הקאבס והספרס הופתעו והפסידו, ג"ס שברה עוד שיא. סיקור יום שני / גלעד

הלילה קיבלנו 7 משחקים כששארלוט הלוהטת ממשיכה לנצח, ממפיס החבולה להדהים הדהימה את הקאבס, ספרס ללא פופ לא הצליחה להוציא את ה-W מאינדיאנה, גאסול עם טריפל דאבל ניצח את הבאקס, הגבה הפסיד בקרב לבוגי אבל ניצח במלחמה והקליפרס רמסו את דאלאס, ג"ס הגיעה ל-45 נצחונות בית רצופים.

301 שלשות העונה. שלוש-מאות ואחת שלשות! ועוד נשארו 20 משחקים!

————————————————————————–

שארלוט הורנטס (28-34) 108 – מיניסוטה טימברוולבס (44-20) 103

שארלוט כבר ארבעה עם נצחונות רצופים ורק חצי משחק מאטלנטה במקום החמישי.

הזאבים עוד הובילו בכניסה למחצית השנייה אבל רבע שלישי ענק של ווקר (21 נקודות ברבע) הספיק להורנטס כדי להחזיק ביתרון עד הסוף.

לווקר היו 34 נקודות עם 6 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ביג אל קלע 20 מהספסל, מרווין וויליאמס (שמצוין העונה בכלל) קלע 15 עם 7 ריבאונדים ו-3 חסימות ובאטום הוסיף 11 נקודות ובין 2 ל-5 בכל קטגוריית בוקס סקור אחרת.

במינסוטה זה שוב היה טאונס שכבר אין מילים לתאר אותו (מאז האולסטאר ממוצע 21 נקודות 11 ריבאונדים) עם 28 נקודות ו-14 ריבאונדים, וויגינס קלע 25, לאבין 19, ז'נג (9 ריבאונדים, 4 חטיפות) קלע 12 ולרוביו היה דאבל 10 בנקודות ובאסיסטים.

ההימור של גור – שארלוט ב-6.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

קליבלנד קאבלירס (18-44) 103 – ממפיס גריזליס (25-38) 106

ממפיס בחוץ, בבק טו בק אחרי טיסה, עם רוטציה של 8 שחקנים וכששחקן החמישייה היחיד שמשחק הוא טוני אלן שחזרה מפציעה. ניצחה את הפרשים כשקרטר הקשיש קולע 4/4 מהעונשין ב-13 השניות האחרונות.

טוני אלן היה מדהים עם שיא עונתי של 26 אליהם הוסיף 5 חטיפות, סטיבנסון (7 ריבאונדים) וצ'אלמרס (7 אסיסטים ו-4 חטיפות) קלעו 17 כל אחד, ג'מייקל גרין קלע 16, קטף 10, חילק 6 וגנב 4. קרטר קלע 15.

הפרשים הובלו ע"י לברון עם 28 נקודות באחוזים טובים, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים. לא הרבה אחריו קיירי עם 27, 5 אסיסטים, 4 חטיפות אבל גם 7 איבודים. לאב קלע 14 ולקח 11 (גם 4 איבודים) ותומפסון קלע 11 במשחק שכל הפרשים יעדיפו לשכוח.

ההימור של גור – קליבלנד מנצחת לאחר מותחן, 4 הפרש.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

אינדיאנה פייסרס (30-34) 99 – סן אנטוניו ספרס (10-53) 91

ההפתעה של הערב בא אלינו מאינדיאנפוליס כשהספרס (בלי פופ) הפסידו לאינדיאנה.

הפייסרס הובילו בסוף הרבע הראשון ב-12 ולמרות שהספרס הצליחו לנצח את המחצית השנייה היתרון הספיק ומסינה לא הצליח להוציא אותם מהבור.

מונטה אליס הוביל עם 26, ג'ורג' קלע 23, לסטאקי היו 12, מהינמי קלע 11 והוסיף 9 ריבאונדים וטרנר קלע 9 אבל לקח 10 ריבאונדים.

אפילו למאיר אריאל אין תלונות על קוואי (6 ריבאונדים) ואולדריג' (12 ריבאונדים) שקלעו 23 כל אחד. הבעייה שחוץ מהם שווה לציין רק את מילס עם 17 ואת דאנקן בגיל 96 שאמנם קלע רק 9 אבל לקח 14 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים.

ההימור של גור – ספרס ב-10.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

שיקגו בולס (30-32) 100 – מילווקי באקס (38-26) 90

בלי באטלר, ששוב לא שיחק, גאסול המבוגר (מאוד) היה צריך לתת הצגה כדי לנצח את הבאקס המשתפרים (שגם להם אגב היתה בעיית פציעות עם רוטציה של 8 שחקנים בלבד היום). הוא נתן ועוד איך..

12 נקודות, 17 ריבאונדים, 13 אסיסטים ו-5 חסימות. איזה שורה סטטיסטית מדהימה הייתו לגאסול..

חוץ ממנו רוז קלע 22 עם 7 אסיסטים (אבל 6 איבודים), מור קלע 16 עם 7 אסיסטים משלו, דאנליבי קלע 18 ומירוטיץ' 14, לגיבסון היו 12 נקודות עם 10 ריבאונדים ו-3 חסימות.

לבאקס בייליס קלע 20, פארקר (11 ריבאונדים) ומידלטון קלעו 18 כל אחד, לגריק-פריק היו היום "רק" 12 נקודות עם 10 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, מונרו קלע 11 עם 14 ריבאונדים.

ההימור של גור – שיקגו ב-5.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

ניו אורלינס פליקנס (38-24) 115 – סקרמנטו קינגס (37-25) 112

הגבה הוביל את השקנאים שלו חזרה כל הדרך ממינוס 17 בתחילת המחצית עד לניצחון כש-7 שניות לסיום נוריס קול לא מאבד את הראש על קו העונשין וקולע 2/2 לנצחון של ניו אורלינס למרות משחק מפלצתי של קאזינס.

דייוויס קלע 31 עם 10 ריבאונדים, לקול היו 23 עם 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, הולידיי קלע 20, חילק 10 וגנב 4 וריאן אנדרסון הוסיף 19.

בוגי קלע 40 נקודות (אבל שוב באחוזים רעים), לקח 16 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים, גנב 4 כדורים ואיבד 5 פעמים. רונדו (10 אסיסטים ו-5 איבודים) וגיי (10 ריבאונדים ו-4 איבודים) קלעו 18 כל אחד, כספי קלע 15 עם 7 ריבאונדים ובלינלי סיים עם 12 משלו.

ההימור של גור – קאזינס ינצח את החד גבה, סקרמנטו ב-6.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

דאלאס מבריקס (31-33) 90 – לוס אנג׳לס קליפרס (21-41) 109

רבע שלישי של 33-16 הספיק לקליפרס כדי לרמוס את דאלאס העייפה כשדיאנדרה הוא היחיד שמשחק מעל 28 דקות נגד הכמעט-אקסית שלו..

פול ממשיך בכושר הנהדר וקלע 27 עם 7 אסיסטים ו-3 חטיפות. דיאנדרה שלט בלוחות וסיים עם 23 נקודות ו-20 ריבאונדים, רדיק קלע 22, וקרופורד (15) וריברס (10) עזרו מהספסל.

במאבס נוביצקי שוב הוביל עם 22, לי קלע 13 והוסיף 8 ריבאונדים, והשחקן היחיד חוץ מהם שהגיע לספרות כפולות היה ריי פלטון עם 10 נקודות.

ההימור של גור – קליפרס ב-8.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

גולדן סטייט ווריורס (6-55) 119 – אורלנדו מג׳יק (35-27) 113

45-0. ב-45 משחקי הבית האחרונים של הלוחמים זה המאזן שלהם כשהם שברו את השיא של הבולס ועשו הסטוריה שלא תאמן.

בכניסה לרבע הרביעי הלוחמים הובילו בבטחה על 17 אבל סקיילס שלף חמישיית סופר-סמול-בול עם ג'נינגס, ווטסון, אולדיפו ב-3, פורנייה ב-4 ואיליאסובה/גורדון ב-5. החמישייה הזאת הייתה מוצלחת מאוד והמג'יק נצחו את הרבע הרביעי ב-11 נקודות (36-25) אבל זה לא הספיק ותושבי אוקלנד יהיו אלה שיחגגו על עוד שיא מדהים של הקבוצה שלהם.

קרי קלע 41 נקודות, לקח 13 ריבאונדים וחטף 4 פעמים אבל גם איבד 5. קליי קלע 27 (כולל שלשה מדהימה פחות מדקה לסיום שפחות או יותר הבטיחה את הנצחון), רק ראש (11) הגיע לספרות כפולות חוץ מהם. לגרין הייתה נקודה בודדת אבל 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

באורלנדו פורנייה, ג'נינגס וגורדון (16 ריבאונדים) קלעו 20 כל אחד, אולדיפו קלע 19 עם 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ג'ייסון סמית קלע 13.

ההימור של גור – ג״ס יפרקו את אורלנדו, 17 הפרש.

לעמוד המשחק.

————————————————————————–

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. תודה רבה גלעד.
    עושה רושם שככל שהעונה מתקדמת היריבות הפוטנציאליות של ג"ס מנסות להוכיח שהן פשוט לא ברמה. זה לא בא לידי ביטוי במאזנים, אבל במשחקים עצמם נראה שאין באמת מי שיאתגר אותם.
    לפיכך, אני חוזר על מה שכתבתי בעבר – המכשול שלהם לאליפות הוא רדיפה אחר שיאים שעלולה להוביל לפציעה.

  2. תודה על הסיקור הזריז.
    נראה לי שפופ שמח על ההפסד…
    כך יוכל לצקצק בלשונו ולומר "מסינה עוד לא מוכן…. עוד לא מוכן…"

  3. ג"ס כמעט וזרקו את המשחק לפח ברבע האחרון עם שלל איבודי כדור והגנה לא קיימת.
    הגדיל לעשות גרין עם 7 איבודים. המנהיג זרק רק 3 פעמים וקלע נקודה אחת בלבד. להגנתו – היה חולה.
    ניצלו בזכות יום קליעה טוב מה 3.

    סטיב קר:
    "I think there's been some slippage defensively the last few weeks and I think the numbers would bear that out," Kerr said. "So we need to pick up our defense, we need to pick up our intensity. We're able to bail ourselves out at times with our shooting and scoring but we know that's not good enough against the best teams in the playoffs

  4. תודה גלעד מצויין!
    דאלאס בנפילה חופשית, התחרות במקומות 6-9 במעקב צמודה צמודה וכל אחת יכולה למצוא עצמה בחוץ.
    בסוף יוסטון עוד יכולה למצוא עצמה במקום השישי מול קליפרס בסיבוב ראשון. זה יהיה נחמד…

  5. אז סימנתי את אינדי בתור ההפתעה של הערב, ותפסתי – כי אינדי בערב נתון יכולה לנצח כל אחת, בוודאי בבית. יודעים לסחוט מעצמם את המקס'. אלא שזה לא יכול להספיק בסדרה.

    ורק כדי לגלות את ההפתעה האמיתית של הערב – המחליפים של ממפיס על הקאבס בקליבלנד? זפזפתי ברובו, זה נראה כמו מוניטור יציב על קו של 5-10 נקודות. משחק "שקט", אם אפשר להגיד ככה, דרמה קטנה בסוף ונצחון הכי ראוי לגריזליס. זה טוב עבורם וקצת לא טוב – הקבוצה הזו בסגל כל כך נכה לא תשרוד דקה בפלייאוף, באינטנסיביות שלהם.

    אבל הסיפור הגדול הוא הקאבס. קרה שם משהו רע. מאוד. זה לא לברון – הוא היה טוב מאוד. אבל זה חייב להיות קשור אליו, וכל הציוצים המסתוריים ומשחקי האניגמה שלו, מעידים שקורה שם משהו מוזר שהורסם את הקבוצה.

    מי שבונה על מאבק כלשהו בסדרת הגמר – כדאי לו להחזיק אצבעות לכל אחת אחרת מהמזרח. משהו רקוב בממלכת ג'יימס.

    אני גם רואה את דאלאס הולכים ונדחקים החוצה מפלייאוף המערב, ואולי טוב שכך. לטעמי – עם כל הכבוד לריק קרלייל הגדול – היא תיתן את הפייט הכי חלש שם, עדיפה יוטה, בוודאי פורטלנד, ואפילו יוסטון.

    1. אני הולך ומשתכנע שהפייסרס הם אלו שאולי יכולים לנצח את הקאבס.
      יש להם את השומר-לברון הכי טוב במזרח
      שומר טוב מאוד לקיירי
      ונסיון.
      כמו שאמרתי זו סדרה שממש הייתי רוצה לראות

      1. אני מת על אינדי, אבל האויב הכי גדול של קליבלנד, כמאמר הקלישאה, זה הם עצמם. והם עמוקים מדי על הפייסרס. זה יכול להגיע ל-6 משחקים, אבל לקליבלנד יש רוסטר ראוי לפלייאוף הרבה יותר ארוך.
        בכל מקרה, הקאבס עשויים לקבל אותם, או את שיקגו – חתיכת אפשרות להפתעה, הזדמנות לבולס לסגור חשבון ארוך עם ג'יימס – או עם דטרויט אהובתי, שיכולה גם לעשות צרות צרורות, יש לה מאצ'-אפ טוב ומאמן שועל. יהיה חם כבר בסיבוב הראשון.

        1. לאף אחד במזרח אין מצ'אפ יותר טוב על הקאבס מלאינדי (בטח לא לשיקאגו המפורקת שכל מה שיש לה זה באטלר)
          דטרויט גם לא תעשה יותר מדי אני חושב.. חוץ מהפייסרס ההזדמנות להפתיע אולי אולי אולי של וושינגטון.

        2. סיבוב ראשון – שיקגו, אינדי או דטרויט. כל אחת מהם תעשה לקאבס את המוות ויכולה לנצח אותה. אם הם עוברים, זה יהיה או מיאמי או בוסטון. זאת התהי סדרה סטורית. אני חושב שיש סיכוי לא רע שהם אפילו לא יגיעו לגמר המזרח. אם הם יגיעו, אני מקווה שטורונטו ינצחו אותם שם. זה ממש לא נראה לי בלתי אפשרי.

          1. לשיקאגו ודטרויט אין מספיק כלים כדי לעצור את הקאבס. לאינדי יש אבל הם יצטרכו לשחק מלא מלא דקות ומאוד לא סביר שמישהו יעבור את הפרשים בסוף.
            מיאמי בלי בוש בחיים לא מאתגרת את הקאבס. אם בוש חוזר אז זה יכול להיות מעניין מאוד.

      2. הם היו היחידים הקרובים אליהם.
        אבל זה בתקופה שהיברט היה ענק ולא ליצן. ווסט היה יותר צעיר ועדו כל מיני.
        עכשיו הם לא פחות מוכשרים אבל יותר צעירים, ובעיקר ללא ווסט המנהיג ככה שכמובן שאשמח לראות את זה קורה, אבל אני בספק.

        אה וכמובן המאץ אפ בין לברון לג'ורג' שאולי בגיל 31 יהיה כבד כבר על לברון.

    2. רקוב ?
      אך אחד לא סובל אותו אז מה רקוב פה …
      אין לו מנהיגות הוא בלתי נסבל שותקים אבל לא נלחמים בטח לא בשבילו ולא הבעלים הבלתי נסבל אף הוא .
      דייוויד צריך להגיד תודה ששיחררו אותו משם .

  6. אני מסכים עם מתן (למעלה) שהמספר 73 מתחיל להכביד על הווריורס. כבר משחק שני ברציות שהם מאבדים כדורים בכמויות ולא שומרים בכלל בחצי השני. זה נראה כאילו הם מניחים שקבוצות פשוט יתקפלו בפניהם. בכל מקרה קר יודע מה הבעיה – הם פשוט מחפפים בהגנה. גולדן סטייט היו קבוצת הגנה מצויינת בעונה שעברה וגם העונה עד פגרת האולסטאר היו שניים רק לספרס מבחינת אחוז הקליעה האפקטיבי שאיפשרו ליריבות. מאז פגרת האולסטאר הם התדרדרו לחלק התחתון של הליגה כשהבעיה היא בעיקר במחצית השנייה – כלומר בדרך כלל כשהם מובילים. בחצי השני ב-10 המשחקים האחרונים הם מאפשרים לירבות לקלוע ב-54% אפקטיבי שזה הרביעי הכי גרוע בליגה.
    זה מאד בולט אצל השחקנים המחליפים.
    כל זה בהחלט מעיד על בעייה מנטלית כלשהיא. לא שזה לא נפוץ אצל קבוצות מובילות בשלב הזה של העונה שהוא עדיין לא הישורת האחרונה אבל יהיה מעניין לראות מתי ואיך הם יתאפסו.

    1. יש שיאים היסטוריים שאתה חייב לרדוף אחריהם.

      אני חושב שלא כדאי לגולדן לרדוף אחרי האליפות, כי זה יגרום להם להיפצע ולאבד את האליפות..

      1. לא חושב שהם צריכים לוותר על המרדף. חוץמזה הם עדיין ציריכם לבוא לכל משחק כדי לנצח אותו בלי קשר לשיא. פשוט זה נהיה בולט שהדבר משפיע עליהם מנטלית.

        1. עוד ספקולציה להאטה שלהם היא שכל הדיבורים על קרי פגעו בהם. הם הופכים להיות יותר ויותר תלויים בקרי, וכשזה קורה הרבה פעמים אפשר לראות גם שקיעה בהגנה של שחקנים שכבר לא רואים כדור בהתקפה

          1. הם בהחלט יותר תלויים בקרי ותומפסון מאז האולסטאר אבל זה כמעט לא בא על חשבון השחקנים האחרים. הנתונים מראים שהם דווקא מניעים כדור יותר והעלייה בזריקות של קרי וקליי באה בעיקר על חשבון הזריקות החסרות של אזילי מצד אחד ופחות זריקות של גרין מצד שני. שאר השחקנים לא רואים שינו משמעותי במספר הכדורים שהם רואים או בזריקות שהם לוקחים. הנפגע העיקרי בינתיים הוא האריסון בארנס שביותר דקות משחק זורק כמעט שתי זריקות פחות למשחק.

      2. כרגע הם בריצה להבטחת המקום הראשון במערב, זה בכלל לא בכיס שלהם.
        עוד 3 משחקים מול ס"א והפער רק 3.5 משחקים.
        כך שעוד לפני שיא הנצחונות, הם עדיין משחקים על יתרון הביתיות בפלייאוף.

    2. גילרי הם לא הולכים על 73. הם הולכים כרגע על 75 !
      ואחרי שהביאו את משחק ההגנה שלהם למיקסום (עוד נחזור לשם לקראת הפלייאוף) הם עובדים כרגע על יסודות אחרים במשחקם וזה משחק ריצה ומקסום נקודות לפוזשןס

      בכל אופן הם למדו לנצח גם בסגנון הזה

  7. אני חייב להגיד שאני מוחה מעל המונח הופתעו…את חושבים שהשחקנים של קליבלנד ירדו לחדר ההלבשה ואמרו אחד לשני וואוו אני ממש מופתע והייתה להם הבעת פנים של אמריקאית בת 60 אחרי מתיחת פנים?

    1. כמו אצל קים ג'ונג און. כל חצי שנה ממנים רמטכ"ל חדש, שהצעד הראשון שלו בתפקיד הוא להוציא להורג את קודמו בתפקיד.

      אם הייתה לאהבל טיפת שכל, הוא היה מסרב להחליף את בלאט.
      ו

  8. הפסד מעולה של הספרס!
    הספרס ממשיכים להרדים את הליגה וזורקים פה הפסד כדי שהם יפתיעו את כולן בפלייאוף! חבל שיש עוד אנשים שלא מבינים את זה!

    1. אני מניח שהתבדחת , כי אחרי הטראומה של הפלייאוף האחרון מול הקליפרס , הספרס רוצים מאוד להגיע עם יתרון ביתיות לכל הסדרות , וההפסד היום מרחיק אותם מהסיכוי לסיים את העונה הרגילה לפני הלוחמים .

  9. קודם כל מגיע כל הכבוד ענק לגלעד שנותן סיקור איכותי ביותר בבק טו בק, דבר שכמעט בלתי אפשרי לעשות.

    שמתם לב שלאנס סטפנסון חוזר לעצמו בממפיס? הוא עם 12.5 נקודות (53% מהשדה), 4.3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים במשחק שם, ונראה כמו שלא נראה מאז 2013/14. הוא מוסיף לדובים המון.

    בנוסף, פאו גאסול פאקינג מדהים. 17 ריבאונדים ו-13 אסיסטים זה המון, ויפה לראות שהוא שינה את המשחק שלו כמעט לחלוטין (ממפלצת הלואו-פוסט לשחק שמהווה פליימייקר דה פקטו בשיקגו חלקים גדולים מהמשחק). הוא אחד השחקנים האהובים עליי, וחבל שיפרוש רק עם 2 טבעות.

    1. חבל שיפרוש רק עם 2 טבעות? חצי מהיכל התהילה היו מתים לשתי טבעות. מה שכן, הלוואי שלפאו והבולס נשארה עוד ריצת פלייאוף רצינית בקנה. עם כל התפוכות שהיו שם העונה אי אפשר לדעת מה לצפות מהם.

    2. סטיבנסון באמת מוצא את עצמו מחדש. בניגוד לקליפרס בממפיס הם החזירו לו את התפקיד של המנהל של היחידה השנייה והיום הוא היה גדול בקלאץ'..
      אבל המחמאות לממפיס לא מוצדקות לגמרי בעיני. איך אפשר לנצח את הקאבס ולהפסיד לפיניקס?

      1. כנראה כמו שאפשר לנצח את הקאבס (וס"א, ואוקלהומה ומי שאתה רוצה) ולהפסיד ללייקרס (ומילווקי ועוד כמה קבוצות).

  10. שופפפו לגלעד (כבר לא רוקי יותר! יש לנו אחד יותר חדש)

    ממפיס קבלה היום כינוי חדש!
    לא עוד ממפיס דובים מהיום יקרא שמם: ממפיס צדיקים!

      1. גם לדעתי אבל אני ממש לא בטוח שזה מה שיוחלט בסוף. מאחר וגם דוראנט בסיכוי טוב לחמישיה להכניס שניים מהתאנדר שהעונה שלהם בסהכ סבירה ואולי קצת מתחת לציפיות זה מעט מוגזם.

  11. כל הפסד של קליבלנד מחמם לי את הלב, וזה במיוחד.
    הבנתי שהמאמן החדש שלהם שרטט בשניות האחרונות את התרגיל שלברון מחק בשעתו לבלאט, הפעם התרגיל היה בסדר…

  12. משחק אחרי משחק מילס הוא הקנון המוחבא של הספארס. למה לא נותנים לו הרבה יותר דקות הוא מעל בינתי.
    סקירה מצויינת ממש!

    1. אני טוען את זה כבר הרבה זמן.
      הוא מגן לא רע בכלל אבל הוא נמוך מדי ובטח אחרי חילופים הוא יכול לקבל שחקן עם 90 סמ יתרון גובה מעליו.

      1. מה מנחם, עדיין חושב שפופ רודף אחרי המקום הראשון?
        או שלילה אחרי ההפסד המפתיע של ג"ס כבר חזרת להכרה שזה לא באמת יקרה..

  13. גלעד אחלה סקירה .
    גם מעל בינתי .
    אולי כי הפלח מקובע כמו ראש אבן אבל אני מוכרח לומר שיש סדקים רציניים בנושא הזה וישנם לא מעט משחקים שפופ מעיף את פארקר לספסל בקלאץ'.
    מסינה היה אתמול סוג של פח זבל . כל חילוף לא קשור לכלום , חמישיות בלי קשר למי ווגל מציב . ההתעקשות על פארקר בדקות הסיום . ההוצאה של דאנקן . לעזאזל הוא אפילו הורה לדיאו לשמור את מיילס טרנר ברגעים מסוימים. מסמן תרגיל לגרין שלא מסוגל אפילו לפגוע בטבעת .
    איכסה איכסה . מאמן שמרן ועלוב .

  14. אארון גורדון פשוט מדהים מאז הטרייד על האריס(אמרתי בקיץ שזה בדיוק מה שיקרה אחרי הטרייד).

    כל כך מגוון, הוא יהיה הציר של ההגנה שלהם בעתיד ולא הייתי מתבייש במקומם גם לתכנן את ההתקםה סביבו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט