מומי עדיין באוסטרליה אז היום לא יוכל לסקר. אני מתנצל אבל אני קצת ממהר הבוקר אז אכתוב בקצרה.
7 משחקים היו הלילה כשביניהם הלייקרס מפתיעה את ג"ס, פיניקס מפתיעה (שוב) את ממפיס, דנבר מפתיעה את דאלאס, ודטרויט את פורטלנד…
*
לוס אנג'לס לייקרס (51-13) 112 – גולדן סטייט לוחמים (6-55) 95
כן קראתם נכון. הלייקרס ניצחו את הווריורס.
הם ניצלו ערב קליעה נוראי של הלוחמים עם 4/30 (אל תדאגו הרצף של סטף עוד חי עם 1/10) מחוץ לקשת ו-40% מהשדה וכשמרסלו הוארטס תופס יום כזה הלייקרס אפילו מהנים לצפייה.
קלארקסון הוביל עם 25, לראסל היו 21 עם 4 חטיפות ו-5 אסיסטים. עוד חמישה לייקרים קלעו בספרות כפולות כשבאמת שוב כדאי לתת איזכור להוארטס עם 10 נקודות ו-9 אסיסטים.
אצל הלוחמים 18 של סטף ו-15 של קליי היו כל מה שיצא מהם. גרין היה חסר נקודה, אסיסט ו-3 איבודים ולקוואדרופל דאבל.
ההימור של מומי – הלייקרס תתן פייט בג'אמפ הראשון ותפסיד ב 17.
*
מילווקי דולרים (37-26) 96 – אוקלהומה רעמים (20-43) 104
אחרי שבסוף הרבע הראשון הובילו הרעמים ב-20 הצבאים חזרו לאיטם למשחק עד -2 בלבד כמה דקות לסיום אבל לא הצליחו להתקרב יותר מזה (אבל היו היילייטים למכביר אל תפספסו את התקציר הזה)
כמעט קיבלנו שלושה שחקני שעשו טריפל דאבל במשחק אחד אבל חברי הת'אנדר (בעיקר וויטרס) לא הצליחו לקלוע ממסירות יפות של דוראנט ולהשלים לו ל-10 אסיסטים.
דוראנט עם 32 נק', 12 ריב' ו-8 אסיסטים. ווסטברוק עם 15 נק' 10 ריב' ו-11 אסיסטים הובילו. עוד שלושה שחקנים קלעו בספרות כפולות שווה לציין את קנטר עם 18 ו-12 בפחות מ-20 דקות משחק.
בבאקס לגריק פריק (10 אסיסטים, 12 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-4 חסימות) היה משחק מפלצתי שנגמר עם 26 נקודות בדיוק כמו לפארקר (פעם ראשונה ששניהם קולעים מעל 20 במשחק אחד). מידלטון קלע 18 באחוזים רעים.
ההימור של מומי – מילווקי תוציא את הנשמה ו OKC תנצח ב 6.
*
ממפיס דובים (25-37) 100 – פיניקס שמשות (46-17) 109
כן פיניקס ניצחה באותו יום כמו הלייקרס.. הדובים מפסידים לפיניקס פעם שנייה העונה כמה מביך.
הרוקי בוקר שוב הרשים מאוד ויכול להיות בדרך לחמישיית הרוקיז הראשונה.
בוקר קלע 27 ומסר 9 אסיסטים, ללן היו 19 עם 16 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, צ'נדלר עשה דאבל דאבל יפה וטלטוביץ' קלע 18.
בממפיס קונלי קלע 22, בארנס וגרין 17 וגם צ'אלמרס וסטיבנסון עשו דאבל פיגרס.
ההימור של מומי – מומי ילך על הדובים ב 11.
דנבר חטיפי עוף (38-25) 116 – דאלאס יוצאי הדופן (30-33) 114 (הארכה)
אוגוסטין הפך לאופצייה הראשונה בהתקפת הנגאטס בקלאץ' וקלע 8 נקודות בהארכה כולל 2 קליעות עונשין פחות משנייה לסיום.
המאנימל הרג את המאבס בריבאונד ההתקפה עם 11 (!) בהתקפה ו-20 סה"כ יחד עם 25 נקודות. בארטון קלע 20, למודאיי היו 16 ו-8 אסיסטים ועוד 3 שחקנים סיימו עם דאבל פיגרס.
בדאלאס נוביצקי היה גדול עם 30, דייוויד לי (חתיכת גניבה של המאבס) קלע 18, לקח 12 ריבאונדים וחסם 4 פעמים ועוד 4 שחקנים בספרות כפולות היו למאבס אבל לא הספיקו
ההימור של מומי – מומי ילך עם דאלאס ב 5 כי היא חייבת את הניצחון כמו אוויר לנשמה.
דטרויט בוכנות (31-32) 123 – פורטלנד חליפות (31-33) 103
במשחק הראשון של הפיסטונס נגד פורטלנד רג'י ג'קסון קלע 40 והוביל את הפיסטונס לנצחון גדול.
היום הוא הסתפק ב-30 בלבד.
ג'קסון קלע 30 עם 9 אסיסטים, וגם שאר החמישייה ורג'י בולוק קלעו בספרות כפולות.
לפורטלנד לילארד עם 26 באחוזים רעים (5 אסיסטים על 7 איבודים), מקולום עם 22, ואמינו ולנאונרד הוסיפו 16 ו-10 שלא הספיקו.
ההימור של מומי – מומי ילך על פורטלנד ב 3.
מיאמי חום (26-37) 103 – פילדפליה 76 (55-8) 98
למרות פציעה של ווייד מיאמי הצליחה להמנע מהמבוכה שבהפסד לפילי.
דראגיץ' ווויד קלעו 23 כל אחד, לוויטסייד היו חוץ מדאבל דאבל גם 7 חסימות וג'ונסון ודנג הגיעו גם הם לדאבל פיגרס עבור מיאמי.
לסיקסרס סמית' קלע 21, קובינגטון לנדרי ותומפסון קלעו 18, 17 ו-16.
ההימור של מומי – מומי עם מיאמי ב 13.
טורונטו עופות דורסים (20-41) 107 – יוסטון טילים (32-31) 113
רצף 12 הנצחונות הביתיים של הקנדים הסתיים עם משחק ענק של הארדן.
להארדן היו 40 נקודות ו-14 אסיסטים, להווארד 21 עם 11 ריבאונדים וברואר קלע 23.
דה רוזן ולאורי לא הצליחו להגיע אפילו ל-20 נקודות והקלע המוביל של הקנדים היה סקולה הקשיש עם 21.
ההימור של מומי – טורנטו ב 7.
לעמוד המשחק.
*
בטופ 10 של הלילה –
מלא דברים שהגריק פריק עשה לאוקלהומה. הפלאמלי הפחות טוב חוסם את דוראנט וסל השוויון של הנגאטס להגיע להארכה..
Berch
7 מרץ 2016 08:21:05איך פילדלפיה מפסידים ביום כזה ? איך ???
סומסום
7 מרץ 2016 09:39:18כמו שהם הפסידו יותר מדי משחקים העונה שהיו אצלם בידיים. טנקינג? לא שולל את האפשרות, זה פשוט יותר מדי הובלות שהתחרבשו בסוף. ואם לא – אז זו המנטליות הארורה של הינקי שחלחלה פנימה.
אפלטון
7 מרץ 2016 08:25:32תודה על הסיקור. יום מטורף של הפתעות.
יוסטון חזרו מפיגור 18 לניצחון, שוב שיחקו רק מחצית אחת, הפעם זה הספיק בקושי.
זה המשחק הרביעית העונה שהארדן עושה משחק עם מעל 40 נק' ומעל 10 אס'.
לשאר הליגה יש 4 משחקים כאלו.
גלעד
7 מרץ 2016 08:38:26אפשר להגיד על הארדן הרבה דברים רעים אבל אם אני בפיגור 20 במחצית הייתי לוקח אותו לפני כל אחד אחר בליגה (סטף בליגה אחרת) לנסיון הקאמבק במחצית
חג'נה
7 מרץ 2016 08:52:28גם שיקגו בעונה ההיסטורית הפסידו לנמושות מטורונטו, לא?
הייט אשברי
7 מרץ 2016 09:32:30יש גם ימים כאלה … לא נעים , אך לא נורא . המשחק מול אורלנדו הלילה יגיד יותר .
דובי
7 מרץ 2016 09:43:57בדיוק
הייט אשברי
7 מרץ 2016 09:32:40הקלידו את התגובה כאן…
מומי שאוהב חציל בטחינה
7 מרץ 2016 10:06:59מומי מודה לך הסיקור
מומי התבלבל בפריוויו , בכוונה הייתה שהלייקרס תנצח ב 17 ואכן התרחש
מומי לא יודע את נפשו מרוב שמחה וששון על הניצחון
גור גולן
7 מרץ 2016 16:36:20+1
דובי
7 מרץ 2016 10:33:57הלילה ראיתם את יאניס אנטטוקומפו מתחפש לחיים זלוטיקמן עם צעד וחצי שנמשך על פני חצי עשור!
ואז את ווסטברוק מתחפש לזלוטיקמן עם אותו צעד וחצי!
אחחח חיים חיים…
אורן חרזן
7 מרץ 2016 10:41:56לא צפיתי, אבל יש מצב שג"ס, מתוך הכרה שהם קבוצה היסטורית, החילטו לעשות מחווה אחרונה לשחקן היסטורי?
A.h
7 מרץ 2016 10:48:05עדיף שמומי לא ילך לקזינו בבוקרשט לפחות שנה אחרי ההימורים של הלילה
מומי שאוהב חציל בטחינה
7 מרץ 2016 13:57:16היום הכי גרוע של מומי ב 3 שנים האחרונות
גם תרנגול עיוור נכנס עם הראש בקיר לפעמיים
מומי יצא גולדן סטייט
שמייקל
7 מרץ 2016 11:48:32איך הלייקרס משחקים סבבה בלי קובי…אני אהבתי את בראנדון באס, אחלה שחקן, אפור אבל עושה את העבודה מצויין.
סומסום
7 מרץ 2016 11:56:20ההימור שלי על 7-75 חטף מכה, זה נכון, נגמר לי הווילדקארד האחרון.
נשאר במאגר עוד הפסד אחד לספרז, וזהו. עדיין מאמין בשיא שלא ינותץ לעולם.
צביקה
7 מרץ 2016 12:40:18אני חושב שזה היה כשלון גדול לג"ס. לא ציפיתי לזה, וזה בהחלט מעלה סימן שאלה. ואני לא מדבר על זה שאפשר להפסיד. אבל הדרך. זה יום גרוע מאוד בקליעה. לא אומר שצריך להפסיק לזרוק למבטים טובים, אבל תכנסו קצת לצבע! תתרגלו משחק פנים! היברט מגן לא רע, אבל משחקים בפנים בין גרין ובוגוט או וורז'או – אתה בכל מקרה צריך לתרגל זה – למה לא עכשיו? למה במשחק כזה שני הסנטרים ביחד זרקו 7 פעמים (וקלעו 5 מהם) ובאותו זמן קארי וקליי זרקו 20 פעמים כל אחד, מתוך זה 10 ו-8 מהשלוש, וקלעו סך הכול 13 מתוך 40 זריקות? זה ניהול משחק לקוי וקבלת החלטות לקויה לטעמי. יום קליעה גרוע ביותר לג"ס ולעומת זאת מעולה ללייקרס, ועדיין זה לא היה אמור להיגמר ככה. לג"ס היה יתרון בריבאונד, יתרון באסיסטים כי הם בהחלט יודעים למסור, אבל התעקשו להמשיך לזרוק לבנים מבחוץ, והיו גם חסרי אחריות עם הכדור עם 20 איבודים, ואפשרו 12 גניבות. זה היה יום רע לא רק בקליעות, אלא בכל אספקט של המשחק.
יואש בן טולילה
7 מרץ 2016 13:29:33אני לא מבין מה הפליאה.
הווריורס קמים ונופלים על הקליעה.
זה עבד להם 55 פעם השנה ונכשל 6 פעמים – אני חושב שכל קבוצה היתה קונה את זה.
הם גם לא יכולים להתפזר יותר מדי בסגנונות המשחק – זו הקבוצה.
צביקה
7 מרץ 2016 14:26:48לא מקבל את יואש ככה פשטני. ברור שלא צריכים לגמרי לשנות סגנון, אבל מי שלא עושה התאמות בזמן משחק אז הסיכוי שלו להפסיד גבוה מאוד. ומעבר לזה ג"ס קבוצה שלמה – מעבר לזה שהיא מגינה טוב, היא לא רק טריק אחד בהתקפה. ואמש היא נתקעה על טריק אחד, שלגמרי לא עבד. לא כל יום קליי זורק 8, ולא כל יום קארי זורק 10. יש ימים שהם זורקים יותר אפילו, ויש שפחות.
baaad boys
7 מרץ 2016 14:27:08גולדן סטייט מתגלה כקבוצה מאוד מוגבלות כשהזריקות מה-3 לא נכנסות, ההגנה שלה מאוד רכה כאשר לקבוצה השנייה אין את הפחד של התקפת מעבר עם שלשה מהירה.
בלי קשת ה-3 לא בטוח שגולדן סטייט ב3 הטוביםבליגה
דובי
7 מרץ 2016 14:41:03קבוצה מוגבלת לא מגיעה למאזן 55-6. גם הקבוצות המאוזנות, המגוונות והשלמות ביותר בהיסטוריה של הליגה לא הגיעו למאזן 55-6.
אה, ובשנה שעברה המוגבלים האלה לקחו אליפות.
baaad boys
7 מרץ 2016 14:54:07כשאתה מבטל להם את הקליעה מה-3 מה לעשות מדובר בקבוצה מוגבלת שלא מסוגלת להכניס כדור פנימה.
זה שהם עילוי יוצא דופן, קבוצה היסטורית ושלל המחמאות האפשריות בכל הנוגע לקליעות ל-3 זה ברור לכולם אבל כשזה לא נכנס כמו אתמול הם פשוט נראו רע, הם ניסו להיכנס למשחק דרך הגנה וכניסות לסל אבל המציאות בלי גבוה דומיננטי התנפצה להם בפרצוף.
אני מבטיח לך שהם יפסידו ברוב המשחקים שיהיה להם יום קליעה רע (גם כשלקבוצה השנייה יש יום קליעות רע)
דובי
7 מרץ 2016 15:03:42אבל מה לעשות שלא מבטלים להם את קו השלוש??
ומה לעשות שרק פעם באלוהים יודע כמה הם תופסים יום גרוע לשלוש?
ומה לעשות עם אנשים שמדקלמים בלי להסתכל על מה שקורה להם מול העיניים?
baaad boys
7 מרץ 2016 15:12:28אתה מתכוון לאנשים כמוך שנסחפים ולא רואים שזה שהם הקבוצה שקולעת הכי טוב בכל הזמנים עדיין לא הופך אותה לקבוצה מושלמת?
לאנשים יש נטייה להיסחף, אף אחד לא אומר שהם לא קבוצה מעולה, הם לקחו אספקט אחד במשחק והפכו אותו לשלמות אבל במציאות כשאתה מוציא להם את האספקט הזה אז הם מתגלים כקבוצה די מוגבלת.
האם הם הקבוצה הכי טובה בליגה עכשיו? ללא ספק
האם הם הביאו למשחק משהו שלא ראינו עד עכשיו? בהחלט
האם זה מספיק לאליפות? כנראה שכן
האם הם הקבוצה המושלמת ובלתי מנוצחת שעושים ממנה? ממש ממש לא
דובי
7 מרץ 2016 15:21:04לא התבלבלת, מי שאוהב חפירות אינסופיות זה מתן, לפעמים גם גילרי. אני מתעייף הרבה יותר מהר.
בטח יש כאן אחרים שיסכימו להמשיך במקומי.
דובי
7 מרץ 2016 15:23:50צריך להיות "התבלבלת" ולא "לא התבלבלת", כמובן.
חלילה שלא יחשוב מי שנתתי לך קרדיט.
baaad boys
7 מרץ 2016 15:33:54אז בקיצור אתה רק יודע לזרוק הערות שבאות לזלזל ולבטל דעה של אחר ולדיונים אמיתיים אין לך כוח?
דובי
7 מרץ 2016 15:39:17ואני דווקא הרגשתי שהקדשתי לך יותר ממה שהגיע לך.
בפעם הבאה נתחיל בתיאום ציפיות.
baaad boys
7 מרץ 2016 15:47:53ושוב אתה חוזר לתקיפות קטנוניות שמוציאות אותך "גבר", אין אתה פשוט כלי
דובי
7 מרץ 2016 15:57:29תקשיב, אני לא מכיר אותך ולא הייתה כוונה לפגוע.
העניין הוא שבאמת התעייפתי מהדיון.
אם נעלבת ממשהו שכתבתי, אני מתנצל.
בפעם הבאה אכתוב לך ביתר רגישות.
baaad boys
7 מרץ 2016 16:07:40הכל בסדר לא נעלבתי.
אני בא מתחום האקדמיה וקשה לי עם תרבות הדיון שיש במדינה.
האתר הזה ועוד כמה בודדים הם המקומות היחידים שניתן לקיים דיון אמתי שלא גולש לפלצנות ולרמה נמוכה.
אתה בתור אחד הכותבים אמור לשמור על זה.
מנחם הרוויח את הזכות לומר את מה שבא לו למי שבא לו, אל תנסה לחקות אותו
דובי
7 מרץ 2016 16:14:27הבטחתי לעצמי להתאפק. מממממ
דובי
7 מרץ 2016 17:39:21גדול עלי.
על מה מעיד בעיניך שאתה אומר על עצמך שאתה "בא מתחום האקדמיה"?
Baaad boys
7 מרץ 2016 17:52:52בין היתר אני גם מרצה (גם אותי זה מפתיע)
דובי
7 מרץ 2016 18:33:32אבל למה אמרת את זה? מה חשבת שזה אומר עליך?
בתקופות שאני הרציתי לא הרגשתי שזה אומר עלי משהו.
ואתה?
Baaad boys
7 מרץ 2016 18:56:27שלא יהיה לך ספק, אני לא חושב שזה אומר עליי כלום, אני לא חושב שזה עושה אותי יותר טוב מאף אחד, אני גם בטוח שהידע שלך בכדורסל הוא טוב משלי.
המקום שממנו הגבתי לך לא היה מעלבון אלא ממקום של לנסות להבדיל את האתר הזה מאתרי ספורט אחרים ומתרבות הטוקבקים שיש בארץ.
אתה בתור כותב באתר צריך לעודד דיון ולא להגיב בביטול ובביריונות.
כשאני קורא את זה שהזכרתי את האקדמיה אז כן זה נשמע פלצני והייתי יכול לוותר על זה אבל רציתי שתבין שזה לא ממקום של לתקוף אותך או ממקום של עלבון
Ljos
7 מרץ 2016 19:09:00ברגעים אלו אני באקדמיה, וברור לחלוטין שחלק עצום מהשיח האקדמי, המאמרים והדיונים ההיסטוריים הגיעו ממקום של עלבון וניסיון לפגוע באחרים, הרבה יותר מניסיון לעורר שיח. עושים את זה כמובן בשפה גבוהה ובמילים יפות, אבל תרבות הדיון הנמוכה חיה לה בשלווה גם באקדמיה.
Baaad boys
7 מרץ 2016 19:17:06ואיך אתה עם זה?
עידו גילרי
7 מרץ 2016 19:31:36באקדמיה הדיון היחידי כמעט שמתקיים זה של כל אחד עם עצמו.
צביקה
7 מרץ 2016 19:36:53דובי וכבוד המרצה, אתם משעשעים. בחורים רעעים שכחת שיש לך עסק עם אוהד ניקס דפוק, הדקייס רציני שחושב שבגלל זה הוא יכול לטפל בהדקייס אחרים, ותמיד נהנה להצית כאן קרב תגובות עסיסי אם אפשר, אבל עושה זאת בחן של אבו חליל ולא באמת יורד נמוך…
ולעניין הטענות של באאאאד בוי, אמנם במימדים אחרים הם לא קבוצה הסטורית, אבל הם בטופ 3 של הליגה בכל המימדים העונה. ובקליעה בכלל ומהשלוש בפרט כמו שציינת הם הקפיצת מדרגה הסטורית.
Ljos
7 מרץ 2016 19:37:38אני לא פה כדי להגן על עלבונות אישיים כחלק משיח (למרות שניסיונות להעליב כבר הביאו לתוצאות מרהיבות, מלמל פעם אדגר אלן פו תוך כדי שינה כשהוא תלוי מהתקרה עטוף בכנפיו). אגיד רק שזה לא הכי נחמד. ואוסיף גם שכל אדם יכול לפרוש מכל דיון באיזה שלב שירצה.
גיא
7 מרץ 2016 15:17:39עוד לא הייתה קבוצה שסיימה עם 82 – 0. גם לקבוצות גדולות יש לילות שבהם כלום לא נכנס (והלוחמים ללא ספק ברשימת הגדולות)
אבל אם כל הכבוד להפסד הלוחמים, אני בעיקר מזועזע מהסאנס –
התחלקתם על הראש?!
במשך כל העונה עושים סיקסרס, ואז במאני טיים מנצחים???
3 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים???
למה?
בקצב הזה נאבד את המקום השלישי (מהסוף) לנטס ואולי אפילו "ניפול" למקום החמישי אחרי מינסוטה.
והמקום החמישי יכול בקלות להתקע עם הבחירה ה-8 בדראפט.
איך באריזונה לא מבינים שב-NBA, אם כבר להסריח, אז ממש להסריח.
אחרת עלולים להראות כמו הסאנס…
מנחם לס
7 מרץ 2016 16:10:15ממש נהניתי מהלייקרס אתמול.
תודה על סקירה מדוייקת מאד!
גור גולן
7 מרץ 2016 16:36:50+1
צביקה
7 מרץ 2016 16:24:03האמת, שבאמת אצל קלעים כאלו הסטטיסטיקה מתיישרת.
עידו גילרי
7 מרץ 2016 19:08:23טוב "בחורים רעעעים" כמו שדובי הבטיח אם אתה רוצה לרדת לשוחות אני מוכן.
לדעתי אתה זה שנסחף בהסקת מסקנות ממשחק בודד (נורא ככל שיהיה). אני מסכים עם דובי שגולדן סטייט קבוצה היסטורית וזה לגמרי לא רק בגלל השלשות . אם זה היה המצב היינו קוראים להם יוסטון רוקטס (סליחה מראש: עגל, אפלטון ושות').
בשנתיים האחרונות המדוברות גולדן סטייט קלעו בפחות מ-30% מהשלוש ב-21 משחקים. התוצאה? 15 ניצחונות מול 6 הפסדים. לא מדהים אבל עדיין טוב מכמעט כל קבוצות הליגה.
לגבי הטענה שהם מתקשים לעשות נקודות מבפנים – זוהי מיסקונספציה כתוצאה מההצלחה בקליעה מבחוץ. גם במשחק מול הלייקרס הם דווקא היו מצויינים מבפנים עם 29 מ-54 מסביבת הסל. באופן כללי הווריורס בטופ 5 בליגה בנקודות בצבע, באחוזי קליעה מתחת לסל וסלים מתחת לסל. מעבר לכך הם המניעים ויוצרים מצבי קליעה מתחת לסל באופן יוצא דופן.
גם בהגנה לא מדובר בקבוצה רכה , ואני לא חושב שלפחד מהשלשות יש חלק בהתקפה של הקבוצה השניה. רק שתי קבוצות בליגה (סן אנטוניו ושיקגו)מחזיקות את היריבות שלהם על אחוז אפקטיבי נמוך יותר מהווריורס. הרייטינג ההגנתי שלהם גם הוא בטופ 5 בליגה. בקיצור מדובר באחת ההגנות הטובות בליגה בנוסף להתקפה הטובה בליגה.
אם אתה חושב שמדובר בקבוצה חד ממדית אשמח לפירוט (כן ההייפ כרגע סביבם מוגזם אבל זה מה שקורה כשקבוצה מגיעה להישגים כאלו).
צביקה
7 מרץ 2016 19:25:01עידו, אני מסכים עם כל מה שאמרת. ובדיוק בגלל כל זה קשה לי להבין את ליל אמש. יש לך הסבר?
עידו גילרי
7 מרץ 2016 19:27:52הם שיחקו גרוע?
צביקה
7 מרץ 2016 19:37:44וואוו! נכון! לא חשבתי על זה…
עידו גילרי
7 מרץ 2016 19:42:07זה התחיל בהמון איבודים ממש לא מחויבי המציאות והחל מהרבע השני הם הפסיקו לשמור. מעבר לכך ההתרשמות שלי הייתה שהלייקרס עשו החלטה מעניינת לא לתת חווריורס את השלשות גם במחיר זריקות קלות מתחת לסל. בסופו של דבר הווריורס לא לקחו זירוקת קשות מאד אבל נראה לי שזה השפיע עליהם.
בסופו של דבר אין מה לעשות בימי שאתה לא משקיע על המגרש יהיו פעמים שתחשף. גם בצד השני יש שחקנים ראויים לא משנה מי הקבוצה.
צביקה
7 מרץ 2016 19:42:39האמת שזה מראה שבאמת הפערים בליגה לא גדולים מידי. כמה שטובים ג"ס העונה, והם טובים ברמה הסטורית כולם מסכימים, הם מסוגלים להפסיד (וראו במשחק שהם ממש לא ניסו להפסיד. אפשר גם לראות את הדקות של החמישיה, 30-34, ממש כמו הממוצע שלהם השנה) גם לקבוצה עם המאזן כמעט הכי גרוע בליגה.
עידו גילרי
7 מרץ 2016 19:43:18גם התגובות שלהם על הספסל הראו שהם לקחו את זה קשה.