם פיל ג'קסון החליט שהוא רוצה שהם ימשיכו לשחק WITH THIS TRIANGLE CRAP, או לשחק כדורסל רגיל, מהיר, חופשי,ונכון כמו שהווריורס משחקים?"

בארקלי הוסיף: "כשיש לך את מייקל וסקוטי פיפן, או את שאקיל וקובי, אתה יכול לתת כל כינוי שאתה רוצה למשחק שלהם. איתם אני אשחק 'משולשים' כל היום וכל הלילה. אבל אין לי שאקיל וקובי. אין לי מייקל וסקוטי. יש לי פרוזינגיס וכרמלו. זה הכל השחקנים שיש לך. ללא מייקל ופיפין, ללא שאקיל וקובי, 'המשולשים' אינם אלא ריצה במעגל"

הניקס ניצחה רק 4 מ-21 המשחקים האחרונים. פיל ג'קסון משתכר $250,000 למשחק. על מה בדיוק?
מילר אומר: המיואש והמתוסכל מכולם הוא כרמלו אנטוני. חבריו משחקים היום על קבוצות השואפות לאליפות. הוא משחק עבור קבוצה שהיא היקרה ביותר והעשירה ביותר בעולם והיא לא הולכת לשום מקום. תאר לך דראפט שבו השחקנים הטובים ביותר מתפללים שהם לא ייבחרו ע"י הניקס! הוא, מילר, סיים:
*
“The guys that Carmelo came in with in his draft class are playing for championships or competing for championships,” Miller said. “When you’re on a banana boat with LeBron [James] and Dwyane Wade and those guys are showing their bling and you’re playing on the richest franchise in the NBA and you have resources where you thought you could recruit guys, but no one wants to come play for the Knicks, I think that’s all building up and it’s coming out.”
 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידו גילרי
עידו גילרי
11/03/2016 18:20:09

אין על רג'י בטראש טוק. גם כשהוא כבר לא על המגרש הוא מצליח בבת אחת לקבור גם את הניקס וגם את פיל ג'קסון – אויביו הגדולים בקריירה על המגרש. אני רק מופתע שהוא לא זרק שום דבר על מצבם של ההורנטס.

גור גולן
גור גולן
11/03/2016 18:29:35

התקפת מתומנים (8 צלעות שאתם יכולים להרכיב😉).
רגי אלוף טראש טוק!

דקסטר
דקסטר
11/03/2016 18:33:10

רג'י צודק. וגם מנחם.
שיטת המשולשים זה בסך הכל שם כדי ליצור בשחקנים אמונה במשהו.
כנראה לקח את זה מהאינדיאנים או משהו…
לא יותר מכדורסל בסיסי שכבר כמעט לא רלוונטי לימינו

מנחם לס
מנחם לס
11/03/2016 19:44:02
Reply to  דקסטר

יש סכוי גדול יותר שהוא לקח זאת מאחד מהמסטרים ב-'זן'.
דקסטר, חשבת על זה? לגור באל איי כשג'יני באס במיטתך, ואתה טס לניו יורק נניח פעם בשבועיים, ועוד איזה פעם או פעמיים למשחק חוץ, ומשלמים לך רבע מיליון דולארים על זה עבור כל משחק?

דקסטר
דקסטר
11/03/2016 20:38:49
Reply to  מנחם לס

וואלה הייתי עושה את זה יותר טוב ברבע מחיר..
כולל את הקטע עם ג'יני 😀

לפיל ג'קסון היה חלון הזדמנויות שבו יכל להראות שהוא יכול לעשות משהו אחרת. לא בפני הניקס. אלא בפני השחקנים בליגה.
ה GM צריך להוכיח את עצמו בפני השחקנים ולא ההיפך.
ההזדמנות הזאת הלכה, התרבות הארגונית בניקס לא תשתנה בשנים הקרובות.

עגל
עגל
12/03/2016 18:32:43
Reply to  דקסטר

רג'י ובארקלי צודקים כמובן. בשלב זה זל הקריירה אני כבר מרחם על כרמלו (רק מבחינה מקצועית כמובן, באופן אישי הייתי מתחלף איתו מחר)

סתם ילד ללל טים
סתם ילד ללל טים
11/03/2016 20:56:13

אין על רג'י. המשולשים זה שם מסחרי בלבד לcrap

Berch
Berch
11/03/2016 21:56:09

שיטת המשולשים :
מייקל-סקוטי- מישהו אחר מהחמישיה
אפשר גם קובי-שאקיל ומישהו אחר מהחמישיה.
שיטה קטלנית