מעורב הופס למוצ"ש / מנחם לס

1. לאורי מנצח את הקאבס SINGLE HANDEDLY

המרוץ לשליטה המזרחית הפך לרציני הרבה יותר מאשר חושבים. הקאבס מובילה רק בשני משחקים על טורונטו, ואולי היתרון בכך לקאבס הוא בזה שהם פתאום יכולים להפסיק לחשוב על גולדן סטייט ולהתרכז בדברים הרבה יותר מעשיים ומיידיים כגון טורונטו, ואולי אפילו מיאמי הממשיכה לשעוט קדימה, ולך תדע מה יהיה אם היא תדוג את ג'ו ג'ונסון.

זוכרים את הדיבורים על טורונטו המחפשת קונה לקייל לאורי? היום זה נשמע כמו ספור מבראשית. פרה-היסטוריה. הקפטן של הרפטורס הוריק קרייר-היי 43 על הקאבס, כולל סל נצחון בג'אמפר ל-97-99. אולי דמאר דרוזן עדיין נחשב ליהלום של הקנדים, אבל לאורי הוא המלטש. ה-43 שלו באו ב-15 מ-20 (בדיוק כמו ההם של קרי במשחק ה-51 שלו) ורק שני איבודי כדור.

האם זאת היתה החזרה האחרונה לפני מה שמצפה לנו באליפות המזרח? אני מאמין שכן. עם הנפילה של שיקגו – אפילו כשפצועיה יחזרו – הגמר המזרחי נראה יותר ויותר מה שראינו אמש. אז אני מציע לטיירון לו להפסיק לתכנן על הפלאש-בראת'רס מה-WEST COAST כי לטורונטו ישנם "FLASH BROTHERS" משלהם – דרוזן/לאורי!

2. דמרכוס קאזינס מחליט שכריס פול שווה כדור בראש

כריס פול והקליפרס נתנו לנו קליניקה נגד הסקרמנטו קינגס. ברגע מיוחד, פול אפילו got a three-point play that featured a pair of broken ankles. .

אבל דמרכוס לא ויתר והמשיך להילחם. ברגע מסויים כשהוא עף בכיוון קו החוץ הוא זורק כדור פנימה 'להצלה'. ה-ROCK פגע בראשו של כריס פול. OOOUUUTCH…זה כאב. אבל תנו לקאזינס קרדיט על נסיון להציל כדור, אפילו במחיר זריקת סלע על ראשו של הכריס.

*
      *  

*

 

3. Chris Paul's 3-point play came with a set of broken ankles

 

*

 

 אז זהו:

Chris Paul is spending his Friday night making fools out of the Sacramento Kings. The CP3-point play was made better with a set of broken ankles. Paul's handles are so smooth that he had to take some time after hitting the shot to reminisce on the magic that has just transpired.

"Wow, I bet I can do that again."

הנה:

4. קמבה ווקר חוצה שני מגינים לסל הנצחון על אידיאנה

*

5.נאגטס – מבריקס היילייטס

*

 *

 

6. קליפרס – קינגס היילייטס

*

7. עשרת ה-PLAYS הגדולים של אמש

*    

8. חמש השניות הגרועות של ג'ון וול העונה:

אלה היו כנראה חמש השניות הקשות ביותר לבליעה של ג'ון וול כל העונה. איש סמית' ניצח את הקרב בשני צידי המגרש: עם גניבת כדור ביד אחת, וול נאלץ לרדוף אחריו כמו אחרי גנב אמיתי, מנסה לחוסמו, אבל איש שם עליו אנק למזכרת. לא רע עבור שחקן שאפילו בספסל לא היה לו מקום עד לפני כמה שבועות. נ.ב: ג'ון וול ניצח במלחמה!      
 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. הכדור של קאזינס פרייסלס, הוא שונא את כריס פול בצורה קיצונית והוא הצליח להכניס את כל השינאה שלו בכדור הזה, לא ניסה להציל ולא נעליים..

  2. פחחח הקטע עם קאזינס אדיר. וואחד פצצה הביא לו שם בנסיון "להציל" את הכדור.

    גם משהו מעניין הערב הוא שהווארד פיטר את הסוכן שלו, ויוסטון שחררו את מרכוס ת'ורנתון.
    אגב יש מצב שדי-מו, שבגלל שלא עבר בדיקות רפואיות חזר יחד עם ת'ורנתון ליוסטון, ישחק כבר הערב.

      1. בסעיף 1. שכחת קבוצה קטנה ענקית שנקראת בוסטון שלא סופרת כרגע קבוצות זניחות כגון מיאמי , שיקגו , אטלנטה וכו

  3. כריס פול פלופר חלש שבעיקר אוהב ליפול (כריס ליפול?) וקאזינס הוא שחקן שבשנות השמונים והתשעים היה הופך לאגדה בזכות רוח הלחימה והקשיחות, בימינו הוא נחשב כישרון בעייתי עם גליון התנהגות שלא היה מבייש את ראשיד וואלס. מה נהיה מהליגה??

      1. הליגה נהייתה רכרוכית מדי,משחק של נמושות,צריך רוע בין השחקנים אני מתגעגע במובן הזה לתקופה של פעם,היום המגע הקל ביותר הוא עבירה וחוקים כמו האנד צקינג לטעמי הורסים את המשחק.

      2. בהחלט שווה להתקדם לעידן בו הפלופר הוא מלך וטראש טוקר הוא אוייב הציבור מספר אחת. למה שלא תתקדם להארלם גלובטרוטרס גם ככה הכל שם הצגות.

        1. הפלופר הוא לא פלופר, הוא אחד השחקנים הטובים בליגה לא מעט שנים.
          הטראש טוקר רחוק מלהיות אויב הציבור מספר אחת (יש את לברון והארדן והאוורד ועוד, למרות שהוא בהחלט לא מהשחקנים האהודים), מה שהוא כן, זה שחקן שרחוק מלממש את הפוטנציאל שלו וזה ממש חבל. דווקא השנה הוא משחק ממש טוב.

  4. קאזינס לא סובל אותו,את פול
    הוא גם הכניס לו אצבע לעין קודם.
    פול היה מצויין הלילה , אבל הוא משחק קצת מלוכלך

    1. גם קאזינס לא שיחק באופן אצילי מדיי =)
      וכן, השנאה ברורה וידועה.
      דווקא את האמצע לעין לא הייתי מכניס פה, כיוון שבאמת היה בטעות והם עשו מיני סולחה שגם באה אפשר היה לזהות את השנאה (נדמה לי שיותר של קאזינס לפול מאשר פול לקאזינס).
      זריקת הכדור כמובן הייתה מכוונת, המזל של קאזינס זה שבדיוק מעד החוצה, כי אם היה בתוך המגרש היה עושה את זה בכל מקרה, עף מהמשחק ואולי מעוד…

      בכל אופן, החלק החשוב הוא, ששניהם באמת סיפקו משחק מטורף.

    1. דווקא מה שכריס פול עושה כל משחק הוא פחדני. הרי אין לו באמת אומץ לעמוד מול קאזינס או אחרים אז הוא מכניס קטנות ורץ להתחבא מתחת לסינר של השופט. קאזינס במסגרת חוקי הסטריליות של משווקי הליגה עושה בשכל כשהוא לא מגיב בצורה שתעלה לו ביוקר.

  5. קאזינס הוא הגבוה הכי מוכשר בליגה הרבה יותר מהווארד בשיא אבל הבעיה שלו בקופסה היא רצינית.
    שחקן עם אופי כזה לא יכול להוביל פרנצ'ייז וימשיך לפטר מאמנים כמו זבובים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט