פריוויו יום שני – אינדיאנה נגד ספרס / גור גולן

יום שני הגיע, לאחר הפסקה של שבוע אני חוזר אליכם עם קרב מסקרן בין אינדיאנה לספרס ומשחק התאוששות של ג"ס נגד אורלנדו. הלילה שבעה משחקים.

LOGO

2:00 – שארלוט הורנטס (28-33, מקום שישי במזרח) – מיניסוטה טימברוולבס (43-20, מקום 13 במערב)

במשפט: שארלוט מארחים את שלישיית הילדים של מיניסוטה למפגש חשוב במאבקי הפלייאוף.

שארלוט השנה מראים חוסר יציבות, אך דווקא מי שמראה יציבות הוא קמבה ווקר שעשה שינוי בראש. משחקן טוב הוא הפך להיות שחקן שמוביל קבוצה לפלייאוף (ככה זה נראה). שארלוט מגיעים למשחק לא קל נגד מיניסוטה והם צריכים את הניצחון הזה בשביל להשיג קצת שקט.

בצד של מיניסוטה, השם המרכזי הוא קארל אנתוני טאונס. למרות שנבחר במקום הראשון בדראפט היו לא מעט סימני שאלה לגביו והוא היה שחקן עם כוכבית אזהרה עליו. הכוכבית אזהרה הזאת התחלפה מיד! היא הפכה מכוכבית אזהרה לכוכבית חיובית! הוא מביא עונת רוקי מדהימה ונדמה שיחד עם וויגנס ולאבין הם יהוו קונטנדרית בשנים הקרובות.

mini

הימור – שארלוט ב-6.

2:00 – קליבלנד קאבלירס (17-44, מקום ראשון במזרח)  – ממפיס גריזליס (25-37, מרום חמישי במערב)

במשפט: קליבלנד מגיעים למשחק לא קל נגד הדובים שכנראה גם בו יתישו את הכוכבים.

ביום ראשון קליבלנד ניצחה את בוסטון בלא פחות מ-17 הפרש! לא רע, אך כשנכנסים לסטיסטיקה מגלים סגל צר כאשר שבעה שחקנים שיחקו מעל 27 דקות ולברון משחק 36 דקות שזה ללא ספק יותר מדי. קליבלנד לא מצליחים לנצח בקלות וכל ניצחון דורש מהם כוחות רבים. הפלייאוף מתקרב ועדיין לא רואים תוצאות חיוביות מחילוף המאמנים, בנוסף קליבלנד עם יכולתה כיום נמצאת בסכנה גם במזרח. טורונטו לא יעקפו אותם בדירוג, אך בפלייאוף הם בהחלט מסוגלים לנצח אותם בסדרה.

lebron

מהצד השני, ממפיס אמנם איבדו את מארק גסול שהיה הבורג המרכזי בקבוצה אבל דווקא כאשר הלחץ ירד מהקבוצה, הם משחקים לא רע! הם מדורגים כרגע במקום החמישי במערב ונדמה שהם כמעט והבטיחו את מקומם בפלייאוף.

הימור – קליבלנד מנצחת לאחר מותחן, 4 הפרש.

2:00 – אינדיאנה פייסרס (30-33, מקום שביעי במזרח) – סן אנטוניו ספרס (9-53, מקום שני במערב)

במשפט: משחק מעניין בין פול ג׳ורג לאחת הקבוצות הטובות בשנים האחרונות.

כל הליגה מדברת כיום על שחקן וקבוצה אחת – קרי וגולדן סטייט. אבל חברים הספרס בעיצומה של עונה גדולה! הם מחזיקים במאזן מדהים של 30 ניצחונות ואפס הפסדים בביתם (הכי גבוה בליגה). פופוביץ' מנהל את הספרס כמו מכונה לתפארת, קבוצה שמורכבת מהיסטוריה ועבר גדול ועתיד זוהר. ביום ראשון הם הביסו את סקרמנטו בביתם כאשר גם למרכוס וגם דאנכן ישבו בחוץ. קוואי לאונרד נמצא בעיצומה של עונה מרשימה מאוד ולפי רבים הוא הטוב בליגה אם מוציאים את סטפן פאקינג קרי מהמשוואה.

אני בטוח שפופ מרוצה מכך שהם לא מקבלים יותר מדי יחס במטרה לפעול בשקט, כולנו יודעים "מים שקטים חודרים עמוק" ובמקרה של הספרס – עמוק מאוד.

061613-spurs-670

מהצד השני, אינדיאנה פחות שקטה. הם מדורגים במקום השביעי במזרח וכל משחק חשוב מבחינתם. פול ג'ורג' פתח את העונה בצורה יוצאת מן הכלל, אך בשבועות האחרונים הוא נרגע ונדמה שעכשיו יחזור להפציץ. ביום ראשון קלע 38 נקודות בסופו של מותחן ענק נגד וושינגטון. נגד סן אנטוניו יהיה לו טיפה יותר קשה… במשחק הקודם נגד הספרס קוואי לאונארד גרם לו למבוכה!

הימור – ספרס ב-10.

3:00 – שיקגו בולס (30-31, מקום שמיני במזרח) – מילווקי באקס (37-26, מקום 12 במזרח)

במשפט: אוי שיקגו איזה מסכנים!

שיקגו סובלת העונה מפציעות קשות והם כרגע נמצאים במשבר. אבל ביום ראשון קרה השינוי כאשר ג'ימי באטלר חזר סוף סוף מהפציעה ויחד עם רוז וגסול הם ניצחו את יוסטון והם קטעו את המשבר. שיקגו ירדו עד המקום התשיעי במזרח והם כרגע נמצאים בעיצומו של מאבק על הפלייאוף. בשיקגו יש לא מעט תקוות שעכשיו כאשר באטלר כוכב הקבוצה חזר, הם יחזרו לעצמם ויהוו יריב שאף קבוצה מזרחית לא תרצה לפגוש בפלייאוף.

Pau Gasol as a Chicago Bull Jump Ball vs Anthony Davis 2014

מהצד השני, מילווקי נמצאים בעונה זוועתית. אני יכול לספור על כף היד את כמות האנשים באתר שחשבו שהם יירדו ביכולת עד כדי כך. הסיבה היחידה לחיוך במילווקי היא אטנטקומפו שנמצא בכושר מפחיד.

הימור – שיקגו ב-5.

3:00 – ניו אורלינס פליקנס (38-23, מקום 12 במערב) – סקרמנטו קינגס (36-25, מקום 10 במערב)

במשפט: דרבי בין החד גבה לבובי קאזינס!

משחק מערבי מעניין בין שתי קבוצות שאיבדו את תקוותם לפלייאוף. הדבר המעניין ביותר במשחק הזה הוא המפגש המסקרן בין הגבוהים של שתי הקבוצות.

הימור – קאזינס ינצח את החד גבה, סקרמנטו ב-6.

3:30 – דאלאס מבריקס (30-33, מקום שישי במערב) – לוס אנג׳לס קליפרס (21-40, מקום רביעי במערב)

במשפט: שתי קבוצות שיכולות להיפגש לסדרה בסיבוב הראשון במערב.

משחק מעניין ומסקרן צפוי הלילה בדאלאס כאשר נוביצקי ודאלאס נמצאים במאבק צמוד לכניסה לפלייאוף והם לא מספיק טובים כדי שיהיו בטוחים בעצמם.

מיותר?
מיותר?

מהצד השני, קליפרס נמצאים בעונה משונה מאוד. גריפין עדיין בחוץ ולא ברור מה קרה לו – אני לא מאמין שהוא שבר את היד בגלל אגרוף. בינתיים בלעדיו קליפרס מסתדרים מצוין והם קרובים לעבור את הת׳אנדר במקום השלישי.

הימור – קליפרס ב-8.

5:30 – גולדן סטייט וורירוס (6-55, מקום ראשון במערב) – אורלנדו מג׳יק (34-27, מקום 11 במזרח)

במשפט: גולדן סטייט מארחים את אורלנדו למופע קוסמות.

אלילי לי אלילי איזה קבוצה זו ג״ס! אני אמנם צעיר וכמות הקבוצות שראיתי במהלך ההיסטוריה שואפת לאפס לעומת אנשים כמו מנחם אבל אני יכול להגיד לכם בוודאות (מבלי להתייחס לדעות של אחרים) – ג״ס זו הקבוצה הטובה בהיסטוריה.

image

זה לא קשור למאזן בפרט או לקרי בפרט אלא לחבילה השלמה שאוהד מקבל כשהוא צופה בג״ס. נראה לי שמעולם לא הייתה קבוצה שגרמה לכל כך הרבה רעש תקשורתי והעבירה גם לאנשים שלא עוקבים באופן קבוע את חווית הכדורסל. אני מסתובב בבית הספר ואחת השאלות הקבועות שאני שומע היא: ״ראית את קרי המשוגע הזה?״ אז אני תמיד אומר כן! ומוסיף שאני שמעתי שהוא בבית חולים מחשש לחוסר אנושיות. כן זו ההרגשה כשאנחנו מסתכלים על קרי.

ביום שבת ג״ס שיחקה נגד אוקלהומה ת׳אנדר. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות שהתרחש לא מזמן, ת׳אנדר הפסידו לאחר שלשה ענקית של קרי ומשחק מטורף של שתי הקבוצות. ביום שבת, הרמה אמנם לא הגיעה לרמה של המשחק הקודם, אך זכינו לראות ואני מצטט את דובי שלנו: ״ווידוא הריגה״.

מה זה ווידוא הריגה? במצב של 103-97 לטובת ג״ס, קרי התחיל מה שנקרא: לסיים את המשחק! הוא קלע 11 נקודות ב-4.15 דקות האחרונות תוך כדי שהוא צולף שתי שלשות לא מעולם הזה. קרי היה במשחק לא מדהים כלל, אך בדקות הסיום הוא החליט שהארכה לא תהיה פה ואלה שייכנסו לבדוק את התוצאה בסוף המשחק יגלו שג״ס ניצחו 15 הפרש ״בקלות״.

a207

נעבור לדבר על ״הקורבן״. אורלנדו מג׳יק לפני כשבועיים עשו מהלך חריג כשהעבירו בטרייד את טוביאס הריס. הריס היה אמור להיות המוביל של הקבוצה בשנים הקרובות, אך כנראה שההנהלה לא הייתה מרוצה והחליטה שדווקא ארון גורדון מתאים לה יותר.

אורלנדו משחקת עם חמישייה צעירה, כישרונית ומרעננת שכוללת את: פייטון, אולדיפו, הזוניה, וויצ׳יץ׳ וגורדון. כשאני ראיתי את החמישייה הזאת הדבר הראשון שאמרתי זה ״וואו כמה כישרון״.

אורלנדו נמצאים כרגע בעיצומו של מירוץ לכיוון הפלייאוף, אך הם התרחקו משמעותית מהסיכוי להגיע לשם וכנראה שזה לא יקרה.

הימור – ג״ס יפרקו את אורלנדו, 17 הפרש.

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. היום ג"ס יבואו עם מטרה אחת: רצח
    אבל לרצוח הם לא יוכלו. הם נצחו אבל לא יהיה להם קל.
    היום נראה את הספארס ומה באמת הם יכולים לעשות.

  2. מכל הפעמים שכתבו שאף אחד לא מדבר על הספרס ושגם הם בעונה מטורפת זה לא מרגיש מים שקטים.
    מעניין לעניין בעניין אחר לגמרי מתי גריפין אמור לחזור?

  3. לוקח את גולדן היום בנצחון מעל 15 ! אין מצב שיחזרו על התצוגה שלהם ל3 נקודות..הקהל שלהם יטריף אותם ורצף הניצחונות יימשך…קרי קיבל מהבת שלו החמודה וייתן הצגה של 35-40 נקודות. נ.ב דש חם למנחם לס מ-ד״ר מיכה קניץ.

  4. הלילה נראה את כל נושא האנושיות. ג"ס בבקטובק, אורלנדו שחקו רק ביום שישי. אם אני אורלנדו, אני רץ בכל הכח מהתחלת המשחק. אין מה להפסיד מזה. קבוצה צעירה אמורה להיות בכושר לרוץ בלי הפסקה, יכולה להפתיע קבוצה טובה ממנה בבקטובק.

  5. ג"ס משחקים הלילה על שבירת שיא NBA של נצחונות רצופים בבית. זה יהיה המקום הראשון של הקבוצה הזאת בהסטוריה (אפילו אם בסוף לא ישברו את השיא של 72 נצחונות בעונה). אז בהחלט לג"ס יש יותר סיבה לנצח מאשר למג'יק. אבל מג'יק עוד חולמים על כניסה לפלייאוף, ובכל מקרה זאת תהיה יוקרה עבורת למנוע את השיא הזה מג"ס. הם בטוח יתנו פייט.

  6. תודה גור.
    ההייפ והבאז שאתה חושב שיש היום סביב ג"ס וקרי…תכפיל ב-5 ותגיע למה שהיה סביב שיקגו ובעיקר ג'ורדן. האמן לי שאינני מגזים. הוא היה אייקון ברמה של מסי+פדרר+קרי+בולט ביחד.

    ממפיס B2B על טיסה – לא רואה מצב שיאתגרו את קאבס, אלא אם האחרונים יבואו באותו הלך רוח שדאבס הגיעו לל"א.

    שידור:
    דאלאס-קליפרס – ערוץ לייב (58).

  7. מתאמץ כהרגלי למצוא את ההפתעה. איפה איפה איפה?
    בלית אפשרויות אחרות, נלך על אינדי דווקא.
    מצטער, כל היתר ברור מדי (רוצה להגיד דאלאס, אבל רואה אותה אפילו מאבדת את המקום לפלייאוף).

  8. האם התגלה סדק ראשון במבצר אלקטרז ?
    הלילה נקבל רמז ראשון לכך .
    ועד אז , אני מבקש להזכיר לסיעת מנחם כאן (שאני מעריך אותו מאוד על הידע ההיסטורי הרב שלו ועל ניהול האתר וקצת פחות על ההערכות שלו על בסיס משחקים בודדים) , כמה אמיתות שעוד לא הופרכו העונה :
    – הלוחמים הם רובין הוד מודרני – לוקחים מהעשירים ונותנים לעניים .
    הפסידו לפילי ול.א. לייקרס ( וכמעט גם לנטס בבית , עליה גברו רק
    בהארכה ), ולעומת זאת אין להם עדיין הפסד בודד מול הקונטנדריות.
    – האמיתה הקודמת לא תופסת ברורקל – שם אין מנצחות , לא גדולות
    ולא קטנות, ואני מעז להעריך שהבית יישמר עד הסוף .
    – הלוחמים עוד לא הפסידו העונה משחק צמוד . היחיד שהיה קרוב
    להגדרה הוא הפסד ב-2 נק' לדנוור , אבל גם אז הם סגרו פעם גדול
    לטובת דנוור רק בדקה האחרונה והמשחק לא היה צמוד . כל הצמודים
    הוכרעו לטובתם .

  9. כאוהד ג"ס אני ממש אחיה בסדר אם הם יפסידו הלילה.
    להפסיק את האובססיה של שיא נצחונות לעונה + מאזן מושלם בבית + כל מיני סטיסטיקות לא מעניינות אחרות– יעשה להם רק טוב וישחקו משוחרר יותר בשאיפה כמו בתחילת העונה.
    זוכרים? הימים בהם קארי לא היה עולה בכלל לרבע רביעי…

  10. פופוביץ נשאר בסן אנטוניו עקב בעיות בריאות במשפחה ומסינה יחליף אותו היום מול אינדי ומחר מול מינסוטה .

  11. ההפתעה בהחלט יכולה להיות במפרץ. וכמו שאמר כאן אוהד הלוחמים יכול להיות שזה לא יהיה רע כ"כ לצורך המטרה העיקרית והיא הריפיט. מצד שני ריפיט עשו הרבה קבוצות, ו43 נצחונות בית רצופים עוד אף אחת. וגם לא נראה לי שהמאבק על שיא נצחונות הבית ועל שיא הנצחונות בעונה הם על חשבון המאבק לאליפות. מי שרצה לאליפות צריכה לנצח בבית היום את אורלנדו שמחוץ למרוץ, צריכה להתאושש לההפסד אמש, וגם צריכה לשמור על כושר גבוה ועל אפקט החשש והפחד אצל היריבות. היא לא יכולה להרשות לעצמה ירידת מתח.

  12. כיף של דרך להתעדכן לקראת הלילה. הכתבים הצעירים ממש מכניסים אנרגיות חדשות וטובות לאתר.

    קוואי לדעתי יקבל משימת חיסול הערב, וכרגיל יעמוד בה.

    לגבי ההתלהבות מג"ס. לא שאני לא באקסטזה מהם ומסטף, אבל צריך להזכיר שהעונה וחצי המדהימות האחרונות הן אולי 10% מהקריירה של שחקן, ומשנות חייו של כותב הפוסט 🙂
    כדי להשוות לגדולים, בלי להזכיר בכלל את הבולס של MJ, חייבת להיות המשכיות. אליפות בעונה הזו נלקחת בדיון הזה כמובן כמובנת מאליה, הרי כל דבר אחר ישים כוכבית רצינית על כל שיא עונה רגילה…

  13. תודה על הפריוויו
    אני את ההפתעה שלי לוקח במינסוטה.
    ממפיס קבוצה חלשה להדהים לברון ישחק פחות מ-30 דקות הלילה
    עם כל הכבוד לג'ורג' במפגש הקודם שלו עם קוואי הוא לא גרם לי לחשוב שהוא יכול לנצח את הספרס
    גם מילווקי עוד יכולה לנצח אבל באטלר חזר וגם אם ינצחו לא בטוח שזו הפתעה.
    דאלאס בבק טו בק אחרי הארכה במקרים קודמים העונה קרלייל נתן לכל השחקנים החשובים לנוח אז לא רואה הפתעה משם ובטח לא באוקלנד

  14. מעניין אם קוואי היה נשאר באינדיאנה איך זה היה מתפתח בשבילם….פול בשלוש וקוואי בארבע עם היברט בחמש …מעניין

  15. טוני פארקר פשוט מגעיל אותי . איכסה .
    הגנה של חרא . לא קולע כלום ומאבד כמו ילדה .
    מסינה מציב הרכבים לא קשורים לכלום ומנהל את המשחק כמו ילד מפגר .
    למרקוס כל המשחק מאוהב בחצי מרחק ומתחת לסל מחטיא כמו טירון .
    16 הפרש לאינדיאנה והספרס צריכים להפסיד את זה .

  16. מנחם בטח כבר עובד על הפוסט שמסביר שהמערב הפרוע זה לא טוסקנה, ומה פתאום נותנים לחייל במאפיה האיטלקית לפקד על מוצב האלמו..

  17. טוב אז ככה הספרס צמצמו למינוס 8 .
    בוא נפסיק לבלבל את המוח בקשר לפארקר הבנאדם צריך להיות המחליף של מילס ולא להיפך .
    דני גרין פשוט גועל נפש ומגעיל את השועלים .
    הבאק קורט של הספרס צריך להשתנות כי זה נראה מביך

  18. חחחחחחחח מסינה פשוט מטומטם הוא כנראה למד את זה מהפלח.
    דאנקן החזיר את הספרס למשחק ואז הוא הוציא אותו מהמשחק ב6 דקות האחרונות . יאללה סע סע יטמבל

  19. מוזר??? לא מוזר בכלל למי שרואה כל משחק שלהם .
    פארקר כרגע לא שווה דקת משחק . גם דיאו לא צריך לשחק יותר מידי דקות . רוצים לשחק תוכיחו את עצמכם כי המחליפים יותר טובים מהם .
    האאא ועוד משהו מסינה גרוע

  20. טוב מאוד שהספרס הפסידו . שיחקו כמו חרא במחצית הראשונה .
    קשה לי להסביר במילים עד כמה דני גרין עלוב ועד כמה פארקר כואב לי בעינים .
    הם היו צריכים להפסיד גם לניו אורלינס ואני לא אתפלא אם הם יפסידו גם מחר למינסוטה בחוץ .
    ככה זה כשהרכז שלך משחק כמו ילדה מבוהלת עם יכולת קליעה של עיוור .
    דני גרין לא צריך לפתוח ולא לשחק יותר מ15 דקות . מצטער אבל בלי הקליעה אין לו כמעט זכות קיום מבחינה התקפית . לא יודע להוריד כדור ולא לייצר לעצמו מצב קליעה .
    למרקוס צריך לשחק יותר פנימה ולהריד קצת במינון של החצי מרחק האלה שלפעמים נכננסות ולפעמים הן אייר בול .
    קוואי זה קוואי .
    מה שמצחיק אותי זה שכל מיני פרשנים של חצי שקל שרואים משחק פה משחק שם מנתחים את הספרס פה באתר בלי שום מושג מה קורה בקבוצה .
    אז הנה אני אומר לכם את זה כאן בבירור ובלי להתבלבל הספרס תקום ותיפול בפעם המיליון על דאנקן . על היכולת שלו לסגור את הצבע ועל הפוסט אפים שיעלו משמעותית בצבע בפלייאוף .
    במידה והפלח יחשוב שוב שהוא זה שעשה את הספרס אז מצפה לו ולכל אוהדי הספרס הפתעה . כי בכל פעם שהספרס התבססו על טוני "אני מחרבן במכנסיים בד"כ כשהכסף על השולחן" פארקר הם מצאו את עצמם בבית .
    אם פופ ימשיך לקוות שהזריקה של גרין תיכנס אחרי שכל השנה הוא באחוזי גבינה אז הוא חי בסרט .
    אין ספק שמסינה למד טוב מהפלח איך להיות מקובע בראש ולעשות חילופים שטין להם שום קשר למהלך המשחק .
    הכנה למשחק? הפופ אלוף . ניהול משחק? לא קרוב לפיל ג'קסון וזה אפילו לא מצחיק .
    גם היום הוא מכניס את דאנקן 2 דקות אחרי שהרבע הרביעי התחיל ואחרי 4 דקות היתרון של אינדי מקוצץ לאיזור ה4-5 נקודות והם לא מוצאים את עצמם בהתקפה . מה הגאון האיטלקי עושה??? מוציא את דאנקן עד ל2:40 לסיום בזמן הזה אינדי מחזירים לעצמם פער של כמעט 10 . אין לתאר את העליבות והמקובעות .
    זה מה שדפק לספרס את האליפות ב2013 . זה מה שדפק לספרס את האליפות בפלייאופים אחרים .

    1. עם כל כך הרבה בעיות כמו שאתה כותב, אני לא מבין למה אתה טוען ש ס"א טובים מ ג"ס, בהנחה שאתה באמת אובייקטיבי.

      1. אין ספק שאם פארקר יראה בפלייאוף כמו שהוא נראה לאחרונה אז עם כל הכבוד להגנה של הספרס ולקוואי למרקוס וטימי זה לא יעבוד מול קארי וגם מול פול ווסטברוק שום דבר לא מובטח לספרס.
        אף אחד לא מצפה מפארקר להיות טוב מאוד או אפילו רק טוב . למזלנו יש מספיק כלים התקפיים בשביל לא להזדקק לכך שפארקר יהיה ברמה של לפני 5 שנים .
        הוא בסך הכל צריך להיות סולידי . להריץ את הפיק אנד רול כמו שצריך . לחדור כשאפשר, לקלוע כשאפשר ולהריץ את המערכת .
        אף אחד לא מצפה ממנו שיהיה קארי פול ווסטברוק או קרוב לזה .
        כרגע הוא מחרבן הכל . ההגנה לא קיימת , הקליעה שלו לא יציבה ובלילות מסוימים היא לא קיימת . ככה בוודאי שגולדן סטייט יותר טובים .
        אבל כשפארקר סולדי . וגרין ימח שמו קולע רק ב35 אחוז ולא ב10 אחוז אז הספרס לא מזעזעים מבחוץ ויכולים לטחון את היריבות בצבע .
        בלי מילס השנה היו לספרס לפחות עוד 7-10 הפסדים .

        1. הכל טוב, אבל כתבת שס"א טובים מג"ס בזמן הווה ("ראיתי את כל המשחקים השנה של שניהן, ליגפאס…"), לא מה אתה חושב יהיה בפלייאוף.

  21. זה מרגיש לי כאילו כמעט כל משחק של הקינגס שהם מובילים, ייגמר במשחק צמוד בדקות האחרונות, שבסופו הם לפעמים ינצחו ולפעמים לא. לדעתי יש להם כבר המון הפסדים כאלו.

  22. שאלה:
    אם גריפין מחלים מחר ל100% כשירות

    אתם משתפים אותו?

    אישית? אני לא. הם משחקים הרבה יותר טוב בלעדיו. עד שיתרגלו לשחק איתו שוב העונה תלך פייפן.

    1. גריפין צריך לעלות כמחליף.
      לגמרי בפוקס ל"א מצאה איזון בחמישיה. כריס פול מוציא את המקסימום מג'ורדן.
      אם גריפין יעלה מהספסל כסופר-סאב, ולא ישחק בחמישיה יחד עם DJ, הקליפרס ישמרו את מה שעובד מעולה עכשיו בחמישיה וגם יחזקו את החמישיה השניה. להעלות שחקן כמו גריפין מהספסל זה בונוס רציני מאוד שאין לאף קבוצה.

  23. קבלנו בדקה אחת את הבעייה הגדולה של ג"ס:
    סנטר דומיננטי.

    2 חסימות והגנה נפלאה של בוגוט- הובילו ועזרו לריצת בזק של 12-0
    אבל בד בבד…. ידוע שיותר מ-15-18 דקות אפקטיביות כאלו אין לו לתת במשחק.

  24. לא מסכים בנוגע לאזילי, יש לו פוטנציאל נהדר בעיני
    אבל וזה אבל גדול; גם אם יחזור– עד שחוזרת כשירות המשחק לוקח זמן
    אין מה לעשות, אין קיצורי דרך.

      1. שג"ס בבעייה בעמדה הזו כי לבוגוט יש לא-יותר-מדי-דקות אפקטיביות לתת.
        הסכמתי שאזילי עם פוטנציאל, אבל זה לא רלוונטי לשנה הזו.

        1. אזלי כבר שיחק השנה ברמה גבוהה, והוא אמור לחזור תוך שבועיים . הוא ייתן לדעתי דקות טובות בפלייאוף , אלא אם לא יתאושש מהפציעה.

  25. 300 שלשות. עוד 20 משחקים. קצב של 5 למשחק. הוא מגיע ל400 העונה אחרי שהשיא שלו היה 288 בכונה האחרונה. לא חושב שהייתה אי פעם קפיצה כזאת באיזה פרמטר שלא כוללת שינוי דרמטי במספר הדקות של השחקן.

  26. כל הכבוד למג'יק. לא מוותרים לרגע, למרות יום קליעה אדיר של ג"ס. בגלל זה עדיין הם במשחק. אולי זאת קבוצה טובה לדוראנט ללכת אליה בשנה הבאה? יש שם בסיס נהדר!

  27. אני לא יודע אם ג"ס מזלזלים או עייפים. אבל השטויות שהם עשו בהתקפה , שלל איבודי הכדור, הרכות בהגנה שאפשרה לאורלנדו לטייל לסל כל הרבע ה 4 – זה לא נראה טוב.
    נראה שבהתקפה הם לפעמים מתחכמים מדי ועושים את הדברים מסובך – כל מיני מסירות מסובכות , כדרורים של סטף, ובהגנה – לא הייתה הגנה ברבע 4.
    שיא חסר משמעות היום. שיסתכלו יותר על טור איבודי הכדור שלהם בשני המשחקים האחרונים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט