סיכום יום חמישי הגדול באמסטרדם (אני באמסטרדם, לא יום חמישי הגדול) / דור בלוך

 

 

ושוב בוקר טוב מהולנד הקרירה, בזמן שאתם נערכתם לצפות בקרב המזרחי בין טורונטו לבין אטלנטה, אני התאוששתי מההופעה הבלתי נשכחת של מיוז באמסטרדם, הנה כמה תמונות:

הנה טעימונת קטנה באיכות פלאפון ממה שהלך שם:

12250_10153959420331462_6647216532492568162_n 1238011_10153959420101462_6395225248571491667_n 12718059_10153959419941462_3956650463996082318_n

אז נלווה היום את סיכום משחקי יום חמישי הגדול של אפס הפתעות בצלילי הלהקה המופתית, תהנו.

טורונטו רפטורס (20-43) 104 – אטלנטה הוקס (29-36) 96:

משחק מופתי של דרוזן ושליטה מוחלטת בריבאונד השאירו את הניצחון אצל הקנדים במשחק צמוד וקשוח בקנדה, והקנדים ממשיכים לאתגר את קליבלנד במאבק על המקום הראשון במזרח.

בתחילה האיבודים של טורונטו (9 ברבע הראשון, 11 במחצית) נתנו לאטלנטה יתרון קטן במשחק, אבל במחצית השניה מובילי הכדור של טורונטו השתלטו על העניינים בדרך לניצחון חשוב בצמרת המזרח.

אחת הסיבות מעבר לסוגיית הריבאונד עליה דיברנו, היא שאטלנטה לא ידעה לנצל את האיבודים של טורונטו לכדי מומנטום בר קיימא, קשה לעשות זאת כשאתה קולע רק 6 נקודות בהתקפות מעבר וזה משהו שאטלנטה תצטרך לעבוד עליו, כי בהגנות פלייאוף ובלי סלי מעבר קשה מאוד להתקדם (טורונטו אגב קלעה 16 אבל ככה זה כשאתה שולט בריבאונד 33-48).

לא פחות מ-6 שחקנים של הקנדים קלעו בספרות כפולות כשמעל כולם דרוזן עם 30, ולא פחות חשוב, שני הגבוהים של הקבוצה השיגו 10 ו-12 ריבאונדים. בצד השני הורפורד תרם 20 אבל רק 4 ריבאונדים כשמילסאפ מוסיף רק 5, אבל היי לפחות מצבו יותר טוב משל אחיו שנחתך ממכבי הסופ"ש.

מצבה של אטלנטה במזרח הולך ומסתבך, טורונטו ממשיכה כאמור להחליץ את קליבלנד משל הייתה מכבי ת"א שרודפת אחרי הפועל ב"ש במירוץ האליפות בארץ.

סן אנטוניו ספרס (10-55) 109 – שיקאגו בולס (31-32) 101:

הבוקר, למיטב ידיעתי, השמש זרחה, עולם כמנהגו נהג, וכמובן שסן אנטוניו ניצחה משחק ביתי, למה חשבתם אחרת?

הספרס ממשיכים את העונה ההיסטורית בצללים שלה, כשהיא מעלה את מאזן משחקי הבית שלה ל-0-31, כשמחכים לה למקרה ששכחתם עוד שני משחקי בית נגד הגולדן סטייט ווריורס, זאת תהיה חגיגה אמיתית.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר שיקאגו נהנת מאחוזי שלוש חלשים של סן אנטוניו ומיתרון בריבאונד, אבל הסיפור כאן היה איבודי הכדור של שיקאגו או אם תרצו ההגנה של סן אנטוניו. לא פחות מ-21 איבודים של שיקאגו התרגמו לניצחון של הספרס במשחק שבו שיקאגו הקשתה על הספרס יותר מהצפוי.

זה היה הערב של לאנרד ואלדרידג', כמו שקורה יותר ויותר ככל שהעונה מתקדמת. למרקוס קלע 26 והוסיף 10 ריבאונדים בעוד קוואי קולע 29 עם 2 חטיפות 2 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. טוני פרקר הוסיף 20, אבל הקליעה של הספרס ממשיכה להיות סיבה לדאגה כשפאטי מילס קולע 1 מ-5 בלבד, ג'ינובילי ודני גרין עם 0 מ-2 כ"א, וקווין מרטין ששיחק 7 דקות אפילו לא הגיע למצב זריקה.

בצד השני דריק רוז החזיר את מחוגי השעון לאחור עם 21 באחוזים טובים כשמור מפתיע עם 20 במשחק שבו הוא לא עשה שום דבר מעבר למה שהוא אמור לעשות, וגאסול תרם 21 אבל למעט ג'רו הולידיי חסר מאוד לשיקאגו ספסל בערב הזה ואיבודי הכדור בוודאי נבעו גם מהסיבה הזאת.

שיקאגו ממשיכה להסתבך והמיקום שלה בפלייאוף באמת באמת מוטל בספק, סן אנטוניו ממשיכה את הריצה שלה, וממשיכה לשאול את עצמה האם היא מספיק טובה כדי לנצח את אוקלהומה הקליפרס וגולדן סטיט, דומה ששום דבר אחר לא רלבנטי בשלב הזה של העונה.

דנבר נאגטס (38-27) 116 – פיניקס סאנס (48-17) 98:

דנבר מנצחת בקלות מפתיעה את פיניקס שדווקא הראתה רוח לחימה מסויימת במשחקים האחרונים אבל לא הערב.

דנבר פתחה יתרון ספרתי עוד במחצית הראשונה כשהיא מנצלת את הקליעה האיומה של פיניקס (21% משלוש), ואת האין הגנה של הסאנס (דנבר קלעה 48% מהשדה, 52 נקודות בצבע), כדי לגמור את המשחק עוד בחצי הראשון. יתרון השיא שלה הגיע ל-21 נקודות ומכאן כבר לא הייתה דרך חזרה עבור הסאנס שלמען האמת גם לא ממש ניסו.

מודעאי נתן אולי את משחק השיא שלו, ומדובר מבחינתי באחד הפורספקטים הכי מעניינים לגבי האופן שבו הם יתפתחו בליגה הזאת, בעיית האיבודים עדיין שם (4) אבל הלילה קשה לבוא אליו בטענות כשהוא קולע 30 נקודות כולל  4 מ-7 מהשלוש, ומוסיף 5 אסיסטים כמניע העיקרון לניצחון של הנאגטס. ג'וקיץ' הוסיף 18 ו-10 ריבאונדים ובארטון סיים עם 17, כאשר הולך ומתבהיר שלדנבר יש תלכיד מעניין מאוד ואם תעשה את המהלכים השונים היא יכולה תוך עונה או שתיים לבנות קבוצת פלייאוף לגיטימית לגמרי במערב, ואולי אפילו אחת כזאת שתשחק כדורסל מהנה.

בפיניקס לעומת זאת עד שלא יחזרו הפצועים ויבוצעו כמה מהלכים לא נראה שיש תקומה או יש על מה לדבר יותר מדי. בוקר ממשיך להפציץ אבל שוב נראה לי קצת שמדובר על סטטיסטיקות ריקות ולא ברור איך זה יראה בסנריו של כדורסל תחרותי, וקבוצה שבה הכדור מתחלק בין יותר ידיים. בוקר קלע 35 הלילה אבל שימו לב ל-1 מ-5 מחוץ לקשת. לאור הוסיף 19 מהספסל.

לוס אנג'לס לייקרס (52-14) 108 – קליבלנד קאבס (18-46) 120:

במשחק שרוב ערכו סנטינמטלי קליבלנד נתנה ללייקר להיות במשחק רבע אחד, ואחר כך פתחה בריצה שהובילה אותה ליתרון של 17 נקודות בדרך לניצחון קליל.

במשחק שעמד בסימן המפגש האחרון בין לברון לקובי, והשניים כמו גם הליגה דאגו ליחצ"ן את ההיבט הזה של המשחק עד מוות, לרבות במהלך המשחק עצמו כשכל ג'סטה בין השניים מוגזמת עד כדי גיחוך, וכל מפגש בין השניים מלווה במבטים רבי משמעות כביכול, הכדורסל לקח כיסא משני להצגה.

לג'יימס עצמו היה ערב סטנדרטי עם 24 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשהוא נותן את הבמה לקיירי שמראה שוב כמה הוא היה חסר לקאבס בשנה שעברה עם 26 ו-9 אסיסטים. צ'אנינג פריי שלא בלט אמש קלע 21 לאחר שעלה בחמישייה במקום לאב שנח הלילה בחלק השני של הבאק טו באק, וג'יי אר סמית הוסיף 17. ראוי לציין שלקליבלנד ממשיכה להיות בעיית ספסל מסויימת גם עם פריי, כאשר למעט דלוודובה אף שחקן ספסל לא קלע בדאבל פיגרס, אם כי הלילה זה כמובן לא היה נדרש.

בצד השני קובי סיפק את חלקו בהצגה כשלא אתגר את הניצחון שהיה חשוב לקליבלנד (וההפסד שהיה חשוב לא פחות ללייקרס) אבל קלע 26 נקודות באחוזים מצויינים. ראסל הוסיף 24 בפינת התקווה לעתיד של הלייקרס וראנדל תרם 15.

וזה נכתב לפני המשחק:

בוקר טוב לכולם, ויום חמישי שמח מהולנד הקרירה אך היפה כתמיד, נחתנו אתמול בלילה והספקנו לעשות סיבוב ברחובות העיר, אנחנו ישנים ברובע החלונות האדומים הידוע לשימצה, כך שאנחנו ממש במרכז העניינים, ואפילו לקחנו הוסטל צעירים מגניב שכולל גם באר בקומת הקרקע, כך שאני מרגיש כמו בן 22 בדרום אמריקה.

אבל מספיק לדבר עליי, באנו לדבר NBA, וואו יש הרבה NBA לדבר הלילה, כשהליגה מתקרבת לישורת האחרונה של לפני הפלייאוף , can you feel it?

והלילה, קרב מזרחי קשוח בין טורונטו שרוצה להוכיח שהשנה היא באמת לבין אטלנטה שנאבקת לחפשת את הפורמה שלה מהשנה שעברה, שיקאגו ובולס יחבטו זו בזו שוב כאשר שיקאגו מחפשת איזשהו סוג של מומנטום, וסן אנטוניו מנסה לשמור על המאזן המושלם שלה בבית. בחצי השני והמוצלח פחות של הערב דנבר תארח את פיניקס לקרב בין נמושות המערב, אלה שיותר ואלה שפחות, והלייקרס יארחו את קליבלנד וינסו לעשות בהם את אשר עשו לג"ס (אמן).

אז בואו ניגש לאקשן!

טורונטו רפטורס (20-42) – אטלנטה הוקס (28-36):

שתי הקבוצות נפגשו לפני חודש, וטורונטו ניצחה בג'ורג'יה ב-10 הפרש, ודומה שמצבן של שתי הקבוצות נותר כשהיה אם לא הקצין מאז. אטלנטה עם 6 נצחונות ב-10 האחרונים שומרת על הבינוניות שלה בעוד טורונטוממשיכה להלחיץ את קליבלנד במאבק על המקום ה-1 במזרח ולבסס את מקומה במקום ה-2, למרות שבמזרח לא ברור כמה הבדל יש בין מקום שני לשלישי לרביעי כשבמקומות 5 עד 8 ממוקמות אטלנטה, שארלוט, אינדיאנה ושיקאגו כשדטרויט מחכה בפינה. האם אתם מעדיפים לפגוש את שיקאגו על פני שארלוט? את אינדיאנה על פני אטלנטה?

ממש לא בטוח.

אז השתיים האלה שבהחלט עשויות להיפגש למפגש סיבוב שני בפלייאוף נפגשות היום למשחק עונה סדירה, השני מבין ארבעה והמצ'אפ שבמוקד הוא ג'ף טיג מול קייל לאורי. הגארד של הקנדים חגג על טיג במשחק הקודם ואין ספק שהניסיון של אטלנטה להאט את הדואו הלוהט של הראפטורס יהיה פקטור משמעותי מאוד בתוצאה הסופית.

אטלנטה מראה סימני חיים לאחרונה, לאחר שהפסידה רק בהארכה לאלופה (כוכבית בגודל של ג'וינט בבית קפה באמסטרדם, לא שבדקתי, ללא סטף קארי), היא השיגה שלושה נצחונות חוץ ביניהם נצחונות מרשימים על הקליפרס ועל יוטה בהן הציג ג'ף טיג את היכולת הטובה ביותר שלו העונה כולל קליעה יציבה מחוץ לקשת – מפתח רציני מאוד עבור אטלנטה הרזה בקלעים.

אם מישהו מהקוראים יכול להסביר איך לכל הרוחות אטלנטה הפכה לקבוצת הריבאונד השנייה הכי גרועה בליגה הוא מוזמן לעשות את זה, אני מסתכל על הסגל שלהם ואני מבולבל, אבל זה גם מראה שלקבוצה יש מרחק מהתיקרה שלה, ואין זמן טוב יותר להתחיל לצמצם את המרחק הזה מאשר הלילה.

נלך עם הפתעה – אטלנטה ב-3.

סן אנטוניו ספרס (10-54) – שיקאגו בולס (30-32):

news flesh: שיקאגו בסכנה אמיתית לא לעשות את הפלייאוף, זה כבר לגמרי לא מצחיק העניין הזה, הם נמצאים בתיקו עם דטרויט על המקום ה-8, ו-2.5 משחקים מעל וושינגטון שבעשירי. מלחיץ.

כזכור, במשחק האחרון בין השתיים בסוף דצמבר שיקאגו הפתיעה עם משחק קשוח וניצחה בבית את הספרס ב-3, משחק שהספרס בוודאי נזכרו בו כאשר הפסידו בצורה דומה לאינדיאנה השבוע.

פופ חוזר לאחר שנעדר בנסיבות אישיות באותו ההפסד, ואם זה לא מספיק שיקאגו תחסיר את שחקן האיכות היחיד שלה העונה – ג'ימי באטלר, וכשהמשחק נערך בסן אנטוניו קשה לדמיין מצב שבו הפער בין שתי הקבוצות ערב המשחק גדול יותר.

והאמת, זה לא דבר רע, כחובב של הפרנצ'ייז הזה (שיקאגו) אני רוצה שהם לא יגיעו לפלייאוף השנה, צריכה להיות שם חשיבה מחודשת שלוקחת בחשבון שג'ואקים נואה הוא כבר לא שחקן ההגנה של השנה, שרוז הוא כבר לא ה-MVP, ושג'ימי באטלר הוא הדבר האמיתי, על הרקע הזה צריכה להיות בנייה חדשה, לא בהכרח דרך טאנקינג ודראפט, אלא דרך חלוקת נכסים שתבנה קבוצה מאוזנת יותר ושבורה פחות.

וכן קצת כמו גודס במכבי ובלאט בקליבלנד, התוצאות של הקבוצה לאחר החלפת המאמנים צריכה לגרום לכולם להתנצל בפני ת'יבודו, ולשקול מחדש את האסטרטגיה הזאת, שכשהדברים לא הולכים קודם כל זורקים את המאמן, מדברים על חוסר כימיה בחדר ההלבשה, וחוסר אמון במאמן אבל שוכחים שכשהשחקנים יודעים שמי שיואשם בדברים האלה הוא המאמן שיאבד את משרתו ולא הם, יש להם הרבה פחות מוטיבציה לפטור את הדברים, והמקרים האלה מתרבים.

טוני פרקר בספק, אבל קווין מרטין צפוי לעשות הופעת בכורה, במהלך קצת מבלבל, אם הספרס הולכים על וטראן שקולע מבחוץ לא היה עדיף ללכת על ג'ו ג'ונסון? אבל כשפופוביץ' מקבל החלטה שאר בני האנוש צריכים רק להישען אחרוה ולחכות שהם יבינו למה הוא עשה את מה שעשה, אז נחכה.

הימור: סן אנטוניו ב-30, הם ירצו נקמה ולפרגן לפופ שחוזר.

דנבר נאגטס (38-26) – פיניקס סאנס (47-17):

על מנת שלא יהיה ספק, מדובר על שתי קבוצות רעות מאוד, אבל רעות מאוד בסקלה שונה זו מזו.

בעוד פיניקס פירקה לחלוטין את הקבוצה המגניבה שהייתה לה עם דרגיץ' היא כעת דוהרת במלוא הכוח במדרון הטנקינג ומחפשת את המקום האחרון בליגה (קשה להאמין שתשיג אותו, התחרות קשה), על מנת להתחיל מחדש. דנבר לעומת זאת ראתה סיכויי פלייאוף העונה, והיא אפילו לא מאוד רחוקה כשהיא במקום ה-10 במערב, אבל עם מאזן שלילי בבית קשה לעשות את הפלייאוף במערב, אפילו כאשר התחתית שלו נחלשה מאוד.

זה המפגש הרביעי בין השתיים כשפיניקס ניצחה את השניים הראשונים, הפסדים שפגעו קשות בתפיסה של דנבר את עצמה ובסיכויים שלה להגיע לפלייאוף העונה, בעוד דנבר ניצחה את האחרון שהיה אי שם בדצמבר.

שני השחקנים לעקוב אחריהם העונה הוא דווין בוקר שהוזכר בתגובה לאמירה שלי בשבוע שעבר על פיניקס והצורך שלה במהפך טוטאלי, ואכן הוא יכול להיות נכס שהקבוצה תרצה לשמור, אם כי אני לא חושב שהוא פרנצ'ייז בשום צורה על אף 27 נקודות למשחק ב-4 המשחקים האחרונים של פיניקס.

בצד השני קנת' פריד מראה השנה יכולת משופרת ותקווה לעתיד עבור דנבר.

פיניקס הראתה סימני חיים לאחרונה כשניצחה שני משחקי חוץ רצופים, ויהיה מעניין לראות אם המומנטום שלה יימשך בקולוראדו.

הימור: דנבר ב-8.

לוס אנג'לס לייקרס (51-14) – קליבלנד קאבס (18-45):

ולמשחק האחרון של הליגה, וזה זמן טוב לנזוף בליגה שממשיכה לשבץ משחקים של הלייקרס ביום חמישי כאילו שמדובר בקבוצת כדורסל ראויה, ולא בקבוצת יורוליג משונמכת, הזוועה.

עם זאת, לאחר שהקבוצה ניצחה את גולדן סטייט בהפתעת העונה עד כה, לפתע המשחקים שלה נגד הגדולות נראים מעניינים הרבה יותר, וכשהם מארחים את עמלק, זה בהחלט מעניין הרבה יותר עבור העם היושב בציון.

קובי בריאנט הוא הקלע המוביל של הלייקרס השנה, וזה אומר הכל. הלייקרס שיעבדו את העונה שלהם, אבל לא רק אלא במובן מסויים גם את העתיד שלהם על מזבח סיבוב הפרידה של בריאנט. זה אולי נבון עסקית, זה אולי תודה על הנאמנות שלו לאורך השנים, ואולי פשוט אין להם ברירה, אבל הנזק הוא כאן ואי אפשר להתעלם ממנו כששחקנים כמו רנדל וראסל שסביבם היה אפשר לבנות את העתיד של המועדון כי הם כשרונות אמיתיים, מפסידים הזדמנות לשחק בלי לחץ, ללמוד את הליגה, לקחת זריקות ולהתפתח כשחנים כאשר במקום זה הם יושבים ומסתכלים על בריאנט עושה את הקטע שלו, לרוב בצורה דיי פתאטית במשך בערך 30 דקות בערב.

מדכא.

בצד השני קליבלנד מגיעה בחלק השני של באק טו באק אחרי ניצחון חוץ קשה מאוד בסקרמנטו, כשההגנה שלה ממשיכה לא להרשים, אבל החמישייה שלה במשחק התקפה מופתי. לעומת זאת טיירון לו (כולם להפעיל את הרעשנים) ממשיך לחפש דרך לשלב את צ'נינג פריי שעדיין לא מרשים.

יש משהו שכדאי להבין אותו, הרבה מהביקורת שהוטחה בבלאט, והמחמאות להם זכה לו עד כה נובעים מהשיפור בתפקוד של לאב שלכאורה תופקד לא נכון וניפק תפוקה טובה פחות תחת בלאט, הנה הלילה הוא קלע 17 הוסיף 10 ריבאונדים כולל מהלך של 4 נקודות שגמר את המשחק, ובכל זאת, המאזן של קליבלנד לא טוב יותר תחת לו מאשר תחת בלאט, אז מה קורה פה?

כשמבודדים משתנה אחד בהגדרה לא מקבלים את כל התמונה, בלאט רצה לתפקד את לאב באופן שבו תקפד אותו מסיבות מסויימות שהיו קשורות בזרימה ההתקפית שהוא רצה בה, ביכולת לרווח את המשחק ולתת מקום לסמית' ושומפארט להגיע לנקודות שלהם, כשלאב מקבל יותר זריקות ונמצא בנקודות אחרות משהיה בהן תחת בלאט זה בא על חשבון שחקנים אחרים.

האם בשורה התחתונה השינויים שלו לו יועילו או יזיקו. את זה נדע כנראה רק מול טורונטו, בוסטון או מיאמי, שנראות כרגע כקבוצות החזקות יותר במזרח, אם כי באיזור הזה באמת שהכל נזיל מאוד.

הימור: לא תהיה עוד הפתעה, קליבלנד ב-15.

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. אין על אמסטרדם בכל העולם(למעט סיני לפני הימים של דעא"ש).
    לגבי לייקרס לא מסכים בכלל,קודם כל לשחק בלייקרס זה כבר אומר לחץ ואם לצורך העניין וויגנס יכול לתפקד בניחותא ובלי לחץ במיניסוטה בלייקרס זה ממש לא המצב,תמיד היה לחץ ותמיד יהיה לחץ,יותר מזה לעניות דעתי הצנועה הפסטיבל של קובי רק הועילה ובטח לראסל כי לולא הפסטיבל של קובי,פתיחת העונה הבינונית של ראסל לא הייתה עוברת מתחת לראדר בלייקרס וכבר היו קורעים לו את הצורה.דבר נוסף אנחנו רואים בעיקר מאז האולסטאר שקובי לוקח צעד אחורה ונותן יותר ביטוי לצעירים שמתחילים לאט לאט להשתלט ולשחק טוב ביחד.

    1. לא מבין איך זה עוזר לצעירים כשהם רואים שהשחקן הכי גרוע בחמישייה מסיים 30% מהפוזשנים.
      כן צריך לומר שבזמן האחרון הוא פצוע אז הצעירים משחקים טוב..

      1. זה עוזר בכך שהפוקוס לא עליהם אלא על קובי.אתה כנראה לא מבין מה זה הלייקרס והלחץ שיש במועדון הזה.הלייקרס זה לא מקום לפתח בו שחקנים צעירים כמו אוקלהומה,מיניסוטה ואפילו בוסטוןץלא סתם השחקן הרוקי האחרון שאני חושב שבאמת התפתח במועדון היה קובי עצמו(קצת ביינום)
        אז כן גלעד אתה מסתכל על מה שנקרא הנתון היבש שקובי בכושרו ובגילו לוקח 30% מהפוזישנים ואתה מתעלם מכך שקודם כל הוא מוריד מהלחץ שיש עליהם להתפתח,אתה מתעלם מכך שהוא מלמד אותם מה זה מקצוענות,מה זה חוסר פשרות.קצת מצחיק שרק אתמול שהתווכחת לגבי רנדל האם הוא רוקי או לא,נתת טיעון שרנדל שנה שלמה אמנם לא שיחק אבל היה מקצוען והתמודד עם קשיים של מקצוען ואילו אצל קובי שמלמד אותם את כל הדברים האלה שאיך להיות מקצוען ברמה הגבוהה ביותר במשך 20 שנה אתה מבטל ורקר מזכיר שהוא מסיים 30% מהפוזשינים.

        1. אני לא שמעתי סיפורים על קשר מיוחד בין קובי לצעירים. אבל גם אם הוא כן מסביר להם על הליגה ומלמד אותם מה זה להיות מקצוען ולעבוד קשה (ואין ספק שהוא מהגדולים בתחום הזה) אני לא מבין למה זה צריך לבוא על חשבונם של הצעירים בזריקות/נסיון..

          בשורה אחת – אני רואה רק את מה שהולך על המגרש וזה רע מאוד. אם הוא עושה דברים טובים מחוץ למגרש זה לא הופך את מה שהוא עושה על המגרש לפחות בזיון

          1. גלעד, יש שתי שטויות שאוהדי הלייקרס באתר הזה (ובמיוחד דדי יניב וקיי) מדקלמים בתקווה שאולי הם בסוף, אולי, יצליחו לשכנע את עצמם:
            1. לתת לקובי 23 מליון לעונה היה רעיון טוב בגלל (השלם כאן שקר כלשהו)
            2. השלישייה הצעירה של הלייקרס זה הגלגול הצעיר של ראס, קארל מלון וג'יימס הארדן, ולא, חס וחלילה, חבורת מנפחי סטטיסטיקות בדיוק כמו הצעירים של פילי.
            דדי גם פעם טען בתוקף שהכל זה חלק מתכנית מבריקה שעוד תתברר לכולנו, אבל נראה לי שהוא ירד מזה.
            לכל נסיון להתווכח עם החבורה הזו על עניינים שקשורים לשפך הביבים שנקרא ל.א. לייקרס בימים אלו יש אמנם ערך בידורי לא קטן, אבל בגדול זה די בזבוז אנרגיות.

        2. האמת לי נמאס מהדיון הזה….
          קובי תורם הרבה מעבר למה שרואים וייראו בעתיד! הצעירים מביאים עונה מצויינת ועדיין שומרים על בחירת דראפט (כן בחירת דראפט – למרות שאתם לא אוהבים שמזכירים את זה).
          מעבר לזה אני מסכים עם מה שיניב אמר ומציע לו להפסיק לנסות לשכנע ללק״ל ( ליגה להשמצת קובי והלייקרס).

      2. אני לא ראיתי משחקים רבים של הלייקרס העונה. אבל מהמעט שראיתי + תקצירים – נראה שיש accountability של הצעירים כלפי קובי, הם נותנים לו דין וחשבון – לדעתי זה דבר חשוב מאין כמוהו לקבוצה כל כך צעירה (כמו KG במיניסוטה, רק יותר). כך שנכון, הוא מסיים הרבה פוזשנים, ונכון, היה עדיף שהיה מתחיל את הנסיגה שלו קצת קודם, אבל זה שווה את זה כשקובי נותן לראסל תחושת ביטחון מהספסל בערב שהקליעות שלו לא נכנסות, כמו שקרה שבוע שבבר לפי מה שכתבו פה באתר

  2. הקליפ של קנדה גאוני, ואני לא לא יודע מה להגיד על הלייקרס, אבל המשחקים האחרונים יש גרף ברור של שיפור והתייצבות של השלד הצעיר וזה כיף לראות. לא סתם מנחם כתב עליהם טור – העונה כרגע ברבע האחרון וזה נראה סיום של העונה בטעם טוב. הם צריכים להיזהר לא לדפוק לעצמם את הבחירה בדראפט, כי אשכרה נראה שהם יכולים היום לנצח כל קבוצה ביום טוב בבית.

  3. רועי ויינברג

    אחלה פריוויו לערב שהמשחק המותח היחיד בו (בהתחשב בזה שבאטלר לא ישחק בשביל שיקגו) זה טורונטו נגד ההוקס.

    נ.ב 1-אתה מוזמן להביא את העוגיות המפורסמות של אמסטרדם לחברי הצוות

    נ.ב 2-לדעתך בהנחה שטראמפ מנצח באוהיו ובפלורידה, רוביו וקייסיק יפרשו מהמירוץ הרפובליקני?

      1. רועי ויינברג

        אני מסכים איתך בגדול, אבל אני יודע שדור (וכולם מוזמנים לעקוב אחרי מה שהוא מעלה בפייסבוק) יחסית מומחה בכל התחום של הפוליטיקה האמריקאית.

        סילבר נותן באוהיו 69% לקייסיק ו-30% לטראמפ ובפלורידה 97% לטראמפ ו-2% לרוביו. לדעתי מקרה שבו רוביו פורש יהיה כישלון בשביל ה-RNC ויהיה מעניין לראות את הלחצים שאולי יופעלו על קייסיק אחרי פרישה אפשרית שלו.

        1. עדיף שקייסיק לא יפרוש הוא הרפובליקני היחיד שלא מתנהג כרגע כמו ילד בגנון (אם ראית את ההשמצות ההדדיות ביון רוביו וקרוז לטראמפ). בנוסף להרגשתי הוא הרפובליקאי השפוי היחידי במירוץ.
          גילוי נאות: אני בעד הדמוקרטים

  4. אטלנטה, קבוצה כל כך מוכשרת שחסר לה דבר אחד גדול – מוטיבייטור משוגע, הרוח והנשמה של הקבוצה, מנהיג בלתי מעורער.
    באמת קבוצה עם בודדים נהדרים: הפרונט-קורט הכי טוב במזרח (יש משהו יותר טוב ממילסאפ + הורפורד?), פוינט טוב בדמות טיג, ולוקסוס שאין לאף קבוצה בליגה, דניס שרודר כבאק-אפ (לטעמי חבל מאוד שאין כמעט זמן בו משתפים את שניהם יחד. יכול להיות מעניין). בייזמור בעונה טובה מאוד, מפצה במשהו על ההליכה של קארול, קורבר הוא עדיין איום שאסור להניח ממנו את העין, ספולושה ומוסקלה והארדווי מהספסל זה בסדר גמור.
    רק מה חסר? בעל בית. כזה שיהפוך את השלם שווה לסכום חלקיו. כזה שלא ייתן להם לאבד משחקים כמו למשל באורקל, משחק מאוד חשוב עבור יכולת ההרתעה של ההוקס.
    בוא נראה הערב. עדיין חושב שאטלנטה היא חתיכת איום על כל קבוצה בפלייאוף. זה יהיה מבחן יפה.

    1. לא חושב שהפרונטקורט של אטלנטה הכי טוב במזרח.
      אם בוש בריא אז הוא ווויטסייד עדיפים בקלות, דראמונד והאריס/מוריס גם עדיפים לדעתי ואולי גם לאב ותומפסון/מוזגוב

  5. אני עם גלעד בויכוח על קובי. הנזק עולה על התועלת, זו כבר פארסה. זו המורשת שקובי רוצה להשאיר? מורשת של חוסר תחרותיות? עם כל הרצון לפרגן לו, קובי לא נראה לי כמנטור מהולל, יותר כאחד שלא רוצה שיאפילו עליו. אם היה רוצה הרי היו לו עוד 3000 אסיסטים בקריירה. גם לא מבין איך מועדון כמו הלייקרס שוכר למאמן את סקוט. ביזיון.

    1. סתם ילד ללל טים

      בדיוק! בזמן שהם יכלו לשכור איזה לארי בראון שמומחה בפיתוח רכזים צעירים (וגם רנדל לא היה מרגיש מקופח) להושיב את קובי על הספסל ולומר לשלישייה מה לעשותת הם לקחו את ביירון סקוט ש(אני מקווה שמומי יסכים) הד קייס לתואר גל"ל השנה

    2. בוא נתחיל עם הסוף גם אני לא מבין איך סקוט מאמן ועוד את הלייקרס.
      לגבי קובי אז אם הוא היה מחזיק את הכדור 20 שניות כל התקפה ואז מוסר ומסיים את הערב עם 10 אסיסטים זה היה נחשב כטוב?
      אתה וגלעד מסתכלים רק על השורה התחתונה וזה לא נכון לראות את זה ככה.נכון קובי זורק הרבה ואולי היה עדיף שיזרוק פחות יחד עם זאת הוא לא לוקח את הכדור מכדררר את עצמו למוות.ההתקפה של הלייקרס זורמת לא רע בכלל במשחקים האחרונים כולל משחקים שקובי שיחק.
      לגבי פיתוח הצעירים אז גם פה בשורה התחתונה יש סוג התקדמות,אנחנו רואים את השחקנים הצעירים משחקים יותר,לוקחים יותר אחריות וזה תהליך שהם עברו השנה ביחד עם קובי,שמעודד אותם ומחזק אותם.שים לב שאנחנו אחרי מה שנקרא שלב של קיר הרוקיז וחוץ מטאונס,בוקר אז הרוקיס של הלייקרס משחקים הכי טוב שהם שיחקו כל העונה (ראסל ולארי נאנס)
      לגבי מורשת של חוסר תחרותיות זה הדבר האחרון שאפשר לומר עליו,כי גם במצב הנוכחי של הלייקרס קובי רוצה לנצח כל משחק וגם מעביר להם את התחושה הזאת.
      לסיום זה לא שהמצב מושלם אך עדיין אני קודם כל לא רואה את זה כאסון שאתה וגלעד רואים את זה,שהוא הורס את התקדמות של הצעירים(מודה עברה בי מחשבה כזאת אבל בשלושה שבועות האחרונים ממש לא)ואני אסיים שלדעתי ראסל יהיה שחקן הרבה יותר טוב בעתיד בזכות קובי בריאנט וזה תהיה המתנה האמיתית שקובי ישאיר לליקרס(וכמובן בחירת טופ -3)

        1. מתן בתור אחד שמואד לא אוהב שלא מדייקים בדברים שהוא אמר אז תדייק.אני אף פעם לא אמרתי שום דבר לגבי הנזק שגארנט גורם,הדבר היחידי שעשיתי זה עניתי בתגובה למה שיאיר כתב בפוסט.לעצם העובדה זה מצב די שונה בכך שלפחות לפי מה שיאיר כתב המאמן נשאר אך ורק בגלל גארנט.ברגע שתראה לי שביירון סקוט הוא מאמן הלייקרס אך ורק בגלל שקובי רוצה.אני לוקח את כל הדברים שלי בחזרה ומכריז בריש גלי שקובי העונה הוא הנזק הכי גדול של הלייקרס,אבל עד שתראה לי את זה אני לא חושב שהמקרים שווים

          1. אפרופו גארנט אז שים לב שנכון לתקופה הנוכחית יש 3 רוקיס מרשימים
            אחד זה בוקר מפיניקס שמנצל את ההזדמנות שהוא מקבל ומפציץ והשניים האחרים הם טאונס וראסל שבמקרה או לא במקרה יש להם 2 מנטורים זקנים

  6. קובי והחיוכים המאולצים שלו באולסטאר וכל המשחק
    המזויף שלו העלו תחושות קבס..
    הוא הושפע מסטף שבאמת נהנה, והתקשורת הנה תן לילד
    לנצח אותך ותצא אהוד. בטח שמזיק ללייקרס גלעד ודרור 1+
    קובי אף פעם לא יהנה באמת.
    ינתי אסור שלברון ייפצע כי אז יקטר ויבכה. שיפסיד בריא.

    1. רועי ויינברג

      מבחינתי שלא יהיה כשיר בעונה הסדירה ורק יתאמן, וישחק רק בפלייאוף. אם יש סיכוי זה מעולה, אבל החיים שלו מעל הכל, אפילו אם זה אומר שהוא לא ישחק דקה נוספת באנ.בי.איי.

  7. מאיר אריאל

    יום חג היום (:
    ג'ואי קרופורד פרש אחרי 39 שנים בעקבות פציעה .
    תודה רבה על כל השנים מעריכים את זה מאוד ושמחנו לשמוע שלא תשפוט בפלייאוף הבא עלינו לטובה ..

    1. מאז שעבר דירה (לא מידיעה אישית, הוא כתב את זה..), הוא ממעט להופיע. אולי הוא לא אוהב את גולדן סטייט וקשה לו עם ההצלחה של סטף?:)
      וכידוע לך, הפוסל במומו פוסל.. מאז שמר טמיר צירף אותך לנבחרת הכוכבים של המערב, גם אתה הורדת פרופיל (אולי דורון זה האלטר אגו שלך? 🙂 )

  8. האווי לאסוף

    אחלה פריוויו דור. ובקשר למעדנים המקומיים באמסטרדם, תחגוג. אתה יודע, ברומא תנהג כרומאי, ובאמסטרדם תעשן כחזיר עם מחלה סופנית

  9. לא הורדתי פרופיל גוגו אני ממתין עם חלוק ומקטרת כמו גורי אלפי עונה לשאלות לנפילתו של האינלוביצים, ומתרגל מול המראה חיכוכי ידיים+מבט "אמרתי לכם" לא זחוח מידי. בקשר לדורון, אם הוא האלטר אגו שלי אז הוא בוואחד שביתה איטלקית. דורון, כפרה, דיוויד בואי כבר לא איתנו, שלח דרישת שלום ממאדים.

  10. מאיר אריאל

    צ'אלמרס גמר את העונה . קרע באכילס .
    כפי הנראה ממפיס תסיים במקום ה5 אם לא יהיו הפתעות .
    לתפוס את מקומות 3ו 4 זה לא אפשרי מבחינתם , ולצנוח למקומות 6-7 מצריך מאיתם נפילה פלוס התעלות של פורטלנד והמאבס .
    אז מה שוב פעם קליפרס גריזליס??

    1. למה שממפיס לא תצנח הכי למטה שאפשר? לא נשארה קבוצה. פשוט ככה. אין ממפיס. היו צריכים לחתוך את צ'למרס כדי לפנות מקום למישהו, כלשהו, שישחק.
      נשארו לה עוד 18 משחקים, ולו"ז קשה לאללה ממילא. לא רואה אותה מנצחת יותר מ-2 מתוכם. כלומר, תסיים ב-40 נצחונות 42 הפסדים, הכי טוב 41-41. יכולה לסיים אפילו 8.

      1. ולסבר את האוזן, הפצועים של ממפיס: מרק גאסול, זאק רנדולף, בירדמן אנדרסון, ברנדון רייט, ג'ורדן אדמס, מריו צ'למרס, מייק קונלי. למעט זיבו וקונלי, היתר סיימו את העונה בוודאות.

  11. מאיר אריאל

    טימי הגיע ל15000 ריבאונדים והפך לשחק ה6 בהיסטוריה שעושה את זה!!
    עכשעו יש לו כבר מעל..
    26000 נקודות
    15000 ריבאונדים
    4000 אסיסטים
    3000 חסימות

    שחקן לא רע .

  12. מאיר אריאל

    קבוצה ארורה השיקגו הזאת . תמיד נגדנו הם מוציאים מעצמם דברים מיוחדים יאלללה עופו מאיתנו כבר יקרציות . מילא הייתם טובים נגד המלכה איפה שצריך .

  13. השופטים שוב הלכו עם הספרס, עבירה ברורה על גיבסון לא נשרקת. הויברג מתעצבן וחוטף את הטכנית הראשונה שלו בליגה.

  14. מאיר אריאל

    ניצחנו בגלל השופטים .
    כמו כן חזיתי במו עיני בלאונרד מחזיק את באטלר בצורה לא חוקית .
    רמאים ! גנבים ! הפלח רמאי !
    זה לא משנה כי מי שלא תבוא מהמערב קליבלנד תקרע אותה

  15. אני לא זוכר מתי רציתי שהלייקרס ינצחו יותר מהיום (ובכלל, העונה)
    אם הלייקרס מנצחים הלילה, הפער מהסאנס בטור הניצחונות מצטמצם -2.
    וכאשר צפויים עוד 3 מפגשים ישירים בין הסאנס ללייקרס – "המירוץ" למאזן ה-2 הכי גרוע יכול להיפתח מחדש.

  16. אחרי הצצה בלוח, ולאור הקריסה של ממפיס, מסתכן בהימור על טבל המערב הסופית (במזרח אין שום סיכוי להגיד משהו):
    1. ג"ס
    2. ס"א
    3. אוקלהומה
    4. קליפרס
    5. פורטלנד
    6. יוסטון
    7. דאלאס
    8. ממפיס

    יוטה כבר לא תספיק ותסתפק במקום ה-9.

כתיבת תגובה