מעורב גרינוויל והופס ליום ששי / מנחם לס

(גייל והנכדות על הגשר המתנדנד)

אם בא לכם לקרוא, ישנו הסבר על המשתנים שקבעו את הבחירה, ואחד מהם הוא יופי הדאונטאון. את הדאונטאון שלנו חוצה נהר עם מפלי מים, ולכל אורכו בתי קפה, מסעדות, ופאבים – קצת דומה ל-RIVER WALK של סאן אנטוניו.

החלטתי שזה הזמן הטוב להתחיל את ה'מעורב' עם הסבר אחת ולתמיד על העיר בה אני גר, ולהסביר לכולם שכן, אנחנו בתוך אוקיאנוס של רדניקים, KKK, ובתוך לב ליבה של "חגורת התנ"ך, אבל גם בתוך העיר המשמשת  בית לכמה חברות ענק כמו BMW (ה-PLANT הגדול בעולם שלהם נמצא 5 ק"מ מביתי), צמיגי מישלין, בוש-אנד-לומב (חברת אביזרי העיניים הגדולה בעולם), LOCKHEED MARTIN (תעשיית מטוסים, כולל ה-F-16 שלנו), ועוד. פילהרמונית מעולה המסיירת בעולם הגדול, שלושה תיאטראות, וקבוצות בייסבול והוקי קרח ברמת AA.

Greenville, SC, wins No. 3 best downtown in USA

 

The No. 3 best downtown in America belongs to Greenville in this years Livability.com rankings, marking the second year in a row in the Top 5 on the national website's list and moving up one spot from last year.

Topping the "Top 10 Best Downtown 2016" was Alexandria, Virginia, with Santa Monica, California coming in second.

Following Greenville on the list are Seattle's Bellevue, Washington; Pittsburgh ; Boise( Idaho); Tempe, (Arizona); Dallas's  Plano,; Colorado Spings, Colorado; and Chicago suburb Evanston, Illinois.

Greenville joined Alexandria, Pittsburgh and Evanston as the only cities to stay on the list from last year.

 

(רח' בדאונטאון בשעות הבוקר לפני שהוא מתמלא באנשים)

 

(הנהר רידי החוצה את דאונטאון)

 

(איצטדיון הבייסבול של קבוצת ה-AA שלנו, שהיא מין 'קבוצת מילואים' למייג'ורס)

באופק – הרי הסמוקי'ס (משרשרת האפלצ'ים)

 

 

בגלל מזג האוויר הדומה מאד לישראל, זהו צהרי יום חורפי בדאונטאון

 

 

תחילת העליות להרי הסמוקיס אינם יותר מ-20-25 דקות נסיעה מהקצה הצפוני של העיר

החלק הדרומי של העיר, עם הרי הסמוקיס באופק

כל יום שבת וכל יום ראשון "FARMERS' MARKET" באחד מרחובות דאונטאון

The rankings for 2016:

  1. Alexandria, VA
  2. Santa Monica, CA
  3. Greenville, SC
  4. Bellevue, WA
  5. Pittsburgh, PA
  6. Boise, ID
  7. Tempe, AZ
  8. Plano, TX
  9. Colorado Springs, CO
  10. Evanston, IL
העיזות שלי חיות במקום לא רע (שהוא גם מקסימום שעתיים נסיעה משרלוט או אטלנטה. החיסרון העיקרי? נסיעה של שלוש שעות לחוף הים בהילטון הד, אבל ישנם עשרות אגמים בסביבה)!
 *
*

2. טיי לאוסון לאינדיאנה? צעד חכם של לארי!

 

 

 

הבוקר, בספורטסנטר, טיי לאוסון אמר שסוף-סוף הוא שוב מרגיש בבית.

-מתי לאחרונה הרגשת בבית?

-לפני 8 שנים, באוניברסיטת צפון קרולינה!

שם, אגב, הוא לקח אליפות מכללות בשנתו האחרונה כסניור, זכה בפרס 'בוב קוזי' לפוינט גארד של העונה, והיה שחקן השנה ב-ACC.

הסיפור פשוט: טיי לאוסון הוא מזרחי, נולד וגדל במרילנד, שיחק בצפון קרולינה, ולא היה לו מה לחפש בדנבר הרחוקה והמוזרה.

בהופעתו הראשונה עם הפייסרס – ניצחון חשוב על הספארס – הוא נקע את רגלו. חבל. בתחילה הנקע נראה לא טוב כשכף רגלו היתה תקועה אנכית ורגלו התחתונה כמעט נגעה בריצפה. עתה מתברר שהנקע היה מינורי, ובשבת הוא כבר ישחק נגד דאלאס.

מה שטיי יעשה לפייסרס הוא להביא פוינט גארד קלאסי לספסל שיש לו אולי את 'מנטליות הפוינט גארד' העליונה בליגה. יש לו את כל הכלים הדרושים כולל מהירות עליונה, סקורינג פאנץ', חדירה מצויינת, וראיית משחק מצויינת.

עם ג'ורדן היל, רודני סטאקי, סולומון היל – לשלושתם ניסיון רב כסטרטרס – ועם סי.ג'יי מיילס ולבוי אלן, ותוסיף להם את לאוסון ויש לך 6 שחקני ספסל  שאיש לא יתפלא לראות כשחקנים פותחים בליגה הזאת. ישנו עוד אחד: גלן רובינסון שעלה בחמישייה בראשית העונה. שביעיית שחקני ספסל פר אקסלנס.

מכל השחקנים הללו טיי לאוסון הוא הפוינט גארד האותנטי היחידי כי ג'ורדן היל – עם כל הכבוד – הוא לא הפוינט גארד האותנטי, התפקיד שיצר בוב קוזי מהסלטיקס, ומאז התפקיד עבר כמה מהפכות.

אני רואה את טיי לאוסון מוביל ומפתח SECOND UNIT שתתעלה, ובבוא היום פרנק ווגל ייתן לו את המושכות להוביל את כל העגלה. זה יקרה לפני הפלייאוף. אולי זה יקרה כבר בעוד ארבעה ימים נגד בוסטון סלטיקס.

-במה אתה מרגיש שתוסיף למשחק של הפייסרס?

-אני אחד הגארדים המהירים בליגה. לארי בירד וקוץ' ווגל רוצים מהירות ופיזור הכדור בין כל השחקנים, ואת זה אני יכול לעשות, אני חושב, כמו כל פוינט גארד מהטובים בליגה.

-אז מדוע לא עשית זאת ביוסטון? מדוע שם לא הצלחת לעשות הרבה? מה נותן לך את הבטחון שבפייסרס כן תעשה זאת?

-כי ביוסטון לא היה לי את הכדור. אני לא מקטרג על השיטה של יוסטון. כל קבוצה משחקת עם השיטה ששחקניה יצליחו בה. העובדה היא שביוסטון ג'יימס הארדן הוא לא הפוינט גארד אבל הכדור כל הזמן בידו כאילו הוא הפוינט גארד. לא הצלחתי לעשות שם מה שאני מסוגל לעשות כי אני לא יכול לעשות זאת ללא כדור!

השגיאה בדראפט של 2009 היתה של לארי בירד. הציפור התנדנדה מהענף של טיי לאוסון לענף של טיילר הנסבורו בבחירה ה-13, עד שלבסוף בחר בטיילר.

אחרי 8 שנים לארי מנסה לתקן את השגיאה עם השחקן שהוא בחר לא לבחור אז.

לי זה מרגיש כצעד מצויין.

3. נייט רובינסון הולך NFL

NATE ROBINSON GOING FOR NFL DREAMS

כל העיתונים וכל האתרים דיווחו על כך ביומיים האחרונים.

היו שחקני כדורסל במכללות ששיחקו גם פוטבול במכללות והצליחו בצורה מתקבלת ב-NFL. אבל לא היה אף שחקן NBA שניסה לשחק NFL והצליח.

נייט רובינסון מסוגל לדעתי. הבעייה הרצינית היא שהוא בן ל33 ואולי הוא יותר מדי מאחורי הסאמיט של ההר.

הוא היה שחקן הפוטבול של השנה במדינת וושינגטון כשזכה בתואר 'שחקן השנה בתיכונים AAA'. הוא התקבל לאוניברסיטת וושינגטון על מילגת פוטבול (אולי משותפת עם מילגת כדורסל) ושיחק עונה שלמה בהצלחה כקורנרבק, עד שהחליט שהוא מעוניין להתרכז בכדורסל בלבד.

הוא היה בזמנו השחקן המהיר ביותר ב-NBA (רץ את אורך המגרש ב-2.96 שניות); הוא 'גאטסי' שלא פוחד מהשטן; הוא כשרוני ביותר שזכה באליפות הדאנק; הוא שיחק פוטבול בתיכון לא פחות מכדורסל, ומה שאתה לומד בתיכון אתה לא שוכח לעולם.

אולי הוא לא יצליח, אבל יהיה מעניין מאד לעקוב אחריו, ואני מקווה מאד שיצליח.

*

*

4. המסירה הזאת נעלה על הרבה מהשלשות

הקליפ הזה נישמר אצלי משלשום אבל לא היתה לי הזדמנות להראותו לכם, למקרה שהחמצתם. מסירה בריצה מאחורי הגב לדריימונד גרין שהיא תענוג לעיניים הרואות:

*

 

*

5.למקרה שהחמצתם את הסל של קרי נגד יוטה שלשום מחצי המגרש (ועוד 3 מטרים עודף)

*

*

6.בוש מבטיח לחזור "בקרוב מאד"

בהודעה שכריס בוש יצא הבוקר. (In a statement he released ) הוא מודיע שבדיקות רפואיות גילו שקריש הדם שנמצא שוב ברגלו התמסמס ונעלם, ואין כל סיבה שהוא לא יחזור לשחק "עוד לפני תחילת הפלייאוף". הוא נמצא בכושר מלא ומתאמן יום-יום. מיאמי הסתגלו לשחק בלעדיו והם עומדים במקום הרביעי במזרח, אבל כל מי ששייך להיט – כולל ההנהלה, השחקנים, והמאמנים, יודעים שאין כל סיכוי בפלייאוף ללכת רחוק ללא כריס בוש

7.לברון: "נשבר לי מכוכבי העבר שלא מראים מספיק רספקט"

שחקני העבר אוסקאר רוברטסון, וולט פרייזר, וג'ון סאלי כבר אמרו שסטפן קרי עושה מה שהוא עושה היום בגלל שההגנות יותר מדי "רכות", ושבזמנם אין כל סכוי שהוא היה מסוגל.

לברון, כמו רבים משחקני ההווה שאין להם צל של מושג מה זה היה לשחק אז נגד ההגנות של אז חטפו עצבים.

במיוחד לברון שאמר ליו אס איי טודיי :James told USA Today's Sam Amick:

I'm respectful to all the guys who paved the way, the greats, guys who were role players, guys who were part of a championship team or was not. I've always been respectful, so it does kind of suck when you've got guys who played before us and paved the way for us (and) … they like to talk down on a lot of our players, saying, ‘Well if they played in our era it wouldn't be the same.'"

"So you hear about (the criticism), but you don't let it affect you because we understand that they paved the way for us," James said. "Then you've got (Tim) Duncan, Kobe, KG (Kevin Garnett). They paved the way for us. Now myself, D-Wade, ‘Melo, Chris Bosh, CP3 (Chris Paul), we're kind of paving the way for Steph, Klay, all those generations, and now they're doing it for the younger guys. It's no biggie."

ישנה רק בעייה קטנה עם התגובה של לברון: אני יודע שזה לא מצלצל יפה לאוזנכם, אבל רוברטסון, פרייזר, וסאלי צדקו ב-100%. אני הייתי אז והיום, ואני יודע… אני לא מעוניין לפתוח בויכוח חדש, אז הרוב מכם יישאר בדעתו, ואני ועוד כמה, נישאר בדעתנו.

8. נערי המקהלה הללו מלוכלכים לאללה!

היו וישנם כמה שחקנים הנראים ומתנהגים כנערי מקהלה, אבל הם מה זה מלוכלכים. אני ניזכר בגו'ן סטוקטון. דוויין ווייד (עכשיו קצת פחות). וכמובן כריס פול. הג'נטלמן הזה הנראה כמו בנו של איזה ארכיבישופ שחור שהוא אחד המלוכלכים. אמנם ב'קטנות' כאלה, אבל הקטנות כואבות כסכין בבטן.

אז הנה עוד הוכחה ממשחק שלשום כשהוא מכניס מרפק לכליות של קווין דוראנט:

*

 

*

9. קובי עושה בית ספר – סליחה, גנון – ללברון:

*     
*

 

.

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

    1. עיר כיפית. וגם מאד 'אוניברסיטאית' ששכחתי לציין: אונ' פורמן, בוב ג'ונס (האבנג'ליסטית), שלוחה של אונ' דרום קרולינה, קלמסון בפרברי העיר, גרינוויל טק, ונורת' גרינוויל סטייט

  1. מנחם אתה גר בעיר מהממת חבל שלא ציינת כמה מקומות בה, כמו
    Kilgore-Lewis House, וParis Mountain State Park. קובי הייתה ועדיין נשארה לו את עבודת הרגליים הטובה בליגה. לברון צודק אני הייתי בשנות ה70 אני לא רואה איך היו עוצריל את קרי עם האיטיות של אז ועוד אוסקר (הקרוסאובר הראשון היה ברמה של כיתה א בימינו), אם גרג מונרו עבר שחקנים תחשוב מה קרי היה עושה. אני לא מאמין שלנייט רובינסון יש סיכוי לעבור בגיל כזה איבד את הרכבת, היחיד שכנראה יכול לעבור לפוטבול ולהיות כוכב זה לברון גיימס (תפור לעמדת הטייט אנד ).

  2. העיר שלך נראית אחלה. הכי קרוב שהייתי זה ראלי (וסיור בצ'אפל היל). אבל כל האיזור הזה בצד המזרחי נתון למשרע טמפ' קיצוני בין חורף (סופות שלגים) לקיץ (מהביל ושרבי). מחכה שמישהו ייתן דיווח על בויזי איידהו 😉

    חזרה של כריס בוש תהפוך את מיאמי לקונטנדרית, לפחות של אליפות המזרח. וכמובן גם תזכה בתמיכתי כשתפליא את מכותיה בדברון ותעשה ממנו חוכא ואטלולא בשלהי חודש מאי.

    יש בליגה גלאקטיקוס ושמו מיאמי היט:

    דויין וייד, כריס בוש, ג'ו ג'ונסון, אמארה סטודמאייר ולואל דנג הם השמות הלוהטים של 2011. מחוזקים בחסן וייטסייד וגוראן דרגיץ' שכוחם במתנם כעת – ביום טוב הרוסטר הזה יכול לנצח גם את הספרס וג"ס. יש רק דבר אחד שהם צריכים כדי לאכול את הפלייאוף המזרחי ולקנח בקאבס – בריאות. כישרון עדיין יש שם ומוטיבציה מעל ומעבר. כל אחד וסיבותיו.

    כדי לנצח את הקאבס אין צורך גם במאמן ענק. ספולסטרה מנוסה ויעשה את העבודה.

    1. חלומות בהקיץ, כמה זמן אתה חושב שהברכיים של וויד ודנג יחזיקו נגד הספרס אין להם סיכוי, ואחרי שמנחם הגדיר את ווינסלו ככוב על עוד לפני שדרך על הפארקט וכל העדר הלך אחריו, אני אמרתי שהוא שחקן סביר ולא יותר (הגנת פרימיטר מצוינת התקפה זוועה), רוב השחקנים שציינת הרבה מעבר לשיאם ואני לא רואה אותם מתמודדים עם קליבלנד ובטח לא גולדן סטייט וסן אנטוניו. כרגע הם במקום הרביעי ויפגשו את דטרויט שניצחו אותם בפעמיים האחרונות ולא בטוח בכלל שיעברו.

  3. קובי באמת נראה כמו שכפול קטן של האקים. ולברון נתן לו לקלוע בשביל הכבוד . . .
    גרינוויל היתה מקום 8 או 10 בשנה שעברה, אז כנראה שבשנה הבאה תהיו ראשונים. הגשר הזה הוא משהו נחמד, הייתי רוצה לנסוע עליו ולהרגיש איך הוא מתנודד.
    המכה של כריס פול – KD קצת רכרוכי?

  4. מעורב מעולה!

    לאוסון לאינדיאנה זה אחד המהלכים החכמים של העונה לדעתי! ישדרג אותם מאןד… הוא קבוצה נהדרת אינדיאנה והוא יכול להוסיף להם הרבה. צריך לזכור – שנה שעברה הוא היה בין הרכזים הטובים בליגה.

    אלילי לי אלילי איזה מסירה של קרי ואיזה שלשה !!!

    לפתוח את היום עם כזה מהלך של קובי על הראש של לפלופ זה בשורה ליום נפלא!

    1. כיף שעשיתי לך את היום. גם גור גולן הוא 'מציאה גדולןה' שלי יחד עם גלעד. שניהם, אני מקווה, לשנים רבות, גם אחרי הצבא, כשהלייקרס יתחילו להשמיע קול!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט