סיכום יום חמישי מערבי גדול / דור בלוך

הפתעה אחת, וארבעה משחקים איכותים כשה-NBA הולך ומתקרב אל הפלייאוף ומתחילים להרגיש את זה באווירה.

אז בלי יותר מדי חפירות, בואו ניגש לאקשן!

מיאמי היט (26-35) 108 – פיניקס סאנס (46-15) 92:

כצפוי זה הלך קל למיאמי שפתחו פער של 21 ברבע השני, ומשם זה היה גרבג' טיים אחד ארוך, כשפיניקס ממשיכה בטנקינג המפואר שלה, ולא משאירה זכר לקבוצה שכולם אהבו לאהוב לפני שנתיים עם דרגיץ' בקו האחורי.

אותו דרגיץ' שלא תמיד רווה נחת מסגנון המשחק של מיאמי, והתאמתו אליו נהנה היום מההגנה הרכה של פיניקס וקלע 25 נקודות באחוזים טובים כשהוא מוסיף גם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אבל המשחק הזה היה שייך לדויין וייד, שקלע 27 ב-33 דקות ודומה שהוא מחזיר את השעון לאחור בערבים כאלה. וויטסייד הוסיף כמעט דאבל דאבל מהספסל.

בצד השני פיניקס שהייתה בערב קליעה נוראי עם 22% מהשלוש, נהנתה מערב חזק של בוקר עם 34 נקודות אבל מלבדו אף אחד בקבוצה לא עבר את ה-12 נקודות וכמו שההגנה של פיניקס נראת, ככה היא לא יכולה לנצח, הדבר העצוב הוא שגם נראה שבניגוד לקבוצות כמו פילדלפיה או הלייקרס שבהן יש לא מעט כישרון בוסרי צעיר, בפיניקס, כך עושה רושם יצטרכו להתחילו מאפס. וזה דיי עצוב.

ניו אורלינס פלקינס (37-23) 86 – סן אנטוניו ספרס (9-52) 94:

שלושה רבעים טובים של הפלקינס לא הספיקו להם במשחק הבית הזה מול הספרס, כאשר סן אנטוניו מצליחה לבצע את הריצה שלה ברבע הרביעי כדי לקחת את ה-W.

ניו אורלינס ניצלה סיום חזק של הרבע הראשון והשני, כאשר היא נסמכת בעיקר על גורדון עם 23 ודיוויס עם שורת האלי הופקים יפים עם 17 משלו ו-13 ריבאונדים, ויתרון השיא שלה כבר הגיע ל-9 נקודות כשהיא מנצלת יכולת התקפית פושרת מאוד של סן אנטוניו.

אבל ברבע הרביעי זה היה חזרה לשיגרה עבור סן אנטוניו שהקשיחה את ההגנה, וניצלה את הכושר הנפלא של קוואי שקלע 6 מ-10 מהשלוש, כולל שלשה אחרי ריבאונד התקפה בדקות האחרנות כדי לגמור את המשחק בסוף ריצה של 0-12. לקוואי היו 30 נקודות ו-11 ריבאונדים כאשר למרקוס אולדרידג' קולע 26 ומוסיף 8 ריבאונדים משלו.

גרין הוסיף 11, אבל חוץ ממנו אף אחד לא קלע בספרות כפולות והיכולת של חלק מהשחקנים המשלימים של הקבוצה, כמו גם של טוני פרקר בהחלט צריכה להדאיג כשמסתכלים על ההמשך.

דאלאס מאבריקס (26-33) 101 – סקרמנטו קינגס (35-25) 104:

ההפתעה היחידה של הערב מגיעה מדאלאס כשסקרמנטו גוברת על המארחים ופוגעת במאבקי המיקום של הטקסנים.

הרבה איבודים והרבה נקודות במעבר במשחק מבולבל שעליו סקרמנטו השתלטה ברבע השני ופתחה יתרון דו ספרתי, מהרגע הזה דאלאס ניסתה לרדוף לאורך כל המשחק והיא גם צמצמה עד 3 12 שניות לסיום ונהנתה משתי החטאות עונשין של בלינלי, אבל קוליסון לקח את הריבאונד, קלע את שתי זריקות העונשין וגמר את המשחק. טעות מנטאלית מהסוג שקבוצות פלייאוף לא יכולות להרשות לעצמן, ודאלאס מסתכלת בעינים לאפשרות של לפגוש את גולדן סטייט או הספרס בסיבוב הראשון, לא שביכולת הזאת אוקלהומה או הקליפרס יהיו חגיגה גדולה.

כספי המשיך את יכולת הקליעה החלשה שלו עם 1 מ-6 מהשלוש ל-9 נקודות ב-20 דקות כשרק בלינלי קולע בצורה סבירה בקינגס עם 3 מ-6 מחוץ לקשת. קאזינס כרגיל הוביל את המלכים עם 22 ו-13 ריבאונדים, ורונדו מוסיף 18 ו-12 אסיסטים.

בצד השני דאלאס המאוכזבת עם צ'נדלר פרסונס במשחק מופתי עם 28 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, נוביצקי הוסיף 16 ווויליאמס 15 שכאמור לא הספיקו. דיוויד לי נתן 12 ו-11 ריבאונדים מהספסל ונראה שהוא מוצא את מקומו יפה בדאלאס ומוסיף לקבוצה עומק.

הנפגע – שאקיל אוניל והשאקטין פול כי התוצאה היא שג'אבל מגי זוכה להרבה פחות דקות.

גולדן סטייט וורירס (5-55) 121 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (20-42) 106:

56 שניות לסיום הרבע השלישי קווין דוראנט העלה את אוקלהומה ליתרון 3, אבל קשה להגיד שמישהו באוראקל אורנה היה מוטרד יתר על המידה.

לקארי לקח 6 שניות לענות בלייאפ משלו, אבל מי שעשה את הריצה בתחילת הרבע הרביעי שגמרה את המשחק לא היה קארי, הוא גם לא היה תומפסון ואפילו לא גרין.

שימו לב לרצף הבא: לבינגסטון עם 2 מהקו, ספייטס עם חסימה, ספייטס עם שלשה, ברבוסה עם לייאפ, ולאחר דאנק דל דוראנט בארנס ואיגודלה עם דאנקים משלהם ולפתע זה 8 הפרש.

מבלי ששמת לב, בלי הכוכבים על המגרש, עד כדי כך גולדן סטייט טובה ובטוחה בעצמה כרגע.

בדקות האחרונות הכוכבים כבר היו על המגרש ושתי שלשות של קארי בשתי הדקות האחרונות גמרו את המשחק סופית וגם נתנו פער נאה, כאשר בהחלט יתכן שפער העייפות שדיברנו עליו השפיע על קבלת ההחלטות ויכולת הביצוע של אוקלהומה בדקות האחרונות והוביל ליצירת ההפרש.

קווין דוראנט עם כמעט קוודרופל דאבל מוזר כשהוא קולע 32 נקודות מוסיף 10 ריבאונדים 9 אסיסטים ו-9 איבודי כדור, ואחד הנתונים המעניינים – רק ניסיון שלשה אחת, מה שאומר שדוראנט הולך ליתרונות היחסיים שלו וזה יתרון עבור אוקלהומה.

ווסטברוק ואיבאקה הוסיפו 20 כל אחד אבל אוקלהומה לא קיבלה פשוט כלום מהקו הקידמי שלה או משחקן משלים כלשהו.

בצד השני, כן לקארי היו את ה-33 שלו אבל באחוזים רעים מאוד מהשלוש (5 מ-15) כשתומפסון קולע 1 מ-7 בלבד מהשלוש בדרך ל-21 ואם בערב כזה אוקלהומה אפילו לא מצליחה לתת פייט זה חדשות רעות מאוד לתחרותיות בפלייאוף המערבי עד לגמר המערב.

 

 

וזה נכתב לפני המשחק:

מקווה שישנתם טוב בלילה שבין רביעי לחמישי, או שיש לכם זמן לאיזה שנ"צ טוב כי הלילה הזה כולו NBA!

אחרי מתאבן בדמות דרגיץ' שמארח את פיניקס, סן אנטוניו תגיע לניו אורלינס, סקרמנטו עם עמרי כספי תתארח אצל המאבריקס, ולבסוף במשחק המרכזי של הלילה, אוקלהומה שמגיעה אחרי הפסד לא סימפטי לקליפרס תגיע לגולדן סטייט.

אז בואו ניגש לאקשן!

130201141146-russell-westbrook-iso-020113.main-video-player

מיאמי היט (26-34) – פיניקס סאנס (45-15):

למי שחשב (כמוני) שהריצה של מיאמי לעבר הפלייאוף תיעצר עם הפציעה של כריס בוש, ההיט מוכיחים שהם מצליחים להמציא את עצמם פעם אחר פעם תחת הניהול המבריק של פאט ריילי וממרומי המקום ה-4 במזרח, כשהם מאיימים על השלישי, הם הקבוצה שאתה לא רוצה לפגוש בחצי גמר המזרח אם אתה קליבלנד או טורונטו.

עד כה העונה, מיאמי התאפיינה בהגנה חזקה (מקום ני בליגה) אבל עם התקפה שלא הצליחה להרשים באותו האופן, ובעיקר מחזיקי באחוזי שלשות מהנמוכים בליגה (31%), אבל דומה שההצטרפות של ג'ו ג'ונסון שינתה משהו בקבוצה. הגארד הוותיק תרם 36 נקודות ב-15 מ-23 מהשדה בשני משחקיו במיאמי, שניהם נצחונות, כאשר בהיעדרו של בוש גם לואל דאנג התעורר לחיים ויחד עם דויין וייד פתאום מיאמי נראת כמו איום.

בצד השני אין הרבה מה להגיד על הקטסטרופה שהיא הפיניקס סאנס, כשהימתחרה מול הנטס והלייקרס על המקומות האחרונים בליגה בתקווה להתחיל עתיד טוב יותר מהדראפט. הסאנס הפסידו 9 מ-10 המשחקים האחרונים שלהם, ובמפגש הקודם בין השתיים, אי שם בתחילת ינואר היו אלה ההיט שנצחו ב-8 הפרש.

הימור: מיאמי ב-20.

ניו אורלינס פלקינס (36-23) – סן אנטוניו ספרס (9-51):

הפלקינס לא הצליחו למצוא את הניצוץ אחרי פגרת האולסטאר שיחזיר אותם להתמודדות לגיטימית על הפלייאוף וצפוי להם קיץ ארוך של התלבטויות מה לעשות ואיך לבנות את העסק מחדש, אבל בינתיים כדורסל צריך לשחק והלילה הספרס, שבלי שאף אחד שם לב עושים עונה שהיא לא פחות מהיסטורית מגיעים העירה.

השתיים נפגשו כבר פעמיים העונה כאשר הפלקינס הפיעו במשחק הראשון בנובמבר והספרס גמלו להם במשחק השני בפברואר, שני המשחקים לא היו צמודים והסתיימו בספרות כפולות.

שימו לב לחשיבות של קוואי לנארד שחזר לאחרונה מפציעה, הספרס הם קבוצת ההגנה הטובה בליגה כשהם מאפשרים 92 נקודות למשחק, אבל בשלושה המשחקים בהם לנארד נעדר הם ספגו לא פחות מ-109 נקודות בממוצע למשחק!

החזרה של לנארד באה לידי ביטוי במשחק אמש מול דטרויט שהסתיים לא רק בניצחון גדול אלא גם בתצוגת הגנה מופתית שהחזיקה את הבוכנות על 81 נקודות.

שחקן נוסף שחם מאוד לאחרונה הוא למרקוס אלדרידג' שסיים עם 49 ו-26 ריבאונדים בשני המשחקים האחרונים, ועומד על קרוב ל-26 נקודות למשחק ב-7 המשחקים מול פורטלנד.

הספרס יקוו לעצור את רצף ההפסדים שלהם בניו אורלינס שעומד כבר על שלושה ויש להם סיכוי טוב לעשות זאת.

בצד השני ריאן אנדרסון עושה עונה מרשימה מאוד, אבל סיכוייה של הקבוצה נסובים כרגיל סביב דיוויס. הגבה חזר מפציעה ביום רביעי ולא הרשים, ומעניין לראות האם במשחק היום הוא כבר יהיה בחזרה בשיא כושרו.

הימור: הספרס ב-15.

דאלאס מאבריקס (25-33) – סקרמנטו קינגס (35-24):

היכולת של דאלאס העונה הופכת את ריק קרלייל למועמד איתי למאמן העונה, כשהוא ממשיך לעשות ניסים סביב גופו המזדקן של דירק נוביצקי. המאבריקס נמצאם במקום ה-6 במערב צמודים צמודים לפורטלנד מתחתיהם, וכידוע במערב המקום ה-6 הוא סופר קריטי כי משמעותו הוא המנעות ממפגש עם הווריורס או הספרס.

איך הם עושים את זה?

ובכן דירק עושה דברים דרקיים כשהוא קולע 18 נקודות למחק מוסיף כמע 7 ריבאונדים, ושימו לב לוזים – קרוב ל-90,40,45. מדהים.

מעבר לדירק יש חבורה שוויונית בצורה יוצאת דופן שקולעת סביב 10 נקודות למשחק וכוללת לא פחות מ-8 שחקנים. כך, כשאתה משחק נגד דאלאס אתה לא ממש יודע מאיפה תבוא הצרה. האם יהיו אלה השלשות של פרסונס שקולע ב-41% השנה? החדירות של ווסלי מתיוס שתורם 12 למשחק? דרוןווילאמס שמחזיר את מחוגי השעון לאחור עם 14 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק? או אולי אפילו זאזא פצ'וליה עם 10 נקודות ו-רבאונדים למשחק כולל כמעט 4 בהתקפה.

אותו פצ'וליה דיבר ערב המשחק על השינוי האסטרטגי של דאלאס שהזניק אותה מ-92 נקודות למשחק בהתקפה, ל-117 נקודות למשחק ב-8 המשחקים האחרונים, הסנטר דיבר על כך שהקבוצה שמה יותר דגש כעת על ספייסינג וכעת פשוט לא חוסמת או רצה קרוב לקלעים או לחודרים, עיקרון פשוט שמאפשר יותר מקום לגארדים של הקבוצה לבוא לידי ביטוי, יהיה מעניין אם זה מה שדאלאס תנסה לעשות הלילה מול אחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה.

בצד השני סקרמנטו ממשיכה לג'עג'ע כל הדרך לסיום עונה נוספת ללא פלייאוף. דמרקוס קאזינס ממשיך לבסס את מעמדו כסנטר הטוב בליגה עם 27 למשחק, עמרי כספי עשה קפיצת מדרגה ורג'ון רונדו ממשיך להעמיד את הממוצעים המוזרים בליגה עם יותר אסיסטים מנקודות בממוצע, אבל ללא רודי גיי הפצוע, קשה לראות את סקרמנטו גוברת על דאלאס שכאמור צריכה מאוד את הניצחון.

הקבוצות חלקו את המשחקים האחרונים ביניהן כאשר סקרמנטו ניצחה את הראשון ודאלאס את השני.

הימור: דאלאס ב-8.

גולדן סטייט וורירס (5-54) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (19-42):

והגענו אל המשחק המרכזי שלנו הלילה, אחרי מה שהוגדר כמשחק העונה הסדירה הטוב בכל הזמנים בין השתיים, הן חוזרות להיפגש שוב הפעם בקליפורניה, אבל עם תנאים טובים הרבה יותר עבור הוויורס.

גולדן סטייט אומנם ניצחה בהארכה ביום שלישי את אטלנטה, אבל היא עשתה את זה ללא סטף קארי שקיבל מנוחה חריגה, וצפוי להגיע רענן לחלוטין למשחק נגד אוקלהומה, אשר היא לעומת זאת שיחקה אתמול בלילה והפסידה לקליפרס.

גם אותו המשחק ההיסטורי בין הווריורס לאוקלהומה הלך להארכה בסופה הייתה ידם של הווריורס על העליונה עם השלשה הגדולה של קארי בסיום. משחק שכבר היה לגמרי בידיים של אוקלהומה לפני שחטיפות של תומפסון ואיגודלה החזירו את האורחים למשחק.

לאחר ההפסד אתמול המקום השלישי של אוקלהומה נמצא לפתע בסכנה, מצד הקליפרס והמשחק היום מקבל משמעות מעבר למשמעות של משחק צמרת בין שתי קבוצות ענק מערביות, ומעבר לשיא ההיסטורי של שיקאגו אחריו רודפת גולדן סטייט.

המשחק נגד הקליפרס חשף את הקושי של אוקלהומה לסגור משחקים שבא לידי ביטוי כאמור גם נגד גולדן סטייט. 22 נקודות יתרון לת'אנדר לא הספיקו כאשר האורחים לא רק הפסידו את המשחק אל אגם שחקו את הכוכבים כשדוראנט שיחק 39 ווסטברוק 37, יהיה מעניין לראות איזה השפעה יהיה לפערי המנוחה בין שתי הקבוצות במשחק הלילה.

שני המשחקים האלה של הת'אנדר מעלים את אותו מפתח – שמירה על הכדור, אם אוקלהומה תאבד כדורים בקצב הזה באוראקל ארנה, התוצאה תהיה לא נעימה עבורם.

מהצד השני גולדן סטייט תנסה לצמצם את יתרון הריבאונד שהשאיר את אוקלהומה במשחק בפעם שעברה על אף לא פחות מ-22 איבודים. אוקלהומה שלטה ברחבות עם יתרון 32-62 בריבאונד ו-60-40 בנקודות בצבע.

העניין הוא שהאנרגיות באוראקל ארנה, והמנוחה שניתנה לווריורס לעומת העייפות של אוקלהומה עלולים לדעתי להפוך את המשחק הזה למעניין הרבה פחות. קשה הרבה יותר לשמור על הכדור מול הקהל האדיר הזה וכשהרגלים עייפות, וקל הרבה יותר לעשות בוקס אווט נחוש כשאתה רענן וכשהקהל מאחוריך.

הימור: גולדן סטייט ב-15

Subscribe
Notify of
235 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סומסום
סומסום
03/03/2016 10:05:11

גולדן סטייט תנצח את אוקלהומה מכל הסיבות הספורטיביות. והשיא ההיסטורי של נצחונות בית הוא תיכף בפינה.

בלי קשר, מציע לחשוב כמה שווה לאנ.בי.איי הכתרה של גולדן סטייט כקבוצה היסטורית, עם שיאים היסטוריים, ושחקן היסטורי, ושושלת לשנים הקרובות. כמה זה שווה במנויים, ליג-פאס, בגופיות של סטף קארי בכל מדינה, ממלזיה לטימבוקטו – כמה כל העסק הזה שווה לאדם סילבר וחבריו.

לגמרי בלי קשר: 5 טעויות קריטיות לטובת גולדן סטייט ב-2 הדקות האחרונות במשחק מול אטלנטה, שהביאו ל-6 נקודות ללוחמים. וזה לא אני אומר, כן:
http://www.ajc.com/news/sports/basketball/nba-reports-five-incorrect-calls-against-hawks-in-/nqcRL/

בברכת דאב ניישן לכל 🙂

טוטי
טוטי
03/03/2016 10:35:49
Reply to  סומסום

זה לא אתה אומר. זה כתב של סן אנטוניו אומר…

עומר
עומר
03/03/2016 14:23:02
Reply to  טוטי

זה לא כתב של ס"א אומר, זה דו"ח השיפוט של הליגה, שיוצא לכל משחק ל 2 הדקות האחרונות

עובר אורח
עובר אורח
03/03/2016 10:52:43
Reply to  סומסום

אז אתה בעצם אומר שמצאת משחק, שבדקות האחרונות שלו הקבוצה הביתית נהנתה מהחלטות לטובתה?
זה לא הדבר שבגללו אני אצא לרחובות…

הייט אשברי
הייט אשברי
03/03/2016 11:03:16
Reply to  סומסום

גם אם ניקח את כל מה שנכתב כמדוייק , אז יש את 2 הסעיפים האחרונים:
– עבירה של ליווינגסטון על מילסאפ שלא נשרקה , אבל מילסאפ קלע
שניה אחרי כן בכל זאת .
– הורפורד עשה צעדים שלא נשרקו 2 דקות לסיום הזמן הרגיל ,
ומהמסירה שאחרי קורבר קלע שלשה .
זה מקזז כבר 3 נק' מתוך ה-6 לטובת ג"ס .
וחוץ מזה , קבוצות מקבלות בבית שריקות לטובתן , בפרט בדקות ההכרעה . מה חדש בזה ?

מתן גילור
03/03/2016 10:08:36

תודה דור.
לוחמים-רעמים בערוץ הספורט (55/555).
סומסום, כמו ברוב המקרים, ברוב ענפי הספורט, השופטים הולכים עם הביתיות והאיכות. אני לא מתכוון שהם שורקים בכוונה כדי להטות את המשחק, אלא שהלך הרוח והאווירה (במגרש והציבורית), יושבים לשופט בתת מודע וגורמים לו להקפיד באחד כקלה ובשני כחמורה.

יניב
יניב
03/03/2016 10:55:12

באיזה שעה המשחק?

טוטי
טוטי
03/03/2016 10:59:58
Reply to  יניב

05:30

האביר שאומר ני
האביר שאומר ני
03/03/2016 10:59:11

5:30 לפנות בוקר לפי ESPN

סומסום
סומסום
03/03/2016 11:29:14

אמריקה זה ביזנס. האנ.בי.איי זה ביזנס. להפוך את גולדן סטייט למותג-על ואת קארי לפנים של הספורט זה (גם) מגה ביזנס. הבדל של כמה, מאות מיליוני דולרים?
תגידו לי שזה לא אינטרס של המערכת. תפקיד של עסק הוא להרוויח. רבים יגידו, רק להרוויח.
לא לשכוח את אלה. ובתקווה שהשופטים לא יודעים כלום מכל זה.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
03/03/2016 11:47:43
Reply to  סומסום

תאוריות קונספירציה אפשר להמציא על כל דבר.
תוכיח.

יניב
יניב
03/03/2016 11:54:57
Reply to  סומסום

כתבתי לך תגובה ארוכה ומפורטת ואז היא נמחקה לי.אז אני אקצר ואומר שמאז מג'יק נגד בירד ובטח אחרי מייקל ג'ורדן הליגה תמיד מנסה למצוא את המותג הגלובלי שיאדיר את הליגה,אבל זה עדיין לא ברמה של הטיית משחקים או תוצאות ,אחרת היינו רואים את לברון עם 6 אליפויות ולא 2

אשמדאי ב'
אשמדאי ב'
03/03/2016 14:44:52
Reply to  יניב

כי לפלופ הוא כזה לוזר, שגם מה שנותנים לו, הוא לא יודע לקחת

גלעד
03/03/2016 11:31:37

עוד פריוויו נהדר לחמישי.
אוקלהומה קיבלה השבוע כמה וכמה מכות ואם יפסידו גם היום לא נראה לי שיהיה אפשר למצוא מישהו שיהמר עליהם לגמר.

אופיר נ
אופיר נ
03/03/2016 13:39:56
Reply to  גלעד

הפסד של אוקלוהומה גם היום,
(והפעם אני חושב שהלוחמים יביסו אותם,
להבדיל משתי הפעמים הקודמות),
יוציא את מעט האוויר שנשאר במפרשים של הרעמים.

כמו שהם נראים כרגע,
אחרי החלפת מאמן,
בקיץ הם יחליפו את הסופרסטאר שלהם..

Smiley
Smiley
03/03/2016 19:55:17
Reply to  אופיר נ

יחליפו או ילך בעצמו?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
03/03/2016 12:37:20

באיזה שעות הספארס וגולדן סטייט?

צביקה
צביקה
03/03/2016 13:13:38

על הנייר כאילו אחלה ערב, אבל לדעתי לא ממש, כי שום דבר לא דרמה. כל המשחקים צפויים לגמרי ולא תהיינה שום הפתעות.
אחרי שאמרתי את זה, בכל מקרה אין מצב שאני מפסיד משחק שקארי דוראנט ווסטברוק על המגרש, ברור כן?
אבל מיאמי יקרעו את פיניקס, ס"א את נ"א ודאלאס את המלכים וג"ס את אוקלהומה. כל המשחקים חד צדדים, והיחיד שיש סיכוי מסויים להפתעה, ובהפתעה אני אומר שלא יהיה חד צדדי לגמרי, לא שהנצחון יחליף צד, אבל הסיכוי די קלוש, זה המשחק אצל ג"ס.

צביקה
צביקה
03/03/2016 13:15:05

אבל מסכים עם גלעד. בשביל אוקלהומה זה משחק מכונן. אבל אחרי הבזיון אתמול אני לא רואה שלילה למחרת הם יתרוממו מהבור שכרו לעצמם.

פיתה
פיתה
03/03/2016 13:58:43

אוקלוהומה מנצחים. וזה סופי!
קארי עם 1 מ13 מהשלוש ודוראנט עם 9מ10
אני יודע עוד כמה פרטים אבל אני אסתפק בזה.

שגיא נאור
שגיא נאור
03/03/2016 14:44:53

פריוויו מעולה.
ההפסד של התאנדר יכול גם להביא אותם חדים ועם מוטיבציה מוגברת לאוראקל. קבוצה שמובילה על הקליפרס 22 הפרש, כולל 17 רמה דקות לסוף, יכולה לנצח בכל מקום. אני לא אופתע משום תוצאה, מה גם שראינו שלווריורס אין פתרון לדוראנט וליתרון בצבע של אוקלהומה. המשחק הראשון באוראקל הלך צמוד עד הסוף.

שמייקל
שמייקל
03/03/2016 15:18:30

יכולה גם להפסיד בכל מקום אם הם הפסידו הלא כן??…והם יפסידו…

צביקה
צביקה
03/03/2016 15:16:04

מומנטום. ג"ס במומנטום חיובי אחרי הנצחון על אטלנטה וכשקרי חוזר. הם לא מאבדים עשתונות. אוקלהומה אבדו עשתונות בענק אמש. אשמח שיהיה מותח ואצפה בזה בהנאה, אבל אני צופה נצחון לג"ס.

סולי
03/03/2016 15:21:25

https://www.facebook.com/TheStarters/videos/1139019466143366
כפריוויו למשחק הלילה, וסתם כי תמיד כייף לראות
לכל אלו שחושבים שעדיין "המזל" משחק איזהשהוא תפקיד אצל הדבר הזה שנקרא סטף קארי

עגל
03/03/2016 16:25:02
Reply to  סולי

95% פוקסים ועוד 5% מזל

הייט-אשברי
הייט-אשברי
03/03/2016 17:16:33
Reply to  סולי

מספר 3 המגניב מכולם , כי אחרי שהוא משחרר את הכדור הוא מיד עוזב באדישות את מקום הפשע עם הגב לסל . הוא יודע שזה ייכנס .

56
56
03/03/2016 18:32:35

קשה לקרוא לזה אדישות, הוא עושה פוזות לספסל של סקרמנטו.. בכל מקרה זה בהחלט מרשים

צביקה
צביקה
03/03/2016 17:13:00

לפני 4 שנים הוא הדיח את ריי אלן מראשות טבלת מספר השלשות לעונה, עם 272. שנה לאחר מכן הוא קלע רק 261, ובכך קיבל את גם את המקום הרביעי בטבלה כאשר ריי אלן עם 269 מקום שני, ודניס סקוט עם 267 מקום שלישי. בשנתיים האחרונות כל עונה הוא שבר את השיא של עצמו – שנה שעברה 286, והשנה עכשיו 288, מה שאומר שהוא בקצב של 5.1 שלשות למשחק, ויש עוד 24 משחקים, הוא יכול לעבור את ה-400, העונה. כך שבסוף העונה הזאת המקומות 1-3 ו-6 בטבלה, הם שלו, אבל אם הוא ממשיך כך בשנים הקרובות, אז כל 10 המקומות הראשונים יהיו שלו, גם אם הוא לא יחזור על המספרים של השנה הזאת. יש הרבה מקום בין 272 ל400…

Ata98
Ata98
03/03/2016 18:19:25

אני קם הלילה לגס-okc מקווה שיהיה טוב כמו פעם קודמת…

no funny shtuff
no funny shtuff
03/03/2016 19:48:51
Reply to  Ata98

בוקר, בוקר.

חמש וחצי זה בוקר.

Ata98
Ata98
03/03/2016 19:56:13

המשחק זה רק הקינוח, קמים עוד לפני

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:37:06

אלילי לי אלילי איזה משחק!!!
במשחק הקודם וויתרתי על צפייה ישירה והתחרטתי על זה , היום אני קם.
קרי מגיע אחרי מנוחה וזה משמעותי מאוד במיוחד שהפעם הוא רוצה לתקן את הארכה שהייתה פעם שעברה.
תודה על הפריוויו!

no funny shtuff
no funny shtuff
03/03/2016 20:26:58

משום מה פתחו לנו פה בקיבוץ את ספורט חמש פלוס גולד כבר שבוע אנד קאונטינג.
הזדמנות נהדרת לראות ב-23:30 את משחק 4 של סדרת הגמר של שנת 87' בין הסלטיקס ללייקרס.

etayle
etayle
03/03/2016 22:08:00

איזו שעה להיט. מקווה לקום ולא להקליט.

גלעד
03/03/2016 22:44:41

רוקי החודש במערב הוא שוב טאונס (פעם רביעית מתוך 4)
במזרח פעם ראשונה שזה לא פורזינגיס הזוכה המאושר הוא מיילס טרנר

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 1:09:15

מי זאת ברברה דל גדס?

asaf
asaf
04/03/2016 2:33:56

קישור למיאמי?

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 4:32:33

משחק טוב מאד בניו אורלינס עם שיפוט חוץ מובהק לטובת הספארס

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 4:34:50

דנקן המלוכל הזה הכניס מרפק לפניו של אנטוני דייויס, ושלח אותו לחדר ההלבשה. דנקן הוא כמו ג'ון סטוקטון: נראה כמו דרשן כנסייה, אבל מה זה מלוכלך בקטנות כאלה כשתמיד הוא נותן פרצוף של מתפלא חף מפשע..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 4:57:09
Reply to  מנחם לס

רצית אייטיז, קיבלת אייטיז

שגיא נאור
04/03/2016 5:06:41

יאללה דיוויס קח עליך את המשחק ותביא נצחון.

שגיא נאור
04/03/2016 5:09:08

7 לשקנאים אמצע רבע אחרון

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:16:37

אולרידג' מציל את הספארס

Rocky1
Rocky1
04/03/2016 5:18:18
Reply to  מנחם לס

סופ סוף אני מבין בשביל מה הביאו אותו

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:18:00

סל נהדר של קאווי משווה ל-82-82

שגיא נאור
04/03/2016 5:20:41

קאווי כל כך טוב, איזה שיפור השחקן הזה עשה. לא פחות מהבחינה המקצועית זה ברמה המנטלית. איך הוא לוקח עליו את האחריות.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:22:19

מיס מנצח לספארס. ריצת 9-0 בסוף עושה זאת. לא ניגמר, אבל ניגמר.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:22:29

מיילס

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:23:51

ריצת 12-0.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:24:21

הקלידו את התגובה כאן…

שגיא נאור
04/03/2016 5:24:21

ריצת 13-2 לספרס שכלעו בכל פוזשן בדקות האחרונות והפליקנס פשוט התאיידו בהתקפה.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:25:23

פליקנס הפסידו משחק שהיה להם בידיים

Rocky1
Rocky1
04/03/2016 5:26:25

איזה יופי של סיום לספרס, הוכיחו שלא רק ג״ס מסוגלים לנצח משחק מכלום.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:26:32

קאווי נהדר עם 30 נק'

שגיא נאור
04/03/2016 5:28:23

12-0 לספרס בשלוש וחצי דקות האחרונות. מסכן דיוויס שצריך לראות איתו בחמישיה במאני טיים את פאקינג פרקינס. פשוט עצוב.

Von
Von
04/03/2016 5:32:36

וואו איזה סיום של הספרס, ריצה מדהימה עם יופי של סלים שרובם מאסיסטים מלבד קוואי שמייצר לעצמו ושפת הגוף שלו השתנתה פלאים. הוא מרגיש כל כך נוח ודורש את הכדור וקובר אותו עם המון ביטחון

שגיא נאור
שגיא נאור
04/03/2016 5:39:14

דאלאס עומדים בפני הפסד לקינגס שמגיעה בק טו בק.

שגיא נאור
שגיא נאור
04/03/2016 5:40:48

נוביצקי עושה 4 פאולים במהלך אחד ולא מתבייש להתבכיין לשופטים

Ghost Rider
Ghost Rider
04/03/2016 5:42:30

הוא הוריד לקאזינס את הגומיה על העיניים, אף פעם לא ראיתי משהו כזה.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 5:42:57

יאללה קארי. ניבוי יומי: 8 שלשות.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:45:56

סטף 0 מ-2. המג'יק ניגמר

עגל
עגל
04/03/2016 5:46:03

ג"ס התחילו את המשחק מנומנמים

Von
Von
04/03/2016 5:46:39

ועכשיו למנה העיקרית איזה כייף יום שישי בבוקר!

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:46:59

מה שמים את קרי על ווסטברוק? ווסטברוק יוציא אותו בפאולים עוד ברבע הראשון

עגל
עגל
04/03/2016 5:51:37
Reply to  מנחם לס

כנראה שקר הקשיב לעדו גילרי שאמר שסטף שומר טוב
חוץ מזה שאצל ג"ס בבית יהיה בסדר . . .

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 6:08:25
Reply to  עגל

+ 1

אחד
אחד
04/03/2016 5:51:52

יש למישהו לינק לסטרים ב- HD?

Ata98
Ata98
04/03/2016 5:51:52

גם לכם נדפק השידור?

Ata98
Ata98
04/03/2016 5:52:32
Reply to  Ata98

אני מדבר חוץ מזה שגיל ברק משדר

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 5:52:38

תובנות עד כה:
גרין היה צריך את המשחק בלי קארי כדי להסיר את החלודה
חזר לעצמו.

Rocky1
Rocky1
04/03/2016 5:53:02

אוקלהומה משחקים נורא

שגיא נאור
שגיא נאור
04/03/2016 5:54:35

הקינגס היו קרובים לשבור רצף של 16 משחקים בהם הם סופגים מעל 100. אז נוביצקי קלע סל זבל על הבאזר והעלה את דאלאס ל101…

Ghost Rider
Ghost Rider
04/03/2016 5:54:38

לינק טוב למישהו? תודה.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 5:57:51

קרי מתחיל. שתי שלשות ברציפות

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 5:58:33

קארי הזה קלע שלשות לא רע. שווה לעקוב אחריו.

Ata98
Ata98
04/03/2016 6:11:50

בוקר טוב אליהו

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:11:37

בקצב הזה זה משחק של 240-250 נקןדות

עגל
עגל
04/03/2016 6:15:09

ליווינגסטון הזה, יש לו תמיד אותו מהלך פוסט, וזה עובד לו

אחד העם
אחד העם
04/03/2016 10:21:43
Reply to  עגל

וואי וואי כמה שהמחשבה הזו עוברת לי בראש כל פיידאוואי שלו…

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:16:00

OKC ללא ווסטברוק זו קבוצה של איש אחד – דוראנט. כשווסטברוק משחק ישנו יותר משחק קבוצתי

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 6:16:22

גם דוראנט הזה מרשים אותי, אני צופה לו עתיד מזהיר בכדורסל.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:16:53

ספייס התחפש לקרי

שי אבן צור
שי אבן צור
04/03/2016 6:17:02

ליבינגסטון משחק לא רע עם הגב לסל
שווה לעקוב אחריו 🙂

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 6:17:58

מו "באקטס" ספייטס !

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 6:17:59

ספייטס ממשיך בסטטיסטיקה המוזרה שלו העונה
באורקל הוא קולע מעל 40% מהשלוש
בחוץ הוא בקושי 20%

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/03/2016 6:18:18

לאוקלהומה אין סיכוי אם הספסל הזה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 6:19:11

אם ג"ורדן היה משחק היום הוא היה ליווינגסטון. מחמאה גדולה

שגיא נאור
04/03/2016 6:21:06

דוראנט מצוין היום, כמעט ולא מכריח מהלכים ומוצא שחקנים פנויים ונותן בהם אמון – וייטרס, פוי.

שגיא נאור
04/03/2016 6:24:10

8 כ״ח בהתקפה לתאנדר, זה מה שמחזיק אותם במשחק.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/03/2016 6:24:30

OKC שוב שולטים בריבאונד

שי אבן צור
שי אבן צור
04/03/2016 6:25:16

2-9 בהתקפה עד עכשיו

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 6:25:26

הבעיה של מו -שהוא חור בהגנה.

סטפן
סטפן
04/03/2016 6:26:12

החוסר כבוד שלך לג'ורדן מראה על חוסר מושג בכדורסל וטמטום מוחלט חוץ מזה אני אוהב את התגובות שלך

סטפן
סטפן
04/03/2016 6:27:14
Reply to  סטפן

הבן השחור כמובן

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 6:32:01
Reply to  סטפן

+ 1

עגל
עגל
04/03/2016 6:27:37

כיף לראות את ווסטברוק, רק עכשיו סחט מגרין עבירת תוקף

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 6:28:55

בוגוט בתפקיד סאבוניס היום עם המסירות שלו לגארדים החותכים

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:32:33

משחק שמזכיר אשכרה משחק מכללות לא רעות

שגיא נאור
04/03/2016 6:33:01

אחרי בק טו בק דוראנט יסגור מחצית ראשונה עם מעל 20 דקות. דונובן הולך איתו על חבל דק.

שגיא נאור
04/03/2016 6:33:54

למרות הרקורד המטורף אני לא מצליח להשתכנע שהווריורס רמה מעל כל השאר.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:39:16

הם לא. הם קבוצה מאד לא מאומנת ולא מאורגנת. הכל שם זה פעולות של אחד על אחד, או קומבינציה של 2 שחקנים

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 6:40:18
Reply to  מנחם לס

דוקטור מנחם ומיסטר לס 🙂

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:35:56

איזה רפה הבנה כאן כתב שסינגלר הוא שחקן התקפה אפסי. אני מקווה שהוא חוזה במשחק הזה.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:36:46

איזו שלשה של קרי!!!!!!!!!!!

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 6:38:57

אגב
קארי ממשיך ברצף המדהים שלו של אחוז מהשדה (לא כולל השלשות)
מאז האולסטאר
פשוט לא מחטיא כמעט.
היום 4 מ-5 לדוגמא.

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:40:21

הוא לא 4 מ-5. טוב שאתה רק שאלה, ולא תשובה

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 6:44:10
Reply to  מנחם לס

תקרא שוב מה שכתבתי
לא כולל זריקות מהשלוש.

הוא סיים עם 5 מ-6
האחוז שלו ל-2 פשוט מרהיב בשבועיים האחרונים.

צביקה
צביקה
04/03/2016 6:40:07

המסירות של דוראנט יפהפיות במשחק הזה.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/03/2016 6:40:42

פוזשן הגנתי נהדר של קרי במהלך האחרון

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 6:41:16

קארי בית ספר לכדורסל

מנחם לס
מנחם לס
04/03/2016 6:41:38

לצערי עלי לעזוב אתכם. אני באטלנטה ומחר ב-9 הצגה בבית הספר של הנכדה שהיא בתפקיד די ראשי.

שגיא נאור
04/03/2016 6:42:29

הווריורס עם 60% מהשדה בחצי הראשון. איך התאנדר החזיקו מעמד? 16 זריקות מהקו ו-9 ריב התקפה. ווסטברוק בינתיים פושר לעומת קארי את קליי שהגיעו לעבוד

Ghost Rider
Ghost Rider
04/03/2016 6:42:37

דוראנט הכי אלגנטי באן.בי.אי, ג'יימס בונד של הכדורסל.

עגל
עגל
04/03/2016 6:44:28
Reply to  Ghost Rider

ועם רישיון להרוג

etayle
etayle
04/03/2016 6:43:23

אוקלהומה לא מצליחה לעשות סטופ לגולדן סטייט , ככה הם לא יגיעו רחוק.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/03/2016 6:45:32
Reply to  etayle

החמישייה הראשונה של אוקלהומה לא נופלת מזו של גולדן סטייט במשחקים האחרונים ואפילו עולה עלייה, הבעיה זה הספסל

שגיא נאור
04/03/2016 6:44:31

19 אסיסטים במחצית, אפילו בשביל הווריורס זה המון.

Ghost Rider
Ghost Rider
04/03/2016 6:46:12

כשד"ר לס אומר שגולדן סטייט קבוצה לא מאומנת הוא מתבדח? חדש פה.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
04/03/2016 13:13:14
Reply to  Ghost Rider

ליצנים בדרך כלל מתבדחים

סומסום
סומסום
04/03/2016 6:46:21

כמה קארי הוא פנומן? מהסוג של ליאונל מסי, והוא בלבד?
למשל: הוא בקצב שיפור של 40 אחוז, בעונה אחת, במספר השלשות. שיפור של 40 אחוז הוא דבר שלא נודע בשום מייג'ור ספורט אמריקאי. הקרוב ביותר הוא עונה אחת של ווין גרצקי האגדי – וגם כן, חצי בלבד, 20 אחוז. וכל היתר, למטה-למטה. כאן:
http://fivethirtyeight.com/features/steph-curry-is-on-pace-to-hit-102-home-runs/

שגיא נאור
04/03/2016 6:56:52
Reply to  סומסום

לא הבנתי, אתה אומר ששחקנים לא משפרים אלמנט מסוים במשחק ב-40%?

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:00:29

שחקנים אולי כן. הישג שיא בתחום – לא. במילים אחרות, אנחנו רואים עונת בוב בימון של קארי.

סומסום
סומסום
04/03/2016 6:52:17

ועוד אחד, שיעיף לכם את המוח: טבלאות הקליעה של קארי:
למשל, האיש קולע, בטווח של 28-40 פיט (יעני, 12-8.5 מטר, או בעצם, ממרחק קילומטר), ב-68 אחוז. שישים ושמונה אחוז! ועוד כאלה:
http://www.sbnation.com/lookit/2016/2/29/11134406/stephen-curry-greatest-shooter-all-time-graphs-charts-stats

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 6:58:50

בלי דוראנט היה במחצית פער 20 לג"ס. השאלה כמה הוא יוכל להחזיק על הרגליים אחרי אתמול ( שיחק 39 דק' בל.א. ) .

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:03:23

אשכרה. שיחק 23 מ-26 דקות עד עכשיו. קורעים אותו וזה מסוכן. עוד הוכחה לאין-ספסל של הת'אנדר.

עומר
עומר
04/03/2016 6:59:09

יאללה קמתי עכשיו. אני רואה שצמוד בינתיים

שגיא נאור
04/03/2016 7:02:40

גם במשחק לפני שבוע דוראנט שמר את גרין או שזאת התאמה של דונובן? החלטה מצוינת כי בפיקנרול דוראנט יכול להקשות על קארי יותר מאיבקה.

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:07:27

אפילו ווסטברוק עייף-עייף. הזריקות הולכות קצר, תוצאה מיידית. שיחשוב על דבר שנקרא מסירות.

עומר
עומר
04/03/2016 7:08:00

כל אחד בחמישייה של ג"ס יורה, פשוט קשה לנצח אותם

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:08:29

אבל אי אפשר להתכחש
הדורסנות של ג"ס משלבים מוקדמים יותר העונה
נעלמה לה.
משחקים שקארי לא שיחק רבע רביעי הם משהו כמו 16
לפחות 15 מהם היו בשליש העונה הראשון.

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:15:19

חוזר על ההצעה, אוקלהומה צריכה להפסיד היום כדי להגדיל את הסיכוי לסדרה בין השתיים, וספרז-קליפרס – זכרונות משנה שעברה – בחצי השני. עדיף.

etayle
etayle
04/03/2016 7:13:02

ווסטברוק בא ביום בסל

Ghost Rider
Ghost Rider
04/03/2016 7:14:09

ווסטברוק קצת הירו-בול יותר מידי היום. הלוואי שבכל זאת ינצחו.

עומר
עומר
04/03/2016 7:14:20

אוקייסי מקשים על ג"ס כבר פעם שלישית ברציפות.

etayle
etayle
04/03/2016 7:14:47

גם היום עד עכשיו הוכח שכנראה רק אוקלהומה יכולה לעמוד בקצב של גולדן (אולי גם הקליפרס עם בלייק). ושכל השאר יחפשו דרכים אחרות לנצח.

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:15:45

קודם היה רגע שדוראנט קיבל ריבית על כל המסירות שלו. הוא נכנס לכיוון הסל, וכל ההגנה של ג"ס חיפשה איך למנוע ממנו את המסירות הנהדרות שלו כל המשחק, והשאירו אותו לרגע לבד באיזור קו העונשין. ברור שדוראנט קבר את זה בקלילות. זה היה יפה!

etayle
etayle
04/03/2016 7:16:39

לאן קאנטר נעלם ?

עומר
עומר
04/03/2016 7:18:35

קרי עם אותו מספר דקות כמו דוראנט. לא משחק רגיל של ג"ס

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:20:04

פאנטום פאול של איבקה על קארי. אוויר.

עומר
עומר
04/03/2016 7:20:27

המשחק של אוקייסי בלי דוראנט עכשיו, פשוט נוראי, וואו

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:21:28

ווסטברוק חושך. במקום פיק אנרול יעיל עם איבקה ואדמס הוא זורק לבנים וכל היתרון נמחק. אחריות ישירה שלו.

עומר
עומר
04/03/2016 7:22:59
Reply to  צביקה

+1

etayle
etayle
04/03/2016 7:22:20

דנובנן מנהל את המשחק כמו רוקי , מצד שני …

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:22:28

ווסטסברוק חושך היום
קארי יחסית חושך היום

כדורסל לא טוב היום בכללי
אבל מותח וצמוד אז מגניב.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/03/2016 7:23:16

הייתרון הלך בגלל ווסטברוק אתה רואה שאתה לא קולע תמסור את הכדור למישהו חם יותר,מזכיר לי בגישה הזאת את קובי ברייאנט.

אחד
אחד
04/03/2016 7:23:28

דוראנט מדהים, הקלות שבה הוא קולע לפעמים
כשהוא משחרר את הכדור בסיטואציות מסויימות אתה פשוט יודע שזה 100% בפנים… מדהים, קלעי נדיר

עומר
עומר
04/03/2016 7:23:36

קרי עם 31 דקות. עוד 2 דקות עובר את הממוצע שלו לא?

שגיא נאור
04/03/2016 7:27:07
Reply to  עומר

נכון אבל הוא נח משחק קודם, כלומר הוא נח 3 או 4 ימים. דוראנט על אותם דקות בבק טו בק. בכל מקרה הדקות של קארי בדרך כלל זה רבע ראשון כל הרבע, חצי מהרבע השני, כל השלישי וחצי מהרביעי. לפעמים הוא נח כל הרביעי ויצא לו 30 דקות.

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:24:09

הסיכוי של אוקלהומה הוא שדואנט נח רב הרבע השלישי וכרגע נראה רענן, וקרי נראה עייף עכשיו. מצד שני ראסל יכול לחרב הכל. ג"ס משחקים הרבה יותר אחראי ועם הרבה יותר בטחון.

etayle
etayle
04/03/2016 7:24:53

גרין עם 4 . זה הזמן לעבור לביג בול. ולטחון אותם בצבע . (אוקלהומה קבוצת ריבאונד מעולה).
נ.ב
מישהו יודע מה עם פיין ?

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
04/03/2016 7:25:06

דוראנט עד עכשיו מוביל בכל הקטגוריות (סוכריות,בונבונים,קרשים).

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:25:46

עד עכשיו הספסל של ג"ס לא תורם כלום, ודווקא של אוקלהומה לא רע בכלל. המשחק בהחלט מעניין.

Ata98
Ata98
04/03/2016 7:26:42

רבע רע לקרי, צפו להתפוצצות ברביעי

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:28:13

קר לא משתמש בברבוסה מספיק
גם נגד אטלנטה שיחק בקושי 10 דקות וסיים עם המון נקודות יחסית באחוזים נפלאים
צריך לעלות אותו ל 20-25 דקות לערב.

שגיא נאור
04/03/2016 7:29:24

היוצרות התהפכו – החמישיה ברבע שלישי חלש והספסל מחפה עליה מצוין.

עומר
עומר
04/03/2016 7:29:46

קרי אפילו לא על המגרש, עדיין ג"ס בורחים ל 6 יתרון

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:29:47

אוקלהמה מעצבנים! וג"ס פשוט נהדרים, עושים בדיוק מה שצריך לעשות.

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:30:09

הרגעים האלה שאתה מבין שלאוקלהומה אין ספסל, אין מאמן, אין משחק, ואין עתיד.

אחד
אחד
04/03/2016 7:30:16

כל מה שאוק' צריכה זה פיק אנד רול עם דוראנט ולשחרר אותו לזריקת מיד-ריינג' קלילה כל פעם… הוא פשוט קולע את כולן בכזאת קלילות

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 7:30:54

למה המעודדות של ג"ס בלי ביקיני ? מומי , תגיד משהו .

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:31:52

והנה הספסל שלהם מנצח
שקארי לא יעלה לרביעי:))

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:33:51

פוי היה נהדר עכשיו

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:35:07

ועכשיו!

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 7:35:19

זו שריקה שרק דוראנט מקבל . תוקף ברורה על מו .

etayle
etayle
04/03/2016 7:35:37

הלוואי שוויטרס יקבל שפעת עד סוף העונה

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:36:43

בוגוט סנוב.
אם זו לא הטבעה הוא לא זורק.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:37:50

צביקה: תראה +- עד הלום
החמישיה של ג"ס במינוס לא קטן
הספסל שלה בממוצע +10

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:45:10

אלו הסלים של ספייטס. זה שינה את כל התמונה לגבי הספסל.

עומר
עומר
04/03/2016 7:39:20

למה נותנים לוויטרס לשחק, לא מחליף בהגנה, לא מסוגל לשים סל. לא מבין אותו

עומר
עומר
04/03/2016 7:41:32

איפה דוראנט? למה הוריד אותו? תחזיר למגרש!!

אחד
אחד
04/03/2016 7:42:02

וואו קארי רצת חסר ביטחון משהו

אחד
אחד
04/03/2016 7:42:28

OKC יכולים לקחת את זה בקלות

etayle
etayle
04/03/2016 7:42:36

מה עובר לדונובן בראש שהוא שם את פוי על גרין. איפה סינגלר שהיה לא רע בכלל. אני לא מבין אותו בכלל.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:44:15

אני עדיין חושב שביום כזה לא משהו של קארי
היה צריך לתת לו להשאר על הספסל
לא קרה כלום.

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:44:17

השיפוט ביתי בלי ספק. קרי קיבל עבירה על כלום קודם, ועכשיו שרקו לאיבקה ברבאונד על שום דבר. די מעצבן. הם יכולים לנצח גם בלי זה.

עומר
עומר
04/03/2016 7:44:48

וויטרס -16 לא ייאמן

שגיא נאור
04/03/2016 7:44:53

קארי החטיא את השלשה הכי פנויה שהיתה לו העונה. הוא היה כל כך פנוי שהוא הקפיץ סתם בשביל לא להרגיש ממש פנוי.

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:45:37

עוד פאנטום פאול של איבקה של ליבינגסטון. זה לא ייאמן זה. כלום של כלום של כלום. אוויר.

עומר
עומר
04/03/2016 7:47:03
Reply to  סומסום

כן השריקה הזאת הייתה נוראית, ממש. אבל אם איך שהקהל מרעיש, אני מבין למה יש שיפוט ביתי

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:49:07
Reply to  עומר

גולדן סטייט יותר טובה וראויה לנצחון, הם פשוט לא צריכים את המתנות האלה.
נו טוב, מים מתחת לגשר.

etayle
etayle
04/03/2016 7:45:56

איזה שחקנים טיפשים.

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:46:40

בולגיים.

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:47:24

זה קל מידי…

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:47:38

מה שבטוח שזה בדיוק מה שעושה קבצה לגדולה
גם ביום קקה
גם ביום שקארי לא פוגע

ועדיין הנצחון לא היה מוטל בספק גם שOKC פתחה פער של 8-9 מוקדם יותר,
הצד המנטלי והבטחון העצמי שלהם ברמות אחרות.

etayle
etayle
04/03/2016 7:48:31

כמו במשחק הקודם ,דונובן עושה במכנסיים במאני טיים..

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:48:31

מעכשיו זה גרבג טיים

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:48:34

דונובן לקח פסק זמן כדי להודיע שהוא מתפטר עקב חוסר הבנה של שימוש בחילופים וספסל.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 7:48:49

קונצרט !

אחד
אחד
04/03/2016 7:48:55

גמור
יותר מדי שטויות של אוק'

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 7:49:32

כך אני אוהב את הלוחמים . קילרים לקראת הסיום .

צביקה
צביקה
04/03/2016 7:49:50

תגידו, יש לאוקלהומה מאמן? כי אני לא ראיתי אותו כלכך במשחק הזה…

סומסום
סומסום
04/03/2016 7:50:01

וואט איף דיוויד בלאט היה באוקלהומה?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 7:51:24
Reply to  סומסום

בדיוק אמרתי את זה לעצמי עכשיו

etayle
etayle
04/03/2016 7:50:21

ווסטברוק במשחק נוראי פשוט . חירב את המשחק. קאנטר(ששומר גרוע) נעלם . וויטרס(חרא שחקן) משחק יותר מידי.

שגיא נאור
04/03/2016 7:51:05

דוראנט קילקל משחק אול אראונד נפלא עם 9 איבודים.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 7:51:38

ההבדל בין קרי לווסטברוק – קודם כל באינטליגנצית משחק . הוא רואה שזה לא היום שלו בזריקות מבחוץ , אז הוא מפעיל את האסיסטים והחדירות.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:52:37

אני מת על ג"ס ועל קארי
אבל מה שאמרת לא נכון כל כך…
הוא זרק 12 שלשות…

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 8:00:08

התכוונתי לדקות לפני שכתבתי . מאז הוא קינח ב-2 שלשות …

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:53:22

אגב דוראנט אסיסט אחד מטריפל דאבל

גלעד
04/03/2016 7:54:38

עד עכשיו ראיתי בפלאפון אז לא יצא לי להגיב פה.
דוראנט אסיסט ואיבוד אחד מקוואדרופל דאבל

אחד
אחד
04/03/2016 7:55:20

קרי קילר

etayle
etayle
04/03/2016 7:56:05

דוראנט מחפש את ה td

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:56:18

ההחטאה הקלה הזו של איבאקה עלתה לדוראנט בטריפל דאבל

עומר
עומר
04/03/2016 7:57:04

דונובון בניהול משחק מזוויע. מנסה כל מיני הרכבים הזויים ברביעי, היה לאוקייסי סיכוי טוב לנצח ביום שקרי לא משהו, חבל.

אחד
אחד
04/03/2016 7:57:15

וואו קארי

etayle
etayle
04/03/2016 7:57:24

מי בעד להחליף את הסדרות ש אוקלהומה – ווריוס, קליפרס – ספרס

etayle
etayle
04/03/2016 7:57:51

דור בול פגיעה . לילה טוב אדם ריגר.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:58:06

קארי קצת ניצל את הגרבג' טיים ליישר את הסטטיסטיקות שלו:)
מותר…

אני רק שאלה
אני רק שאלה
04/03/2016 7:59:38

ליווינגסטון ב20 דקות 8 אס'
וה+- הגבוה בקבוצה
סחטיין עליו
(וכמובן דאבל פיגרס נקודות)

סומסום
סומסום
04/03/2016 8:01:12

קארי עם 5 מ-15 ל-3. הידרדר במרדף שלו לאחוז הקליעות ל-3 הטוב בהיסטוריה. לפני המשחק עמד על 44.56, מקום 2, אחרי 45.40, של אחד, סטיב קר.

סומסום
סומסום
04/03/2016 8:01:49
Reply to  סומסום

ותגידו לי שהוא לא חושב גם על זה! בטח כן. הוא רוצה הכל, ומגיע לו.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
04/03/2016 8:01:19

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של סטפן קארי.

5 מ 15 לשלוש זה לא כזה רע…

קלאץ'

סומסום
סומסום
04/03/2016 8:04:50

באמריקה ובעולם תוהים, וזה לא פוליטיקלי קורקט אבל שואלים, מה הגזע או הצבע של סטף. שחור? לבן? "מעורב"? האמא, היא היספנית או משהו?

סטף הוא גזע משלו. לא מפה, זה בטוח.

צביקה
צביקה
04/03/2016 8:02:12

בית ספר

הייט-אשברי
הייט-אשברי
04/03/2016 8:11:48

2 דברים ניצחו לג"ס את המשחק – הידוק ההגנה ב-3 הדקות האחרונות של הרבע השלישי וברבע האחרון , יחד עם משחק שכונתי וקבלת החלטות רעה של ראסל .

Ata98
Ata98
04/03/2016 8:24:24

ראסל תמיד מאבד את זה כשהוא מול קרי וחבורתו

צביקה
צביקה
04/03/2016 8:25:41

ראסל באמת היה גרוע. ברמות על. 8-24. הוא לקח 8 זריקות יותר מדוראנט, כשדואנט קולע באחוזים נהדרים כל המשחק 11-17, ואיבקה קולע 8-12, וסינגלר 4-6 וקנטר 3-5. כל הקבוצה קולעת לא רע, והוא ממשיך לזרוק לבנים. אתה רכז פור גוד סטייק. במקום 7 אסיסטים אם היו לו היום 14 כל המשחק היה נראה אחרת לגמרי.
וזה מעצבן כי יש לו משחקים שהוא אחראי, לא מכריח את המשחק, מפעיל פיקאןרול נהדר עם קנטר/אדמס/איבקה ועושה עבודה ממש טובה. ואז בא משחק קריטי כזה, דוראנט משחק נפלא ויש לכם צ'אנס לצאת גדולים, והוא ממש מחרב את זה.
האיבודים של דוראנט זה היה מחוסר ברירה – רק כשהוא מחזיק את הכדור המשחק מתנהל כראוי. יש לו 9 אסיסטים ובמקביל יום קליעה מעולה.

נתן גולד
נתן גולד
04/03/2016 8:30:18

דונובן עשה כל כך הרבה שטויות! ההפסד הזה במידה רבה באחריותו.

עם כל הכבוד להגנה של רוברסון על תומפסון (דוגרי לא התרשמתי) ההגנה הזאת היא לא יתרון כזה גדול כדי שהלוחמים יצטרכו להגן רק על 4 שחקנים. השומר שלו פשוט התעלם ממנו ונתן לו לעמוד חופשי על קשת ה3. רוברסון זרק חלק מהזריקות הפנויות שהוא קיבל והחטיא את כולם אם אני זוכר נכון, והשומר שלו יכל לסגור את הצבע ולעזור בדאבל טימים.

ווייטרס היה חושך ומשום מה מקבל כל הזמן תרגילי בידודים עליו, לא ברור לי למה. בניגוד אליו סינגלר היה ענק גם בהגנה וגם בהתקפה ומשום מה לא קיבל מספיק דקות.

קאנטר הוא אולי חוליה חלשה בהגנה והוא נתן לספייטס כמה זריקות פנויות אבל אין ללוחמים תשובה אליו מבחינה הגנתית. וכשההתקפה של אוקלהומה נתקעה הוא היה השחקן שהיה יכול לשחרר אותה ודונובן פשוט לא נתן לו לשחק (כנראה בגלל שהוא נתן לספייטס מטר אחד יותר מדיי).

איבאקה צריך לשחק יותר בסנטר כשדוראנט PF ורנדי פוי 3 למעט קבוצות יהיה תשובה לכזה הרכב.

נתן גולד
נתן גולד
04/03/2016 8:33:04

אני לא מאשים את ווסטברוק שניסה. האשמה היא של דונובן שנותן רוב הזמן להתקפה להתגלגל ואין כמעט תרגילים מסודרים. במקרה כזה הרכז הרבה מאוד פעמים מנסה לקחת את המשחק על עצמו. יכול מאוד להיות שלדונובן אין סיי בעניין אבל עדיין האחריות היא שלו.

צביקה
צביקה
04/03/2016 8:44:56

בטח שאני מאשים. הוא צריך להיות אחראי. במקרה הזה דונובון לא אשם כשהוא נותן לרכז המוביל שלו להוביל וסומך עליו. אני גם לא חושב שהוא צריך לעשות לו בי"ס בסגנון פופ ולהושיב אותו כ"עונש" על כל שטות. אגב הוא נתן לפוי דקות ארוכות לנהל את המשחק יחד עם דוראנט והוא לא היה רע. בכל מקרה ראס אמור פשוט לעשות הרבה םחות שטוית.

מייק
מייק
04/03/2016 21:56:28
Reply to  צביקה

ראס לא אמור לעשות כלום הבן אדם דביל …
לא אנור בגלל לשחק ב נבא מי שנותן לו לשחק מקבל את מה שהוא מקבל .\אין טעם לנסות לחנך אותו .
לו היה לאולקלהומה רכז מפרגן רונדו סמית וול או אחר הם היו נראים הרבה יותר טוב .
ראסל לא שוה כלום!

סומסום
סומסום
04/03/2016 8:36:12

+1.
אתה חי ומת עם ראסל. ואפילו סופר-אתלט כמוהו נגמר לפעמים, בטח בבק2בק קשה במיוחד. העומס עליו עצום, עצום.

צביקה
צביקה
04/03/2016 8:40:54

אחרי שהפסידו רק 5 משחקים מתוך 60, דהיינו 8%, הם יכולים להרשות לעצמם להפסיד 4 מתוך 22 הבאים, שזה 18%, ועדיין לשבור את שיא הנצחונות לעונה. על הדרך ביום שני הבא הם אמורים לשבור את שיא הרצף של נצחונות הבית. הסתכלתי על הלו"ז שלהם. מלבד שני המשחקים (מתוך 3 שיש להם עדיין מול ס"א) שיהיו במגרש של ס"א, שאר משחקי החוץ שלהם זה לייקרס, מינסוטה, דאלאס וממפיס ויוטה. בקיצור, הם באמת הולכים לשבור את השיא!

not a bad boy
not a bad boy
04/03/2016 8:52:40

כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף גרמניה מנצחת.
כדורסל משחקים 48 דקות ובסוף גולדן סטייט מנצחת.

zivsvision
zivsvision
04/03/2016 9:40:18

צחוקים- משחק ראשון מזה הרבה זמן שלא קמתי לראות את הקינגס והם מנצחים בחוץ את דאלאס.[ מחשק ראשון בשלוש עשרה שנה]

חבל לי רק שקאולי סטיין לא מקבל מספיק דקות משחק.
הייתי חותך את הדקות של קופוס ונותן לו.\
רודי גיי חזר הלילה

קינגס יש עוד שלושה משחקים לא פשוטים עכשיו[סאן אנטוניו בחוץ, פליקנס בחוץ שהם הנאחס של הקינגס השנה וקליבלנד בבית] ואחר כך לוז מאד נח של 19 משחקים.[ ליקרס פיניקס, דנבר וכאלה..]

גלעד
04/03/2016 9:49:51

סיקור מעולה.
לא בהכרח מסכים לגבי פיניקס
בלדסו ונייט טובים הייתי מוותר על אחד מהם
בוקר נהדר ויהיה אולסטאר ומעלה
וורן חביב כזה
ולן עדיין יכול להיות טוב (אבל לא כשהוא פותח בחמישייה עם צ'נדלר. זה כנראה החמישייה הפותחת הגרועה בהסטוריה בערך)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/03/2016 10:49:48

רג'י מילר בשידור אמר משהו שכבר ברור לכולם: אם מחשבים את שני צדי המגרש, לנארד הוא השחקן הכי טוב בליגה.
30 ו11, כשכל פעם שצריך סל הוא בא ונותן אותו וכל פעם שצריך עצירה בהגנה הוא שם – שני רק לקרי ובפער גדול מהמקום השלישי.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
04/03/2016 15:18:46

קוואי לא יאומן ממש…אני חושב שראיתי כל משחק בקריירה שלו ובחלומות הכי ורודים שלי לא האמנתי שהוא יהיה קרוב לרמה שהוא מציג

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/03/2016 11:01:16

ראית את התקציר של ה10 דקות ביוטיוב:
קבוצה שמנסה לשחקן בקצב של גולדן סטייט, כדאי שיהיה לה ספסל שמסוגל לעמוד בקצב קליעת הנקודות או לפחות לא להוריד אותו משמעותית.
אצל אוקלהומה כשדוראנט לא על הפרקט זה לא קורה לא רק בגלל שדוראנט הוא ככ טוב אלא כי שאר השחקנים לא יודעים לייצר לעצמם מצבים, ומנהל המשחק (ווסטברוק) לא עושה עבודה מספיק טובה לדאוג להם, בניגוד למשל ללברון בגמר בשנה שעברה שהוציא 200 אחוז מחבורת הנגרים שלידו.

מתן גילור
04/03/2016 13:09:20

צריך לזכור שאוק היו בק2בק וקרי נח במשחק הקודם. זה גם משפיע.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
05/03/2016 0:49:36

אני מדבר באופן כללי דווקא. גם במשחקים הקודמים זה ניכר וגם במשחק נגד קליבלנד.
הם פשוט לא בנויים לאליפות.
לצערם במאזן הכוחות במערב הם גם לא בנויים לגמר המערב.

מתן גילור
04/03/2016 13:10:12

אחלה קדימון וסיקור.
צריך לזכור שלפיניקס יש יופי של קו האחורי, הוא פשוט נפקד בימים אלה.
עם בחירת דראפט גבוהה, יכול להיות להם בסיס סביר +.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
04/03/2016 14:54:06

יופי סיקור ויופי של וידיאו על דאלאס. כמה הערות ברשותכם:
כפי שידוע לכם מדובר ב-b2b, בחוץ, מול קבוצה שבאופן מסורתי יש לספרס בעית מיסמאץ מולה. התוצאה הסופית לא פחות 3ממעולה, בלי קשר לרמה או לציפיות (+15 לא היה מוגזם מאד). שנית, אם אני לא טועה זה ה- b2b הלפני אחרון של הספרס העונה ועד עכשיו הכל W. שזה מדהים מקבוצה כל כך זקנה. דאנקן ומאנו עוד שיחקו עם סלי אפרסקים מול אינדיאנים.

ולסיום, איזה רטרו הבאת לי על דאלאס. בדיוק לפני ימים נזכרתי בויקטוריה פרינסיפל. אני לא יודע מה אתם חושבים, אבל הבחורה הזאת היתה אש שאני ממש מצטער שהייתי אז ילד

מייק
מייק
04/03/2016 21:51:30

בלי הכוכבים על המגרש עד כדי כך גולדן בטוחה בעצמה ….
הצחקת אותי …
אתה אולי במקרה זוכר איך ליאנדרו ברבוסה במדי פיניקס חיסל בכוחות עצמו את הלייקרס עם קובי בשיאו בפלייאוף ?
בארנס איגי וליווינגסטון לא פחות טובים מברבוסה … ואני בכלל לא בטוח שהחמישיה הראשונה של גולדן תנצח את החמישיה השניה שלה .