חם מהתנור: קווין מרטין חתם בסן אנטוניו/רועי ויינברג

לאחר שדיוויד לי, ג'ו ג'ונסון ואנדרסון וז'אראו שוחררו מקבוצותיהם הקודמות כדי לחתום עם קבוצות חזקות יותר (דאלאס, מיאמי וגולדן סטייט בהתאמה), שחקנים נוספים ששוחררו מקבוצותיהם חותמים בקבוצות בהן יזכו ליותר דקות, ויוכלו לרוץ לאליפות. אחד מהם הוא קווין מרטין, שבקרוב יחתום רשמית בסן אנטוניו (9-52). מרטין בן ה-33 שוחרר לאחרונה ממינסוטה, ויצטרף לחבר קבוצתו לשעבר, אנדרה מילר, שביצע המעבר ממינסוטה לסן אנטוניו שבוע שעבר. מרטין אישר את הפרטים.

מרטין, שהוזכר כמועמד לאוקלהומה ואטלנטה, נתן העונה את עונתו החלשה בקריירה מאז עונת הרוקי עם 10.1 נקודות ב-37.7% מהשדה (36.9% מהשלוש). מרטין יכול לשחק הן כשוטינג גארד והן כסמול פורוורד, ויצטרף לכנפיים עמוסות שכוללות את קוואי לאונרד, ג'ונתן סימונס ומאנו ג'ינובילי, בין היתר.

*

לפי דיווחים, אינדיאנה פייסרס (30-32) סיכמו על חוזה עם טיי לאוסון, השחקן החופשי שלאחרונה שוחרר מיוסטון. החוזה צפוי להיות רשמי ביום שני, ולצרף את הגארד הזריז לאינדיאנה. העונה לאוסון נתן עונה חלשה עם 5.8 נקודות ו-3.4 אסיסטים ב-22 דקות, והוא ינסה לחזור לממוצעיו מאשתקד (15.2 נקודות עם 9.6 אסיסטים במשחק). הפייסרס צפויים לשחרר את צ'ייס בודינגר, 4.4 נקודות עם 2.5 ריבאונדים ברבע שעה העונה, כדי לפנות מקום ללאוסון.

*

גם אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-42) החתימה שחקן חופשי-נאזר מוחמד, שיחתום על חוזה לשאר העונה. מוחמד בן ה-37 מחזיק ב-1,000 (בדיוק) משחקי NBA ברזומה, ובעונה האחרונה נתן 1.2 נקודות עם 1.7 ריבאונדים בפחות משש דקות עבור הבולס. מוחמד שיחק בעבר (מ-2010 עד 2012) באוקלהומה, וב-87 משחקים נתן לת'אנדר 3.9 נקודות עם 2.1 ריבאונדים במשחק.

*

יוסטון רוקטס (30-31) החתימה צמד שחקנים בין-לאומיים לקראת המירוץ לפלייאוף: מייקל ביזלי, ה-MVP של הליגה הסינית, שב-2014/15 נתן למיאמי 8.8 נקודות עם 3.7 ריבאונדים במשחק, ואנדרו גאודלוק, MVP היורוקאפ בעבר, ששיחק העונה מול ביזלי בליגה הסינית. חתימתו של גאודלוק מתעכבת עקב בעיות בירוקרטיות בהעברת טפסי שחרורו, אבל הוא צפוי להשלים המהלך בקרוב.

*

פניקס סאנס (46-16) שיחררה את הגארד סוני ווימס, שנתן להם 2.5 נקודות ב-11 דקות במשחק העונה. צ'ייס בודינגר ואנטוני בנט (הבחירה הראשונה לשעבר, שנתן 1.5 נקודות עם 1.2 ריבאונדים במשחק) הוזכרו כמועמדים לשמשות.

*

בארון דיוויס, רכז שרלוט וגולדן סטייט בעבר, חתם בקבוצת הדי-ליג של פילדלפיה 76' (דלוור 87'). במשחק הבכורה שלו, דיוויס, שרוצה לחזור ל-NBA, נתן 8 נקודות עם ארבעה אסיסטים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. מרטין קאץ'-אנד-שוטר יעיל ביותר שיוכל לנצל את המבטים הפנויים שההתקפה של הספרס תיתן לו בשביל שלשות קלות. מעניין לראות איך הספרס יחפו על החולשה ההגנתית היחסית שלו

  2. תודה על הדיווחים.
    יש לי תחושה שביזלי יוסיף ליוסטון – למרות שזה נראה שביר.
    איך ההגנה של מרטין? אם היא טובה הוא יוכל לקחת הרבה דקות מדני גרין שלא ממש פוגע השנה

  3. אני לא מבין למה הספרס שחררו את באטלר ????. מה הקטע עם הסטייה הזאת של בונר ??? יש מצב טוב שלג'ינג'י חומרים מפלילים על פופ…
    ואם הוא רק יעז להעלות את הסתום כולתום הזה אפילו לדקת פלייאוף הוא משוגע.

  4. בושה וחרפה ששחררו את באטלר .
    אין כאן מקום ללהיות נחמד . לבונר אין שום מקום ברוסטר והוא בקושי שיחק העונה . לעומת זאת באטלר נתן הגנה לא רעה בכלל שיחק המון דקות באופן יחסי וקלע לא מעט קליעות בדקות מכריעות .
    פלח ארור

  5. החתמה של מרטין זה בקושי קר מהמקפיא. שחקן גמור אחרי פציעות שבמקרה הטוב יעלה כמו טרייסי מגריידי לעשןת לקהל נעים בגב

  6. את באטלר ? שיחררו את באטלר? למה לא את בונר? באטלר שיחק מעולה השנה. לדעתי אולי בגלל שהחוזה של באטלר. בכל מקרה צר לי על השחרור כמו השיחרור של ריי מק'קלום. היו צריכים להביא את מרטין במקום בונר וזהו. לא יודע מה הקטע של אנדרה מילר במקום מק'לום ובטח לא מבין למה בונר עדיין בסגל. טעות גדולה של פופוביץ שיכולה לעלות ביוקר בפלייאוף. למה להעיף שחקן מועיל כמו באטלר שאפשר להעיף עציץ כמו בונר? לא ברור

    1. אין תאריך הגבלה כלשהו על מתי ניתן להחתים שחקנים, אבל כל שחקן שישוחרר מעכשיו עד סוף הפלייאוף לא יוכל לחתום בקבוצה כלשהי עד הקיץ

  7. לאוסון זה הימור סביר מצד אינדיאנה להפסיד מזה משהו אי אפשר, אם ייתן רבע ממה שיודע זה יופי של רכז מחליף.
    הספרס מעבר למרטין גם הביאו את אנדראה מילר כגיבוי וניסיון בעמדת הרכז מאחורי פרקר ומילס וגם כי קבוצה כל כך צעירה ולא מנוסה חייבת שחקן וותיק כמוהו…
    ביזלי בערך בצאנס אחרון להוציא משהו מהקריירה המבוזבזת שלו בליגה

  8. מרטין לא שכח כנראה להיות צלף. אבל באמת שלא ברור לי בגלל שהוא לא מגן.
    ס"א עכשיו קולעת 40% מה-3 בממוצע קבוצתי. לנארד קולע בכמעט 50%, גרין היה נוראי בתחילת העונה ולאחרונה איפס את היד ומיישר את הסטטיסטיקה שלו. מילס קולע ב40% דיאו ב42% מאנו ב38%, פארקר ב44%. סימונס הצעיר ב43%. תהרגו אותי אם אני מבין למה צריך את מרטין.
    באמת בכנראה אין מה להפסיד מלאוסון, במידה והוא לא יהיה שתוי ויהרוס את חדר ההלבשה.

    1. כולם קולעים באחוזים טובים, אבל העניין הוא שלא זורקים מספיק שלשות
      שנה שעברה זרקו 22 שלשות למשחק והשנה רק 18. אחת הסיבות המרכזיות היא שבלינלי לא בקבוצה יותר. זה פוגע בריווח – היריבות יודעות שרק גרין ומילס הם האיומים האמיתיים היחידים. פארקר זורק רק זריקה שלשה אחת בלבד במשחק. צריך ריווח טוב יותר וקלעים אמינים וזאת כרגע הבעיה הגדולה. איום אפקטיבי משלוש יפתח גם את הצבע יותר טוב.

  9. פניקס שיחררה את סוני ווימס ופינתה מקום בסגל שלה, בהתחשב בזה שאין להם שום מגבלות גג שכר זה אומר שהסאנס מתכננים להחתים מישהו. היה להם עניין באנטוני בנט, יכול להיות שנראה אותו מגיע לקבוצה הרביעית שלו ב-3 עונות.

  10. השמות הגדולים שכרגע חופשיים:

    רכז: טוני רוטן, ריי מקולום
    שוטינג גארד: סוני ווימס, רסואל באטלר
    סמול פורוורד: צ'ייס בודניגר, דורל רייט
    פאוור פורוורד: קרלוס בוזר, אנטוני בנט
    סנטר: סמואל דלמברט, גלן דיוויס

  11. השאלה לגבי מרטין מתחלקת ל- 2:
    לטווח ארוך, הוא סוגר את הפינה לפרישה של מאנו. קלע 3 סולידי שיעלה מהספסל וייתן כמה צ'אקות במשחק. בלינלי גרסת 1.5: שלשות בלי הגנה. אבל לא בשביל זה הביאו אותו.

    זה לא סוד שהקו האחורי הפותח של הספרס חלש מאד התקפית. זה לא מפריע לה להיות קבוצה מס' 2 בליגה. אבל עדיין יש קבוצה אחת שכרגע קרובה יותר לאליפות ואת זה צריך לשנות.

    לגבי פארקר, כנראה אין מה לעשות. פופ ייתן לו קרדיט כמו שהוא תמיד נתן בתקווה שיעלה הילוך בפליאוף. אני אישית תמיד מהרהר מה היה קורה אם פופ היה נותן לפטי מילס את המפתחות לעמדת הרכז. הוא ודיאו עושים קסמים בהרכב המשני..

    לגבי גרין, יש לו הגנה מעולה. אבל ככל שהיא יותר טובה כך הוא יורד באופן משמעותי התקפית: מ- 11.7 ל- 7.5 נקודות. מ- 44% מהשדרה ל- 38%, מ- 42% ל- 3 ל- 35%. בהתאם הוא גם ירד במס' הזריקות.

    עכשיו יכולים לקרות 3 תסריטים:
    – גרין מבין שיש לו תחרות על העמדה ומתחיל לתת עבודה התקפית. אני בספק אם הוא מסוגל לבצע שדרוג משמעותי. הוא מעולם לא היה קלע יציב וכמו שיש לו סדרות פליאוף של 20 נקודות למשחק ולאחריהן 0, כך אחוזי הקליעה שלו משתנים בצורה חדה מחודש לחודש.

    – קווין מרטין מקבל את המפתחות ויש לו 20 משחקים כדי ללמוד את התרגילים ולהתחיל לתת הגנה. כי זה משהו שהוא מעולם לא עשה. ההגנה הקבוצתית של הספרס היא כמעט כלי הנשק היחידי שלה נגד סטף וחבורתו.
    אני לא מכיר עוד מקרה בהיסטוריה של המשחק שבגיל 33 מישהו מתחיל לעשות הגנה. אבל פופ יכול אולי לעשות ניסים
    בכל מקרה, מרטין בא עם אחוזים דומים ששל גרין. ההנחה תהיה שמשחק מתאים יותר לקלע כמוהו תביא לשיפור באחוזים שלו

    ואופציה שלישית, שאף אחד לא מדבר עליה זה לתת יותר דקות לפטי בעמדה מס' 2. מוביל כדור נוסף זה אף פעם לא מזיק בפליאוף.
    יש לו אחוזי קליעות טובים משמעותית משניהם והגנה טובה פחות משל גרין וטובה יותר משל מרטין.

    1. סבבה, אבל עדיין למה להביא את מרטין? הוא לא מוביל כדור אז הוא לא יכול לשחק ב-1. הוא רק יכול לשחק 2 וגם זה עם הגנה על הפנים. זה עוזר כשזה בא עם יעילות קטלנית בהתקפה, אבל אני כבר לא בטוח בכלל שיש לו את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט