דברים שצריך לדבר עליהם / גלעד

פעם בכמה זמן מצטברים לי בראש יותר מדי נושאים ואני פורק חלק מהם פה.

1. הסיבוב הראשון בפלייאוף.

כדי שלא יצא לנו סיבוב ראשון משעמם היסטורית כשכל הקבוצות עם יתרון הביתיות ינצחו בקלות ניסיתי להרכיב את הסדרות שהייתי רוצה שיקרו וכמה שאני לא רוצה.

טורונטו – שיקאגו

זוכרים את המשחק ההוא לפני חודשיים כשבאטלר קלע 2 נקודות במחצית הראשונה ו-40 בשנייה?

זה למה זה יהיה מצ'אפ מעניין.

מצד אחד טורונטו קבוצה טובה בהרבה משיקאגו של עכשיו. מצד שני לשיקאגו יש את באטלר שיכול לשמור על דרוזן ואף אחד שיש לקנדים לא יכול לשמור עליו.

אם שיקאגו יצליחו להחזיק במקום השביעי עד סוף העונה וטורונטו לא יעקפו את קליבלנד צפויה לנו סדרה מרתקת שלדעתי תגמר ב-7 משחקים.

מי יעצור את באטלר?

גולדן סטייט – פורטלנד

בואו נסתכל על משהו שכנראה כבר שמתם לב אליו אבל אם לא..

השחקנים שהכי קשה לג"ס מולם הם רכזים. ברור למה, סטף הוא השחקן הכי חלש הגנתית בחמישייה וטבעי שמהעמדה שלו יגיעו התפוצציות של שחקנים שמשחקים נגד הלוחמים.

כמה דוגמאות של רכזים שנתנו משחקים טובים במיוחד העונה נגד ג"ס (בסדר עולה) (לפי נקודות/ריבאונדים/אסיסטים) –

כריס פול – 24/7/6

ראסל ווסטברוק – 26/7/13

ראסל ווסטברוק – 27/3/12

קייל לאורי – 28/6/3

כריס פול – 35/4/8

דמיאן לילארד – 40/3/10

קייל לאורי – 41/3/7

ג'ון וול – 41/3/10

דמיאן לילארד – 51/0/7

למדנו שקשה ללוחמים נגד רכזי על בכלל ונגד לילארד בפרט.

אני לא חושב שפורטלנד יכולה לקחת אפילו משחק אחד בסדרה כזו (אולי אולי עם 60 נקודות של לילארד בבית) אבל מבין כל המתמודדות על הפלייאוף זו תהיה הסדרה הכי מעניינת לצפייה שכוללת את ג"ס.

אם תהיה סדרה כזו אני אהמר על 4-1 לג"ס כשלילארד מסיים עם ממוצעים מעל 35/8.

כן זה יהיה סוויפ אבל לפחות כל משחק יהיה נהדר..

קליבלנד – וושינגטון

לקליבלנד אין מי שישמור על וול וביל. אין כזה.

לא חושב שיש למכשפים סיכוי גדול אבל אם למישהו יש אז זה הם.

לדעתי במקרה כזה יגמר ב-6 משחקים לפחות…

למישהו יש ספק מי הרכז הטוב יותר במצ'אפ הזה? (רמז – קיר)

אוקלהומה – דאלאס

אני פשוט לא רוצה לראות את נוביצקי מקבל סוויפ מהת'אנדר בהופעה האולי אחרונה שלו בפלייאוף (ואני גם מתנגד לסוויפים קלים מדי באופן כללי

קליפרס – ממפיס

די כבר עם אלה. באמת נמאס.

באמת NBA? שוב?

2. מאמן העונה

סטיב קר צריך להיות מאמן העונה.

ראיתי שכתבו על טרי סטוטס או בראד סטיבנס (הנהדרים) אבל התואר הזה שייך למאמן של הקבוצה שכנראה תשבור מליון שיאים עד סוף העונה ולא רק כפיצוי על העונה שעברה.

נכון שחלק גדול מהעונה המאמן הרשמי היה לוק וולטון אבל זה רק מראה כמה הלוחמים מאומנים היטב שאפילו בלי המאמן שלהם הם מצליחים לתת פתיחת עונה כ"כ מרשימה (ברור שמגיע לוולטון קרדיט עצום אבל לפחות 40 אחוז מזה הולך לקר בחלוקה שלי).

עם כל הכבוד לסטוטס קרלייל וסטיבנס שמאמנים את שלושת הפתעות העונה הפרס הזה חייב להיות של קר.

3. שינויי חמישייה שצריכים לקרות.

אפשר לומר על ג'ייסון קיד הרבה דברים רעים אבל יש לי לפחות מחמאה אחת בשבילו. הוא ראה שהחמישייה עם MCW לא עובדת ושהריווח נוראי אז הוא עשה שינוי. הוריד את מונרו לספסל בשביל פלאמלי שהטווח שלו גדול יותר והחליף את קרטר-וויליאמס באוג'יי מאיו שקולע שלשות כשהרכז של החמישייה הזו הוא הגריק פריק שאשכרה יכול לשחק ב-5 עמדות.

אז בהשראת ג'ייסון קיד – שינויים ברוטציה שכולם כולם רואים את הצורך בהם חוץ מהמאמנים.

אוקלהומה סיטי –

הרוטציה של הת'אנדר היא אחד הדברים הכי תמוהים בליגה כרגע. אני לא מדבר אפילו על זה שאחרי שהם העבירו את אוגוסטין כדי לפני מקום לפיין הנהדר הוא לא מקבל אפילו דקה נגד הווריורס ובמשחקים האחרונים הדקות שלו דווקא ירדו אחרי שהוא נהיה הרכז השני בבירור אבל לא על זה אני מדבר.

קייל סינגלר הוא שחקן התקפה נוראי. אנתוני מורו הוא שחקן התקפה נהדר. בהגנה לדעתי היתרון של סינגלר הוא לא-קיים עד זעיר (במבחן העין). למרות זה נראה שסינגלר מועדף על פני מורו בלי שום סיבה נראית לעין. ואפילו לא הזכרתי את דיון וויטרס שבכל משחק בעל משמעות משחק זוועה.. אז בילי דונובן אתה חייב להתחיל לסדר את הרוטציה. עם וויטרס משחק קרוב ל-30 דקות לערב אתה לא הולך לנצח את ס"א ובטח לא את ג"ס.

ניו אורלינס –

אני לא מאוד מכיר את הרוטציה של ניו אורלינס כרגע כי היא מורכבת ברובה שחקני D-ליג במקרה הטוב. אבל יש לשקנאים שלושה שחקנים טובים העונה. אנתוני דייוויס, ריאן אנדרסון וג'רו הולידיי. אז למה 2/3 השחקנים הכי טובים שלך פותחים על הספסל? לג'נטרי הפתרונים.

מה הקטע להעלות 2 מהשחקנים הכי טובים שלך מהספסל?

4. הבזיון של קובי.

כבר מזמן רציתי לכתוב על הנושא וסוף סוף הגעתי לזה.

אוקי אני יודע הוא הול אוף פיימר מהשורה הראשונה וטופ 15 בכל הזמנים אבל העונה הוא השחקן שהכי הכי מזיק לקבוצה שלו בכל הליגה (היחיד שאולי מתחרה בו הוא ג'וש סמית'). רק כדי להבהיר את הנקודה אני לא חושב שהוא השחקן הכי גרוע בליגה אבל הוא הכי פוגע במשחק של הקבוצה שלו BY FAR.

יש בליגה העונה שבעה שחקנים שקולעים פחות מ-35% מהשדה. ביניהם רק שניים לוקחת מעל 7 זריקות. הראשון הוא קובי שלוקח כמעט 17 זריקות במשחק. 17 זריקות שהיו יכולות ללכת לדיאנג'לו ראסל, ג'ורדן קלארקסון, ג'וליוס רנדל או אפילו לו וויליאמס שלא רק שהיו קולעים אותם באחוזים טובים יותר אלא גם היו יכולים ללמוד מה זה להוביל קבוצה ואיך זה שמותר לזרוק ומה זה להיות כוכב בליגה הזאת. אבל לא. זו העונה של קובי. אני אפילו לא מדבר על ביירון סקוט שהוא ע"פ האמירות שלו העונה ללא ספק אחד המאמנים המטומטמים שאי פעם היו בליגה אבל רבאק. 7 זריקות מ-3 ב-27%? בשביל מה?

ואפילו לא אמרתי כלום על החוזה שלו.

התירוץ שאולי יבוא הוא שמטרת הלייקרס העונה היא באופן מוצהר לשמור על הבחירה טופ 3 שלהם. אבל לא רק שזה לא עושה כבוד לאף אחד (איך זה כבוד כשאתה השחקן שהכי דופק את הקבוצה שלו בליגה? לא מבין מה פה הכבוד..) אלא זה גם פשוט מבזבז שנה לצעירים שכבר יש בלייקרס והיו יכולים לנצל את העונה טוב בהרבה.

אז זה מה שעושים.. אני מקבל את הכדור.. וזורק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
66 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
IDO
IDO
03/03/2016 5:55:53

רוקי, אתה מתבלבל בשמות של הקבוצות.

שיקגו כרגע מחוץ לפלייאוף. תמחוק אותם ותרשום פיסטונס במקום . קליפרס ישחקו (ויפסידו) מול דיימו.
ג"ס ישחקו מול הארדן
ודאלאס יעשו דרבי

e
e
03/03/2016 6:06:59

בוסטון זאת עוד קבוצה שהייתי רוצה לראות מול קליבלנד

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
03/03/2016 11:28:40
הגב ל  גלעד

אל תפתח פה, הכל פתוח ההבדל בין 3 ל8 הוא דק

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:38:11

האמת שאתה צודק ההפרש שם דק מאוד ואם בוסטון יאבדו את הראש קצת אז הם יירדו

גיא
גיא
03/03/2016 6:27:34

לדעתי הקבוצה עם הפוטנציאל הגדול ביותר להכניס מקל לגלגלי הקאבס בדרכם הבטוחה להשפלה בפיינלס, היא דטרויט.
רג'י את דרומונד פוגעים בול לחסרונות של הקאבס.

חמודי
חמודי
03/03/2016 8:27:46
הגב ל  גיא

+1

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:38:35
הגב ל  גיא

מסכים עם גיא

מוש השור
מוש השור
03/03/2016 6:48:43

תודה, לדעתי בראד סטײבאנס מאמן העונה, לקחת קבוצה נטולת כוכבים לחלוטין ולהביא אותה לאן שהיא נמצאת היום זה מדהים. לדעתי העובדה שסטיב קר הפסיד חצי עונה והקבוצה שלו נראתה נהדר פוגעת מאוד בקייס שלו למאמן העונה

גיא
גיא
03/03/2016 7:00:29
הגב ל  מוש השור

אני דווקא חושב שמגיע לפופוביץ'.
חילופי הדורות עוברים כל כך חלק, אבל זה רחוק מלהיות מובן מאליו.
לא הייתה קבוצה נוספת שהצליחה להחליף זהויות בצורה כל כך חלקה לאורך כמעט 2 עשורים. מקבוצת ההגנה הנושכת (ובועטת, מרביצה ופוצעת…) של שנות האליפות פוסט שאקובי, לקבוצת ההתקפה שפגשה את ההיט ב-2 פיינלס רצופים עד לקבוצת ההגנה של קאווי.
ובכל הזמן הזה 0 גמגומים. כל שנה בפלייאוף, ובנוסף, השנה הם בדרך לעונת שיא של המועדון.

טל
טל
03/03/2016 8:04:12
הגב ל  גיא

מסכים איתך לגבי פופ, אבל פוחד שכל מה שתיארת נעשה שקט ורגוע מדי בשביל הליגה הזו – סטטוס קוו כל-כך ארוך בלי דרמה, סינדרלות או זיקוקים לא מושך מספיק כותרות.

עגל
03/03/2016 11:12:18
הגב ל  טל

נכון, ראה מקרה ג'רי סלואן ביוטה שאף פעם לא קיבל את הקרדיט המגיע לו.
פופוביץ' זה סלואן משודרג

מתן גילור
03/03/2016 7:39:42

תודה גלעד.
לקאבס אין שומרים על ביל??? סמית' ושאמפרט?!
קרי לא חלש הגנתית, אלא, לפרקים, נח בהגנה (למרות החטיפות). וזה עובד מצוין לג"ס. מעבר לזה שלרוב הם מצליחים להחביא אותו, גם כשלא, הוא לרוב יקלע יותר ממה שיקלעו עליו, בין היתר, תודות לאנרגיות שנחסכות בהגנה.

e
e
03/03/2016 8:02:57

נראה לי שהכוונה שאין להם על מי להחביא את קיירי

אפלטון
אפלטון
03/03/2016 7:50:01

תודה גלעד אחלה.
קר חייב לקבל מאמן העונה, אין פה ספק בכלל. ובכל עונה אחרת זה היה פופ. אחריו סטיבנס.
שווה לדבר גם על הג'אז במפגן לוזריות צפוי שאחרי הניצחון החשוב על יוסטון שהעמיד אותם במקום מצויין בדרך אל הפלייאוף (היה כאן מישהו שאפילו צפה להם מקום 5 במערב כמדומני)- זרקו 4 משחקים רצופים לפח.

סתם אחד
סתם אחד
03/03/2016 9:09:52
הגב ל  גלעד

אני לא מצליח להבין את הטענה שלך על זה שהם הקבוצה הטובה מתוך החמש.
לפי איזה מדד בדיוק?
מבחינת סטטיסטיקה יבשה הן ממש לא הכי טובים, וגם מבחינת פוטנציאל לא ראיתי שם משהו מיוחד.
אני מהמר שפורטלנד תעשה את הפלייאוף בעיקר בגלל הלוזריות של הקבוצות האחרות.
אני מקווה שהם גם יתחילו להשתחל למקום השישי אבל זה יהיה לא קל. הרבה תלוי במשחקים מול דאלאס.

טל
טל
03/03/2016 7:58:07

כל כך מסכים לגבי קובי! לא ראיתי דבר כזה גם בשום ספורט אחר (לפחות לא בקבוצה עם היסטוריה כזאת מפוארת שאשכרה מדברת על לחזור לרלוונטיות). העיקר ברגע שהוא מודיע שהוא לא ישתתף באולימפיאדה כולם קופצים עם צהלות "איזה גבר!".
אני לא ראיתי אף אחד כותב את זה באתר אז אולי אהיה הראשון:
מבחינתי העונה הזו מכתימה מאוד (מאוד מאוד) את המורשת והסטטוס של קובי כאחד הגדולים. כך או כך אף אחד היה משווה אותו ברצינות לג'ורדן אבל ההתנהלות שלו השנה נוגדת את כל הערכים שהוא קידש כל השנים, והיחס שלי אליו השתנה. וחבל, כי הוא תמיד היה אחד השחקנים שיותר הערכתי…

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
03/03/2016 8:04:17
הגב ל  טל

-100

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:39:27
הגב ל  טל

אם מומי נתן מינוס 100 אני נותן מינוס 1000000 ואולי עוד

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
03/03/2016 8:03:50

תגיד ילד ? אתה משתמש בחומרים אסורים ?
קובי ביזון ???
אתה מבין איך הליגה עובדת ?
אין ללייקרס עם מה לשחק אלא הבחירה דראפט שלה שלא תלך בטעות לפילדלפיה

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:40:51
הגב ל  גלעד

גלעד אתה שוכח שהבחירה שלנו מוגנת טופס 3 וזה אומר שאי אפשר לנצח כמו שמיניסוטה עושים! לייקרס נותנים דקות מכובדות מאוד לצעירים… היחיד שטיפה מקופח הוא ראסל וזה הכול נובע מפחד שהוא ינצח משחקים.

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:41:13
הגב ל  גור גולן

וזה לא סותר את זה שסקוט מאמן בית שימוש

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
03/03/2016 11:29:48

מומי בחייך, ארגון פח תשלים עם זה

טל
טל
03/03/2016 8:09:13

כמה כבר אפשר להשתמש בתירוץ הזה? אז במקום שבחירת דראפט 2-3 תגיע לקבוצה מחוברת ושאפתנית עדיף שבחירת דראפט 1 תגיע לקבוצה מבולגנת ומתוסכלת? איך אפשר לדבר על בנייה של שושלת חדשה כשקשה לי להאמין שבעונה כזאת כל שחקן ששווה משהו בלייקרס לא פוזל לקבוצות אחרות?

סומסום
סומסום
03/03/2016 8:31:53

סטיב קר, כל בחירה אחרת (ויש מועמדים נהדרים) היא לא רצינית.
עונה פנומנלית שתיגמר כנראה עם הישג היסטורי מחייבת לפחות את תואר מאמן העונה. ככה פשוט.

Berch
Berch
03/03/2016 9:49:46

תודה על המעורב….

עידו גילרי
עידו גילרי
03/03/2016 10:20:43

גלעד, אמרת שצריך לדבר אז בוא נדבר.
אתה מעלה נקודה מעניינת לגבי היכולת של רכזים מול גולדן סטייט אבל לדעתי אתה חוטא בחטא הסטיסטי היסודי ביותר. להביא רק את מה שמסתדר אם הטענה שלך. הבאת 9 משחקים גדוגמא של הרכזים שקלעו הכי הרבה מול הווריורס. מן הסתם זה לא מפתי שמדובר ברכזים הטובים בליגה (כי הם גם עושים את זה בתדירות גבוהה מול קבוצות אחרות). לא הבאת אבל לדוגמא תצוגות נפל כמו זו של קיירי אירווינג או גוראן דראגיץ' מולם.
עכשיו השאלה היא כמה הווריורס מתקשים מול הפוינטים?צריך להסתכל נניח בהשוואה למה שקורה בעמדות האחרות. אם נסתכל על משחקי 30 פלוס נקבל 5 מתוך 13 ואם על 25 פלוס זה 8מתוך 33 בקיצור לא משהו יוצא דופן.

עכשיו בוא נדבר על הקטע שבאמת מפריע לי – הקביעה המאד משמעית שכל זה בגלל שסטף קרי הוא החוליה ההגנתי החלה בחמישיה של הווריורס.נתחיל בזה שלדעתי קרי שחקן הגנה טוב אם ראיית משחק הגנתית מצויינת, ואם מדברים על החמישיה אז הוא טוב מבארנס ותומפסון. עכשיו לקצת מספרים: סטף מוריד את אחוזי הקליעה של השחקנים שמולו בכמעט 4%. יש לו יותר מ-2 מחטיפות למשחק. אם נשווה לשאר הגארדים המשמעותיים בווריורס: קליי די ממוצע ומוריד את אחוזי הקליעה מולו ב-0.5% אבל ההבדל המשמעותי הוא עם החברה על הספסל גשליבינגסטון מאפשר למי שהוא שומר לקלוע ב-1.5% יותר ובארבוסה ב-2.2%.
רק כדי להיות בטוח בדקתי מה קרה בארבעת המקרים שהבאת שהרכזים ממולקלעו 40+. אז במשחק ה-51 נקודות שלילארד הוא קלע רק חמישה סלים מול סטף (2 שלשות) בפחות מ-50%. זה המשחק היחידי מהארבעה שמישהו בכלל קלע יותר מ-10 עליו. מול וושינגטון קליי בכלל שמר על וול רוב הזמן ומול לאורי הוא איפשר שלושה סלים בלבד. במשחק ה-40 של לילארד הוא קלע רק שלושה סלי מול סטף באחוזים נוראיים (7 החטאות). אם תשאל מאיפה כל הנקודות אז צריך לזכור שהווריורס עושים סוויצ"ים כמו משוגעים אבל גם ככה החורים הם ליבינגסטון ובארבוסה (שאף פעם לא ידע לשחק הגנה). גם קליי יוצא די רע בשמירה במשחקים האלה ספציפית.

אני לא יודע אם לווריורס יש בעיה מול רכזים דומיננטיים (סה"כ הם ניצחו את כל המשחקים שציינת למעט התבוסה ב-51 של לילארד), בכל מקרה סטף רחוק מלהיות בעיה בהגנה מול רכזים אחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/03/2016 11:02:57
הגב ל  גלעד

מדובר בכמות מאד קטנה של משחקים לכן קשה מאד להסיק מכך על מגמה. אם תוכל להראות שזה היה המצב גם בעונה שעברה יהיה לכך יותר ביסוס. מעבר לכך רוב המשחקים של ה-40+ (כ-80%) העונה היו של גארדים כך שבהחלט יכול להיות שזה מאד אקראי.
אם סטף לא חלש בהגנה אזלמה להחביא אותו (והם לא)? ההבדל באחוזי הקליעה של השחקנים שסטף שומר ואלו שתומפסון שומר הם מינוריים (כחצי אחוז) וזה לדעתי נובע בעיקר מהעובדה שתומפסון שומר על השוטינג גארדס. אני לא קונה את זה שסטף נח בהגנה להיפך תוכל לראות אותו הרבה פעמים מנווט את ההגנה של הווריורס.
אתה רואה גם במשחקים שהבאת – הוא שמר על לילארד הוא שמר על לאורי הוא שמר על פול. הנקודות מגיעות בעיקר מול אחרים.
לכן אני מא דמתנגד לקביעה:
"השחקנים שהכי קשה לג"ס מולם הם רכזים. ברור למה, סטף הוא השחקן הכי חלש הגנתית בחמישייה וטבעי שמהעמדה שלו יגיעו התפוצציות של שחקנים שמשחקים נגד הלוחמים."
שהיא בעיני מוטעית מיסודה.

מתן גילור
03/03/2016 11:21:36

יש לא מעט שחקנים (בעיקר כוכבים) שמנווטים את ההגנה ולא פעם נותנים בה קווץ', לצד דקות בהן הם מורידים את הרגל מהדוושה.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/03/2016 11:37:10
הגב ל  גלעד

אין ויכוח שההופעות הגדולות העונה מולם הגיעו הרבה פעמים מרכזים אבל זה לא מספיק כדי להקנות לכך משמעות. מדובר במספר מאד קטן של משחקים וכמו שאמרתי ממילא לרכזים(וגארדים באופן כללי) יש נטייה גבוהה יותר להתפוצץ על המגרש בשנים האחרונות. אז כדי לבדוק אם זה באמת נכון (וייתכן שיש בזה משהו כי כפי שציינתי הגארדים המחליפים שלהם שומרים לא טוב). תבדוק מה קרה בעונה שעברה. כמה פעמים אותם הגארדים שציינת כאן התפוצצו מולם וכמה פעמים נתנו משחקים מתחת לממוצע. זה כבר ייתן בסיס יותר טוב לדיון. אם נראה שגם בעונה שעברה זה היה המצב אז כבר באמת הגיוני שיש פה נקודת תורפה.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/03/2016 13:12:09
הגב ל  גלעד

אתה מאלץ אותי לעבוד קשה.
אני אציין לכל אחד עבור כל משחק נקודות ונתוני קליעה:
לילארד – 11 נק 4/18; 20 נק 9/22; 29 נק 9/21.
וול – 11נק 4/16; 16 נק 8/18.
פול – 14 נק 7/17; 15 נק 6/15; 22 נק 7/18; 27 נק 7/17.
לאורי – 4 נק 1/7; 22 נק 8/17.
ווסטברוק – 17 נק 7/19; 22 נק 5/21; 33 נק 11/30.
אין פה אף משחק שאתה יכול להגדיר כהתפוצצות ובגדול כולם בסה"כ מתחת לממוצע העונתי שלהם. כמובןנשהיו אחרים שהתפוצצו אבל הנקודה היא שנרטה לי שזה מראה שהמשחקים מהעונה הם יותר ענין אקראי ואין לווריורס בעיה אמיתית מול רכזים

עידו גילרי
עידו גילרי
03/03/2016 13:28:28
הגב ל  גלעד

על זה אני לא חולק.

יאיר
יאיר
03/03/2016 17:47:59

אני שם 20$ על גילרי. סטף מגן טוב ממה שחושבים

הדרך היחידה לנצח את גולדן סטייט זה לקלוע יותר במהלך המשחק.

נתן גולד
נתן גולד
03/03/2016 18:51:47
הגב ל  יאיר

כמאמר המשורר: "מי שתבקיע יותר תנצח"
🙂

אוהד ס"א
אוהד ס"א
03/03/2016 10:21:36

אני לא אוהב את תארי העונה הרגילה.
כי אתם יודעים למי מראים חצי עבודה.
את הכסף סופרים במדרגות ואין שום טעם בעונה טובה יותר או פחות אם לא נלווה לזה פליאוף מצויין.
שוב, הכל בהתאם למישור הייחוס:
קבוצה כמו פורטלנד שהיתה אמורה לסיים עונה עם 20 נצחונות חייבת להופיע איפשהו בסיכומי העונה גם אם לא תעבור סיבוב.

עגל
03/03/2016 13:18:38

לסטיב קר מגיע תואר מאמן העונה.
לגילרי – הדיון שלך עם גלעד מעניין, אם יהיה לך זמן וכוח נשמח לקרוא פוסט שלם על איך הגנת ג"ס מצליחה לשלב בתוכה את קרי בלךי פגיעה משמעותית (ואיך היא עדיין כזאת טובה למרות ברבוסה וליווינגסטון ?)

עידו גילרי
עידו גילרי
03/03/2016 13:25:44
הגב ל  עגל

לא הבנתי את השאלה. מה הבעיה לשלב את קרי? מהצריכה להיות הפגיעה?

יניב
יניב
03/03/2016 15:59:38

לגבי קובי אני ממש לא מסכים.אתה קודם כל כנראה לא מבין מה זה בשביל הלייקרס ההבדל בין בחירה במקום רביעי שזה אומר שעונה שלמה זרקת לפח ועוד לא קיבלת כלום לבין בחירה בטופ 3. דבר שני גם התזה של פגיעה באחרים לא מחזיקה מים כי אם אני לא טועה ראסל בחמישה מארבעה משחקים אחרונים עבר את ה20 נקודות,אז יכול להיות שבישלו אותו יפה ועכשיו מתחילים לראות את הפירות? ודבר אחרון כאילו אני יודע שאתה בתיכון אבל נראה לי שאתה מתעניין בליגה מספיק זמן בכדי לדעת שאת קובי אי אפשר לשנות ומה שהיה או שיהיה אז למה אתה כל כך מופתע? זה קובי לטוב או לרע והעונה הזאת בטח שבטח לא תשפיע על המורשת שהוא משאיר אחריו.
בדבר אחד אני כן מסכים איתך לא מצליח להבין איך ביירון סקוט בכלל מאמן

avri
avri
03/03/2016 18:03:21
הגב ל  יניב

יניב, תעשה לי טובה. דבר ראשון, השימוש במילה 'מורשת' כשמדובר בשחקני כדורסל נראה לי מיותר, ובמקרה של קובי (שאנס גם בחורות וגם את המשחק)זה בכלל מגונה. אבל בוא נזרום ונגיד שיש לקובי איזו 'מורשת' שהוא יצר. אתה טוען שעונה בה קובי שדד את המועדון, הרחיק כוכבים מלחתום שם (מעניין למה למרקוס אפילו לא הגיע לפגישה!), שדד דקות לשחקנים צעירים שאולי עוד יצא מהם משהו, הוביל טנקינג פילי-סטייל, ו מ מ ש, אבל מ מ ש, הסריח את הפרקט, לא תשפיע על המורשת שלו?

Ljos
Ljos
03/03/2016 19:18:46
הגב ל  יניב

בקשר לביירון סקוט, עדיף איזה הורנאסק שעלול לנצח יותר מדי?

יניב
יניב
03/03/2016 16:00:10

אופס בארבעה מחמישה משחקים ולא הפוך

רועי ויינברג
03/03/2016 16:43:03

מעולה, עוד כמה סדרות סיבוב ראשון שהייתי רוצה לראות:

קליפרס-מאבריקס. דיאנדרה חוזר לדאלאס, ונוביצקי עם סיכוי לפלייאוף גדול אחרון. יהיה מעניין.

בוסטון-אטלנטה. פלייאוף מלא במשחק קבוצתי ושוטף, וסדרה שיכולה להגיע ל-6-7 משחקים

אורי הלוי
אורי הלוי
03/03/2016 16:54:16

לפי המצב הנוכחי של הקבוצות, בוסטון מטאטאים את אטלנטה. 5 משחקים גג.

בירדמן
בירדמן
03/03/2016 17:00:24

אם הלייקרס מסיימים בין 3 אחרונות,
אבל בהגרלה הם נופלים נמוך יותר,
האם הבחירה שלהם עוברת לפילדלפיה?

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
03/03/2016 17:18:22
הגב ל  בירדמן

כן

בירדמן
בירדמן
03/03/2016 19:33:55

תודה

avri
avri
03/03/2016 18:04:42
הגב ל  בירדמן

אמן

יאיר
יאיר
03/03/2016 17:52:09

הטור סבבה, מסכים עם חלק מהקביעות בעיקר זו על קובי אבל מתחיל להימאס עליי הזלזול בפורטלנד.
מבין המועמדות לפליאוף במקומות 5-9 במערב לפורטלנד יש כרגע את השחקן הכי טוב (הארדן טוב ממנו אבל לילארד מנהיג והארדן לא אהוב ע״י חבריו), המאמן הכי טוב הספסל הכי רחב והכושר הכי טוב. אז למה שהם לא ייקחו אחד מארבעה המקומות שנשארו?! הם צריכים 9 ניצחונות בערך בשביל פליאוף אלא אם יוטה תנצח 15 וגם יוסטון. לוח המשחקים יהיה קל ככל שלקבוצות האחרות יהיה פחות על מה לשחק.
בקיצור, פורטלנד תסיים חמישית – שישית ומי שמזלזל שיאכל את הכובע

גור גולן
גור גולן
03/03/2016 18:43:57

אני נמנע מלהגיב לגבי קובי… זה שטויות במיץ עגבניות

אורי הלוי
אורי הלוי
03/03/2016 20:32:21
הגב ל  גור גולן

אתה מוכן להרחיב למה זה בדיוק שטויות? לדעתי כל מילה בסלע.